Bramka SMS Pro dla biznesu

Udostępnij

Przygotowaliśmy specjalną usługę dla firm, które potrzebują wysyłać dużą liczbę wiadomości SMS w prosty sposób.

Opis

Bramka SMS PRO jest rozbudowanym narzędziem do wysyłania SMS-ów do krajowych sieci komórkowych.

Posiada wiele przydatnych funkcji, między innymi:

  • proste wysyłanie SMSów do wielu odbiorców jednocześnie,
  • kalendarz wysyłek pozwalający na wcześniejsze planowanie wysyłek, które zostaną wykonane automatycznie w terminie, który zdefiniujesz w kalendarzu,
  • import listy numerów odbiorców z plików CSV i vcard,
  • zarządzanie kontaktami,
  • możliwość edytowania i ponawiania zaplanowany oraz zakończonych wysyłek.

Narzędzie jest aktywnie wspierane i usprawniane przez Play.

Dodatkowo w ramach usługi dostajesz 1000 SMS miesięcznie, które możesz wykorzystać do wysyłania wiadomości z telefonu i z Bramki SMS PRO! (*)

(*)Dodatkowe SMS-y powiększą stan dostępnych SMS-ów przyznawanych w ramach innych dodatkowych pakietów jeżeli są one aktywne

Jak to działa?

Po aktywacji usługi Abonent uzyskuje dostęp do interfejsu użytkownika umieszczonego zakładce o nazwie Bramka SMS PRO w Play24 służącego do wysyłania wiadomości SMS-ów. Jest to o wiele wygodniejsze narzędzie niż telefon, szczególnie dla wysyłek do wielu odbiorców.

Wysyłki będą w pierwszej kolejności realizowane z wykorzystaniem SMS-ów dostępnych w ramach aktywnych pakietów.

Po ich wykorzystaniu opłata za wysyłanie SMS-ów z Bramki SMS PRO będą naliczane wg cennika taryfy, której Abonentem jest użytkownik bramki.

Dla kogo

Dla Abonentów Ofert: Firmowa, Biznes, Nowy Play dla Firm oraz  Play dla Firm.

Aktywacja i dezaktywacja

AKTYWACJA USŁUGI:

1.    Usługa może zostać włączona jedynie na podstawie dyspozycji Administratora Konta.

2.    Dyspozycja włączenia usługi może zostać złożona:

a.    za pośrednictwem kanału Play24 przez włączenie usługi ?Bramka SMS PRO? w zakładce usługi,

b.    poprzez kontakt z Obsługą Klienta

3.    Aktywacja usługi następuje w ciągu 24 godzin od samodzielnego włączenia usługi w Play24 lub w ciągu 72 godzin od złożenia dyspozycji w formie Zgłoszenia w Play24 lub innym kanałem w Obsłudze Klienta..

4.    Usługa może być aktywowana na dowolnym numerze przypisanym do konta.

WYŁĄCZENIE USŁUGI

1.    Usługa może zostać wyłączona jedynie na podstawie dyspozycji Administratora Konta.

2.    Dyspozycja może zostać złożona:

a.    za pośrednictwem kanału Play24, przez wyłączenie usługi ?Bramka SMS PRO? w zakładce usługi,

b.    poprzez kontakt z Obsługą Klienta

3.    Dezaktywacja usługi następuje w ciągu 24 godzin od samodzielnego wyłączenia usługi w Play24 lub w ciągu 72 godzin od złożenia dyspozycji w formie zgłoszenia w Play24 lub innym kanałem w Obsłudze Klienta

4.    Ponowne złożenie polecenia aktywacji  usługi po jej wyłączeniu jest możliwe najwcześniej w następnym Okresie Rozliczeniowym następującym po Okresie Rozliczeniowym, w którym została złożona dyspozycja wyłączenia usługi.

5.     SMS-y z promocyjnego pakietu, pozostają do wykorzystania, do końca Okresu Rozliczeniowego, w którym została złożona dyspozycja wyłączenia usługi.

Cennik

200 zł brutto miesięcznie.

Opłata naliczana zgodnie z cyklem rozliczeniowym

Roaming

  1. SMS-y wysyłane z Bramki SMS PRO mogą być kierowanie jedynie do krajowych sieci komórkowych
  2. SMS-y przyznane w ramach pakietu mogą być wysyłane tylko z Sieci Telekomunikacyjnej P4 lub kanału Play24 do krajowych sieci komórkowych w Polsce,

Zobacz także:

Regulamin usługi Bramka SMS PRO 17 11 2010

Zobacz więcej

52 KOMENTARZE

    • To samo pomyślałem – spamowanie bez krępacji. Firmy będą zbierać dane osobowe w postaci numerów telefonów i nie będzie można się od nich opędzić. Trochę wydaje mi się to podejrzane.

  1. Usługa ciekawa ale cena zaporowa dla małych firm. Mam około 150 klientów którym mógłbym wysyłać ok 3 smsy miesięcznie. Czyli ok 450 smsów. Płacenie za to 200 zł za ab. + 67 zł za smsy to trochę dużo. Moim zdaniem dobrą ofertą było by rozliczanie wg cennika za smsy i tyle. Wiele małych firm zdecydowało by się a tak…… to zostaje przy mailingu.

    • "Dodatkowo w ramach usługi dostajesz 1000 SMS miesięcznie, które możesz wykorzystać do wysyłania wiadomości z telefonu i z Bramki SMS PRO! "

      450 smsów zmieści się w tym 1000 :-)

      moje pytanie jest – czy można będzie ustawić sender id?

  2. yyyyyy……eeeeeeeeeee. ile???
    to jest 20 groszy za smsa? No teraz to lekka przesada. Przecież chyba w cenniki podstawowym oferty jest taniej:/ Fakt że usługa prosta, bo można przez stronę, ale to juz bym chyba wolał w telefonie coś napisać… Ale moze ktoś się znajdzie. Wg mnie powinna być o połowę tańsza…

      • jakoś nie chciałbym tego wykupić za taką grubą kasę i nie mieć do tego dostępu przez większość czasu, czyli przez tyle ile nie działa play24 (a jak już działa to muli niemiłosiernie), Wasza witryna jest zbyt awaryjna na tak ważne usługi…

    • Płacisz za wiele rzeczy w tych 20 groszach, głównie za umożliwienie automatyzacji procesu wysyłania (bez żadnych obejść i ustawiania samemu przez kogoś w firmie), ale też za pewność, że nie zostaniesz rozpoznany przez sieć jako spammer i nikt ci nie zablokuje karty. W końcu wysyłanie wielu wiadomości o tej samej treści na wiele numerów może wzbudzić podejrzenia w monitoringu sieci. Mnie 200zł za to know-how nie dziwi, wprowadziłbym tylko opcję dla mniejszych firm, chociażby 100 zł za 400 SMS z jakimiś okrojonymi funkcjami itd. Nie liczy się tak bardzo cena SMS jako jednostki, ale możliwości usługi.

  3. Miło byłoby gdybyście wprowadzili ryczałt np. 5 pln za przekierowanie rozmów na jeden z numerów w play dla ludzi ktorzy mają dwa numery, a chcą nosić tylko jeden aparat.

  4. heheh 20gr sms drogo!! zresztą aktywacja przez Play24 może być nieco utrudniona z tego wzg że stronka wiecznie ma jakieś problemy z działaniem :/

    • Ja wiecznie nie moge sie zalogowac na I-BOA w Erze korzystajac z internet mobilnego Blueconnect, wiecznie niedochodza smsy z haslem. Tam to jest dopiero żenada, trwa to od minium roku.

      • To bardzo ciekawie bo tak się składa że tez mam telefon w Erze i to od 6 laty i to co piszesz a raczej o czym piszesz zdarzyło mi się może ze dwa razy. Zresztą wystarczy że wejdziesz z telefonu na m.iboa.pl i automatycznie Cię loguje bez podawania czegokolwiek oraz bez pobierania danych (idzie na koszt Ery). Ostatnio to wdrążyli i nie powiem mega przydatne.

  5. Usługa fajna, ale ceny według mnie za duże. We fresh w końcu sms jest za 9gr, nie licząc darmowych (ale oczywiście ich nie liczę, bo one nie są do masowego wysyłania…). Co nie zmienia faktu, ze bramki sms i komunikacja firm sms – klient to przyszłość. Tylko musicie pamietac ze oprócz korpo w Warszawie, są też małe firmy np. kawiarnia który chciała by wszystkim swoim klientom wysłać sms "Zapraszamy na nowe ciasto w menu. Kawiania Pod Gruszą ;]" – wyslij 2000 smsów i masz 400zł, jak na "small biznes" to jest za duża kwota.
    A wracajac jeszcze do samej bramki, jest mozliwosc eksportu numerów np. z pliku exela? w takowym pliku mamy tak: numer, imie, + dodatkowe dane jak data urodzenia, miasto itp. I potem eksportujemy to i zgodnie z danymi wysylamy sms. np. wybieram miasto Warszawa i pojawia mi sie tylko z Warszawy klienci. Wybieram zakladke "kobiety" i tylko do kobiet wysyłam sms (np. w dzien kobiet). Temat bramki jest mocno rozwojowy, ja bym do tego dodał jeszcze jakis program partnerski dla klientów klienta play. np. wspomnianej wyżej kawiarni, kwiaciarni itp. Rozwijajcie to. Pzdr

  6. Ja mam pytanie w innym temacie. Chodzi o promocje "złoty numer". Na stronie pisze, że oferta "Złoty Numer" jest dostępny tylko w salonach Play. Czy jeśli pójdę do salonu i spytam o ta promocje dostane do wyboru tylko numery z tego salonu czy systemu Play. Chciałbym mieć numer daty urodzenia mojego syna XXX070909. Czy jest jakaś możliwośc dostania takiego numeru?

  7. Zakaz API wiec jest jakas mozliwosc by user sam sie dodal/wypisal do naszego newslettera przez www/sms? bo jak nie to porazka przeciez nie po to sie uzywa takiego systemu by recznie sobie dopisywac odbiorcow i ich manualnie wypisywac.

  8. @Farba101 dostajesz wszystkie do wyboru ale niech konsultant sprawdzi w pierwszej kolejności czy nie ma go w zwykłych numerach bo wtedy to koszt 150zł

  9. Szkoda że pogorszyła sie promocja dla przenoszących numer firmowy ;/
    Zamiast 13 miesięcy upustu 50 % abonamentu w abo za 75 zł dali 6 miesięcy ;/

  10. prosze o pomoc :)
    ma htc wildfire czy na ekranie głównym jest nazwa play bo mi sie nie pokazuje tylko widniej ja rozciągnę w powadomieniach
    czy można tak zrobić ze będzie widniał play na głównym ekranie?

  11. Play24 działa, ale …. nie można zarządzać innymi numerami telefonów, które są przypisane do konta.
    Teraz żeby dokonywać zmian muszę się logować z konkretnego numeru i dzwonić do osoby posiadającej ten numer o czterocyfrowy kod z smsa weryfikującego. "Trochę" to niewygodne.
    Też tak macie?

        • Nie pamiętam kiedy się ostatnio logowałem, ale na pewno mogłem zarządzać wszystkimi numerami logując się z jednego.
          Telefonu na firmę nie mam. To są prepaidy PF bez rejestracji.
          Żadnego formularza nie wysyłałem do Administrowania kontem.

          Chodzi mi o to czy w ciągu powiedzmy ostatnich 4 tygodni zmieniliście zasady użytkowania PLAY24?

          Ja sobie poradzę tylko to co kiedyś robiłem jednym logowaniem na konto teraz będę robił kilkoma logowaniami i telefonem po kod. Osoby posiadające te PF ani ich nie zarejestrują, ani się nie będą się logowały, a i z kodami mają problemy ze względu na wiek.

          • jeżeli masz kilka numerów play fresh zapisanych na jedno konto w Play powinieneś móc przełączać się między numerami, ale faktycznie sms z hasłem jednorazowym będzie przychodził na ten, którym chcesz zarządzać:
            .

            • prosze o pomoc :)
              ma htc wildfire czy na ekranie głównym jest nazwa play bo mi sie nie pokazuje tylko widniej ja rozciągnę w powadomieniach
              czy można tak zrobić ze będzie widniał play na głównym ekranie?

            • Dzięki play4you1.
              Teraz mnie tknęło co źle robiłem.
              Nie można się przełączyć między numerami na zakładce Usługi.
              Trzeba przejść przez zakładkę Moje Konto.
              SMS weryfikujący przychodzi na numer ustawiony w Moje Konto i później już można działać na wszystkich numerach.
              Także jest OK i po "staremu". :-)

  12. TO JEST JAKIES ZŁODZIEJSTWO TA USŁUGA

    Przeciez można wysłać taniej sms z pf wystarczy podłaczyc fona do komputera i bramka sms nie jest potrzebna

    • Pozwól, że o potrzebie zdecyduje użytkownik.

      Jeżeli komuś odpowiada usługa to sobie aktywuje – proste.

      W zwykłym programie np. do nokii nie masz planowania wysyłek itp. ani zarządzania jakimiś kampaniami.

      Znam firmy, które stosują takie rozwiązania w logistyce – np. powiadamiają swoich kierowców o różnych sprawach. Z tego co pamiętam to rozwiązanie było w PLUSie, mają do tego jeszcze krótki numer tel.

  13. Marcinie spójrz

    za 160 zł – 2000 sms — do masowej wysyłki ( 1000 wiecej , 40zł mniej )

    dodatkowo od nich można słać nawet SMS do HONOLULU ;) a u was niet

  14. po prostu zawiodłąm sie na playu gdy poszłam do playa i rozmawiałam z tymi niedouczonymi jak widac bucami za lada obiecali mi że w abonamencie firma 25 bede miała pakiety smsowe a tu.. po prostu z chęcia bym wsadziła ta umowe komuś;/ porazka jestem w playu tydzien czasu i teraz wiem że to najgorsza głupota jaka zrobiłam;/// trzeba było zostać w erze tam mogłam smsowac ile chciałąm;/ no i na co mi ta xperia z klawiaturka skoro bardziej opłaca mi sie zadzwonic;/ porazka!!! Panie i Panowie pracujący w playu douczcie sie albo po prostu zacznijcie mówić ludziom prawde;/

  15. Wielkie dziadostwo Stawka 200 złotych per miesiąc to rozbój w biały dzień.Podobna bramka w Orange bramka MIX 10 złotych za miesiąc i 100 darmowych SMS ów . Ten Play szybko będzie tracił klientów

  16. bramka sms? błagam. play ma duzo lepsze opcje, jak np. playsms a nie bramki. z brakmi to sie idzie duzo wykosztowac i to tyle

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości