Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Fajny spot. Ale ja standardowo poproszę żeby ta najbardziej rozwijająca się sieć w Polsce zrobiła w Nowym Sączu wreszcie dwa na nadajniki na które ma już pozwolenia zróbcie je bo w centrum miasta i trzy a nawet cztery osiedla mają problem z waszą najbardziej rozwijającą się siecią w Polsce i przełączamy na najstarszą sieć w Polsce którą jest Plus. Internetowi mają gorzej bo płacą a nie mają neta :(
Nadal nie ma poprawnego komunikatu po wyłączeniu NotkiSMS: Gdy nie odbieram. Nie ma znaczenia jakim sposobem wyłączyliśmy Notkę (wysłanie odpowiedniego smsa , czy wykonanie przekierowania na numer 790998725.
Również niepoprawnie działa przejście na roaming krajowy. Pierwsze przełączenie w dobie kończy się w 95% niepowodzeniem. Można powiedzieć że problem "100km bez zasięgu jeszcze" nie jest rozwiązany.
Mixtury nie mogą sprawdzić historii doładowań w Play24.
Ktoś zamierza te problemy zlikwidować ?
Witam. BARDZO! proste pytanie: KIEDY OTRZYMAMY INFORMACJĘ NT. STAŻYSTY W PLAY? PONIEWAŻ CIĄGNIE SIĘ TO OD NIEWIADOMO KIEDY, A CIĄGŁE ODWLEKANIE JEST … SŁABE. Proszę o KONKRET !
AA i wiem, że Pan Rzecznik jest na urlopie w Stanach Zjednoczonych ale to nie znaczy, że trzeba zlewać ponad 100 osób zainteresowanych tematem !
KONKRET PLAY, KONKRET !
Szczerze to podobały mi się spoty z końcowym akcentem "PLAAAAYYYY"
a teraz, "play najszybciej rozwijająca się siec w polsce" :(
poza tym jest nowy telefon w play >>> Motorola Milestone XT720 !
tym samym przyznali sie ze telefony w play sa tylko w cennikach
Rozwala mnie prawdę mówiąc "Ha te ce łajldfajer"; HTC to też po angielsku, więc to się wymawia "trochę" inaczej niż "ha te ce".
a mówisz "nooołkja" czy "nokia"
Skrótowce angielskie (a do takich zaliczamy HTC) winno wypowiadać się w polszczyźnie fonetycznie. Vide np. . albo: https://www.zgapa.pl/zgapedia/Skr%C3%B3towiec.html
Z drugiej strony nie ma powodu aby wyrazy (ale nie skrótowce) angielskie wymawiać po polsku, stąd wymowa jest oryginalna.
Uzus lingwistyczny jest taki, żę język dąży do symplifikacji :)
Chciałem sprawdzić cenę tej motoroli xt 720 i po jej wybraniu jest piękna graficznie strona"dotarłeś do końca internetu" :) Ciekaw jestem ceny.
Powraca, to fajnie, ale czy kiedykolwiek był, oto jest pytanie?
Reklama naprawdę ciekawa. Widać w niej sam profesjonalizm ;] Na moje oko. Lepiej przekonuje niż "pastuszkowie pomagają sobie nawzajem"
Brak zasięgu Play, Brodnica oraz nagle moje konto wyniosło 0,01 zł (*101#) oraz Play24 (0,00 zł).
Mógłby ktoś potwietdzic?
mi z konta zniklo okolo 12 zl i tez nie wiem czemu? Nic mi do glowy nie przychodzi
Już powróciło.
Miałem 12,31, teraz 0,01. Może to usługa "czystość powietrza" :P Profil w Play Fresh. ;]
Ej! A gdzie na końcu "PLAY" wypowiedziane przez Chyrę (?) i potem te <blum blum blum>
Jakby kiedyś już w tych sklepach były… Atrapy wiszą w salonach co najmniej od miesiąca.
Panie Marcinie,
Po przeczytaniu informacji na blogu o powrocie Wildfire do salonów, załatwiłem sobie w pracy zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Chciałem zmigrować z Fresha do Mixtury. Poszedłem do salonu w Arkadach Wrocławskich, bo niestety Play Zone we Wrocławiu jest jeszcze zamknięte z powodu remontu i co usłyszałem? Konsultantka mówi, że mają jak na razie jedną sztukę, do tego uszkodzoną i nie mogą jej sprzedać. Poprosiłem, żeby sprawdziła, czy w innych wrocławskich salonach jest Wildfire. Co pani powiedziała? Że nie działa im ta opcja i pani nie może sprawdzić. Napisała jednak przez GG do kilku salonów i niestety w żadnym z nich Wildfire nie ma. Konsultantka nie potrafiła powiedzieć, kiedy telefon się pojawi.
Mówiła, że może w poniedziałek, środę albo piątek. Poza tym powiedziała, że nawet jakby był telefon, to i tak mi by go nie sprzedali, bo muszą sprawdzić moje zaświadczenie o zatrudnieniu, a mogą to zrobić tylko wtedy, gdy ktoś jest u mnie w pracy, czyli od poniedziałku do piątku od 9 do 17. Nie interesowało pani, że korzystam z usług na kartę w Play ponad 3 lata i regularnie doładowuję konto. Nie wiem więc, dlaczego na stronie Play jest napisane, że wystarczy tylko jedna wizyta w salonie Play, by zmienić z Fresha na Mixturę. Nie wiem, ile będę musiał razy chodzić do salonu Play, żeby zmienić ofertę na Mixturę z HTC Wildfire.
stażysta pracuje?:>
Chciałbym się dowiedzieć czy jest w końcu oficjalny android 2.1 w play dla samsunga i5700 spica???
To na jakąś dziwną babkę w tym salonie natrafiłeś,najlepiej to podzwonić po salonach zostawić swój nr jak coś ja tak zrobiłem z kolegą podzwoniliśmy po 11 salonach kolega dawał numer chciał wave nigdzie nie było ale ktoś zrezygnował i się pojawił i ktoś do niego zadzwonił :) i na 2 dzień miał,wg mnie to najlepsza opcja
i jak ktoś ma stan darmowy to może podzwonić za darmo co mu szkodzi :D
Ja z dostępnościa dla siebie wave problemów nie miałem jak przyszedłem to akurat było po dostawie i chyba 1 był :)
przy przenoszeniu numeru od mojej mamy wymagali tylko dowodu osobistego,a przy procesie przeniesienia z fresha na abo też tylko dowód osobisty
Tylko jeśli zawierasz nową umowę z nowym numerem to wtedy dowód osobisty + zaświadczenie o zatrudnieniu
Tak pisze na stronie playa to nie wiem czemu wymagała od ciebie ona zaświadczenia o zatrudnieniu
Ja miałem abo w orange i w ciągu 2 dni byłęm już w playu
Htc Wildfire na stronie sklepu playa jest dostępny tylko przez neta nie możesz zamówić bo się nie da przejść z fresha na mixa,ale przez telefon pewnie się da,tylko trzeba dane podać pewnie trochę do zawarcia umowy potem przyjeźdza kurier z umową itp i masz :)
Do tych co marudzili że Wave podrożał 50zł w Playu Zobaczcie sobie ile on kosztuje w erze
abonament 69zł 300 minut oprócz play centernet i cyfrowego polsatu ?(juz samo to to porażka) i koszt telefonu UWAGA 999zł :D Śmiać się czy płakać ? Za 1100zł można kupić bez umowy
A kiedy Samsung Galaxy S wróci do sklepów PLAY?
Kiedy htc WF pojawi się wreszcie salonach? Czekam już 2 miesiące, miał być na początku września obdzwoniłam wszystkie salony i nic, z tych gdzie zostawiałam kontakt też nikt nie dzwoni, w e-shopie nie zamówię bo chcę przenieść numer. Jak w tym tyg. nie dostanę tego telefonu to koniec z tym czekaniem , play chyba ma za dużo klientów, że tak traktuje tych potencjalnych.
Ja złożyłem zamówienie w sobotę. Jest wtorek prawi południe a odzewu zero!
Postanowiłem uciec z konkurencji, ale zaczynam zastanawiać się czy warto w takiej sytuacji :(
Jest i odpowiedź – zamówienie anulowano :O
Ja byłem wczoraj, w szczecińskim Galaxy, zostawiłem swój nr – czekam na Wildfire – poinformowano mnie, że będzie najpóźniej pod koniec tygodnia nowa dostawa.
Z tego co wczoraj widziałem to w W-wie są dostępne. :)
I jestem już posiadaczem ;)
Kończy mi sie umowa a w Rudzie jak telefonu nie było tak nie ma :[
a konkretnie to do których sklepów? bo ja nie spotkałem.
Daniel , dowiadywałeś się, dlaczego anulowali? Bo ja, na firmę wziąć nie mogę – też anulowali przez sklep. I nikt nie chce powiedzieć dlaczego (a że system anulował i nikt nie wie dlaczego – to zbywanie klienta)… ;/ Może ktoś to wyjaśnić, Panie Rzeczniku?
dzisiaj mija 3 tygodnie czekania… Pani z BOK'u powiedziała mi dzisiaj że telefonu nie ma i będzie jak producent przyśle – w sumie co stałego klienta interesuje skąd i dlaczego nie ma tel? czyżby akcja reklamowa przerosła PLAY'a ?