Tako rzecze rzecznik Play

MNP w 3 kwartale ? PLAY umacnia pozycję lidera!

Dobra wiadomość na początek to taka, że rynek rośnie. W trzecim kwartale według moich obliczeń liczba osób zmieniających swój numer zwiększyła się o 17%. Ciekawie zapowiada się porównanie wyników rocznych. MNP staje się coraz bardziej popularne i myślę, że duża w tym zasługa właśnie PLAY.

Koszulka lidera nie zmieniła właściciela ;-) Obiecaliśmy, że się poprawimy i udało się! Już nie 6 na 10, ale 7 na 10 (70%) klientów przenoszących numer wybiera PLAY. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku i dziękujemy klientom, że zdecydowali się właśnie nam zaopiekować się ich ulubionym numerem.

Poprawiliśmy również drugi wskaźnik. Z jednej strony więcej klientów do nas przychodzi z drugiej mniej od nas odchodzi. Kto wie czy to nie większy sukces. Po drugim kwartale napisałem że 4 na 100 (4%). Po trzecim kwartale ten współczynnik zmniejszył się do 2 klientów na 100 (2,2 %). Ta tendencja bardzo nam się podoba.

Tym razem postanowiłem nie wywoływać do tablicy innych operatorów i nie podawać informacji skąd najwięcej osób ucieka. Pewnie prędzej czy później ktoś w sieci o tym napisze. Co ciekawe, dużo zależy od rodzaju oferty – inaczej wygląda to dla oferty prepaid, inaczej dla postpaid.

Dziękujemy bardzo, że dzięki Wam jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią w Polsce!

Komentarze

  1. madhunt3r napisał(a):

    Oby tak dalej PLAY! Raportuj

  2. rafal napisał(a):

    tez przenioslem numery do play, tylko ze wasza strona ze sledzeniem krok po kroku nawala… najpierw wyznaczyla mi termin a potem cofnelo o 1 etap i do dzis wisi na 2. etapie mimo ze BOK mowi ze jest 3-ci etap

    błazenada a nie sprawdzanie statusu przenosin Raportuj

    • rosss napisał(a):

      No dobra, przenoszenie wygląda dobrze, może teraz czas na analizę kolejnych usług, co do których użytkownicy mają troszeczkę gorsze zdania i wykresiki też nie wypadłyby tak dobrze niz te tutaj. Raportuj

  3. Farba101 napisał(a):

    Gera. Wprowadzcie jeszcze możliwość po koncu umowy migracji z abonamentu odrazu na mixture. Bo z tego co sie doweidziałem trzeba najpierw przejść na fresza i dopiero na mixture. Więc przepadaja wszystkie dodatki za przedłużenie umowy np w mixturze. Raportuj

  4. afdg napisał(a):

    Skad ucieka najwięcej osób? Z tego co pamiętam to z ERY:) Raportuj

    • ala napisał(a):

      do mnie dziś dzwonili czy bym chciała zostać w erze, wypytałam o koniec umowy dokładnie, nawet tak się zaplątał z BOK, że mi nie przestawił oferty, podał datę oddania, a ja dzięki za rozmowę i papa Raportuj

  5. luk napisał(a):

    tak, tak tylko ile z tych przeniesionych darmowych starterów Orange po użyciu 60 zł od Play ląduje w koszu ? ;) Raportuj

    • TOM napisał(a):

      JA JUZ 15 NUMERÓW PRZENIOSŁEM DO FRESHA DOSTAŁEM 60 ZŁ PO WYKORZYSTYWAŁEM I LEZĄ W SZUFLADZIE NIEMAM ZAMIARU TEGO DOŁADOWYAC.. I TAK CO 3MIESIACE BO 20ZŁ SPOKOJNIE STARCZA MI NA MIESIAC.. Raportuj

  6. t_d napisał(a):

    Hmmm… a jak jest liczona osoba, ktora od Was odeszla, a pozniej wrocila? ;)

    PS co do tego zestawienia, od kogo najczesciej odchodza klienci, to duze znaczenie ma, u ktorego operatora ile placi sie za starter przy NMP w sytuacji, jaka podalem na wstepie :] Raportuj

  7. romanek napisał(a):

    juz 3 numery przeniesione z ery do play, dalsze 2 czekaja na koniec umowy Raportuj

  8. Konnr napisał(a):

    Koszulka wygląda fajnie – szkoda że 99% ludzi w Polsce nie wie co to znaczy MNP – zatem nosząc ją – reklama słabo działa. Raportuj

  9. Play4you3 napisał(a):

    Liderem w niedziałających kodach też jestescie. Kod *111*49*1# -spr. taryfy w play fresh NIE DZIAŁA Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      To już dzisiaj słyszeliśmy przy poprzednim poście…
      Powtarzasz się… Raportuj

    • play4you2 napisał(a):

      W poprzednim poście, dotyczącym telefonów, play4you1 już Cię prosił o podanie numeru zgłoszenia. Jeżeli nie podasz nam tego numeru, nie będziemy mogli Ci skutecznie pomóc, a co do kodów, to nie zauważyłem, aby coś nie działało, więc nie rozumiem, skąd u Ciebie takie spostrzeżenia. Ale ok, podaj numer zgłoszenia, to Ci pomożemy. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Szkoda klawiatury by mu odpowiadać. Prawdopodobnie niczego nie poda bo kod działa. Raportuj

      • Kasia napisał(a):

        play4you do naszego punktu sprzedazy codziennie zglasza sie mnostwo osob ktorym nie dziala kod do sprawdzania taryfy najczesciej przenosi na menu *111# i nie dziala od ponad miesiaca kod do sprawdzania ilosci kwoty do doladowania w mixie. Wiec nie mow ze dziala bo nie dziala. wyslijcie jutro zapytanie do salonow zobaczysz jaki bedzie odzwe.
        Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        P4Y2 – dlaczego mamy tobie pomagać? Moje zgłoszenie dotyczące tego kodu wisi jako zarejestrowane już 6 dzień… Nie wierzysz, że nie działa? Wpisz sobie sam w dowolnym PF. Nie macie tam w Play żadnego monitoringu? Co za problem zrobić automat, który np. co 12h będzie sprawdzał wszystkie kody? Raportuj

  10. Michu Strzelecki napisał(a):

    @luk – moim skromnym zdaniem troche tych osób jest, ale nie aż tyle żeby mogłobyć to dla Playa nieopłacalne. Odsetek ludzi, ktorzy "kombinują" nie jest aż tak duży – bo zwyczajnie nie chce się. Co do ilości przenosin nie jestem zaskoczony. Wystarczy porównać oferty trzech duzych sieci (jak to oni siebie zwykli nazywać) oraz Play. Ostatnimi czasy bywam częsciej w punktach PLAY i musze powiedziec, ze za kazdym razem jest jakas osoba chcaca przeniesc numer to chyba o czymś swiadczy.
    I na samo zakonczenie – kiedys zdecydowana wiekszosc moich znajomych (powiedzmy kilkunastu) mialo telefon w Orange . W tej chwili zostaly 2 w innej sieci niz play, z czego jedna w grudniu sie przenosi.

    Pozdr.
    Michu Raportuj

  11. PiotrGrudziadz napisał(a):

    SD w Play robi swoje :) Raportuj

  12. rafał napisał(a):

    tak więc i ja zabużę statystykę i powiększe te 2,2% odchodzących. Zabieram swoje dwanumery w ofercie abonamentowej i idę do kogokolwiek z W3. Papa PLAY Raportuj

    • romanek napisał(a):

      Unikaj tylko abonament w Erze tam nie dostaniesz minut do wszystkich sieci, w Orange i Plusie maja uczciwe zasady, bez ograniczen i normalne abonamenty bez wykluczania Playa z minut w ramach abonamentu. Raportuj

  13. rafał napisał(a):

    oczywiście "zaburzę" Raportuj

  14. tomi napisał(a):

    właśnie jestem na etapie przenoszenia 3 numerów do Fresha z Tak Tak i Popa. wnioski złozone wczoraj przed 17 mineło 24 godziny nawet nie ma terminu przeniesienia. a podobno całe przeniesienie miało się odbywać w ciągu 24 godzin Raportuj

    • emaciej napisał(a):

      Na wniosku powinieś mieć date – co ustaliłeś ze sprzedawcą? Poza tym jak Ci numer W3 się wyłączy to zacznij włączać sim Play, za którymś razem się zaloguje. Raportuj

      • Tom napisał(a):

        na wniosku mam – w terminie jednego dnia roboczego Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          no to powinien już działć w play. Jendak z doświadczenia wiem, że niektórzy operatorzy jak dostaną za późno od nas komunikat z prosbą o wyportowanie numeru, muszą czekać jeszcze jeden dzień na wprowadzenie odpowiednich zmian na koncie. Jutro powinno wszystko śmigać:) W razie pytań, pisz bezpośrednio do mnie:) Raportuj

          • Tom napisał(a):

            z 3 numerów 2 przeszły. na tym który nie przeszedł jest komunikat ze nie ma takiego numeru i nie loguje się do sieci. na zaden z numerów nie przyszły wczesniej informacje o terminie przeniesienia. wysłałem szczegółowe info na priva na facebooku Raportuj

  15. Qper napisał(a):

    Zobaczcie co uruchomili :)

    Pakiet minut międzynarodowych w Play Fresh…

    W Play Fresh dostępny jest nowy pakiet minut, który przeznaczyć można na połączenia do krajów Unii Europejskiej i znajdujących się w 1 strefie cennika operatora.

    Pakiet 20 minut kosztuje 10 zł. Można go uruchomić poprzez panel Play24 lub z poziomu telefonu (*111#), wybierając kolejno Usługi / Promocje, Inne. telepolis.pl Raportuj

  16. emaciej napisał(a):

    Gratulacje! Co nie zmienia faktu, że wiedźcie ze my fani-blogowicze mamy świadomość że te 7 na 10 wynika m.in. ze sztucznego nabijania. Typu ktoś chciał LongPlay za pół roku za 1zł i zamiast podpisać od razu umowę, musiał iść do sklepu W3, kupić starter, zarejestrować i dopiero do Was wrócić. Marnotrawstwo złotówek, czasu i papieru. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      99% klientów w ogóle nie zna takiej możliwości. Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Przecież sprzedawcy sami dają klientom spod lady startery Ery i namawiają klienta do przeniesienia… Co jest Poll, z choinki się urwałeś? Wynik jest dobry, ale ile w tym sztucznego nabicia i martwych dusz – to wie tylko Play. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          I bardzo dobrze. Po to sprzedawca jest by wybrał dla klienta najlepszą ofertę. Martwe dusz są wszędzie. Sam mam dwie karty Oranga które nadla działają. Ludzie piszcie o tym co jest specyficzne tylko dla Play a nie co obowiązuje wszędzie w podobnym stopniu. Raportuj

  17. aaaa napisał(a):

    liderem w psuciu rowniez.Piekna kompresja w wykonnaniu play http://www.nvidia.pl/object/product-geforce-gts-4… off kors trzeba wejsc z playonline by dojrzec cuda :o Takie rzeczy tylko w PLAY Raportuj

  18. aaaa napisał(a):

    tutaj saracen jak to wyglada w PLAY i tylko poprzez PLAY, jedna z wielu stron gdzie ukazuja sie cuda, polecam pseudotechnikow PLAY zastapic prawdziwymi specjalistami .http://img257.imageshack.us/img257/3103/screenshotcg.jpg Raportuj

  19. Jarosław Stachura napisał(a):

    Marcinie coś napisz o nowej usłudze min do UNII bo inne portale już piszą. Raportuj

  20. Benek napisał(a):

    Mnie tam do was zbytnio nie ciągnie i prędzej wybiorę znowu kogoś z W3 niż Play. Może też dlatego że Play dużo gada mało robi. Swojego testu jakości sieci Play dalej nie zrobił. BOK dalej mało kompetentny, wieczny brak telefonów. Cena to nie wszystko… Raportuj

    • MarcinGSM napisał(a):

      a skad wiesz jak dziala bok play ?
      skoro piszesz ze nadal kiepsko dziala a wczesniej pisales ze nadal cie do play nie ciagnie
      wiec jak rozumiem skoro nie ciagnie to i numeru nie powinienes miec w play bo po co inaczej bys dzwonil do jego boku ??? :d Raportuj

      • rafał napisał(a):

        Ludzie w BOKu są niekompetentni. Przed wakacjami zadzwoniłem z pytaniem czy płace za rozmowy przychodzące w roamingu. Konsultantka odpowiedziała że nie. Zdziwiłem sie i spytałemczy aby na pewno. Odpowiedziała że sie upewni. Sądziłem że wyprostuje sprawe i odpowie że połączenia są płatne. Jakież było moje zdziwienie gdy potwierdziła swoją poprzednią teorię tzn że się nie płaci co oczywiście jest bzdurą. Czy to jest kompetentny BOK? Przez wcześniejsze 5 albo 6 lat w ORANGE nic sie takiego nigdy nie zdarzyło. Dlaczego przeszedłem do PLAY zaraz ktoś zapyta. Ano bo było taniej. jednak cena nie rekompensuje gorszej jakości… Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Może zrozumiała Cię tak jak to napisałeś. Raportuj

        • Pederasta napisał(a):

          Co gorsza prawdopodobnie Play i Netia korzystają z usług tego samego centrum BOK – jakość usług na identycznie słabym poziomie. Raportuj

          • Mich napisał(a):

            To Play nadal nie ma własnego BOK, tylko firma zewnętrzna?! Żenada, ciekawe jak są rozliczani? Od połączeń, od zamkniętych spraw. Jakas firma zew. bierze sporo keszu za to, ludziom daje pewnie min. krajową (nie mówię że trzeba od razu dawac wiecej np. człowiekowi po maturze) Ale niech mają swiadomosc ze ktos potem moze miec to gdzieś – co jest bez sensu podejściem do pracy i życia. btw jak Play chce oszczędzać kasę to niech z PFRON się dogada i zrobi tak ze emaile, chaty itp beda obsugiwać osoby niepełnosprawne w swoich domach. Dajemy odpowiedni terminal, dopinamy stałe łącze, kamerka przed monitorem moze byc wlaczona aby monitorowac pracownika i działanie. PFRON ponoc sporo daje na takie akcje, znajoma otworzyła stoisko handlowe z C.H i ma za darmo pracowników dofinansowych z PFRONu.. Raportuj

  21. mPablo napisał(a):

    Szkoda, że Play jest antyliderem w umożliwianiu swoim abonentom dzwonienia na bezpłatne infolinie z numerami zaczynającymi się od 800. Raportuj

  22. MarcinGSM napisał(a):

    ,,Tym razem postanowiłem nie wywoływać do tablicy innych operatorów i nie podawać informacji skąd najwięcej osób ucieka"

    juz to wyjawil ktos od was na jednym z najpopularniejszych portali hehe
    ale nie wiem czy napisac kto Raportuj

  23. mPablo napisał(a):

    "PLAY umacnia pozycje lidera!" – to ile jest tych pozycji lidera? Raportuj

  24. gizmomp napisał(a):

    Mam wielka prosbe prosze play4you1 lub Marcina o zapoznanie sie jeszcze z tym zgloszeniem:23251017
    poniewaz jest tam zawarta cenna wskazowka ktora ma zwiazek z tym zgloszeniem:23194240.
    Bardzo prosze o przekazanie tego jak najszybciej do dzialu technicznego,dziekuje. Raportuj

  25. MaTT napisał(a):

    Hm Czy macie już 5 milionów czy jeszcze ? Raportuj

  26. electro_spiro napisał(a):

    play = lider, sprytne :) Raportuj

  27. Byku z Pomorza napisał(a):

    Miałem 2 aktywacje firmowe w Idei, potem w Orange – od 2004 roku do sierpnia 2010. Miesięcznie płaciłem ok. 300 zł za oba numery. Mimo szczerych chęci zmniejszenia rachunków, nie było to możliwe (dużo rozmów plus usługi dodane).
    Pół roku przed upływem kontraktu otrzymałem poprzez Orange on-line "ofertę przedłużeniową" – człowiek z ulicy dostaje lepsze warunki. Po 3 dniach walki z bokiem Orange i próbą wynegocjowania chociaż dodatkowych minut (zaproponowano mi 100 smsów przez 6 miesięcy, żenujące), dokonałem prostej kalkulacji.
    5 miesięcy x 300 zł = 1500 zł. Miesiąc wypowiedzenia. Kara – 900 zł. Zysk: 600 zł. Do widzenia Orange!

    W Play dla Firm dostałem rabat 50% na abo przez 13 miesięcy i 20% przez cały czas umowy. Mam 540 minut do W3 i free do Play i TPSA. Czyli przez 2 lata zostawię w Play: 951 zł + 1606 = 2557 zł z VAT za oba numery. (Firmowa 75 / 13 mcy po 36,60 / 11 mcy po 73 zł x 2 aktywacje). W Orange bym zostawił w tym czasie 7200 zł, mając 250 minut w abo (trochę za mało dla mnie, naprawdę dużo gadam).
    Zasięg Orange w mojej miejscowości drastycznie się pogorszył w ciągu ostatnich 2 lat, mimo wielokrotnych monitów do boku (zrywanie połączeń, o 3G można zapomnieć).
    Natomiast zasięg Play u mnie nad morzem – rewelacja: w całym mieście 3.5G, rozmowy wideo stały się normalnością, pakiet 100 mb za 5 zł z VAT i żyć nie umierać. Mądre firmy przechodzą do Play. Aaa.. telefony bez problemu w salonie od ręki (Samsung Wave i Nokia E72). Co ciekawe, E72 w Orange kosztowała przy przedłużeniu umowy 300 zł drożej. Nigdy więcej Orange. I te bezczelne reklamy: rozmawiaj ze wszystkimi w Orange bez ograniczeń (tylko zapłać najpierw 100 zł netto dodatkowo do abonamentu za 73 zł). W Play naprawdę jest za free do Play i na stacjonarne, a to ogromna oszczędność; dzięki temu nigdy nie wykorzystam moich 540 minut do W3 i reszty świata.

    Na koniec: dzwoni do mnie wczoraj pani -Dzień dobry, informuję, że rozmowa jest nagrywana. Dla naszego stałegoo klienta przygotowaliśmy nową ofertę z wyjątkowym pakietem kwotowym… -Przepraszam, – przerwałem – od miesiąca nie jestem abonentem sieci Orange, do widzenia! :) Pa! Raportuj

  28. Matyk90 napisał(a):

    Oby tak dalej… powodzenia w dalszych przyjmowaniach nowych klientów :) Raportuj

  29. Poll napisał(a):

    Do mojej żony dzwonili znacznie dłużej po przeniesieniu numeru. Nie pomogło nawet informowanie, że już nie jest w Orange, dzwonili dalej. Teraz już nie dzwonią , no ale to już 7 miesięcy. To dopiero rewelacyjni konsultanci Orange. Nie wiedzą kto u nich jest a kogo już dawno nie ma.
    Ja co prawda płace więcej niż w Orange bo100PLN ( Orange 60PLN) ale też nie interesuje mnie co to minuta rozmowy i ile ściągnąłem MB. Raportuj

  30. AD_5 napisał(a):

    Gratulacje :) Raportuj

  31. tomek napisał(a):

    playforuyou1/2 itd- moze ktos by mi odpisal na zgloszenie nr 23211079. Co z tego ze jestescie liderem skoro problemu nie mozecie rozwiazac od ponad 3 tygodni i wprowadzacie klienta w blad i robicie z niego idiote? Raportuj

  32. qqupa napisał(a):

    na 5 polaczen 3 razy mam komunikat "Przepraszamy nie ma takiego numeru…" , a 2 razy sie dodzwonie,czy tak trudno jest to naprawic.Trwa to juz miesiac. Kolejne juz zgloszenie oczywiscie zrobione:23194240. Raportuj

  33. ojciec mateusz napisał(a):

    gratuluje ale zreszta przeciez zasluzyliscie na to Raportuj

  34. kill649 napisał(a):

    Notka Gate i szykujące się kary: http://telepolis.pl/news.php?id=19747

    Jednak zgłoszenia do UOKiK dały skutki i jak widać skończyło się robienie z klientów idiotów. Raportuj

  35. taktak napisał(a):

    a ja po latach chyba 6 z taktakiem przeniosłem się do gaduair
    i jest ok Raportuj

  36. Dawid Krzywicki napisał(a):

    A dla mnie sie podoba. I tak dalej trzymać :) Raportuj

  37. mike278 napisał(a):

    a ja poprosze o wytlumaczenie co to jest "duza siec". Za notke sie Wam nalezy, fakt, ale jak widze taki czarny pr to uwazam ze to rowniez jest nie fair.

    Do wyboru będą dwie jej wartości 25 lub 50 złotych ze stawkami odpowiednio 39 lub 29 groszy za minutę połączenia do Ery i dwóch pozostałych dużych sieci komórkowych

    Cytat jest z tego arta :
    http://media2.pl/telekomunikacja/70598-era-mix-na

    Wiec moze czas wreszcie pobawic sie z prawnikami i ukrocic tego typu stwierdzenia ;) bo zalezy dla kogo ale dla mnie 4 miliony aktywnych kart to malo nie jest. stawianie play na rowni z tubiedronka czy mobilking ktore do potentatow nie naleza na pewno tez chyba nie jest na miejscu.

    Moze bys sie Marcinie zainteresowal tematem? :P Raportuj

    • Konnr napisał(a):

      Myślę że nie ma o co się kłócić – tzn może jest – ale więcej będzie z tego szkody niż pożytku.
      Poza tym nikt w tym arcie nie zrównuje Play'a do żadnego z wirtualnych…

      Raportuj

  38. DARO napisał(a):

    chciałem oddać telefon na gwarancji a w salonie mówią mi że nie mają dla mnie telefonu zastępczego. Naprawa ma trwać miesiąc – a z czego ja mam dzwonić ????????????. Obsługa była nie miła , nawet nie chciało im się zadzwonić do innego punktu z zapytaniem czy mają telefony zastępcze , bo cytat – NIE UTRZYMUJEMY Z NIMI KONTAKTÓW. Telefon jest mi potrzebny do pracy. TAK SIĘ DBA O KLIENTA ????????? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Chłopie, operator sprzedaje usługę a telefony po niższej cenie jak mu się podoba. Ja od C+ dostałem telewizor ale zastępczego mi nie dadzą gdy ten nawali. Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      Witam, tak jak napisał kolega powyżej operator nie ma obowiązku zapewnić telefon zastępczy. Jeżeli chodzi o informacje na temat telefonu zastępczego to nie istnieje taka baza w salonach, dodatkowo dodam że sprzedaż i obsługa sieci Play odbywa się przez wielu dealerów więc nie jest możliwe sprawdzenie czy tak owe telefony są na stanie. Z poważaniem A. Raportuj

  39. Heineken napisał(a):

    widzisz ani w regulaminie ani w umowie nie ma slowie o tym ze ktokolwiek ma Ci uzyczyc telefonu zastepczego :) wiec w czym problem? a teksty o nieutrzymywaniu kontaktow z innymi salonami sa na porzadku dziennym ;) Raportuj

  40. Maniek napisał(a):

    Też musicie propagować to "halowinowe" badziewie obce naszej polskiej kulturze? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Popieram Mańka i pytam : dlaczego to robicie? Po co? "Szczylom" może to się i podoba ale czy chcecie być postrzegani jako marka dla szczyli???… A no chyba, że tak. Rozumiem. Raportuj

  41. Przemek napisał(a):

    Nie zawsze jest pięknie z przenoszeniem numeru.
    Do salonu o przeniesienie nr z ery do play udałem się w sobotę 23 października, we wtorek info, że przeniesienie odbędzie się w środę 27 października i w ten dzień przenieśli nr, ale na przeniesiony nr nie można się dodzwonić (zgłoszenie 23222114).
    Już 4 dzień nie mogę odbierać połączeń i sms, wszystko inne działa, a po kontakcie z bok to można wnioskować, że prędko mój problem się nie skończy. Raportuj

  42. gizmomp napisał(a):

    Noto Przemek ja mam podobnie lecz nie moge sie dodzwonic z niektorych voip na swoj numer bo gada nie ma takiego numeru.Obyś tylko nie dostal z bok-u takiej odpowiedzi jak ja ze u nich jest wszystko ok.
    I tak sobie czekamy az nam to naprawia.Zgloszenie:23194240.
    Raportuj

    • Przemek napisał(a):

      Co do BOK to rzeczywiście czasami niby zrobione, a nie jest zrobione i pracują tam chyba boty bo na większość zgłoszeń odpowiedź jest podobna, a do mnie nie można się dodzwonić z żadnego numeru, coś w stylu jakby numer był odłączony od sieci (6 dzień). Raportuj

  43. gizmomp napisał(a):

    Prawda jest taka ze oni nie potrafia tego zrobić,i tak se poczekamy z 2 tygodnie a oni napisza ze u nich wszystko ok.Jedyne wyjscie pisac do UKE bo inaczej nie da rady.
    Zgłoszenie:23194240 Raportuj

  44. Karo napisał(a):

    Gratulacje!Play ale mówiąc szczerze to jest duża zasługa firm telemarketingowych które współpracują z wami,przenosząc numery klientów do Was. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty