Tako rzecze rzecznik Play

Novem i program partnerski dla PLAY

dziś tyle się działo, że z dużym opóźnieniem

Novem realizuje kampanię dla Play Firma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Celem jest pozyskanie przez operatora nowych klientów za pośrednictwem działań reklamowych w internecie, rozliczanych w modelu ?tylko za efekt?.

Kampania rozpoczęła się w październiku i będzie prowadzona przez 12 miesięcy. Novem odpowiada za kompleksowe zrealizowanie programu wsparcia sprzedaży telefonów komórkowych i usług mobilnego Internetu oraz pozyskanie nowych abonentów dla operatora sieci Play. Spółka opracowała strategię komunikacji interaktywnej, wykonała kreacje oraz realizuje kampanię w sieci.

?Chcemy docierać z naszą ofertą do wszystkich potencjalnych klientów. Darmowe rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi w Play, wybór nowoczesnych smartfonów ? to argumenty które świetnie się prezentuje w internecie. Liczymy, że współpraca z Novem sprawi, że bardzo wielu internautów dowie się o zaletach oferty i zdecyduje się zostać naszymi klientami? ? powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu Play.

Kampania prowadzona jest w oparciu o reklamę efektywnościową oraz nowoczesne narzędzia marketingu internetowego. Novem zajmuje się też doradztwem w zakresie obsługi call center operatora oraz sklepu internetowego – e-shop. Do tego celu firma stworzyła specjalnie dedykowane narzędzia, m.in. nowoczesną porównywarkę cenową.

?Play postawił na reklamę w sieci. Dzięki możliwości stworzenia kompleksowej strategii działań reklamowych w internecie, możemy w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje reklama efektywnościowa. Nasz program sprzedażowy stworzony na potrzeby kampanii Play został zbudowany w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, służące do skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem internetu? – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem. Play jest kolejną firmą, która powierza Novem pełną realizację strategii kampanii w internecie, kreacji i realizacji programu pozyskiwania klientów oraz wsparcia sprzedaży za pośrednictwem reklamy efektywnościowej.

Spółka zrobiła już podobne projekty m.in. dla Aviva, BZ WBK, Learning Systems Poland. Novem oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę w zakresie działań reklamowych w sieci, bazując na nowoczesnych narzędziach używanych w performance marketingu.

Komentarze

  1. maniek pisze:

    zacznijcie dbac o dotychczasowych a nie mamicie nowych. Raportuj

    • benek pisze:

      zgadzam się, bo o tym że krótkie kody więcej czasu nie działają niż działają to się nie mówi, że o play24 nie wspomnę Raportuj

  2. hubs pisze:

    Czy to będzie oznaczało wszecheobecne wyjące, nie dające się wyłączyć, bez zamykającego krzyżyka? Błaaaagam tylko nie to:( Raportuj

  3. Zasięg 2G poprawcie, bo do roamingowego Plusa nie idzie logować i do tego niekompetentny BOK. Raportuj

  4. qwerty pisze:

    Bardzo sztywny ten komunikat, typowe ctrl+v, widać, że nie z tego bloga ;-). Dobry wybór modelu rozliczania, w programach partnerskich, zwłaszcza w tak 'przedsiębiorczym' jak Polacy narodzie, bardzo realne stają się martwe dusze i wszelkie pozorowane działania wykrzywiające statystyki. Raportuj

  5. jahu pisze:

    Mnie to w sumie wszystko jedno ale dziś miała być kolejna porcja osób które pojadą na PD II. Raportuj

  6. Kiedy wprowadzicie Handover Play – Plus ?
    Dlaczego karty sim Fresh, szukają zasięgu macierzystego, gdy go nie ma, a Plusa jest minimalny by wykonać połączenie?
    Kiedy naprawicie, problem z logowaniem do roamingu Plus w mieście Biała Rawska, woj. Łódzkie ? Raportuj

  7. xyz pisze:

    @Chłopak z wioski -jeżeli pojawiają się problemy z logowaniem do Plusa, należy wybrać w ustawieniach tylko zasieg GSM, w przeciwnym razie żądanie może zostać odrzucone przez sieć. Raportuj

  8. To nic nie daje. Plus mnie nie wpuszcza z logowaniem do swej sieci, bo jak znam życie, sieć jest przeciążona. A szanowna obsługa techniczna Play nie raczy postawić "żadnego" nadajnika w mym mieście Biała Rawska by tego problemu nie było. Telefonu nie mam co używać, a komunikat "brak zasięgu" jest zjawiskiem na codzień. Raportuj

  9. abcd pisze:

    Ale to nie nowość że play blokuje logowanie do plusa. Też tak miałem, dość dawno już. Potem napisałem do Play4You i problem zniknął. Oczywiście w play nikt się do tego nie przyzna.
    Temat na forum telepolis ma 40 stron problemów z logowaniem. Raportuj

  10. blahblah pisze:

    Użytkownicy darmowych emaili na polskich portalach (o2, wp, itp) szykujcie sie na spam od PLAY! Raportuj

  11. mPablo pisze:

    To ta firma do mnie dzwoniła i namawiała na przejście z Fresha na abonament, mimo braku zgody na przekazywanie informacji marketingowych? Raportuj

    • Qper pisze:

      Do mnie też i też nie miałem zaznaczonych opcji.

      Złożyłem reklamację, odpisali mi głupotę, odwołałem się i dostałem 30 min do wszystkich.

      Takie sprawy bez względu na wszystko trzeba zgłaszać. Jak ludzie nie zgłaszają to problemu nie ma… Raportuj

      • mPablo pisze:

        Mi też odpisali głupotę, że zgodnie z moją dyspozycją zmienili dane. W odpowiedzi napisałem im pytanie – kiedy rzekomo wyraziłem zgodę na marketing przez telefon. Status odpowiedzi – analizowane ;-) Raportuj

  12. Pisałem do play4you2 jako PLAY o problemie, lecz na razie, nie ma odpowiedzi, mineły 24 godziny. Raportuj

  13. I jeszcze jedno: Kiedy doczekam się wersji PlayGG obsługującej Java 2.0? Ciągle pisze, że model nie obsługiwany. Mam KU990. Raportuj

  14. Play24 pisze:

    Play24 nie działa. Sprawdzone dla 4 numerów – w nieskończonośćc czeka się na otwarcie strony… Cały czas widać stronę logowania. Nie wiem czy to masowa awaria, czy tylko ja trafiłęm na padnięty serwer na którym są wszystkie moje numery. Sytuacja trwa od co najmniej godziny… Przy okazji – podejrzewam że Play jest zawalony zgłoszeniami. Moje jest zarejestrowane (jeszcze nie rozpatrywane nawet ) od 9 Października. Dotyczy banalnej sprawy – wyłączenia PG i Notki SMS, coś co z powodzeniem w jeden dzień zostało załatwione na innym numerze – ba, dostałem nawet SMS z informacją o realizacji… Poczułęm się prawie jak w BOK innego operatora, no ale to było w Sierpniu. Sam nie chcę się tego ruszać, bo pamietam, ze deaktywacja PG, aktywuje Notkę i później trudno się wyrwać. Zresztą, zgłaszanie tego na Play24 to bodajże porada znaleziona na blogu… Raportuj

    • Play24 pisze:

      Jest postęp, przynajmniej coś widać:
      Przepraszamy
      W działaniu serwisu wystąpił błąd

      Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Raportuj

      • Play24 pisze:

        To bardzo zabawne. Strona ruszyła, na jednym z numerów chciałem sprawdzić, do kiedy mam Darmowe Rozmowy i SMS w Play. Wpisuję *107# a tu mi pisze – Przepraszamy nie możesz skorzytsać z oferty. Oferta dostępna tylko dla klientów Play na KArtę… Całe szczęście, że chyba nie zjada pieniędzy za połączenia do Play. Mam naturlanie DRiSMSwPlay aktywowane… Podsumowując – do Play trzeba mieć DUŻO cierpliwości. Raportuj

  15. Dejmian pisze:

    Ten wpis może by tak bardziej po ludzku napisać…. Przeciętny człowiek musi się natrudzić żeby coś zrozumieć z tego komercyjnego bełkotu. Raportuj

  16. Jan pisze:

    Wygląda na to, że W KOŃCU SMSy wysyłane z internetowej bramki są podpisywane własnym numerem telefonu, a nie jakimś bodajże 4 cyfrowym. Tak było kiedyś, potem Play to zmienił, co mnie bardzo zdziwiło – w końcu SMS z bramki zawsze był płatny (w sensie tak jak słany z telefonu), a był podpisywany jak z jakiejś darmowej bramki SMS. Zmiana na Plus. Raportuj

  17. dariusz pisze:

    DLa mnie to nowym sie daje duzo a jak sie kaczy umowa to nic specjalnego zeby zatrzymac abonenta ale nic to ja jestem dla nich i ciesze sie ze umow sie konczy i ide do innej sieci Raportuj

  18. emaciej pisze:

    SMS Z BRAMKI NA PLAYMOBILE DZIALA ZLE TZN PODPIS JEST 48 ZAMIAST +48 PRZEZ CO NIE MA PROSTEJ OPCJI ODPISZ. Raportuj

  19. Francuz81 pisze:

    Super :) Może przeszkolą ok tak by lepiej pracowali i poprawili jakość obsługi klienta :) Raportuj

  20. mmm pisze:

    Zamiast nowych przyciagac telefonami za zlotowke byscie zadbali troche o nowych ale najlatwiej ogolocic z promocji obnizajacych koszty do golej stawki z mysla ze po zakonczeniu umowy klient ja przedluzy. a takiego ! Przestrzegam przed umowami terminowymi z tym operatorem. Karta tak ale nic wiecej. Raportuj

  21. mirekb pisze:

    tradycyjnie z opoznieniem.standard Raportuj

  22. niepowiem pisze:

    Aż strach że to nie długo runie- to jak domek z kart ludzie z call center nie mają regulaminów promocji, cesje są nie realizowane ponieważ dokumenty są gubione(tylko cesje), klient dostaję informację że nie dostali dokumentów z salonu i cesji nie będzie….. itp, brak faktur na czas problem się powtarza od początku Play, problemy z zasięgiem odpowiadają przełącz się na Plus a co z pakietami Play online???, reklama telefonów widmo to też standard za chwilę będzie tak z Ps3. Czy Prezesowi p4 tłumaczone są komentarze pod wpisami bo albo ma to wszystko w du… albo " Nie świadomi się śmieją".

    Raportuj

  23. Poll pisze:

    Bo na telepolis jest 40 stron wypowiedzi baranów którzy nie potrafią się posługiwać telefonem komórkowym a jedynie sierpem i młotem. Raportuj

  24. ciekawi mnie kiedy poinformują klientów o tym, że niemiecka firma się koło play kręci, że nove ma pozyskać więcej klientów, bo więcej zarobią … zaskakuje mnie ta polityka… spodziewałem się czegoś więcej- więc po co ładować pieniądze w infrastrukturę skoro można słono na tym zarobić ;)
    Pozdrawiam Play Raportuj

  25. Xtremeq pisze:

    Może warto pomyśleć o programie lojalnościowym dla klientów? Tak jak Era premia ? Część klientów napewno była by zadowolona z obniżenia np.ceny telefonu o 50-100 zł jak to jest w erze za uzbierane pk. lub dodatkowych pakietów minut, smsów. Skoro w najbliższym czasie ma być zmieniona strona to przy okazji można by było dodać nową usługę dla klientów ;) Raportuj

  26. Igor pisze:

    Na początku swojej opinii zaznaczam, że reklamą internetową zajmuje się od 2006 roku więc nie jestem rozgoryczonym dzieckiem, które nie dostało lizaka, a poważnym przedsiębiorcą. Trzeba również powiedzieć, że jak powszechnie wiadomo każdy interes oparty jest na zaufaniu, które w moim przypadku zostało zawiedzione. Korzystam z sieci Zanox, która współpracuje z siecią Novem w programie PLAY. Ostro zabrałem się za działania marketingowe niestety bez żadnego efektu, zero sprzedaży po miesiącu, zero leadów. Doświadczenie podpowiada, że jest to niemożliwe więc sam dokonałem zakupu telefonu w sieci play na abonament zobowiązując się do opłaty miesięcznej przez okres 2 lat. Niestety moje przypuszczenia sprawdziły się, nie została naliczona sprzedaż czy nawet lead! Tak jakby transakcji nie było. Zanox twierdzi, że otrzymują od Novem co tydzień raport, poprosili o numer zamówienia – bez rezultatów.. Pytanie jak mam zweryfikować inne potencjalne sprzedaże skoro dokonana przeze mnie nie jest uwzględniona.. Może trzeba wytoczyć cięższe działo w postaci zawiadomienia Prokuratury o popełnieniu przestępstwa?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty