Obniżka cen popularnych modeli telefonów

Udostępnij

Od 23 września będą obowiązywać niższe ceny na wybrane modele telefonów. Szczegóły w tabelce:

Zobacz więcej

62 KOMENTARZE

    • był dostępny w poniedziałek między 19 a 22 :) dzwoniłem w sprawie wymiany tel, ale oferta za droga i sie nie zdecydowałem , ale fakt wave był przez chwile dostępny :)

      • no ja juz 2 zamowienia zlozylem w eshopie jak byl przez chwile dostepny i oba zostaly anulowane nie wiadomo czemu, jak mi powiedziano "system anulowal, system nie podaje nam przyczyny" …

  1. Szału nie ma ale dobre i to :) Fajnie, że 5800 będzie tańsze w abo za 69 zł, ale chyba zdecyduję się i tak na C6

  2. a można by podać oczekiwany cennik HTC Desire HD ;) a czy będzie ten telefon w ofercie smartfonów? Dla klientów (tak jak było z iPhone 4, desire, hd2, galaxy s, wave etc? Ten z abonamentami 69+30, 99+30, 200+30)

    • a masz ten telefon w ofercie PLAY? Nie. Po co dawać cennik skoro nie ma tego telefonu w ofercie?

      • No właśnie o to mi chodzi. Został zapowiedziany, że wejdzie do oferty niedługo. Premiera w Europie wcześniej niż w połowie Października, więc powinna niedługo ruszać przedsprzedaż. Przedsprzedaż = Cennik. Proste.

        • zapowiedż nieformalna a formalna z podaniem daty to cos innego, jak będzie w sprzedazy to będzie i cennik. Proste.

          • No czyli łatwo się domyśleć, że pisząc "można by podać cennik" to znaczy również, że można by powoli go wrzucać do sprzedaży :)

  3. Szkoda, że to wirtualny cennik. Dostępność telefonów w Play to jakaś żenada, a sprzedawcy przy każdej sposobności próbują wcisnać nieschodzący, zalegający szmelc…

    • nie musisz brać tego ,,nieschodzącego, zalegającego szmelcu", zamwsze mozesz sobie zamówic fon, jak będziesz miły dla sprzedawcy to on stanie a głowie aby ściagnać twój umarzony telefonik

  4. KIEDY COŚ ZROBICIE ZE STRONĄ KONT?

    MAM 2 TELEFONY NA JEDNYM KONCIE (FRESH) – JEDEN W USŁUGACH MA (CHOĆ CZĘSTO TO ZNIKA) MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TARYFY, DRUGI NIE….

    MAM TEŻ DRUGIE KONTO – OSTATNIO WIDZĘ TAKĄ PRAWIDŁOWOŚĆ, TO DRUGIE KONTO DOSYĆ ŁATWO SIĘ ŁADUJE, TO PIERWSZE PO PA MINUT STRONA…

    CZEMU CIAGLE TRZYMACIE INFORMATYKÓW, KTÓRZY POWINNI ZAMIATAĆ ULICE?

    PROBLEMY JEST OD SAMEGO POCZATKU

    CZY KTOKOLWIEK NADZORUJE ICH PRACĘ?

    DLACZEGO MY MUSIMY OPŁACAĆ TAKICH NIEKOMPETENTNYCH LUDZI????

    • bo to jest PLAY. A play udowadnia prawie od samego początku swojej obecności na rynku, że nie jest poważny operatorem. PR to nie wszystko. U nich brakuje konkretów, które są zastępowane przez marketing, pokazy sukień ślubnych, katapulty itp.
      System pokazuje głupoty, krótkie kody działają jak chcą, bok to mega porażka. Ogólnie syf, kiła i mogiła. Niestety dobra oferta cenowa potrzebuje również dobrego zaplecza – obsługa itp. a to w PLAY jest na bardzo mizernym poziomie. O ile chylę czoła przez play za to co zrobił na rynku to jednak trzeba nazywać rzeczy po imieniu – trąci amatorszczyzną tutaj na każdym kroku. Jeszcze tylko 4 miesiące i pa pa! ufff.

      • No to fakt, że zatrudniają dzieciaki z ulicy. Choć muszę przyznać, że niestety tak jest prawie wszędzie. Tak samo w bankach – jeden (np. Citi) sprawdza czy wszystko funkcjonuje poprawnie, zanim coś 'wrzuci' do sieci, inny (np. Polbank), olewa wszystko i jak w Play nie ma nadzoru nad idiotami informatykami.

        Ale wyboru spacjalnie nie ma – np. w komórkach, ty mówisz pa, pa Play, ja zostanę, bo kto coś ma lepszego do zaoferowania? Niestety jestesmy nadal dzikim krajem, dzięki prymitywnej mentalnosci ludzi.

        Jak myślisz, że np. Era ma lepszą obsługę, to przestrzegam, olewają jeszcze bardziej. Podam ci mój przykład. Miałem kiedyś w erze stacjonarny na komórce (to ważne bo nie mogłem sobie sprawdzić czy działa w innym miejscu, bo stacjonarne są ograniczone do 1 nadajnika). W pewnym momencie przestał się logować, telefon oczywiście sprawny, w innych sieciach działa.

        Rozmowy z Era nie było.

        Po zgłoszeniu i otrzymaniu odpowiedzi, że może mi wyrosło nagle drzewo i zakłoca sygnał, po napisaniu kolejnej reklamacji do tej odpowiedzi, otrzymałem OSTATECZNĄ odmowę zajmowania się moja sprawą! Z sugestią, ze jeśli mi decyzja nie odpowiada, to mogę sobie iść do sądu.

        W salonach nic nie załatwiają, mogą jedynie przyjąć pisemne zgłoszenie. Kontakt telefoniczny albo był niemożliwy (zrywało połaczenia z telefonu w ich salonei), albo zwykłe spławianie konsumenta.

        NIKT, dosłownie nikt nie miał zamiaru zadzwonić do lokalnych techników, co sugerowałem, żeby sprawdzić czemu ten jeden nadajnik nie działa. Dopiero jedna osoba w salonie zlitowała się i WBREW instrukcjom ERY, zadzwoniłą do znajomego technika, który w ciągu 5 sekund – dosłownie – przywrócił łaczność.

        To nie koniec – napisałem skargi, ale te do szefa Ery oczywiście nie docierały, UKE jak zwykle moze sobie protestować, a jak napisałem do LLLOYD'sa, że powinni im odebrać certyfikat jakości obsługi, a ci zwrócili się z prośbą o ustosunkowanie się do tego Erę, to efekt był taki, że…. zmienili organ certyfikujący i już nie był nim więcej LLOYD…

        Tak więc, radzę patrzeć się TYLKO na korzyści ekonomiczne, bo ani jakość obsługi ani piekne reklamy,m czy słowa nic nie zmieniają. wszyscy to jedno bagno. niestety. I to za nasze pieniądze!

    • Zawsze mnie jedno wkurza, zawsze jak zmieniają lub dodają jakąś nowość to coś muszą spieprzyć.

      Mnie też nie wyświetlają się opcje zmiany taryfy.

  5. to prawda dostepność telefonu galaxy s w Play to żenada ,sprawdzałem w e-szopie jak sie pokazały to zadzwoniłem przedłuzyc umowe z tym telefonem ,pani sprawdziła dostępność wypisała co trzeba i kazała czekac na kuriera .Kurier oczywiście nie dojechał więc zadzwoniłem z zapytaniem i nie miłe rozczarowanie przedłuzenie umowy wraz z "dostępnym telefonem" zostało anulowane ,nikt z Playa nie raczył nawet zadzwonić i powiadomić mnie o tym fakcie .Po paru rozmowach z konsultantami wyszło ze tego telefonu nie ma ! a moja umowa czeka niby anulowana ale w kolejce jak będa to "może " wyśla tylko kwestia czy ja nie zmienie operatora ! z żalem ale nie lubie jak mnie ktos traktuje w ten sposób !

    • hehe – ja od miesiąca czekam na anulowanie tej przesyłki która nie dojechała. 5 zgłoszeń w Play, ponaglenia, oczywiście BOK nie może się skontaktować z magazynem (?WTF), i czeka tak samo jak ja. A zamówienie wisi jako wysłane, więc nie da się nic zrobić. Ba – nawet ktoś z BOK okłamał mnie ostatnio – zadzwonili, że w ciągu 48h "się zrobi". I co? Oczywiście status jak był tak jest, obiecanki-cacanki, a Play zadowolony. Tyle, że przez to 2 klientów im ucieknie do innej sieci…

  6. Galaxy ? przecież co drugi/trzeci telefon dostać w Play to już problem. jak dla mnie to nie pojęte że takie coś jest. Nie dość że BOK jest bardzo przeciętny to jeszcze dostępność telefonów nikła. Nie ładnie coraz bardziej ten cały Play mi się nie podoba….

    • to nie wina PLAY, tylko Producenta. Jest tak wielki popyt na dany model i tak małe dostawy. Każdy w Europie chce mieć Wave, Galaxy S bądz HTC.

        • To nie jest wina PLAY. Każdy op w Europie ma takie kłopoty. Producenci mają zbyt mała produkcje.

      • Po części to wina Play. Mogą lepiej organizować 'wydawanie' telefonów. Teraz się okazuje, że w tym miesiącu będą kłopoty z Wildfire. Nie tylko z tym modelem. Tylko wszystkie te, które problemy miały, a do nich dojdzie Wildfire. I dokładnie, każdy chce Wave, Galaxy i HTC, więc Play może to przewidzieć. Albo niech wprowadza do oferty parę innych telefonów o podobnych parametrach, żeby były dostępne równocześnie. Zaraz wejdzie nowa motka, a po 3 tyg już jej nie będzie. Tak samo będzie z Desire HD i z każdym chyba wchodzącym telem.

        • Każdy operator w Europie ma kłopoty z tymi modelami telefonów. A producenci maja zbyt mała produkcje tych telefonów.

            • nie wiem dlaczego BOK tak robi – to jest pytanie do Nich
              wiem iź w całej Europie jest niedobór w dostawach tel

      • Wina Play jest to ,że nie informuje rzetelnie klientów co do swoich możliwości realizowania zamówień przeciez inaczej wyglądało by to jeśli pania w boku mówi mi od razu telefonu nie ma, ale możemy wpisać pana na liste oczekujacych a nie udawać i łapac nastepnych "zadowolonych " i realizować swojego 5 milionowego abonenta .

          • właśnie o tą ich organizacje cały czas mi chodzi , wpływa ona na wizerunek firmy i nie ma co tu bronić Play bo ta firma to MY abonenci!

            • w play rzeczywiście organizacja pracy jest do bani
              ale zauważ też, iż kłopoty z tel ma cała Europa,

              • ale co mnie obchodzi cała europa . Ja zgłosiłem chęć przedłuzenia umowy ,pani telefonicznie przyjeła ,sprawdziła mnie i dostepność wybranego telefonu ,potwierdziła że jest jeszcze na stanie po czym dodała , że kurier dostarczy mi to w ciagu pięciu dni i co ? cisza olewatorstwo na maxa A TAKA DEKLARACJA BOKu JUZ ZOBOWIĄZUJE !.Napisze jeszcze , że rozumiem jaka jest sytuacja z tym telefonem ,że producent sie nie wyrabia itd (ale my o tym nie wiemy nikt nas nie informuje ani na stronie Play ani na blogu gdzie jest problem ).tylko mi chodzi o relacje Play -klient , ale jak widze i czytam (na innych stronach )nie tylko ja zostałem zrobiony w "balona" i tylko o to mam żal. mimo to pozdr. i życze wszytkim wytrwania i cierpliwości

                • oczywiscie skoro pracownik BOK PLAY przekazał Tobie taką informacje to już jest błąd tylko i wyłacznie PLAY,
                  czy sprawdzałes dostepnosć takze w salonach – czasami sa niedobitki i osttanie sztuki leżakuja w magazynach

                    • a namawiałeś pracowników salonu aby ściagnęli Tobie ten model z innych salonów?

                    • jak najbardziej w tych których byłem osobiście ale jak stwierdziła większość z uśmiechem na ustach będzie ciężko ale jak sie uda to zadzwonimy , mija 2 tydzień i cisza więc wypatruje jak sie pojawi w internetowym sklepie .

  7. nie jest winą Play, że nie powiadomili klienta o braku możliwości realizacji zamówienia? wg Ciebie to Samsung powinien dzwonić i powiadamiać klientów o tym, że Play już nie ma telefonu w magazynie?

    tłumaczenie pełna profeska

    • play powinien to zrobić, ale Samsung ma zbyt małe dostawy do poszcz. krajów, skad Play ma tobie wziąć tel skoro u nich w magazynie jest tylko powietrze,

      a sprawdzałeś w salonach? b. często tam maja dużo tel i rozprowadzaja między siebie

  8. PYTANIE DO PLAY4YOU

    a ja się pytam play4you dlaczego złodziej play ukradł mi ponad 2h min z pakietów 100min za 5zł ?
    Przez to że była awaria kodów USSD nie można było wcześniej aktywować pakietu i jak wreszcie kody działały to pakiet się aktywował tak długo że minął czas ważności wcześniejszego i przepadł

    A może kody celowo nie działały bo miesiąc wcześniej była promocja 200mnin za 5zł i ludziom teraz minuty zostały i chcieli przedłużyć pakiet żeby min nie przepadły.
    Play miesiąc wcześniej dał a teraz to co dał ukradł

  9. Kurde, aż się boję co to będzie jak ja będę przedłużał umowę, a napaliłem się na Milestone'a, chociaż liczę, że do stycznia wprowadzą Milestone 2.

    • spokojnie, zacznij 3-4 mies. wcześniej rozglądać sie za telefonem. Uwierz Mi: znajdziesz tel jeśli postąpisz w ten sposób.

  10. jak komuś zależy na telefonie, to niech uda się do salonu/punktu własnego, jest większa szansa na sprowadzenie od innego salonu własnego. franszczyzna zazwyczaj nie posiada telefonów jak Milestone, wszelkiego rodzaju HTC itd. i nie przejmują się, żeby znaleźć telefon w kraju, po częsci dlatego też, że mają ograniczone możliwości w tej kwestii.

  11. No i co z tego skoro wyleciał z cennika HTC Legend. A chciałem przejść do LongPlay 69 + LongPlay Internet. Trudno się mówi, nie przejdę do Play'a, bo dla mnie głownym argumentem prócz netu był wytrzymały telefon w aluminiowej obudowie, nie za duży, o rozbudowanych opcjach. Miałem w weekend się decydować a tu taki zonk….

  12. Obniżka obniżkami a jak z dostępnością ? dalej trzeba się zapisywać ?:D mi to socjalizm przypomina, wszystkiego brakowało po byle co stało się z kartkami godzinami w kolejkach. Tutaj też wiecznie wszystkiego brak. Już mogli by coś z tym zaradzić nie są od wczoraj na rynku…

  13. Może zamiast obniżać ceny telefonów to spróbujcie zrobić tak żeby były dostępne bo czekanie ponad 3 tygodnie na telefon jest dosyć nużące ;)

  14. jestem w play od poczatku, i coraz gorsza firma sie z niej robi,obsluga jest bardzo slaba pytasz o marchewke a dostajesz pietruszke, co bardzo smieszne, teraz zrobili ze kazde rozwiazanie umowy,to musi byc pisemne i wsyslane na swoj koszt ,hm…. a uwazam ze powinno sie to robic w punkie obslugi klienta, z potwierdzeniem, ale coz sa tani i temu siedze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości