Tako rzecze rzecznik Play

Notka głosowa MMS – beta testy

Od 20 kwietnia 2010 r. w sieci Play trwa akcja ?Testuj usługi z Play?. Przygotowaliśmy dla Was  kolejną usługę, którą możecie przetestować ? Notkę głosową MMS beta.

Jeśli nie lubisz tradycyjnej poczty głosowej, to Notka głosowa MMS beta jest rozwiązaniem dla Ciebie. Oferujemy Ci prosty sposób na odbieranie wiadomości głosowych. Każda wiadomość, którą nagrają Ci znajomi lub rodzina, trafi prosto na Twój telefon jako załącznik głosowy w MMSie.

Ta usługa może nieco przypominać Pocztę głosową MMSem. Jednak są pewnie różnice – znacznie uprościliśmy tą usługę, w zamian za to nie planujemy wprowadzenia za nią opłat.

[table “14” not found /]

Notka głosowa MMS beta jest bezpłatna ? nie płacisz ani abonamentu za usługę, ani za przekierowania na numer 790200300. Dzwoniący do Ciebie płaci jak za połączenie do Ciebie, według swojego cennika. Wysyłana przez usługę MMS Notka jest bezpłatna.

Jak działa Notka głosowa MMS beta?

1. Włącz przekierowania połączeń na numer 790200300 ? możesz włączyć je w sytuacji, gdy: nie odbierasz, jesteś poza zasięgiem lub masz wyłączony telefon i/lub gdy prowadzisz inną rozmowę.

2. Każdy dzwoniący do Ciebie w przypadku, gdy nie możesz odebrać, będzie miał możliwość nagrania wiadomości, która zostanie wysłana do Ciebie jako bezpłatna Notka głosowa MMS.

3. Jeśli chcesz wysłuchać wiadomość, wystarczy ją po prostu otworzyć. W niektórych modelach telefonów trzeba otworzyć załącznik z plikiem dźwiękowym.

Jak włączać i wyłączać przekierowania?

Przekierowania w wybranym przypadku ustaw kodem:

– gdy zajęty               *67*790200300#

– gdy nie odpowiada  *61*790200300#

– gdy nieosiągalny     *62*790200300#

Przekierowania w wybranym przypadku skasuj kodem:

– gdy zajęty                  #67# lub by włączyć Pocztę głosową *67*790200200#

– gdy nie odpowiada    #61# lub by włączyć Pocztę głosową *61*790200200#;

– gdy nieosiągalny      #62#  lub by włączyć Pocztę głosową *62*790200200#

Roaming

Przekierowania na numer 790200300 są bezpłatne na terenie Polski oraz Unii Europejskiej, Notka MMS beta działa w krajach UE.

Uwagi

Aktywacja usługi Notka głosowa MMS beta nie powoduje automatycznej dezaktywacji żadnej z następujących usług: Poczta Głosowa, Poczta Głosowa MMS-em, Poczta Głosowa na e-mail,  Poczta Wideo, ale powoduje utratę możliwości korzystania z funkcjonalności w ramach tych usług. Oznacza to, że połączenia nie będą przekierowywane na pocztę głosową, więc nie będzie możliwości otrzymywania SMS-ów, e-maili ani MMS-ów z poczty głosowej, a tylko wiadomości MMS wysyłane w ramach usługi Notka głosowa MMS.

Regulamin

Notka Głosowa MMS beta (PDF)

Komentarze

  1. @widex32 napisał(a):

    Mi to nadal przypomina pocztę glosowa wideo. Planowana jest Notka Wideo MMS? ;) Raportuj

  2. krzysiek_kili napisał(a):

    Z jednej strony dobrze – nigdy nie lubiłem dzwonić na pocztę, słuchać miłej Pani i dopiero wtedy odkrywać, że ktoś po prostu rozłączył się zbyt późno :D Teraz opcja MMS jest po prostu bezpłatna ;)

    Chociaż wg mnie właśnie poczta głosowa to niepotrzebny gadżet – mało już jest osób, które z niej korzystają… Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      nie jest bezpłatne, za ten badziew płaci osoba która do Ciebie dzwoni :D Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        ale my tu rozmawiamy o usłudze wysyłania MMSa – przecież normalna poczta głosowa też jest "bezpłatna", ale osobie nagrywającej się ciągnie impulsy z konta ;) Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Aż się boję co będzie dalej :) Raportuj

  4. mikk napisał(a):

    łeee i na co to?? Raportuj

  5. t_d napisał(a):

    Na minus brak mozliwosci ustanowienia wlasnego powitania, za to duzy plus, za to, ze nie planujecie pobierac za nia kasy :) Raportuj

  6. Play24 napisał(a):

    Obyście tylko nie uszczęśliwili klientów na siłę wszystkim ją włączając… Sam wiem jak ciężko pozbyć się PG/Notki SMS – mija 5 dzień od zlecenia przez Play24 wyłączenia PG i NSMS, pierwsze zlecenie zamknięto – okazuje się że błędnie. Minęły 24h i PG jak była tak jest. Poszło drugie. Nie chcę wyłączać kodem, bo to aktywuje przecież NSMS, a chcę się obu usług pozbyć. Dziwi mnie to, zwłaszcza, że dla innego numeru bez problemu wyłączono obie usługi w ciągu jednego dnia… Ciekawe czy i na rozpatrzenie tego zgłoszenia (i 'zamknięcie') przydzie czekać kolejne 4 dni. Raportuj

  7. Mirek napisał(a):

    Oby nie było tak,jak z notką sms,że każdy miał ją włączoną na siłę,nawet jak jej nie chciał. Raportuj

  8. Marian napisał(a):

    A kiedy naprawicie notke sms? Status notka na 8042 i co? Nie można sprawdzić statusu. To już nie jest śmieszne. Kiedy to naprawicie (…) ? Tak samo będzie z notka mms? Raportuj

  9. […] This post was mentioned on Twitter by Przemek Kośka, Blog Play. Blog Play said: Notka głosowa MMS – beta testy http://blogplay.pl/2010/10/notka-glosowa-mms-beta-testy/ […]Raportuj

  10. haju napisał(a):

    w play24 online pojawiły się daty ważności środków, dlaczego nie wszystkie daty są podawane (jedne pakiety maja date inne nie) i czy będą? Raportuj

  11. Chłopak z wioski napisał(a):

    NIE MOGĘ PRZENIEŚĆ NUMERU DO PLAY FRESH W SALONIE PLAY W RAWIE MAZOWIECKIEJ. PONIEWAŻ NIE MAJĄ STARTERÓW I WĄTPIĄ CZY W OGÓLE BĘDĄ.
    PROSZĘ ZRÓBCIE COŚ ZTYM!
    CHCĘ UCIEC Z ERY A NIE MOGĘ! :( Raportuj

  12. Mariusz Piotrowski napisał(a):

    kiedy play przygotuje aktualizację do bady?:> Raportuj

  13. bibi napisał(a):

    ja tak z innej beczki.działa wam kod *107#mi nie działa od dwoch dni to jest kod do kiedy mam rozmowy i smsy za darmo po doladowaniu w play fresh,wczesniej działał. Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      mi kod nie działa tak jak pozostałe kody a złodzieje w play maja w dupie i nie raczą naprawić od miesiecy kodów Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Ja jestem w Play Fresh czyli na kartę i po wpisaniu kodu *107# mam info: "Przepraszamy nie możesz skorzystać z oferty. Oferta dostępna tylko dla klientów Play na kartę" A ja to niby co? abonament? Raportuj

    • Kris napisał(a):

      mi tez nie działa*107# dlaczego UKE sie jeszcze tym nie zajeło? Przeciez w Play to sandard ze nie działaja kody a według regulaminów usług powninny działac! wiec po co pisane sa te regulaminy skoro operator je ciagle łamie :( Raportuj

  14. bibi napisał(a):

    na nieograniczone rozmowy w play za 10zł tez niedziała jakies glupoty pisze ze jest skierowana do play na karte???????????? Raportuj

  15. Alf napisał(a):

    Czy ściągnięcie MMSa z taką notką w krajach UE coś kosztuje? Rozumiem, że przekierowanie jest darmowe, ale potem na telefon abonenta wysyłany jest MMS/plik dźwiękowy – czy to nie powoduje obciążenia abonenta kosztami transferu danych (do tego w roamingu)? Raportuj

  16. Benek napisał(a):

    Ciekawe czy znowu będą włączać ją bez pytania a informacje o tym podawać dopiero na drugi albo kolejny dzień. Jak dla mnie pomysł taki sobie. Jeszcze za to płacić 2zł/mc, średnio to widzę. Raportuj

  17. rafal napisał(a):

    TYLKO NIE WŁĄCZAJCIE ZNOWU PRZYMUSOWO WSZYSTKIM, bo z notka SMS to zachowaliście sie jak niepoważne bydło Raportuj

  18. Łukasz napisał(a):

    Tak jak przedmówca!! nie włączajcie tego wszystkim!! nie chcemy tego, dość już było zamieszania z notką sms. Jak to badziewie włączycie to na prawdę już nikt nie będzie chciał dzwonić do Play, a W3 to będzie wykorzystywać że do Play się płaci drogo nawet jak ktoś nie odbiera telefonu (połączenia) Raportuj

  19. Kwistas napisał(a):

    Zablokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych nie działa, "notka" potrzebne to nam abonentom, granie na czekanie włączają kiedy chcą, ostatnio Play 24 przez telefon nie działa. Lepiej niech coś innego zrobią, bo jakoś w tej sieci nic nie działa. Bez przerwy trzeba jak taki przygłup prosić sieć, żeby coś włączyła lub aktywowała, bez blogu Gruszki zapewne wiele spraw byłoby nie załatwionych. Tak czy inaczej to dziadostwo, ale jak kto woli. Raportuj

  20. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    nie ma jeszcze opcji acr (blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych)
    jak masz samsunga możesz sobie taką opcję włączyć :D
    ja w wave ją mam :)
    ja też nie chcę tej notki,nawet poczty głosowej nie chcę,nie chcę aby ktoś płacił za połączenie się z nią …
    Raportuj

  21. rafal napisał(a):

    czekamy na blokowanie natrętnych numerów ZASTRZEŻONYCH…. obiecane było do jesieni Raportuj

    • Xtremeq napisał(a):

      Usługa warta uruchomienia !!! Raportuj

    • anka napisał(a):

      POPIERAM Raportuj

    • Kris napisał(a):

      Play wiele rzeczy na obiecywał po wakacjach.. HSPA+,ACR, zlikwidowanie problemów z przelogowywaniem sie do Plusa i jak zawsze był to tylko chwyt marketingowy a fakty sa takie ze jest najbardziej zacofanym operatorem i jeszcze reklamuje sie jako naszybciej rozwijajaca sie siec w Polsce… Piekne hasło ciekawe z której to bajki?? Raportuj

  22. Kris napisał(a):

    Cos czuje ze Play właczy niedługo po beta testach WSZYSTKIM uzytkownikom nową notke mms tak jak to miało miejsce w przypadku notki sms co było bezprawne i od wrzesnia do tej pory niemogą sie z tym uporac! Usługa jest w sumie bezpłatna dla własciciela numeru ale juz dla dzwoniącego na numer z właczona (czesto nieswiadomie bo przez operatora) notką niekoniecznie bezplatna! Prawda jest taka ze Play na siłe szuka kasy bo połaczenia z innych sieci zakonczone na numerze Play (notce) nawet kilku sekundowe sa jakims dochodem bo nieswiadomi niczego ludzie dzwonia np. z Orange na numer Play łapia sie na notke i Play trzepie kase i o to chodzi! Marcine notka sms była skandalem nie właczajcie chociaz tego ludziom BEZ ICH WIEDZY I ZGODY!!!!! Zrobcie ulotki info jak to aktywowac itp. dla punktów , zamiesccie stosowne info na stronie ale nie właczajcie czegos ludzom na siłe!!!! Zarabiajcie na siebie uczciwie a nie okradacie dzwoniacych z innych sieci na wasze numery ludzi! Raportuj

  23. Kriz napisał(a):

    jak mi play uruchomi cnotke mms to wszystkie przekierowania z pracy przerzucę na priv nr rzecznika ;) Raportuj

  24. piotr napisał(a):

    etam ja notki sms używałem do numerów zastrzeżonych a teraz tego będę używał dobra usługa i przydatna jeśli ktoś nie chce to niech nie korzysta nikt nikogo do niczego nie zmusza Raportuj

  25. Paweł Janusik napisał(a):

    Mam nadzieję że nie będzie na siłę uruchamiana wszystkim jak leci. Dla mnie usługa bez sensu. Nie korzystam z poczty głosowej ani innej formy. Jeśli mogę to odbieram, jak nie odbieram to na drzewo. Raportuj

  26. Peter Jenkins napisał(a):

    Nie wiem czy jest sens dzielić się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami, uwagami na temat sieci i usług, skoro na odpowiedz na moje pismo /wysłane do kilku osób z Play/ czekam ponad pół roku TAKIE RZECZY TYLKO W PLAY ! W tym czasie jeden z moich pomysłów został wdrożony przez Orange. Zespół PLAY musi dobrze walczyć aby odebrać telefon, gdyż telefonując pod numer 790 777 777 nikt nie odbiera – oj zapewne zacięta walka jak na filmach sensacyjnych, a może ten numer to tylko reklama…. Czekam na sieć 3,8 LTE, telefony, modemy i ofertę usług, a konkurencja nie śpi Mobyland/Aero 2 rusza z siecią prawie w całym kraju. Raportuj

  27. janko napisał(a):

    Po co PLAY znowu wpycha ludziom nastepne NOTKI ? Zaczynam sie denerwować – a wtedy wrzucam zawsze prepaidy do WC ! W tej chwili jeszcze się zastanawiam ! Raportuj

  28. michael_dee napisał(a):

    Mam tylko nadzieję, że nie będziecie decydować o aktywacji tej usługi za abonentów, jak to było w przypadku "notki sms".
    "znacznie uprościliśmy tą usługę" – tę usługę, Panie Marcinie! Komu, jak komu, ale rzecznikowi nie wypada robić publicznie błędów językowych. Raportuj

  29. Robo napisał(a):

    Niezły burdel widzę w Play-u. Najpierw we Freshu zaczęto na siłę uszczęśliwiać abonentów włączając im nieszczęsną notkę sms, a teraz poprzez testy notki głosowej MMS, które prawdopodobnie prowadzą do błędów w działaniu sieci. I tak dzwoniąc do abonenta korzystającego z Play Fresh, który ma wyłączony aparat można usłyszeć w słuchawce osoby próbującej nawiązać połączenie komunikat o następującej treści: "sieć, której numer wybrałeś jest obecnie niedostępna. Prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta" w czasie gdy telefon jest zalogowany do stacji bazowej Plusa lub zobaczyć jedynie komunikat na wyświetlaczu "sieć jest chwilowo zajęta" gdy telefon jest zalogowany do przekaźnika Play. Oczywiście komunikat wcale nie wynika z zajętości sieci. Ogólnie problem zweryfikowałem na kilku numerach i nie dotyczy on osób korzystających z usług abonamentowych. Raportuj

  30. Kris napisał(a):

    Marcinie A jesli ktos niemoze odbierac mmsów bo np.dezaktywował mms/gprs lub ma stary telefon nie obsługujacy gprsu to co wtedy? znajac zycie właczacie mu z automatu tą usługe mimo iz niemoze z niej korzystac a wy macie z tego kase bo połaczenie konczy sie jakby na poczcie głosowej! Moze zamiast uszczesliwianiem na siłe jakas cnotka warto zajac sie rozbudowa własnej sieci i przyspieszeniem Play Online do 3Mb/s jak obiecaliscie to zrobic po wakacjach… Mamy juz połowe pazdziernika! Nieozumiem dlaczego prezes Play zwołuje konferencje prasowa na obiecuje cos ludziom i nie dotrzymuje słowa!!!! Wyglada na to ze chciał na łapac klientów do bazy zeby móc pochwalic sie kolejnym złapanym milionem! Raportuj

  31. Edek napisał(a):

    Notka sms przyniosla za male korzyscie finansowe playowi to teraz zrobili drozsza mms ktora otrzyma kazdy czy hce czy nie Raportuj

  32. partyzant napisał(a):

    Co w waszej firmie robi dział marketingu?
    Zamiast badać, jakie są potrzeby klientów i wdrażać usługi jakich ludzie oczekują, wymyślają jakieś bzdury, które nie dość, że nikomu nie są potrzebne, to jeszcze wielu irytują i coraz skuteczniej zniechęcają do sieci Play.
    Panie Prezesie, Panie Rzeczniku i Psie Sabo! Nie idźcie tą drogą! Raportuj

  33. Pawrzes napisał(a):

    Do wszystkich krytykujących:

    – nikt Was nie zmusza do uruchomienia testów tej nowej usługi
    – ta usługa planowana jest jako bezpłatna czyli bez opłaty abonamentowej za jej korzystanie
    – operator na pewno nie włączy jej wszystkim bo przecież nie każdy posiada telefon z funkcją MMS Raportuj

  34. Łukasz napisał(a):

    ta usługa jest PŁATNA do osoby która do nas dzwoni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  35. Łukasz napisał(a):

    Nie włączajcie tego nikomu!! jak ktoś chce to niech sobie sam włączy. Tak samo z graniem na czekanie w abonamencie. Włączacie tą badziewną usługę i dajecie jeszcze jakiś badziewny utwór? przecież to kpina z klientów. A wam zależy na klientach przecież. Nie bądźcie jak era z minutami do nie wszystkich sieci. Raportuj

  36. Johnny62 napisał(a):

    " Zamiast badać, jakie są potrzeby klientów i wdrażać usługi jakich ludzie oczekują, wymyślają jakieś bzdury, które nie dość, że nikomu nie są potrzebne, to jeszcze wielu irytują i coraz skuteczniej zniechęcają do sieci Play.
    Panie Prezesie, Panie Rzeczniku i Psie Sabo! Nie idźcie tą drogą! "
    Zastanówcie się tam W Play – naprawdę zastanówcie i CZYTAJCIE CO LUDZIE PISZĄ DO WAS NA TYM BLOGU ! Takimi głupimi pomysłami zrażacie ludzi do siebie i ludzie zaczną topić startery w WC , a chyba nie tego chcecie ! Raportuj

  37. Krystyna napisał(a):

    Witam ! Jestem zdruzgotana , poniewaz nik się nie może do mnie dodzwonic , bo ciagle włacza mi się ta pie….a poczta głosowa . To koszmar . Raportuj

  38. zaglądam tu napisał(a):

    Potrzebna także informacja jak wyłączyć przekierowania nie aktywując jednocześnie poczty głosowej!

    np:

    Przekierowania w wybranym przypadku skasuj kodem:

    – gdy zajęty by wyłączyć Pocztę głosową *67*790998725#

    – gdy nie odpowiada by wyłączyć Pocztę głosową *61*790998725#;

    – gdy nieosiągalny by wyłączyć Pocztę głosową *62*790998725#

    Nie wszyscy chcą Notki SMS i MMS oraz poczty głosowej.
    Ktoś kiedyś powiedział lub napisał nie pamiętam kto:

    "Pozwólcie być ludziom szczęśliwymi według ich własnego uznania." Raportuj

  39. Sq1 napisał(a):

    Mam nadzieje, że ta usługa nie będzie na siłę włączona wszystkim klientom jak stara (c)NOTKA

    Czy kiedykolwiek będzie możliwość profesjonalnego wyłączenia poprzedniej usługi?! Obecne buraczane rozwiązanie nie przywraca domyślnego przekierowania połączeń na numer 790 998 725 . Jeśli włączę przekierowanie na pocztę głosową i później to anuluje to system mi przywraca przekierowania na wyłączoną (c)NOTKE !

    Czy to takie skomplikowane, żeby aktywacja i dezaktywacja tej usługi była oparta na odpowiednim ustawianiu w waszym systemie przekierowań? Czy nie możecie wyłączyć przekierowań na tę usługę gdy użytkownik ją wyłącza? SMS o treści >STOP NOTKA< powinien dezaktywować wszystkie przekierowania lub ewentualnie przywrócić domyślny numer 790 998 725. Obecnie użycie koduna wyłączenie wszystkich przekierowań ##002# zawsze przywraca numer (c)NOTKi 790 998 729 – tak nie powinno być!!!

    Zajmijcie się tym w końcu !!! Raportuj

  40. patyk napisał(a):

    Oszuści z playa.
    Byłem w Tunezji i mam rachunek 400zł za nieodebrane połączenia bo skurxsynski play wysylal mi mmsy o nieodebranych połączeniach.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty