Tako rzecze rzecznik Play

HTC Wildfire ponownie w sklepach PLAY

Niektórych z Was bardzo ucieszy ta wiadomość. Wildfire wraca do sklepów! Z tej okazji startujemy ze specjalnym spotem ;-)

Jesteście już na funpage’u PLAY? Dziś rusza bardzo fajny konkurs na FaceThePLAY na Facebook’u. Nie przegapcie tego ;-)

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Fajny spot. Ale ja standardowo poproszę żeby ta najbardziej rozwijająca się sieć w Polsce zrobiła w Nowym Sączu wreszcie dwa na nadajniki na które ma już pozwolenia zróbcie je bo w centrum miasta i trzy a nawet cztery osiedla mają problem z waszą najbardziej rozwijającą się siecią w Polsce i przełączamy na najstarszą sieć w Polsce którą jest Plus. Internetowi mają gorzej bo płacą a nie mają neta :( Raportuj

  2. ehh ten play napisał(a):

    Nadal nie ma poprawnego komunikatu po wyłączeniu NotkiSMS: Gdy nie odbieram. Nie ma znaczenia jakim sposobem wyłączyliśmy Notkę (wysłanie odpowiedniego smsa , czy wykonanie przekierowania na numer 790998725.

    Również niepoprawnie działa przejście na roaming krajowy. Pierwsze przełączenie w dobie kończy się w 95% niepowodzeniem. Można powiedzieć że problem "100km bez zasięgu jeszcze" nie jest rozwiązany.

    Mixtury nie mogą sprawdzić historii doładowań w Play24.

    Ktoś zamierza te problemy zlikwidować ? Raportuj

  3. Mesiasz napisał(a):

    Witam. BARDZO! proste pytanie: KIEDY OTRZYMAMY INFORMACJĘ NT. STAŻYSTY W PLAY? PONIEWAŻ CIĄGNIE SIĘ TO OD NIEWIADOMO KIEDY, A CIĄGŁE ODWLEKANIE JEST … SŁABE. Proszę o KONKRET !

    AA i wiem, że Pan Rzecznik jest na urlopie w Stanach Zjednoczonych ale to nie znaczy, że trzeba zlewać ponad 100 osób zainteresowanych tematem !

    KONKRET PLAY, KONKRET ! Raportuj

  4. Matyk napisał(a):

    Szczerze to podobały mi się spoty z końcowym akcentem "PLAAAAYYYY"
    a teraz, "play najszybciej rozwijająca się siec w polsce" :( Raportuj

  5. maRco napisał(a):

    poza tym jest nowy telefon w play >>> Motorola Milestone XT720 ! Raportuj

  6. Rad napisał(a):

    tym samym przyznali sie ze telefony w play sa tylko w cennikach Raportuj

  7. duRin90 napisał(a):

    Rozwala mnie prawdę mówiąc "Ha te ce łajldfajer"; HTC to też po angielsku, więc to się wymawia "trochę" inaczej niż "ha te ce". Raportuj

  8. red napisał(a):

    Chciałem sprawdzić cenę tej motoroli xt 720 i po jej wybraniu jest piękna graficznie strona"dotarłeś do końca internetu" :) Ciekaw jestem ceny. Raportuj

  9. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Powraca, to fajnie, ale czy kiedykolwiek był, oto jest pytanie? Raportuj

  10. @widex32 napisał(a):

    Reklama naprawdę ciekawa. Widać w niej sam profesjonalizm ;] Na moje oko. Lepiej przekonuje niż "pastuszkowie pomagają sobie nawzajem"

    Brak zasięgu Play, Brodnica oraz nagle moje konto wyniosło 0,01 zł (*101#) oraz Play24 (0,00 zł). Raportuj

  11. @widex32 napisał(a):

    Mógłby ktoś potwietdzic? Raportuj

  12. tom napisał(a):

    mi z konta zniklo okolo 12 zl i tez nie wiem czemu? Nic mi do glowy nie przychodzi Raportuj

  13. @widex32 napisał(a):

    Miałem 12,31, teraz 0,01. Może to usługa "czystość powietrza" :P Profil w Play Fresh. ;]
    Raportuj

  14. Adam Brudzyński napisał(a):

    Ej! A gdzie na końcu "PLAY" wypowiedziane przez Chyrę (?) i potem te <blum blum blum> Raportuj

  15. Pastafarianin napisał(a):

    Jakby kiedyś już w tych sklepach były… Atrapy wiszą w salonach co najmniej od miesiąca. Raportuj

  16. Tomek_Py napisał(a):

    Panie Marcinie,
    Po przeczytaniu informacji na blogu o powrocie Wildfire do salonów, załatwiłem sobie w pracy zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Chciałem zmigrować z Fresha do Mixtury. Poszedłem do salonu w Arkadach Wrocławskich, bo niestety Play Zone we Wrocławiu jest jeszcze zamknięte z powodu remontu i co usłyszałem? Konsultantka mówi, że mają jak na razie jedną sztukę, do tego uszkodzoną i nie mogą jej sprzedać. Poprosiłem, żeby sprawdziła, czy w innych wrocławskich salonach jest Wildfire. Co pani powiedziała? Że nie działa im ta opcja i pani nie może sprawdzić. Napisała jednak przez GG do kilku salonów i niestety w żadnym z nich Wildfire nie ma. Konsultantka nie potrafiła powiedzieć, kiedy telefon się pojawi. Raportuj

  17. Tomek_Py napisał(a):

    Mówiła, że może w poniedziałek, środę albo piątek. Poza tym powiedziała, że nawet jakby był telefon, to i tak mi by go nie sprzedali, bo muszą sprawdzić moje zaświadczenie o zatrudnieniu, a mogą to zrobić tylko wtedy, gdy ktoś jest u mnie w pracy, czyli od poniedziałku do piątku od 9 do 17. Nie interesowało pani, że korzystam z usług na kartę w Play ponad 3 lata i regularnie doładowuję konto. Nie wiem więc, dlaczego na stronie Play jest napisane, że wystarczy tylko jedna wizyta w salonie Play, by zmienić z Fresha na Mixturę. Nie wiem, ile będę musiał razy chodzić do salonu Play, żeby zmienić ofertę na Mixturę z HTC Wildfire. Raportuj

  18. lolek napisał(a):

    stażysta pracuje?:> Raportuj

  19. qplay2 napisał(a):

    Chciałbym się dowiedzieć czy jest w końcu oficjalny android 2.1 w play dla samsunga i5700 spica??? Raportuj

  20. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    To na jakąś dziwną babkę w tym salonie natrafiłeś,najlepiej to podzwonić po salonach zostawić swój nr jak coś ja tak zrobiłem z kolegą podzwoniliśmy po 11 salonach kolega dawał numer chciał wave nigdzie nie było ale ktoś zrezygnował i się pojawił i ktoś do niego zadzwonił :) i na 2 dzień miał,wg mnie to najlepsza opcja
    i jak ktoś ma stan darmowy to może podzwonić za darmo co mu szkodzi :D
    Ja z dostępnościa dla siebie wave problemów nie miałem jak przyszedłem to akurat było po dostawie i chyba 1 był :)
    przy przenoszeniu numeru od mojej mamy wymagali tylko dowodu osobistego,a przy procesie przeniesienia z fresha na abo też tylko dowód osobisty
    Tylko jeśli zawierasz nową umowę z nowym numerem to wtedy dowód osobisty + zaświadczenie o zatrudnieniu
    Tak pisze na stronie playa to nie wiem czemu wymagała od ciebie ona zaświadczenia o zatrudnieniu
    Ja miałem abo w orange i w ciągu 2 dni byłęm już w playu Raportuj

  21. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Htc Wildfire na stronie sklepu playa jest dostępny tylko przez neta nie możesz zamówić bo się nie da przejść z fresha na mixa,ale przez telefon pewnie się da,tylko trzeba dane podać pewnie trochę do zawarcia umowy potem przyjeźdza kurier z umową itp i masz :) Raportuj

  22. MarcinGSM napisał(a):

    Do tych co marudzili że Wave podrożał 50zł w Playu Zobaczcie sobie ile on kosztuje w erze
    abonament 69zł 300 minut oprócz play centernet i cyfrowego polsatu ?(juz samo to to porażka) i koszt telefonu UWAGA 999zł :D Śmiać się czy płakać ? Za 1100zł można kupić bez umowy Raportuj

  23. MarcinM napisał(a):

    A kiedy Samsung Galaxy S wróci do sklepów PLAY? Raportuj

  24. AnnaK. napisał(a):

    Kiedy htc WF pojawi się wreszcie salonach? Czekam już 2 miesiące, miał być na początku września obdzwoniłam wszystkie salony i nic, z tych gdzie zostawiałam kontakt też nikt nie dzwoni, w e-shopie nie zamówię bo chcę przenieść numer. Jak w tym tyg. nie dostanę tego telefonu to koniec z tym czekaniem , play chyba ma za dużo klientów, że tak traktuje tych potencjalnych. Raportuj

  25. Daniel napisał(a):

    Ja złożyłem zamówienie w sobotę. Jest wtorek prawi południe a odzewu zero!
    Postanowiłem uciec z konkurencji, ale zaczynam zastanawiać się czy warto w takiej sytuacji :( Raportuj

  26. Daniel napisał(a):

    Jest i odpowiedź – zamówienie anulowano :O Raportuj

  27. Fabian napisał(a):

    Ja byłem wczoraj, w szczecińskim Galaxy, zostawiłem swój nr – czekam na Wildfire – poinformowano mnie, że będzie najpóźniej pod koniec tygodnia nowa dostawa. Raportuj

  28. Daniel napisał(a):

    Z tego co wczoraj widziałem to w W-wie są dostępne. :)
    I jestem już posiadaczem ;) Raportuj

  29. Adam napisał(a):

    Kończy mi sie umowa a w Rudzie jak telefonu nie było tak nie ma :[ Raportuj

  30. zOrg napisał(a):

    a konkretnie to do których sklepów? bo ja nie spotkałem. Raportuj

  31. szymon napisał(a):

    Daniel , dowiadywałeś się, dlaczego anulowali? Bo ja, na firmę wziąć nie mogę – też anulowali przez sklep. I nikt nie chce powiedzieć dlaczego (a że system anulował i nikt nie wie dlaczego – to zbywanie klienta)… ;/ Może ktoś to wyjaśnić, Panie Rzeczniku? Raportuj

  32. Bartek napisał(a):

    dzisiaj mija 3 tygodnie czekania… Pani z BOK'u powiedziała mi dzisiaj że telefonu nie ma i będzie jak producent przyśle – w sumie co stałego klienta interesuje skąd i dlaczego nie ma tel? czyżby akcja reklamowa przerosła PLAY'a ? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty