Tako rzecze rzecznik Play

Przyspieszamy cesje!

Nie ukrywam, że po tym jak pomogło się dużej grupie ludzi, którzy bardzo długo walczyli z cesją, taka wiadomość bardzo mnie ucieszyła!  Zapytałem koleżanki, co dokładnie przyspieszy i oto detale.

Automatyzacja przyspieszy proces realizacji cesji i od momentu dopełnienia formalności w POS:

? dla Prepaida – zmiany dokonane zostaną online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)

? dla MIXa – cesja dokonana zostanie online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)

? dla Postpaida – cesja dokonana zostanie z początkiem kolejnego cyklu rozliczeniowego

Nowy szybszy proces ma ruszyć w tym tygodniu ;-)

Komentarze

  1. Mihau Jakuszewski napisał(a):

    no i ekstra. ostatnio robilem cesje mojego nr z mamy na mnie i cały proces trwał 27 dni:/ Raportuj

  2. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!! wreszcie klient nie będzie siedział tyle czasu i patrzył jak się papierki wypełnia! Raportuj

  3. aczytowazne napisał(a):

    No i grejt, bo ja właśnie w tym tygodniu idę do punktu dokonać cesji. Raportuj

  4. jahu napisał(a):

    Bardzo dobrze wielki plus dla play :) Raportuj

  5. essik napisał(a):

    o co chodzi z tą cesją, bo nie bardzo wiem?? z góry dzięki za odpowiedź Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    Jeszcze gdyby przy każdej zmianie abo klient nie tracił wszystkich przywilejów uzyskanych przy przenoszeniu nr i podpisywaniu umowy. Bo to takie nie fair jest. Raportuj

  7. Mateusz Pruchnik napisał(a):

    Świetnie ! Zazwyczaj robienie cesji było dla każdego konsultanta najbardziej frustrującą częścią naszej pracy ! teraz mamy nadzieję że będzie milusio i szybciusio :) ! Raportuj

  8. Qper napisał(a):

    To mnie właśnie irytowało w Play, u mnie cesja zwykłego Fresha trwała ponad 30.
    Dodatkowo przy wklepywaniu nowych danych konsultanci popełniali przeróżne błędy, które potem musiałem prostować.

    W Erze wszystko odbywało się od razu. Wiem bo robiłem cesję przed przejściem do Play.

    Brawo, że też w Play tak będzie. Raportuj

  9. Sławek napisał(a):

    A ile Play włącza nowe warunki osobom, które przedłużają umowę? Ponad tydzień temu podpisałem aneks (już drugi) i do tej pory mam stare warunki, czyli brak darmowych połączeń z Play i cena za połączenie 49 gr.

    Bardzo długo Wam to idzie… Raportuj

    • Mateusz Pruchnik napisał(a):

      zgodnie z regulaminem – do 10 dni od momentu podpisania aneksu. Raportuj

      • Sławek napisał(a):

        Wiem, wynika to zarówno z regulaminu jak i umowy, ale… aneks obowiązuje OD DNIA PODPISANIA a uruchomienie jest kwestią wtórną w stosunku do podpisanego aneksu. W Play za to jest odwrotnie, umowa umową, ale jak nam się nie uda tego podpiąć w systemie, to aneks nie obowiązuje. A jest taka stara zasada… pacta sunt servanda… Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          oczywiście Aneks obowiązuje od dnia podpisania, aktywacja jego warunków może zająć 10 dni. Jeżeli masz pytania dotyczące aneksu – mogę sprawdzić konkretnie co się dzieje z Twoją usługą.
          Skontaktuj się ze mną np. na FB, lub zrób zgłoszneie na Play24 i podaj mi tutaj jego numer. Raportuj

          • Sławek napisał(a):

            Zgłoszenie już zrobiłem, a nawet otrzymałem na nie odpowiedź: 23770486. Będę wdzięczny za pomoc, umowę przedłużyłem też tylko dzięki Play4You. Raportuj

  10. Darek napisał(a):

    Dobra wiadomość. Ale czy…?
    Mój ojciec chce przenieść numer do Play, który u obecnego operatora jest zarejestrowany na moją matkę? Po przejściu do Play i cesji z matki na ojca, mój tata chce dokonać migracji do Play dla Firm. Czy ta kolejność działań jest poprawna i będzie taka jak to opisałem, czy może istnieją jakieś problemy w związku z tym o których nie wiem? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      A nie prościej zrobić zmianę u obecnego Operatora i przejść od razu na Play dla Firm. W przeciwnym wypadku może nie dostać bonusów lub stracić otrzymane. Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    Dziwili się co niektórzy że mam 2 mb/s w play dla niedowiarków dowód http://www.speedtest.net/result/1031346946.png nie jest to stała prędkość ale w godzinach mniejszego ruchu możliwa do osiągnięcia. Raportuj

    • ja raz zauważyłem wychylenie do 2,5. na szczęście szybko zgłosiłem *500 i już sytuacja się powtarza. Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Uważaj na speedtesta, bo często zdarzają się przekłamania. Kiedyś w Orange (HSPA) miałem download wg speedtesta ok. 8Mb/s, a w Play (HSDPA) 1,5Mb/s.

      Pobierz plik z noc.gts.pl i wyślij zrzut z okna pobierania Twojej przeglądarki. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Ja przy kasperskim tak miałem że przekłamywało na potęgę.
        Chodzi ci żeby spróbować ściągać i ile będzie ciągnął na screen dać ?? Raportuj

  12. 123 napisał(a):

    To już obowiązuje. W ten sposób w piątek dokonałem cesji numeru we Fresh'u po tym jak od wakacji walczyłem z cesją w starym wydaniu. Wielki plus za tą zmianę:) Raportuj

  13. […] This post was mentioned on Twitter by Karol, Blog Play. Blog Play said: Przyspieszamy cesje! http://blogplay.pl/2010/11/przyspieszamy-cesje/ […]Raportuj

  14. blablabla napisał(a):

    Halo!
    Jeszcze prośba do moderatora.
    Powyżej napisałem o swojej sprawie na temat konkursu. http://blogplay.pl/2010/03/usluga-bez-nazwy-a-bar
    Rzecznik nie widzi.
    A moderator? A inne osoby tu zaglądające?
    Wszyscy ( mówię o tych co mogą zrobić coś w tej sprawie) będziecie udawać że nie ma problemu?
    Może jednak nich któś się uaktywni swoje pokłady normalności, schowane pod korporacyjną zasłoną.
    Dacie radę?
    Pozdrawiam Raportuj

    • Patrycja napisał(a):

      Zajmiemy się tym :) Jeśli nie Marcin, to na pewno ktoś od nas jeszcze dziś (a najpóźniej jutro) się z tobą skontaktuje. Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        Bardzo mi miło.
        Mail jest dodany do komentarza.
        Reszta danych wysłana dawno temu, ale mogę wysłać ponownie.
        Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na pozytywne rozwiązanie mojej sprawy.
        PS. Dzięki wielkie za reakcję. Raportuj

  15. maciej napisał(a):

    INTERNET

    Szybkosci spadające do nawet 100kbps down i ledwie 50up

    Może ktoś zajmie się poprawą jakości sieci w tym zakresie na terenie GDYNI – reszta mnie nie interesuje

    Zadowolę się jeśli powrócicie do szybkości jakie oferowaliście gdy podpisywałem umowę, czyli blisko 1mbps down i jakieś 300-350 up…

    Za parę miesiecy kończy mi się ta umowa i – zgadnijcie czy mam zamiar ją na takich warunkach przedłużać…? Raportuj

  16. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    pewnie nie przejdziesz do konkurencji :P,ale może coś zrobią napisz zgłoszenie :D Raportuj

  17. jahu napisał(a):

    Napisz do P4Y1 lub 2 opisz problem. Czy problem występuje w całej Gdyni czy tylko w jednym miejscu. Możesz mieć tak jak ja czyli nowy nadajnik był źle skonfigurowany i był przeciążony. Po zgłoszeniu poprawiło się od ręki. Raportuj

    • maciej napisał(a):

      Problem w tym, że przecież BOK się takimi sprawami nie przejmuje, a nawet NIE przesyłają tego do techników.

      Co z tego że napiszę (już to zrobiłem), jak nie ma efektu interwencji?

      Raz to miałem nawet 30 minutową dyskusję z idiotką (sorry, ale tak to wyglądało), która zadzwoniła z BOK i dyskutowała że ma dla mnie informację, ale wpierw muszę podać hasło, i jakoś nie mogła pojąć, że muszę wpierw wiedzieć jakiego numeru dotyczy sprawa (albo choć czego), żeby podać hasło klienta, bo mam więcej niż jeden numer – a więc i więcej niż jedno hasło.

      Gdy okrężną drogą udało mi się obalić tą swoistą obronę Częstochowy, zaczęło się a jaki mam system – system czego? System….

      I tak dalej… słowem PLAY robi wszystko by NIE zawalać sobie sprawy problemami, bo w końcu dalej to zgłoszenie nie poszło.

      A przecież jak wiadomo tego typu problemy z szybkością, która czasem (ostatnio coraz częściej) spada do niskich wartości, to NIE są problemy klienta, tylko PLAY.

      Oczywista oczywistość, ale inwestycje kosztują, więc PLAY woli rżnąć (przy)głupa.

      I jak wie wielu ten problem nie dotyczy TYLKO Gdyni, ale akurat mnie TYLKO GDYNIA interesuje.

      Z dziś:

      Prędkość pobierania:102,33 kbit/s (12,79 kB/s)
      Prędkość wysyłania:76,63 kbit/s (9,58 kB/s) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        napisz do play4you 1 lu 2 a nie do boku zgłoszenie najlepiej na teleplis na pw napisz. Zajmą się sprawą tylko musisz im dać konkretne dane tak jak ja i naprawili :) Raportuj

  18. qqupa napisał(a):

    Grucha znowu PLAY@$ nie dziala jak co dzien, Jak dziala to powinnienes o tym pisac na blogu, bylo by swieto…. Raportuj

  19. qqupa napisał(a):

    *play24 Raportuj

  20. mirekb napisał(a):

    kurcze,terminowej umowy w mini mix zostało mi na 1 nr tylko 10 mies..i tu kwestia kluczowa do play4you lub wyżej:nie uzywam tego nr prawie i byłoby git aby pakiet złotówek zebranych w pf i mix przechodził ale nie jak jest obecnie-przeliczony na minuty/sms/data tylko na pakiet złotówek na konto główne,lub chociaz promocyjne??wiem ze u w3 kasa cała przepada i i tak dajecie takie opcje dosyc szybko ale to wiele by zmienilo i wizerunku play-a to ważne..chyba ze zrobicie jak w3 ;-)) Raportuj

  21. Artur J-no napisał(a):

    Szanowni Panowie z Play czy mo|ecie zdradzi czy przed [witami bdzie dostpna jeszcze Motorola Flipout??? Raportuj

  22. @pawelnyczaj napisał(a):

    Nie kozystałem z cesji, ale dobrze ze Play przyspieszył tę procedurę. Po komentarzach widzę, że potrafiło to długo trwac. To nie pasowało do nowoczesnego operatora. Raportuj

  23. NieNawidzePLAY24 napisał(a):

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Raportuj

  24. ugabuga napisał(a):

    z procesu można skorzystać w salonach już od kilku dni.. Raportuj

  25. majkki napisał(a):

    A strona dalej w błędach 404, Play24 cienko chodzi albo w ogóle i rezerwacja numerów na starter dalej nie działa…. Nooo ludzie nooo :/ Raportuj

  26. Kajt napisał(a):

    Kogo to dziwi że nie działa a jeśli już działa to jak flaki z olejem. Play jest nastawiony na zdobywanie klientów czy będą przynosić jakieś zyski czy nie to ich to nie obchodzi. Byle cyferki im rosły w liczbie, taki mają priorytet u tyle. Cesja też nie zrobiona dla wygodny klientów tylko ich żeby jak najszybciej zdobywać klientów i jak najmniej niby tracąc. Raportuj

  27. Didi napisał(a):

    Marcin Nowa cesja juz dziala kilka dni , aczkolwiek oficjalnego info nie mielismy, Teraz to pestka i przyjemnosc szybko sprawnie i bez bolu :) Dzieki wielkie!!! Raportuj

  28. jacwis11 napisał(a):

    super :) Raportuj

  29. arsene911 napisał(a):

    Już mi się nawet nie chce pisać o tym, że Play 24 ZNOWU NIE DZIAŁA…. Wkurzacie z tym strasznie!
    Najwidoczniej te 4 melony przerosły 24.playmobile.pl. Strach pomyśleć co będzie jak dojdziecie do 5. Raportuj

    • Mewa napisał(a):

      Taśmowcy pewnie mają serwery obsługiwane przez łącze P4 Play albo innej Netii. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        To pewne – :))))

        albo raczej mają jakiś jeden serwer z kimś, kto wstukuje te sprawdzane dane na bieżąco…

        Mam play internet – i jest czasem tragiczny, to fakt – ale robiłem nie raz takie porównanie – w tym samym dokładnie czasie otwieram PLAY24 i inną stronę…. jaki jest efekt?

        ZAWSZE inne strony otwierają się szybciej, czasem mogę przeczytać wszystkie artykuły, sprawdzić szybkość (obojętne czy to 100kbps czy 700kbps), przejść następnych 10 witryn… a PLAY24 nawet nie otwiera sie na 1 stronie (hasło), nie wspomnę o stronie konta lub kolejnych zakładek….

        Po prostu antynobel za firmową stronnę obsługi kont.

        Co na PLAY mają ci informatycy, jakiego haka, że ich ciągle tam trzymają?

        Raportuj

  30. majkki napisał(a):

    Lepiej przyśpieszcie play24 nic jakieś pierdoły. Raportuj

  31. odchodzi4 napisał(a):

    a kiedy możliwość rozwiazania umowy bedzie ponownie w salonach możliwa a nie wysyłąnie listów itd? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Bardzo dobre pytanie!
      Przecież to są jajca, że podpisać umowę i rejestrować numer (wyłącznie) można w salonie, a wypowiedzenie TYLKO listem i to najlepiej pleconym z POTWIERDZENIEM ODBIORU.
      Do cywilizacji Play jeszcze dużo brakuje.
      Szybka cesja to ruch w dobrym kierunku.

      A jak tam prace nad uruchomieniem smsa na wyłączenie spamu? Raportuj

  32. nie wiem w którym miejscu jest co cesja, jak zmieniając ofertę z PF na FIR podpisujesz dokument, który nazywa się wniosek o przeniesienie numery z play karty na play abonament, czyli MIGRACJA. Raportuj

  33. mPablo napisał(a):

    Żeby nie było, że tylko narzekam – brawo! Przyśpieszanie procesów jest ważne. Dobrze, że dla pre-paid i MIXa będzie to można zrobić od ręki w POS. A co trzeba mieć ze sobą, żeby numer pre-paid przespisać z jednej osoby na inną? Dwie osoby (stary posiadacz i nowy) oraz numer PUK? Raportuj

  34. Bartosz Chyż napisał(a):

    ”Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.”

    I tak już od wczorajszego wieczoru.

    że nie wspomnę o jednej efakturze, której wygenerowanie trwa już ok. 3 miesięcy…
    Pozdro dla wszystkich spamerów pracujących dla Play.
    Raportuj

  35. Daniel Kluska napisał(a):

    Z cesją to brawa dla play, bo podczas realizacji było dużo zamieszania, i ogolnie długi i monotonny proces w sytemie, dużo błedów z winy wewnętrznej play, cudownie brakujące dokumenty przy rozpakowywaniu…. No ale miejmy już to za sobą;) Raportuj

  36. Pablo-1986 napisał(a):

    No właśnie, kiedy będzie można złożyc wypowiedzenie w salonie??? Rozwiązując umowę na mix 2 musiałem wysłac pismo pocztą, bo w salonie nie da rady. Nigdy więcej umów, zostaję we Fresh-u. Dla mnie jedynie opcja na kartę jest najlepsza, zwłaszcza, że zgromadzone środki nie przepadają, a wszyscy bliscy są w Play Fresh. Raportuj

  37. Th0mas napisał(a):

    Co z Flipout? Raportuj

  38. peg napisał(a):

    jeszcze przydałoby się przyśpieszyć działanie play24 bo jakość działania jest na żenująco niskim poziomie… krótkie kody tez nie działają. Na koniec proponuję usunąć wszystkie "Lorem ipsum…" ze strony… bo jeżeli warto kupić przez internet bo lorem ipsum dolor hmm… może to zbyt wielu osób nie przekonać Raportuj

  39. Astraja napisał(a):

    Mamy 2013 rok i ja na cesję z abonamentu zwykłego na firmowy czekam już 4 dni !!Raportuj

  40. larix napisał(a):

    Cesja salon w Płońsku
    Mam już umowę z Play na Internet. Chciałem dokonać cesji na tel.
    Lista dokumentów przekazana przez konsultanta znudzonego swoją pracą:
    – dowód osobisty
    – drugi dokument ze zdjęciem ( prawko nie wchodzi w grę)
    – nie miałem przy sobie opłaconych f-r to „miła” pani powiedziała, że muszę sobie samemu pobrać z sytemu ona nie może sprawdzić.
    Wniosek, wolę poczekać na rozwiązanie umowy i wziąć nowy numer w innej sieci :]Raportuj

  41. kasia napisał(a):

    Witam szukam chetnej osoby do przepisania umowy. Zawarlam umowe w Play na internet bezprzewodowy na abonament w kwocie 49,90zl na okres 2lat. Lecz internet wogole nie dziala w mojej miejscowosci i jest zbyteczny a ja spoznilam sie z terminem oddania. chetnych prosze o kontakt tel badz e-mailRaportuj

  42. patataj napisał(a):

    witam u mnie 2godziny nie zdażyłem numerów przenies z karty na tel. i kontakty poszłyRaportuj

  43. specek33 napisał(a):

    Jak wygląda sprawa cesji w przypadku gdy firma już nie istnieje a chce przenieść nr na siebie. Nie mam też kontaktu z właścicielem.Raportuj

  44. kasiak napisał(a):

    witam, mam oferte biznesowa ,posiadam 10 numerow i potrzebuje zrobic cesje. jak ominac koszta przy tylu numerach to 300 zl ? prosze o odp ;)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty