Blog będzie jeszcze lepszy

Udostępnij

Dziękuję bardzo za bardzo dużo cennych uwag. Sukcesywnie będziemy Was informować o kolejnych zmianach. Nie zmienimy wszystkiego, ale będzie jeszcze lepiej ;-)

Wytypowaliśmy następujące wpisy do nagrody – doładowanie 20 zł. Piszcie na [email protected] . Dziś wieczorem doładujemy Wam telefony.

Bandyto3xx

Bardzo się ciesze ,że blog się cały czas rozwija :-)
Mam tylko nadzieję ,że tak duży wzrost liczy użytkowników nie wpłynie na jakość działania serwisu. Znaczy ,żeby nie zrobiło się z tego to co zrobiło się z NK i zaczyna się robić z FB. Czyli negatywny wpływ dużej liczby użytkowników na jakość wypowiedzi. Moderacja wg. mnie jak najbardziej wskazana :-)
A ,żeby nikt się nic nie czepiał to regulamin ustalić.
Poza tym brakuje tutaj pewnej rzeczy. A dokładnie to : FORUM w którym można byłoby porozmawiać na każde tematy, a nie zaśmiecać komentarzami typu: znowu coś nie działa.
No i w ten sposób można by zrobić porządny serwis o Play, a nie tylko jakiegoś tam bloga. i Już nikt nie będzie się czepiać ,że „gruszka bawi się w bloga”.
Zaklądka news, forum, poradnik i np. konkursy :-)
I już wszystko poukładane

ps. zmieńcie tą kiepską stronę mobilną. Teraz to lepiej ,aby w ogóle się jej pozbyć, dzisiejsze telefony pozwalają na więcej niż jest dostępne. I gdzie są te testy telefonów co kiedyś miały być ?
Dodatkowo chcę stanąć przeciw nowej stronie playmobile.pl. W obecnie chwili jest :nieczytelna, mało intuicyjna itd. Gdzie w ogóle podziały się cenniki ? Od razu do e-shopa wywala. I jeszcze nie działa to tak jak być powinno :/

mike278

LOGOWANIE-tak jest. Bez po raz ktorys wpisywania pol-imie, adres etc..
W stopce kontakt albo do ludzi Zbyszka albo do play4you, rzecznik jako instancja ostateczna.
Moze mniej sexistowskie headery? ;) a powaznie moze oddac je we wladanie blogowiczow? Kto powiedzial ze maja to byc ladne obrazki, slodkawe focie etc? Sztuka, marketing przejawia sie w roznych formach, i juz masz Marcinie cykliczny konkurs. Ktoras z Twych kompetentnych wspolpracowniczek kobiecy okiem docenila by moze jakis header. Ilez to roboty? Jeden tydzien w miesiacu dla bloggera.:) Hyde(Header) Park.
Co do zarzutu „ciagle Ci sami” nie widze by tak bylo, a pozatym nicki moga sie powtarzac z prostej przyczyny-zasluguja na to. Czy wszyscy jestesmy rownie kreatywni, pomyslowi, tak samo czesto na blogu etc? No nie sadze.
Co do forum czy ja wiem? Na forum obowiakowa by byla moderacja. No taki los i tyle.
Strona mobilna nadall do poprawy.
Moze zamiast malo widocznych tabelek ktory dajesz Marcinie jak prezentujesz nowe telefony, wystarczylby link do modelu i cennika? Chyba lepsze rozwiazanie niz proba domyslenia sie coz tam jest w tej mini tabelce wpisane. Nie wszyscy mamy wzrok Legolasa. :)

Łukasz

Moje propozycje:
1. Play News – specjalna zakładka z samymi linkami do zdarzeń. Niekonieczne, ale raczej proste do wykonania.
2. Konkursy – wszystko z podziałem na rozstrzygnięte i nie, może być info kto wygrał. Jako urozmaicenie proponuje glosowanie na najlepszą odpowiedź w zależności od rodzaju konkursu. Ułatwiłoby to także robotę „Gruszce”, gdyż lepsze prace byłyby już wyciągnięte wyżej. Oczywiście warto wprowadzić pewne ograniczenia (np. rejestracja), co zmniejszyłoby ilość nadużyć. A poza tym mniej pytań o konkursy = dłuższa żywotność klawiatury (żeby nie było, że zajmujemy czas).
3. Najczęściej zadawane na blogu pytania – początkowo może dodatkowe zadanie, ale potem ulga, bo pytań o to samo jest mniej.
4. Jakiś lepszy drogowskaz do kontaktu z Tobą I konsultantami na innych stronach (play4you). Chodzi o lepsze wyszczególnienie i wygodny formularz kontaktowy. Sporo nowych użytkowników nic nie słyszało o play4you.
5. Poprawcie dodawanie komentarzy i glosowanie w sondach na telefonie (Opera Mini 5.1).
6. Może nowy wygląd?

Jak na razie to tyle z mojej strony. Życzę wytrwałości i przyjemności z prowadzenia tego bloga. Oby tak dalej!

odchodzi4

1)wprowadzić zakładkę z wszystkimi konkursami organizowanymi na tym blogu i jak nagrody przyznane to odhaczać że konkurs rozwiązany
Wiadomo by było jaki konkurs jest jeszcze nie rozwiązany
2) formularz do bezpośredniego kontaktu z play4you i zgłaszanie trudnych spraw
3) często zadawane pytania i odpowiedzi na nie . tylko więcej tych pytań i odpowiedzi a nie tak jak jest teraz 1 pytanie i odpowiedz ale mało konkretna. jak by było więcej pytań i odpowiedzi nie powtarzały by się codziennie pytania kiedy będzie telefon itd tylko każdy zerknął by i znalazł odpowiedź na nurtujące go sprawę ale wtedy trzeba było by drogi playu odpowiadać na trudne pytania a nie pozostawiać sprawę bez odpowiedzi
4) zakładka gdzie były by informacje o usterkach występujących w play nie trzeba by dzwonić i pytać się dlaczego to albo to nie działa.Tylko ze operator wolał by ukryć ze coś nie działa większości klientom
5) link do play24 ale działającego a nie ze ciągle awaria
6) więcej konkursów na blogu z nagrodami
7) jak są publikowane cenniki tel to zrobić tabelkę ze podana jest stara cena przekreślona i nowa ale wtedy było by nie wygodne dla playa bo pokazywało by podwyżkę a tak to mówi się tylko ze cena się zmieniła a nie dopowie że na wyższa

Jarosław Szmańda

Ja mam pomysł, dodajcie coś takiego: https://brainstorm.ubuntu.com/ – pomysłu użytkowników, każdy mógł by skomentować i dodać swój pomysł. Waszym zdaniem najlepsze moglibyście realizować ;)

Druga sprawa przydało by się coś takiego jak pomoc.ovh.pl – informacje na temat prowadzonych prac.

Tyle ode mnie :)

Szymon Bińczyk

Popierając pomysł poprzednika, Newsletter byłby bardzo dobrym rozwiazaniem. Ludzie mogliby otrzymywać ciekawe info odnośnie oferty. Myślę że byłby to zbiór wszystkich wiadomości z całego tygodnia, przesyłany na maila.(bo dostawać infomaila odnośnie każdego nowego wpisu wkurzałby jak spam.)
Jednocześnie zakładka Kontakt z Rzecznikiem jest opcją dobrą i złą. Dobrą, bo wreszcie pytania trafiały jednocześnie do rzecznika, mógłby na nie odpowiadać, a odpowiedzi mogłyby trafiać do powiedzmy takiego blogowego FAQ. a zła strona opcji jest taka że rzecznik ma dużo do pracy oprócz bloga i nie ma czasu siedzieć cały czas przed komputerem. ewentualnie kilka osób mogłoby za to odpowiadać.
Duży plus dla Play za bardzo dużą aktywność na FB. Dzięki temu można wiedzieć co się dzieje w sieci, nie wchodząc na kilka stron.
Ale tak ogólnym okiem patrząc Blogplay jest już wyrobem prawie idealnym.

krzysiek_kili

1. FAQ – czyli przed dodaniem komentarza (zwłaszcza przez niezarejestrowane osoby) mogłoby się pojawiać okienko z informacją „Spróbuj wyszukać odpowiedzi w najczęściej zadawanych pytaniach”, na które składałyby się:
– kiedy dany telefon będzie dostępny w salonach/e-shopie?
– czy zamierzacie wprowadzić do oferty dany model telefonu?
– mam problemy z kontem/minutami/pakietami – co robić?
– itp
Powinna wtedy drastycznie zmaleć ilość mniej inteligentnych komentarzy…

2. Umieszczenie na blogu bardziej widocznego przycisku załóż konto czy coś w ten deseń, by przybyło zarejestrowanych (i aktywnych) użytkowników.

3. Shoutbox na stronie głównej bloga? Coś na rodzaj chatu?

4. Forum – może i by było dobre, ale powinny być tam jakieś limity, bo się rozpiszą na tematy jak w punkcie 1.

5. System oceniania komentarzy – przy powyżej 10 ocenach, gdy będzie 7 ocen negatywnych komentarz powinien zostać ukryty (z możliwością pokazania go za pomocą odpowiedniego przycisku) a potem oceniany przez oddział moderatorów, którzy stwierdzaliby jego poprawność merytoryczną oraz kulturę wypowiedzi – i takie komentarze mogłyby być delikatnie edytowane (w ostateczności usuwane).

6. Interakcja z użytkownikami stoi i tak na wysokim poziomie, ale może dałoby się wprowadzić jakieś działy dodatkowe np. kierowników danych sektorów: Pana Macieja Kamińskiego, Patrycji, Zbyszka Błażejczyka, którzy również (jeśli oczywiście mają ochotę i czas) raz na tydzień by coś skrobnęli i również odpowiadali na pytania użytkowników bloga (ofc jedno konto na wszystkie działy).

7. Plusy przyznawane przez Marcina – biorąc pod uwagę, że komentarze są czytane przez prowadzącego, mógłby on przyznawać użytkownikom plusy za wypowiedzi. I dana ilość takich plusów (na przykład 10) to nagroda w postaci doładowania FRESHa (choćby 5zł). Wiadomo – plusy byłyby do zdobycia tylko za wybitnie mądre i wnoszące sporo do sprawy komentarze. I tu do ustalenia, czy będą ewentualnie widoczne publicznie, czy tylko dla piszącego komentarz…

8. Częstsze zdjęcia z eventów oraz z codziennej pracy – nie musi być ich dużo. Po prostu raz na tydzień fotka ze spotkania, rozmowy, planowania – oczywiście nie zdradzające tajemnicy firmowej ;)

9. Nuta na tydzień – coś podobnego do wpisów na FB – w poniedziałek lub niedzielę (jak Ci wygodniej) mógłbyś umieszczać taki motyw przewodni – link do piosenki na YouTube.

10. Aukcje charytatywne – myślę, że bez problemu na allegro można założyć konto, gdzie kwota z licytowanych koszulek z podpisami załogi, scenariuszy reklam czy innych fantów związanych z PLAYem byłaby przekazywana na szczytne cele – choćby schroniska (jak już akcja z karmą) czy domy dziecka, hospicja…

OK – to takie TOP10 ;) Mam nadzieję, że przynajmniej kilka pomysłów zostanie wprowadzone w życie.

Farba101

1. Nie wiem czy to technicznie możliwe ale może zaproponować konta do logowania na tym blogu. Każdy by miał indywidualne konto z możliwością dostawania wewnętrznych wiadomości (oczywiście nadal by istniała możliwośc komentowania bez zakładania konta).
2. Ludzie z kontami dostawali by za komentarze itp od Ciebie specjalne np „playpointy” lub „gruszki”. Dzieki temu powstałby taki mini vipowski klub na blogu:)No chyba że ileś „gruszek” to doładowanie lub jakiś tam poziom na blogu(np. miniplayuś, playuś, …….., player, playeros, przeplayer, megaplayer)
3. Wrzuciłbym jakąś grę w której mogły by być nagrody. Gra nie sprawnościowa ale bardziej strategiczna lub ekonomiczna gdzie trzeba polegać na sobie a nie na setkach znajomych na FB (niektórzy nie chca być dla całego świata na FB;). Jeśli chodzi o konkursy faworyzujesz zdecydowanie FB. Wiem, że z punktu widzenia marketingu to oczywiste ale może tu zróbmy takiego naszego małego wewnę.trznego FB.
4. Pada na blogu wiele pytań do Ciebie ale z oczywistych względów odpowiadasz na nieliczne. Może zrobić jakiś odnośnik gdzie w jednym miejscu to wszystko by sie znalazło z poszczególnych wątków (żeby nie było chaosu było by tam pytanie z poszczególnego wątku z Twoją odpowiedzią).
5. Każdy prawie o tym pisze. Faktycznie mógłbyś zrobić z boku strony miejsce na konkursy rozwiązanie i nie.
6. Wiecej zdjęć z pracy, biura, terenu.
7. Może z boku jakiś link do najnowszych promocji. Nie w poście który w końcu gdzieś znika i trzeba go szukać na poprzednich stronach.
8. Zagospodaruj prawą a może i lewą stronę bloga na inne rzeczy. (mogą być powyższe propozycje)
9. Może zrobić zakładki u góry pod zdjęciem np.: newsy, rozrywka, cenniki, telefony, testy, itp
10. No i na Boga, więcej zdjęć Asi i Ewy;)
No może coś krytycznego.
11. Nie obiecuj dat rozwiązania konkursu jeśli nie jesteś pewny że się wyrobisz;) Lepiej byc raz niesłownym niż 2 razy.
12. Zauważyłem, że często odpowiadasz ludziom którzy robią na blogu wielkie zamieszanie i spamują bo np. nieaktywowało im pakietu lub znikneło 5 zł z konta. Niby to dobrze ale sa inne tematy które interesuja wiecej ludzi a takie akcje uświadamiają człowiekowi, że trzeba być w życiu tacy jak oni.Bluzgać, wyzywać spamować a wtedy sie odezwiesz:).

Kolektyw

– możliwość zgłoszenia nowych tematów (ich propozycji) od blogowiczów,
– aby pod każdym avatarem mozna było umieścić prywatny e-mail (każdy musiałby koniecznie to zrobić), wówczas moglibyśmy kontaktować sie na priv,
– konkurs na najaktywniejszego blogowicza który w każdym kwartale najwiecej [pomógł w rozwiązywaniu problemów innych klientów PLAY,
– zaistnienie na blogu Ewy oraz Asi (ich tematy),
– konieczność posiadania zalogowanego konta,
– translator mowy IVONA (pomocne dla osób niepełnosprawnych),
– funkcja powiesz. czcionki (jak np. funkcja LUPA w Windows)
– indeks zakazanych IP – w przypadku masowego obrażania innych taki blogger byłby zablokowany raz na zawsze,
– stworzenie bezpośredniego e-maila na który można zgłosić swoje pomysły: pomysł[email protected]
– pochwal sie kolekcja swoich koszulek oraz gadzetów jakie mozńa było wygrać,
– proponowałbym proste konkursy typu wymyśł i stwórz gadzęt do 10, góra 15 zł – ważne ab7y ten gadzet był na chwilę obecną realny, prosty do wyprodukowania oraz określał sie kreatywnością
– proponowałbym dział typu z historii play: zdjęcia, wspomnienia wasze jak stratowaliscie na początku listopada 2007 roku (wtedy był twój pierwszy wpis)
– stworzenie kilku grup zapaleńców znających b. dobrze poszcz. oferty: jedna od abo, indyw, druga od abo firm, trzecia od play online, czwarta od fresh itd. każda grupa ochotników miałaby pełnic nieformalne dyzury na blogplay.pl, oczywisćie tacy ludzie musieliby byc non stop szkoleni, ale wówczas mozńaby pokazać niekompetencje BOK i porównać ich pracę z pracą ochotników
– ranking blogowiczów: uczestnicy bloga wybierają jedną osobę z pracowników PLAY bądz uczestników tego bloga z którym chętnie przeprowadziliby wywiad

Zobacz więcej

81 KOMENTARZE

  1. Ciekawe pomysły… Oby one po wdrożeniu działały jak należy – ale bardziej przydałoby się poprawić błędy na stronie http://www.playmobile.pl i w panelu PLAY24 (poprawić m. in. platformę bilingową, bo często pada i później przeklinanie, że kody nie działają). Pozdrawiam i gratuluje nagrodzonym :)

    • Play 24 powinien chodzić bez żadnych zacięć już od dawna, nie jest zrozumiałe w ogóle dlaczego Play ma z tym takie ogromne problemy. Nie pamiętam, żeby np. Orange.pl miało jakiekolwiek problemy przy zmianie layautu, a przecież to robili kilka miesięcy temu.

    • Problemy są moim zdaniem z wydajnością serwerów… Przyrost liczby klientów robi swoje, oby nie poszło to w inna stronę, jak się dowiedzą jak chodzi Play24 ostatnio. Ale bądźmy dobrej myśli ;)

  2. W końcu coś pozytywnego dzisiejszego dnia:)Najpierw zaspałem do pracy. Później wychodząc z klatki przytrzasnąłem przypadkiem psa sąsiada który za mną szedł. Następnie auto nie chciało odpalić a w pracy mnóstwo roboty oczywiście na wczoraj. Super. Dzięki.

  3. Pułap doładowań poszedł w górę to dobry znak.

    W poprzednim konkursie dot. błędów w stronie rzucono doładowania po 15 zł

  4. Jak zrobita logowanie to juz nigdy nie napisze komentarza! Nigdy sie nie zaloguje! Slyszycie??!! NIIIIGDYYYYYY!!!!

    • NIe podniecaj sie tak, Play nie mialo wyjscia :) gdyby tak nie zrobili to by nie zarobili. Zreszta jakby play mial tyle samo uzytkownikow co W3 to nie byloby w ogole taniej :) Biznes to biznes. Myslisz ze T-Mobile kupilo ere zeby do niej dokladac? Widza ze w Polsce da sie jeszcze na tym zarobic wiec kupili dla zysku a nie dla rewolucji :) Orange mial zniesc roaming (caly swiat w oragne mial miec bez roamingu) ale po co jak nie ma takiego prawa narzuconego z gory a mozna kosic super kaske za wdzwanianie sie do swojej sieci :) zycie :)

      P.S. mam nadzieje ze to byl wartosciowy komentarz.

  5. T-Mobile musi w końcu wprowadzić porządek w tej sieci, trzeba w końcu uaktualnić oferty. A że to robią, to już widać gołym okiem. Dzisiejsza informacja o dwumiesięcznym stanem darmowym heyah za 19 zł tylko to potwierdza. Play powinien monitorować kroki Ery, bo zapowiada się ostra walka o klienta w przyszłym roku.

  6. Fajno że blog jeszcze lepszy, ale lepszy marketing bez poprawy jakości niestety nie jest zbyt dobrą ideą.
    Ostatnia perełka: mam wykupiony pakiet Internet w telefonie 100 MB. Przeciętnie kilkanaście – kilkadziesiąt razy w ciągu dnia jestem zasypywany informacjami pt. "Jesteś w strefie płatnego internetu… bla bla"…
    Po to kupuję akurat ten, a nie inny pakiet by nie mieć takich komunikatów i co?
    Z tego co pamiętam historia z takim komunikatem trwa od miesięcy (sic!).
    Pozdrówka.

  7. Niech Play zrobi coś w końcu z tym swoim BOK to może wrócę do tej sieci na razie to ja sobie będę w mixplusie ;] :P

  8. Pogratulować Play'owi tego, że nawet takie mvno (GaduAir) jest tańsze i bardziej opłacalne… ;)

    Ale cóż może play wymyśli jakąś genialną usługę, promocję i zaskoczy użytkowników GA ;)

  9. Numer do doładowania już wysłany. Ogólnie należy pochwalić dość szybkie rozstrzygnięcie konkursu. Jest mi miło, że moje pomysły (i sporo innych) zostały docenione. Mam nadzieję, że choć część zostanie wcielona w życie, co przynajmniej w przypadku niektórych nie powinno być trudne.

    • Przecież się wzięli. :P
      Sposób polega na podaniu info:
      "W trakcie działania aplikacja wykonała błędną operację i nie może kontynuować działania.
      Proszę spróbować po dłuższej przerwie. Przepraszamy."
      i powrocie na stronę główną.
      Nie ma już krańca internetu, stateczku i jakiś "durnych" ifo po "angliszmeńsku".

      Niedziałanie P24 zostało zautomatyzowane i teraz ładnie wygląda.
      Zgodnie z Wu Wei.

      • MixPlusa – przynajmniej wszystkie kody i usługi aktywowane były od razu i bez żadnych komplikacji… Fakt faktem regulamin mówi, że "w ciągu 24 godzin" tak samo tu i tu, ale jakimś trafem w MixPlusie zawsze aktywacja jakiejkolwiek usługi była od razu po wklepaniu kodu i zawsze można było mieć nad tymi usługami pełną kontrolę…. a ja na pakiet Play Onlina 100 Mb czekam już 6 godzin i nie mogę zrobić nic poza sprawdzeniem stanu konta (bo jak zobaczę że zubożałam o 5 zł to się domyślę, że aktywne…..) – chyba nie tak powinno to wyglądać prawda… Przykre.

  10. szlag mnie trafia z tymi kodami i Play24 ludzie zróbcie coś z tym? muszę deaktywować do końca miesiąca promocyjne usługi i nie mogę bo najszybciej rozwijająca sieć w Polsce ma wielki problem i klientów w du…. Kiedyś byłem w Orange i Erze i tam takie rzeczy zdarzały się bardzo rzadko, a tu to jest na porządku dziennym i dochodzą do tego problemy z zajęta siecią i wysyłaniem smsów w roamingu Plusa w ok. Zabrza co zgłaszałem już ponad miesiąc temu i nadal problem jest. Jesteście dobrzy przed podpisaniem umowy później to już totalna olewka klienta.

  11. Blog będzie jeszcze lepszy? Najpierw zróbcie coś z Play24! Szlag może człowieka trafić… Wiecznie błędy, nie można spokojnie kontem zarządzać… W telefonie to samo z poleceniem *111#….. szkoda gadać… :( zaczyna mi chyba brakować poprzedniego operatora a tego bym nie chciała….

  12. Widzę, że więcej osób jest już wkurzona play24 i play menu*111#

    "Play24
    W trakcie działania aplikacja wykonała błędną operację i nie może kontynuować działania. Proszę spróbować po dłuższej przerwie. Przepraszamy."

    Może niebawem zmienimy cyferkę z play24 na play12 ? ;)

    Może jakiś komentarz kiedy to się wszystko ustabilizuje?

    • chciałem właśnie o tym napisać. Marcin play24 ciągle jest popsute, mnie już to męczy, chce włączyć jakąś usługę albo sprawdzić cokolwiek i co? BŁĄD ciągle mnie to dziwie, choć nie wiem dlaczego w sumie, u Was na 7 dni w przynajmniej 2 występuje błąd P24

      • Ja mam taki zwyczaj, że Play24 używam wieczorami i sprawdzam różne rzeczy na kontach firmowych i prywatnych. Regularnie w godzinach wieczornych play24 nie działa.

        Taka sytuacja jest od około miesiąca.

        Panie Marcinie bardzo proszę o jakiś oficjalny komentarz dotyczący play24.

        • Oficjalnego komentarza raczej się nie spodziewaj bo nie ma co komentować. Oficjalnie nie ma co komentować.

    • Nie marudź jak chcesz mieć lepiej to pisz do p4y1 lub 2 napisz czy nie masz zasięgu czy logowanie do plusa szwankuje czy może internet za wolno działa. Opisz dokładnie i napisz do nich a oni ci pomogą.

  13. Pierwszy raz się zawodzę na Play.
    Play24 nie działa – jak mam korzystać z play mixtury w pełni, kiedy nie mogę włączyć żadnego pakietu?
    Nie dobrze się dzieje…
    A oficjalnego stanowiska jak nie było tak nie ma – miarą przyzwoitości było by chociaż wspomnieć na blogu dlaczego tak jest i ile mniej więcej może taki stan rzeczy potrwać…

  14. A MNIE tam działa, poza nielicznymi wyjątkami, bez problemu. Ja co prawda nie muszę za dużo korzystać ale z babskiej ciekawości sprawdzam działanie.

  15. …Marcin, Wy się zabierzcie za poprawienie świadczonych usług w Play a nie za pierdolenie o głupotach na forum, z których nawiasem nic nie wynika! Konkursiki, info o nowych usługach i telefonach, których i tak nie ma na pólkach w salonie, kolorowe zdjęcia z konferencji…. i banda krzyczących bachorów: ja chce wygrać koszulkę, ja doładowanie…. Zabierzcie się do poprawy oferty, bo drastycznie obniżyliście loty…. Poprawcie logowanie do play24, sprawcie by możliwość włączenia i wyłączenia usług wreszcie działała poprawnie, a play online nie zrywał połączenia! Sprawdzić tez zalecam jakość połączenia na łączach Play a Plusa…. I uprzedzam tych co to którym "wszystko działa" – wiem co mówię!

    • Problem w tym, że my, którym działa, też wiemy co mówimy. No ale cóż, zawsze znajdą się niepełnosprawni. Są i tacy co mają żal do Playa za to, że Plus im wyczyścił konto podczas głosowania do programu "Mam Talent". Rzeczywiście trzeba mieć wstrząsający talent by tak pisać.

  16. odchodzi4 jesteś bardziej fałszywy niż całun turyński. ciągle narzekasz na p4 a byle konkurs na blogu i już wszystko "odchodzi" w zapomnienie? idealny z ciebie przykład na dwulicowość :))))) bez pozdrowien

  17. ZRÓBCIE PORZĄDEK NAJPIERW ZE STRONĄ GŁÓWNA PLAY I PLAY24 A PÓŹNIEJ ZAJMIJCIE SIĘ BLOGIEM ! Bo to zaczyna być totalna żenada !

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości