Tako rzecze rzecznik Play

Pakiety Play Online w ramach opłaty aktywacyjnej

Od 30 września obowiązuje promocja, w ramach której opłata aktywacyjna przy zawarciu umowy zostaje zamieniona na pakiet Play Online w telefonie!

Działanie promocji obrazuje poniższy schemat:

Promocje dla Klientów indywidualnych

Abonent ofert głosowych indywidualnych otrzyma pakiety Play Online w telefonie, dzięki którym będzie mógł swobodnie korzystać z Internetu.

Wysokość pakietów zależna jest od wybranego abonamentu:

Pakiety Play Online są przyznawane w ramach poniższych promocji:

– Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay 30.09;

– Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP 30.09;

– Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay dla Abo 30.09;

– Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay eShop 30.09;

– LongPlay bez telefonu 30.09;

– LongPlay 1 zł dla Abonentów 30.09.

Promocje dla Klientów Biznesowych

Abonent ofert głosowych w ofercie biznes otrzyma pakiety Play Online w telefonie w wysokości zależnej od wybranego abonamentu:

Pakiety Play Online są przyznawane w ramach poniższych promocji:

– Umowa bez telefonu od 30.09;

– Kolejny telefon w Play dla Firm 5;

– Wakacyjne rabaty w Firmie (30.09)

Komentarze

  1. Kris napisał(a):

    Marcin Kiedy wkoncu przyspieszycie Play Online? Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Marcinie a w wyższych taryfach nie będzie bonusu ?? Raportuj

  3. Marcin napisał(a):

    Kilka tygodni temu, kiedy były problemy z kodami w Play FRESH informowałem o problemie ze sprawdzeniem DATY ważności pakietu Niegraniczonych Rozmów. Działa jedynie kod, sprawdzający czy NR są aktywne, bez podania daty. Informacji tej nie widać także w Play24. Drugi kod, który sprawdzał aktywność Stanu Darmowego (kiedy jeszcze był w starym PF) ORAZ pakietu NR (pokazywał datę), nadal sypie infomracją – promocja niedostępna i mówi, żeby zmienić taryfę. Zanim ktoś wyskoczy z bodajże *107# – w starym PF nie działa. taryfy nie zmienię, bo stracę ZM.

    Podsumowując – czy w starym PF da się sprawdzić DATĘ ważności NR, czy Play już sobie stary PF odpuścił? Raportuj

  4. Marcin napisał(a):

    *111*82*3# – "Usługa włączona", bez daty
    *111*1*4# – "Promocja jest niedostępna"
    *107# (tego nie używałem wcześniej, a po zmianach jest chyba dla PO) –

    Przynajmniej nie sypie komunikatami po angielsku, jak podczas awarii.

    Przy okazji, niemożność sprawdzenia daty NR dotyczy starego PF, ale w dodatkowym numerze przejdę na Nieograniczone Rozmowy i SMS w Play, jaki jest (działający) kod na sprawdzenie SD po doładowaniu I kupionego NR. Chodzi mi o datę, bo nie chcę doradzić bliskiej osobie codziennego sprawdzania rano, czy NR jest aktywny… Tak, ta osoba ma kłopot z pamięcią i nie, nie jest to zabawne. Raportuj

  5. aaaa napisał(a):

    playonline nie dziala kod *155# zreszta dziala tylko jeden *121# naprawta to Raportuj

  6. Albek napisał(a):

    Przyspieszenie miało być po wakacjach. Cisza jest jak na razie. Kiszka niezła. Zasięg też coraz rzadziej rozbudowują to zły znak. Teraz kuszą ale tak właściwie to puste rzeczy są, dużo osób nawet dobrze z tego nie skorzysta. Skoro prędkość ograniczona i do tego zasięg… Raportuj

  7. mirus napisał(a):

    panie marcinku reklamujecie darmowe rozmowy i smsy w play po doładowaniu. a kiedy będzie można z tego skorzystać bo kody nie dzaiłają wcale i magiczy napis wyskakuje USŁUGA DLA CIEBIE NIEDOSTĘPNA – tak jest na 6 numerach Raportuj

  8. aaaa napisał(a):

    Marcin 531005292 Sprawdz mi stan MB bo nie dzialaja ssd dzwonic nie bede bo nie mam playfona a sms-a z haslem jednorazowym nie odczytam bo nie mam gdzie. Raportuj

  9. aaaa napisał(a):

    tylko sie stresc bo chcial bym dzis znac stan konta bo musze wyysac pozostale soki z karty do 9-tego Raportuj

  10. aaaa napisał(a):

    i pytanie merytoryczne- na co komu nr boa na karcie gdzie jest sim playonline?

    hehe wprowadzacie w blad "OBSLUGA KLIENTA -ZADZWON *500" Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    przecież w programiku z play online masz możliwość odbierania sms-ów !
    sprawdź w play24 nie trzeba nawet sms-ów odbierać żeby to sprawdzić. Raportuj

  12. aaaa napisał(a):

    uwaga wchodze zgodnie z instrukcja z kartonika…. Raportuj

  13. aaaa napisał(a):

    http://www.playmobile.pl/pl/moj-play/ ciekawe musze sie zarejstrowac :p

    druga mozliwosc tez kicha *155#
    Raportuj

  14. aaaa napisał(a):

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Raportuj

  15. aaaa napisał(a):

    ups i nawet www sie ryplo

    Raportuj

  16. mikolajj napisał(a):

    tak średnio w temacie, ale muszę przyznać, ze jestem BARDZO MILE zaskoczony waszymi cenami internetu w roamingu w strefie euro!;-) Raportuj

  17. aaaa napisał(a):

    co mam dzwonić i tracić ze 2zl? po to są kody:) Raportuj

  18. aaaa napisał(a):

    ide bo i tak tego nie naprawia ;0 Raportuj

  19. loocas napisał(a):

    Czy ktoś wie czy w Play będzie jeszcze Nokia e66? W salonach pustki, na stronie niedostępna, ale w katalogu jest. Raportuj

  20. cpsquad napisał(a):

    rozumiem że Promocje dla Klientów indywidualnych dotyczą tylko klientów którzy zawrą umowę po 30 września, a co z klientami którzy mają podpisane umowy przed wspomnianą data ?
    a w przypadku Promocje dla Klientów Biznesowych tabela się nie przestawiła czasem ?????
    wyższy abonament mniejszy pakiet ?? bullshit ???? Raportuj

    • ktos napisał(a):

      Promocja dotyczy umow zawartych po 30 wrzesnia – jasno jest napisane.
      Tabela dla klientow biznesowych jest dobra. Wyglada na to, ze jest nizsza oplata aktywacyjna w wyzszych taryfach, wiec i pakiet jest mniejszy.

      P.S. Edytowalem Twoj komentarz ze wzgledu na duza ilosc powtarzajacych sie znakow. Raportuj

  21. Rafał napisał(a):

    Doczekam się kiedyś Galaxy S w Play? Telefonu nie ma praktycznie nigdzie. Jak można go zdobyć? Raportuj

  22. Muflon napisał(a):

    chemy wiekszej predkosci a nie taniosci! chcemy wiekszej predkosci a nie wiecej GB bo i tak sie nie da tego zutylizowac, chocby play dal 10000GB to przy predkosci 1mb/s i tak nie da sie zuzyc wiecej niz 5gb :) taka prawda nara Raportuj

  23. Łosiczanin napisał(a):

    Miasto Łosice woj . mazowieckie . Nodeb postawiony na samym krancu miasta , sieje w strone łąk i pola z kartoflami ,zasieg w miescie mizerny . Predkosci w dzien jak takie ale wieczorem to masakra jak dojdzie do 300 kb to jest swietny wynik . Syf i malaria ten Play pozdr. Raportuj

  24. ptk napisał(a):

    Proszę mi wytłumaczyć, bo czegoś tu nie rozumiem: podpisując nową umowę płacąc RAZ np 29 zł będę miał co miesiąc 1.5 GB do wykorzystania co miesiąc? Bo jeśli tak, to po co taryfy LongPlay Internet? Proszę mi wyjaśnić gdzie jest haczyk. Raportuj

  25. harry napisał(a):

    KIEDY ZNÓW ZACZNIE DZIAŁAĆ *155# ???????????

    A jeśli Play świadomie zlikwidował ten kod, to komu to przeszkadzało, że użytkownik był w stanie prostą metodą sprawdzić stan konta?

    Czyżby tandetny sposób na podbicie rankingu swojej witryny internetowej?? Raportuj

  26. Łosiczanin napisał(a):

    http://www.speedtest.net/result/985302208.png dzisiejszy super wynik zasieg pelny godzina 20 z minutami Raportuj

  27. Łukasz napisał(a):

    Hej .Mam telefon na abonament i mam włączony ten nie szczęsny pakiet Play Online 1.5 GB jest możliwość wyłączenia tego bo nie chce płacić dodatkowo 28 złotych Raportuj

  28. […] powinno to mieć znaczenia, ale lepiej najpierw do Plusa. Pakiety Play Online w ramach opłaty aktywacyjnej | Tako rzecze Rzecznik Play – ponad rok temu wyglądało to tak. Moi rodzice brali dwa abo na firmę, 65 z fonem i 29 bez. Do […]Raportuj

  29. kasia .... napisał(a):

    jak sprawdzić darmowe pakiety w playRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty