Tako rzecze rzecznik Play

Wyjątkowy starter Play Fresh dostępny w eShop

Od 3 listopada za pośrednictwem naszego eShopu będziecie mogli zamówić darmowy starter Play Fresh.

Ten wyjątkowy starter to jeszcze więcej nielimitowanych rozmów w Play ;-)

INFORMACJE PODSTAWOWE

  • Promocja trwa od 3.11.2010 r do odwołania
  • Zestaw Startowy Play Fresh może zamówić każdy, kto korzysta ze sklepu internetowego Play
  • W ramach Zestawu Użytkownik ma możliwość rozmawiać za darmo ze wszystkimi w Play

JAK URUCHOMIĆ

  • W celu korzystania z darmowych rozmów Użytkownik musi doładować swoje konto kwotą min 10 zł
  • Bonus jest ważny 30 dni od dnia uruchomienia
  • Aby po upływie 30 dni ponownie skorzystać z bonusu Użytkownik musi doładować swoje konto kwotą min. 10 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym
  • Użytkownik może skorzystać z bonusu maksymalnie trzy razy w przeciągu 90 dni od dnia zamówienia startera
  • Dodatkowo na starterze znajduje się 1 zł do wykorzystania na wszystkie usługi dostępne w ofercie Play Fresh

Poniżej regulamin w formacie PDF

Oferta Promocyjna Zestaw Startowy Play Fresh w sklepie internetowym

Starter znajdziecie w naszym eSHOPie.

Uwaga: Zauważyłem w komentarzach, że są problemy z zamówieniem startera. Proszę wybierajcie opcję „płatność przy odbiorze”. To pozwala zrealizować zamówienie.

Komentarze

  1. Dejmian napisał(a):

    Jakiś link może by podać gdzie można to dokładnie zamówić? Raportuj

  2. Dota napisał(a):

    A kiedy jakieś promocje na święta w zakresie abonamentu? Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Promocje "na święta" będą "na święta"…
      Nie jak reklama Coca-Coli, że 2 miesiące wcześniej w TV jest emitowana… Raportuj

  3. ms93 napisał(a):

    "Transakcja zakończona blędem !
    Kod błędu: 111
    Opis błędu: błędne parametry płatności"

    System wymusza platnosc 0zl, po czym wywala blad, bo nie potrafi obsluzyc takiej kwoty. Naprawcie. Raportuj

  4. Adihash_ napisał(a):

    Wybierz "Płacę przy odbiorze" i system to przełknie Raportuj

  5. Dejmian napisał(a):

    Wybrać płatność przy odbiorze i idzie już gładko. Raportuj

  6. krzysiek_kili napisał(a):

    Już zamówione :)
    Szkoda, że nie da się wybrać numeru :)
    W każdym razie dzięki x)
    x) Raportuj

  7. mszb napisał(a):

    Wystąpiły następujące błędy:
    – Błąd podczas zgłaszania żądania zdarzenia: org.ofbiz.webapp.event.EventHandlerException: Problems processing event: java.lang.NullPointerException (null) Raportuj

  8. jahu napisał(a):

    Nigdy wam nie będzie mało ??
    Dajcie już spokój i popracujcie nad poprawieniem jakości sieci i stawianiu kolejnych nadajników.
    No i poprawą jakości systemu.
    Bo jak na razie na waszym miejscu przywróciłbym poprzednią wersję strony a tą dał z powrotem na bete bo jest mocno niedopracowana zarówno pod względem technicznym jak i merytorycznym co działa na waszą niekorzyść.
    Dziwi mnie tylko jedno jak ktoś może wrzucić aż tak niedopracowaną stronę.
    Podaję przykład wchodzą na zasięg trafiamy na koniec neta, sprawdzając telefony napotykamy braki oraz powtarzające się modele przecież to widać gołym okiem nie trzeba być znawcą tematu.
    Raportuj

  9. qqupa napisał(a):

    hehe a co to za promocja wyjatkowa ? przecie to Nielimitowane rozmowy w Play Fresh za 10 zł :d Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Jeżeli nie odróżniaż BONUSU ZA DOŁADOWANIE od WYKYPIONEGO PAKIETU to współczuję.

      Bonus za doładowanie – doładowanie ci zostaje
      Kupowany pakiet -pieniądze schodzą z konta

      Jest różnica? Jest. Raportuj

  10. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    fajnie wezmę sobie 3 :D
    1 sobie do korzystania z netu może się przyda :P
    a resztę porozdaję znajomym albo będą leżeć :D Raportuj

  11. qqupa napisał(a):

    oooo i cena fajna 330zl 30Gb playonline :albo 10Gb abon :d wolal bym kupic oranzade i miec dodatkowo kase na dryndanie alboplusa z nocnym ssaniem a nawet cyfrowy polsat 69zl 50Gb 6mc pozniej 25GB z turbo spidem a nie playslimokiem Raportuj

  12. zzz napisał(a):

    Prosze poprawić mnie jeżeli się mylę, ale, czy w sumie da radę wyciągnąć tutaj 180 dni darmowych rozmó w Play?

    3×30 dni bonusu za dołądowanie 10 zł
    3×30 dni wykupionych Nieograniczonych Rozmów

    Jaka na tym jest taryfa, 'goły' PF? NR są dostępne?

    Aha i kod *107# sprawdzi ważność darmowych rozmów z bonusu 10 zł na tym starterze?

    Szkoda, że nie można wybrać sobie (chyba) numeru – w Oraneg można. Raportuj

  13. Klient napisał(a):

    Zupełnie nie rozumiem na czym ma polegać atrakcyjność tej oferty.
    Przecież za 10 zł jest pakiet nieograniczonych rozmów we Freshu dostępny od czasu wyłączenia czasu darmowego. Dodatkowo tutaj z bonusu można skorzystać tylko 3 razy.
    Więc w czym rzecz?

    Chodzi o to, żeby sprzedać kilka tysięcy kart tylko na 3 miesiące, a potem znów chwalić się statystykami aktywnych kart sim?
    Raportuj

  14. Klient napisał(a):

    Ps: Na Waszej nowej stronie jest trochę błędów, ale pod względem estetyki podoba mi się znacznie bardziej od poprzedniej. Raportuj

  15. zzz napisał(a):

    Wtórny anafabetyzm w narodzie:
    W celu korzystania z darmowych rozmów Użytkownik musi doładować swoje konto kwotą min 10 zł

    Co znaczy, ze użyszkodnik ma ZARÓWNO 10 zł JAK I bonusu darmowych rozmów. 10 zł nadal może wydać, że o fakcie darmowej wysyłki do domu nie wspomnę…

    Dżizass… Raportuj

    • zzz napisał(a):

      To było do Klient Raportuj

      • Klient napisał(a):

        A… teraz rozumiem. Przepraszam, mój błąd – ale dlaczego od razu wtórny analfabetyzm?
        Może wiadomość byłoby łatwiej zrozumieć gdyby pan Gruszka jasno napisał, że te 10 zł można wykorzystać na inne usługi zamiast rozpisywać się w ostatnim punkcie o 1 złotówce na starterze.
        Zwłaszcza, że jak patrzę na wpisy powyżej co najmniej kilka osób również nie zrozumiało wpisu. Raportuj

  16. jahu napisał(a):

    I po starterach :(
    Poprawcie stopkę strony w eshopie i w play 24 źle układają się na niej elementy zamiast poziomo to pionowo. Raportuj

  17. Marian napisał(a):

    też nie widzę tych starterów Raportuj

  18. jahu napisał(a):

    jak patrzyłem były błędy a teraz zniknęły :( Raportuj

  19. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    może już nie ma
    na szczęście mi się udało 3 potwierdzenie na maila zostało wysłane :D Raportuj

  20. jahu napisał(a):

    Na dzień dzisiejszy zapasy się skończyły :(
    Ale jutro ma się pojawić kolejna porcja :) Raportuj

  21. maciej napisał(a):

    GRUSZKA na twoim miejscu zacząłbym się na poważnie WSTYDZIĆ, że pracuję w takiej porąbanej firmie jak Play – żeby użyć poetyki mBanku.

    Jak długo trwała ta promocja?

    5 minut?

    Przeczytałem o tym na Telepolis, chciałem sprawdzić – oczywiście strona nie działa, ajk to ma w zwyczaju play, zatrudniając informatyków idiotów (na co kazdy klient od początku zwraca uwagę, ale co tam klienci, w firmie która popada w samouwielbienie).

    Po paru minutach chciałem ponownie sprawdzić, wchodziłem jak poprzednio przez strone informacyjną o TYM STARTERZE – ale już w ofercie starterów tego darmowego niema…

    Jak długo będziecie się chwalić, ze macie darmowy starter, którego nie ma???

    Zaczynacie przechodzić samych siebie, co jest w waszym przypadku dosyć karkołomne, ale jak widać wykonalne

    Zawsze przecież może być gorzej! (odstępuję to hasło bez tantiem) Raportuj

  22. MARIUSZ napisał(a):

    niestety starterów już nie ma :/ Pani konsultant Obłucka stwierdziła w rozmowie na czacie na stronie play ze startery sie skonczyly Raportuj

  23. maciej napisał(a):

    No czekam jeszcze na reklamę telewizyjną o nieistniejącym starterze, to byłoby coś! Raportuj

  24. MARIUSZ napisał(a):

    ROZMOWA Z KONSULTANTEM:

    Konsultant: Witam serdecznie TOMASZ AMBROZIAK. W czym mogę pomóc?

    TOMASZ AMBROZIAK: witam, czy beda jeszcze promocyjne startery za „0 zł” ? Byly i nagle znikly a promocja jest od dzisiaj :/

    Konsultant: Witam

    Konsultant: Aktualnie startery nie są dostępne, zapasy zostaly wyczerpane. Proszę czekać, aż stany magazynowe zostaną uzupełnione i pojawią się na stronie.

    TOMASZ AMBROZIAK: dziękuję Raportuj

  25. Bart napisał(a):

    15 minutowa promocja – GRATULACJE!!! ……………………… na rozpatrzenie mojej skargi do BOK czekam już prawie miesiąc… jeszcze lepiej. Raportuj

  26. MARIUSZ napisał(a):

    a ja za to że zabrali mi 4.88 zł za promocje na która sie nie zgodziłem proponuja 20 min do wszystkich sieci ale zwrotu kasy juz nie :/ PANIE RZECZNIKU przeciez pisal pan ze oddadza pieniadze za reklamy ktore do nas dzwonili i wprowadzaly w blad …. i co ????????????? Raportuj

  27. jahu napisał(a):

    A da się dostać więcej niż jeden starter ??
    Chcąc zamówić występuje błąd rezerwacji numerów !!!
    Wy też tak macie ?? Raportuj

  28. Darek napisał(a):

    podajcie mi link do czaty z konsultantem play Raportuj

  29. jahu napisał(a):

    Mają być jutro spokojnie po co wam tyle starterów !!!
    Ale swoją drogą to są jaja ciekawe ile mieli tych starterów z 30 pewnie może max 50 bo by się tak wcześnie nie skończyły :( Raportuj

  30. qqupa napisał(a):

    HAHAHA PLAY pelnym "ryjem" jak zwykle duzo szumu o nic :d gdzie startery? no gdzie? tam gdzie wiekszosc niedostepnych telefonow w salooooonach -czytaj w wirtualnym swiecie Rzecznika :) Raportuj

    • Poll napisał(a):

      W duuuużym poważaniu . Startery są, zamówiłem ale hołota rzuciła się i musieli wam zablokować bo mieli by 6mln użytkowników już jutro. Raportuj

  31. MARIUSZ napisał(a):

    ROZMOWA Z KONSULTANTEM:
    http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/cate

    tu po prawej stronie masz czata Raportuj

  32. Dee napisał(a):

    ? gdzie Wy widzicie te startery? ja widze same płatne :/ Raportuj

  33. qqupa napisał(a):

    wlasnie pytam gdzie? i co ano wyczerpane Raportuj

  34. MARIUSZ napisał(a):

    NA TELEPOLIS JEST INFORMACJA:
    [Aktualizacja 18:30] Promocja jest chwilowo niedostępna, jednak powinna wrócić jeszcze dziś, jak tylko usuniemy błąd w systemie dotyczący tego startera – mówi TELEPOLIS.PL Marcin Gruszka, rzecznik P4. (WitekT) Raportuj

    • qqupa napisał(a):

      jaki blad konsultant napisal jasno i wyraznie "STARTERY WYCZERPANE" Co sami nie wiedza czy wyczerpane czy awaria? Pije do play bo robia szum jak krety i strusie a w efekcie qupa jest Raportuj

  35. Kajt napisał(a):

    Hehehe rozdawania starterów ciąg dalszy… Wg mnie za bardzo Play z tym przesadza… Widać dla Play liczą się tylko cyferki, jakość i inne zalety są mało ważne… tylko cyferki żeby było się czym pochwalić. Raportuj

  36. Marcin napisał(a):

    mi się nie udało :/ Raportuj

  37. qqupa napisał(a):

    Mozna zamawiac, wystarczylo popienic tu i tam :d Raportuj

  38. luk napisał(a):

    Wnet będzie 7 milionów "klientów" ;) G R A T U L A C J E !!! Raportuj

  39. Darek napisał(a):

    Taaaaa….udalo mi sie wziosc 3 startery…rozdam je po rodzinie Raportuj

  40. Darek napisał(a):

    no i blond i kod blendu…ja pier…. Raportuj

  41. Bartosz napisał(a):

    ech,,,, błąd za błędem raz wybrałem fajny numer – DUPA… drugi raz podobny dalej to samo ech… :( Raportuj

  42. Tomek napisał(a):

    A co zrobić jak miałem wybraną płatność przy odbiorze (0zł) po czym wyskoczył błąd i niby zamówienie poszło. Ale na maila w potwierdzeniu zamówienia otrzymałem, że zamówiłem dostawę kurierem za 14zł. Czy to da się jeszcze jakoś skorygować ? Raportuj

  43. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Nie działa kod *111*49*1#

    numer zgłoszenia 23258438

    W BOK zamiast zająć się tą sprawą napisali mi jaką mam taryfę, o czym wiem. Chodziło mi o obsługę kodu. Raportuj

  44. Łukasz Malina napisał(a):

    fajna ta promocja, jednak dla dotychczasowych użytkowników Play Fresh też by się to przydało Raportuj

  45. odchodzi4 napisał(a):

    powiedzcie mi jak starterów może nie być jak promocja jest do odwołania ?
    ktoś odwołał ją jak tak to gdzie informacja jest podana ?
    gdy nie ma takiej informacji play narusza tym samym regulamin Raportuj

  46. tl111 napisał(a):

    No proszę, rzucają się na promocję jak na papier toaletowy za komuny . A long play za złotówkę ze stanem darmowym przez 6 m-cy jest niezauważalny :-/ Raportuj

  47. @pawelnyczaj napisał(a):

    Darmowe startery właśnie wróciły (03.11 po 21:30). Czasem wyskakuje błąd w systemie rezerwacji numerów. Dobrze, ze wzór karty SIM jest niestandardowy i bardzo podobny do wzoru na promocyjnych simach rozdawanych dotychczas wybranym abonentom albo przy okazji podpisania umowy. Raportuj

  48. ojciec mateusz napisał(a):

    fajna idea :) tylko Marcinie czemu od piątku na moje zamówienie złożone w eshopie nie ma emaila weryfikacyjnego nie dostałem w takim razie kiedy kurier mnie odwiedzi???????? zmowienie jes na irena bober nie doczekam sie marcinie odpisz maila na jacwis11@wp.pl bo moje maile nie pomagaja do was a nie chce nic robic gwaltownego pozdrawiam cala ekipe play. Raportuj

  49. Robert Młynarski napisał(a):

    nie rozmumie niektórych, narzekacie na play, wyśmiewacie akcje z darmowymi starterami a później narzekacie że już nie można zamówić…;D Z poprawą zasięgu sie zgadzam ale play poprzez rozdawanie starterów zwiększa swoje statystyki, nawet jeżeli są rozdmuchane to zwiększają realnie wartość firmy a to sie przełoży na pozyskiwanie środków. Ważne żeby o playu sie mówiło ;D Raportuj

    • dragon napisał(a):

      Robert to proste, bardzo słusznie zauważyłeś darmowe startery są dla nich złe bo zawyżają liczbę klientów i trafiaja oczywiście do kosza ale wyłącznie po aktywacji. Najciekawsze że oni chcą nawet żądają tych starterów w momencie gdy zauważyli jakiś problem z ich zamówieniem. Parodia. Raportuj

  50. Kriz napisał(a):

    i znowu można zamawiać :D Raportuj

  51. Poll napisał(a):

    STARTERY SĄ!!!! Tylko pewnikiem sprzedaż nie wytrzymała naporu chętnych. No cóż , gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Dali super promocję to i kolejki jak za PRL-u. Sam zamówiłem (choć nie potrzebuje) b za takie niepieniądze daja coś fajnego. Raportuj

    • sss napisał(a):

      Spod lady, spod lady trzeba brać. Lub na hasło-klucz prosić. Ewentualnie, należeć do szerszej rodziny szefostwa Pleja. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        etam, wystarczy umieć zamawiać i odebrać maila lub wydobyć go z folderu "spam" Raportuj

      • Łukasz Malina napisał(a):

        Fajny żart POOL i SSS od razu mi się przypomina scena z filmu MIŚ jak babka pracująca w kiosku została rzucona włosami od jednego klienta i wtedy ona wpadła w szał: " Panie co mi Pan tutaj kłakami rzucasz, to jest kiosk Ruchu ja tu mięso mam" :-) Raportuj

  52. Bartek napisał(a):

    Wielka lipa… nie można zamówić startera bo wiecznie jest problem z połączeniem – "Wystąpił błąd w komunikacji z systemem rezerwacji numerów – Spróbuj za chwilę." Raportuj

  53. ojciec mateusz napisał(a):

    juz jest ok:) Raportuj

  54. maciej napisał(a):

    Gruszka powinien sobie darować – to w jaki sposób Play robi PR (bo to nic innego), woła o pomstę do nieba… Obecnie starter pojawił się jako oferta, ale jakiś dureń informatyk z Play (skądinąd innych tam nie zatrudniają), nadal stworzył w taki sposób stronę, że nie da rady przejść pierwszego etapu, bo wraca błąd – obecnie jest to wpisanie kodu…. W takim Gadu Air dla przykładu także dają darmowy starter i to z 5PLN, wystarczy wypełnić ankietę, bez idiotyzmów, partactwa i partyzantki z Play, istnieje jakaś kontrola – czyli jak się chce, to jednak można. Czemu, ach czemuyu to, drogi Gruszko, tylko wam nic nie wychodzi? Raportuj

  55. Graba napisał(a):

    A w jakiej taryfie play fresh są te startery? I czy jest w razie co możliwość zmiany taryfy przed doładowaniem na np darmowe smsy do wszystkich sieci? Wtedy po doładowaniu za 30zł dostałoby się darmowe rozmowy do play + esy do wszystkich sieci na 30dni:) Raportuj

  56. Tomek napisał(a):

    Wystąpił błąd w komunikacji z systemem rezerwacji numerów – Spróbuj za chwilę. Ta chwila trwa juz bardzo długo, rece opadaja Raportuj

  57. Karlos20 napisał(a):

    Pytacie się jaka jest taryfa w starterze za 0 PLN. Odpowiedź jest prosta – PLAY FRESH (opcja podstawowa)! Kiedy rozdawanie doładowań za wyłapywanie błędów na nowej stronie playmobile.pl? Pozdrawiam Raportuj

  58. jahu napisał(a):

    Zbankrutowali by jakby za każdy znaleziony błąd dawali doładowanie :)
    A rozdadzą pewnie parę jak już poprawią błędy :) Raportuj

  59. uszatypl2 napisał(a):

    Ja swój przed chwilą zamówiłem. nawet fajny numer mam xD. Raportuj

  60. drum napisał(a):

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem, bodajże pkt 10 Regulaminu tej promocji, który mówi, że można z nieograniczonych rozmów skorzystać max 3 razy w ciągu 90 dni od daty ZAMÓWIENIA startera. Jeśli tak, to wliczając w to kilka dni na przesyłkę i być może nie natychmiastowe uruchomienie startera, to nie jesteśmy w stanie skorzystać z tej oferty 3x po pełne 30 dni nieograniczonych rozmów. I miało być miło, a jest jak zawsze. Choć troszkę podstępu musi być. A może to ciągłe testy na inteligencję swoich użytkowników? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Test jak najbardziej ale te darmowe rozmowy są prawdziwe i nic nie kosztują. Ktoś kto nie uruchomi wcześniej startera jest sam sobie jest winien a dostawa będzie szybka. tak myślę. Raportuj

      • Bea napisał(a):

        Popatrz sobie na zdjęcie startera u góry, gdzie jest napisane: "Darmowe rozmowy w Play nawet przez 3 miesiące po doładowaniach". Niech ktoś wytłumaczy jak można to "nawet" zrobić, jak starter dojdzie za 2-4 dni od zamówienia. Jak się chce dać 3 miesiące rozmów za darmo to trzeba zrobić 90 dni od dnia uruchomienia startera a nie zamówienia. Chore to jest i nie do końca uczciwe. Chcesz dać komuś jabłko to mu je daj, a nie obżerasz kawałek. Raportuj

        • Histeria Milenijna napisał(a):

          Pismo mówi: Jeśli cię ktoś uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi (Mt 5,39) Raportuj

        • Poll napisał(a):

          To wyobraź sobie że jest to nie 90dni tylko 87dni. Zadowolony? Nie ma o co kopii kruszyć. Takie pierdzielenie jak w przypadku pakietu na rozmowy do Unii. Jeden pisze, że to super mieć za 10pln rozmowy a drugi mu odpisuje że to ściema bo trzeba miec na koncie jeszcze 3pln. Raportuj

  61. Histeria Milenijna napisał(a):

    Jakieś dziwne te numery, wszystkie zaczynające się od 53500xxxx. Wolę numery bardziej szalone, zagmatwane, ale darowanemu koniowi nie patrzy się pod ogon. Raportuj

  62. jan napisał(a):

    Starter to nowy nr, ja chcę mieć ten co teraz mam, właczyłem usługe darmowe rozmowy i smsy kodem *111*33*5# ale widzę że ta oferta jest lepsza, wiec pytanie czy jest mozliwośc aby na tej karcie sim którą obecnie posiadam aktywować tą nową promocję i jaki jest do tego kod ?
    Nastepna sprawa to chcialem przenieśc nr z TPSA do P4 tylko wlasnie na mapie patrzylem i brakuje mi jakieś 5 -10 km aby znależc się w zasiegu nadajnika, wiec pytanie czy do stacjonarnego tel gsm mozna dołaczyć antenę i wyprowadzić ją na zewnatrz budynku aby poprawić zasieg ?
    Nastepna sprawa to czemu w nadajnikach P4 oraz plusa nie wyswietla sie info o stacji bts w której tel. jest zalogowany ? Era pod tym wzgledem jest wzorem bo widać na ekranie tel z jakiej miejscowosci, lub ulicy łapie nas nadajnik, w plusie jest to zazwyczj miasto lub poza nim to województwo – calkowicie bez sensu – tak jak bym niewiedział w jakim miescie sie znajduję lub województwie, a w P4 nic sie niewyswietla.
    Jesli jest tu jakiśtechnik od nadajnikow P4 to niech cos powie na ten temat. Raportuj

  63. Rami napisał(a):

    dla Ciebie Pan Gruszka, kultury człowieku… Twoje rozżalenie zawiewa z kilometra, może zmień sieć skoro aż tak bardzo wszystko Cię drażni w Play. Widzę, że krążysz po sieciach i szukasz darmowych starterów, ŻAL.pl Raportuj

  64. Poll napisał(a):

    Widzisz , gdybyś uważał na lekcjach to byś się dawno zorientował, że GA też są kłopoty z tym starterem. Raportuj

  65. Bea napisał(a):

    Jak będę chciała sobie coś wyobrazić to pójdę do kina, a tu obowiązuje rzetelna reklama i Regulaminy. A jeśli chcesz sobie coś wyobrazić, to spróbuj sobie wyobrazić, że istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią czytać ze zrozumieniem i słuchać z uwagą, i że nie wszyscy skaczą do nieba jak za zamkniecie gęby dostaną koszulkę z napisem Play, albo kubeczek, albo jeszcze jakiś inny gadżecik, którymi cieszą się, jak głupi bateryjką. Oferta jest publiczna, czyli dla wszystkich, nawet takich, którzy przed skorzystaniem z niej, przeczytają Regulamin. Obwarowana jest pewnymi regułami, które zawarte są w tzw. Regulaminie. Ten znów obowiązuje tak oferujących jak i korzystających z oferty. Proste, zwięzłe i nie potrzeba to tego wyobraźni, tylko rzetelności i uczciwości, tak z jednej jak i z drugiej strony. Raportuj

    • zadowolony napisał(a):

      jest pełne 90 dni darmowych rozmów jest jeden warunek pierwsze doładowanie musisz zrobić wcześniej niż przed upływem 30 dni od daty zamówienia. Drugie po miesiącu od pierwszego ale przed upływem 60 dnia od daty zamówienia. Trzecie po miesiącu od drugiego ale przed upływem 90 dnia od daty zamówienia. Ostatnie doładowanie nie ważne czy będzie 70, 81, czy 89 dnia od zamóweinia przedłuża bonus o 30 dni . Raportuj

      • Poll napisał(a):

        O tego nie wiedziałem bo regulaminu nie czytałem. Wygląda na to jednak, że jeśli to prawda to @Bea nie umie sobie wyobrazić iz można zrozumieć ten regulamin. Raportuj

      • Bea napisał(a):

        Rzeczywiście chyba coś źle policzyłem i larum podniosłam niepotrzebnie, przepraszam. Szkoda tylko, że w ten sposób nie wyjaśni nikt z pracowników Play. Pewnie nie mają czasu, bo muszą wyprodukować kolejne breloczki z napisem Play, żeby Poll mógł wylosować jeden, albo dwa nawet. Raportuj

  66. aga napisał(a):

    wie ktos czy jest juz dostepne to psp go? :D Raportuj

  67. Mihau Jakuszewski napisał(a):

    a do kiedy trzeba uruchomić starter. chodzi mi o to, że jak kupiłem za 9 zł to była nalepka że ważby do 30.09.2012 albo coś takiego a tu jak bo jakoś nie mogę wychwycić tej informacji Raportuj

  68. Mihau Jakuszewski napisał(a):

    tak wiem ze na konkretnym. zamówilem w eshopie ten starter za 0 zł i teraz do kiedy on musi zostać aktywowany? Raportuj

  69. Paweł Szcześniak napisał(a):

    zamówiony!:) i nawet fajny numer trafiłem:) Posłuży mojemu ojcu :P Raportuj

  70. Mazieh91 napisał(a):

    Łatwiejszym rozwiązaniem byłaby możliwość wyświetlenia wszystkich dostępnych numerów, bez potrzeby wpisywania kodu zabezpieczeń, jeśli ktoś chciałby zamówić sobie taki starter. Sam to robiłem i wyszukanie ciekawego numeru sprawiało, że czasem krew mnie zalewała, bo co jakiś czas błąd. Raportuj

  71. wloch napisał(a):

    Macie tez tak ze system co 20 minut informuje was ze zamówienie zostało wysłane? – od 15:00 mam dokładnie co 20 minut takiego meila !!! Raportuj

  72. qwas napisał(a):

    Dostał już ktoś ten starter? Ile trzeba czekać na realizację zamówienia? Raportuj

  73. @pawelnyczaj napisał(a):

    Zamówiłem starter kilka dni temu i od wczoraj (od 7.11) dostaje istną powódź maili informujacych o wysłaniu przesyłki z dwoma różnymi numerami zamówień. Nie dość, że zamówiłem jeden starter to jeszcze tych maili jest już ponad 50 i chyba przybedą kolejne. moim zdaniem to jakiś błąd w systemie esklepu, który zanadto obdziela mailami informującymi o wysyłce. Raportuj

  74. Kristo napisał(a):

    Nie można aktywować numeru, wyskakuje błąd , infolinia * 500 też po 30 sek rozłącz, co jest grane ? Raportuj

  75. darek napisał(a):

    dziś otrzymałem zamówione 4-11-2010 startery, ale oczywiście żaden nie działa "Nieudana rejestracja karty SIM" Raportuj

  76. Jacek napisał(a):

    Co jest z tymi starterami ? Ja też dzisiaj odebrałem 3 zamówione i żaden nie działa.

    Wie ktoś o co chodzi ?
    Dajcie cynk jeżeli wiecie co jest grane? Raportuj

  77. maciek napisał(a):

    ten sam problem starter nieaktywny!!! wiec co z tym fantem????
    pozdro Raportuj

  78. wiktor napisał(a):

    Tutaj już chyba nikt nie zagląda i ani pomocy już nie udzieli – mam podobny problem dostałem 3 sztuki starterów które nie mają napisane jaki to jest numer przypisany do startera, są tylko nr. PUK i PIN i nic więcej . Telefonowałem 2 razy do BOK Play i zero odpowiedzi Konsultanci nic na ten temat nie wiedzą .Jeden starter dla próby wsadziłem do telefonu i puściłem sygnał na inny telefon żeby zobaczyć jak to numer – a starter automatycznie się uruchomił (hi hi hi). Chciałem te startery uruchomić na początku grudnia bo wtedy będą one potrzebne dla znajomych.Pytanie moje jest takie jak sprawdzić nr. danego startera żeby nie uruchamiać karty i dać odpowiedni nr. odpowiedniej osobie i drugie pytanie – w jakim czasie a chodzi o to żeby jak najpóźniej doładować ten już czynny nr .kwotą co najmniej 10 zł żeby nie przepadł bonus "rozmawiać za darmo ze wszystkimi w Play" – czy w dniu uruchomienia STARTERA czy mam na to 10 dni.?????????????????????????????????????? Raportuj

  79. Pawel napisał(a):

    Ja tez dostalem kary sim, ktorych nie da się uruchomić. Wyswietla sie komunikat, ze niezarejestrowana karta. Nie da sie nigdzie zadzownic. Raportuj

  80. Tom napisał(a):

    Wiktor bonusowe 30 dni darmowe dostajesz max 3 razy po zasileniu za minimum 10 zł, ale zasilenie musi być zrobione przed upływem 90 dni od daty zamówienia startera. U mnie po uruchomieniu wyświetliła się ważność 10dni tej 1 zł na koncie, a po zasileniu 11 zł ważne rok + 30 dni za darmo do Play. Jeśli od wykonania 1 połączenia czy puszczenia sygnału nie zasilimy konta przez 10 dni ten 1 zł przepada i mamy 90 dni na odbieranie połączeń. Raportuj

  81. Tom napisał(a):

    Mnie na pytanie jak rozpoznać który starter ma jaki numer Play napisał "Wystąpił problem z aktywacją starterów. Zostanie on naprawiony najszybciej jak to tylko możliwe. Za opóźnienie w aktywacji przepraszamy.." Na 1 miałem "niezarejestrowana karta sim", jeszcze nie sprawdzałem czy zaczął działać. Żeby samemu aktywować na stronie http://www.playmobile.pl/pl/aktywacja_uslugi/inde
    trzeba znać numer telefonu przypisany do startera + 6 ostatnich cyfr numeru karty sim. Ale jak próbowałem wpisywać w ciemno numer telefonu do 3 różnych numerów sim wyskakiwał błąd Raportuj

  82. Wiktor napisał(a):

    @Tom —-Ok dziękuję za informacje Raportuj

  83. gość napisał(a):

    kiegy będzie dziłać ?? http://www.playmobile.pl/pl/aktywacja_uslugi/ , bo to już jest przykre :( Raportuj

  84. derf napisał(a):

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ten starter to kompletny szajs!

    po wlozeniu do fona wyswietla sie „sim card registration faild”

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  85. Jed napisał(a):

    no nie działa niestety kurde, ciagle piszą, że "Wystąpił błąd w komunikacji z systemem rezerwacji numerów – Spróbuj za chwilę." Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty