Tako rzecze rzecznik Play

Strona prawie gotowa

Nowa strona Playmobile.pl bardzo nam się podoba. Rzeczywistość nie była jednak aż tak różowa, jak na filmie, co pokazaliście w komentarzach. Znalezienie błędów nie było trudne ale najbardziej zaangażowane osoby postanowiliśmy nagrodzić doładowaniami.

Radosław
Adrian Kabała
Qper
Tomasz Gajtkowski
kaszpir
Łukasz Dereń
orson007
Kamil Siedliński
Konrad604
Jan

Piszczie proszę swoje numery telefonów na konkursy@blogplay.pl.

Nowa strona powstała w agencji K2 Internet.

Komentarze

  1. ddluk napisał(a):

    Nadal są drobne błędy :) Np. nie działa Cennik Modemów w Ofercie Play Online na stronie: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/dokumRaportuj

  2. Play2faces napisał(a):

    dzięki, ciagle działamy i poprawiamy Raportuj

  3. Adrian Kabała napisał(a):

    Jak wejdziemy w telefony i akcesoria np. -> http://www.playmobile.pl/pl/telefony/htcwildfire_… to w prawej części ekranu mamy "Konfiguracja telefonu" powinna nas ona przenieść do konfiguracji a przenosi na stronę główną.

    Ps. Kocham swoją prace testera :D Raportuj

  4. ojciec mateusz napisał(a):

    a czemu nie ja dostałem doładowanie? Raportuj

  5. Wiktor napisał(a):

    Bardzo podoba mi sie nowa strona Playmobile. Trzymajcie taki kurs. Raportuj

  6. Adrian Kabała napisał(a):

    Tak ta strona która jest teraz jest bardzo fajna, o wiele lepsza niż poprzednia, w wolnej chwili poszukam błędów;) Raportuj

  7. Qper napisał(a):

    Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam Raportuj

  8. Marcin napisał(a):

    Nadal nie mozna wyslac swojej aplikacji w ofertach pracy! O ile juz wyswietla sie "kod z obrazka" to nie da sie zaznaczycz "kwadracika" dotyczacego zgody na przetwarzanie danych osobowych. Do tego nadal nie da sie wyszukiwac ofert pracy wg. wojewodztwa i odpowiedniego dzialu – wyswietlane sa tylko te najnowsze.. Raportuj

  9. ojciec mateusz napisał(a):

    a stronka nbardzo fajna :) Raportuj

  10. ojciec mateusz napisał(a):

    a kiedy rozwiazanie zalegych konkursow ? Raportuj

  11. Maniek99 napisał(a):

    A w play24 nadal niektóre linki nie działają: http://img541.imageshack.us/img541/943/playo.png Raportuj

  12. Adrian Kabała napisał(a):

    http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/cate… w dolnej części strony rozjechała się sekcja z linkami Raportuj

  13. Gapcio napisał(a):

    tutaj też codieramy na krańce internetu :p http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/pomoc
    Raportuj

  14. odchodzi4 napisał(a):

    myśle ż etrzeba ogłosic kolejny konkurs na znależienie błędów na stronie playmobile.pl Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      odchodzi4 – ciągle nie można sprawdzić do kiedy ważne są Nieograniczone Rozmowy w Play Fresh a Ty zamilkłeś. Potrzebuję wsparcia w walce ;-) Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        no ale jak mam napisać że kod *107# nie działa jak mi działa Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          A wybrałeś jakąś opcję spośród tych nowych we Freshu? Domyślam się, że darmowe rozmowy w Play. Ja opcji jak na razie nie wybrałem i mi ten kod nie działa (komunikat – "Funkcja niedostępna."). Kurczę, jak w regulaminie promocji jest jakiś kod to powinien działać jak należy! Raportuj

  15. ojciec mateusz napisał(a):

    a zasieg jest ok nawet w piwnicy mam zasieg Raportuj

  16. xd52 napisał(a):

    Jaka tam prawie gotowa,błędów jeszcze a błędów. Raportuj

  17. odchodzi4 napisał(a):

    dołądowania jak doładowania a w jakiej wysykości czyżby 5zł ? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Po co narzekasz
      były kiedyś takie doładowania od rzecznika?! nie przypominam sobie.

      Przeważnie jest to 30 zł, a darowanemu koniowi…. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        nie narzekam tylko realnie podchodze do sprawy i jest 10 osób nagrodzonych czyli minimalnie 10x 5zł =50zł
        wątpie żeby było 10x30zł =300zł doałdowań a jeszcze jak nigdy kwota doładowania nie jest podana dla tego domniemuje że ta kwota jest niska i wynosi 5zł max 10zł Raportuj

        • gumisiowy sok napisał(a):

          nawet jeśli będzie 5 zł, to co z tego? są konkursy z lepszymi nagrodami (np. htc desire, htc desire hd, aplikacja wesele na fb i mnóstwo innych) i są konkursy z "drobnymi" nagrodami (koszulki, doładowania).

          mam wrażenie, że spora grupa ludzi na tym blogu jest wiecznie niezadowolona i wiecznie jest na NIE i ma wieczny problem ze WSZYSTKIM. jak rasowi polacy.

          jak nie ma konkursów – źle, jak jest konkurs – żle, bo:
          1. i tak jest ustawiony
          2. i tak są słabe nagrody
          3. bo nie taki, bo sraki i owaki… Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            a czy ja skrytykowałem i napisałem że słaba nagroda napisałem tylko że raczej niska bo duzo osób nagrodzonych a to nie jest żadna krytyka tylko obiektywna ocena Raportuj

            • gumisiowy sok napisał(a):

              twoja wypowiedź "zabrzmiała" jak pogarda tudzież ironia ("czyżby 5 zł?").
              i twoja wypowiedź jest subiektywna, nie – obiektywna :)

              ale z tego co się orientuję, to jest wiele konkursów (i nie tylko!) na tym blogu, które krytykujesz…
              "jak nie wiadomo kogo wybiorą jak wiadomo samych lizusi pojada na PD"
              "KONKURS USTAWIONY BYŁ TAK JAK SIĘ TEGO SPODZIEWAŁEM"
              "ja mam plan na ten konkurs ale jest jeden problem uczciwie będzie a przecież o to nie chodzi bo musi być oszukańczy konkurs"
              "zasada jest jedna kto bardziej wazeliną posmaruje ten wygra."
              "Ale się podniecacie konkursem jak małe dzieci. przecież nagroda jest żenująca naklejki dla przedszkolaków" Raportuj

            • gumisiowy sok napisał(a):

              najlepsze na koniec:
              "Co za brzydki samsung z klapką.Nie znoszę takich telefonów do tego tani na ceneo kosztuje 457zł a play chce 199zł w abonamencie to jakiś żart"

              odchodzi4, a może to TY powinieneś wyznaczać trendy? zamiast poychać głupoty na blogu zostań trendsetterem! :) Raportuj

            • odchodzi4 napisał(a):

              a co to nie żart z klienta kazać mu zapłacić za tel 199zł i jeszcze ma opłacac abonament jak na wolnym rynku tel kosztuje 457zł a najśmieszniejsze jest w tym wszystkim że operator kupił ten tel za mniej niż 199zł.

              a w sprawie konkursów to nie tylko ja pisałem że ustawiony ile było innych wpisów blogowiczów ze oszustwo z konkursem oj sporo tego było.

              gumisiowy sok nie ładnie ukrywać się pod przybranym nickiem jak wiadomo kim jesteś

              Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              skoro twierdzisz, iż te konkursy są ustawione TO ZREZYGNUJ Z NAGRODY, w końcu … te konkursy są ustawione Raportuj

            • odchodzi4 napisał(a):

              konkursy były kiedyś ustawione ale od dłuższego czasu są w miarę obiektywne
              Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              … ponieważ wygrywa je odchodzi4,

              uwierz Mi: żadne konkursy nie są na tym blogu ustawiane, nie znasz ludzi a oceniasz ich w bardzo krzywdzący sposób Raportuj

            • odchodzi4 napisał(a):

              a jak nazwiesz te konkursy które były rok temu gdzie nie jasne były zasady ich i się zmieniały w trakcie konkursu. uczciwe były może powiesz.

              A czy ja aż tak dużo wygrywam w tych konkursach?
              chyba tylko 3 razy na taka ilośc konkursów są inni weterani którzy wygrali kilka tel Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              wymień te konkursy, których zasady zmieniał Marcin w trakcie ich trwania,
              jak ty wygrywasz – jest spokój, jak nie – momentalnie piszesz, iz to przekret, oszustwo itd.
              uwierz mi- wygrałeś wiecej konkursów niz 3
              nie ma takiego gracza który wygrałby kilka telefonów

              Wiem o czym piszę- jestem stałym bywalcem tego bloga. Jak tak dalej pójdzie to PLAY uzna Mnie za emeryta/rencistę w tym aspekcie. Raportuj

  18. jahu napisał(a):

    Marcinie poprawcie stronę z telefonami bo telefony są na niej powtórzone wielu brakuje co wielokrotnie sygnalizowałem zarówno przy becie jak i przy już niby dopracowanej stronie. Raportuj

  19. Naćpany Play'em napisał(a):

    Zasięg sobie najpierw poprawcie 2G a nie zajmujecie się duperelami. Raportuj

  20. Karlos20 napisał(a):

    Szkoda, że wyróżnienie nie trafiło do mnie… A stronka jeszcze ma błędy, ale jest tak tragicznie Raportuj

  21. Sebastian napisał(a):

    Patrząc na to jak działa cała strona play mam dziwne wrażenie, że lepiej by zarząd zrobił gdyby dał 500zł jakiemuś studentowi, który postawił by całość na jakimś darmowym CMS niż wydawać fortunę na to co jest teraz i czasem działa.
    – Chodzi piekielnie wolno jak by działało na hostingu za 100zł rocznie.
    – Gigantyczne problemy żeby zobaczyć jakie telefony są w ofercie
    – Nie dochodzą SMS potrzebne do autoryzacji logowania w usługach itp.
    + Jedyny plus teraz to, to że ktoś nie wpadł na pomysł żeby całość zrobić np we flash Raportuj

  22. Color napisał(a):

    jakiego spotu ? Gdzie ? Raportuj

  23. Color napisał(a):

    bo nigdzie nie jest to dobrze widziane :] Raportuj

  24. fc. napisał(a):

    Link do regulaminu Pakietu 600 SMS do wszystkich sieci ( http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-karta/p… ), który właśnie chciałem nabyć zwraca – Nie uzyskano połączenia z serwerem: https://89.108.195.36/resources/pdf/Regulamin_Ofe… Pozostaje zawierzyć Regulaminowi usługi, który był na Telepolis.. .http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2010-10/play-pakiet-600-sms-1.pdf Raportuj

  25. Darek napisał(a):

    Czemu moje zamuwienie zniklo na darmowe startery?Robicie sie kiepscy pod wzgedem jakosci!!!!!!!!! Raportuj

  26. rębek napisał(a):

    Dziwi mnie to, że skoro strona powstawała przy pomocy agencji reklamowej, to jak mogła mieć tyle dziur, a i nadal takowe są, jak to widać tutaj ba blogu w komentarzach. Wydaje mi się, że opóźnienie tygodniowe w podawaniu tej informacji klientom Play niczego strasznego by nie zmieniło, a przede wszystkim nie utwierdziło klientów w przekonaniu, że Play kolejny raz oddaje użytkownikom niedokończone usługi, czyli tutaj korzystanie ze strony. Można było przeprowadzić to lepiej. Raportuj

  27. Mobile napisał(a):

    Dlaczego nie można zarejestrować numeru Play Fresh poprzez stronę PlayMobile.pl? Raportuj

  28. gość napisał(a):

    Dlaczego nie ma informacji nt ceny brutto i netto na poszczególnych podstronach?

    Dla przykładu tutaj nie ma informacji czy 50 PLN abonamentu jest brutto czy netto: http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/show

    Ps Z mojej perspektywy strona zmieniła się na gorszą… Trzeba się sporo nagłowić jak dopasować wybrany telefon do oferty. Lub dodać nieco roboty waszemu działowi obsługi klienta. Raportuj

  29. luk napisał(a):

    wiedziałem że play to śmieciowa firma, ale żeby po tym jak dowiedzieli się, że nie chcę przedłużyć internetu ponad 12 miesięczną umowę ograniczyli mi transfer do 5 kB / sek. strona otwiera się 5 minut – na szczęście mam już Orange ale to naprawdę wstyd – i potwierdza tylko moje zdanie o play-srej :)
    jakby który "klakier" chciał sprawdzić – 883 615 538
    rozdawajcie darmowe startery – będzie was 7 milionów :) Raportuj

    • Darek napisał(a):

      Najpierw rozdaja startery i nie wysylaja ich do klientow……mialem status przyjete…czekalem co dalej po kilku dniach zniklo…po rozmowie z konsultantem sklepu…nic nikt nie wie ze takie zamuwienie mialo miejsce.Gruszka….pytam sie …..czy firma PLAY celowo to robi ……zeby pozyskac klientow…bo to troszke dosc dziwne zachowanie i dbanie o klienta?Bo jesli tak to ja sie wypisuje jak skonczy mi sie karencja…co z tego tanio jest u Was…ale za jaka cene ? Raportuj

  30. Jarek napisał(a):

    Nie wiem czy to już było, ale wchodzą na główną stronę -> Telefony i Akcesoria -> wybieram Motorola Flipout -> Dobierz Ofertę x2 -> i na stronie w wyborem oferty pokazuje się Nokia 5800.
    Coś to niedopracowane dalej jest… Raportuj

  31. majkki napisał(a):

    Nadal na tej stronie http://www.playmobile.pl/pl/oferta/jestem-w-play/… po kliknięciu w Sprawdź promocje przenosi do adresu http://www.playmobile.pl/pl/promocja/dla-dokupuja… a tam są nie wszystkie promocje. Dodatkowo po kliknięciu w Ekstra Doładowanie przenosi nas do promocji Przenieś nr do Play! Do poprawy! :) Raportuj

  32. lidia napisał(a):

    Play zpowiada nową ofertę w Play Online. Na 10 listopada br. P4, operator sieci Play zpowiada prezentację nowej oferty dostępu do internetu – w Play Online. http://www.telix.pl/artykul/play-zpowiada-nowa-of… Ciekawe co bedzie – szybszy internet? Raportuj

  33. Marcin napisał(a):

    żeby strona w miarę działała muszę używać Mozilli . :/ Raportuj

  34. aso napisał(a):

    "Nowa strona Playmobile.pl bardzo nam się podoba" – czy to żart? A może to kwestia "vox populi" i ogólnie panującego bezguścia. Poprzednia wersja witryny bardziej mi pasowała jako użytkownikowi i szkoda, że nigdy nie była dopracowana, a ostatnio wręcz zaniedbana. Obecna, nieprzyjazna i rozrzucona, zimna i chaotyczna, niestety, nie budzi mojej sympatii. Pomijam techniczne niedoróbki, źle otwierające okienka czy puste linki, ale ten długi spis to dopiero popis (http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/categorypostpaidphone). Może dajcie więcej swobody twórcom, więcej zaufania, a jeśli to mają to… zmieńcie projektantów lub zróbcie konkurs. Pozdrawiam. Jedynie użytkownik. Raportuj

    • wiktor napisał(a):

      Strona jest bardzo miła w odbiorze, sympatyczna,ciepla, przyjazna i przyjemna dla oka, cale szczescie nie jest tak okropnie chaotycznie rozdrobniona i trudna przy pierwszym kontakcie i nawigowaniui jak w przypadku stron Ery lub Plusa.

      Bardzo podoba mi sie dobor kolorow z dominujacym fioletem, grafika i kolory nie gryza sie, nie kluja i sa stonowane. Za grafike daje najwyzsza note. Fiolet buduje swietny klimat a to flagowa barwa Play. Grafika w serwisie jest zrobiona ze smakiem, dopracowana, przemyslana i kompnuje sie idealnie z trescia. Uklad,dzialy i informacje ulozone w logiczna calosc, atutem jest duza przejrzystosc i zachowana prostota w dotarciu i szukaniu informacji. Nawigacja jest prosta i intuicyjna. Raportuj

  35. odchodzi4 napisał(a):

    nadal błąd jest na stronie palymobile.pl

    Wyznaczyliśmy sobie 5 kluczowych wartości firmy, które pomagają nam osiągnąć sukces.

    1 Innowacyjność
    2 Prostota
    3 Pewność siebie
    4 Pasja

    a piąte to chyba kazdy sam sobie musi dopowiedzieć moja propozycja
    5 okradamy klientów Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      odchodzi4: już dawno zgłosiłem ten błąd,

      p.s. z łaski swojej nie obrazaj innych, czy masz dowody na to iż PLAY okradł konkretnego klienta? Jeśli tak – zgłos to do odpowiednich organów, jeśli nie – z łaski swojej siedz cicho i nie przeszkadzaj innym. OK? Raportuj

    • Gapcio napisał(a):

      Mnie tam Play nigdy nie okradło a mam u nich abonament ponad 2 lata… I tak samo nikogo z mojej rodziny a mamy kilka numerów w Play i wszystkie na abo ;) Raportuj

  36. Adam Janasik napisał(a):

    Gdzie niby można komentować treści? Nie widzę takiej opcji na waszej stronie. Raportuj

  37. qqupa napisał(a):

    przynajmniej wiadomo gdzie NIE robic strony www ;) K2 Internet Raportuj

    • wiktor napisał(a):

      Jezeli mam byc szczery to strona pLay wyglada o niebo ciekawiej i lepiej od strony Ery czy Plusa. Raportuj

      • fc. napisał(a):

        Ciekawiej, nie ciekawiej – zależy. Komentującemu chodziło raczej o upublicznienie takiej, co tu dużo nie mówić, wczesnej bety, jako strony OFICJALNEJ. Przecież w dni upremiery to byłą amsakra, zresztą nadal sporo linków do nikąd.Jeżeli tego dnia jakiś klient, któy w ogóle byłnieswiadom nowej strony i nie walczył o doładowania szukał jakiejś informacji – wyrobił sobie negatywne zdanie o Play. Raportuj

  38. tomek_k napisał(a):

    A Ja mam nowy stary błąd:

    A mianowicie po zalogowaniu do play 24 w zakładce "Moje konto" w kolumnie "Data ważności" nie wyświetla wszystkich dat ważności pakietów, a tylko datę ważności konta złotówkowego…\
    http://tomasz.us/resources/play01.jpg Raportuj

  39. blablabla napisał(a):

    Zgodnie z obietnicą.
    A do kogo się zgłośić w sprawie konkursu NotkaSMS?
    Jaka jest w nim głowna nagroda i dlaczego jej nie otrzymałem?
    Fajnie że dalej zero reakcji ze strony Rzecznika.
    Naprawdę wyśmienicie:I
    Pozdrawiam.
    Raportuj

  40. Set napisał(a):

    Narzekacie, a Play zpowiada nową ofertę w Play Online. Więcej będzie wiadomo 10 listopada.
    Raportuj

  41. Paweł napisał(a):

    Z góry przepraszam, że tutaj, ale jest szansa, że ktoś odpowie.
    Wiadomo może kiedy do oferty trafi Motorola Defy. Liczę, by załapać się może na niego, bo póki co albo interesujące telefony są niedostępne (jak Wildfire lub Flipout), albo ich cena po okresie niedostępności podskoczyła w górę (c6).

    Serdecznie dziękuję za odpowiedź Raportuj

  42. Rogi napisał(a):

    U mnie w ogóle nie da się wybrać producenta w telefonach.
    http://www.playmobile.pl/pl/telefony/Telefony/indRaportuj

  43. bastian napisał(a):

    Ja z ciekawości obejrzałem teraz to porównanie cen dla Heyah, bo to mój drugi starter i dosyć dobrze się orientuję w jego cenach:) No i tu też transfer jest zaniżony, powinna być prawidłowa cena 2gr/100kB, tymczasem na stronie znajduje się 2 gr/50kB. a przecież Rysiek w reklamach tyle o tym mówił:)
    Raportuj

  44. patrickos napisał(a):

    Znalazłem trochę błędów jeśli chodzi o oferte konkurencji, a przede wszystkim TT (nie znam dobrze Plusa i Orange). Zmieńcie to, bo jak błędy zostaną to troszkę wstyd:) Konkretnie to na stronie porównującej play fresh z innymi pre-paidami http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/por… przedłużenia doładowaniem 10 zł są źle podane – zamiast 7 dni, według Was jest 5 dni w Hot. A jeszcze , że widzę to opłata za transfer danych też źle podana – zamiast 72gr/500kB jest 72 gr/50kB – spora różnica;)
    Raportuj

  45. Piotr napisał(a):

    Jestem w Play od lipca 2009, ciągle dużo czytam o tym że zasięg słaby, że współpraca z Plusem słaba itp. Mieszkam w Lublinie, zasięg jest doskonały, w podróży podobnie, jakość rozmów po prostu rewelacyjna i w 2G i w 3G a używam dość bylejakich telefonów typu Nokia 6500, 6220 classic albo 6300. Więc nie bardzo wiem o co chodzi. Raportuj

    • JestemTu napisał(a):

      Zazdroszczę Ci zasięgu 3G – mieszkam 80km od Lublina i niestety mój iPhone śmiga tylko w 2G :-/ Ale cierpliwie czekam na lepsze czasy. Raportuj

  46. Siergiej napisał(a):

    Ja tak poczytałem komentarze w tym artykule i stwierdziłem że Play ma masę błędów i to już nawet nie chodzi o tą stronę której w ogóle nie powinni wprowadzać. W tekstach i artykułach też mają błędy. Tak jak już ktoś zauważył w Heyah od zawsze było 2gr za 100kB. W TT wydłuża kwota 10zł na 7 dni a nie na 5. Tak samo pakiet internetowy w TT 72gr nie za 50kB a za 500kB. Nie wiem skąd te pomyłki ale jeżeli się coś porównuje to trzeba mieć rzetelne informacje. Może być to różnie przyjmowane. Niektórzy mogą być tak złośliwi że wetkną specjalne wprowadzanie klienta w błąd lub celowe błędy aby to oferta Play była bardziej korzystna. Trzeba to pozmieniać, bo dziwnie wygląda. Raportuj

  47. Mazieh91 napisał(a):

    A ja mam takie pytanie, czy pakiety internetowe są teraz jednakowe dla Play Indywidual oraz Biznes?? Bo zawsze jak chcę sprawdzić jakie są te pakiety to odsyła do strony klientów indywidualnych oraz z tego co się orientuje to opły też są różne ponieważ klient biznesowy płaci jeszcze vat, więc albo ja mam problem albo jest to kolejna wada strony. Raportuj

  48. odchodzi4 napisał(a):

    ładny tekst reklamowy z linkiem Raportuj

  49. Matyk90 napisał(a):

    Ze starej strony brakuje mi tylko jednego!
    To że przy każdym telefonie było ile kosztuje w każdej z ofert… Raportuj

  50. JestemTu napisał(a):

    Czekam na pełny zasięg 3G – Biłgoraj – woj lubelskie – i będzie jak w raju! Pozdrawiam i dzięki za kawał dobrej roboty. Raportuj

  51. Kriz napisał(a):

    Marcinie – zamówiłem 3 startery – myślałem
    że przyjdą 3 odpowiedzi a tutaj

    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 19:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 18:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:46
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:10
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 17:06
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:47
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:27
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:27
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 16:27

    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:47

    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:26
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:07
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:07
    eShop@playsklep.pl Zamówienie wysłane 3 kB 15:07
    Raportuj

  52. Tomek napisał(a):

    czekam na zagięg 2G gsm Play Tarnogród woj lubelskie ( tylko z waszej sieci nie ma tam nadajnika a fajnie zeby był pozdrawiam Tomek (pasowało bym tu napajnik play postawic też i by był komplet Raportuj

  53. Sylwek napisał(a):

    kiedy nadajnik macierzystej sieci Play w Tarnogrodzie woj.lubelskie (śą nadajniki wszystkich sieci , tylko z play nie ma a przybałby sie – pasowało by zmienić teń stań w gminie Tarnogród Raportuj

  54. wloch napisał(a):

    Czy ktos tez tak ma – ze co 20 minut dostaje z playa meila z informacja ze zamówienie na starter zostałoo wysłane?? OD 15-stej dokładnie co 20 minut dostaje taki spam !!!! Raportuj

  55. Chłopak z wioski napisał(a):

    Jak zamówię więcej niż 3 startery na jeden adres zamieszkania, to czy będę musiał płacić za następne Darmowe Play Fresh które zamówię? Raportuj

  56. Marek Szymaniak napisał(a):

    Strona to porażka i pomyłka. Nie można na niej nic znaleźć. Proszę wpisać cokolwiek (np "e-awizo" czy też "bramka sms") w wyszukiwarkę widoczną na stronie głównej na górze po prawej. Fajnie że wyświetli wyniki, tylko co z tego skoro każdy link odsyła do końca internetu (error 404)

    Jak się robi nową stronę, to najpierw się ją testuje, oznacza jako beta a nie czeka na opinie wkurzonych klientów! Raportuj

  57. Darek napisał(a):

    ale blendy…wstydz sie play,ciekawe jak tam moj starter Raportuj

  58. Adrian Kabała napisał(a):

    Po prostu Play przydał by się jakiś analityk/tester systemowy który przed wypuszczeniem wersji chociaż trochę by poklikał ; Raportuj

  59. BORAX napisał(a):

    Ale P24 śmlimaaaaaaaaaaaaaaaaaczy :/
    Poprawcie to. Raportuj

  60. gutek napisał(a):

    Błędy techniczne to jedno, ale jak już ktoś wspomniał, kuleję też merytoryczna strona informacji. Nie wiem, czemu oferta konkurencji jest podana błędnie – i to negatywnie dla niej. Przecież 2 gr za 100kb w Heyah jest chyba od ponad roku ( anie 2gr za 50kb jak utrzymuję to tabelka dostępna na serwisie)… Trochę obniża to obiektywizm Play, co więcej -mimo informacji internautów na ten temat – nie wprowadzono zmian na stronie… Raportuj

  61. Adam napisał(a):

    Info o tym, kto stworzyl strone, to ma byc antyreklama ?
    Bo powodem do dumy w dniu startu byc nie moze ! Raportuj

  62. Wirka napisał(a):

    Chciałabym zauważyć, że mimo pierwszego, pozytywnego wrażenia, jestem załamana budową sekcji dot. telefonów. Przy poprzedniej wersji bez problemu można bło odnaleść dany model i podać informację. W tej chwili strona jest bezużyteczna (nie wyświetlają się inf. np. o zawartości zestawu, w przypadku nowych modeli jest to bardzo niewygodne), w zasadzie pozostało mi korzystanie z cennika „tabelkowego” i niezależnych portali typu mgsm. Duże utrudnienie dla całej sekcji sprzedającej „przez słuchawki”. Dołki pod nami kopiecie kochani, ogarnijcie jakąś tą sekcję! Może tak chociaż link do dawnej wyszukiwarki? Raportuj

  63. Bombel napisał(a):

    Play ma dziwną manie do wypuszczania tworów niedokończonych.. Ciągle coś w tej sieci nie tak… Przecież tak nie powinno być i szkodzi to ich reputacji… Nowa strona jakaś super nie jest m.in przez te niedociągnięcia i błędy. Ajjjjj z tą tabelką zawierające jakieś stare info to już trochę przegięcie z tego wzg że maksymalnie wprowadza w błąd. Takie błędy jak w TT, 72gr/50kB zamiast 72/500kB to bardzo duża różnica… Raportuj

  64. Darek napisał(a):

    nic nie bendziesz musial placic…tak samo mam jak ty. Raportuj

  65. Adam napisał(a):

    I dodatkowo obciaza Cie kosztami logistyczno-weryfikacyjnymi. Jest o tym mowa w regulaminie zamawiania zestawow, w punkcie 8. Za kazdy zamowiony starter powyzej trzech obciazaja Cie kwota 78 zł + VAT. Raportuj

  66. odchodzi4 napisał(a):

    a tak na marginesie podejrzewam że zamówienie przejdzie na więcej niż 3 startery na dany adres wystarczy delikatnie zmienic adres np dopisać litere klatki i już kłopot z głowy znając życie system playa zweryfikuje jako innny adres tylko niech zamówi ktoś inny od ciebie w rodzinie .kurier trafi z zamówieniem Raportuj

  67. Chłopak z wioski napisał(a):

    Pytam się i nikt mi nie chce odpowiedzieć. Zamówiłem już 3 startery na jeden adres. Co się stanie jak zamówię jeszcze parę? Będę musiał płacić czy zlecenie zostanie odrzucone? Proszę o wiarygodną odpowiedz. Raportuj

    • Kriz napisał(a):

      Odpisałem ci przecież
      3 startery na 1den adres
      Zamawiając 4ty starter , nie zostanie one zrezlizowane
      przyjdzie mail z ESZOPA – zlecenie anulowane
      Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      zamów startery jak przyjdzie kurier i bedzie kazał zapłacić odmówisz przyjęcia startera i nic nie będziesz płacił masz do tego prawo. Raportuj

  68. ojciec mateusz napisał(a):

    wiecie co wam sie juz naprawde nalezy okrzn 75maili dostalem ze starter mi przyslecie a tel na a bo z eshop ani widu ani slychu Raportuj

  69. Hubert napisał(a):

    Nie żebym sie czepiał…..ale w sekcji telefony….gdy chce jakiś znaleźć …. juz kombinowałem jak koń pod górke wyswietla dalej że nie ma takiego telefonu…może ja coś źle robie :D Raportuj

  70. Poll napisał(a):

    Ratunku!!!!!!!Pomocy!!!!! e-mail bomb . Cały czas napierdzielacie mi skrzynkę info o wysłaniu startera. A ja tylko jeden zamówiłem. Raportuj

  71. Chłopak z wioski napisał(a):

    Ja dostałem 140 maili od rana 8:00 i nadal dostaje. To jest SPAM na pocztę. Żądam pakietu minut za to dziadostwo! Raportuj

  72. mirekb napisał(a):

    mialo byc nowe play 24..szkoda ze 3 mies temu zlikwidowano daty waznosci pakietów z wap play24.miało to wrócic-zapewne sie to nie uda..co do samej strony to jeszcze nie to ale.. Raportuj

  73. ojciec mateusz napisał(a):

    ja juz maili nie zlicze kolo 200mam gdzie mozna zglosic jak sie spam dostaje? Raportuj

  74. ojciec mateusz napisał(a):

    dla mnie to co najmniej nokia c6 za straty moralne Raportuj

  75. ojciec mateusz napisał(a):

    ktos tu dzis mowil ze moje 4wpisy na blogu to moze spam a 200 maili to co? zadam odszkodowania:) Raportuj

  76. kurzajka oka napisał(a):

    Ciekawe czy play online przyspieszy takze dla aktualnych abonentow… cale szczescie zostalo mi jeszcze tylko pol roku i rezygnuje z mobilnego netu, wole byle jaki oby na kablu! Raportuj

  77. ojciec mateusz napisał(a):

    zrobcie cos mi caly czas spamuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  78. www napisał(a):

    Żenada !!! Agencja towarzyska zrobiłaby lepiej dopracowaną stronę niż ta cała K2…. Wszędzie błędy, tak jakby ktoś to nogami robił… Jak się nie potrafi czegoś robić, to się po prostu za nie bierze! Teraz użytkownicy szukają błędów, które niby fachowcy powinni byli wcześniej usunąć. Amatorstwo i tyle… Raportuj

  79. jahu napisał(a):

    Poprawcie stronę e-shopu a szczególnie stopkę bo elementy zamiast pojawiać się poziomo pojawiają się pionowo. Raportuj

  80. @Abikun napisał(a):

    Dział "Telefony i akcesoria" to kompletna porażka, brakuje modeli przy wyszukiwaniu z panelu po lewej stronie, dopiero wyszukiwanie po nazwie cokolwiek daje. Kompletny bezsens bo klient albo musi wiedzieć już wcześniej, że play brakujący telefon ma w ofercie albo szukać na czuja konkretnego modelu i liczyć na to że go znajdzie.
    Brak wszystkich cen w abonamentach to kolejny duży minus, definiowanie abonamentu przed samym wyszukiwaniem jest zdecydowanie mniej wygodne, no chyba że nowa taktyka Play ma na celu marnowanie czasu klientów przez sztuczne przedłużanie ich pobytu na stronie.
    Największą porażką jest jednak zakładka Dane techniczne, w której zamiast konkretnych danych liczbowych jest tylko masa zielonych ptaszków. Mogę się więc dowiedzieć np. że telefon ma ekran i ekran ten ma rozdzielczość poziomą i pionową (czyżby były takie, takie które ich nie mają?) natomiast nigdzie nie ma JAKIE to są rozdzielczości.
    Strona Play przypomina galerię (tą konwencjonalną, nie internetową) dużo kolorowych obrazów z malutkimi karteczkami obok zawierającymi minimum informacji. Nie wiem, kto zarządził przejście ze statusu beta nowej strony do pełnego statusu ale osoba ta najwyraźniej na świecie patrzyła jedynie na obrazki a nie na faktyczną treść…. Raportuj

    • Rami napisał(a):

      W pełni się zgadzam. Przecież to kpina, żadna sieć raczej nie wypuszcza strony bez zbadania błędów. Cóż, zakładka telefony to śmiech na sali. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Jakich znowu modeli brakuje? Ja mam od Apple do Toshiby poprzez jakiś myPhone, Playset. O to chodzi??? Raportuj

  81. Marcin napisał(a):

    Nie działa również "status przenoszenia numeru" albo wraca na główną stronę, albo prowadzi do błędu 404:/ Raportuj

  82. Adrian Kabała napisał(a):

    Coś cisza z tymi doładowaniami…. a wymienieni wyżej koledzy dostali coś?:) Raportuj

  83. ojciec mateusz napisał(a):

    z tym spamowaniem maila chyba juz to naprawili bo juz mi nic nie przychodzi:) a w miejsce gdzie jest wasz header mozecie ustawic ze jutro konferencja prasowa :) Raportuj

  84. Imię napisał(a):

    Nowa strona jest bez ładu i składu. Nieintuicyjnie zaprojektowana, stanowi zaprzeczenie wszystkiego co bylo do tej pory u Play i innych operatorów. Trzeba się nagłowić, zeby dotrzeć do takiego czy innego pakietu. Rozrzucone w różnych miejscach informacje nt. jednej rzeczy… Poprzednia strona była zła. Ta jest fatalna. Popatrzcie na era.pl – tak się robi strony dla klientów! Raportuj

  85. YantaR napisał(a):

    hmmm a co z użytkownikami Google Chrome? :> strona totalnie się rozjechała, zadbajcie o standardy W3C i nie będzie problemów Raportuj

  86. @pawelnyczaj napisał(a):

    Strona bez problemu wyswietla sie w IE9 Beta, która jest zgodna z nowymi standardami (przechodzi ACID 3). Jednak zdarza się jeszcze, ze klikniecie na niektóre linki prowadzi do strony z informacją o błędzie. Jednak styl strony poszedł w dobrym kierunku i wyróżnia się na tle innych operatorów. Raportuj

  87. Tomasz napisał(a):

    Witam.Musze przyznać że jestem zawiedziony jakością strony.A szybkość działania oszałamiająca!Dzisiaj od rana nie mogę zalogować się do play 24 żeby doładować dziecku telefon!Załamka totalna! Raportuj

  88. Grover napisał(a):

    MASAKRA!! Strona chodzi jak wersja BETA. Bardzo mała liczba telefonów dostępnych w PLAY. Problemy z logowaniem do PLAY24, brak danych w specyfikacji telefonów same zielone ptaszki.Myśle ze warto do PLAY24 dodać opcje dla klientów chcących przedłużyć umowe tak jak to wygląda w erze ze mozna załątwić wszystko przez net a nie gdzieś dzwonić lub chodzić po salonach.Albo przynajmniej zobaczyć jaka oferta jest nam przygotowana w ramach przedłużenia umowyy. Raportuj

  89. anonimos napisał(a):

    nic się nie zmieniło, nadal brakuje w ofercie np. motoroli milestone Raportuj

  90. Jacek napisał(a):

    Równiez nie moge sie zalogowac do Play 24. Nie bede biadolil, bo mamy swieto, ale jutro to co innego :) Raportuj

  91. Damian napisał(a):

    Dużo błędów znalazłem. Na początku chciałem przejrzeć abonamenty bez telefonu dla oferty biznesowej.
    1. Jak się kliknie na górze "Zestawienie abonamentów" http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/abonament/… to przenosi na stronę główną oferty indywidualnej.
    2. Na dole http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/abonament/… "Kup ofertę bez telefonu" przenosi dalej na tą samą stronę.
    3. Jak już udało mi się odszukać zestawienie abonamentów bez telefonu dla oferty biznesowej to po kliknięciu zamów jest strona z wyborem telefonu – jednym zdaniem: nie da się zamówić telefonu przez internet.
    4. NA dole w stopce jest "Oceń nas" po kliknięciu się nie otwiera

    Przeglądarka Firefox 3.6.12 system windows. Raportuj

  92. Aurdi napisał(a):

    Strona nadal nie działa jak powinna: Wchodzę w http://www.playmobile.pl/pl/telefony/index.html a tam nic się nie ładuje. Sprawdzone w Opera 10.63, Firefox 3.6.12 z efektem takim samym. Raportuj

  93. Aurdi napisał(a):

    W IE po wejściu na wyżej wspomnianą stronę następuje zablokowane przeglądarki. Raportuj

  94. Marcin napisał(a):

    Dajcie spokoj z ta nowa strona, byscie sie wstydzili uruchamiac taki chlam,

    Nowa strona w Play to wstyd i antyreklama, badziew totalny. Raportuj

  95. Spiderxx napisał(a):

    Widze ze wielu z was lubi koloryzowac.Namojej przegladarce firefox ta strona dziala bez zazutu. http://www.playmobile.pl/pl/telefony/index.html a Piotrus ma jakies dziwne wyobrazenie odnosnie telefonow marki Nikoa skoro mowi ze 6220classic i inne wyzej wymienione sa beznadziejne Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty