Numer osoby dzwoniącej nie będzie się wyświetlał, jeśli ma ona aktywną funkcję ukrywania numeru – CLIR.
Jeżeli włączysz usługę blokowania rozmów z numerów zastrzeżonych, automatycznie będziemy chronić Cię przed połączeniami przychodzącymi z takich numerów. Połączenie nie pojawi się na twoim telefonie, a dzwoniący usłyszy komunikat: „Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć – włącz prezentację numeru.” oraz analogiczny komunikat w języku angielskim.
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony.
Usługa nie działa w przypadku przekierowań bezwarunkowych oraz przekierowań podczas których użytkownik odbierający jest nieosiągalny.
Jeżeli nie masz włączonej usługi a otrzymasz połączenie z numeru zastrzeżonego, możesz je przerwać korzystając z funkcji odrzucenia/zakończenia połączenia dostępnej w każdym telefonie.
Aktywacja, dezaktywacja i sprawdzenie statusu usługi jest możliwe poprzez:
- Krótkie kody
– aktywacja usługi *111*114*1#
– dezaktywacja usługi *111*114*2#
– sprawdzenie statusu *111*114*3#
– opis usługi *111*114*4#
- Play 24 (w zakładce Usługi)
- Biuro Obsługi Klienta
- Salony
Usługa jest bezpłatna.
Wczoraj w komentarzach pojawiło się pytanie, czy wraz z włączeniem usługi ACR zostają również włączone jakieś inne usługi.
NIE. Usługa ACR jest włączana w ciągu 24 godzin od momentu aktywacji. W tym czasie część innych usług zmienia swój status widoczny w Play24 na „w trakcie realizacji”, jednak ich faktyczny status się nie zmienia. Jest to ograniczenie związane z platformą, na której działają usługi.
Po włączeniu ACR status aktywności usług wraca do poprzednio zdefiniowanego.