Wygraj Motorolę FLIPOUT

Udostępnij

Bardzo nas cieszy duże zainteresowanie nowym Androidem od Motki. Najnowsze informacje na temat dostępności telefonu są takie, że słuchawka powinna być dostępna we czwartek, piątek. Czy tak będzie  – poczekamy, zobaczymy. Tak czy inaczej jedną możecie wygrać u nas. Jak?

Bardzo często dostaję od Was pomysły i sugestie dotyczące naszych filmów reklamowych, haseł i promocji. Jak to mówią starzy wyjadacze – na PR i reklamie zna się każdy. Pomyślałem, że warto to sprawdzić.

Zainspirowało mnie kilka maili jakie od Was ostatnio dostałem. Zwracacie mi w nich uwagę, że warto podpromować naszą usługę 1 minuta do wszystkich za 2 minuty odebrane, szczególnie w kontekście jednego telewizyjnego virala z kurą. Pomyślałem, że możemy zrobić nasz viral ;-) Czekamy na Wasze pomysły – tym razem piszcie maile na [email protected] z pomysłami scenariuszy. Tytuł maila – FLIPOUT. Czekamy na nie do czwartku, do końca dnia. Tylko proszę krótko i na temat, bo chcemy szybko rozwiązać konkurs. Nie wiem czy uda nam się zrealizować najlepszą propozycję, możemy jednak ją nagrodzić. Pamiętajcie interesują nas tylko pozytywne wibracje, więc bez agresji, złośliwości i nieuczciwej konkurencji. Błagam nie róbcie krzywdy kurze!

Zobacz więcej

86 KOMENTARZE

  1. Viral tzn działania w social media i na blogach? Czy chodzi o reklamówkę 30 sekund do TV i Youtuba? Rozumiem ze scenariusz ma byc nowy a nie kopiować filmik z kura?

  2. Ten viral z kurą jest taki dobry, że aż nigdy na niego nie trafiłem… Zajrzałem na FB – nie widzę. W telewizji to leci? Nie oglądam. Dałby ktoś linka na YT do kury…

  3. ciesze sie ze mój koment na Telepolis jak tez wspomniane maile dały do myslenia..od dawna w abonamencie nie jest promowana usługa 1za2-zaden sprzedawca w Kielcach,Ostrowcu czy Starachowicach nie zaoroponował takiej usługi gdy na przeciagu roku byłem ze znajomymi przedluzac ich umowy.jasne ze to 5zł/mies(w mixturze od 01.02.2010 równiez) ale dla wielu to tylko 5zł a minut uzbierac mozna krocie.tego do dzis nie rozumiem.warto to zmienic..uwazam ze reklama powinna wygladac w prosty sposób:3 osoby:1-prepaidowiec(widoczne),2-abonamentowiec(powazniejszy i z lepszym fonem) i biznesmen-(play dla firm) i hasło"nieważne z jakiej oferty play korzystasz-tylko w play mozesz dostawac za kazde 2 min odebranego polaczenia 1 min do naprawde wszystkich sieci,sprawdz jak-na http://www.playmobile.pl".;-)i wtedy mały kwadracik na stronce z napisem "1za2" aby KAZDY kto wejdzie na stronkę i wybierze oferte jaka korzysta mógł zapoznac sie jak to działa..maila nie wysyłem bo nie mam na to czasu jednak jesli jakakolwiek część niniejszego komentarza zostanie wdrożona w zycie,nawet z modyfikowanej wersji zadowolę sie w pełni mozliwoscią załadowania konta przez play na kwotę 50zł ;-))

  4. Ale ta sieć robi sobie jaja dla klijentów do nowych umów telefon jest,dla przedłużajacych niema.A oferta na przedłużenie taka sama jak bys kupywał przez internet.

  5. Dobra – zobaczy się jaki będzie odzew ;)
    A napiszesz, ile wpłynęło maili odnośnie konkursu? :D

  6. Hejka czy Play mógłby się zastanowić nad wprowadzenie do oferty większej liczby modeli motoroli, niekoniecznie smartfonów. Ja ponieważ miałam dawno temu motorolę V8 mam sentyment do klapek. Okazuję się że motorola nadal produkuje klapki. Przykładem jest tu nowy model Motorola CUPE. Proszę przemyślcie to!!!

  7. To w koncu moto jest już dostepna do kupienia czy nie? Ja zamowilem wczoraj przez eshop, sa już w magazynie?

  8. Taka sobie ta kura a promocja jeszcze gorsza… 2min = 1min TYLKO ERE I STACJONARNE.
    W PLAYu mam 1min DO WSZYSTKICH… only play, wybaczam wam nawet BOK ;)

  9. Witam !
    off topic ale muszę to opisać!
    dlugie i podzielone na części

    JAK PLAY TRAKTUJE KLIENTÓW

    Otóż 19 Listopada złożyłem zamówienie przez tel (*500) konsola PS3 move w taryfie Long PLAY telefon 69 wszystko pięknie ładnie zamówienie przyjęte po chwili otrzymuje potwierdzenie e-mail o następującej treści :
    Witaj!

    Wiadomość dotyczy zamówienia numer: USTASK-2262669 złożonego drogą telefoniczną.
    Adresat:TOMASZ JERZY PIEKARSKI
    ul. LWOWSKA 24
    22-100 HEŁM, lubelskie
    Lista zamówionych produktów:

    Lp.TowarCena jedn. bruttoIlośćWartość nettoWartość brutto
    1.PlayStation 3 Move Sport Champions599 pln1490.98 pln599 pln
    2.Wyjątkowy Stan Darmowy w LP Abo Tel-s + LongPlay 69—
    Wartość zakupów:599 pln
    Koszt przesyłki:0 pln
    Do zapłaty:599 pln
    Aktualny status zamówienia:Przyjęte
    Forma płatności:Za pobraniem
    Forma przesyłki:Kurier
    Zamówienie oczekuje na weryfikację

    Kontakt: [email protected]

    Pozdrawiamy
    Zespół PLAY

    i tak proszę zwrócić uwagę na adres a konkretnie miejscowość HEŁM przez" H" zamiast " "CH"krew mnie zalała…. czytając dalej cena konsoli dziwnie wyższa niżeli pierwotnie mnie zapewniono d ?@?!!! i znów *500 i dzwonie tym razem połączyłem się z konsultantką która jak by to ująć wydała się bardziej kompetentna poprawiła moje zamówienie a pierwotne anulowała okazało się, że konsultant pomylił taryfę (a co tam ..:)) ) tym razem potwierdzenie przyszło ok nazwa miejscowości poprawna cena i taryfa również

    • A nie boisz się tak upubliczniać swoje dane? Potencjalny złodziej już wie , że masz w domu PS3 i ma Twój adres.

      • nie mam drogi kolego ps3 bo play wali w preta przeczytaj dokładnie !! a poza tym adres jest podany do odbioru przesyłki dostarczonej a raczej niedostarczonej przez kuriera !

    • Czyli że sprawa rozwiązana?
      No to… w czym problem?
      A wpadki zdarzają się każdemu, choć masz rację – nie powinno takiej być. Ale żeby od razu z tego news dnia (a raczej nocy) robić… :/

      • jak rozwiązana !!??? uważasz, że ok ?? bo ja wręcz przeciwnie gdybym nie zadzwonił to bym czekał do usr…nej śmierci na przesyłkę. Bo nikt o fakcie anulowania zamówienia mnie nie powiadomił co więcej nawet nie mieli takiego zamiaru !!! Wpadka takie wpadki w tej sieci to "chleb powszedni" wystarczy pogmerać w necie …

        • Przecież Ci nie anulowali tego zamówienia – konsultantka anulowała je, byś mógł złożyć nowe, z poprawną taryfą… Poza tym Chełm to nie taka metropolia, żeby każdy znał pisownie (chociaż fakt, google nie boli – powinien sprawdzić konsultant)…
          19 listopada – to mają 7 dni roboczych na dostarczenie Ci przesyłki… Nie wiem o co tak (za przeproszeniem) drzesz mordę…

  10. Szczęśliwy i zadowolony dzwonię w poniedziałek w godzinach popołudniowych 17-18 z zapytaniem o zmianę statusu i tu informacja, iż wszystko jest ok status potwierdzony zamówienie oczekuje na przekazanie kurierowi… pytam więc dalej kiedy mniej więcej to nastąpi… otrzymuję odp., że najpóźniej środa czwartek zamówienie zostanie przekazane kurierowi. Więc super czekam na meila z nr listu przewozowego do dzisiejszego wieczoru kiedy to znów postanowiłem zadzwonić i sprawdzić status i tu znów "schody" ….
    Zgłasza się miła Pani konsultant prosi o nr zamówienia i chwilę cierpliwości włączając super melodyjkę która trwała i trwała ściśle mówiąc ponad 10 min po czym drżącym głosem recytując jakąś usłyszaną zapewne po jakiejś konsultacji regułkę i odpowiada:" Pana zamówienie zostało anulowane wczoraj o godz 12.45" i tu cytuje powód jaki to rzekomo podał magazyn otóż: "za wysoka taryfa" ?!?!?! pytam co to oznacza w odpowiedzi bełkot, że nie bardzo wie pierwszy raz z takim powodem się spotyka itd …. po chwili dodaje, że ma też informację o brakujących dokumentach … pytam jakich i od kiedy to magazyn jest "weryfikantem" dokumentów klientów wydawało mi się iż to konsultant sprzedając produkt weryfikuje klienta ?!?! (jestem abonentem play od jakiegoś czasu i przy składaniu zamówienia pytałem czy mam jakieś dodatkowe dokumenty przedstawić odp. oczywiście nie… tylko kserokopia dow. os.przy odbiorze) odpowiedz konsultantki "nie wiem" po czym nieśmiało dodaje, że prawdopodobnie zabrakło tej konsoli dlatego taki powód anulowania . Uwierzcie mi, że ciśnienie podniosło mi się ponad skalę …. Brnąc dalej w bezsensowną rozmowę tłumaczę Pani,że wczoraj w godzinach późno popołudniowych dzwoniłem i zamówienie oczekiwało na przekazanie kurierowi a Pani twierdzi,iż o 12.45 było już anulowane oczywiście znów nieśmiałe odp. typu nie wiem itd… Pytam dlaczego dostałem błędną informację i dlaczego o takim fakcie nie zostałem poinformowany meilem ,smsem czy czymkolwiek i tu znów "strzał i przebłysk"… " PRZECIEŻ WŁAŚNIE SIĘ PAN DOWIEDZIAŁ" tu miara się przebrała gdybym zadzwonił po 6 miesiącach zapewne bym usłyszał tą samą odpowiedź…….?!?!?!?

    Ręce opadają … sorki za pisownie piszę to w wielkich emocjach i zapewne wszystkiego nie opisałem dokładnie bo dzisiejsza 38 min z konsultantką wyprowadziła mnie z równowagi ..

    Pytam jak można tak "grzecznie mówiąc" walić w pręta z klientami ??? Wiem, że mój przypadek nie jest jedyny w sieci aż głośno o podobnych przypadkach !!!

    Panie Marcinie rzeczniku drogi brak mi słów po prostu jak tak dalej będzie wasze motto zabrzmi dumnie :
    "NAJSZYBCIEJ UPADAJĄCA SIEĆ W POLSCE"

    Jeszcze jedno pytanie KIEDY W KOŃCU W WASZEJ OFERCIE POJAWI SIĘ ZNÓW PS3 MOVE !!!!!!????
    Pytam w imieniu nie tylko swoim ale i setek jeśli nie tysięcy zainteresowanych!

    A jeśli ktoś z was drodzy obecni lub niedoszli użytkownicy sieci PLAY jeśli macie mieliście podobne sytuacje piszcie o tym bez wahania może razem coś zmienimy !!!

    • Nowy zwrot "walić w pręta" :D

      A nie łatwiej iść do salonu, złożyć zamówienie i poczekać na PS3?
      Btw – w każdej sieci są problemy z dostępnością jakichś telefonów (a dodatkowo taka konsola jest 10-12 razy większa od takiego telefonu, więc i się pojawiają problemy z magazynowaniem…)

      • "A nie łatwiej iść do salonu, złożyć zamówienie i poczekać na PS3?"

        Niektórzy ciężko pracują i nie mają czas na bieganie po salonach !

        I od czego się pytam w takim razie jest e-shop play ?? Przecież ewidentnie ktoś popełnił błąd przy przyjmowaniu mojego zamówienia i to niejednokrotnie !!! Tej konsoli po prostu nie było w momencie składania zamówienia ….!

        • Ja w chwili obecnej ciężko studiuję, więc wypraszam sobie takie "niektórzy" – co do pracy to w wakacje siedziałem po 10, 12 godzin ha telesalesach Playa i jakoś nie było takich problemów…

          Przecież pisałeś, że to był telefon od/do Konsultanta – więc nie wiem czemu czepiasz się eshopu…

          A btw – mi się wydaje, że to PS3 było – ale anulowałeś to zamówienie (ew. zostało anulowane przez Konsultantkę, do której się dodzwoniłeś), by złożyć je inaczej i wtedy inny Klient zdecydował się na PS3…

          Też miałem taką sytuację, że był HTC Wildfire i zaraz jak Klient się zdecydował to z systemu zniknął – no, ale zdecydował się On na inny telefon…

          • "A btw – mi się wydaje, że to PS3 było – ale anulowałeś to zamówienie (ew. zostało anulowane przez Konsultantkę, do której się dodzwoniłeś), by złożyć je inaczej i wtedy inny Klient zdecydował się na PS3… "

            W takim razie czego status po 2 dniach od złożenia zamówienia był potwierdzony i zapewniano mnie, iż czeka na przekazanie kurierowi co miało nastąpić najpóźniej we czwartek ?

            Poza tym jak swtierdziła Pani konsultant to magazyn odrzucił tzn anulował moje zamówienie z powodu … no właśnie tu usłyszałem ich tyle niedorzecznych, że naprawdę szok !!!

          • "Ja w chwili obecnej ciężko studiuję, więc wypraszam sobie takie "niektórzy" – co do pracy to w wakacje siedziałem po 10, 12 godzin ha telesalesach Playa i jakoś nie było takich problemów…"

            Wnioskuję, że jesteś jeszcze młody kolego i mało wiesz o życiu i problemach …. Ja od 96 roku miałem do czynienia ze wszelkimi dostępnymi na rynku operatorami i owszem pojawiały się zgrzyty i pomyłki ale nigdy w takim stopniu

  11. Ja już swoją propozycję wysłałem. Ciekawe czy kogoś ona w ogóle zainteresuje i czy się komuś choć trochę spodoba :)

  12. Dlaczego od 3 miesięcy PLAY przysyła mi rachunki większe o 30 groszy.
    To znaczy abonament 50 zł ( stary play) + 30 gr poza konto.
    Chociaż mam nadal na koncie 10 zł do wykorzystania.

    W co sobie play pogrywa ?

  13. To jak w koncu z tą moto flipout? Szanowny Rzeczniku, możesz napisać? Bo nie wiem czy mam znow jak idiota czekac i liczyc na to, ze dostane telefon? Eshop nie odisal mi na maila do tej pory z 5 i chyba 7 lub 8 listopada.

      • Dzięki za odpowiedź :D Zamowilem już w poniedziałek koło południa, mam nadzieje, ze wysyłki już idą a nie telefon na stronie jest a Wy go nie macie. Moge liczyć na wysyłke w tym tygodniu czy to co jest na stronie to znowu jakis preorder?

        • nie przejmuj się co najwyżej twoje zamówienie zostanie anulowane z jakiegoś dziwnego powodu np. "za wysoka taryfa" hehe :) I okaże się gdy zechcesz złożyć ponownie, że już im zabrakło i czekją na dostawę ! :(

          • Ale Ty jesteś uparty :/
            Za wysoka taryfa – mogło oznaczać też to, że (jeśli dobrze rozumiem) chciałeś opcję TELEFON (mniej minut – tańsze urządzenie), ale Konsultant źle to wprowadził i anulował, żebyś się przy kurierze nie zdziwił, że masz więcej do zapłaty…

            • Tomasz, ja już taką akcje miałem przy poprzednim zamowieniu tego telefonu, teraz licze, ze jednak beda mnie informowac lub też telefon szybko dostane.. Żałosne troche ze o wycofaniu poprzedniej partii telefonow dowiedzialem sie z komentarzy pod wpisem na blogu..

            • konsultantka wprowadziła wszytko ok. za drugim razem i nie chodziło tu o troskę o mnie jako klienta "żebym się nie zdziwił przy płaceniu" … powodów podała kilka, aż sama się pogubiła w tym co mówi…
              Co najgorsze nie mogę uzyskać od nich konkretnego powodu anulowania na "piśmie" tzn informacji zwrotnej w postaci e-maila

        • Ja swoją (zamówiona 8 listopada) dziś dostałam! więc chyba już jest ; ) Jeszcze tylko zapoznać się z androidem :D

        • Ja dzwonilem w poniedziałek do salonu i facet powiedział mi, że są wkurzeni, play nie przesyła im notorycznie telefonów i ciagle tą motorole zamawiają i żeby się w salonie nie spodziewać nawet w tym tygodniu. Nie wiem jak w innych salonach.

  14. Już od dziś – na NK.pl – Startuje nowa grupa dla miłośników nie tylko "gluta", ale i dla posiadaczy numerów / telefonów w PLAY! Wbijajcie się do grupy! Wkrótce więcej info i funkcji – zapraszam :) https://nk.pl/#grupy/80842

  15. ej ale czemu tak szybko… dopiero dziś miałem czas sprawdzić co na blogu a tu taka okazja przeleciała… zwłaszcza ze mam pomysł :(

  16. Wiem że temat strasznie często wałkowany, ale czy można chociaż orientacyjną datę rozwiązania konkursu poznać? Wiem że ciekawość to 1 stopień do piekła, ale co mi tam – ryzyk fizyk :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości