Tako rzecze rzecznik Play

Nowy starter i promo na dzień dobry

Jeśli klient kupi starter 9 zł Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play otrzyma:

–  9 zł do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne

Bonus na start: Nielimitowane rozmowy i SMS-y w Play za 0 gr przez 10 dni

 Aby skorzystać z bonusu wystarczy wykonać pierwsze połączenie.

 

 Jeśli klient kupi starter 9 zł Darmowe SMS-y do wszystkich sieci otrzyma:

 9 zł do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne

 Bonus na start: 250 darmowych SMS-ów do wszystkich krajowych sieci, ważne 10 dni.

 Aby skorzystać z bonusu wystarczy wykonać pierwsze połączenie.

Komentarze

  1. Qper napisał(a):

    Bardzo fajnie :) – dla mnie super promocja Raportuj

  2. asd napisał(a):

    a kiedy startery z netem po doładowaniu ?;] Raportuj

  3. zzz napisał(a):

    To dobra decyzja, dwie uwagi co do dalszych usprawnień:
    – przy przenoszeniu numeru, żeby można było powiedzieć sprzedawcy jaką chce się taryfę od razu, tak, żebyśmy nie stracili przez pomyłkę 60zł
    – jeżeli stracimy, jedno zgłoszenie do BOk powinno przywrócić środki

    Dwa usprawnienia, która załatwiają 'problem'. Raportuj

  4. tomek napisał(a):

    szkoda ze ten bonus taki krotki:) gdyby byl chociaz na miesiac;) Raportuj

  5. gosc napisał(a):

    zaczynacie mieszac. mam nadzieje, ze podstawowe zasady PF (29gr/min, 9gr sms i rok waznosci na pol. wych.) zostaja. reszta to jakas choinka jak u konkurencji. nie spierniczcie podstawowej oferty, ktora swoja przejrzystoscia zjednala wam wielu uzytkownikow. Raportuj

  6. @widex32 napisał(a):

    Po zmienieniu sobie taryfy, miałem ciekawy przypadek. Po wpisaniu kodu USSD (*107# i *109#) była dostępna informacja, że mam darmowo przez 10 dni. W rzeczywistości tak nie było. Ciekawa opcja, naprawdę ;) Raportuj

  7. Mario napisał(a):

    Marcinie a kiedy jakies zmiany w abonamencie Play Online? Plus oferuje juz neta nie limitowanego (zmiany predkosci do np.2mbitów nie mozna nazwac lejkiem) tylko Play jak zwykle zacofany od ponad 3 lat oferuje maksymalny limit 10 GB. Dlaczego nie zwiekszycie wkoncu limitów? Obiecaliscie zwiekszyc zaraz po wakacjach predkosc do 3mega i jak zwykle obiecanki! Patrzac na wasza oferte to na dzien dzisiejszy sie nie opłaca bo placąc nawet 45zł za Play Online Extra doplacam 25zł i mam net nielimitowany z wiekszym zasiegiem i duzo szybszy niz Play Online.. Raportuj

    • Polucjusz Z. napisał(a):

      Miały być zmiany w czwartym kwartale, ale kto to wie, kto to wie? Byle nie na gorzej, bo ceny konkurencji odstraszają. Zwłaszcza bez modemu – kiedyś był bonus 25%, teraz w Orange jest 10% a w iPlus chyba tylko promocyjnie obniżyli ceny do starego poziomu bez starego bonusu. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Zwiększą jak im dynamika sprzedaży spadnie, proste. Przecież np. sieć nie może być przygotowana na nagły wzrost zainteresowania. Po co ruszać coś, co sprzedaje się dobrze? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      W plusie przecież nie ma nielimitowanego neta przez cały czas. A pakiet iplusopobieracz jest dodatkowo płatny i to nie mało i możliwość pobierania przez 12 godzin od 24 do 12 lub 9 godzin od 24 do 9. Ale nie znajduje to zastosowania niestety. Raportuj

      • Polucjusz Z. napisał(a):

        No nie wiem, to zależy od potrzeb. Przy moim zapotrzebowaniu na transfer wybrałbym ostatnią taryfę. Pobieranie od 24 do 9 to 0zł, od 24 do 12 to 5zł. Przy bonusie 25% bez modemu najdroższa taryfa była całkiem znośna.

        Niestety z tego co widzę: http://tiny.pl/hrr57 (cenniki, regulaminy, na iPlus.pl na razie brak) brakuje tego bonusu. Co najwyżej horrendalne ceny obniżono w promocji do starego poziomu. Raportuj

  8. Łukasz Malina napisał(a):

    elegancko,

    chociaż wiem to z autopsji, że aby można było skorzystać z wybranych bonusów trzeba aktywować starter niekoniecznie poprzez wykonanie pierwszego połączenia, tylko np. poprzez wysłanie smsa, mmsa. Raportuj

  9. Maniek napisał(a):

    Kolejna wtopa na tzw starym PF.

    Nie działają kody do usługi Nieograniczone Rozmowy za 10 zł.
    Ani aktywujący, *111*82*1# ani sprawdzający. *111*82*3#

    Zaczyna mnie już delikatnie mówiąc wk….ć ta ciągła PROWIZORKA w Play!

    Nie każdy umie aktywować usługi przez internet.
    Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      a jaki komunikat pojawia się w przypadku wybrania kodu? możesz zgłosić to np. poprzez Play24 i podać numer zgłoszenia, lub skontaktowac sie ze mną na FB, mojplay.pl lub telepolis.pl? Raportuj

  10. jahu napisał(a):

    Ja czekam na jakiś starter Play Online taki tańszy bo chciałem sprawdzić nowy zasięg 3g. Raportuj

  11. Polucjusz Z. napisał(a):

    Jak Play zareaguje na nowe, interesujące, aczkolwiek cenowo mocno popsute oferty mobilnego internetu u konkurencji? Raportuj

  12. Maniek napisał(a):

    Po akceptacji kodu *111*82*1# pojawia się widomość sieciowa:
    Play 24 Menu
    1 Konto
    2 Usługi/Promocje
    2 Usługi dodatkowe
    Więcej opcji znajdziesz na Play24 http://24.playmobile.pl

    Dokładnie tak samo jest przy sprawdzaniu kodem *111*82*1#.

    Dlaczego kody nie działaja poprawnie?
    Teraz zawsze już ostrzegam, że Play to inna sieć. Efekty wiadome.
    Raportuj

  13. Maniek napisał(a):

    Zlikwidowaliście mój pierwszy post i drugi stracił sens.

    Kody dotyczą wsługi Nieograniczine Rozmowy za 10 złotych, której aktualnie NIE MOŻNA URUCHOMIĆ przez *111*82*1" ani sprawdzić przez *111*82*3#.

    Raportuj

  14. Mariusz napisał(a):

    Czemu nie możecie być siecią która daje wszystko? gdybyście połączyli bonusy które daje konkurencja na pewno zmusilibyście do systematycznych ładowań kont swoich użytkowników we freshu np darmowe MB za doładowanie którego brakuje! Raportuj

  15. mike278 napisał(a):

    Marcinie, a moze jakis maly experyment? Na fali emocji z konkursu o wildfire, tak wpadlem na "pomysla". Moze sprezentowal bys 2 osobom starter 1go typu tzn jednej osobie sms, drugiej rozmowy. Kazdej z tych osob doladadowujesz onto np za 50 pln by mialy dane uslugi na miesiac i by mialy za co wykupic pakiet netowy. Nastepnie te osoby opisuja swe wrazenia z uzytkowania na np fb czy swoim blogu. I juz masz praktyczne zastosowanie social media ;) . U siebie na tablicy wrzucacie linki do profili tychze osob i sprawdzacie sobi ilosc wejsc, odbior tej formy, efekty. Warunek nie robisz konka ktopierwszy ten dostaje starter i opisuje. Wybierasz TY, badz Panie z Twojego teamu. Czytacie wypowiedzi, wiecie kto pisze sensownie i ciekawie, komu moze sie udac. Po danym okresie np miesiac, czy dwa oferujesz cos z "gadzetowego kuferka rzecznika" w zaleznosci od wkladu pracy :) Moze w ten tani sposob warto sprawdzic co siedzi w nas i jaki potencjal w kanale marketingowym? Raportuj

  16. Maniek napisał(a):

    Przez Play24 SD za 10 złotych właczony.
    A co jak się nie ma dostępu do internetu? Raportuj

  17. Maniek napisał(a):

    Kod *111*82*3# na sprawdzenie SD za 10 złotych NIE DZIAŁA.
    Wyświetla info o braku dostępu do sieci, albo pisze, że zapytanie nielpmpletne.

    Kiedy skończą się takie "zabawy" w Play? Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      podaj przykład – na jakim numerze – kiedy skorzystałeś z kodu – lub zrób zgłoszenie na Play24 i podaj mi numer zgłoszenia – zajmę się tym Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Napisałem, że uruchomiłem przez Play24. Poza tym to nie jest mój numer i dodatkowo nie jest on zarejestrowany.
        Poza tym załatwianie sprawy na konkretnym numerze wg mnie to uciekanie od odpowiedzialności.
        Zróbcie wreszcie porządek z systemem, a nie na konkretnych numerach.

        A kod *111*82*3# nadal nie działa.
        Kodu *111*82*1# już nie sprawdzam, bo mnie ta usługa nie interesuje. Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Sam odpowiadałem Ci we wcześniejszym wpisie… W 'starym' PF kod nie pokazuje informacji o dacie wazności, u mnie wywala komunikat, że usługa nie jest dostępna i informację o nowych taryfach. Opisywałem kilka wpisów wcześniej, odpowiedź na Twój post… W nowych taryfach pewnie działa, ale w starych nie ma jak sprawdzić DATY ważności SD oraz NR – można sprawdzić tylko czy są aktywne.Problem zgłaszany na blogu od dawna. Raportuj

  18. Łukasz napisał(a):

    A czy ja się wybierze jeden starter z uruchomioną jedną taryfą to czy potem można przejść na drugą taryfę? Raportuj

  19. Mario napisał(a):

    Rzeczywiscie kody do sprawdzania do kiedy działa stan darmowy NIE DZIAŁAJĄ od 1 wrzesnia! Prowizorka Play gdzie nigdy nic prawidłowo nie działa!!!!!! I jak tu ludzie maja sie delikatnie mówic nie wk@#wic jak placą za usługe która nie działa prwidłowo! JA MAM PYTANIE DLACZEGO JESZCZE UKE SIE TYM NIE ZAJEŁO???????!!!!!!! Raportuj

  20. Mateusz Sz napisał(a):

    PRZYDAŁA BY SIĘ BARDZO JEDNA OPCJA!!!!!!!
    Mianowicie: jak się kupi: Nieograniczone rozmowy w Play Fresh za 10 zł to nie można sprawdzić kodem do kiedy usługa jest ważna tzn konkretna data z godziną!!! Tylko po wpisaniu kodu *111*82*3# wyświetlana jest usługa, że jestem już w tej promocji.
    Ale mnie to nie zadowala ponieważ nieograniczone rozmowy kończą mi się chyba za 1,2,3,4 lub 5 dni i chciałbym wiedzieć konkretnie a nie codziennie sprawdzać tym kodem ;( Raportuj

  21. Darek napisał(a):

    UKE ma to gdzies juz na kilka skarg o sieci PLAY napisalem,poprzysylali mi odpowiedzi….bronia ich jak moga nic sie nie da zrobic…mysle nad zerwaniem umowy. Raportuj

  22. jahu napisał(a):

    Teraz po przysyłali jakieś zmiany w regulaminach. Ale ponoć mogą dochodzić wypłaty kary w sądzie. Raportuj

  23. Polucjusz Z. napisał(a):

    Może lepiej do UOKiK a nie do UKE? Raportuj

  24. Marek napisał(a):

    Play Online to porażka cenowo-jakościowa – słaby zasięg prędkość max 1 MB a ceny z kosmosu
    W ofertach konkurencyjnych jest już dużo dużo lepiej – kiedy uaktualnicie waszą ofertę internetu ????
    Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty