Tako rzecze rzecznik Play

Plebiscyty na koniec roku

Robi się coraz bardziej gorąco. Walczymy o HIT IT na Interii z naszym PLAY FRESH.

http://hitit.interia.pl/

Mamy niestety szanse na Głuchy Telefon 2010 na Telepolis za wdrożenie Notki SMS ;-( Ja prywatnie oddałem głos na „ludzi wymyślających dziwne konkursy”. To nie jest powód do dumy, ale gdzie drwa rąbią tam wióry lecą i nikt nie jest doskonały. Oczywiście bardzo chętnie odwiedzimy redakcję w celu odbioru statuetki. Nikt inny tego nie robi.

http://telepolis.pl/news.php?id=20256

Do jutra trwa również nasze głosowanie. Skoda troszkę, że Telepolis nie pokusi się na głosowanie w pozytywnych kategoriach, jak na przykład produkt roku. Może w przyszłym roku? Mielibyśmy duże szanse! My uzupełniamy tę lukę już teraz, przynajmniej w kategorii PLAY. Głosujecie na Super Bloby i Zgniłe Gruchy. W poniedziałek opublikujemy ostateczne wyniki ;-)

Komentarze

  1. Piroman napisał(a):

    I takie podejście do biznesu mi się podoba. Macie do siebie luz i tego co robicie. Chwała wam za to i oby ten nowy 2011 rok był w PLAYu jeszcze lepszy niż ten który będziemy za kilkadziesiąt godzin żegnać. Raportuj

    • davidcie napisał(a):

      Popieram przedmówcę. A i co do notatki sms nie zgadzam się do końca – może faktycznie włączenie wszystkim nie było super pomysłem, ale ja bardzo sobie cenię możliwość korzystania z nowych usług już teraz nim przejdą kilkuletnią fazę testów – podobnie jak w programowaniu lubię wersje CTP różnych technologii Microsoftu. Raportuj

      • tomek_k napisał(a):

        A według mnie za notkę się należy jak nikomu innemu… zwłaszcza za sposób w jaki później podchodzono do problemu… Raportuj

  2. Boxter napisał(a):

    Ja głosuje na stan darmowy bo bardzo fajny, na bok bo bardzo słaby a na telepolis na konkursy bo sa durne bez wzgledu na sieć, wszędzie identyczny idiotyczny model. Raportuj

  3. Bandyto3xx napisał(a):

    Ten plebiscyt na Interi tragiczny jest. Konkurencja monitor vs dysk zewnętrzny albo myszka? Źle kategorie dobrane.
    Poza tym i tak mam nadzieje ,ze wygracie :-) Raportuj

  4. Piotr napisał(a):

    Ten kto wymyślił stan darmowy powinien moim zdaniem otrzymać nominację do nagrody Nobla! Jest to naprawdę rewelacyjna sprawa. Raportuj

  5. Polprzewodnikowy napisał(a):

    Od godziny próbuję wejść na stronę Play24, co chwilę albo błąd serwera albo biała strona. Co się dzieje!? Raportuj

    • mar napisał(a):

      Mam to samo – Kod błędu: 2618706.
      Panie Marcinie… Możecie coś z tym wreszcie zrobić??? Raportuj

    • FC. napisał(a):

      NIestety, ten działający w kratkę Play24 powoduje, że z dużą rezerwą patrzę na znakomitą usługę TelePlay (pomijając absurdalny wymóg uploadu – ideał). Jak tu się oprzeć na serwisie internetowym prowadzonym przez Play, jak nie gwarantuje on żadnej niezawodności? Jezeli TP ma być jakąś realną konkurencją dla VoIP, to musi działać stabilnie, tak jak VoIP.
      Na plus, przynajmniej kody działają. Raportuj

      • Paweł Radziszewski napisał(a):

        ja tam z play24 nie korzystam za często ale mam takie szczęście że jeszcze nie miałem okazji by nie działało.
        A co do absurdalnego wymogu uploadu to nie wiem czy on jest taż tak absurdalny. Ja tam nie chciał bym mieć takiego:) http://www.speedtest.net/result/1090665648.png jak kogoś interesuje to za taki net płacę 49zł miesięcznie. A zdarza się że w nocy liczby dochodzą do 100:) Raportuj

      • Poll napisał(a):

        A co w tym uploudzie takiego absurdalnego? Raportuj

        • Paweł Radziszewski napisał(a):

          1mb to strasznie mało. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Nie rozumiem jak to mało? Do czego to? Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Przy takim łączu mało. Ale przy innych łączach jakie oferuje tp i netia to upload na poziomie 1 mb występuje przy prędkościach od 6 mb/s download. Ja na stacjonarnym łączu mam maksymalne 1,5 mb upload i nie przeskoczę tego ale jak ktoś mieszka na wsi gdzie jest problem w ogóle z łączem jakimkolwiek to jest to dużo.
            Jak ktoś ma np. play online gdzie upload jest na poziomie 360 kb/s to nie będzie mógł korzystać.
            W plusie mam upload 1 mb/s ale to jest odosobniony przypadek era i orange mają zbliżony do play także większość modemów ma taki maks. Musi być dopiero HSUPA żeby miał do 2mb/s.
            Dlatego nie patrz przez swój pryzmat bo większość ludzi w Polsce może pomarzyć o taki łączu jak twoje. Raportuj

    • serb napisał(a):

      Dzieje się to, co zwykle czyli coś w Play nie działa. To też mój faworyt w ankiecie pana rzecznika:) Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      30/12 występowały problemy z Play24 i kodami USSD. Usterka usunięta. Do tego dochodziły modernizacje związane z wprowadzeniem nowych Cenników, Regulaminów zawierających nową stawkę VAT. Przepraszamy wszystkich za utrudnienia. Miejmy nadzieję, że takich awarii będzie mniej…a tam….wogle nie będzie:) Raportuj

  6. tl111 napisał(a):

    Dostaniecie "G.T." niestety ??? Uważam, że raczej to za zaszczyt. Dlaczego ? Wpadka ale jakie echo się rozniosło ! Nikt o Was nie może powiedzieć, że jesteście równie bezpłciowi jak Era czy Plus. Daliście d–y ale "jaka piękna to była katastrofa". I ilu ją oglądało i jakie emocje wzbudziła! Bannister dużo Was nauczył i chwała mu za to ! Raportuj

    • davidcie napisał(a):

      Heh no coś w tym prawdy jest – w Play życie na krawędzi a ono nigdy nie jest nudne :-) Tak czy inaczej też cieszę się, że jest rozgłos o nowych usługach i tym że niektórzy nie boją się ich wprowadzać, podczas gdy W3 siedzi i kosi to samo zboże co roku. Raportuj

  7. pajuch napisał(a):

    Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

    Kod błędu: 2617864 Raportuj

  8. jahu napisał(a):

    Marcinie popatrz na podsumowanie roku przez portal gsm.biz.pl (żałuj że nie dają statuetek :) bo play został liderem) Raportuj

  9. pajuch napisał(a):

    Wez nie kasuj, prawda w oczy kole ze PLAY24 znowu nie dziala? Raportuj

  10. Adam87 napisał(a):

    Jak na złość P24 kaput. Podejrzewam że wiadomo już za co będzie ta zgniła grucha Raportuj

  11. Bartosz napisał(a):

    mam prośbę, aby dostępny kod *108#, pozwalał na sprawdzenie ilości dost. MB bez względu na ofertę z jakiej się skorzystało – tj. Pakiet Tani Internet ORAZ Play online. Np teraz jest jakaś awaria portalu 24.play…. I nie mogę sprawdzić ile MB mi pozostało, bo ani play24 ani *111# nie działają, ale kody na stan konta czy ilość MB *101# oraz *108# nie mają problemów. Proszę o przeniesienie informacji – Zostało Ci XX MB do kodu *108# – teraz muszę wprowadzać *111# – czekać i się modlić, później w trybie strusia pędziwiatra wpisywać 1 – 6 -2 i tadam… mam to samo co inny userzy TaniegoInternetu po wybraniu zawsze działającego *108#! Powiedzcie mi WHY? Niech to super komputery operatora ustalają z jakiej oferty korzystam, i na moje żądanie podają mi ilość pozostałego transferu, a teraz to ja muszę walczyć z technologią i się domyślać gdzie miły pan czy pani wstawili dany pakiet czy kod do sprawdzenia w menu 24. Poza tym często korzystam z pakiego 100MB PO, dlaczego nie ma go pod *111# ? Jest tylko na portalu www oraz dostępny kodem. Ileż to razy naciąłem się na pakiet 25MB za 5zł, bo z tego co wiem to figuruje pod 2 nazwami "Tani internet" i cuś tam jeszcze, nawet w "usługach" na portalu play24 – to tzw mina dla niewiedzących klientów? Raportuj

  12. Michał napisał(a):

    ZGNIŁA GRUCHA dla Play za SPAM SMS! Ale mam na myśli całość spamu, który wysyłacie do abonentów Play Fresh, o konkursach, dzwonkach MP3 itd. Mam na myśli te wysyłane z Waszych numerów 321, 8032 czy 7277.

    Zgodnie z prawem trzeba mieć czyjąś zgodę na wysyłanie mu informacji handlowych, za to Play zamiast niej bazuje na braku sprzeciwu. Dopiero rejestracja numeru (która przecież powinna być dobrowolna) i wyrażenie sprzeciwu blokuje ten spam. Coś jest chyba nie tak… Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      no właśnie brak sprzeciwu jest równoznaczny z akpceptacją, to jest logiczne: nie sprzeciwiasz tzn. akceptujesz Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Niezły masz tok rozumowania – czyli jak kobieta nie powie gwałcicielowi "nie", to znaczy, że ma ochotę :-) Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          Miochale, skoro nie zgłaszasz sprzeciwu tzn. ze akceptujesz. Wszystko jest zgodnie z prawem. Proste. Skoro masz problem ze spamem to idż do salonu i zablokuj możłiwość przysyłania Tobie reklam. Raportuj

          • dengo23 napisał(a):

            Wyrażenie zgody to oświadczenie woli. Domniemanie oświadczenia woli może wynikać tylko z przepisów prawa.

            Np. jedna ustawa przewiduje, że jeśli nie wyraziłeś sprzeciwu, to można pobrać po śmierci Twoje organy. Z kolei inna ustawa mówi, że aby przetwarzać Twoje dane osobowe, potrzebna jest na to Twoja zgoda.

            W przypadku przesyłania informacji handlowych, trzeba złożyć oświadczenie woli, że wyraża się na to zgodę, ustawa nie przewiduje zgody domniemanej. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Michale Kolektyw ma racje jak nie powie nie to znaczy że chce :) Raportuj

          • zadowolony napisał(a):

            popieram michała w plusie żeby ci zaczeli przysyłać spam musisz wyrazić zgodę smsem i to czy numer jest zarejwstrowany czy nie nie ma znaczenia a idać tokiem mślenia kolektywa i jahu to gdybym był np. złodziejem to mugłbym okradać wszystkich pokoleji jak leci no oczywiści poza tymi którzy zarejestrowali by u mnie sprzeciw Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Dzięki za dobre słowo. Nie wiem jak jest w plusie na kartę ale wiem jak jest w innych sieciach I różowo nie jest spamują na potęgę.
              Tak ciężko się zarejestrować i nie wyrazić zgody na spam? Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              mi osobiście spam w play nie przeszkadza , mistrzem w spamowaniu jest orange jak ktoś chce potrenować czyszczenie skrzynki sms to powinien sobie kuppić starter orange Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja przy podpisywaniu umowy nie wyraziłem zgody na spam i mam spokój. A co do Orange to masz rację miałem kartę przez dwa miechy na wakacje to tyle co u nich spamu dostałem to w żadnej innej sieci nie dostałem a ile nagród ile kasy wygrałem a samochodów co dziennie kilka BMW:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Koleżanka w pracy ma Ere i dostaje permanentnie sesemesy o treści "Tu komisja regulaminowa…. odbiór nagrody" Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Wszystkie sieci są pod tym względem udane. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ty, inteliGient, a ile wspólnego ma kradzież z przesyłaniem niezamówionej informacji? Do skrzynki na listy nie wrzucają ci ulotek? Za wycieraczkę przedniej szyby nie wkładają ulotek? Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              jeżeli do mnie pijesz t i kradzież i nękanie są przestępstwami Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Kradzież tak i jest na to paragraf. Znasz paragraf na wrzucanie ulotek czy wkładanie ich za wycieraczkę w samochodzie? Nie bo go nie ma. Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              jest Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To go zacytuj. Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              ulotki podpadaja pod śmiecenie , uszkodzenie mienia jeśli urwiesz wycieraczkę, stręczycielstwo jeżeli są to ulotki burdelu dużo też zależy od ich treści oraz tego czy używasz przy ich rozdawaniu siły fizycznej lub gróźb karalnych. smsy podpadają pod stalking(do 12 lat więzienia), ewentualnie pod próbe oszustwa lub wyłudzenia(za to też mozna iść do więzienia) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Zamknij play w więzieniu :) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zamknąć Play w więzieniu? Za co?Jak? Kto? Numer telefonu 531438911 ma zamknąć Play w więzieniu? Tego nie przewiduje żadne prawo w żadnym kraju*
              ____
              *uwaga nie dotyczy ??????????? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ironia rozumiesz właśnie nie ma za co :)
              A całego playa w więzieniu nie zamknie :) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie no oczywiście zrozumiałem ironię tylko mnie drażni ktoś, kto jako anonimowy, chce innych podać do sądu. Jak może NUMER TELEFONU podać instytucję do sadu za cokolwiek????? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              No właśnie. Sprawa pozwania przez nr 53000000 sieci play za spam :) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dokładnie. Ten nasz przyszły, niedoszły aplikant na sędziego to jakiś niedorozwój z porażeniem. Takich rzeczy nie uczą nawet w szkole średniej bo zdają sobie sprawę z tego, że żeby kogoś oskarżyć trzeba "istnieć" i to przyszły aplikant musi wiedzieć. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Dokładnie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Pod śmiecenie nie podlegają ulotki chyba, że sam je wywalisz pod samochód. Zresztą tak samo jak rozdawanie ulotek o kandydatach w wyborach Jeśli urwie wycieraczkę to wandalizm a nie zamieszczanie ulotek. Czekam na paragraf który zabrania rozdawania ulotek. Taki, jaki stwierdziłeś , że istnieje. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Michałku, dokładnie tak jest. Takie jest prawo i nic nie poradzisz na to. Raportuj

          • Artur napisał(a):

            Bzdura. Robię wlasnie aplikację sędziowską, wiec trochę znam się na prawie. Ustawa mówi, że trzeba "wyrazić zgodę" na otrzymywanie informacji handlowych. Takie sformułowanie wyraźnie wskazuje, że trzeba wykonać tę czynność, by otrzymywać reklamy, a nie że trzeba coś robić by ich nie otrzymywać.

            Faktycznie wątpliwości budzi też konieczność rejestracji danych w celu zablokowania wysyłania informacji handlowych przez Play. Skoro ich wysyłanie jest dopuszczalne tylko za zgodą konsumenta, to spełnienia jego żądania zaprzestania wysyłania informacji operator nie powinien uzalezniac od rejestracji, która jest czynnością dobrowolną.

            Warto by sprawę spam w Play Fresh rozstrzygnął SOKiK. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Kupując kartę akceptujesz regulamin.
              Jak chcesz to zgłoś też Orange, Erę i Plusa bo wszyscy równo spamują zarówno zarejestrowane karty jak i nie zarejestrowane. A Orange jest w tym Liderem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              O nie, liderem nie jest tu chyba Orange a Era ale mogiem się mylić. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Od 1,5 roku nie ma mnie w Erze więc nie wiem jak jest teraz a telefonu na kartę dawno nie miałem w Erze. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ja tez nie mam telefonu na kartę ani abo w Erze ale jak widzę zmagania mojej koleżanki z sesemesami od Ery ( abonament ) to żal mi jej. Nie pomaga informacja,żeby poszła i zablokowała. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Bzdura przyszły aplikancie. Żeby wrazić zgodę na cokolwiek trzeba istnieć ( być zarejestrowanym, posiadać prawa publiczne itd. ) a nie będąc zarejestrowanym jesteś nikim ( wirtualny ). Podaj imię nazwisko, stopień/zawód, przynależność a dopiero później wyraź zgodę lub jej brak na cokolwiek. W wielu urzędach masz prawo do wielu rzeczy ale wpierw musisz się wylegitymować potwierdzając w ten sposób choćby to, że jesteś obywatelem RP. Raportuj

            • Artur napisał(a):

              I sam przyznałeś rację Michałowi, mnie i innym, którzy uważają ten "spam SMS" za niezgodny z prawem. Napisałeś "Żeby wyrazić zgodę trzeba istnieć" – w tym wypadku abonenci pre-paid zgody nie wyrazili, a mimo to są do nich wysyłane niezamówione informacje handlowe.

              Słusznie napisał ktoś w komentarzu powyżej – domniemanie zgody może wynikać tylko z przepisu prawa. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) nie przewiduje domniemanej zgody w zakresie otrzymywania informacji handlowych. Tym samym brak sprzeciwu nie stanowi zgody na ich otrzymywanie.

              Także Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych nie zawiera zapisu, iż skorzystanie z usług operatora oznacza równoczesną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od niego. Zresztą taki zapis mógłby zostać uznany za klauzulę abuzywną, bowiem zastępowałby czynność wymagającą złożenia oświadczenia woli (tj. wyrażenia zgody wynikającego z przepisów ww. ustawy).
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              W tym wypadku nie ma mowy o abonencie bo on "nie istnieje". Istnieje tylko numer telefonu. Żeby kogoś pozwać trzeba istnieć. Wysyłane esemesy? Do kogo? Do Kowalskiego, Nowaka? Nie, wysyłane do nr. 5305566789. Informacje handlowe nie sa wysyłane przez świadczącego usługi telekomunikacyjne. Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              o tym czy przestępstwo jest przestępstwem decyduje sąd nie przestepca. Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              cyt ''Informacje handlowe nie sa wysyłane przez świadczącego usługi telekomunikacyjne. '' a słyszałeś o pojęciach współudział , nie zawiadomienie o przestępstwie itp. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Słyszeć słyszałem ale chyba nie rozumiesz, że nie można popełnić przestępstwa, jak je sam nazwałeś "nękanie", przeciwko numerowi telefonu. Wiem co teraz odpowiesz. Jeszcze kilka postów i będziesz pisał "szok szok" albo będziesz stawiał jakieś znaki przestankowe itp. bo właśnie zakończyła się twoja zdolność pisania sensownych odpowiedzi.
              P.s. Możesz zacytować to o co cie prosiłem czy dalej będziesz szalał? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A gdzie ja tak napisałem? Usystematyzujmy: wrzucanie ulotek do skrzynki na listy, zamieszczanie ich pod wycieraczkami samochodu jak również wysyłanie reklam na NUMER TELEFONU nie jest przestępstwem i pewnie nigdy nim nie będzie. A nawet gdyby jakimś cudem tak postanowiono to nękany sam musi się zgłosić do organów ścigania a więc musiałby się zarejestrować wprzódy. Numer telefonu nie zgłosi się sam na policję bo uważa że jest nękany. Raportuj

  13. pajuch napisał(a):

    Panie grucha jest blad w sklepie internetowym …. modem E173U-2 w pdf-ie 19zl a na stronie www 49zl w mixie dobre dobre wprowadzanie w blad i podstawa do oddania bo sami regjulamin lamiecie sprzedajac to pudlo w takiej cenie ;) Raportuj

  14. pajuch napisał(a):

    prosze z PDF-a z waszej strony http://img413.imageshack.us/i/play1h.jpg/ i z waszego www http://img51.imageshack.us/i/play2l.jpg/

    istny szwindel inne modemy sa za zeta Raportuj

  15. pajuch napisał(a):

    wqogole nazwa sie nie zgadza E173U-2 powinno byc a jest E173U wiec sprzedajecie cos czego w regulaminie nie ma o innych parametrach? Raportuj

  16. mara19713 napisał(a):

    PROosze mi powiedziec co znaczy skrot PLAY2 ja loguje sie na playu ale czasami sam komp.loguje czy to jest jakis myk playa i z tego wychodza te uslugi poza abonamentem kosultant nie byl w stanie wytlumaczyc za co mi naliczyli 10.40zlproszeokonkretna i merytoryczna odp. Raportuj

  17. pajuch napisał(a):

    Brawo reakcja w kilka minut :p prosze skasowac moje posty kupuje :D Raportuj

  18. pajuch napisał(a):

    eee teraz jest za zeta … ale to jaki w koncu jest modem 173u ktory nie ma 900mhz czy 173u-2 ktory ma 900mhz? Raportuj

  19. Robert napisał(a):

    To może dodam od siebie, że pojawił się nowy firmware dla noki e52 i to dobra wieść na koniec roku Raportuj

  20. Karol napisał(a):

    A może tak od nowego roku Play będzie FAIR PLAY i zacznie naliczać pakiety internetowe co 1kb a nie co 100kb bo przy tym ciągłym rozłączaniu sesji przez Play to 70% pakietu traci się bezpowrotnie. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Może być i co 100 kb ale niech te 100kb kosztuje 1 gr tak jak w Orange free na kartę. Raportuj

      • Karol napisał(a):

        Nie rozumiesz!!!!!! Nawet 3kb jest zaokrąglane do 100KB a Play co chwilę zruwa połączenie więć 97% danych z pakietu przepada. a co do ceny to w pakiecie 1GB za 25zł 100kb kosztuje 0.0025zł więc niby taniej od innych choć nieuczciewie rozliczane!!!! Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Dobrze cię rozumiem ale jakby było po 1 gr to nie byłoby to odczuwalne. A w pakietach może być po 10 kB rozliczane. Raportuj

          • Karol napisał(a):

            Byłoby nawet jeszcze bardziej odczuwalne ponieważ korzystam z aplikacji która działa 24H na dobę i pobiera zaledwie 3kb co pół godziny. Potrzebuję stałego połączenia a nie takiego umyślnie rozłączającego co chwilę przez PLAY. Jesli będą rozliczać jak w GaduAir czyli co 1kb to mogą sobie rozłańczać co chwilę albo tak jak w Erze połaczenie jest zrywane raz na 2-3 doby to strat też nie ma. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Zrywanie połączenia zależy od wielu czynników. Proponuję zgłosić sprawę do P4Y2 na telepolis. Raportuj

            • Karol napisał(a):

              a co to jest to P4Y2 i jak to zrobić jakiś konkretny adres proszę?! Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Na telepolis szukasz wątku pt.'' Tu znajdziesz pomoc play '' prowadzony jest on przez konsultantów play4you1 i 2. Piszesz do play4you2 wiadomość prywatną opisujesz dokładnie problem a on pomaga ci. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Co Ty stary bredzisz ? Jakie zrywanie połączenia? Ja mam połączenia po kilkanaście godzin bez żadnej przerwy. Żeby sprawdzić ile mi jeszcze zostało wymuszam przerwę w połączeniu. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Może jest na skraju zasięgu 3g i 2g może ma jakieś błędy u mnie nie występuje coś takiego. Jedyne co mi przychodzi do głowy to skraj zasięgu, błędy w konfiguracji telefonu lub uszkodzenie telefonu ew wirus w telefonie lub jakaś aplikacja bruździ. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Raczej zła konfiguracja telefonu bo ja mieszkam na wsi na skraju 3g i nie mam takich problemów. W tej chwili mam 3h55m połączenia bez zerwania. Raportuj

  21. forza napisał(a):

    Popieram kolegę wyżej! Raportuj

  22. Moon napisał(a):

    Wydaje mi się, że otrzymaliście już Głuchy Telefon Telepolis za Notke SMS. -> "Głuchy Telefon 2010 w kategorii Usługa Roku otrzymuje P4 za Notkę SMS." A szanse macie na "Głuchy Telefon 2010 Czytelników ". Coś się nie zgadza, czy Rzecznik użył po prostu skrótu myślowego? ;) Raportuj

  23. serb napisał(a):

    Notka sms była po bandzie, zresztą Play zasłużenie za to dostał nie tylko bana od portalu telepolis, ale i karę od UOKiKu. Jako, że nie słychać nic o pozytywnym odwołaniu się play od tej decyzji, mniemam, że kara została zapłacona – bądź będzie i na tyle koniec. Co do słów krytyki są one po to, by klienci play mieli coraz to lepszą sieć, a nie jak czasami bylejaką. Raportuj

  24. mara19713 napisał(a):

    komentujecie bzdury na kture mozna uzyskac odp.na proste pytania niema kozaka
    Raportuj

  25. sebob napisał(a):

    Proszę o odpowiedź kiedy będzie można korzystać z Play24 i kiedy będzie można włączyć usługę krótkim kodem? Chodzi mi konkretnie o pakiet 100 za 30, bo jeśli chcę z niego skorzystać to muszę go włączyć najpóźniej do jutra. Raportuj

  26. mar napisał(a):

    Ze względu na prace
    modernizacyjne,
    w dniu dzisiejszym
    serwis będzie niedostępny

    I za to należy się ZGNIŁA GRUCHA, bo 100 za 30 jest do jutra, a użytkownicy zostają odcięci od możliwości aktywowania usługi… Z dnia na dzień coraz gorzej… :/
    Błagam… Nie wprowadzajcie nowych bajerów co tydzień, jeśli podstawowa obsługa kont tak bardzo kuleje… PKP, Play… co będzie następne? Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      ale ja sie wcale nie dziwię ze play24 nie działa jest to celowe działanie ze strony Play żebyście nie mogli aktywować promocji 30za 10zł itp i przedłużyć tym samym bonus 100za 30zł na kolejne 30 dni. ja wiedziałem że tak będzie pisałem o tym na początku grudnia jak wchodziła promocja 100za30.
      Jak widać miałem rację.

      A wy nie wiecie co zrobić jak nie mozecie aktywować promocji 100za 30 złożyć reklamacje trzeba z żądaniem naprawienia szkody w wysokości 70 zł bo tyle tracisz ale żeby wyjśc na tym lepiej zażądaj przelewu na konto bo takto dadzą ci bonus a takto dostaniesz gotówke i za tą kase doładujesz sobie konto i będziesz miał na wszystkie usługi. Ale założę się ze będa ci wmawiać że reklamacja bezzasadna.
      A żeby było wesoło to złóżcie reklamacje jeszcze na niedziałające play24 przecież przez play24 straciłeś 70 zł Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Trzeba przeboleć i tyle :) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      wszystko można aktywować kodami USSD lub przez menu *111# Raportuj

  27. mikk napisał(a):

    Mnie najbardziej denerwuje PLAY24 który nigdy nie działa tak jak powinien i KIEDY trzeba, Menu24 *111# tutaj też nie raz są jaja wiesza się i łączy i łączy i nie może się połączyć albo usługa niedostępna i trzeba próbować cały dzień żeby coś aktywować :/ jak już coś modernizujecie to róbcie to po 1 w nocy tak jak inne sieci kiedy mało ludzi z tego korzysta! strona Playmobile.pl też ma wiele do życzenia nie ma często aktualnych cenników ani promocji.
    Poza tym sieć bardzo cenie za fajne promocje i darmowe rozmowy. Raportuj

  28. bba napisał(a):

    dobra dobra wiec ktory modem jest oferowany? W REGULAMINIE JEST E173u-2 w sklepie E173u….Raportuj

  29. maciej napisał(a):

    no zaraz, a gdzie w zgniłych gruchach jest wasz sztandarowy produkt czyli internet?

    a gratis dorzuce dostosowanie usług Play (paly24,strony play tudzież telefon wirtualny) własnie do szybkosci internetu play…

    to jest hit nad hity

    zapewne nikt nie zdążył sie zastanowic nad 'last minute hicior' czyli zmiana apn mms z mms.pl – bez jakiegokolwiek powiadomienia klientów czy nawet pracowników Play… to było w ramach prezentu niespodzianki pod choinkę, tak by nikt nie mógł wysłac/odebrać MMS a Play nie mógł na tym zarobic… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Słynny play online z Gdyni masz na myśli ?
      Mówiłem ci kiedyś co masz zrobić z tym klopsem. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        a co ty myslisz, że jedynie w Gdyni jest tak, że internet w Play spada do niskich predkosci?

        czytałes kiedys jakies fora, na których wypowiadaja się zwykli urzytkownicy, nie nawiedzeni albo pracownicy?

        co mam niby zrobic? kupić kałasznikowa i pojechac do warszawy?

        przeciez jesli ktos nie zdecyduje o zwiększeniu przepustowości czy predkosci, to kazdy z nas moze sobie jedynie pogwizdać

        co niby tych wpisów nikt z Play nie czyta?

        a moze to ja wymyslam procedury, które ZABRANIAJĄ przesyłania tego typu informacji z BOK do działu technicznego, bez opisania 1000 kompletnie nieistotnych informacji o przegladarce, aplikacjach, systemach, itd???

        a może to ja wymyslam procedury typu (to juz bywało krytykowane na forach), ze jak dzwoni do mnie ktos z BOk 9nie wiem po kiego diabła), to zanim powie o co mu chodzi, chce ode mnie kod dostepu??? Raportuj

        • maciej napisał(a):

          oczywiscie uŻytkownicy Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Widzisz ja miałem taki sam problem jak ty.
          Zrobili mi nowy nadajnik i przepustowość siedziała okropnie i prędkości były podobne do tego co pisałeś. Robisz dwie rzeczy jak mnie posłuchasz to na 99% będziesz miał lepiej.
          Szukasz na telepolis wątku prowadzonego przez play4you2 pt"Tu znajdziesz pomoc play"
          rejestrujesz się na telepolis i piszesz wiadomość prywatną do play4you2 opisujesz w niej problem.
          Ściągasz program topnetinfo wyłączasz program play online i włączasz ten zainstalowany w ustawieniach zaznaczasz komunikacja i na dole zaznaczasz wszystkie dane id bts itp.
          Później sprawdzasz bts id w ustawieniach masz też lista bts pobierasz najnowsze dane i wchodzi na tą listę automatycznie program wpisuje w okienku do szukania id bts-a ty dajesz tylko szukaj. W wynikach szukasz czy dany bts jest w Gdyni jeżeli tak to na jakiej ulicy. Jeżeli nie znajdziesz umiejscowienia w Gdyni oznacza to że jest to nowy bts i nie został jeszcze zweryfikowany. Nowy bts może być źle skonfigurowany.
          W każdym razie podajesz te wszystkie dane play4you2 a on przekazuje je do działu technicznego.
          U mnie ta metoda zdała egzamin w 100%. Raportuj

          • maciej napisał(a):

            sorry, ale ja jakos nie widze sensu takiego działania – jaka pewnośc masz, ze to dzieki temu twój internet chodzi lepiej (o ile lepiej?), ktos ci to napisał? Zaswiadczył?

            Nowy bts moze być źle skonfigurowany – zarty sobie stroisz? pomijam to ze nie ma nowego bts, a nawet gdyby był, to kto zajmuje sie konfigurowaniem bts, technicy czy klienci Play?

            dla mnie to jakas TOTALNA PARANOJA – ale poniewaz to jest jak najbardziej dziki kraj, to mógłbym w to nawet uwierzyc, tylko jedno… udowodnij mi, ze po tym co zrobiłes Play uderzyło sie w piersi, napisało ci przeprosiny z informacja, ze wypierniczyli technika, który się obijał i brał pieniadze, gdy w tym czasie pił piwo pod budka… bo ja w to kompletnie nie wierze! Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Dostałem potwierdzenie ich błędu konfiguracyjnego w odpowiedzi udzielonej przez play24.
              A prędkość neta była do 200 kb/s a teraz osiąga do 2 mb/s.
              Chciałem ci wyświetlić odpowiedź z play 24 ale niestety nie działa.
              Powiem ci chcesz mieć dobrze to sobie musisz załatwić bo jak widzisz techników też nie mają za bardzo znających poczytaj sobie na necie jak mi nie wierzysz jak mają infrastrukturę po ustawianą i po konfigurowaną.
              Jak chcesz to nie rób u mnie pomogło dlatego ci radzę.
              Dokładnie napisali mi że nadajnik był przeciążony i poszerzyli pasmo. Raportuj

            • maciej napisał(a):

              no kolego zarty sobie stroisz – 2mb????

              to nie wiesz, że niektóre nadajniki mają juz wyzsza szybkosc i dlatego masz obecnie szybszy internet, a nie dlatego ze interweniowałes!

              u mnie nie ma nadajnika z taka szybkoscia, jest 1mb i to oznacza własnie niskie szybkosci, bo skoro promuje sie internet i ludzie coraz wiecej kupują kart do internetu, to jasne jest, że im wiecej osób i ta sama przepustowość, to predkosci spadaja – tak jest wszedzie

              a to ze ci ktos kit wciska, że coś było źle skonfigurowane… wybacz nie wierze, ze Play stawia maszt i go nie konfiguruje…. bo to byłoby czyste wywalanie pieniedzy.

              A na końcu własnie piszesz – nadajnik był przeciazony – tyle to ja wiem od samego poczatku przeciez!

              Tylko ze ja nadajników nie stawiam, nie podejmuje decyzji – moge sobie jedynie zgłaszac to do PLAY (co robie od dawna), które jak NIE zechce, to NIE postawi nadajnika, czy NIE zwiekszy szybkosci

              facet o czym ty piszesz Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Wklejam ci oryginalną odpowiedź z play24. Możesz wierzyć lub nie ale tak jest i nikt mi nie wciska kitu bo sam to sprawdziłem.

              Szanowny Panie,
              informuję, że 11 października 2010 roku otrzymałam od Pana wiadomość na temat zasięgu. Zgłoszenie zostało wysłane poprzez serwis Play24.

              W odpowiedzi uprzejmie informuję, że dokładna analiza wysłanych przez Pana danych wykazała, że podczas połączenia z internetem w lokalizacji Nowy Sącz ul. XXXXXXXXXXXXX, miało miejsce przeciążenie sieci. W związku z powyższym, korzystanie z transmisji danych mogło być kłopotliwe. Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że po zgłoszonej przez Panią sprawie, 18 października rozszerzono transmisję danych dla wspomnianej przez Pana stacji bazowej. Obecnie usługa powinna funkcjonować poprawnie.
              Dziękuję za zasygnalizowanie występowania trudności.

              W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową <a href="http://www.24.playmobile.pl” target=”_blank”>www.24.playmobile.pl

              W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge2.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

              Z poważaniem
              XXXX XXXXXXXXXX
              młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

              A ty sobie możesz mówić co chcesz i robić co chcesz tak było w moim przypadku prędkość kisiła się jak kapusta teraz jest 2 mb/s na podkładkę masz http://www.speedtest.net/result/1090843286.png
              Jak chcesz to zgłoś to do play4you2 a jak nie to kiś się na takiej prędkości i nie narzekaj. Bo samo zgłaszanie przez play24 nie ma większego sensu a play4you przekazuje takie zgłoszenia od razu do działu technicznego. Dodam jeszcze że korzystałem cały czas z jednego nadajnika tak wynikało z analizy danych przeprowadzonej przeze mnie poza tym inne nadajniki są dalej od mojego miejsca zamieszkania i przed zrobieniem tego konkretnego nadajnika nie miałem praktycznie w ogóle zasięgu 3g sieci Play.
              Pozdrawiam Raportuj

  30. tomek napisał(a):

    Niestety ale do ankiety Zgniła Grucha brakuje jakości sieci Play, chodzi mi tu o transmisje danych (pod wieczór nie można usiąść przed monitorem, bo to żadna przyjemność przeglądać strony z prędkością DOSŁOWNIE nie przekraczającą 10KB (80kb)!! – limit nie przekroczony rzecz jasna) i jakość połączeń głosowych, do której też można się doczepić.

    Panowie, TRAGEDIA!! A potwierdzeniem tego dla mnie jest jeszcze to, że znajomi którzy wzięli abonament w Play po miesiącu są skłonni zapłacić nawet karę umowną żeby spieprzyć! lol Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Internet Play Online nigdy nie grzeszył jakością sam miałem przygody z nim właśnie. W moim przypadku nie było zasięgu 3g czyli nie miałem możliwości korzystania z usługi po roku kłótni dopiero odpuścili.
      Jeśli chodzi o kary umowne to w play są one bardzo wysokie i zerwanie umowy nie jest opłacalne z ekonomicznego punktu widzenia. Raportuj

  31. mirekb napisał(a):

    zanim zakonczy sie rok morze szanowny rzecznik zamiesci nowe ceny abonamentów po podwyżce-w ulotkach w salonach juz sa zmiany a na oficjalnym blogu cisza.rozumiem przygotowania do sylwestra ale sroko na podstawie przepisów nie musicie(mno) informowac na pismie o zmianach abo jednak głęboko wierzę ze w dniu jutrzejszym ulegnie to zmianie..co do reszty jesli idzie o play to mozna i należy zyczyc rozwoju sieci-nie takiej z reklam,1kod dla abo/mix/pf na mb z pol w telu/net w fonie(roaming plusa)(np *108#),wiecej fonów 3g(jak na poczzatku w marcu 2007-to były czasy).lepszych ofert bez tela..no tak:nie zapominajcie o umts900 w świętokrzyskimRaportuj

  32. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Czy nie przesadzacie z PLAY24? Jest koniec roku i normalną rzeczą, iz w tym czasie trwa konserwacja systemów informatycznych wszystkich firm m,.in. banków, urzędów itd. PLAY nie jest wyjątkiem. Według was, jaka data jest idealna do tego aby przeprowadzic konserwacje sytemu? Środek tygodnia w samo południe? Nie. Lepiej aby odbyło sie to w ostatnich dniach roku. Najmniej bolesne dla ogółu klientów. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Tylko widzisz może i normalne ale oni w tym play24 dłubią cały rok i rzadko kiedy działa jak należy. Ostatnio się poprawiło a teraz widzę znów problemy. Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        nie dziw sie, systemy wymagaja ciagłej konserwacji, poprawiania i dokładnia nowych bajerów – każda firma sie rozwija, PLAY też. Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          ale przecież ostatnio byłą modernizacja przeprowadzana w play24 a teraz play24 nie działa a jest to celowe zagranie ze strony play zebyście nie przedłużyli sobie promocji 100za 30zł na kolejne 30 dni inną promocją 30za10zł Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Tylko po co komu taki system który ciągle nie działa choćby był najlepszy.
          Mnie to nie przeszkadza ale jak inni mają potrzebę korzystania na co dzień to może się denerwować i ma do tego pełne prawo. Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      masz racje nie ma co narzekac i przesadzac przynajmniej nudno nie jest :) Raportuj

    • maciej napisał(a):

      nie jest tyo normalne – jak sie jest badziewiasta fiorma (znam jeden taki bank), to 'konserwacje' przeprowadza sie w dzien, ale jak sie powaznie podchodzi do biznesu, to robi sie to w nocy

      to nie jest jakas mała amatorska garażowa firemka, nalezy nieco doronąć

      twoje podejscie jest typowe dla urzedasa z głebokiego PRL, co jest bardzo dziwne, bo zapewne PRL nawet nie liznałes… Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        bardzo dobrze pamietam PRL, a awarie zdarzajas ie wszedzie mimo konserwacji, mbank konserwuje system i miał hiperawarię, jak bedzie awaria to do kogo masz pretensje, pamietaj iz jest koniec roku – czas konserwacji systemów Raportuj

        • maciej napisał(a):

          przeciez nikt nie mówi o awariach, tylko o swiadomej konserwacji w ciagu dnia

          no i w jednym zdaniu pomieszałes awarie z konserwacja… co tu wiecej dodac

          rok temu tez była 'awaria' play24, która dla wiekszosci osób oznaczała ponad miesiac bez dostepu, a moze to była dłuzsza konserwacja?

          pamietam, ze wtedy znalazło sie takze paru podobnych tobie obronców niepodległosci Play

          KOLEKTYW nie wiem kogo chcesz przekonac do słusznosci swoich racji?

          naiwnych? Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            powiedz Mi, kiedy jest najlepszy moment do naprawy, konserwacji systemu? Podaj Mi konkrertną date? Jest koniec roku, ostatnie dni grudnia i to jest jedyny mozłiwy najmniej uporczywy termin do tego typu czynnosci.

            O zeszłorocznej akcji PLAY24 pamietam. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Dziś na stronie pisze że z uwagi na vat prowadzone są prace i nie można dokonywać zakupów.

            Ktoś chyba czyta tego bloga i wyciąga wnioski.

            A ty Kolektyw trzeba mieć normalne spojrzenie na firmę jest dobrze to chwalić jest źle to ganić. Raportuj

            • maciej napisał(a):

              a to ciekawe, bo ja widziałem całkiem inna informacje, o czym takze pisali na róznych forasch rózni ludzie – o VAT nie było mowy, była mowa natomiast o zwykłej konserwacji Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Tak ale jak wchodzisz na playmobile.pl to pojawia się informacja że z uwagi na zmianę vat prowadzone są prace do 2.01.2011 i w tym czasie nie można nic zakupić w e-shopie.
              Raportuj

  33. luki napisał(a):

    @mikk
    Tu się zgadzam z tobą kody USSD powinny zająć 1 miejsce na Głuchy Telefon 2010
    W Październiku kilkadziesiąt razy próbowałem doładować Play Online i do banii więc zrezygnowałem ponieważ cały czas ładowało i transakcja nigdy nie dochodziła do końca.
    W grudniu postanowiłem doładować konto w Freszu i sytuacja podobna kody nie działały poprawnie i na końcu operacji przerwało. Wiec doładowałem przez neta Play24 i co się okazało doładowanie było podwójne czyli 2x mnie skasowało a osoba która rzeczywiście dostała podwójne doładowanie straciła na stanie darmowym.
    Jakim cudem jeżeli jeżeli kody nie działają poprawnie to po co ta funkcja jest włączona tylko robi Ludzi w konia i OSZUKUJE tak jak konsultanci spod *500 twierdząc że mają problem z kodami USSD ale jak przyjdzie do reklamacji twierdzą że żadnych problemów nie ma i że wszystko działa poprawnie a to że mi przerwało operacje i naliczyło to mój biznes bo musiałem odczekać 24godz. (ale jak mnie rozłączyło to żadnej informacji powrotnej kodem i nie dostałem że w ciągu 24 godz będzie konto doładowane!!!)
    Śmiech na sali przy reklamacji Kolo twierdził że to przeciążone nadajniki a ja od samego rana przez 2 dni próbowałem i to samo.
    Raportuj

  34. bba napisał(a):

    jakosc playonline w moich okolicach wzrosla znaczaco po narzekaniach na blogu :) od kilku dni smiga jak szatan, szkoda ze nie ma nocnego ssania na karte hmm albo w mix-ie za jakas oplata nawet 50zl mc :o rewolucja znow by byla, przeznaczyc czesc zasobow np 50 w nocy na ssanie i tyleRaportuj

  35. pajuch napisał(a):

    no tak… dziekuje za koszulke :) dotarla 1 bardzo szybko druga od wakacji jedzie :p Raportuj

  36. mikolajj napisał(a):

    Marcin, byłoby miło gdybyś na swoim blogu prasowym zamieścił informacje, ze serwis P24 w dniu dzisiejszym będzie nieczynny, no ale w sumie po co wszyscy maja o tym wiedzieć….? Raportuj

  37. rafal napisał(a):

    najgorsza była NOTKA SMS oraz caly czas wasz nieudolny BOK ! :( Raportuj

  38. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    odpowiem tak: system mbanku jest modernizowany co 2-3 tygodnie a nawet i częściej. Mimo tego, w tym banku była duza awaria (szczegóły znajdziecie w necie). System to tylko system i zawsze może sie … rypnąć. Klient ma prawo sie denerować ale niech klient zobaczy, iz w tych ostatnich dniach roku każdy sytem jest modernizowany, Dla Mnie tez nie przeszkadza. Raportuj

  39. Roberto napisał(a):

    Telepolis pokusił się o złote maliny i waszą notkę sms :) więc chyba wystarczy. @jahu jakoś nie bardzo można w to uwierzyć skoro sam operator zaprzecza temu :):):) Niemniej jednak ten rok dla Play taki dobry nie był. Wpadka ze schroniskiem, notka smsy, test UKE (dalej nie ma odpowiedzi ze strony Play a miała być…) i kilka jeszcze punktów by się znalazło… Raportuj

  40. zadowolony napisał(a):

    co nie ma juz cenzury? Raportuj

  41. odchodzi4 napisał(a):

    A ja mam pytanie czy w BOK też jest modernizacja ale mózgów konsultantów (wartało by przeprowadzić nikt by nie narzekał ) bo od ponad tyg nawet nie zajjeli się zgłoszeniem złożonym przez play24 wczoraj jak jeszcze działało play24 sprawdzałem i było cały czas zarejestrowane.
    Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Świętowali :)
      Masz racje pasowałoby im jakieś testy zrobić bo stan ich niekompetencji jest porażający. Dobrze że są Play4you to można w ogóle coś załatwić w play. Raportuj

  42. jahu napisał(a):

    Oni to powinni podać co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. A Marcin to ma wolne tak myślę. Raportuj

  43. Roberto napisał(a):

    @odchodzi4 —> dzisiaj już wiem że do PLAY nigdy nie pójdę to oszukańcza sieć. Specjalnie zamówiłem 3 startery za 0zł na których miała być symboliczna 1zł. Oczywiście jej nie ma :) bo po co… czuje się oszukany i nie polecam nikomu. Tak się nie robi. Na startery czekałem 2tygodnie!!! i jeszcze taki zonk. Włożyłem kartę sprawdzam stan konta i nic :/. BOK to żadna nowość. Sorry ktoś kto poleca tą sieć chyba nie ma zbyt dobrych intencji… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Twój wybór.
      Ja zawsze powtarzam darowanemu koniowi nie patrzy się w zębiska :)
      Dziwi mnie fakt że nie miałeś problemów z aktywacja tych kart jak wiele osób które zamówiły i karty były nie aktywne.
      Brak złotówki na koncie to nic powiedz czy po doładowaniu 10 zł masz stan darmowy bo to jest główny bonus w tej promocji.
      Każda sieć ma jakieś wady play dużo zawala ale i tak dużo robią dla rynku i to się im chwali. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Zaraz zaraz, nie pójdziesz do Play czyli jeszcze w nim nie jesteś ale BOK to dokładnie znasz. Tak? Po co dzwonisz do BOK-u Play skoro jesteś w innej sieci? Raportuj

    • smutny69 napisał(a):

      @odchodzi4-szerokiej drogi w W3! Raportuj

    • zadowolony napisał(a):

      roberto ja tam jestem w stanie przeżyć to że nie wszystko zawsze działa albo są jakies problemy zwłaszcza gdy widzę ile wydaję pieniędzy i co za to dostaję . Jeśli nie jesteś nadgorliwym sprzedawcą z salonu orangea i naprawdę chcesz wypróbować internet to idż do jakiegokolwiek sklepu ze starterami i kup 9zł starter ''darmowy internet'' będziesz miał na dziesięć dni 30MB a te darmowe startery to jakas nie dopracowana promocja ale ja też zamówiłęm trzy i nie działają ale póżniej zamówiłem jeszcze dwa i te działają bez zarzutu Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      nie narzekaj wg mnie play jest najlepszy i nie boje sie tego publicznie mowic :) Raportuj

  44. Poll napisał(a):

    System działa skoro ja i wielu innych mogę z niego korzystać. W chwili gdy Ty piszesz że nie działa ja doń wchodzę bez problemu. Nie wiem , nie znam się z jakiego powodu Ciebie on nie wpuszcza a mnie tak. Fakt, czasami muszę przeładować ale to wszystko. Dopiero teraz poznałem ta lalę pod prądem. Raportuj

  45. Roberto napisał(a):

    Spoko, pewnie że nie ale skoro piszę się to na stronie sklepu internetowego to chyba powinno się tego dotrzymywać. Stan darmowy jest mi w ogóle nie potrzebny bo nikogo nie mam w Play a nawet jeśli mam to i tak nie dzwonie do tych osób bo są to dalsze osoby. Zamówiłem bo chciałem sprawdzić jak ten internet działa na ich łączach i ewentualnie doładować z 5zł, ale skoro takie cyrki to ja wysiadam :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Internet za 1 zł to nie na sprawdzasz.
      Lepiej kupić starter Play Online na kartę jak masz modem i dostajesz tam 1 gb na 14 dni. Wtedy sprawdzisz albo weź abo na 7 dni na testy. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ja też gdy wchodziłem w play nie miałem niemal nikogo w tej sieci. Teraz po niecałym roku wszystkich najbliższych mam w Play i dlatego robię 30h miesięcznie. Raportuj

  46. Forest150 napisał(a):

    Ja napewno nie na temat ale nie chodzą żadne kody na pakiety dzwoniłem do BOK i dopiero jutro około 13 będą aktywne… Nigdy nie miałem żadnych problemów z wami ale teraz muszę zaalarmować…! Raportuj

  47. mirekb napisał(a):

    niektórzy widac nie znaja precyzji systemów play ;-)czasem w ciagu 15 min wyłączyc tela ze 2 razy po wbiciu ussd i pozytywnej opinni aktywacji w 24h i pakiety są czasami szybciej Raportuj

  48. blz napisał(a):

    Super blob 30 za 10zl? Za co? Za to ze juz to zlikwidowaliscie? Najpierw wycofanie duzej ilosci darmowych smsow do wszystkich + gadanie za darmo w play i to za samo doladowanie. A teraz co zostalo? Raportuj

  49. orange napisał(a):

    orange go wymiatata super bonusy i warunki ten śmieszny play fresh nie ma szans z orange go Raportuj

    • jahu napisał(a):

      A niby w czym taki lepszy ??
      Doładowanie konta nie jest ważne przez rok
      w taryfie Go stawka jest uzależniona od doładowania,
      nie ma darmowych rozmów w sieci,
      nie ma bonusów,
      nie ma darmowych sms-ów do sieci i wszystkich sieci,
      I co takiego lepszego jest ??
      Raportuj

      • orange napisał(a):

        sory mylnołem się bo wcześniej miałem go teraz mam orange one, to rewolucyjna oferta za doładowania dostaie smsy i mminuty, po co mi fresh jak to samo dostaje w one jak byłem we freshu nikt do mnie nie dzwonił bo play łupi klijentów innych sieci, ludzie korzytajcjie z naszych polskich operatorów ja poperam polskę i jestem w orange a nie jakimś chińsko islandzkim krwiopijcy Raportuj

  50. blz napisał(a):

    Inne sieci i tak nie siegaja play do piet (przynajmniej prepaidy). Ale nie powinno tak byc ze sukcesywnie z kozystniejszych warunkow robia inne gorsze… Raportuj

  51. Moim zdaniem najwieksza wpadka to brak blackberry w ofercie mimo zapewnien, ze w waszej ofercie sie na pewno przed koncem roku pojawi. Raportuj

  52. maciej napisał(a):

    może ktos z was bedzie bardziej nastawiony pozytywnie od BOK PLAY

    chodzi mi po wyjaśnienie kwestii naliczania opłat dla 'darmowych kart PF', tych z eshopu, które po doładowaniu 10PLN pozwalaja na miesiac rozmowy w Play za darmo.

    Czy jest to szczególny przypadek i NIE obejmuje także sms do Play (jak przy normalnym doładowaniu PF dla taryfy darmowa strefa, czy jak to się tam nazywa).?

    Bo u mnie naliczyli mi za kazdy sms do Play.

    Niestety BOK po wielu dniach zamiast po prostu odpowiedzieć na pytanie, napisał litanie na cała stronę, uzasadniajaca, ze nie moga udzielac odpowiedzi niezarejestrowanym kartom… czego sie nawet nie spodziewałem, bo podajac konkretne dane przy zamówieniu, myślałem, że karta jest automatycznie rejestrowana. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      To jest karta z darmowymi rozmowami. Sms-y idą osobno musiałbyś mieć taryfę darmowe rozmowy i sms-y w play wtedy by ci nie naliczało. Raportuj

    • zadowolony napisał(a):

      to są prwdopodobnie te same startery które były rozdawane w maju abonentom jeszcze przed wprowadzeniem profili, jest nanich taryfa plafresh 3 i wączone NR na 90dni a więc smsy w sieci są płatne Raportuj

      • zadowolony napisał(a):

        ale jak ustawisz inną taryfę to ci prawdopodobnie wyłącza NR Raportuj

      • maciej napisał(a):

        tak własnie zdziwiłem sie ze jako taryfa jest fresh3 a nie darmowe, a wiec wyjasniono – płatne – szkoda, ze BOK nie potrafił tego ujac tak trafnie i zwieźle, a rozpisywał się na cała strone (dosłownie) o regulaminach, rejestracjach itd…. Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Trzeba czytać ze zrozumieniem: http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-karta/s

      "Darmowe rozmowy ze wszystkimi w Play nawet przez 3 miesiące po doładowaniach.
      1 zł do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne"

      "Chcesz rozmawiać za darmo w Play? Zamów darmowy starter Play Fresh w sklepie internetowym
      Na starterze otrzymasz:
      darmowe rozmowy ze wszystkimi w Play nawet przez 3 miesiące
      1 zł, które możesz wykorzystywać na wszystkie usługi telekomunikacyjne"

      Jako żywo darmowe rozmowy to nie darmowe rozmowy i SMSy.

      Raportuj

      • maciej napisał(a):

        wojej – widze, że masz bardzo typowe polaczkowe podejscie do klienta – jak już jestes taki czepialski, to według tego co napisałes, wynika ze dostaje te rozmowy ze wszystkimi za darmo, a nie jak jest wymagane po 10PLN doładowania :o)

        a chyba chodzi o to ile energii i na co przeznacza BOK, nie wspomne o trudnościuach w znalezienmiu regulaminu akurat tej oferty w spisie regulaminów

        ale zycze wspaniałego życzliwego nowego roku! Raportuj

      • zadowolony napisał(a):

        dobra dobra co pisze a co się sugeruje to mogąbyć dwie rózne sprawy wtedy były już profile i myśle że 90% ludzi było pewne że dostanie to samo co w profilu darmowe rozmowy i smsy za 30 zł , sam byłem zdziwiony ze o mnie jest jakas dziwna taryfa playfresh 3 Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Co "jest napisane" a co się sugeruje to dwie różne sprawy. Sprawa jest jedna i jedyna: trzeba rozumieć co się czyta w języku którym się stara posługiwać. Raportuj

          • zadowolony napisał(a):

            taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak wszyscy operatorzy tworzą takie skomplikowane regulaminy żeby ułatwić klijentowi ich zrozumienie Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No jeśli chodzi o skomplikowanie regulaminu to jednak Play ma najniższe. Raptem 1 strona , może dwie. Inna sprawa czy zostanie zrozumiany. No ale jak tu napisać regulamin zrozumiały dla kogoś kto czyta, że usługa startuje jutro a on dziś płacze, że jeszcze nie działa???? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Mają dwu znacznie niektóre zapisy. Raportuj

  53. vigo napisał(a):

    a mnie znowu włączono notke SMS, a konsultant z BOK po prawie 10 minutach rozmowy 'poradził' zgłosić sprawę jak JESZCZE RAZ sie powtórzy. Do tego funkcja STATUS NOTKA nie działa zwracając komunikat "Nie możemy w tej chwili sprawdzić statusu[…]" – zatem Notka SMS to rzeczywiście duża wpadka sieci którą bardzo lubię… (do tego ten BOK …ehh) Raportuj

  54. bba napisał(a):

    Ale wpadka http://www.lanpolis.pl/2010/12/12/huawei-e182-w-p… hehe niezla pol arta o play i modemie a cenniki z IPLUSA :) Raportuj

  55. komórka napisał(a):

    lubimy play, są najlepsi :D Raportuj

  56. zdzich napisał(a):

    Zgniła Grucha dla BOK – od lat nic się nie zmienia – żenujące odpowiedzi niedouczonych ludzi, odpowiedź szablonowa, której za nic w świecie nie można dopasować do pytania Klienta. Miałem z nimi do czynienia kilkakrotnie i naprawdę NIGDY nie otrzymałem merytorycznej odpowiedzi. Totalne olewanie Klienta terminem odpowiedzi a wrzucanie odpowiedzi systemem "kopiuj wklej" nieważne, że pytam o coś innego jest szczytem bezczelności. Gdyby nie przystepne ceny już dawno nie byłoby mnie w tej sieci bo na pomoc z ich strony nie ma co liczyć. Wszystko jest dobrze jak nic się nie dzieje i nie trzeba się z nimi kontaktować. Raportuj

  57. Ben napisał(a):

    zdzich —> heheh no właśnie taki jest Play, oferuje tylko ciapkę niższe ceny poza tym nic więcej. Później ludzie się irytują że BOK jest taki czy tak, albo że nie mają zasięgu internetu :D trudno żeby mieli… Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Przed podpisaniem umowy na internet mobilny wszyscy powinni zwrócić uwagę na mape zasięgu. Niestety rzadko kto to robi, a później są płacze na forach i blogu Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Według mapki w u mnie powinien być piękny zasięg wtedy gdy podpisywałem umowę. W pierwszym miesiącu nawet dało się korzystać w drugim miesiącu zasięg popsuli i już zasięgu nie miałem dopiero po ponad roku zrobili nadajnik który umożliwił korzystanie z usługi ale już od prawie pół roku byłem w innej sieci z netem po zerwaniu umowy z winy opa.
        Także tego nie przewidzisz. Oczywiście że jeśli nie ma na mapce to na 99% nie ma tego zasięgu więc bez pewności że ten zasięg jest nie powinni sprzedawać. Raportuj

  58. ponaglacz reklamacji napisał(a):

    Szkoda, że nie można łączyć odpowiedzi.

    W przypadku zgniłej gruchy moim kombo byłoby BOK+SMS.
    Generalnie BOK kompletnie nie daje sobie rady z obsługa innych zgłoszeń niż podanie stanu konta. Zgłosiłem prostą reklamację i czekam na jej rozwiązanie już 1,5 miesiąca a końca nie widać. Przy każdej próbie uzyskania jakichkolwiek nowych informacji słyszę tylko, że sprawa będzie ponaglona. Przyzwyczaiłem się już do miliarda otrzymywanych smsów. Czasem tylko zdarza mi się pominąć te, których nie wysłał komputer.

    Generalnie, oprócz aktualnie najniższych cen na rynku oraz stosunkowo ciekawej gamy telefonów, mimo wszystko zawiodłem się na Play w 2010 roku. Głównie ze względu na obsługę.

    Aktualnie Trochę żałuje, że tak pośpiesznie zdecydowałem się na przedłużenie Umowy. Raportuj

  59. Mamama napisał(a):

    Biuro Obłsugi Klientów – no tutaj moze byc plebiscyt ze ho ho…. banda przedszkolakow ….. dla ktorych to jest pierwsza praca ..; Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty