Tako rzecze rzecznik Play

SMSy z kalendarza Google

Wczoraj dostałem kilka mail dotyczących braku możliwości otrzymywania SMSów z Google Alerts. Dlaczego tak się dzieje?

Kilka tygodni temu wyłączyliśmy możliwość wysyłania tego typu korespondencji z zagranicznych bramek. Wynikało to przede wszystkim z dużej aktywności o charakterze „spamerskim” realizowanej wbrew woli klientów. Wiemy jednak, że nie wszystkie tego typu SMSy to niechciany spam. Przykładem jest usługa Google Alerts ale to nie wszystko. Jeden z czytelników opisał mi problemy zakłady optycznego, który nie może wysłać mu powiadomienia o gotowych do odbioru okularach.

Dlatego też sukcesywnie podpisujemy umowy z dostawcami stosującymi taką komunikację. Dołożymy wszelkich starań aby powiadomienia z kalendarza możliwie szybko były dla Was dostępne. Obie strony znają temat i nie sądzę, aby był z tym jakikolwiek problem.

Komentarze

  1. .wu napisał(a):

    noooo… oby jak najszybciej bo brak tych powiadomoń jest strasznie irytujący >: Raportuj

  2. Przemek napisał(a):

    Świetnie się rozmawia przy poznańskim świetomarcińskim rogalu. Sprawdzone organoleptycznie :-) Polecam na rozmowy Playa z Google!

    Panie rzeczniku, może jeszcze podobnie do ACRa wprowadzić jeszcze blokadę możliwości wysyłania SMSów na numery "wysokonominałowe"? Byłaby to chyba przydatna funkcja, dla osób dla które nie wiedzą że SMS może kosztować nawet 42 złote sztuka. Raportuj

  3. Konrad Zieliński napisał(a):

    Czekam z niecierpliwością, jak na razie ciągle nie dostaję powiadomień z Google Calendar. Raportuj

  4. Gleb Piatikow napisał(a):

    Cieszymy się bardzo.

    Szkoda tylko, że wasze biuro obsługi klienta uparcie twierdziło (i nadal twierdzi), że "Play nie blokuje numerów związanych z usługą Google Calendar".

    Macie OGROMNY problem z jakością obsługi. Wasi konsultanci są niedoinformowani i brakuje im elementarnej wiedzy w temacie. Ale jeszcze większy problem tkwi w tym, że nic sobie z tego nie robicie. Raportuj

    • Dario napisał(a):

      Masz racje i to w dodatku 100%. W Play tak jest nie od dziś. Play to mistrz autopromocji i mistrz nic nie robienia. Tak samo było z testem na odpowiedź testu UKE gdzie to Play wypadł najgorzej w samej tylko stolicy. Rzecznik się zarzekał że będzie test zrobiony przez nich do dziś cisza… Szkolenie BOK-u Play sam to zauważył ale co ? ale nic dalej nic się z tym nie robi. Oferty jak i strona są bardzo często wypuszczane nie gotowe tylko jest w wersjach roboczych byle były mam czasem takie odczucie. Nie jest to dobre. Czasem osobiście odczuwam że jednak cena odzwierciedla jakość i rzeczywiście w Play i resztą operatorów tak jest. Raportuj

      • Pawko napisał(a):

        Dyrektor BOK powinien beknąc stołkiem za jakośc obsługi klienta w Play, za pewne ma 100 odpowiedzi czemu jest tak kiepsko, albo ze w cale nie jest tak zle ale widac ze facet (Zbyszek?) sobie nie daje rady z tym. btw motyw sms z googla – pojawił się na fan page na fb – szkoda ze o tym nie piszecie, nie dziękujecie za takie "alerty" ze strony klientów" Jakis pracownik P4 dostanie premie za zauważenie problemu i jego rozwiazanie a osoba ktorej chcialo sie to zglosic nic "poza" sprawnie dzialajaca usluga nie dostanie. Raportuj

        • Gleb Piatikow napisał(a):

          Dyrektor BOK dostał ode mnie pismo w tej sprawie. Na trzy strony A4, z kopią do kierownika BOK oraz trzech członków zarządu. Czekam na oficjalną odpowiedź.

          Pan Rzecznik też dostał to pismo, na maila, 4 dni temu – do tej pory jedyną jego odpowiedzią jest ten post.

          Biuro obsługi klienta PRZED CHWILĄ odpisało mojemu koledze:

          Nr zgłoszenia: XXXXXXXXX
          Data wpłynięcia do P4: 2010-11-05 10:30:05
          Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-11-09 10:07:49

          Szanowny Panie,

          dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 5 listopada 2010 roku, dotyczące trudności z SMS-ami.

          W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie proszę o skierowanie zapytania do administratora usługi Google. Pragnę dodać, że problem nie występuje po stronie sieci.

          W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
          elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową <a href="http://www.24.playmobile.pl” target=”_blank”>www.24.playmobile.pl

          W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

          Z poważaniem
          xxxxxxxxxxxxx
          konsultant back office ds. obsługi klienta Raportuj

          • Piotr Skrzypek napisał(a):

            Potwierdzam słowa Gleba – dzisiaj o 10.07, czyli po ponad godzinie od opublikowania wpisu pana rzecznika dostałem maila od Państwa firmy: "W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie proszę o skierowanie zapytania do administratora usługi Google. Pragnę dodać, że problem nie występuje po stronie sieci."
            Podsumowując wypada się zgodzić – ogromne problemy z komunikacją wewnątrz firmy, fatalna obsługa klienta (sprawa ciągnie się od kilku tygodni), brak woli do rozwiązania sprawy (a w zamian standardowe odbijanie piłeczki). Raportuj

          • ktos napisał(a):

            Z Twojego komentarza zostaly usuniete dane konsultanta BOK Raportuj

      • Darek napisał(a):

        Zgadzam sie z toba Raportuj

  5. Qper napisał(a):

    A ja się zastanawiałem co się dzieję bo sobie zmodyfikowałem numer i nie mogłem go uwierzytelnić.
    Raportuj

    • Piotr Skrzypek napisał(a):

      Potwierdzam słowa Gleba – dzisiaj o 10.07, czyli po ponad godzinie od opublikowania wpisu pana rzecznika dostałem maila od Państwa firmy: "W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie proszę o skierowanie zapytania do administratora usługi Google. Pragnę dodać, że problem nie występuje po stronie sieci."
      Podsumowując wypada się zgodzić – ogromne problemy z komunikacją wewnątrz firmy, fatalna obsługa klienta (sprawa ciągnie się od kilku tygodni), brak woli do rozwiązania sprawy (a w zamian standardowe odbijanie piłeczki).
      Raportuj

  6. mPablo napisał(a):

    To może też zastanowicie się nad podpisaniem umów z operatorami numerów typu (0)800? Ja wiem, że problemem jest asymetryczna stawka dla Play, ale na pewno znajdzie się inne rozwiązanie niż proste nieudostępnianie abonentom możliwości dzwonienia na numery typu (0)800. Nawet Cyfrowy Polsat, który też ma asymetryczny MTR umożliwił ostatnio swoim klientom połączenia z (0)800! Raportuj

  7. Edek napisał(a):

    Pojawily sie w Play sladowe ilosci Samsunga Wave ale cwany Play wpadl na genialny pomysl jak ograniczyc sprzedaz i podbil cene w 69 z 299 na 499zl. Brawo znakomite zagranie. Jak nie ma czym handlowac podniesiemy cene i skonczy sie popyt ludzie nie beda pytali i wszyscy beda szczesliwi. Raportuj

  8. Wacław Dickens napisał(a):

    Władimir P. czasami wysyła do mnie buziaczki, ale też z zastrzeżonego i z jakiejś brakmi rządowej. Raportuj

  9. Wojtek napisał(a):

    Witam. Ja z innej beczki z pytaniem do Rzecznika. Czy PLAY planuje wprowadzenie mozliwosci dzwonienia na bezplatne numery 800 XXX XXX. W Orange od 6lat a w Era i Plus od ponad roku jest to juz mozliwe. Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Nawet Cyfrowy Polsat udostępnia dzwonienie na te numery! No ale w tej sprawie Play ma nad sobą parasol ochronny UKE. UKE nie chce pomóc? Może pomoże UOKiK. Raportuj

  10. rafal napisał(a):

    nie tylko z Google SMS PRZESTALY przychodzic, ale nigdy nie dochodzily z Facebooka, zrobcie cos zeby z facebooka do playa dochodzily SMS bo do innych operatorow w polsce dochodza, musialem na orange mamy sms z facebooka brac bo na play nie doszzedl nigdy Raportuj

    • Color napisał(a):

      wlasnie sprawdzilem – w ustawieniach konta i powiadomien SMS nie ma w ogole mozliwosci wybrania kraju-Polski, wiec to raczej do FB nalezaloby sie zglosic w tej sprawie Raportuj

  11. qwerty napisał(a):

    Play i obrona przed SPAMem? Przecież to właśnie Play jest największym źródłem SPAMu, ba nie tylko SMSowego, ale też głosowego (automat). Oczywiście, większość da się wyłączyć po rejestracji karty i cofnięciu zgód (chociaż i wtedy sporadycznie się coś dostaje, ale po reklamacjach już w zasadzie nie), tyle, że tę rejestrację można zrobić tylko w Salonie. W cywilizowanych sieciach taką sprawę można załatwić jednym, bezpłątnym SMS – bez konieczności odwiedzenia Salonu, do kótego niektórzy mają przecież dość daleko. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      "Cywilizowana sieć" b. podoba mi się to określenie.
      Tak jak z (dur)Notką, trudnością z przelogowywaniem na Plusa, niedziałającymi kodami tak wreszcie PRAWDA z blokowanie smsów z Google ujrzała światło dzienne.
      I po co było ściemniać?
      Raportuj

  12. rafal napisał(a):

    rozwaliliscie dzialajace wczesniej SMS z google, ale za 1 razem naprawcie sms z Facebooka, bo tamte nigdy do play nie dochodza a do innych polskich komorek dochodza. Raportuj

  13. Muflon Czcigodny napisał(a):

    Dokladnie, jedyny spam ktory dostaje na telefon to ten od PLAYA wiec moze najpierw sami siebie zablokujcie :) Raportuj

  14. Dario napisał(a):

    @qwerty – Hehehe ciekawie i dobrze powiedziane :))) Warto też dodać że Play pozostaje głuchy na apele o poprawienie danych w swoich zestawieniach. Dalej nic nie zmienił pomimo że wczoraj sporo osób pisało o nieprawdziwych danych w ich zestawieniu pre-paid (http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/porownanie/index.html) W TT jest przecież 72gr za 0,5mb a w Heyah odkąd tylko pamiętam 2gr za 100kB. Raportuj

  15. play fresh napisał(a):

    a ja tez z innej beczki … może ktos wie i podpowie :) http://www.mojplay.pl/topic/8389-niograniczone-roRaportuj

    • Biskup20 napisał(a):

      Tam już Ci ktoś odpowiedział, ale odpowiem i tutaj:
      kod na sprawdzenie terminu ważności "nieograniczonych rozmów w Play": *107# Raportuj

      • play fresh napisał(a):

        Dziękuje i Tobie bardzo ! :) Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Zgodnie z regulaminem promocji kodem tym jest *111*82*3#, ale niestety informacji o ważności pakietu nie podaje. U mnie *107# wyświetla komunikat "Funkcja niedostępna.". Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          Nie ma sensu się produkować mPablo – zawsze jakiś użyteczny nie powiem kto pisze o kodach zwiazanych z DRiSwP, a nie Nieograniczonymi Rozmowami… z NR jest jak piszesz – można sprawdzi (kodem z TREGULAMINU) tylko, czy jest włączony, a nie do kiedy. D otych ludzi (piszących o *107# niedociera, że Nieograniczone Rozmowy to nie jest to samo co bonus po doładowaniu w DRiSwP… Raportuj

          • mPablo napisał(a):

            Ja ciągle wierzę, że z nierozumieniem tekstu pisanego (tak przez czytelników bloga czy użytkowników forum telepolis) można walczyć ;-) A na pewno trzeba walczyć z olewaniem przez operatora swoich własnych regulaminów i niekompetencją (ignorancją?) pracowników Obsługi Klienta sieci Play. Raportuj

  16. ja takze napisał(a):

    Dlaczego to nie zostanie rozwiązane na tej samej zasadzie co ACR? Kto by chciał to by sobie wyłączył otrzymywanie smsów z zagranicznych bramek w Play24. Raportuj

  17. Robert Nasiadek napisał(a):

    Nigdy nie dostałem żadnego spamu SMSem oprócz z Play, teraz nie dostaję SMSów ani od Google ani z naszego firmowego systemu (bazującego na clickatell.com).
    Bardzo zły ruch, może jednak odblokować te SMSy i pozwolić ludziom zablokować je kodem jeśli będą tego chcieli? Jakoś nie widzę możliwości, żeby Play podpisał umowy z każdym prawowitym dostawcą i zawsze będą jakieś problemy, że coś w Playu nie działa. Jak użytkownik świadomie zablokuje takie SMSy to przynajmniej będzie wiedział co się dzieje.

    Co do komentarzy wyżej – zgadzam się, niestety BOK Playa to nadal tragedia. Odpisują nie na temat i wykazują zero inicjatywy i jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemu. Raportuj

  18. rafal napisał(a):

    jedyny nachalny i irytujący SPAM jaki dostaje od 2 lat to ten od playa…. naprawde przeginacie w tym względzie, bo tyle orange to do mnie nie wysylal gowien i "wygranych" Raportuj

    • michals napisał(a):

      Ile tego niby spamu otrzymujesz 1-2 smsy od play w przeciagu miesiaca, wiecej nie dostaje. Raportuj

      • Wiktor Konieczny napisał(a):

        SPAM to spam, A Taśmowcy to spamerzy! Raportuj

      • maniek napisał(a):

        TRoszkę więcej jest tego badziewia od Play i np od 7444 niż 2 na miesiąc.
        A z blokowanie smsów Gogle to chamstwo!
        Po naciskach wreszcie musieli przestać KŁAMAĆ.
        Jak zwykle dbają o dobro abonentów, a sami spamują bez opamiętania, że o konkursie z naciskaniem 1 nie wspomnę. Raportuj

  19. Krzysztof napisał(a):

    Panie Rzeczniku, a czy użytkownicy faktycznie skarżyli się na spam z zagranicznych bramek? Ja odkąd jestem w Waszej sieci, czyli od trzech lat (na szczęście został mi jeszcze tylko rok, chyba że uda się wcześniej rozwiązać z Wami umowę, gdyż nie wywiązujecie się z jej warunków) nie dostałe ANI JEDNEGO niechcianego SMS-a z zagranicznych numerów, podczas gdy od WAS dostaję ich kilka w miesiącu, mimo, iż Wasz konsultant podczas podpisywania umowy informował, że będzie to kilka snsów na rok, w dodatku dotyczących nowych ofert.
    Raportuj

  20. Krzysztof napisał(a):

    A i owszem – zaoferowaliście mi SMS-em możliwość wcześniejszej wymiany telefonu. Oczywiście po szczegóły musiałem zgłosić się do BOK i zapłacić za połączenie. Oczywiście Wasi kompetentni konsultanci nie byli mi w stanie przedstawić tej oferty, bo Wasz system coś blokował. Tak więc poświęciłem SWÓJ czas i udałem się do Salonu, gdzie wspólnie z Waszym pracownikiem doszliśmy do wniosku, że gdybym teraz zdecydował się na OFERTĘ SPECJALNĄ, to na przestrzeni najbliższych trzech lat zapłaciłbym o kilkaset złotych więcej, niż gdybym teraz podpisał z Wami zupełnie nową umowę, odebrał ten sam nowy telefon i spokojnie płacił obecny abonament do końca trwania umowy. Oszukujecie drodzy Państwo…

    Jeszcze 2 lata temu wszystki polecałem Play, teraz gorąco odradzam. Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Jeśli abonament w Play nie pasuje, to jest jeszcze Fresh – ładowanie konta co miesiąc za kwotę, którą miało się z abonamentu i po kłopocie. :) Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      To samo robi też Era. Znajoma ma abo ok 100 zł i chamy chiały ją namówić na abo 300 zł, bo niby takie korzystne.
      Jeżeli chcecie podpisywać nowe umowy nie róbcie nigdy "na gorąco", bo Was "konsultanci" przekręcą. Raportuj

  21. Radosław Molski napisał(a):

    Dostaję SMS-y Google od dawna i nie miałem z tym nigdy problemu. Może dlatego że mam numer przeniesiony z Orange? Raportuj

  22. Alek napisał(a):

    Play naprawdę podupada na reputacji i tak już zszarganej poprzez dziwaczne reklamy oddawania psów na schronisko itp. Powoli zaczyna się zaciskać im reputacja że co nie zrobią to będzie nie dokończone, zaś po pomoc nie ma po co dzwonić bo tylko zapłacimy nie potrzebnie a i tak nam nikt z BOKu nie pomoże bo nawet nie potrafi. Tak, tak kiedyś czytałem że konsultanci Play z najprostszej rzeczy potrafią zrobić wielki problem w którym oni nie potrafią pomóc. Raportuj

    • bobiś napisał(a):

      Pisz konkretnie zamiast bajdużyć i lać wodę w sumie nie wiadomo o co ci chodzi. Jak uprawiasz kryrtyke wobec kogoś to przynajmniej postaraj sie pisac prawde i sensownie z przykladami, Raportuj

  23. ojciec mateusz napisał(a):

    a co ja mam powiedziec od wczoraj prawie 500maili dostalem o takiej samej tesci ze starter wyslany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  24. Claudec napisał(a):

    No to Play pojechał po bandzie :/ Gdyby nie ten blog to pewnie bym żył w nieświadomości i myślał że jak przyjdzie ten czas to zostanę powiadomiony smsem…
    Dlaczego nie dacie możliwości zęby to klient decydował czy chce takie smsy czy nie?
    Ja sam nie dostawałem spamu! Raportuj

    • Gleb Piatikow napisał(a):

      Dokładnie, ja też nie dostawałem SPAMu.
      Play, niczym w poprzednim ustroju, stwierdził ZA NAS, że chcemy mieć zablokowane pewne numery. I zablokował. Straciłem powiadamianie z Google i SMS-y z bramki irlandzkiego operatora O2.

      Mało tego:
      Wielki Nieomylny Play postanowił, że nam o tym NIE POWIE – zapewne dla naszego dobra.

      Co więcej, nie poinformował o tym też swój BOK.
      Bo i po co miałby się borykać z naszymi reklamacjami? Prościej jest przecież napisać "my tego nie blokujemy, skontaktuj się z dostawcą usługi".

      Tyle, że dostawca – Google – wymienia PLAY jako obsługiwanego operatora: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer

      Dla mnie sprawa ociera się obecnie o UOKiK. Raportuj

      • Moja Ekscelencja napisał(a):

        tak tak musimy to tam zgłosić i to jak najszybciej jeszcze dzisiaj….kaman szyyybkooo Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Niestety to jest smutna prawda. Zwykłe reklamacje i dzwonienie do BOK tw tym przypadku są bez sensu i dodatkowo narażją nas na koszty, a KŁAMCA Play zarabia.
          Chociaż dzięki internetowi my małe żuczki możemy wywierać naciski i pokazywać KŁAMSTWA operatorów. Raportuj

      • kill649 napisał(a):

        Tez jestem za tym. Z notką lecieli w h*** i jeszcze nie się nauczyli. A więc i takie zachowanie trzeba zgłosić.
        Zaczynam mieć dosyć takich zagrywek ze strony Play. Wiadomo, że nie chodzi o spam tylko kasę chcą wyciągnąć.
        I niech będzie to najbardziej korzystna sieć na świecie, to ja jednak wolę zapłacić więcej i współpracować z kimś poważniejszym. EOT Raportuj

    • Moja Ekscelencja napisał(a):

      mBank tez nie dziala? O maj gad przeciez ja mam tam konto i czesto robie przelewy 1gr Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        jak mbank nie dział to mogą tez nie dziąłać kody z innych banków oj playu zaraz sprawdze niech tylko sms mi nie przsyjdzie z hasłem jednorazowym nie chciłbym byc w twojej skórze Raportuj

  25. Chłopak z wioski napisał(a):

    Gdzie jest ten user "Poll" co kradnie doładowania i telefony z salonów?
    Poll na TELEPOLIS.PL cię już nie chcą, bo najpierw naucz się pisać dziecino. Raportuj

  26. mistrzu napisał(a):

    A czy smsy z mbanku dochądzą na numery play? Raportuj

  27. play fresh napisał(a):

    Przepraszam z góry że znowu z innej beczki ale… może i z tym problemem mi ktoś też pomógł, co miał ten model telefonu lub ma ;/ http://www.mojplay.pl/topic/8395-motorola-mpx-220Raportuj

  28. Łukasz Malina napisał(a):

    Ten kalendarz w niektórych przypadkach bardzo się przydaje, np. gdy się kończy ubezpieczenie samochodu. Raportuj

  29. Bombi napisał(a):

    Wg mnie po prostu Play wypuścił zbyt wcześnie taką ofertę/możliwość (znowu?). Gdyby klienci nie zaczęli pisać o problemach to Play by nic z tym nie zrobił a tak muszą coś z tym fantem zrobić. Biorąc pod uwagę jakim gigantem jest gogle można to było przewidzieć i wcześniej się o to postarać. Raportuj

  30. berdys napisał(a):

    ja zamowilem starter w eshopie i na adres gmaila od wczoraj do dzisiaj dostalem ponad 100 powiadomien ze towar wyslano. Oczywiscie napisalem do eshopu ale do teraz cisza a maile przychodza. Nie chce dodawac w spam, bo moze kiedys bede cos jeszcze zamawial. No ale chyba bede zmuszony tak zrobic. Raportuj

  31. jahu napisał(a):

    Dziwne że Marcin nic nie napisał o tym że jutro o 10 jest konferencja prasowa play na której ma być przedstawiona nowa oferta internetu Play Online. Raportuj

  32. […] This post was mentioned on Twitter by Michał Rolka, Blog Play. Blog Play said: SMSy z kalendarza Google http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/ […]Raportuj

  33. ojciec mateusz napisał(a):

    z tym spamowaniem maila chyba juz to naprawili bo juz mi nic nie przychodzi:) a w miejsce gdzie jest wasz header mozecie ustawic ze jutro konferencja prasowa :) Raportuj

  34. Wiktor Konieczny napisał(a):

    O Panie Marcinie Szanowny, a propos Waszych akcji sms-owych, napisali o Was w gazecie nawet http://www.fakt.pl/SMS-za-35-zl-Jak-rozpoznac-osz

    Pozdrawiam Raportuj

  35. Twoja Ekscelencja napisał(a):

    Zaprawdę powiadam wam, że Ja musiałem czekać ponad 2 minuty aby sms człowieczy od playa przyszedł do Mnie bym mógł się zalogować na Moje konto play24. Czy wy niczego się nie boicie? Nawet Mnie? Dlaczego tak się dzieje? Raportuj

  36. wudesystem napisał(a):

    Nie wprowadzaj w blad dla zabawy – sms z kodami z mbanku ZAWSZE DOCIERALY I DOCIERAJA! Raportuj

  37. maciej napisał(a):

    Marcinie Grtuszka – czy możecie spowodować, żeby wasi informatycy zaczeli pracować na swoją pensję?

    Własnie ci, którzy zamówili darmowe karty otrzymują SETKI maili z informacją o wysłaniu tej samej przesyłki……. Raportuj

  38. Łukasz R napisał(a):

    Tu nie chodzi o SPAM, ale o koszty takiego ruchu. Każdy SMS przychodzący to od kilku do kilkunastu groszy przychodu. Swoją drogą w przypadku Google Calendar niedawno Play pojawił się na liście wspieranych operatorów z Polski.

    Pozdrawiam
    ŁR Raportuj

  39. Krzysztof napisał(a):

    Przed chwilą dzwonił do mnie konsultant Play w sprawie mojego zgłoszenia. Wciąż twierdził, że Play niczego nie blokuje i powiedział, żebym dzwonił do Google. W odpowiedzi przeczytałem mu wpis na blogu jego Rzecznika… Czuł się zaskoczony. Żenada. Raportuj

  40. Kubusiek napisał(a):

    Potwierdzam, smsy z google-kalendarza ciągle nie przychodzą. I to nie od wczoraj ale od kilku miesięcy. Raportuj

  41. sqr napisał(a):

    bardzo irytujace..wydaje mi sie ze takie udogodnienia dla klienta to bardziej jak 5te kolo u wozu..moze zamiast takiego blokowania warto byloby dac klientowi wybor i zrovic usluge typu blokuj tego typu wiadomosci?
    Ale znajac pl realia to pewnie chodzi o kase zeby te firmy placily playowi za kazda wiadomosc. zwlaszcza, ze irytujacy spam i tak dalej moze przychodzic pozbawiajac uzytkownika jedynie uzytecznych uslug..
    a co do opisanej sytuacji z zakladem optycznym – jakos sobie nie wyobrazam sytuacji zeby kazda mala firma podpisala umowe z play o dostarczanie takich uslug

    ZENADA!! Raportuj

  42. Maniek napisał(a):

    Wniosek do Pana Gruszki.

    Proszę o wprowadzenie smsa, który pozwoli na zablokowanie przychodzącego spamu. Raportuj

  43. eryk napisał(a):

    Jak bez rejestrowania telefonu wyłączyć te idiotyczne SMSy konkursowe? Na razie aby się tego gówna pozbyć musiałem wykasować numer centrum wiadomości. Drobny minus takiego rozwiązania jest taki, że nie dostaję żadnych SMSów, ale i tak wolę to niż odbierać co chwilę jakieś wiadomości o konkursach wymyślanych przez skończonych debili.
    Świadomy odpowiedzialności karnej w przypadku publicznego znieważenia, niniejszym oświadczam, że wszystkie osoby zaangażowane w organizację tych idiotycznych konkursów są skończonymi debilami i chciwcami.
    Zrozumcie debile, że nie chcę dostawać takich sms'ów i nie chcę rejestrować telefonu. Nie rozumiem też odpowiedzi przysyłanych co rusz przez jakiegoś matoła z obsługi klienta, że jeżeli chcę wyłączyć te kretyńskie smsy to muszę zarejestrować telefon. Niby k… z jakiej racji? Nie zlecam wam włączenia/wyłączenia żadnej usługi, tylko chcę żebyście przestali przysyłać mi ten j…y spam, na otrzymywanie którego NIGDY NIE WYRAŻAŁEM ZGODY!
    JAK CHCECIE ŻEBYM ZAREJESTROWAŁ TELEFON TO GO ZAREJESTRUJĘ, ALE TYLKO PO TO ŻEBY GO PRZENIEŚĆ DO ORANGE!!!!! Raportuj

    • John napisał(a):

      Eryku, spamują Ciebie, pospamuj i Ty, powpisuj nr telefonu rzecznika i jego adres email na różnych forach, najlepiej o niezręcznej tematyce i się zobaczy ;) Raportuj

  44. ANTEK napisał(a):

    W końcu coś się robi w tym kierunku… na forum pomocy technicznej Google wychodzi na to że taki problem występuje tylko w play… mam nadzieje że się z tym szybko uporają bo już będzie trochę czasu jak problem istnieje. Z resztą do niedawna konsultant pomocy technicznej twierdził że problem jest TYLKO I WYŁĄCZNIE PO SSTRONIE GOOGLE!!!!!! i to kilka razy!!!!
    Raportuj

  45. piotr napisał(a):

    Ja nie otrzymuję smsów z banku! nie mogę zrobić przelewów na zus itp?
    da się coś z tym zrobić? bank zachodni wbk. Raportuj

  46. Wacław Dickens napisał(a):

    Czy dochodzą SMSy z banku ING potwierdzające wykonanie transakcji oraz zmianę numeru telefonu w ustawieniach? Raportuj

  47. cinnek napisał(a):

    Ja mam problem z otrzymywaniem SMSów z numerów sieci O2 z Anglii.
    Oczywiście BOK nie widzi problemu po stronie sieci Play.

    Czy tego typu SMS też są blokowane?

    PS. Mam numer przeniesiony z Plusa. Raportuj

  48. Daniel napisał(a):

    Fajnie gdyby Play wprowadził taką opcję jak przekazywanie środków.
    Zdaje się Orange to ma. Czyli mając dajmy na to 50zł na prepaidzie jednego telefonu, możemy przekazać na przykład całość lub część środków na inny numer.
    Czy byłaby możliwa ze strony Play taka opcja dla waszych klientów?

    Kilka razy mi się to przydało gdy byłem jeszcze w sieci Orange. Raportuj

  49. ojciec mateusz napisał(a):

    ty eryk odczep sie co Raportuj

  50. ojciec mateusz napisał(a):

    i ty john tez Raportuj

  51. dyju13 napisał(a):

    Obsługa Klienta w Play jest faktycznie fatalna od 6dni nie można się do mnie dodzwonić pojawia się komunikat nie ma takiego numeru. Wymiana karty SIM pomogła częściowo mianowicie obecnie można dodzwonić się teraz do mnie wewnętrznie z telefonu PLAY. Dlaczego to tak długo trwa? I dlaczego nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi w czym jest problem? Dodam tylko iż sprawdzalem na innym telefonie i problem ciągle istnieje. Raportuj

  52. Artur napisał(a):

    Precz z CENZURĄ!!!
    Play nie bądźcie tacy chciwi bo tylko na tym stracicie. Ludzi zrazicie do siebie. Raportuj

  53. Gleb Piatikow napisał(a):

    Przed chwilą odpowiedź konsultanta w sprawie niedoręczania SMS-ów z irlandzkiej sieci O2, standardowa regułka i link do niedziałającej ankiety:

    Nr zgłoszenia: XXXXXXXX
    Data wpłynięcia do P4: 2010-11-01 12:45:43
    Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-11-10 08:49:09

    Szanowny Panie,
    informuję, że 1 listopada 2010 roku otrzymałam od Pana wiadomość e-mail na temat SMS-ów międzynarodowych.

    Na wstępie chcę Pana przeprosić za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy. Zapewniam, że było to związane z koniecznością dokładnego zapoznania się z przedstawioną przez Pana sprawą.

    W odpowiedzi informuję, że analiza przedstawionych przez Pana przykładów nie wykazała nieprawidłowości po stronie sieci Play. Należy przy tym dodać, że w celu wyjaśnienia poruszonej przez Pana sprawy niezbędne jest zgłoszenie nieprawidłowości u Operatora, z którego infrastruktury wysłano wiadomości (O2). Proszę zatem o skontaktowanie się nadawcy wiadomości z usługodawcą na terenie Irlandii. Wierzę, że przedstawiona przez Pana sprawa zostanie rozwiązana pomyślnie.

    W związku z tym, że sieci Play zależy na pozytywnych relacjach z Klientami, chcę Panu zaproponować jednorazowy Pakiet 20 minut na połączenia krajowe przyznawane za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jeżeli odpowiada Panu taka forma zadośćuczynienia, proszę o powołanie się w korespondencji zwrotnej na numer powyższej wiadomości (23357327) i złożenie dyspozycji aktywacji Pakietu.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl

    W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

    Z poważaniem
    XXXXXXXXXXXXX
    młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

    P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 Kapitał zakładowy 48 456 500,00 PLN Raportuj

  54. Color napisał(a):

    ja tez dostaje smsy z mbanku.. Raportuj

  55. gizmomp napisał(a):

    Do dyju13: ja tez mialem problem z komunikatem nie ma takiego numeru na moim numerze 888xxxxxx,zgloszenie dalem 27 pazdziernika i do 8 listopada pisalo ze rozpatruja ale nic nie robia.
    I co zrobilem wkurzylem sie i przenioslem numer do Ery.Jestem tam juz 2 dni i dzwoniac z freeconet operator deutsche telekom lub netia mam to samo co w play czyli nie ma takiego numeru.Dalem zgloszenie w erze i czekam zobaczymy co odpisza… ale jest to niemniej ciekawe zjawisko poprzednio numer mialem w orange i tam zero problemow.A jak przenioslem do play i teraz do ery to mam komunikat nie ma takiego numeru.Nic skakam z numerem od sieci do sieci i testuje co i jak… Raportuj

  56. Gleb Piatikow napisał(a):

    Chce sprawdzić status reklamacji, a Play24 leży – 503 service unavailable. Żenada trwa. Raportuj

  57. Sofciaaa napisał(a):

    Mam konto w Inteligo. Na Plusa zawsze dostawałam błyskawiczne powiadomienia o wypłacie, wpłacie itd itp. Od 2 miesięcy jestem w Play i cóż będę musiała zmienić w Inteligo dane kontaktowe (numer). Póki co nie zrobiłam tego, gdyż mam jeszcze aktywną kartę z Plusa… Czytając to wszystko tutaj zastanawiam się czy te smsy, które są tak ważne – będą dochodzić na Play'a? Ktoś może wie?
    Już nie wspomnę o tym znów, że z Nokii nie dochodzą…. Co jest ogromną porażką, jeśli ktoś jako klient kupuje w ofercie telefon tej marki i chce w pełni korzystać z różnych usług. Raportuj

  58. Michał Newiak napisał(a):

    Podpiszcie też umowę z Facebookiem! PLS! Raportuj

  59. marek napisał(a):

    Jaką umowę ?? Raportuj

  60. Aldik napisał(a):

    Rezygnuje z was, zenada zeby olac taka usuluge jak Google Calendar, zenada. Raportuj

  61. Wiktor napisał(a):

    W dalszym ciągu smsy z Google Calender nie dochodzą. O ile dobrze pamiętam to sprawa ciągnie się już od 2 miesięcy!!!! W tym czasie rakieta kosmiczna pokonałaby dużą część drogi na marsa a w playu cisza, rzecznik mówi że spróbują ale czy tylko mówi czy rzeczywiście coś zrobią dowiemy się jak rakieta doleci do Marsa!!! Może? Raportuj

  62. Gleb Piatikow napisał(a):

    Dzisiaj BOK Play NARESZCIE odpowiedziało, że "od kilku dni" blokuje tę usługę – chyba po moich trzykrotnych monitach, aby przed odpowiedzią na moje zgłoszenie przeczytali post ICH WŁASNEGO rzecznika prasowego:

    Nr zgłoszenia: 23736225
    Data wpłynięcia do P4: 2010-11-11 15:22:45
    Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-11-13 12:12:44

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 11 listopada 2010 roku, dotyczące Smsów międzynarodowych.

    Na początku chciałabym Pana przeprosić za ewentualne niedogodności związane z oczekiwaniem na odpowiedź.
    Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby nasi Klienci byli w pełni zadowoleni z naszych Usług jak i również z Obsługi Klienta podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta
    Z myślą o naszych Klientach staramy się na bieżąco szkolić naszych pracowników z usług, promocji obowiązujących w naszej Ofercie jak i z innych wytycznych.Przepraszamy za udzielenie rozbieznych informacji.
    Kilka dni temu Play wyłaczył wszystkim swoim klientom mozliwośc otrzymywania Smsów z zagranicznych bramek, było to spowodowane dużą aktywnością Spamu, wbrew woli klientów.
    Rozumiem Pana zdenerwowanie zaistaniałą sytuacją, pragnę jednak powiadomić że wkrótce takie Smsy bedą wznawiane na podstawie indywidualnych umów.

    Mamy przy tym nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie i będzie Pan zadowolony z usług świadczonych przez Play.

    Ponadto informuję, że w przypadku zgłoszeń wysyłanych drogą elektroniczną, odnoszących się do Pani konta lub usług, prosimy na przyszłość o wskazanie w treści wiadomości: numeru telefonu (bądź konta), imienia i nazwiska (bądź nazwy firmy) oraz hasła abonenckiego.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl.

    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie http://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
    szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
    Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
    status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

    Z poważaniem
    Ewelina K. XXXXXXXXXX
    konsultant back office ds. obsługi klienta

    P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 Kapitał zakładowy 48 456 500,00 PLN Raportuj

  63. JeszczeKlientkaPlay napisał(a):

    Witam, proszę o jakąś konkretną odpowiedź (dokładną datę) kiedy można się spodziewać przywrócenia smsów z kalendarza google. Zaznaczam, że u pozostałych operatorów nie ma takich problemów, a Play sam zraża do siebie klientów. W Państwa sieci jest wiele nierozwiązanych problemów i sporo utrudnień co na pewno nie przysporzy nowych klientów, a wręcz przeciwnie. Raportuj

  64. Piotr napisał(a):

    Czekam na SMSy z Google Calendar, używamy Google Apps w swojej firmie, zmieniliśmy telefony na Play a tutaj taka przykra niespodzianka – pozbawiliście nas dobrego narzędzia jakim jest przypominania via SMS. Raportuj

  65. Marcin napisał(a):

    Myślę że ten PLAY u mnie to był pomyłką – BOK jest na poziomie powiedzmy szkoły podstawowej, sms’y z Googla nie przychodzą, co do jakości połączeń też mam wątpliwości co ciekawe w większych miastach gdzie telefon prawie pokazuje pełny zasięg (tel. test sprawny w 100%) przerywa rozmowę charczy itp. Na szczęście umowa się nie długo kończy! Pozdrawiam chyba już mogę napisać ex abonent play! Raportuj

    • Jacek.S napisał(a):

      Usługa powiadomień już działa. Raportuj

      • ja takze napisał(a):

        Podziękujmy za to firmie Google, bo wg poniższego wątku to właśnie oni rozwiązali problem z otrzymywaniem smsów z kalendarza http://www.google.com/support/forum/p/Kalendarz/tRaportuj

        • Marcys napisał(a):

          No wlasnie, a co zrobi teraz PLAY?
          Na chwile obecna odpowiada

          "Uprzejmie informuję, żę jak już został Pan poinformowany na chwilę obecną zablokowane są zagraniczne bramki SMS w celu wyeliminowania wiadomości SPAM-owych. Niestety powoduje to również blokadę bramki Google. Jednak w bieżącym czasie prowadzone są już negocjacje z Google celem zawarcia umowy i odblokowania wiadomości generowanych przez ten portal."

          Czyli nadal troszke za stara odpowiedz na obecna sytuacje
          a jak sie polapia to pewnie napisza, ze udalo im sie dogadac z google :]

          Poki co nie jestem klientem PLAY ale mysle o tym zeby do tej sieci przejsc i jak narazie dziwne zachowanie widze wobec klientow. Raportuj

  66. bigimr napisał(a):

    w dniu wczorajszym otrzymalem sms z kalendarza google sms byl z nr +447624804881 mam nadzieje, ze to nie jest jednorazowe… Raportuj

  67. pemo napisał(a):

    No spokojnie, już działa wszystko :) Raportuj

  68. dyju13 napisał(a):

    Ponowne uwierzytelnienie numeru i smsy dochodzą ponownie (Ustawienia kalendarza, konfiguracja telefonu…) pZdr Raportuj

  69. Mariusz napisał(a):

    Witam, nie mogę się nigdzie doszukać: jakie są koszty przesyłania powiadomień z kalendarza google na telefon w play? Raportuj

  70. Bartek napisał(a):

    Z facebook'a nie dochodzą wiadomości, naprawcie to. Raportuj

  71. Krzysiek napisał(a):

    Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA. Raportuj

  72. Grzegorz napisał(a):

    pomysł do bani – od czasu wprowadzenia tej bezsensownej blokady składałem reklamację 2 razy, a BOK upracie odpisuje, że Play niczego nie blokuje. Szkoda słów.
    Naprawcie też roaming wewnętrzny – gdy zgubi zasięg Play na plusa przełacza sie jakieś 2 minuty. Porażka. Raportuj

    • 453534 napisał(a):

      Ja złożyłem reklamacje 9.04 i dalej się rozpatruje. Mam nadzieję, że nie dostanę strzału typu 'play nic nie blokuje'. Od 6miesięcy mam dodatkowy nr. w mbanku tylko i wyłącznie do płatności przez liqpay.
      Każdy może spróbować: https://liqpay.com/ do wszystkich opów sms dochodzi, tylko do play nie. Raportuj

  73. blabla napisał(a):

    Dlaczego usługa znów nie działa? Raportuj

  74. Piotr napisał(a):

    Przestały mi przychodzić sms z Kalendarza Google. Raportuj

  75. Marek napisał(a):

    U mnie również przestało działać. Nie mogę również wysłać kodu aktywacyjnego z Google Calendar. Raportuj

  76. chemmix napisał(a):

    Dziś aktywowałem ponownie – działa :)Raportuj

  77. Dawna napisał(a):

    Hey I am so thrilled I found your web site, I really found you
    by accident, while I was researching on Aol for something
    else, Anyways I am here now and would just like to say thank you for a incredible post and a all round thrilling blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I have book-marked
    it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please
    do keep up the fantastic b.
    Michael kors handbags But
    could japan be onto something? Pink enjoys its calming
    properties and greater Tokyo, with a population of nearly Thirty million, is one of
    the safest cities on the earth (try cramming Thirty million Irish people into a place not much bigger than County Dublin
    ). Furthermore, it’s an easy colour to coordinate along with the rest of your wardrobe.
    Plus it compliments pale skin tones.. 

    Also visit my blog :: the iconic metal partsRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty