Tako rzecze rzecznik Play

Bądź w kontakcie ze wszystkimi przez cały rok! – notka prasowa

Play wraz z agencją Grandes Kochonos przygotowali świąteczną kampanię reklamową Play. Każdy lubi być w bliskim kontakcie ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną. Bohater 30-sekundowego spotu udowadnia, że w Play bliscy są blisko nie tylko w Święta, ale też przez cały rok i o każdej porze. Pozostałe dwa spoty 15? sekundowe zachęcają do skorzystania ze świątecznej oferty Play, w której są niezwykłe telefony. Nokia z super wytrzymałą baterią i HTC Wildfire z łatwym dostępem do allegro.

Media: TV, prasa, internet Start kampanii: 15 listopada 2010 Informacje o autorach: Michał Sorówka( dyrektor kreatywny) Weronika Matyjek (art. director) Maria Snopkiewicz – Otto (copywriter).

Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska, Aneta Iwaniuk, Marek Zaborowski

Przedstawiciel Agencji: Celina Kozikowska Dom Mediowy: MediaCom

Media: Pan Marek Zaborowski

a tak przy okazji co sądzicie o naszej aktualnej komunikacji? 1 nie lubię - 5 lubię bardzo (jak w szkole)

Loading ... Loading ...

Komentarze

  1. Mark napisał(a):

    No niestety z tym to nic chyba nie zamierzają zrobić. Tak samo jak z BOK. Pomimo że zauważyli sami problem. Ale cóż w Play oszczędza się na maksa żeby było na konferencje prasowe, rozdawanie starterów itp. Niezbyt ładnie to wygląda. Od lat już można powiedzieć ciągle te same problemy. Raportuj

    • wudesystem napisał(a):

      Od razu mozna zauwazyc jak malo wiesz o tym co dzieje sie na blogu i w Play. Niedalej jak wczoraj pojawiła sie informacja o przyspieszeniu procesow dotyczacych zalatwiania cesji czyli stricte sprawa dotyczaca relacji klient-BOK, operator. Raportuj

    • rafal napisał(a):

      BOK w play w zasadzie nie istnieje…. a co gorsze nawet Play24 nie dziala 95% czasu (np. caly dzien dzisiaj i teraz nadal nie dziala play24 !!! ) Raportuj

      • Alex napisał(a):

        BOK to szczerze mówiąc nie mam pojęcia po co w ogóle jest w Play. Od miesiąca zgłaszam problem (nie dochodzą do mnie połączenia i smsy spoza Play, znajomi, którzy mają w innych sieciach, słyszą komunikat nie ma takiego numeru albo numer niedostępny) i od miesiąca mi go już rzekomo kilkakrotnie rozwiązali. Na papierze. Ostatnio nawet w ramach rekompensaty zaproponowali mi pakiet 10 minut do wykorzystania przez 30 dni. Moja znajoma popłakała się ze śmiechu jak to usłyszała. Problem jak był, tak jest. Masakra. Kiedyś polecałam wszystkim, teraz wszystkim odradzam. Raportuj

  2. Profcorp napisał(a):

    PS3 też miały sie jeszcze pojawić … Tylko puste niepoparte niczym zapewnienia i tekst " proszę sprawdzać na bieżąco naszą stronę" … Stronę sprawdzam codziennie aż do znudzenia :(( Raportuj

  3. rafal napisał(a):

    Wasz BOK jest najgorszy w całej W4, ale o tym juz musicie wiedziec bo kazdy to mówi.

    Obsluga email to odpowiedz minimum po 4 dniach jak nie dłużej.

    Obsluga telefoniczna totalnie NIC NIE WIE i nic nie umie naprawic w uslugach play. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      może ja Ci w czymś pomogę w takim razie? Raportuj

      • Robert Nasiadek napisał(a):

        Marcinie, ja bym chciał dowiedzieć się skąd u mnie się wziął transfer danych 800mb w ciągu jednego wieczoru (w tym 1000pln poza pakietem ;)), niestety z BOK 2x jedyne co dostałem to przeklejony billing, który sobie sam mogę sprawdzić i zero konkretów, drugie pytanie ze zgłoszenia zostało zupełnie zignorowane, totalny brak chęci pomocy, niestety wygląda to jak zamykanie zgłoszeń na ilość a nie na jakość.
        Faktura już przyszła i pogodziłem się już z tym, że to są stracone pieniądze, ale chciałbym się chociaż dowiedzieć dlaczego i skąd takie obciążenia. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      ja też chętnie odpowiem na Twoje pytania – ja też jestem z Obsługi Klienta Raportuj

      • pawlow napisał(a):

        to ja bym chciał się dowiedzieć co z moim zamówieniem, abonament plus motorola flipout, zamówiłem to 21 października i do tej pory nic nie dostałem!!!!

        Kiedy będzie można u was zamówić nokię e52 i nokię c6?? proszę o odpowiedź bo nigdzie mi jej do tej pory nie udzielono, a uwierzcie, pytałem i na czacie i telefonicznie i w salonie, na fb… Raportuj

      • rafal napisał(a):

        taka pomoc na poziomie komentarzy na blogu to raczej nie przystoi 4mln operatorowi z W4 ? ja bym chcial normalną na poziomie obsluge email w max 12h jak ma era i orange i plus, albo ludzi co coś rozumieją na telefonach *500

        da sie to zrobic w PLAY czy to was przeroslo ? Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Ciesz się że choć taka jest bo byśmy byli biedni wszyscy gdy zabrakło takich ludzi jak Play4You1, 2 i nasz Rzecznik który się ostatnio bardzo stara odpowiadać na wątpliwości. Raportuj

          • rafal napisał(a):

            typowa odpowiedz w play… więc jednak BOK was przerasta. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Nie identyfikuj moich odpowiedzi z odpowiedzią Play. Ja u nich nie pracuje ale stwierdzam fakty na podstawie własnych doświadczeń i spostrzeżeń. Raportuj

            • Michu Strzelecki napisał(a):

              Heh ale napisałeś coś pozytywnego. A to dla niektórych jest niedopuszczalne! ;-) Niektórzy tu przychodzą i złośliwością albo krzykiem chcą coś uzyskać – powodzenia.

              Zagadka… jestem z Play czy nie?

              Odp. Nie pracuje tam, ale mam telefon i wiem jaki jest BOK – znam natomiast lepsze metody informowania o problemach.
              Marcinie, P4U1 i P4U2 – oby tak dalej! Raportuj

            • jahu napisał(a):

              To są najlepsze kanały załatwiania bardziej skomplikowanych spraw niż zmiana taryfy. Raportuj

  4. Waldemar Okonkowski napisał(a):

    Panie rzeczniku, a jak zrobić aby nie być w kontakcie z waszym biurem od rozdawnictwa nagród? Jestem codziennie telefonicznie i SMS-owo wzywany do obioru samochodów i pieniędzy. Nawet ostatnio chciałem zobaczyć o co chodzi nas tronie Play24 a ta nie działa? Czy to prawda że jak się wciśnie 1 jak do mnie dzwonicie to codziennie potrącacie sobie z mego konta 5PLN? Dlaczego jesteś nieuczciwi i okradacie ludzi?

    Jesteśmy w kontakcie ;P Raportuj

  5. Th0mas napisał(a):

    Co z Motorolą Flipout? Będę nudny i będę Wam drążył dziurę w brzuchu z tym telefonem Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Wystarczy czytać komentarze – sprawa była już kilka razy poruszana ;-) Sprzedaż telefonu jest chwilowo wstrzymana ze względu na problem z oprogramowaniem. Raportuj

      • Th0mas napisał(a):

        Aha, to ie można było tak od razu? Można pare komentarzy ominąć. A wiadomo może czy ta sytuacja zmieni się w przeciągu dni, tygodni, czy miesięcy? Raportuj

        • Th0mas napisał(a):

          Bo ani w BOK ani w salonach sprzedaży mi takiego powodu nie podali. Powiedziano mi w BOK, że było tak duże zainteresowanie, że się wszytskie wyprzedały., Raportuj

          • Play2faces napisał(a):

            Telefon powinien być dostępny w przyszłym tygodniu. Raportuj

            • Th0mas napisał(a):

              To prosze mi jeszcze poradzic w takiej kwestii. Jest sobie umowa w Orange mix do 21.12.2010r. Zeby przeniesc numer do innej sieci trzeba isc do salonu miesiac wczesniej i podpisac wszystkie papiery (30 dniowy okres wypowiedzenia), a telefon ktore chce bedzie dopiero w przyszlym tygodniu, czyli juz po 21.11 i nie zdaze zachowac 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Jak zrobic taki myk, zeby wsio sie udalo? Wyslac do Orange pismo, ze nie przedluzam umowy przez 21ym i potem isc w przyszlym tyg do salonu Play po telefon i podac w pismach, ze chce z kocem umowy mimo, ze nie bedzie 30 dni? Ale de facto Orange bedzie wiedzialo o rezygnacji. Raportuj

  6. Matyk90 napisał(a):

    Szczerze bardziej podobały mi się spoty z "kulą" :P
    Najlepsze spoty są takie zabawne i zrozumiałe… Raportuj

  7. Majster napisał(a):

    Moglibyście też zamówić więcej iPhonów bo w żadnym z waszych magazynów w Polsce ich nie ma i nie wiadomo kiedy będą! Raportuj

  8. Łukasz Malina napisał(a):

    Marcinie ciekawy ten nowy header. Miałem kiedyś podobną czapkę, ale koszulkę to masz śmiertelnie świąteczną :-) Pozdrawiam. Raportuj

  9. play fan napisał(a):

    A telefonów jak brakowało tak brakuje ,ceny za telefony zamiast w dół to w górę i na koniec jak promocyjnej oferty abonamentowej na święta nie było tak nie ma .I z czego tu się cieszyć . Raportuj

  10. Meryler napisał(a):

    Drogi Panie rzeczniku. Jak wyglada sprawa z Motorolą Defy? Oglosiliście się, ze go wypuścicie. Teelfon już 2 tygodnie widnieje na pulkach sklepów. kiedy mozna się go spodziewać w waszej ofercie ? Raportuj

  11. Zawiedziony napisał(a):

    Witam serdecznie

    Czy jest tu ktoś kto powie kiedy będzie dostępna Motka Flip out? Teoretycznie od praktycznie dwóch tygodni już powinienem mieć ją w kieszeni, a tymczasem nie dość, że jej nie mam to nawet nikt nie jest wstanie się określić kiedy będę ją miał.
    Tu chcecie żeby was oceniano, a krótkiej (lecz treściwej) informacji na ten temat nie jesteście wstanie podać
    Żenada. Raportuj

  12. Sławek napisał(a):

    Kiedy będą aktywne karty SIM, te które można było zamówić eshopie?

    3.11.2010: Wyjątkowy starter Play Fresh dostępny w eShop

    Do tej pory widnieje komunikat „ograniczenie usług” Raportuj

  13. Marcin napisał(a):

    Gdzie oferta swiateczna???? co nam po reklamach reklamujących ciągle to samo!!!!!!!!!!!! Raportuj

  14. mirus napisał(a):

    u mnie nie działają nawet podstawowe usługi a na odpowiedź z BOK czekam od miesiąca to jest na jednym numerze a na drugim przeniesienie z oferty mix na fresha trwa już 4 miesiąc to tyle na temat waszej obsługi… Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Ja się przenosze z abo LongPlay 1zł na Fresha i w ofercie na kartę będe od 1 grudnia.
      A specjalnych ofert na święta nie będzie… Raportuj

      • Zawiedziony napisał(a):

        Ja rozmawiałem z BOK'iem przed chwilą i otrzymałem informację, że oferta na święta będzie jeszcze w tym tygodniu. Raportuj

        • Karlos20 napisał(a):

          Trzymamy BOK za słowo, bo w m. in. w sprawach działania usług i promocji – wprowadzają nas w błąd. Rzecznik chyba zakomunikuje kiedy jakaś oferta świąteczna wejdzie, bo teraz to wszystko trzyma w tajemnicy :) Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      jakie usługi nie działają, i na którym numerze czekasz 4 miesiąca na migrację? Podasz jakiś numer zgłoszenia? Raportuj

      • mirus napisał(a):

        ostatnie zgłoszenia to 1: 22952218 a na 2:to listownie i przez bok było załatwiane niby wszystko jest tak jak potrzeba w systemie a rzeczywistość bywa okrutna i są komunikaty usługa dla ciebie niedostępna Raportuj

  15. Karlos20 napisał(a):

    10 DNI… ale od momentu otrzymania startera pocztą, czy od daty realizacji zamówienia? ŻADNYCH KONKRETÓW :( Raportuj

  16. Dawid napisał(a):

    Dlaczego nie działa auto-konfiguracja telefonu? Raportuj

  17. MarzenaB. napisał(a):

    Witam, chciałem się zapytać, czy to prawda że Play przestał wreszcie wysyłać spamowe SMS-y swoim użytkownikom?

    Wiecie coś może na ten temat? Raportuj

  18. Dyd napisał(a):

    A kiedy zamierzacie uruchomić sprzedaż play online box przez e-shopa dla abonentów play? W salonach oczywiście czekają na dostawę urządzeń, więc mimo wielkkich chęci nie mam jak zakupić netbooka… Raportuj

  19. jahu napisał(a):

    Cała partia motek poszła do zwrotu z uwagi na błędy w sofcie. Marcin napisał że będzie w przyszłym tygodniu więc wtedy pewnie zrealizują twoje zamówienie. Raportuj

  20. ~~~~ napisał(a):

    Kiedy pojawia sie nowe telefony w PLAY ? Przeciez to one w duzej mierze sa motorem napedowym sprzedazy czy przedluzania umow. Wystarczy poczytac:

    Firma LG poinformowała o przekroczeniu liczby 1 miliona sprzedanych sztuk modelu
    Optimus One. Smartphone działa pod kontrolą najnowszej dostępnej wersji systemu Android- 2.2 Froyo.

    Dla przypomnienia LG Optimus One został wyposażony w: 3.2" ekran pojemnościowy o rozdzielczości HVGA, procesor o taktowaniu 600MHz, 3.2Mpix aparat, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, czytnik kart microSD oraz platformę Android 2.2.

    Plany LG zostały zrealizowane, koreańska firma
    chciała przekroczyć liczbę 1mln sprzedanych sztuk modelu Optimus One na całym świecie. Wynik ten został osiągnięty 40 dni po dacie premiery telefonu na rynku
    .

    Na polskim rynku Optimus One sprzedawany jest jako Swift Plus 500. Aktualnie telefon
    nie jest dostępny w ofercie żadnego rodzimego operatora
    Raportuj

  21. ms93 napisał(a):

    Marcin, w szkole teraz sie ocenia w skali 1-6 ;) Raportuj

  22. wudesystem napisał(a):

    Nokia N8 i C7 mam pytanie o premiere w Play najlepiej przyblizona data. Raportuj

  23. Kubus napisał(a):

    e52 przecież jest dostępna i to w dwóch kolorach. Raportuj

  24. Michał napisał(a):

    Proponuję rozszerzyć ofertę Play Online Box o opcję bez modemu dla przedłużających umowę. Oferta mogłaby być tańsza o około 200 zł czyli mniej więcej wartość modemu Huawei E173. Czyli HP Mini 110 w umowie na 24 miesiące z 5GB transferu kosztowałby jakieś 99 zł :) Kiedy można spodziewać się oferty Play Online Box dla przedłużających umowę? Raportuj

  25. Paweł napisał(a):

    Czy wiadomo coś o play24 – kiedy zacznie poprawnie działać i czy wiadomo kiedy po tym jak przeniosłem do PLAY numer będę mógł uzyskać z poziomu play24 jakiekolwiek informacje bo "natenczas" otrzymuję informację, że mój działający już w PLAY numer nie jest numerem PLAY.
    To w sumie w miarę istotna sprawa…. Raportuj

  26. Dyd napisał(a):

    @ Karlos20

    Jak wprowadzają ofertę to powinno już byc wszystko dostępne i dopięte, a nie tak jak teraz że nie można nigdzie dostać tej oferty.

    Na 36 miesiecy netbook jest za 1zł, a nie każdego stać na 299zł wydane w salonie. Raportuj

  27. Hans napisał(a):

    proponuję naprawić play24 BO ZNÓW NIE DZIAŁA ! Raportuj

  28. klaus napisał(a):

    ta koszulka to przypadek czy rozmysł? Raportuj

  29. majkki napisał(a):

    Ja mam pytanie!!!
    Kiedy zacznie lepiej działać PLAY24 i kiedy poprawicie w całości stronę? Raportuj

  30. qwasek napisał(a):

    Co jest z tymi darmowymi starterami? Zamówiłem 3 listopada, dziś jest 16 a startera nadal nie ma. Play zbłaźnił się po raz kolejny :P Raportuj

  31. Pabloanal napisał(a):

    Kiedy motorola defybędzie dostępna w play? Raportuj

  32. Paweł napisał(a):

    Czy wiadomo coś o play24 – kiedy zacznie poprawnie działać i czy wiadomo kiedy po tym jak przeniosłem do PLAY numer będzie mógł uzyskać z poziomu play24 jakiekolwiek informacje bo "natenczas" otrzymuję informacji, |e mój działający już w PLAY numer nie jest numerem PLAY. Raportuj

  33. Davey napisał(a):

    Jak widze tutaj ktoś chociaż odpisuje, OK mi odpisała na maila w sprawie moto flipout przynajmniej. żałosna kwestia, nikomu nie polece tego sklepu, zrozumiałe ze jest to godne pochwały ze nie pusciliscie jakos tam zle dzialajacych telefonow na rynek ale ze od dwoch tygodni zero info od eshopu, ponad juz chyba 8 dni roboczych czekam na odpowiedz od eshopu, no serio tragedia, poziom jak u początkujacego allegrowicza ktoremu nic sie nie chce.. Jedna osoba jest tylko do obsług emaili eshopu? Chyba dodatkowo w ramach godzin pracy sprzata, pierze i gotuje, na dodatek jak widać w całym sąsiednim wieżowcu.. No ludzie.. Raportuj

  34. Marcin Lisiecki napisał(a):

    W katalogu jest cały czas Nokia n8, kiedy możemy się jej spodziewac? Odpowiedz niedługo mnie nie satysfakcjonuje
    Raportuj

  35. Krzysztof Adamski napisał(a):

    To ja chyba farciarz jestem, bo kiedy tylko dzwonię do BOK'a lub piszę z konta to zawsze jest odpowiedź. I nie pracuję w Play.
    Raportuj

    • Poll napisał(a):

      To ja chyba większy farciarz jestem. U mnie wszystko działa jak należy, wszystko się otwiera, wszystko działa, przełącza, aktywuje a do tego nie trzeszczy nie skrzypi. Jedyne o czym nic dobrego nie mogę napisac to znienawidzony przez innych BOK. Nie mogę napisać bo z jego usług nie korzystałem nigdy. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty