Tako rzecze rzecznik Play

playmobile.pl – nadchodzi zmiana ;-)

Kochani to już ostatnie chwile aktualnego wydania naszego www portalu. Wchodzicie tam często, wchodzi tam już ponad 2 miliony unikalnych użytkowników miesięcznie (prawie tyle co na nasz blog ;P). Jak wiecie od kilku miesięcy prowadzimy intensywne prace nad nowym portalem. Ludzie nie śpią, nie widują rodzin, żywią się pizzą i pracują. Tymczasem mamy jeszcze stary portal. Napiszcie czego w nim nie lubicie, co nie jest fajne, co koniecznie trzeba zmienić. Robiliśmy dużo badań, sprawdzaliśmy, pytaliśmy. Ale ja chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię. Już w tym tygodniu zweryfikujemy Wasze uwagi z wersją beta. Tak wiem, że nie ma części telefonów – ale tym razem nie szukamy tego typu odpowiedzi. Tradycyjnie, promując merytoryczny poziom komentarzy nagrodzimy ciekawe, konkretne głosy doładowaniami.

PS: Już jutro poznacie kolejne osoby wytypowane do PLAY WEEKend.

Komentarze

  1. lluukk napisał(a):

    a ja już myślałem, że zmiana w BOK – i teraz będzie "kompetentnie" rozwiązywał problemy klientów Raportuj

    • rafal napisał(a):

      BOK w play to naprawdę najgorszy punkt tego operatora :( bez porównania z obsługą jaką miałem w orange, powinniście poprawić BOK bo obecny nic nie umie zrobić Raportuj

      • kolko napisał(a):

        Przeprowadzić zmiany w BOK to dla Play wyzwanie, zwłaszcza, że klientów przybywa, a BOK jak sobie nie radził, tak nie radzi sobie nadal. System przygotowania i nadzorowania pracowników, a zwłaszcza system motywacyjny do lepszego pracowania, to zadanie na rok, a nie na zaraz. Tylko martwiące jest to, że Play odcina się od tego i nie zamierza wprowadzić żadnego sensownego planu. Tak przynajmniej wynika. Raportuj

        • dqwd napisał(a):

          popieram, kontakt z BOA jest słaby. Chodzi np o zgłaszanie problemów mailami. W erze odpowiedź jest max 3 dnia po zgłoszeniu, a w play bardzo długo się czeka. Ostatnio coś zgłosiłem i niedawno przyszła odpowiedź ale problem dawno sam rozwiązałem i już nie pamiętam nawet czego dotyczył. :) Raportuj

    • Mariusz napisał(a):

      Miło że chcesz jak piszesz poznać naszą opinię bo ja już od pól roku zgłaszam że bramka sms nie działa jak należy i zamiast wysyłać jak wcześniej z własnego numeru telefonu (logiczne skoro płacę za smsa jak z komórki) wysyła ze skróconego numeru 6671 jak z jakiejś darmowej bramki.
      Jeszcze w sierpniu informowałem Ciebie o tym na podanego emaila niestety bez odpowiedzi ale tak Was widzę interesują opinie nas Waszych klienetów skoro przez pół roku nikt nie potrafi tego naprawić. Raportuj

  2. Antoni Erenbek napisał(a):

    hmm z tej informacji nie wynika KIEDY będzie nowa wersja strony , spodziewam ze w przyszłym miesiącu Raportuj

  3. Konrad604 napisał(a):

    Na stronie playmobile.pl brakuje mi kalkulatora do przeliczeń opłat za transfer danych za pomocą telefonu. Taki kalkulator, który pozwala obliczyć dzienne zużycie pakietu czy opłatę po wrzuceniu liczby stron oglądanych wap, opcjonalnie sprawdzania poczty czy przelicznik po podaniu czasu spędzanego w necie i w jakiej technologi np: GPRS jest wykonywane połączenie. Raportuj

  4. Adam Janasik napisał(a):

    Co mi się nie podoba? Dużo rzeczy, ale wymienię te najważniejsze :D Brak porządku w promocjach/pakietach poszczególnych taryf, strony 404, brzydki wygląd strony z multimediami, dużo flasha i niepoprawne wyświetlanie w Operze i Chrome… Raportuj

  5. Play24 w wersji mobilnej – nie wap.

    telefony z Androidem i APN:wap kłóci się.

    Co do samego portalu. Moim zdaniem jest chaos w usługach dodanych.

    Widzę to tak:
    1. wchodzę w daną ofertę
    2. Wybieramy Ogólne lub usługi obniżające koszty połączeń. Tam mam listę aktualnych ofert. Obecne rozwiązanie promuje najnowsze usługi, ale nie wszystkie dotyczące danej oferty.

    Tak dużo czasu spędzam tam, że w sumie przyzwyczaiłem się do układu xD. Raportuj

  6. ja_ napisał(a):

    A ja bym chciał, żeby Ci ludzie jednak poszli do domu, zjedli normalny obiad i zobaczyli rodziny bo nawet jeżeli to mocno naciągnięty żart to widzę, że od pewnego czasu w niektórych korporacjach ludziom się w d***pach poprzewracało. Robota ponad wszystko, a g… guzik z tego mają! Jedynie szefostwo z już napchanymi portfelami zaciera ręce, a co gorsza niektóre z tych tłuków na dole tego nie widzą i podjarane nabijają sobie nadgodziny, chyba żeby się znajomym pochwalić. Tyle (nie) w temacie! ;) Zirytowany nadmiarem pracy kolega, nie po fachu ;) Raportuj

  7. Jarosław Szmańda napisał(a):

    Ja jestem wzrokowcem – obecna strona jakaś taka mało ładna… Dla mnie to jest wzór: http://www.emito.net/ – tylko zrobić automatyczną szerokość aby dopasowała się do rozdzielczości na 97%. Zapomnijcie też o tym Flash'u to jakaś tragedia jest w przejrzystości.

    Przydało by się rozbudowane FAQ.

    Mojplay.pl – wg mnie tego tez brakuje, może jakiś oficjalny patronat czy coś? Chyba w większości przypadków było by lepsze niż BOK – o i le konsultanci mogli by tam 'przesiadywać' – ale to tylko moja wizja…

    Teraz jest także bajzel w kategoriach, może by to w końcu zamknąć w kategoriach i podkategoriach? Zamiast dzwonić na BOK łatwiej było by poszukać informacji na stronie, FAQ, a najlepiej właśnie jak już wyżej wspomniałem forum.

    Tak czy tak moje odczucia :) Raportuj

  8. Batek napisał(a):

    Szkoda że robią zmiany które w sumie są niepotrzebne i marnują czas na to. A ludzie dalej skarżą się na braki telefonów i słabą obsługę klienta… Robią a raczej zajmują się nie tym czym powinni. Ale chyba już do tego przyzwyczaili… Raportuj

    • Color napisał(a):

      czyli co ? Dzialy IT, marketingu, portali i inne maja siedziec z zalozonymi rekami i nic nie robic, bo brakuje telefonow na magazynie z winy ich producentow, tak ? Raportuj

  9. Gucio napisał(a):

    Mi na stronie brakuje głównie jednej rzeczy – usługi skrzynki e-mail od Playa z powiadamianiem sms o nowej wiadomości (coś na wzór Plusnetu, Eranetu lub MultiBoxu) ;) Raportuj

  10. Dawid Swoboda napisał(a):

    Ogólnie nieciekawie prezentuje się góra strony z logo Playa. Czy PS3 na głównej który jest tandetnie wycięty i słabej jakości, na pierwszy rzut oka widać odstające pixele. Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    Po pierwsze chciałby zauważyć że nie ma odpowiednich regulaminów np przy ofercie bez telefonu co wprowadza ludzi w błąd i myślą że za 34,5 dostaną stan darmowy a tak nie jest niestety więc musi być wszystko w jasny i przejrzysty sposób.
    Po drugie dodałbym dział dla pasjonatów w którym były by firmwary do telefonów jakieś ciekawostki.
    Po trzecie dodałbym dział techniczny w którym każdy użytkownik mógłby wejść i poczytać o tematach technologicznych o nowościach w sieciach, powinna być też możliwość czatu z technikiem :) aby na bieżąco można było zgłaszać problemy techniczne dowiedzieć się o rzeczy które nas nurtują związane z siecią. Zrobić tablice na dany miesiąc planowane odpalenia nadajników i miejscowości wraz z lokalizacją i danymi bts-ów.
    Po czwarte można by zmienić jeszcze dział z telefonami zdjęcia telefonów life :) zdjęcia 3d żeby można było sobie obracać je z każdej strony. Fajne byłoby też gdyby można było buszować po tych telefonach coś takiego http://omnia.samsungmobile.com/omnia2/ .
    No i zaznaczajcie wszystkie salony na mapce bo w Nowym Sączu brakuje salonu w Galerii Sandecja jest zaznaczony tylko mPunkt a oprócz niego jest jeszcze pełnowartościowy salon którego na mapie nie ma.
    Po piąte na pierwszej stronie powinien być link do logowania do play24.
    No i przede wszystkim wszystko musi działać jak należy bez błędów i tym podobnych. Raportuj

  12. Łukasz napisał(a):

    Postawcie na przejrzystość. Krótki przykład: żeby znaleźć kod, którym mogę sprawdzić do kiedy mam aktywny stan darmowy muszę przeklikać się przez oferty, otworzyć PDFa z regulaminem. Podobnie inne kody, które początkowo były zebrane w jednym miejscu, teraz się porozbijały po całym portalu.
    Co do abonamentów i miksów – dobrze by było gdyby archiwalne oferty również były dostępne.
    Moim zdaniem powinno wyglądać to w ten sposób:
    Menu główne: Abonament, Mix, Karta.Wchodząc głębiej mamy dostępne taryfy (aktualne i poprzednie) oraz listę usług dostępnych we wszystkich taryfach (np. roaming) a w kolejnym podmenu są już informacje o konkretnej ofercie. Ale są tam wszystkie informacje, tzn:
    – Cennik
    – Usługi dodatkowe (wszystkie!)
    – Promocje
    – Dokumenty
    Raportuj

  13. Tomek napisał(a):

    musi byc mobilna wersja play 24 menu, nie wapowa! Raportuj

  14. Qper napisał(a):

    Jak dla mnie to przydałoby się lepsze prezentowanie rzeczy, które wchodzą w abonament.

    Jeżeli chodzi o Kartę to wypisanie wszystkich promocji, taryf itp.

    Marcinie może zróbcie wersję beta.playmobile.pl a my podpowiemy co można zmienić.

    Podobnie było w Orange i zdało egzamin. Raportuj

  15. Rafał Pluskota napisał(a):

    Najbardziej rzuca się w oczy wyizolowane, niepasujące do niczego logo PLAY. Poza tym przydałaby się większa integracja Play24 z innymi stronami PLAY, czyli np. po prawej stronie umieszczony jest widget, z którego szybko i przyjemnie można sprawdzić stan i ważność konta, zamówione pakiety wraz z ich wykorzystaniem. Krótkie spojrzenie, a wiem, że kończą mi się środki na koncie, look, ok, muszę zapłacić zaległą fakturkę.

    Aha, i przydałoby się, żeby Play24 działał non-stop, bo nie zawsze tak jest… :/

    Raportuj

  16. Łukasz Malina napisał(a):

    dla mnie korzystne byłoby to, aby strona nie była tak przeładowana aplikacjami flash, szybciej by się ładowała. Raportuj

  17. zawiedziony napisał(a):

    A ja odbiegnę trochę od tematu. Dlaczego inni operatorzy mają fajne telefony, a Play tylko udaje? Chodzi mi np. o Nokię e72, czy c6. Chciałbym zostać w play, ale play mnie nie chce (co z tego, że oferuje dużo minut, jeśli nie oferuje ciekawych telefonów). Raportuj

    • moffer napisał(a):

      jest jedna i druga w ofercie kolego poszukaj dobrze :) i nie zgodze sie ceny i telefony przebijaja inne sieci, moze zasieg tylko juz niekoniecznie ;) Raportuj

      • zawiedziony napisał(a):

        ok, szukam i nie znajduję. W eshop nie ma. Jedyny ciekawy (subiektywnie, dla mnie) telefon to Nokia n97. No ale w najwyzszym abonamencie ceny porownywalne do allegro… Raportuj

  18. Przemek napisał(a):

    Czego mi brak? Najbardziej mi doskwiera brak dat zakończenia się promocji. Kiedy kończy się mi stan darmowy, 100 minut na Play i stacjonarne czy minuty uzbierane w "zbierajminutach" dowiaduję się z kalendarza Google i to z SMSów przesyłanych z owego kalendarza (sic!). Ze strony Playa "ani be, ani me, ani kukuryku". Nie mówię już o SMSach z powiadomieniami, ale nawet na stronie www takich informacji brak, więc trzeba kombinować albo pakiety przepadają, ku wściekłości i frustracji z nich korzystających.
    Z innych upierdliwości – zarówno s24, jak i doładowanie konta powinno być wyróżnione "na czołówce", a nie są. Ba! są zakopane gdzieś pod "linkiem linku". Prepaidowcy to chyba znacząca część klienteli Playa, więc nie wiem czemu utrudnia im sie dostęp i używanie konta?
    I jeszcze jedno, strony Playa przeglądane przez Operę Mini stanowią istną radość. Szkoda tylko że jedynie dla masochistów. Innymi słowy operator mobilny staje na uszach aby jego obecni i potencjalni klienci nie przeglądali jego stron za pomocą najpopularniejszej przeglądarki mobilnej. Po co? Operatorzy stacjonarni się cieszą…
    Raportuj

    • Przemek napisał(a):

      I jeszcze jedno. Dzisiaj rozmawiałem ze znajomą która sporo dość sporo jeździ po świecie i jej brakuje czytelnej informacji o kosztach roamingu. Nie chodzi jej o gmeranie w pdfach z OWU w jakiej będzie strefie tylko o rozwiązanie typu "wstukuję kraj do którego jadę i serwis pokazuje mi ile będę płacić za telefony do Polski, ile za przyjmowanie telefonów z Polski i ile za połączenia wewnątrz tego kraju". Ja dodam od siebie że dobrze by było gdyby "Tani Roaming" został wydłubany z karty SIM i przerzucony do Play 24, do zakładki "usługi dodatkowe". Notabene "Tani Roaming" jest bardzo mało znaną usługą – zdziwieni jej istnieniem są nawet tacy znajomi którzy maja Playa od samego początku (betatesterzy). Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      odnosząc się do informacji dotyczących dat ważności promocji, zgłosiliśmy to już jakiś czas temu. Wiem, że już są testy funkcjonalności. Jeżeli wszystko będzie ok, zostanie wprowadzone do play24 Raportuj

    • janlol napisał(a):

      Tych dat nie ma ponieważ Play chce w ten sposób "łapać" nieświadomych użytkowników na kasę. Raportuj

  19. ms93 napisał(a):

    Niezbedna rzecz: spis wszystkich kodow USSD z podzialem na oferty – ostatnio chialem na szybko znalezc przez telefon kod na sprawdzenie taryfy we Freshu i nie dalem rady. Raportuj

  20. Gregory napisał(a):

    brakuje takiego bajeru jak dzienny licznik wykonywanych połączeń i wysłanych samsów przez Play-owców Raportuj

  21. t_d napisał(a):

    czego nie lubilem:
    nadmiernej ilosci FLASHa
    braku aktualnosci informacji /czesto byly problemy z podlinkowanymi cenami|regulaminami/
    braku latwosci w dotarciu do poszukiwanych informacji /jak chcialem sie dowiedziec, np o jakis pakietach, to trzeba bylo przeklikiwac wszystkie zakladki we flash-u w poszukiwaniu tej wlasciwej
    BEZNADZIEJNEGO mobilnego play24 Raportuj

  22. moffer napisał(a):

    Coraz wiecej komorek to smartphone' y, przydalaby sie cala strefa z tym zwiazana, najbardziej boli ze przy telefonach z brandowanym softem play'a nie mozna zrobic update'u, przynajmniej na platformie bada os. Serwis za wgranie niebrandowanego kasuje pieniadze, a bez grozby utraty gwarancji nie mozna nic zrobic. Warto by zajac sie tematem i wprowadzic w portalu info na temat terminow wprowadzenia nowych softow/firmware oraz metody pozyskania takowych + moze przeglad aplikacji ? Dzial moglby sie prowadzic sam poprzez posty uzytkownikow i ewentualne redagowanie pracownika play zeby nie bylo smieci czy spamu.. Raportuj

  23. Jacek napisał(a):

    Cześć,

    Na obecnej stronie playa bolą mnie najbardziej dwie rzeczy – brak przejrzystości i bałagan informacyjny.

    Po pierwsze przejrzystość! Wszystkie działy powinny być odpowiednio uporządkowane i szybko dostępne. Żeby dojść do informacji o dodatkowych usługach czy do regulaminu poszczególnej oferty abonamentowej trzeba się strasznie naszukać.

    Po drugie porządek i konsekwencja – puste strony, brak dostępu do informacji o regulaminach starszych abonamentów (a wciąż aktywnych) to są spore niedociągnięcia – koniec końców trzeba zadzwonić do BOK żeby uzyskać podstawowe informacje które powinny być łatwo dostępne na stronie – np. adresy serwisów.

    Dodatkowo mój play i play 24 nie są dostatecznie dopracowane by gwarantować bezpieczeństwo i spokój użytkownikom. Wciąż są problemy z logowaniem, strony się wiecznie lądują by w końcu zrezygnować z daremnego wysiłku, z przekierowaniem stron, czy z przejrzystością informacji billingowych czy fakturowych (strasznie, naprawdę strasznie mi brakuje czytelnego podziału na wydatki mieszczące się w kwocie abonamentu a wydatki przekraczające tę kwotę – uporządkowane kolejno według wydanych pieniędzy – co ułatwiłoby mi kontrolowanie wydatków). Ostatecznie wielkim minusem w korzystaniu z tej części serwisu jest kompletny brak zabezpieczeń stron logowania i rejestracji – brak certyfikatów, czerwony kłódki na pasku stanu. Jest to poważne niedociągnięcie biorąc pod uwagę że serwis ma dostęp do wielu wrażliwych danych użytkowników – to też osobiście mnie odstręcza od częstszego korzystania z niego. Naprawdę, amatorskie fora samochodowe potrafią zapewnić certyfikaty bezpieczeństwa przy logowaniu użytkowników.

    Mam nadzieję, że uda Wam się sprawnie uporać z większością takich problemów w nowym serwisie żeby ułatwić klientom, czyli nam ;) , życie.

    pozdrawiam! Raportuj

  24. Chłopak z wioski napisał(a):

    Czy to znaczy, że kupiliście Play.pl? Raportuj

  25. kacs napisał(a):

    Powinno być przejrzyście. Powinno być zakładka dla stałych klientów gdzie wpisze swój numer telefonu i będzie wiedział jaką promocje ma akuratnie dla siebie. Raportuj

  26. Robmato napisał(a):

    CZEGO NAJBARDZIEJ BRAKUJE? MOŻLIWOŚCI PRZEDŁUŻENIA UMOWY PRZEZ E-SHOPA. Wszyscy operatorzy oferują taką możliwość prócz Play. Stali abonenci są dyskryminowani względem nowych. Nowi mogą korzystać z przedsprzedaży telefonów, stali abonenci NIE. To jest chore. Poza tym nie dostaję nic, nawet tych 100 darmowych minut przez 6mcy. Nie mam nic z lojalności wobec firmy… Raportuj

  27. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    dla Mnie strona musi być uszyta na wymiar jak dla przeciętnego Fina:
    – prosta, poprawna, nie przesadzona z grafiką i fladshowym animacjom,
    – prezentować multi kontakty z klientem poprzez wszechobecne komunikatory, czaty,
    – musi być koniecznie skrzynka podawcza gdzie klient umieszcza swije pomysły oraz zgłasza błędy
    – wszystkie dokumenty, linki, zdjęcia muszą być aktualne
    – musi być skierowana ku osobom niepełnosprawnym i mieć wbudowany translator ivona, funkcję powiększania czcionki na większą (tak jak w windows jest funkacja LUPA)
    – co do play24: czasami jesteśmy zmuszeni do napisania kilku zgłoszeń i powołania się na jedno z nich, przydałaby się funkcja odpowiedż, wówczas nie musimy pisać nowego zgłoszenia a tylko i wyłącznie powołać się na nie
    – subskrypcja ważnych ofert i wiadomości odnośnie PLAY na playmobile.pl
    – oczywiście zakładka typu CSR i kwestia społecznej odpowiedzialności biznesu
    – w zakładkach salony i punkty play przydałaby się mapka google w jaki sposób można dotrzeć do salonu itd.
    – na samym początku głównej strony zamieście krótkie kilkunastosekundowe filmiki na ktorych losowo wybrani pracownicy opiszą play w krótkich słowach, działy typu bok, administracja, dział techniczny itd. (może być to także wasza zakładka z zakresu HR) Raportuj

  28. emaciej napisał(a):

    Róbcie test na ilość klików a dokładnie mówiąc żeby było ich jak najmniej. Tak jak pisałem na fb w opcji faktura na doładowania play mobile, za każdym razem trzeba wybrać kraj. Wydaje mi się że 99,99999% jednak klientów jest z Polskiej Republiki Bananowej a nie kraju na literkę a. IT odpuściło, poszło "na łatwizne" i zrobiło alfabetycznie a potem kilka tysiecy osób miesiecznie musi robić ten bez sensowny klik.
    Poza tym teraz np. trudną dojść do kontretnej opcji sklepu typu "oferta, model, kup" Np. teraz wchodze na glownej w MIX mam – 1wsza podstronę, klikam sprawdz promocje – i do chodzę do ściany. Jest info o mix 50 i mix 80 a gdzie mix 30 gdzie klik kup to. Musze wejsc dopiero w play mixyta w eshopie, Potem wybieram domyslny telefon i znów kolejny bez sensu klik "zmien telefon". I dopiero jestem na stronie: http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/cate
    Może formą i merytoryka mój post nie wyszedł ale i tak doładowań potem nie będzie. W poscie o Fresh pisałeś że beda a nic nie było, wiec lanie wody! To samo wygrałem starter play onlien za fotkę na fb. Też go nie dostałem i brutalna prawda jest taka ze to nie Wy mi robicie łaske dając ten starter tylko ja Wam bo on by chodził jako modem testowy u kilku osób. Sorry za mocne słowa, ale mam dosyc tego podejscia. Wiekszosc z nas tutaj to tzw "liderzy opinii" ktorzy w swoich srodowiskach kreuja opinie o Play i powoduja ze coraz wiecej osob z tej sieci korzysta a potem nawet odpowiedzi na email typu Dzieki starter wyslemy tego i tego nie mozemy sie spodziewac. Bylbym dziennikarzem, pracownikiem dostawcy telko to email dostał bym od razu – jestem zwyklym szarym klientem to nie ma sensu tracic dla niego czasu – niech sie cieszy ze mu cos dajemy. A prawda jest odwrotna. W moim przypadku ponad połowa osob nie przeszla do Play (tylko aneksowa oferty w W3) gdyby nie moje namowy. Co z tego jak robicie reklamowki do TV na wysokim poziomie, jak potem klient idzie do salonu W3 i jestem tam omaniony i wychodzi z aneksem?! Wiec najlepsze rozwiazanie to "liderzy opinii" "marketing wirysowy" itp. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      spróbuj jeszcze raz napisać do Marcina ale już na bezpośredni adres bądż do ,,Szefowej" Ewy Raportuj

      • emaciej napisał(a):

        Ten konkurs obsługiwała inna osoba. Nie będę Marcinowi starterem głowy zawracał. Chcę tylko podkreślić że to nie ja tracę, że to nie ja jestem beneficjentem tylko sieć zyskała by to że parę osób by po tygodniu ofertę Play Online testowało. Poza tym nie rozumiem podejścia, koniec konkursu – dostaje email z danymi, wypełniam kopertę, wrzucam znaczek i daje na recepcji do wysłania. Po co z tym zwlekać, czekać. Tak samo doładowania, loguje się do systemu i robie doładowanie albo z listy kodów wycinam jeden i wysyłam go emailem. Takie rzeczy trzeba zrobić od razu. Wszyscy którzy nie dostali nagród mają takie samo odczucia jak ja, tylko nie piszą tego. Ja rozumie, że jak ktos nie wysle na email swoich danych to na siłe go prosić nie bedziemy, ale jak juz ktoś wysłał to akcja powinna być załatwiona. Nagroda przyszła by po 2 dniach to by było "Super dostałem nagrode, zaraz zacznę test" po 4 tygodniach nikt nic nie napiszę albo napisze "w końcu nagroda doszła ehh" Piszę to żeby było lepiej a nie żeby dopiec! Mam nadzieje ze mój post nie zostanie zle odebrany, a jesli tak to zapraszam na wycieczke do Japonii i poznanie kultury Keizen i wiekszej pokory wobec siebie (to akurat nie jest do Marcina bo On ma dystans do siebie i pokorę raczej też) Raportuj

  29. Wojciech Pomes napisał(a):

    Straszny bałagan jest w promocjach i ciężko znaleźć wiele rzeczy.
    Najbardziej to by się przydało coś takiego, że otwieramy zakładkę jakaś i pokazuje nam wszystkie promocje i przy tym od razu numer aktywacyjny do tego. wszystko w jednym miejscu żeby nie trzeba było szukać.
    Powinno też być napisane wszystko czarne na białym bo czasami coś doszukać się i domyślać to hoho… Raportuj

  30. Farba101 napisał(a):

    Ja poprawiłbym kilka funkcji w Play24.
    Dodałbym np.:
    – możliwość podglądu oferty na przedłużenie umowy (taka niby specjalnie przygotowana dla nas;);
    – możliwość samodzielnej zmiany abonamentu na wyższy, nowszy lub powrót do starego;
    – link do regulaminu naszej oferty (abonamentu);
    – w mixturze przy historii połaczeń dodałbym kwoty i nazwy pakietów które aktywowaliśmy;.
    W usługach na stronie głównej wprowadziłbym zakładke z posegregowanymi kodami USSD, nadal wielu wie że sa kody ale jakie to już nie wszyscy, oprócz oczywiście *101# i *102#.;)
    Przy wyborze i sprawdzaniu abonamentu dodałbym rozwijane zakłądki z telefonami i odpowiednia ceną dla wybranego abonamentu.
    Tak samo przy wyborze abonamentu z boku dodałbym wszystkie możliwe pakiety dodatkowe które można aktywować w tym abonamencie.

    Raportuj

  31. qwerty napisał(a):

    Bardzo prosta sprawa i w sam raz przydająca się osobom mniej zorientowanym – aplikacja do dopasowania odpowiedniej usługi/taryfy do klienta. Jak? Kilka standardowych pytań, ile jesteś gotów wydać miesięcznie, ile dzwonisz miesiecznie, czy do Play, czy do sieci obcych, SMS, internet (jaki internet, na sieci Play czy w całej Polsce), czy jesteś zxainteresowany telefonem, jeżeli tak to ile na niego mógłbyś wydać itd. Po 'przemieleniu' danaych, pokazywałyby się dopasowane propozycje.

    Billing na Play24 – wkurza mnie, że nie widać na nim numerów osób które do mnie dzwoniły, tylko, że było to połączenie przychodzące.

    Zgłoszenia – irytuje mnie, że zgłoszenie w Play24 jest czesto rozpatrywane jako zamknięte, podczas, gdy takie wcale nie jest. Chodzi o łatwy sposób na kontynuowanie sprawy z danego zgłoszenia. Teraz w nowym musze podawać numery starych, do których chcę się odniesć – nie można wprowdzić czegoś w formie dyskusji? Konsultant uznaje je za zamknięte, ja nie jestem usatysfakcjonowany – mój problem nie został rozwiązany, więc klikam odpowiedz i otwieram je z powrotem pisząc co mi się nie podobało.

    Więcej samouczków,może w postaci interaktywnych filmów dla osób, które nie orientują się w prepaid. Nie każda starsza osoba ma kogoś takiego jak ja, kto im wyjaśni na czym polega prepaid, jak doładować telefon (jak wpisać kod), ba jak wpisać jakikolwiek kod USSD… Nie zakładać po prostu, że klientami są same dobrze rozeznane w tematyce osoby.

    Czasu brak na wymienienie więcej. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Dobrze byłoby także, gdyby istniała przyjazna niepełnosprawnym wyłącznie teskstowa (ok, grafika też może być, ale nie FLASH) wersja strony. Play zdobyłby punkty za przystępność, bo teraz dla osób słąbowidzących strona wygląda źle. Tekst można bez oporów powiększać, lektor (np. IVONA) może też taką stronę sprawnie przeczytać. Automat czytający trafiając na FLASH głupieje i nie wie jak to potraktować. Oczywiście, że sprawa dotyczy marginalnej części użytkowników, o której zdaje się mało kto pamietać w polskim internecie, ale jestem pewien że i inni użytkownicy radośnie przywitaliby lekką wersję strony, bez flashowych bajerów, dobrze wyglądającą w np. Operze Mini/Turbo. Raportuj

  32. mirekb napisał(a):

    daty pakietów min sms data wrzucic do zakladki promoc je -pakiety zamiast uslugito raz a 2 to aktualne regulaminy dla kazdego nr.to byloby cos.. Raportuj

  33. kondziq napisał(a):

    Szybkość działania – czasem wykonanie prostej czynności w play24 wymaga ogromnej cierpliwości. Raportuj

  34. AQQ napisał(a):

    Wydaje mi się, że fajna sprawą było by poprawienie/ułatwienie kontaktu między salonami a klientem – jak to zrobić w bardzo prosty sposób, a mianowicie:

    do danych teleadresowych punktu dodać adres email(przecież każdy punkt posiada swój) lub link pozwalający na wysłanie wiadomości do salonu, co nam to daje? Już odpowiadam. Znam z własnego doświadczenia pełno osób które nie mają odwagi zadzwonić w różne miejsca( nie tylko do punktu Play) i zapytać o szczegóły oferty, dostępność telefonu, etc. Ja osobiście jeśli była by taka opcja chętnie bym skorzystał z niej i wysłał zapytanie np. czy jest dostępny konkretny model telefonu, jeśli dostał bym odpowiedź że tak poprosił bym o jego zarezerwowanie i czym prędzej udał się do salonu podpisać umowę, mając konkretna informacje że coś jest w sklepie i czeka na mnie ludzie często postępują impulsywnie i po prostu to kupują, nie mając takiej informacji często zaczynamy się zastanawiać czy to aby na pewno jest nam potrzebne, aż dochodzimy do wniosku ze jednak nie i np. rezygnujemy z podpisania umowy… – skutek Play nie pozyskuje klienta, a brak kolejnego klienta, to brak dodatkowej kasy:) Myślę że warto zastanowić się nad tak prostym rozwiązaniem, a Wy jak myślicie? Raportuj

    • emaciej napisał(a):

      Do większości sklepów W3 i Play człowiek się nie dodzwoni bo jak sprzedawcy są zajęci to nie ma kto odebrać, poza tym do sklepów ludzie często dzwonią z problemami jak do BOK i przez to telefony są często nie odbierane (co jest zle), stąd email byłby dobry, bo można na niego odpisać w wolnej chwili.
      ps 3 tygodnie temu znajac email jednego z salonów Play wyslalem email z pytaniem o mix, dostalem pelna odpowiedz ale np. po 2 tygodniach nikt juz do mnie nie napisał np. jesli jest Pan nadal zainteresoany oferta mix to polecam telefon … – dzisiaj dostalismy dostawe tego modelu… itp. Reasmujac wszystkie salony powinny miec emaile w domenie Play z drugiej strony agenci pewnie nie chca wszystkich emaili przez skrzynke firmową Play do dealerów wysyłać :)) Raportuj

  35. bll napisał(a):

    ogólnie strona główna mi się nie podoba i te logo….
    Raportuj

  36. Jarogniew napisał(a):

    Najgorszą rzeczą na stronach playmobile.pl (jak również w całym Internecie) jest Flash. To jest jakiś koszmar – komputerowy odpowiednik odpustowych zabawek i wiejskiego tuningu. Marnuje tylko cenne bity transferu i energię zużywaną przez procesor.

    Przez Flash-a korzystanie z waszej strony i serwisu Play24 jest tak uciążliwe, że nawet mi się nie chce o tym pisać. Raportuj

  37. Dejmian napisał(a):

    Nie wprowadzajcie Flasha tam gdzie to nie potrzebne, bo komputer zacina, muli itd. że nie można czasem nic zrobić. Tego macie unikać.
    Rozpiska kodów do każdej oferty. JASNA I PRZEJRZYSTA!
    No i tyle, jak dla mnie stronka jest dobra. Raportuj

  38. Robmato napisał(a):

    Zgadzam się z tym flashem to jest porażka. Czasem jak się czeka to idzie się mocno "wkurzyć"… Raportuj

  39. Joseph Grand napisał(a):

    Poprawiłbym mocno telefoniczny spis.
    1. Więcej danych o telefonach.
    2. Podgląd 360 i w skali 1:1
    3. Linki do prezentacji telefonów.
    4. Informacja o dostępności. (konkretne daty i przybliżone okresy oczekiwania, a nie "Nie ma" lub "Jest")
    5. Cenniki również dla osób przedłużających umowę i przechodzących z Fresha na Mixa lub Abo.
    6. Możliwość przeniesienia numeru z Fresha na Mixa lub Abo przez stronę.
    7. Strona bardziej przejrzysta, za dużo jest linków. Czasami, aby odnaleźć jakąś istotną informację, trzeba się sporo namęczyć.
    8. Portal dla członków Playa. Darmowa bramka sms do Playa (coś na wzór Miasta Plusa za czasów świetności)
    9. Możliwość zmiany kolorystyki strony.
    10. Dokładniejsze przeliczanie taryf (ile minut, to ile sms, to ile pakietów danych)
    11. Skoro jest u was Playstation i macie z nimi jakieś układy, to możecie np połączyć logowanie na konto play24 z playstation network, zapraszanie znajomych itp, umawianie się na wspólne granie po sieci. Kto wie, może w przyszłości też xbox? bo mam sam ;)

    Jak coś mi jescze wpadnie do głwy do dopiszę. Raportuj

  40. Qba napisał(a):

    Co mi się podobało u mojego poprzedniego operatora, a w Play tego nie mam, loguje się na konto, chcę sprawdzić jak wygląda kwestia minut w abonamencie, ile mi zostało ile wykorzystanych, a mam jakiś dziwny spis pakietu złotówek, czegoś jeszcze, ja chcę konkretnie zostało Ci tyle i tyle.
    Na koncie mam zaznaczone opcję która już nie istnieje, ale jest do wyboru (powiadomienie email i SMS, że faktura jest do zapłacenia ); o tym że jest to nieaktualne dowiadziałem się od BOK,
    Za dużo flash, na stronie.
    Opcja zgłoszeń/ reklamacji, albo rozpatrywane, albo zamknięte, a ja nie wiem, co się dzieje w czasie, przeważnie długiego rozpatrywania zgłoszeń, jak już jest zamknięte, a nie zgadzam się z nim, muszę reklamować reklamację,
    Strona, kolorowa, radosna, pozytywna, ale jest bałagan, dotarcie do interesujących informacji, poprzedzone dużą ilością kliknięć,
    Operator, który wchodził na rynek, jako najbardziej mobilny operator, a strona odwiedzana na smartphonie(iPhone)to tragedia.
    To tak na szybko
    Raportuj

  41. @Kosiek napisał(a):

    Czego brakuje?
    1. Czytelność – w porównaniu z innymi operatorami nie jest źle, ale i nie jest tak jak być powinno. Zakładki i przyciski są małe, słabo widoczne. Rada: WIĘKSZE.
    2. Więcej obiektów OnMouseOver, przede wszystkim w menu serwisu, bo to przyspiesza nawigację. W przedstawieniach ofert też to sugeruję. Prosty przykład dla zakładki Abonament LongPlay. Po jednej stronie tabeli plany taryfowe a po najechaniu myszą po drugiej stronie pokazuje się duży, ładny i czytelny opis.
    3. Strona telefony leży, kwiczy i płacze. Minęły dwa lata odkąd ją znam a ja się dalej nie ogarniam. Znowu wszystko powinno być większe: duże przyciski ze wszystkimi markami, dużo miejsca na telefony, naprawdę, nie bójcie się zwiększania stron bo to nie gryzie. Zróbcie też wyszukiwanie wg systemów operacyjnych i funkcji.
    4. Play24 – brakuje mu informacji. Więcej efektów OnMouseOver, więcej info na stronie głównej panelu Play24. Poproszę o konkretne opisy z panelu, żebym nie musiał ciągle latać między regulaminami a panelem.
    4. SKLEP! Tu jest jakaś porażka. Zero czytelności. Rady takie, jak wyżej: duże przyciski, efekty JavaScript i AJAX.

    Jak się jeszcze coś przypomni to dopiszę. :P Raportuj

  42. Caps-L napisał(a):

    Mi bardzo brakuje bardziej rozbudowanej wersji Play24 połączonej ze sklepem internetowym. Brakuje mi możliwości przedłużenia umowy przez internet, kupna abonamentu, czy fresha z przeniesieniem numeru z innej sieci i w końcu szaty graficznej na cały serwis, bo np. do tej pory podstrona z ofertami pracy jest z Waszym pierwszym layoutem. No i brakuje mi programu lojalnościowego, ale to już tylko poniekąd kwestia strony internetowej – bardziej oferty Play. Raportuj

  43. pemose napisał(a):

    To świetna informacja. Może wkońcu łatwie będzie znaleść cokolwiek . Obecna strona jest mało przejrzysta, trzeba sie nagimnastykować by znaleść to czego szukamy. Wiem że łatwo się pisze, ale czegos tu jednak brak.
    Raportuj

  44. pemose napisał(a):

    Jeśli Play ma proble z telefonami, to proponowałbym przy każdym modelu możliwość sprawdzenia jego dostępności. Wtedy wiedzielibyśmy czy dany model, który chcemy zakupić jest w pobliskich punktach Play ! Raportuj

  45. Patryk napisał(a):

    Jest straszny bałagan w cennikach telefonów. Dlaczego nie ma cennika telefonów dla oferty longplay telefon przy umowie na 36miesiecy (lub 30). A tak to brakuje przydłużenia umowy przez internet. Ogólnie co do telefonów, to jak mamy, że któryś z nich jest "na zamówienie" to przydałoby sie napisać obok niego ile on kosztuje w salonie a nie że tylko jest dostępny w salonie, a tak gdyby były ceny to bym nie musiał szukać odpowiedniego cennika i specjalnie szukać konkretnego modelu. również nazywajcie dobrze te cenniki bo do dzis nie wiem, który cennik mnie obowiązuje bo widnieją 2: Cennik Telefonów w Ofercie RePlay dla Abonentów i Cennik Telefonów w Ofercie RePlay dla Abonentów z rabatem. Co to za rabat? kogo on dotyczy? to jeszcze aktualne? Raportuj

  46. Caps-L napisał(a):

    Właśnie. Taka rozpiska jak w Komputroniku. Ilość egzemplarzy w centrali i możliwość sprawdzenia w każdym z miast Raportuj

  47. mikk napisał(a):

    Obecnie nie podoba to że pakiety we Fresh czy Mix przekierowuje na jedną stronę i tam są beznadziejnie trochę opisane te pakiety. http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiety_play_fRaportuj

  48. Matyk napisał(a):

    Panie Marcinie, od nowego playmobile oczekuje łatwości i przejrzystości… żeby coś się dowiedzieć to muszę pisać post do play4you na telepolis bo ze strony www nic sie nie dowiem, a jak się dowiem to po wielkich wykopaliskach i nerwach :/

    Chciałbym żeby wszystko było czarne na białym i oczywiście obowiązkowo regularna aktualizacja !! Raportuj

  49. padre mateo napisał(a):

    jest okey nawet i teraz tylko trzeba to wszystko odswiezyc i dopilnowac by kazdy szczegol dzialal poprawnie Raportuj

  50. nikt napisał(a):

    Co trzeba zmienić:
    – Większa przejrzystość jeżeli chodzi o promocje i pakiety, najlepiej spis wszystkich aktualnych promocji i pakietów (dla danej oferty: fresh, mix, itp) plus dostęp do archiwalnych danych. Przez aktualną flashową stronę promocji ciężko połapać się i dotrzeć do niepromowanych promocji.

    – Bardziej jasne pogrupowanie usług dostępnych w danej ofercie. Teraz ciężko się połapać co jest dostępne a co nie (np. kody USSD są tylko dostępne przez Pomoc->Moje usługi->Kody w zasięgu kciuka, ale jak wejdziemy np. przez Usługi->Użyteczne, to już nie ma nigdzie informacji o kodach). Najlepiej by było aby można wybrać np. fresha i mamy wyświetlane tylko usługi które można wykorzystywać we freshu.

    – Zrezygnujcie z wykorzystania w menu JavaScriptu przy klikaniu na linakch (javascript:dynamicMenuClicked….) na rzecz zwyczajnych adresów URL. Jestem przyzwyczajony do wykorzystywania w przeglądarce wielu kart i jak chodzę po stronie Playa to doprowadza mnie do pasji sytuacja w której otworzę w nowych kartach parę podstron a później okazuje się że są puste bo otwieranie linków JavaScriptowych nie działa z kartami. Raportuj

  51. electro_spiro napisał(a):

    podkreślę to co inni już napisali: lepsze wyeksponowanie logowania do play24, mniej flasha, zeby przy kazdej ofercie byly podane promocje wraz ze szczegolami (kody ussd, reg), przy telefonach z systemem (android, bada, wph7, itd) mozna by dac jakies info o dostepnosci aktualizacji… niby drobiazg a cieszy. Raportuj

  52. Klient napisał(a):

    Myślę na tyle realnie, że wątpię abyście wprowadzili te zmiany, no ale warto powtórzyć kilka i napisać inne kwestie:

    1. Zabezpieczenia (przekreślona kłódka) – wygląda to bardzo, bardzo niepoważnie. Widzę zresztą, że nie ja pierwszy o tym piszę.

    2. Potrzebna jest pełna możliwość zarządzania swoim kontem (i freshem i abonamentem) – czyli możliwość wyłączenia reklam (o ile ktoś zapomniał przy podpisywaniu papierów), możliwość wyłączenia poczt głosowych, notek sms i innych tego typu rzeczy.

    3. Możliwość zarejestrowania fresha przez internet (najlepiej dla wszystkich ale szczególnie dla osób które już mają zarejestrowany inny abonament lub fresh)

    4. BARDZO WAŻNE: INFORMACJA DO KIEDY AKTYWNY JEST PAKIET.
    Dodam do tego punktu: Najlepiej jakby w momencie aktywowania pakietu przychodził sms z informacja, ze pakiet został właśnie uaktywniony.
    Byłoby by też całkiem przyjemnie gdyby przychodził sms, ze pakiet zostanie zdezaktywowany np. o północy (z wyprzedzeniem 6 h.)

    5. Przy przeglądaniu wykazu połączeń (bilingu) potrzebna jest możliwość przeglądania więcej jak 10 połączeń na raz, najlepiej 100 lub wszystkich – jeśli się chce znaleźć konkretne połączenie sprzed dwóch tygodni, trzeba się naklikać aż palec boli ;)

    6. Kwestia informacyjna – na osobnej stronie wykaz wszystkich kodów USSD pogrupowanych w działy

    7. Poprawcie (nie wiem co, bo nie jestem informatykiem) – chodzi o to, ze Play24 bardzo często się wiesza i wczytuje dość powolnie nawet na naprawdę szybkich komputerach/łączach.
    Mówiąc prosto – mniej wodotrysków opóźniających wczytanie.

    8. Jeszcze słówko o wersji, którą udostępniacie przez WAP dla prostych telefonów – jest tam potrzebna możliwość włączenia pakietów.

    To tak na szybko, ale to co najważniejsze

    Ps. na miłość boską nie żywcie się tylko pizzą i nie pracujcie 20 godzin na dobę. Ja prywatnie wolę poczekać kilka tygodni i dostać w pełni sprawny portal niż jutro dostać zawieszający się notorycznie panel opracowany przez niewyspanego informatyka na kofeinie. Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Ad. 4
      Tych smsów na pewno nie wprowadzicie, więc absolutną podstawą jest umieszczenie na stronie głównej Play24 (lub na stronie z pakietami) informacji z konkretną datą do kiedy aktywny jest pakiet.
      Ja na dzień dzisiejszy zaznaczam daty aktywacji i dezaktywacji po prostu długopisem w kalendarzu ściennym. Prywatnie nawet zbytnio to nie przeszkadza – jestem z tego pokolenia, które zapisuje różne rzeczy w kalendarzu, ale w XXI w. po operatorze oczekiwałbym informacji, której nie muszę osobiście zapisywać długopisem i pilnować w kalendarzu. Raportuj

  53. guregori napisał(a):

    Dwie wersje do wyboru. Jedna z Flashem, a druga bez i dużo lżejsza, dla posiadaczy wolnych łącz i niskich limitów danych. Raportuj

  54. Roman napisał(a):

    Już tyle razy trąbiłem. Zróbcie tym co mają na karte jak logują się do moj play (czemu sie nie nazywa iBok? ) przy saldzie konta "doładuj konto", tylko trzeba sie przebijac przez kilka działów…

    Dalej jak jakiś konsultant coś mi odpisuje na problem, to życze sobie odpowiedź na maila/SMS, a nie na strone gdzie jest zakładka zgłoszenia. Jest to irytujące, kiedy trzeba się pakować w ten działa i sprawdzać w kółko co jakis czas czy wreszczie ktoś coś odpisał.,..porażka! Jesteśmy w XXI wieku. Raportuj

  55. TheMateusz napisał(a):

    Play24:
    – stabilność (błagam) – na życzenie mogę załączyć screeny (częste wieszanie się, i wywalanie błędów)
    – zgłoszenia (możliwość wybrania sposobu odpowiedzi na zgłoszenie i załączenia pliku lub dwóch)
    – usługi (bardziej szczegółowe opisy usług lub link do regulaminu)

    Strona <a href="http://www.playmobile.pl” target=”_blank”>www.playmobile.pl
    – integracja z multimedia.playmobile.pl

    A tak poza tymi szczegółami to macie najczytelniejszą stronę operatora mobilnego w Polsce – nie zmieniajcie tej czytelności!
    Pozdr. Raportuj

  56. Rafał ... napisał(a):

    Witam :)
    Nie mam czasu na przeczytanie powyższych komentarzy, tak więc przepraszam jak moje pomysły ktoś już szybciej napisał.

    1) Kiedyś dało się bez zbędnego problemu sprawdzić cenę telefonu w poszczególnych taryfach. Teraz jak się wchodzi to zazwyczaj pokaże "Telefon Dostępny tylko w punktach sprzedaży – Sprawdź cenę". Naciskam Sprawdź cenę i strona przenosi do regulaminów. Myślę że po przedniejsza forma sprawdzania ceny było bardziej wygodniejsza. Ktoś mało obeznany nie będzie ogarniać tego co jest od czego.
    2) Bardzo pokręcona jeszcze jest zakładka modemy. Może zróbcie tak jak z zakładką Telefony -> Wszystkie. Wchodząc teraz do Modemów trudno zobaczyć jaki jest w jakiej cenie. W tabelce dużo czytelniej by to wyglądało.
    3) W ofercie internetowej brakuje wam jednej oferty dla stałych klientów czyli 5gb za 35zł http://www.playmobile.pl/pl/internet/oferta/index
    4) Optymalizacja, przeniesienie serwisu na inny serwer. Bardzo często wyskakuje błąd 404 co jest najpierw wkurzeniem, a za "x" razem nastąpi u kogoś frustracja.
    5) Proszę was aby cała strona nie było we flashu! Raportuj

  57. Rafał napisał(a):

    Witam.
    Brakuje mimożliwości przedłużenia umowy poprzez stronę playmobile.pl
    Jeszcze jeden kanał dla przedłużających umowy, bez absorbowania konsultanta w salonie. I tak mają tam kolejki. Chciałbym aby na stronie internetowej były wszystkie dostępne oferty dla przedłużających umowę.
    Raportuj

  58. Play24 napisał(a):

    proponuje zmienić sposób autoryzacji w play24. zamiast hasła sms – kod abonencki ewentualnie wybór w ustawieniach profilu.. Raportuj

  59. Qper napisał(a):

    Ja mam taką sugestię, w większości użytkownicy piszą o play 24
    Czytajcie z uwagą zgłoszenia dotyczące sugestii play24, które otrzymujecie za pomocą panelu.
    Tam wszystko jest napisane, a temat braków informacji w play24 wałkowany był już za czasów starego panelu.
    Raportuj

  60. maciej napisał(a):

    Rozumiem, że z okazji nowej odsłony playmobile.pl od rana nie działa eshop ;) Raportuj

  61. mPablo napisał(a):

    Link do działu "REGULAMINY" powinien być w lepiej dostępnym miejscu. Przy ostatnim tempie zmian promocji np. we Freshu zapoznanie się z regulaminami nowych to podstawa! Raportuj

  62. padre mateo napisał(a):

    a ja poczekam i ocenie brak mi jakos pomyslow i weny……. Raportuj

  63. M4ciek napisał(a):

    ja to bym chcial by byla wreszcie porzadna wersja mobilna, szczegolnie na system Android, bo sprzedajecie takie telefony, a wap.playmobile24.pl na nich nie dziala :-/ Raportuj

    • Qper napisał(a):

      to fakt, mam iPhone i ten sam problem. Nie wspomnę już o wybieraniu numeru z listy bo w wersji mobilnej jest to niemożliwe Raportuj

  64. padre mateo napisał(a):

    tyle czasu to juz czlowiek sie przyzwyczail Raportuj

  65. Adam Ka napisał(a):

    Strona http://www.playmobile.pl jest po prostu brzydka. Nie mówię o kolorystyce, bo wiadomo – jesteśmy w fioletowym Teamie. Małe logo Play w rogu ekranu wygląda jak odnośnik do innej strony, jak jakaś reklama. Nie jest spójne ze stroną. Odnośniki na stronie są mało widoczne, trudno cokolwiek poszukać. Dodałbym wyszukiwarkę. a w zasadzie jej dwie odsłony – jedną dla klienta, który wie dokładnie czego szuka i po wpisaniu precyzyjnego hasła uzyskuje nie więcej niż 7-10 wyników. Druga, bardziej rozbudowana, pozwoliłaby np. na wybranie działu, w którym znajduje się szukane hasło, np. abonament, rozrywka, cenniki, regulaminy. Przydałby się także kalkulator. Klient przy wpisaniu odpowiednich parametrów, np. ile rozmawia dziennie, ile pisze smsów mógłby zobaczyć optymalne oferty. Dodatkową funkcją kalkulatora mogłaby być możliwość określenia w przybliżeniu zobowiązania związanego z konkretną ofertą.
    Drażni mnie sklep. Ciągle coś w nim nie ma, zdarzają się nieścisłości w cenach (na szczęście na korzyść klientów). Zamówienie kontaktu od BOK via http://www.playmobile.pl jest proste, ale nieskuteczne.
    No i na koniec rzecz, która mnie jednocześnie denerwuje i rozśmiesza. Chodzi o strony Error. Mnie na wykładach ze Społeczeństwa Wiedzy i Informacji uczono, że Internet jest nieograniczony i rozwija się bardzo szybko. Stąd wielke HAHAHA gdy na stronie 404 pojawił się komunikat: DOTARŁEŚ DO KOŃCA INTERNETU…"
    Za sam printscreen zaliczyłem przedmiot :) Raportuj

  66. gizmomp napisał(a):

    Przy okazji moze naprawicie wap.24.playmobile.pl bo nie działa. M4ciek nie wazne czy to android czy symbian,po prostu ta stronka nie dziala.Naprawcie to prosze. Raportuj

  67. Matt Wsciubiak napisał(a):

    Po pierwsze, jak już kilka osób wspomniało – trochę leży design góry strony – po prostu logo, nijak nie połączone z resztą strony.Jeszcze gorzej jest na stronie firmowej – PLAY DLA FIRM – nie da się tego jakoś połączyć? Ale jak rozumiem modyfikacja strony będzie polegać przede wszystkim na redesignie, więc zapewne problem zostanie rozwiązany.
    Druga sprawa – techniczna. czasami, podczas logowania do play24 zdarza mi się źle wpisać hasło. wtedy, gdy zaloguję się jeszcze raz, jestem przekierowywany na stronę "profilu" play, a nie do zarządzania kontem. niby nic, a jednak dojście później do pożądanej strony zarządzania środkami jest nieco "klikochłonne".
    3. Czasami zdarza się, że trzeba zadzwonić do konsultanta – w tym celu należy wybrać jego numer. I tu pytanie – skąd ten numer – odpowiedź niby prosta – ze strony playmobile.pl. Pozornie prosta- wchodząc na stronę, muszę zjechać na dół i przeczytać większość opcji do wyboru. I co? nadal nie wiem. czasami spędzam ponad minutę na wyszukaniu odpowiedniego linku do podstrony, na której mogę znaleźć kontakt. A może by tak wrzucić tak podstawowe informacje jak numery do konsultantów na stronę główną w postaci małego banneru/obrazka/tekstu/whatever?
    4.Nawigacja głównej belki Menu. Rozumiem, że podmenu są ładnie rozpisane na dole strony (popieram), ale rozwijane menu przydałoby się również. może nie takie, które rozwija się po najechaniu, ale np. mała strzałeczka po prawo od każdej opcji "ABONAMENT", "KARTA" itd.
    5. Sklep internetowy jest za mało wyeksponowany – nie każdy czyta belkę na samej górze strony – proponuję jakiś link do tego na głównej belce.
    6. "Sklep internetowy" czy "Play Sklep"? klikam w jedno, otwiera się drugie (tak przynajmniej mówi tytuł zakładki w przeglądarce). może by ujednolicić nazewnictwo?
    7. Może jakieś logo Play Sklepu – na stronie ze sklepem nie ma żadnego wyraźnego oznaczenia, gdzie jestem.
    8. w sklepie TYM BARDZIEJ przydało by się rozwijane menu, chociażby z markami telefonów.
    9. deserek – a może jakiś link do bloga na stronie głównej?

    Dodam tylko, że od jakiegoś czasu strona duuużo szybciej pracuje. Gratulacje. Raportuj

  68. Francuz81 napisał(a):

    o :) Widzę, że jakieś telefony się pojawiły w eshopie, czyżby dostawa była? Mam nadzieję, że się doczekam dostawy… Raportuj

  69. adrian napisał(a):

    strona w 2D z zakładką w 3D tak dla bajeru i innowacyjności
    Logo Play niech trafi wreszcie na swoje miejsce
    integracja bloga ze stroną główną
    odbierania mms jeśli jest to nie możliwe na telefon na stronie i własny adres e-mail żeby te mms gdzieś przychodziły
    a to już po za tematem czyli rozmowa na koszt odbiorcy za granicą to by się przydało bardzo bardzo ;-) Raportuj

  70. kuba napisał(a):

    Mnie nie podoba się to, ze jak wybiorę daną taryfe/abonament pokazuje mi się lista z telefonami ale nie w cenie dla tej usługi, tylko w najdroższej. można by zrobić tak, aby wyświetlały sie telefony z ceną w danej ofercie. Raportuj

  71. mPablo napisał(a):

    A jakie są kryteria typowania na Play Weekend? ;-) Raportuj

  72. sporysz napisał(a):

    Mi brakuje po zalogowaniu informacji o mojej taryfie. Fajnie by było gdybym mógł na bieżąco sprawdzić dane cennikowe mojej taryfy nie tylko cena za minutę ale także dane pakietowe czty SMSów.
    Obecnie jestem w tzw. "taryfie archiwalnej" i chętnie bym miał na oku obowiązujące mnie ceny i regulaminy.

    Raportuj

  73. ruda 315 napisał(a):

    PORTAL jest OK – ale DZISIAJ NAJLEPSZY NUMER JEST TAKI ŻE PRACOWNIKOM ERY NIE DZIAŁAJĄ TELEFONY SŁUŻBOWE … Raportuj

  74. widmo napisał(a):

    Dział pomocy technicznej z gotowymi rozwiązaniami O telefonach pakietach itd. Z możliwością dodania komentarzy ( oczywiście w związku z tematem ) Gdzie sami użytkownicy mogli by pomagać sobie nawzajem, skoro BOK sobie nie radzi :( .

    Zamiast doładowania wolę być na PLAY DAY/WEEKEND jak zawał tak zwał Raportuj

  75. @stuegriffn napisał(a):

    Musicie zrobić informacje przez sms, jak w plusie, ile kosztowała rozmowa itp.W plusie dostawałem takie info a tu nie. Raportuj

  76. Dawid napisał(a):

    Dlaczego w play24 zniknęła możliwość zmiany taryfy?
    Przenieśliście w inne miejsce czy jak? Raportuj

  77. el matador napisał(a):

    Według mnie na nowej stronie Play powinna być zakładka Nowości-Aktualności czyli w takiej zakładce można by dodawać newsy takie, które podaje 2faces na blogu tj. np. o takich zmianach jakimi było rozbicie Fresha na profile, o notce SMS itp.
    Wtedy każdy niewiedzący o istnieniu bloga będzie mógł sprawdzić jakie zmiany wprowadza jego operator.
    To jest mój pomysł. Raportuj

  78. wtf napisał(a):

    panie rzeczniku radzę zapoznać się z definicją "portalu" bo to określenie nijak pasuje do witryny playmobile.pl Taką niewiedzą tylko się pan zbłaźnił ;] Raportuj

  79. Color napisał(a):

    przesadzasz.. definicja z wikipedii "portalu internetowego" byla aktualna 10 lat temu. Pojecia zmieniaja swoje znaczenie w czasie. Raportuj

    • wtf napisał(a):

      Ano nie, portalem jest onet, wp itd. ewentuanie wortale tematyczne… ale zwykły sajt nie jest portalem ;] Białe za 10 lat nie zmieni nazwy na czarne;] Raportuj

  80. Marek napisał(a):

    Na stronie playmobile.pl brakuje:
    – wyszukiwarki. Wpisuję nazwę usługi, promocji itp., dostaję stronę, na której znajdą się szukane informacje;
    – możliwości kupowania oferty/taryfy. Mam Play Fresh (klient biznesowy) i do tego numeru chcę wybrać taryfę firmową i podpisać umowę (podpis cyfrowy lub kurier);
    – możliwości zmiany (wyboru nowej) oferty dla posiadanego w Play numeru po zakończeniu okresu zastrzeżonego;
    – porządku. Są strony z błędnymi linkami do oferty i dużo stron z błędem 404. Raportuj

  81. Mihau Jakuszewski napisał(a):

    Play24 dostosowany do wersji mobilnej jak i sam portal przystosowany do takich urządzeń (na portal nie wchodziłem więc nie wiem jak jest) Raportuj

  82. sebi napisał(a):

    Do opcji wyszukiwania telefonów dodałbym cenę. Użytkownik strony mógłby wpisać minimalną oraz maksymalną cenę telefony wraz z określeniem wysokości abonamentu i długości umowy.
    Byłbym zachwycony z bramki SMS i MMS w sieci Play :)
    Uważam, że Wasza strona już teraz jest świetna i nie mam do niej większych zastrzeżeń. :) Raportuj

  83. Bezimienny napisał(a):

    Na tego bloga wchodzę codziennie tylko po to żeby zobaczyć, o ile się nie mylę, Joannę i jej dwa melony na koszulce. Na prawdę niezły PR robi ta Pani samym swoim spojrzeniem. Raportuj

  84. mike278 napisał(a):

    Wyszukiwarka-tak
    Targetowanie-podkreslenie, wyroznienie pakietow i uslug dla danej grupy. Co mi po pakietach niedostepnych w mojej taryfie.
    Regulaminy- wszedzie, plus zakladka WYROZNIONA.
    Ceny terminali w zaleznosci od taryfy czy czasu kontraktu.
    Dodatkowo wersja mobilna (flash rozklada polowe jesli nie wiecej terminali)
    Raportuj

  85. piotrek napisał(a):

    szata graficzna! Raportuj

  86. patryk22122 napisał(a):

    Jak na PLAY przystało chciałbym, aby strona była bardziej nowoczesna. Bardzo fajne były przejścia animowane na samym początku funkcjonowania strony. Fajnie by było gdyby każdy telefon był w 3D i można było nim obracać. I poproszę o aktualne telefony :) Raportuj

  87. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    jak do tej pory wyboru dokonuje stażystka (przynajmniej za pierwszym razem tak było), teraz jest drugie podejście Raportuj

  88. uważny napisał(a):

    "Ludzie nie śpią, nie widują rodzin, żywią się pizzą i pracują."

    Ale postępujecie oczywiście zgodnie z Kodeksem Pracy, prawda? Raportuj

  89. papa smerf napisał(a):

    Według mnie, największa wada to brak możliwości wyłączenia poczty głosowej, (dur)notek sms i idiotycznych konkursów sms poprzez Play24, bez konieczności kontaktu z (zazwyczaj niedoinformowanym) konsultantem.
    To że w żaden sposób nie można wyłączyć sms'ów reklamowych bez wcześniejszej rejestracji telefonu jest po prostu CHORE. Aby nie otrzymywać tego reklamowego syfu musiałem wykasować w telefonie numer centrum wiadomości. Raportuj

  90. Kotton napisał(a):

    A według mnie to ta stronka powinna w końcu zacząć normalnie dzialać. Niestety gdy loguje się na play24 to za dopiero za 3cim razem się nieraz udaje… Raportuj

  91. pemose napisał(a):

    a kiedy na zmiana nastąpi ??? Bo czekam, czekam z niecierpliwościa… Raportuj

  92. andrzej napisał(a):

    a ja bym całkowicie zmienił play24 dodał opcje przedłużenia umowy przez internet lub zamawiania kolejnych usług np internetu na dodatkowym simie
    oferta powinna byc bardziej czytelna teraz moze i jest ale osoby które są pierwszy raz na tej stronie nic nie znajdą ale tak czy inaczej play24 (mój play) powinno byc bardziej funkcionalne i to tyle w temacie Raportuj

  93. zzz napisał(a):

    Play24 nie działa – po zalogowaniu przez jakieś 5 minut widać białą stronę i nic się nie pobiera… Potem się przeładowuje, ale nadal nic nie widać. Raportuj

  94. qwe napisał(a):

    Panie Marcinie Przysucha była wymieniana na blogu jeżeli chodzi o zasięg 3G lecz brak jej na mapie zasięgu http://blogplay.pl/2010/05/12-kolejnych-miast-w-z
    Czy w tej miejscowości będzie działa Play Online?
    Raportuj

  95. Paweł napisał(a):

    Przydałaby się lepsza bramka sms z obsługą kontaktów.

    Ponieważ posiadam kilka numerów w Playu, a smsy do klientów muszą iść z firmowego numeru to za każdym razem muszę sie przelogować na inny numer.

    Niby jest opcja "zmien numer" ale po zmianie numeru nie ma na niej linka "wróć do poprzedniej strony" jest tylko "wróć do strony głównej" i trzeba przedzierać się przez gąszcz stron na nowo.

    Chciałbym mieć prostą rozwijaną listę z numerami z których mogę wysłać esa.

    Pobranie faktury nie działa, ale przy tym co teraz widze (nie działa cała strona po zalogowaniu) to chyba pikuś :P Raportuj

  96. psb napisał(a):

    Mnie nie odpowiada że trudno znaleźć informacje o pakietach – np. jeśli szukałem pakiety play fresh-taniej do wybranych krajów azji musiałem wybrać play fresh/promocje i pakiety a potem czekać aż pojawi się się obrazek z tymi pakietami. Raportuj

  97. Paweł Szcześniak napisał(a):

    Głośno i zdecydowanie! Nie wiem czy nie stało by nic technicznie na drodze ku temu aby wprowadzić możliwość przejścia użytkownikowi zarejestrowanego perpaid-u na abonament, tak aby mógł zrobić przejście ze swoim numerem przez internet, na wybraną przez siebie taryfę. Myślę że część użytkowników która ma zarejestrowane perpaidy chciała by przejść na abo ale musi czekać na wybrany przez siebie telefon w salonie, tymczasem mogło by to się okazać szybsze i łatwiejsze przez internet. (zakładając że osoba jest już konkretnie na jakąś opcję zdecydowana) Raportuj

  98. krytyk napisał(a):

    Wszystko ślicznie ładnie, ale gdzie on jest? Ani pod beta.playmobile.pl ani "normalnie" nie mogę go zobaczyć i pomarudzić razem z Wami. Raportuj

  99. Sebastian Wal napisał(a):

    Ja do obecnego portalu nie mam zadnych zastrzeżeń, jak coś potrzeba to sie zawsze bez problemu znajdzie, a tak pozatym wchodzi sie tylko po to by sprawdzić swoje rachunki itp.

    mysle że wyjdzie wam znacznie lepszy portal mimo iż ten obecny jest dobry bo inaczej wiele niewinnych pizzy przestało by istnieć na marne! :D Raportuj

  100. Mr. X napisał(a):

    1. Portal niech będzie lżejszy. Teraz po tym jak działa wydaje się być przeładowany.
    2. Skupcie się na prostocie i przejrzystości – obecnie na przykład linki Logowanie do Play 24 i następne oraz te z dołu, z szarego pola są małe i niewyraźne.
    3. Brak migających, zmieniających się animacji.
    4. Nie dublujcie linków, bo wprowadzacie jeszcze większy chaos np. "Porównaj nas
    z konkurencją Mamy najlepszy mix na rynku. Sprawdź i przekonaj się sam.", a tuż obok: "Porównanie z konkurencją".

    Choć i tak najgorzej jest z Play 24. Ciągłe błędy, a to nie działa, a to nie wyświetla rozwijanych elementów – jakość Play 24 zniechęca do korzystania z systemu. Poza tym istnienie jakichś opcji w Play 24 jak np. rozmowy oczekujące i brak możliwości włączenia, wyłączenia ich przez ten system. Po co w takim razie są? Raportuj

  101. gizmomp napisał(a):

    Dokladnie przydała by sie bramka sms bez logowania z limitem np. 10 smsow na dobe na dany numer cos na wzor jak ma orange lub plus. Raportuj

  102. maciej napisał(a):

    Niezbyt rozumiem po co ten PRowski chwyt, że niby ktokolwiek przejmie się tym co my, klienci, chcemy…

    Prima aprilis czy jakieś swięto błaznowani???

    Gdyby to była poważna uwaga/propozycja, to wystarczyłoby PRZECZYTAĆ to o czym piszemy od miesięcy, ZROZUMIEĆ, bo samo czytanie na nic się nie zda, a następnie WPROWADZIĆ zmiany…

    Albo inaczej – zwolnić wszystkich informatyków i zatrudnić takich, co to mają pojęcie co robią, potrafią sprawdzić swoje wielkopomne dzieło na różnych przeglądarkach, platwormach, systemach operacyjnych, telefonach… no i PRZEDE WSZYTKIM NA ŁACZACH PLAY

    Albo jeszcze inaczej – zwolnić wszystkich managerów, bo najwidoczniej nie potrafia kontrolować wypocin, które im prezentują wyrobnicy, czyli informatycy.

    po co te głupie pytania?

    Do kolekcji?

    Przecież i tak nikt się tym nie przejmie, zrobicie to na swój wielki ekran, na swoje superkomputery i na CUDZE szybkie łącza…

    Ten temat to jakś TOTALNA KPINA Raportuj

    • krytyk napisał(a):

      Panie maćku, najlepiej będzie jeśli Pan przejmie kontrolę nad Play, będzie największe i najlepsze. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        czy to ma być ironia? jak tak to typowa dla wyznawcy play albo pracownika tej firmy

        ale czego tu się spodziewać – przecież gdyby kogoś w P4 interesowali przede wszystkim klienci, a nie picie kawy, dobra zabawa i odbieranie pensji (z naszych pieniędzy), to zacząłby zachowywac się ODPOWIEDZIALNIE Raportuj

  103. tl111 napisał(a):

    Przydałaby się opcja opłacania faktury z play24 . Cos podobnego jak w doładowywaniu konta przez stronę. Przycisk "zapłać" obok przycisku "pobierz" i dalej podobnie jak przypadku doladowywania fresza. Raportuj

  104. Jacek napisał(a):

    Nie czytałem innych komentarzy więc może się powtórzę. Tak więc zmieniłbym sposób logowania do play 24. Wystarczyłoby podać swój nr. telefonu i chasło jednorazowe, poza tym na koncie powinny się pojawiać inne nr. telefonów podpięte do danych klienta pomimo tego iż są podięte do innego konta. Pozwoliłoby to na o wiele łatwiejsze zarządzanie swoim kontem, a nie przechodzenie przez różne zakładki i marnowanie czasu.
    Raportuj

  105. p_gruszka napisał(a):

    To ja też napiszę. Denerwuje mnie, że ciągle miesza się część strony przeznaczona dla Firm z częścią strony przeznaczonej dla Indywidualnych. Przykład? Wchodzę na http://www.playmobile.pl , po prawej wybieram "Dla firm", później "telefony" i klikam zakładkę "Sony Playstation" klikam przy dowolnym modelu "KUP" i pojawia mi się cennik dla klientów indywidualnych. To tylko jeden z przykładów, ale bardzo denerwujący. Raportuj

  106. zadowolony napisał(a):

    a mi się wszystko w playu podoba, portal, ceny, pakiety, rok wazności konta we freshu. Raportuj

  107. Maciej napisał(a):

    Witam, brakuje mi pewnej funkcjonalności, która jest u konkurencji, mianowicie poczty e-mail z powiadamianiem sms. Dla zarejestrowanych użytkowników play24. Parametry obojętne, nawet bez obsługi załączników, byle po przyjściu wiadomości na nr@playmobile.pl lub podobny dostawać sms.
    Raportuj

  108. zzzz napisał(a):

    płatność kartą za rachunek !!!! Raportuj

  109. Francuz81 napisał(a):

    1) mniej flash'a – obecnie strona jest "ciężka"
    2) możliwość przedłużenia umowy lub przejścia z i do play fresh/abo przez eshop
    3) łatwe wyszukiwanie i kontakt z wybranym salonem (aktualizujcie listę!)
    4) zapamiętywanie ostatnio wybranych opcji (ostatnio przeglądana oferta)
    5) powiadomienie na sms/email o odpowiedzi na zgłoszenie elektroniczne. Kiedyś po pół roku zauważyłem, że pojawiła się pozycja (odpowiedz) na zgłoszenie telefoniczne w formie elektronicznej
    6) dłuższy okres przeszukiwania billingów Raportuj

  110. mikolajj napisał(a):

    nie wiem czy juz ktos o tym tutaj pisał ale konieczne moim zdaniem jest dostpęp do informacji wycofanych juz ze sprzedaży ofert Raportuj

  111. McCoolPi3 napisał(a):

    Moje sugestie to:
    1. wprowadzenie opłat on-line
    2. przebudowa Play24 tak aby działała sprawniej obecnie (80%) prób, klików kończy się błędami.
    Bynajmniej u mnie. Raportuj

  112. Anna Wojciechowska napisał(a):

    ja czekam np na odpowiedz z biura obslugi klienta play 24 ponad 2 tygodnie, czy to rekord? a moze ktos ma gorsze doswiadczenia?????????????????? wczoraj w tej sprawie dzwonilam do bok i dzis mialo nastapic rozwiazanie i nadal nic!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  113. evilek napisał(a):

    Najpierw przydałaby się działąjąca strona play24:

    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1706782

    WTF ? Tak już od miesiąca, nawet fakturki obejrzeć nie można… Raportuj

  114. knorwid napisał(a):

    Mnie brakuje przede wszystkim dat waznosci pakietów, np. stu minut do play i na stacjonarne, pakietu play online w telefonie, bonusowych sms-ow; no i szkoda, ze nie wwszystkie promocje da sie aktywowac przez Play24, tylko przez kody (np. 10zl za 5zl). Raportuj

  115. knorwid napisał(a):

    p.s.) nie wiem jak jest w abonamncie, ale w przypadku Fresh-a zakladka finanse od mojego konta rozni sie tylko i wylacznie dolozona informacja o waznosci na rozm przych i wychodzace. Mozna by to wrzucic w moje konto – zawsze jedna zakladka mniej. Raportuj

  116. Mateusz napisał(a):

    Niejednokrotnie zgłaszałem to co mi się nie podoba – wątpię żeby ktoś tam to czytał. Napiszę jeszcze raz co mi się nie podoba.

    1. Napewno ze strony wyrzuciłbym animacje FLASH. To rozwiązanie nie ma sensu, można zastąpić to np. jQuery? Flash jest za mocno obciążający (połączenie z Play Online) stronę i wcale to nie wygląda efektywnie.

    2. Jeśli zgłaszamy problem do BOK przez panel to warto by było dodać przycisk „odpowiedź”, żeby zachować rozmowę z tą samą osobą.

    3. Zgłaszając problem osoba, która odpowiada zachowuje się jak „Robot” i nie czyta w czym faktycznie jest problem. – Popracujcie nad tym. Mało brakowało abym przeszedł do konkurencji przez takie odpowiedzi.

    4. Reklamy na całą stronę…. Słabo to wygląda, nie każdy ma rozdzielczość 1900×1600. Dbajcie o ludzi, którzy mają stare monitory – niska rozdzielczość.

    5. Logo Play nie wygląda ładnie na stronie głównej, taka naklejka nie wiadomo skąd przyklejona.

    Ok. Panie Marcinie,pewnie jeszcze bym dopisał kilka pozycji ale może za jakiś czas. Zatem wystarczy ze mnie i wracam do projektu swojego.

    Piona! Raportuj

  117. Marian napisał(a):

    1-Baredzo przydatna byłaby funkcja płatności e"faktury przez stronę playmobile – coś na wzór doładowania telefonu na kartę (płatności kartami płatniczymi) co świetnie działa.
    2-podgląd daty ważności wykupionych pakietów przy Freshu Raportuj

  118. Rafał Furgał napisał(a):

    1.Naprawa logowania i wylogowania z play 24 na operze i Firefoksie można się wylogować a na internet explorer już nie .
    2.Możliwość po wpisaniu nr telefonu i peselu i zobaczenia ewentualnych ofert przedłużeniowych ewentualnie dodania tego w play24 .
    3.Dodanie przejścia między playmobile a blogplay i na odwrut .
    4.Uproszczenia nawigacji medzy ofertami bo można sie zaplontac po dłuszym przeglondaniu czy sie sprawdziło dana oferte. Raportuj

  119. Johnny napisał(a):

    Samsung Monte za 1 zł w mixie na 40 doładowań po 30 zeta:D:Di bede sie cieszyl:P Raportuj

  120. Piotr napisał(a):

    Przydałaby się zmiana w zakładce "USŁUGI", dziś 3 raz wyłączyłem pocztę głosową!!! Macie 24 godziny na wyłączenie jej, wcześniej 2 razy mieliście po 48 godzin! Rozumiem, że jesteście nowicjuszami, ale to są podstawy. Strach pomyśleć co będzie dalej… Raportuj

  121. lol napisał(a):

    Johny: Samsung Monte za 1 zł w mixie na 40 doładowań po 30 zeta:D:Di bede sie cieszyl:P

    No chyba zwariowałeś. PRzecież ten telefon to padaczka za taką cenę. Raportuj

  122. Łukasz Kluczyński napisał(a):

    Z funkcjonalnych rzeczy to dodałbym możliwość opłacania rachunku on-line z natychmiastowym księgowaniem wpłat :D (poprzez dotpay.pl lub platnosci.pl)
    I dodatkowe pytanie: czy i kiedy będzie możliwość "zablokowania" numerów zastrzeżonych?? Przykładem PLUSa, gdzie w przypadku uruchomienia tej usługi delikwent otrzymuje komunikat od Pani Magnetofon, że połączenie z abonentem nie jest możliwe, gdyż "ukrywamy" numer.
    Mogę to zrobić w telefonie, ale zastrzezone numery maja sygnal zajetosci, a wiec nie wiedza dlaczego tak naprawde sie nie moga dodzwonic. A taka usluga z komunikatem glosowym dalaby do myslenia tym "ukrywajacym sie". :P Raportuj

  123. Piotr napisał(a):

    Choć news całkiem stary to mam nadzieję, że zostanie to co mam do powiedzenia przeczytane przez odpowiednie osoby. Tak jak play jest fajny i prosty za co lubie tę siec tak w opłatach jest to totalna kicha, każecie kopiowac numer faktury i wklejać go w każdym tytule przelewu – coś tragicznego. Jak dla mnie powinno być koniecznie dodano i mam nadzieje ze juz na to wpadliście możliwośc z pola konta płacenia danych faktur przez jakies mtransfery i inne tego typu szybkie przelewy, dzieki temu zaoszczedzicie czas klientów podczas poruszania sie i opłacania konta, to na pewno wiele usprawni, to mnie boli w tym temacie.

    2. Brakuje mi czatu z konsultantem
    3. Taki czat istnieje, bo zdarzylo mi sie ze wyskoczylo okienko pop-up z zaproszeniem do czatu, troche dziwne ze system albo Wy wybieracie osoby do rozmowy kiedy tak naprawde wiele jest sytuacji w ktorych taki czat ma zastosowanie.

    To takie 3 główne rzeczy, które m się nie podobają, rozwijajcie się. NAJwYŻSZY CZAS!! :) Raportuj

  124. alek napisał(a):

    wprowadźcie możliwość indywidualnego odpalania chatu z konsultantem, okienko pojawia się od czasu do czasu a to za mało, chyba dałoby się to zrobić przez jakąś zakładkę Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty