Tako rzecze rzecznik Play

Zmiana cennika telefonów w Play ? nowe modele

Już od jutra wprowadzamy nowe modele Samsunga:

Samsung i5500 Galaxy

W specyfikacji I5500 można znaleźć: system Android, 2,8-calowy ekran QVGA, procesor o taktowaniu 600 MHz, WiFi b/g, DLNA, Bluetooth 2.1 z EDR, 140MB wbudowanej pamięci, slot kart microSD, aparat 2 Mpix i baterię o pojemności 1200 mAh.

Samsung Wave 533

Wave 533 to slider z wysuwaną klawiaturą QWERTY i 3,2-calowym, pojemnościowym ekranem multidotykowym TFT o rozdzielczości 240 x 400 pikseli. Ponadto w wyposażeniu znajdziemy łączność WiFi 802.11n z obsługą DLNA, Bluetooth 3.0, port USB, wbudowany odbiornik A-GPS, 3,2-megapikselowy aparat cyfrowy z detekcją uśmiechu i geotaggingiem, czujnik położenia i przyspieszenia, radio FM z RDS-em, 100 MB wbudowanej pamięci oraz gniazdo kart pamięci microSD (do 16 GB). Całości dopełnia procesor z taktowaniem 312 MHz oraz bateria o pojemności 1200 mAh.

Ceny:


Komentarze

  1. Majster napisał(a):

    Marcin, zamówcie w końcu te Iphony 4!! Raportuj

  2. Ciacho napisał(a):

    Co z Desire Z? Kiedy się pojawi?
    Raportuj

  3. @derosters napisał(a):

    Marcin zazdroszczę pracy , szególnie jeśli chodzi i header ;]
    btw. fajne tel w dobrej cenie – będzie sprzedaż. Raportuj

  4. @derosters napisał(a):

    chodzi o header a nie i ;p Raportuj

  5. Majster napisał(a):

    Po co macie w ofercie telefony jak i tak ich się nie da zamówić?? Raportuj

  6. Karlos20 napisał(a):

    Ładne, fajny design i w bardzo dobrej są cenie – dobry ruch :) Raportuj

  7. Joanna Zapolska napisał(a):

    W Play to wszystko jest, tak samo jest z siecią, niby jest a nigdzie nie można zadzwonić, niby szybki Internet a nigdzie go nie ma. Niby dobra firma, ładny budynek a jak nogorsi złodzieje połaszą się na 5PLN wyrwane z gardła najbiedniejszy i tym mniej wykształconym, którzy nie mają sztabu prawników, którzy tylko myślą jak ograbić klienta. Raportuj

    • Color napisał(a):

      tak.. i te 5 mln klientow w ogole nie moze dzownic i nie ma internetu.. Problemy ma moze mniej, niz 1 proc. uzytkownikow.. Raportuj

      • Joanna Zapolska napisał(a):

        Czyli 50.000 osób nie ma dostępu do sieci i Internetu, a Play olewa 50.000 klientów. Dobrze wiedzieć. Do tego kolejne 100.000 jest oszukiwanych codzienne w różnych sms-ych lichwiarskich konkursach, około 1.000.000. otrzymuje codziennie spam na telefon… pięknie, pięknie Raportuj

        • Karlos20 napisał(a):

          Nieprawda, ja nie dostaje spamu, mam dobrą jakość połączeń i internet dociąga do 1 mbit/s, PLAY 24 w większości działa. I jestem zadowolony :)

          To w czym problem? Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            A jak myślisz w w czym i gdzie tkwi problem? Raportuj

            • Darek napisał(a):

              jak masz antene za oknem to wszystko dziala proste…to samo u mnie,a jak juz jestem w lodzi na ul.Przybyszewskiego niby centrum-powiedzmy…..a nie ma zasiegu,rozmowe przerywa.Jak ustawie na plusa dziala…ale chyba nie o to chodzi zeby kozystac z plusa tylko z play tak.Bo umowa jest play czy plus? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Darek a co Cię może obchodzić z czego korzysta Play? Ze swoich czy cudzych nadajników?
              Podpisujesz umowę że świadczyć będą usługi i ma to Ci działać. A jak to załatwią, sprytem , inteligencją czy jak ofermy to już ich sprawa. Czy jak lodówkę otwierasz to się zastanawiasz skąd tam jest tak jasno???? Ma być jasno, masz widzieć. Jest jasno i widzisz. Żal Ci d….ę ściska, że Twój operator (W3) się musiał napracować a Play przyszedł na gotowe? Chłopaki mają szkołę to i mają lżej. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          W okolicach półTuska też nie mają ludzie zasięgu jednego z operatorów z Wielkiej Trójcy a to pewnie ze 20 tys. ludzi. Trzy takie białe plamy w kraju i da nam to 60tys. i operator zlewa ten problem, zlewa ludzi. Pięknie, pięknie. Spamu nie dostają ci co zarejestrowali się i zaznaczyli, że se nie życzą. Ja nie dostaję. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Joanno, wiem, ze są problemy, ale proszę nie traktuj tego tak kategorycznie. Jeżlei masz konkretny problem to bardzo chętnie Ci pomogę osobiście. Nie zawsze mi się udaje, ale mam podobno przydomek "cudotwórca" ;-). Proszę napisz mail i znajdziemy rozwiązanie. Raportuj

  8. Marcin Zięba napisał(a):

    nikt nikogo nigdzie na siłę nie trzyma :) jest tanio, ale nie zawsze komfortowo. Coś za coś :)
    oczywiście lepiej jest w Erze gdzie konsultant podpisuje umowe abonametową z klientem nawet nie informując go, że ceny są netto Raportuj

  9. Kamil napisał(a):

    Telefony fajne, ale ja mam inny problem: namówiłem w ramach przenoszenia rodziny do Playa babcię na abonament, bo tanio i sporo minut. Kupiła, dzwonię do niej dziś, a tu zamiast normalnego sygnału jakieś marne techno. Babcia nic nie włączała. Co się kurcze dzieje? Wydawało mi się, że po notce już nie będzie takich zabaw w naciąganie ludzi na usługi których nie chcą… Panie rzeczniku, Play4you, wywołuję do odpowiedzi. Raportuj

  10. Qper napisał(a):

    Gdzie sprawdzę stan przenoszenia numeru

    strona http://www.playmobile.pl/pl/promocja/przejdz-do-p… nie działa Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Powinni cię informować sms-ami. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        no tak ale dlaczego play nie zadba, żeby takie podstawowe linki nie działały.

        Trochę to śmieszne. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Qper , Tobie nic nie działa. Ja nie przenoszę więc sprawdzać nie będę. Który Ty już numer przenosisz? Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Teraz stacjonarny

            Zgadza się numerów mam ze 40, Firma, pracownicy, rodzina itp.

            Link na stronie nie działa, a to chyba jedna z najbardziej potrzebnych opcji.
            To nie jest tak, że konkretnie mnie nie działa tylko sporo rzeczy jeszcze na stronie nie dział.
            Ja sobie poradzę ale są osoby które moją z tym problem.

            Trochę to niedopuszczalne.

            W play24 też kilka rzeczy nie działa od momentu wprowadzenia nowych taryf.
            np. brak informacji o sumie doładowań w danym okresie, brak doładowań w historii doładowań, niedziałający kod ekspresowy do sprawdzania sumy doładowań w danym miesiącu. Play o tym wie ale czeka aż dostawca programu to naprawi…. ale to już długo trwa.

            Szkoda, że Marcin nie zabiera głosu w tych sprawach Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To w końcu działa czy nie działa? Skoro sobie z tym radzisz to chyba działa? Ja tam sobie też radzę np: "odkurzam" komputer gdy ślamazarnie wczytuje P24 i problem znika jak ręką odjął. Jak widzisz, (najczęściej) działa tylko trzeba myśleć co się robi i nie wszczynać alarmu za każdym razem. Czasami wystarczy przeczytać przysłowiową instrukcję obsługi a jak nie pomoże to jeszcze raz to zrobić sylabizując ew. poprosić przyjaciela żeby na gwarę przetłumaczył. Raportuj

  11. Profcorp napisał(a):

    A w temacie konsol PS3 coś już wiadomo ??? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Sprzedalismy ich bardzo dużo. W kolejnych tygodniach będą pojawiac się nowe dostawy. Jeżel naprawdę jesteś zainteresowany napisz, postaram się pomóc. Raportuj

      • profcorp2 napisał(a):

        Jestem zainteresowany i to bardzo ! Obiecałem synowi na mikołaja a abonament chcę moja żona więc idealna dla mnie okazja by jak to się mówi upiec dwie pieczenie …. itd. Dlatego też jestem tak zniecierpliwiony. Raportuj

  12. Mesiasz napisał(a):

    Co do Desire HD i Desire Z – proszę o kontakt na *500 – telefony są na stanie. PEACE. Raportuj

  13. qqq napisał(a):

    play musi zakasac rekawy, nowy gracz na rynku bedzie http://telepolis.pl/news.php?id=19909 hehe zmiecie Play podmuchem ktory zaoferuje 2/3 mega o watpliwym dzialaniu :) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      chodzimy w podkoszulkach więc jestesmy gotowi do pracy, Konkurencję bardzo lubimy, to nasz żywioł ;-) Raportuj

      • qqq napisał(a):

        widze humor dopisywal wczoraj ;P Raportuj

      • qqq napisał(a):

        chociaz przyznam, ze play internet dziala coraz znosniej teraz poluzować prędkość albo dla limitu odpowiednie i wprowadzic nocne ssanko baa nawet na prepaida to by byl hicior 1Mega predkosc a najlepiej 2 od 24 do 8 rano w prepaid za 30-50zl baaa malina w sumie sam bym zaplacil za taka usluge w prepaidzie nawet 80zl.Proste szybciej sciaga szybciej odciaza w dzien a w nocy to w nocy ludzie zazwyczaj spia Raportuj

  14. Adam Wasilewski napisał(a):

    Kiedy bedzie wprowadzony calkowicie nowy cennik? W abonamentach nic sie nie zmieniło. Jestem abonentem play i kończy mi się umowa. Play nie zacheca mnie w tym momencie do niczego, traktuje mnie praktycznie jak nowego klienta. Ceny telefonow nie powalają i nie ma też preferencyjnych cen dla stałych abonentów. Trzeba chyba dbać o klienta, prawda?

    Desire dalej nie tanieje i pewnie już nie stanieje a szkoda… Nie mam zamiaru kupować kalaxy za 1zł ani Desire za 650zł. Chcę smartfona przeciętnego w cenie 300-500zł a tu Play bawi się z nami w skrajności. Albo masowe urządzenie za 1 zł albo coś lepszego za 600.

    Jak dla mnie oferta nie udana-0 innowacji w abonamencie, 0 zachety na wybór telefonu w sensownej cenie. Czekam na nowy cennik i proszę o odpowiedź kiedy on może się pojawić. Mam nadzieje że niebawem zmienię zdanie Raportuj

  15. Karlos20 napisał(a):

    A co to za problem szukać "słuchawki" na wolnym rynku i przedłużyć umowę bez telefonu??? ŻADEN :) Raportuj

  16. qqq napisał(a):

    przynajmniej predkosc bedzie GWARANTOWANA nawet dla darmochy :p sesje mozna zestawiac co 60min to ni zaden problem wystarczy router odpowiedni :) Raportuj

  17. ewrfwe napisał(a):

    no tak i zapomnialem beda mieli darmowy internet hehehehehe czas jednorazowej sesji w ramach dostępu nieodpłatnego nie będzie dłuższy niż 60 minut,

    – prędkość downlink w ramach dostępu nieodpłatnego dla jednego użytkownika będzie na poziomie nie mniejszym niż 128 kb/s i nie większym niż 256 kb/s, w ciągu pierwszych 12 miesięcy od deklarowanej daty rozpoczęcia świadczenia usługi, oraz nie mniejszym niż 256 kb/s i nie większym niż 512 kb/s w okresie kolejnych 24 miesięcy, Raportuj

  18. Robert napisał(a):

    Widzę reklamujecie Nokię e52. Może by tak zaktualizować firmware tych telefonów/udostępnić aktualizację ? Raportuj

  19. dzoanna napisał(a):

    Co z Galaxy s? Czy bedzie jakaś świąteczna promocja na telefon w longPlay69Internet?
    coś nie czuje atmosfery świat w play:p
    Raportuj

  20. Adam napisał(a):

    gdzie mogę znaleźć aktualny cennik telefonów ? bo na stronie play'a ciągle jest z 3.11. Raportuj

  21. Mateusz napisał(a):

    reklamujecie nowe telefony, a anulujecie wcześniejsze zamówienia…

    zamówiłem mixa z flipout i dzis dostaje maila [po 3 tygodniach] ze zamowienie anulowano przed realizacja, powodu nie moge sie nigdzie dowiedziec, a adres email eshopa nigdy mi jeszcze nie odpowiedzial. Raportuj

    • Bartosz Kućmierz napisał(a):

      tyle razy pisali już, ludzie nauczcie się czytać i używać google to będziecie wiedzieć że Motorola wypuściła felerny telefon i PLAY zdecydował się go na razie nie sprzedawać, do czasu gdy zostanie wszystko naprawione Raportuj

      • qqq napisał(a):

        co nie oznacza ze BOK moze sobie parowki na grill-u smarzyc chyba jest dla klientow co nie? kre…tynow z ludzi nie rob i nie karz im szukac w google Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Chłopie, niemal każda firma ma w swych regulaminach zapisane mniej więcej coś w stylu: "firma zastrzega sobie prawo do zmian…coś tam, coś tam… bez podania przyczyny." Skąd Ty się urwałeś? Raportuj

  22. Tomek napisał(a):

    jak taki jest to pewnie nie uległ zmianie a podpinam się do pytania o jakieś świąteczne promocje?? Raportuj

  23. Kwistas napisał(a):

    A co Panie rzeczniku z LG p500, planujecie go wprowadzić do sprzedaży? Raportuj

  24. janson napisał(a):

    Na pewno wprowadzanie nowych telefonów do sieci nie jest jakoś szczególnie dobrze dopracowane w Play, skoro ciągle i zewsząd słychać, że nie ma i nie ma telefonów. To nie jest przecież czcze gadanie, skoro ci klienci chcieliby to po prostu kupić. Raportuj

  25. […] Play wprowadza do swojej oferty nowe modele telefonów. Będą to dwa dotykowe Samsungi. Na słowie ?dotykowe? podobieństwa się jednak kończą. źródło: blogplay.pl […]Raportuj

  26. w3bmaster napisał(a):

    A będzie jakaś promocja w grudniu ciekawa? Jakieś fajne nowe telefony z Androidem? Albo chociaż w jakiej cenie będą WM7? Raportuj

  27. Antek napisał(a):

    Ceny się zmieniły ale są one faktycznie dostępne ? czy tylko ładnie napisali o nich ? ja do ich pakietów internetowych nie mam zaufania. Mieszkałem 45km od Warszawy i w centrum miasta brak zasięgu Play, więc po co mi takie pakiety. W Warszawie też się to zdarza. Raportuj

  28. ... napisał(a):

    czemu na stronie pisze, że samsung wave 533 za 1zł w abonamencie za 69 zł jak w rzeczywistości trzeba dopłacać czy to zamawiając przez stronę czy kupować w salonie ? Raportuj

  29. Adam napisał(a):

    A może by tak zadbać o swoich klientów – i wreszcie froyo dla Galaxy S udostepnić. Nie wstyd, że już w Europie się tym cieszą, Era ma – a Wy ciągle w tyle?? Panie Marcinie – podobno najszybciej rozwijająca się siec… :)) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty