Tako rzecze rzecznik Play

Podejrzany mail z PLAY

Dostałem przed chwilą kilka maili z takim mniej więcej tytułem. O co dokładnie chodzi? Niektórzy z Was dostali dziś roboczy mail w wyniku świątecznego psikusa systemu.

Właściwy mailing powinien wyglądać tak:

Naprawdę bardzo Was przepraszamy za ten błąd!!!

Wyślijcie do Łukasza (Ci co dostali e-mail to wiedzą gdzie napisać) mailem fajne życzenia Świąteczne a kilka najlepszych nagrodzimy koszulkami z upadłym Mikołajem.

Komentarze

  1. Krzysztof Wójtowicz napisał(a):

    Psikusa, można to uznać za prawdę :), więc jak się z tego wytłumaczycie :) Raportuj

  2. tomek napisał(a):

    Wyjaśniła się ta sprawa z użytkownikiem p4pomoc? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Tak. To kolega z działu sprzedaży. Intencje dobre, ale wyjaśnianiem spraw klientów zajmują się tu tylko i wyłącznie play4you i tego się trzymajmy. Bardzo proszę nie podawajcie swoich danych, informacji o reklamacjach, Waszych problemach osobom nieautoryzowanym.Raportuj

      • Darek napisał(a):

        A playfor youone od czego jest,niby reklamacje rozpatrywal a teraz sie gdzies zawinol…to co jest?Prosze przeczytac nizej o co chodzi. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        a może jak powstał paly4you to teraz powstanie p4pomoc i będzie załatwiał sprawy telefonów widmo?
        nie było by wtedy pytań kiedy będzie telefon itd
        Chętny już jest aż się rwie do pracy.
        Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Mamy już fajny pomysł na załatwianie spraw telefonów widmo, który ruszy w 2011. Będzie lepiej! Ostatnio okazało się, że kilku ważnych ludzi w PLAY czyta ten blog ;-)Raportuj

          • Farba101 napisał(a):

            Super bo czasami to było żenujące prosząc sprzedawce czy mógłby odłożyć jak przyjdzie lub zapisywać się na jakiś listach oczekujących. Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            ja chyba sie domyślam jaki to pomysł. Pierwsze oznaki już są
            czyżby to było tak telefon jest w zaporowej cenie(nokia C7) i sobie leży w magazynie bo nikt go nie zechce i problem telefonów widmo rozwiązany no bo co innego mądrego można wymyśleć no chyba że będą większe zamówienia fonów ale za to należy się nobel dla rządzących ze po takim czasie na to wpadli. Podpowiem wam co można zrobić przy podpisaniu umowy zamiast telefonu dostanie się Voucher i poleci do mediamarkt odebrać telefon hehe Raportuj

            • p4pomoc napisał(a):

              Cena to jeden z czynników wpływających na popyt danego towaru. Osobiście uważam, iż cena modelu Nokia C7 odzwierciedla jego wartość. Możemy spekulować czy jest ona za wysoka czy też nie, ale pamiętajmy że jest to nowy model. Gdy wejdzie do oferty innych operatorów, będziemy wtedy mogli porównać. Raportuj

            • matE napisał(a):

              Weź już daj spokój. Gruszka pisał że jestes z firmy, wiec po co te dyrdymały.

              Cena C7 jest za wysoka, lepiej pojść do konkurencji i kupic N8 lub na alledrogo C7.
              U was tylko jeleń kupi C7 za ta cenę. Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Nie rozumiem Cię – cena tego telefonu jest jak większość innych – 300zł niższa niż na allegro w najtańszym abonamencie, a potem już taniej… Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Jest droższa od Galaxy S w Long Play Internet 69 a ta nokia na pewno nie jest lepsza od tego samsunga. Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              a Galaxy S zdążył już stanieć w "wolnej sprzedaży na a……" ;)
              Poza tym – Nokia sama się drogo ceni… Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Od początku był w takiej samej cenie. Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              W wolnej sprzedaży na allegro? Nie żartuj… Raportuj

            • Michał napisał(a):

              rownie dobrze moga dac do cennika telefony Vertu w najwyzszym Abo za 10 000zł bo firma sie ceni….

              a odchodzi 4 napisał to samo co ja wczoraj ;p Raportuj

            • jahu napisał(a):

              W ofercie play był w tej samej cenie ! Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Przecież ja pisałem o wolnej sprzedaży… -_- czytaj ze zrozumieniem…
              A to, że w PLAY nie tanieje to się nie dziwię – jest popyt, jest kasa ;) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja cię rozumiem że mówisz o wolej sprzedaży ale ja mówię o play.
              Galaxy S od początku kosztował 399 zł w abonamencie lp69 internet a ta nokia kosztuje 549 w takim samym abonamencie a bez internetu tylko 200 zł więcej a Galaxy S bez neta kosztował 700 zł więcej. To już lepiej opłaci się wziąć HTC Desire lub Desire HD niż tą nokie. Raportuj

            • Łukasz Tomczyk napisał(a):

              witaj czytałeś dziś o umts 900 na telepolis?
              i co sadzisz? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Nie czytałem ale już poszukam i przeczytam :) Raportuj

            • Michał napisał(a):

              Play ma wylacznosc na niego do konca roku, Wiec nie dziwne ze walnal cene zaporowa bo musi zarobic na exclusive swoim! Juz nie popelni bledu jak z htc hero gdy ceny byly niskie gdy play mial go jako exclusive a potem wszystkie na allegro ladowaly :D Raportuj

            • tl111 napisał(a):

              Cena jest wyższa od ceny w Euro Rtv Agd o 50 pln przy zapotrzebowaniu minut ok 120 do wszystkich , czyli longplay 29. I tak tą ofertę należałoby rozpatrywać. Indywidualnie dla każdego osobnika. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Lądowały bo HTC Hero to nudny telefon
              Poll Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Dziękuję Marcinie za szybkie wyjaśnienie sprawy.
        Raportuj

  3. Piotr Boruta napisał(a):

    moja Żona dostała takiego dziwnego maila :) Raportuj

  4. krzysiek_kili napisał(a):

    Kurczę – chciałbym dostać tego maila…
    Tylko życzenia jakieś walnąć i koszulka wlatuje ;D Raportuj

  5. Rogi napisał(a):

    Do mnie za to dzwonili dziś niby z ofertą PO. Nie zdążyłem nawet dokończyć zdania, że nie mogę teraz rozmawiać i już się ten ktoś rozłączył. Dziwne praktyki. Raportuj

  6. Darek napisał(a):

    Bardzo dziekuje Play for
    yone,za odpisanie na mojego maila i zalatwieniu sprawy dogadania sie……wie Pan o co chodzi z tymi polonczeniami,krotko mówiac,Play mnie olal.Super ciekawa siec-szkoda slow,przyznaliscie sie do blendu i to wszystko a co z jakoscia polonczen na moim numerze telefonu i zrywanymi polonczeniami,wy…lanczaniem numeru?Placic mam a nie korzystac?Prosze przeslac mi regulamin ktory mowi wlasnie o tym ze mam placic a nie musze dzwonic.Czekam z niecierpliwoscia.
    P.s
    Tak sie sklada ze juz nic nie zaplace wam.A w sadzie se to wyjasnimy.
    Pozdrawiam. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Szkoda Pana czasu i pieniędzy wydanych na sąd… Raportuj

    • press2play napisał(a):

      Celowo tak piszesz, czy naprawdę tyle błędów robisz? Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        Też mnie to zastanawiało, ale nie znalazłem tak delikatnego sformułowania i dlatego nie chciałem na to zwracać uwagi ^^ Raportuj

      • Darek napisał(a):

        chodzi o mnie?Nie celowo nie pisze,ale pisze prawde co sie dzieje,czemu jestem ciagle naciagany przez siec PLAY i okradany w abonamencie-tak to stwierdze. Raportuj

        • Darek napisał(a):

          smieszy mnie podnieta z pleja,zachwalany,ubustwiany,poczekajcie jeszcze troche….ile ludzi sie wypowiada nagminie wobec PLAY.Niewidzicie tego?Czy nie doswiadczyliscie tego co inni.? Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Co to znaczy "wypowiada nagminie" ? Pozostałe błędy żal komentować. Nie da się tego normalnie czytać. Twoje posty są wyjątkowo niechlujne i nieczytelne.
            Zacznij pisać po polsku Darku. Raportuj

            • Darek napisał(a):

              spiesze sie jak na klawiaturze pisze i dlatego tak mi wychodzi,a poza tym skoro niechlujnie tutaj pisze …to w sam raz na ten blog sie nadaje moj kazdy napisany post,bo Play sam jest niechlujny.Widzac jak dba o klientow.mniejsza z tym.Tylko chce tu napisac ze co Wy byscie zrobili na moim miejscu gdyby to Wam wylanczano numer na godzine,pol godziny,w najmniej oczekiwanym momencie?Place rachunki na czas z 2 tygodniowym wyprzedzeniem wiec nie ma mozliwosci tu blokady telefonu z mojej winy,dzwonie do syna to -nie ma takiego numeru…po kilku razach sie to udaje,pakiet play online,dziala przy 5kreskach a po 10sekundach ,moze troche duzej niknie do zera,to samo dzieje sie na innym aparacie,przejscie na roaming plusa tez nie pomaga.Play dostaje moje zgloszenia,,,to nic z tym nie robia,opisuja zmien ustawienia,jak im opisalem ze zmieniam i nic nie pomaga,to dalej mi wysylaja odpowiedzi 'zmien ustawienia'przeciez to deb…e sa i tyle.Wiem ze opisujecie tu ze mozna wymienic karte sim…ale ile razy mam to robic co,czy ja nie mam nic lepszego do roboty tylko ganianie za kartami-ich wymiana?Ci ktorzy nie doswiadczyli tego co mnie lub innych,niech se pisza tu co chca ,ja wiem swoje,a poza tym nie tylko mnie to spotyka,swoimi blendami probuja zwabic na sile klientow poprzez rozdawanie gadzetow i koszulek.dziwi mnie tylko jedno czemu te same osoby wygrywaja przewaznie,w konkursach na facebookuktorzy zachwalaja siec.
              Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z sieci PLAY. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Ty , skoro masz takie same problemy na Play co i na Plusie to nie jest to wina sieci jednej czy drugiej. Jeśli u mnie coś się złego dzieje na macierzystym to przechodzę na Plusa i problem znika Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              "pakiet play online,dziala przy 5kreskach a po 10sekundach ,moze troche duzej niknie do zera,to samo dzieje sie na innym aparacie,przejscie na roaming plusa tez nie pomaga."

              Co do Play Online to chodzi o Internet i o kreski zasięgu, tak?
              To muszę poinformować iż ma się to tak, jak piernik do wiatraka…
              Internet działa tam, gdzie jest to wyszczególnione na mapce – nie w każdym miejscu, skąd da się dzwonić można korzystać z tego Internetu… Raportuj

            • Darek napisał(a):

              To samo mozesz powiedziec Pani Doktor ktora wypisuje Ci recepte,..
              Postaram sie wporzadku pisac aby wszyscy zrozumieli. Raportuj

            • Ewa napisał(a):

              W załatwianiu reklamacji PLAY to"Pierwsza liga" ja czekam już 41 dni i nic mają mnie gdzieś,Piszę,dzwonię i nic,więc jak nie podać ich do sądu? Raportuj

            • mPablo napisał(a):

              Art. 106 ust. 2 ustawy Prawo Telekomunikacyjne – "Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona." Raportuj

            • jreat napisał(a):

              Odnośnie reklamacji masz rację (czasu jej realizacji) Idąc literą prawa należy rozróżnić definicję Reklamacja, a zgłoszenie techniczne… Raportuj

          • th0mas napisał(a):

            To samo slysze od pisowcow na temat platformy obywatelskiej.
            Raportuj

        • Ewa napisał(a):

          To prawda PLAY też mnie olał a jestem ich abonentką od 3 lat i zawsze byłam systematyczna jeżeli chodzi o płatności Raportuj

          • krzysiek_kili napisał(a):

            A ja proszę, żeby nie obrażać ludzi na blogu.
            To, że są odpowiednie instancje to każdy wie.
            Poza tym – inne sieci to może idealne są i problemów nie mają?
            I nie rozumiem zarzutu – "chińską tandetą mamią, wyświetlacze, lcd, modemy, duperele" bo dla mnie jest to po prostu śmieszne… Raportuj

            • Michał Siedlecki napisał(a):

              menu play24 szybkim kodem w telefonie, przez 0.5h musiałem próbować sprawdzić pakiety bo po wejściu do menu i wybraniu jakiejkolwiek opcji wyskakiwało okienko "rozłączono" i tak co chwilę

              z ebookiem w plusie nigdy nie mam takich problemów Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Zmień telefon albo go poprawnie skonfiguruj.
              Poll Raportuj

          • ktoś jakiś napisał(a):

            kolego lepiej więciej KULTURY… bo tego brakuje w wypowiedziach Raportuj

  7. Dejmian napisał(a):

    Myślę że nic strasznego się nie stało, gdyby każdy kto otrzymał tego maila dostał w ramach przeprosin koszulkę :) Raportuj

  8. Alek napisał(a):

    Pewnie że błąd szkoda tylko że znowu dotyczy Playa :D Tych błędów i pomyłek ostatnio macie coraz więcej… Ale nawet na swoim błędzie potraficie zrobić sobie konkurs… Raportuj

  9. tomjun napisał(a):

    "1000 zł za 30 zł" lol ;D Raportuj

  10. KolejnaWtopaPlay napisał(a):

    No proszę, czy tą sprawą nie powinien zająć się GIODO ? Rzeczniku kolejna wtopa, niedawno znaleziono dokumenty dotyczące klientów na śmietniku na Służewcu, teraz znowu coś. Ładny tam macie porządek na Taśmowej Raportuj

    • ktoś jakiś napisał(a):

      a Ty kolego to jakiego koloru? różowy? pomarańczowy? zielony?

      ktoś wyrzucił to odpowie przed sądem i już i w czym problem?

      dokumenty są ewidencjonowane i wiadomo kto wyrzucił… błagam… zbędne komentarze…

      tak jakby całe stado oceniać po czarnej owcy… Raportuj

  11. harad napisał(a):

    Ja chcę koszulkę :) Raportuj

  12. edzik napisał(a):

    Zapomniałem napisać. Play24 do tej pory nie jest ukończone… Nie będę wspominał, że dostęp jest słaby bo ciągle jakieś awarie. O zrywanych połączeniach… Zamiast koszulki proszę naprawę tego syfu. Raportuj

  13. tomjun napisał(a):

    Marcin zatrudnij na tym blogu jakiegoś moda banującego bo aż ręce opadają po niektórych komentarzach… ;)
    Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      Taaa, ban, to zaraz mu napiszą że cenzura. Gdzie drwa rąbią…. . Jak się dało ludziom wygadać to takie szumowiny też się znajdą
      pozdr. Poll Raportuj

  14. tomjun napisał(a):

    jak czytam co piszesz na mojego pracodawcę matołku, to mi żal Ciebie i Tobie podobnych. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      to że to Twoj pracodwaca oznacza ze nie mzoesz wypowiedziec krytyki bo wypwoiedza Tobie co innego :D

      weź sie uspokoj. Bo to zaczyna przypominac serwisy dla nastolatków że jeden nie moze sobie poradzic i wzywa kolegów do pomocy w komentowaniu.

      Raportuj

    • Michał napisał(a):

      jakbys tomojomo pracowal w poważnej firmie to bys wiedzial ze nie masz prawa sie tak odzywac do klientow sieci KTORZY CIEBIE KARMIĄ bo gdy nie ich rachunki siedzialbys w biedaszybie na bezrobociu. Wiec szanuj swoj chleb. Raportuj

  15. edzik napisał(a):

    Play Fresh ma lepiej. Zależy z jakiej strony na to patrzymy :) Można wyliczyć to tak, że PF jest tańszy i tak, że jest droższy. Raportuj

    • aczytowazne napisał(a):

      Biorąc pod uwagę abo za 29 zł, a doładowanie za 30 zł. W abo mamy 120 minut bądź 74 i 500 smsów. Jak doładujemy za 30 zł to mam 103 minuty i 1000 smsów… Raportuj

      • edzik napisał(a):

        Na blogu były różne porównania. Było PF do LP69 i jednym wychodziło, że opłaca się PF a innym abonament.

        ja akurat mam PF bez tych sms :p Raportuj

      • tomjun napisał(a):

        a jak weźmie abo bez telefonu ? cena wtedy wynosi 14,50 /m-c i dostaje 120 minut. oferta nabiera zupełnie innego kształtu :) Raportuj

        • aczytowazne napisał(a):

          Ok wtedy już tak :) Tylko z tego co się orientuję to nie działa to w LP SMS, a ja dużo piszę :) Raportuj

        • Michał napisał(a):

          a stan darmowy ? Nie ma.

          Jezuuuu co wy za ludzi zatrudniacie któzy nie znajaj oferty macierzystej sieci? Raportuj

          • tl111 napisał(a):

            Play jest jedyną siecią na świecie która maksymalnie uczciwie postepuje z klientami nawet wbrew własnym interesom. Cóż kiedy klienci nie potrafią z tego skorzystać. Są przypadki kiedy stan darmowy totalnie jest nieopłacalny. Abo za 14,50 dla mojej żony jest doskonałym rozwiązaniem zwłaszcza ,że pakiety dodatkowe, które w nim udostępnia są więcej niż uczciwa oferta. Dla mojego profilu natomiast lepszy jest PF z jego pakietami i możliwościami przedłużania. O ważności konta nie wspominając. To wszystko i dostępne narzędzia czyni calokształt oferty nie do pobicia przez konkurencję. Dlatego plują jadem na blogu jako "niezadowoleni klienci". Raportuj

            • aczytowazne napisał(a):

              Jeśli to tekst do mnie to totalnie nietrafiony. Bo tak się składa,że jestem abonentem Playa i wielokrotnie pozytywnie się wypowiadałem o sieci. Jeśli natomiast zwracanie uwag na takie rzeczy to wg Ciebie "plucie jadem" to znaczy, że mamy nie zwracać uwagi na pewne aspekty, do których mamy zastrzeżenia tak,żeby poprawić je na lepsze ? Mamy iść tak jak sieć robi ? Czekaj, czy to nie było podobnie jak za czasów PRL ? Hmm komuna ?

              Gdybyś czytał uważniej to nie rozchodzi się o ofertę konkurencja vs play tylko play vs play. Ja chciałbym mieć abonament, ale jest on nieopłacalny w podanej formule względem fresha. Co prawda upierdliwe dla mnie jest doładowywanie z tymi wszystkimi kodami, ale jeśli dopłacając 1 zł i tracą 3 minuty na wpisanie kodu mam zyskać 500 smsów czyli nawet jeśli 1 sms warty jest 1 grosz to zaoszczędzone 5 zł. A patrząc na wartość cennikową to 90 zł… To jest ogromna różnica.

              Play jest najtańsza. W dodatku abonament może przełączyć się na zasięg plusa ( fresh chyba nie ? ) co powoduje, że ma jeden z najlepszych zasięgów w kraju. Ceny są jakie są, ale jak długo utrzyma się ta sytuacja na rynku tego nie wiemy. Póki co Play "zarabia" na MTR, bo dostaje więcej niż musi oddać. To nie żaden argument tylko fakt. Kiedy MTR spadnie może się okazać, że podwyżka cen będzie konieczna, bo żadna firma nie chce dokładać do swojej działalności.

              Wracając do tematu – abo vs fresh – rozbija się o to, czy przy niskich potrzebach warto "stracić" 90 zł za możliwość przełączenia się na zasięg plusa i brak konieczności kupowania doładowań? Raportuj

            • tl111 napisał(a):

              "Jeśli to tekst do mnie to totalnie nietrafiony" – czyli nie do Ciebie. To po prostu zabranie głosu w dyskusji. "Gdybyś czytał uważniej" – i vice versa. Uważasz siebie za konkurentów playa ? Naprawdę czytaj uważniej … No i to – "…nie rozchodzi się o ofertę konkurencja vs play tylko play vs play". Piszę o uniwersalności oferty playa , a nie o porównaniu playa do konkurencji. A to – "W dodatku abonament może przełączyć się na zasięg plusa ( fresh chyba nie ? )" to już kwiatek nad kwiatkami. Chyba nie wiesz co pleciesz … Raportuj

            • aczytowazne napisał(a):

              Ale cała ta dyskusja była o play vs play…

              Nie wiem czy fresh może przełączyć się na zasięg plusa – stąd było to w formie pytania. Bo to, że abonament może jest chyba oczywiste ? Raportuj

            • tl111 napisał(a):

              Dlatego napisałem, że ja i moja żona korzystamy z dwóch porównywanych ofert – PF i abo w zależności co dla kogo jest lepsze. Dla jednego profilu lepsze jest abo, dla innego PF. Porównywanie uogólniające jest totalnym nieporozumieniem. Co do reszty – nie brnij w to dalej … Raportuj

            • aczytowazne napisał(a):

              Odnośnie przełączania – chyba wiesz coś więcej niż ja… Ja się przełączam normalnie…

              Tutaj było "suche" porównanie co oferuje abo za 29 zł i doładowanie za 30… Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      "Kończ Waćpan, wstydu oszczędź" z tymi odkrywczymi komentarzami -_- Raportuj

  16. tomjun napisał(a):

    Hmm, zależy od potrzeb, po prostu. Play Fresh nie pozwoli Ci zakupić telefonu za 1zł ;) jeżeli go nie potrzebujesz, to i tak wybierz abo bez telefonu. Dostajesz cały abonament za połowę ceny, ostatecznie, jeżeli nie chcesz abo wtedy wybierz fresha. Raportuj

  17. aczytowazne napisał(a):

    Racja – telefon za 1 zł czy tam nawet za 100-150 zł tylko, że nie podpisując umowy można je nabyć za jakieś 200 zł więcej ? :)

    Co do porównania PF i LP69 – zależy czy się więcej pisze czy dzwoni ;)

    Tylko przy najniższym abo jest taka duża dysproporcja,że za te same pieniądze ma się tyle więcej. Raportuj

  18. tomjun napisał(a):

    dla niektórych, nawet te 200 zł robi dużą różnicę i decyduje często o zakupie telefonu a w efekcie o podpisaniu umowy. poza tym chyba 200 zł to lekka przesada ;) Raportuj

  19. Marian napisał(a):

    mam pytanie. mam abonament w plusie ale chce sie przeniesc do play. ile przed koncem umowy moge przyjsc do salonu play ? Raportuj

    • tomjun napisał(a):

      3 miesiące przed i przeniesiemy Cię gładko i przyjemnie :) Raportuj

      • Michał napisał(a):

        dlaczego 3 meisiace przed jak spokojnie starczy miesiac ?(żebyśmy sie zrozumieli przychdozimy przed rozpcozeciem nowego miesiaca)

        Ustawa z UKE mowi ze wsytarczy 7 dni max na przeniesienie numeru

        buhahah 3 miesiace przed :D To moze rok przed zebyscie zdazyli ?:D

        2 lata temu przeniesliscie mi numery z ery do play w pare dni. Raportuj

        • tomjun napisał(a):

          ja napisałem, że 3 miesiące przed mozna juz złożyc wniosek i wyjśc z salonu z telefonem. o nic innego mi nie chodziło. nie napinaj się i nie skacz mi jakimś uke ;)

          numery z ery przeniesli ci w pare dni bo były pewnie prepaidowe. w przypadku abo jest to niemozliwe. Raportuj

          • Michał napisał(a):

            Było To ABO. Napsize prosciej zebys zakodował sobie A B O N A M E N T.

            po co mu telefon 3 miechy przed jak ma z poprzedniej umowy? Przyjdzie do slaonu miesiac przed ostatnim okresem rozliczeniowym i dostanie to co tzreba.

            Skoncz. Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Aby nie ponosić kosztów z tytułu użytkowania numeru tymczasowego, od dnia podpisania umowy do dnia w którym rzeczywiście zostanie przeniesiony numer nie może być więcej niż 90 dni. Jeżeli masz umowę np. do 12 grudnia a okres rozliczeniowy od 20 do 19 to pamiętaj, że przeniesienie numeru nastąpi dnia 20 grudnia a nie w dniu końca umowy. Obowiązuje również 30 dniowy okres wypowiedzenia. Raportuj

  20. aczytowazne napisał(a):

    Najlepiej na jakiś tydzień przed rozpoczęciem ostatniego okresu rozliczeniowego. Bo jest 30 dniowy okres wypowiedzenia licząc od ostatniego cyklu rozliczeniowego. To znaczy,że jak masz umowę do lutego i okres zaczyna się np. 28 stycznia i kończy 27 luty to przed 28 stycznia powinieneś zjawić się w punkcie. Raportuj

    • Marian napisał(a):

      pytalem kiedys w 1 salonie i mi powiedzieli ze 50 dni przed koncem umowy. z kolei w innym salonie dziewczyna byla i sie pytala o to samo dostała informacje ze 3 miesiace przed koncem umowy juz moge przyjsc. wiec nie wiem komu wierzyć ;p Raportuj

      • aczytowazne napisał(a):

        Ja nie wiem, bo zrywałem umowę z erą i przenosiłem się do playa. Taniej mnie to wyszło niż miesiąc abonamentu. Ale musi to być co najmniej 30 dni przed końcem umowy,żeby potem nie było,że dwa miesiące poczekasz na przeniesienie. Raportuj

        • Michał napisał(a):

          przed rozpoczeciem ostatneigo miesiaca(czyli 30 dni miesiaca + 2-3 przychodzimy do salonu)

          i starczy !!! bez numerów zastepczcyh/tymczasowych itd jak wciskajaj na sile to nie dzownimy z tej karty play dopoki nie przeniosa numeru i nie poinformuja o tym. Proste jak konstrukcja cepa. A te matolki jak tomojomo co kaza 3 miesiace przed koncem to niech sobie wcisna :D widac inteligencje konsultantow play. 3 miesiace przed buhahaha :DDDD Raportuj

          • Michał napisał(a):

            to nie play robi nam łaske ze przenosimy numer tylko my sieci że chcemy placic u niej rachunki;] Wiec nie dajcie sie naciagac. Raportuj

  21. aczytowazne napisał(a):

    Hmm tak patrzę na tą "dyskusję" i już chyba dzieci neo są kulturalniejsze niż co po niektórzy…

    Druga sprawa – nie wiem czy tyle osób de facto zna Pana Marcina czy jak,że piszecie per "Gruszka" – jego kolegami jesteście ? Marcina bym jeszcze zrozumiał. Trochę szacunku i kultury naprawdę nie wadzi komuś, kto pozoruje się na dorosłego.

    Trzecia – koszulka fajna, ale jestem beznadziejny w pisaniu życzeń, więc sobie odpuszczę. Z drugiej strony – ciekawe ile osób dostało takie e-maile. Bo jeśli to kilkadziesiąt sztuk ( w co wątpię ) to koszuli mogliby dostać wszyscy. Jeśli mówimy o setkach czy tysiącach, to jest to wtopa po całości i żaden błąd tego nie tłumaczy. Chyba,że ludzki. Systemy ot tak się nie psują same.

    Czwarta kwestia – doznałem szoku, kiedy poszedłem rozwiązywać umowę – co to ma być, że jeszcze za własne pieniądze muszę, gdzieś tam wysłać wniosek ? Już nie mówiłem nic sprzedawcy w punkcie, bo to nie jego wina, ale to śmieszne,że klient przychodzi rozwiązać umowę i odsyła się go z wydrukowanym formularzem,żeby wypełnił i wysłał na adres xxx.

    Za to duży plus za szybkość cesji – jeszcze w ten sam dzień były przeniesione prawa do numeru. I faktycznie wyrobiliście się przed nowym okresem rozliczeniowym, bo cesję robiłem w ostatnim dniu poprzedniego okresu.

    Niestety – Play się rozwija, ale coraz więcej rzeczy jest in minus… Odpowiedzi od Pana Marcina na pytanie dotyczące tego, że FRESH ma lepiej niż abonament się nie doczekałem… A boli mnie to, że robi się ze mnie idiotę. Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      W POS także masz możliwość zostawienia rozwiązania umowy. Raportuj

      • aczytowazne napisał(a):

        Tego już zapomniał mi Pan powiedzieć ;) Raportuj

        • tomjun napisał(a):

          pewnie nie chciało mu się za Ciebie wysyłać ;) Raportuj

          • aczytowazne napisał(a):

            E to i tak mała wada. Dobrze,że już wiem,że mogę mu odnieść to z powrotem. Kiedyś w Erze w POS nie chcieli mi reklamacji uznać i twierdzili,że wszystko jest ok. To zadzwoniłem na BOK i kierownik BOKu stwierdził,że bardzo przeprasza i reklamacja oczywiście zasadna i mi kasę oddali. Także te pomyłki w punktach i salonach tak mi nie dokuczają, bo zawsze je weryfikuję telefonicznie. Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych mówi co innego: " § 16 ust. 6 Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień doręczenia na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia."

        @2faces – to jak to jest obecnie z wypowiedzeniami? Punkty sprzedaży przyjmują czy nie przyjmują? Raportuj

      • tl111 napisał(a):

        A ja namawiam na najprostszy sposób rozwiązania umowy – spacerek do konkurencji obok i złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do ichniego prepaida, a potem takowego można wyrzucić do kosza. To czego nie załatwisz w salonie Playa sam zrobi za Ciebie ktoś inny, a Playowi wzrośnie statystyka odejść skoro nie mają ochoty normalnie obslugiwać abonentów. Raportuj

        • Michał napisał(a):

          doskonaly pomysl !:)

          tak prosty a jak skuteczny. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Ciekawy sposób wypowiedzenia.
          A potem powrót do PF, jeżeli delikwent chce i 60 zł wpadnie. Raportuj

        • ktoś jakiś napisał(a):

          tak oczywiście i jeszcze zapłacić za kartę sim u innch OP-ów… rozsądne… a nie można na znaczek wydać? albo może lepiej wyrzucić telefon do rzeki? ma Pan mądrzejsze przemyślenia? Policzyć.. i zostać w Play Raportuj

    • ktoś jakiś napisał(a):

      nie będe komentował bo szkoda słów na ten post, wystarczy przeczytać regulamin który się dostało i się Pan dowie jakie są zasady w Play i jak się nie rozumie co się czyta to czytać do skutku aż się zrozumie. Raportuj

  22. edzik napisał(a):

    Z tydzień co najmniej. Znając Play i ich zaawansowanych konsultantów nie załatwisz tego w terminie :/ Wiem z własnego doświadczenia :/

    Zaprosiłem znajomych a później wku.. się na mnie i na Play, że nie jeden dzień tylko 6 dni i kilkukrotne latanie do punkt PLAY. Raportuj

    • tomjun napisał(a):

      masz pecha stary…i twoi znajomi też :( . cierpimy. Raportuj

      • Michał napisał(a):

        ale sie pracownik play odzywa

        "masz pecha stary…i twoi znajomi też:( cierpimy."

        Nie mozna zatrudnic ludzi z wyksztalceniem ? Tylko takie kołki obrazajace klientów?

        jak taki genialny jestes tomojomo to swoich kolegów konsultantów weź na przeszkolenie bo klient musi miec wieksza wiedze niz oni wchodzac do salonu zeby mu skopali umowy swoja niewiedza. Raportuj

        • tomjun napisał(a):

          piszę to jako klient i komentarze traktuj jako wychodzące ode mnie a nie od firmy. Skąd wiesz jakie mam wykształcenie ?
          Klient nigdy nie ma większej wiedzy, po prostu nie umie słuchać a potem opowiada mity jak to go firma w konia zrobiła/ okradła itp. Tak to już jest.

          podaj definicje kołka ? bez pomocy wikipedii. Raportuj

          • Michał napisał(a):

            "tomjun · 3 godzin temu
            jak czytam co piszesz na mojego pracodawcę matołku, to mi żal Ciebie i Tobie podobnych."

            Ty jestes serio nie bardzo :D

            raz psizesz jako klient raz jako nachalny pracownik. Słuchaj weź ty sie zatrudnij w kabarecie Tenor-tak tym co był w mam talent.

            masz poczytaj sobie "inteligencje" twoich kolegów
            http://www.facebook.com/pages/Play-robi-w-balona/

            Taaa durny klient a w salonie jak za komuny "Nie ma" , "Nie wiemy"

            Juz opisuja na tablicy play jak kierowniczka salonu zmuszała goscia do podpisania niekorzystnej umowy i odmowila sprzedazy konsoli :D

            tomojomo neich Cie play wysle na kolejny pakiet szkoleń bo z poprzednich nic nie wyniosles… Raportuj

            • tomjun napisał(a):

              co mają jacyś konsultanci wspólnego ze mną oprócz wypłaty z tej samej firmy ? ;) i w zasadzie co mnie to obchodzi co oni tam wyczyniają ?

              . Po wyjściu ode mnie z salonu dostał byś olśnienia i szoku w wyniku wysokiej jakości obsługi przez mnie. gwarantuje ci ;)
              Raportuj

            • Michał napisał(a):

              Fajnie, to pewnie dostaniesz nagrode prezesa kwartalna jako jedyny zorientowany konsultant.

              To w takim razie prosze mi dobrac telefon do abonamentu longplay 69

              -dla kobiety korzystajacej z nokii 6131 od zawsze.

              android nie wchodzi w gre. dobry aparat zeby mozna bylo czasem zrobic zdjecie.

              z moim ld gd900 crystal nie moze sobie poradzic w obsludze.

              Raportuj

            • p4pomoc napisał(a):

              LG GD880. Odporny na zarysowania ekran(idealny dla kobiet; torebka itp.)+5 Mpx aparat, ładny design, nowoczesny. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              "z moim ld gd900 crystal nie moze sobie poradzic w obsludze."

              wiec to samo bedzie z gd880

              a że ladny design to potwierdzam:) Raportuj

            • p4pomoc napisał(a):

              Nokia C5, ładnie wykonana i prosta w obsłudze. Raportuj

            • tomjun napisał(a):

              niedrogie, ładne i proste w obsłudze : nokia 6700, 6303i (oba metalowa obudowa, dwa kolory do wyboru) może czas na zmiane producenta ?
              lg gd880 mini świetny design i dobrze wykonany ekran dotykowy, sony ericsson zylo dostępny w trzech kolorach, nastawiony na odtwarzanie muzyki i dostęp do portali społecznościowych.
              ostatecznie, choć nienajgorzej było by zwrócic uwagę na samsunga 7220 ulttra classic. Telefon z dobrym aparatem 5mpx, amoledowym- energooszczędnym ekranem. Telefon do delikatnej ręki raczej. Raportuj

      • edzik napisał(a):

        zamknij pape lamerski doradco PLAY Raportuj

  23. Marian napisał(a):

    czyli jak mi sie konczy umowa 28 marca to do salony kiedy najlepiej przyjsc ? przed sylwerstrem juz moge ? Raportuj

    • tomjun napisał(a):

      np. 30 grudnia ;) Raportuj

      • Michał napisał(a):

        30 grudnia to ty mozesz premie dostac za naciaganie klientów. Nie rób ludziom wody z mózgu że to tak skomplikowany proces.

        ponad 30 dni przed koncem umowy z operatorem(tak zeby miesiac był przed ostatnim okresem rozliczeniowym) idziemy do play i starczy.

        Raportuj

        • p4pomoc napisał(a):

          Michał. Na jakiej podstawie podważasz informację, które mówią o 90 dniach? Odsyłam Cię do lektury regulaminu "Jedna wizyta w Play" http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Raportuj

          • Michał napisał(a):

            a dajcie sobie i nawet rok przygotowań na przeniesienie numeru skoro nie wyrabiacie sie

            konkurencja nie śpi;]

            dziwne ze prezes UKE ustalila ten termin na innym poziomie ale widac wy sobie prezes UKE sobie ;] Raportuj

            • p4pomoc napisał(a):

              Nie wiem skąd ta dyskusja na temat przeniesienia numeru. Jest termin, wszystko działa automatycznie. Nie widzę problemu. 90 jest to okres, w którym korzystasz z telefonu za darmo (jeżeli regulamin jest przestrzegany). Czy to mało?.. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              co to znaczy korzystam z telefonu za darmo ?

              skoro numer jest nie przeniesiony a o to chodzi osobie ktora o to wnosi to mam gleboko wasz numer przejsciowy i wiekszosc osob sobie go po prostu nie życzy. Bo placa abonament i maja na nim minuty od poprzedniego operatora.

              To nie ejst zbyt trudne do ogarniecia. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              "tomjun · 2 godzin temu
              nie będzie nabijał dwóch rachunków, bo nawet jeśli zadzwoni z tymczasowego nr to opłata bedzie doliczona na pierwszej fakturze PO przeniesieniu numeru. "

              o jakim za darmo mowimy?

              CZYLI PO PROSTU MA NIEKORZYSTAC Z NUMERU PRZEJSCIOWEGO

              wiec po co nachalnie je wciskacie ? Raportuj

            • p4pomoc napisał(a):

              Michał, weź głęboki oddech i przeczytaj raz jeszcze tę dyskusję. Nikt na siłę nie próbuje Ci nic wciskać jak to nazwałeś. Przenosząc numer do sieci Play, masz do wyboru dwa sposoby: MNP standart oraz MNP on visit. Pierwsza opcja polega na tym, że wniosek jest podpisywany w terminie, który Ci się podoba a umowa w momencie kiedy numer jest już "wolny". Wniosek w tym wypadku możesz sobie nawet i rok wcześniej złożyć to nie ma znaczenia. Druga opcja polega na podpisaniu wniosku oraz umowy w tym samym dniu. Klient otrzymuje ofertą wraz z kartą sim oraz telefonem (jeżeli jest to opcja z telefonem). Płaci za telefon i wychodzi. Jeżeli od momentu podpisania umowy do przeniesienia numeru nie minie więcej niż 90 dni, nie ponosi żadnych kosztów z tego tytułu. Kartę SIM, którą otrzymuje wraz z umową wkłada do szuflady i wyciąga w dniu przeniesienia numeru. Nie wiem skąd w Twoich wypowiedziach zwroty typu: "więc po co nachalnie je wciskacie"? Korzyścią dla klienta jest otrzymanie telefonu już 90 dni przed wypełnieniem zobowiązania u swojego dotychczasowego operatora bez żadnych opłat(prócz ceny telefonu). Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno w tej kwestii. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              wiem jak to wyglada bo sam przenosilem numer do play z abo ery ;]

              ojej starzna mi korzysc ze dostane telefon teraz a nie za 90 dni gdy mzoe wejdzie cos ciekawszego. Uwielbiacie uszczesliwiac na siłe ;]

              a genialny pomysl to utrzymywanie numeru zastepczego ktorego nikt nie chce, nikt nie chce z niego korzystac i nie wiadomo po co mi on skoro mam abo innego operatora nadal ?

              Raportuj

            • Pablo napisał(a):

              Człowieku!
              Dostajesz kartę SIM z numerem zastępczym po to żebyś mógł, a nie musiał z niej korzystać! Druga sprawa to na nią później "wskakuje" Twój właściwy numer. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      tak jak koledzy pisali 30 dni wypowiedzenia wiec przychodzisz przed rozpoczeciem ostatniego miesiaca

      skoro 28 marca mas zkoniec umowy przyjdz spokojnie w lutym

      Nie zgadzasz sie na tymczasowy numer(jak Tobie wcisna to nie dzwon z niego zeby nie nabijac 2 rachunków ) w momencie przeniesienia Twojego numeru na karte play zostaniesz o tym poinformowany i od tego dnia korzystasz juz normalnie z sieci play. Raportuj

      • Pablo napisał(a):

        Co Ty w ogóle wypisujesz?
        "Nie zgadzasz sie na tymczasowy numer(jak Tobie wcisna to nie dzwon z niego zeby nie nabijac 2 rachunków ) w momencie przeniesienia Twojego numeru na karte play zostaniesz o tym poinformowany i od tego dnia korzystasz juz normalnie z sieci play"
        Według Twojego rozumowania, musiałby po tym jak mu już zniknie zasięg lecieć do salonu Playa po kartę SIM, żeby mieć swój numer w Playu. Zrozum, że numerów tymczasowych nikt na siłę nie wciska i wręcz w salonach radzą żeby z niej nie korzystać przed przeniesieniem numeru
        Raportuj

  24. tomjun napisał(a):

    nie będzie nabijał dwóch rachunków, bo nawet jeśli zadzwoni z tymczasowego nr to opłata bedzie doliczona na pierwszej fakturze PO przeniesieniu numeru.
    a po drugie nie wciskamy tylko sprzedajemy lub dajemy ewentualnie dodajemy ;) Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Czyli?

      Powiekszy rachunek play majac do wydzwonienia minuty z poprzedneij sieci na abo.

      Po co ma korzystac z numeru tymzcasowego play skoro ma jeszcze abonament z poprzedniej sieci ??!!

      coraz bardziej tomojomo przypominasz mi hasło sprzed paru lat "niepełnosprawni, pełnosprawni w pracy" Raportuj

  25. odchodzi4 napisał(a):

    a czy w tym mailu nie było czasami info i zarysu przygotowywanej kolejnej promocji w play ? Raportuj

  26. Maniek napisał(a):

    Daj spokój z numerem zastępczym.
    Polecam do przeczytania:
    No to się przeniosłem do PLAY
    na mojplay.pl
    Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Akurat to jest zły przykład. Tutaj wystąpiło błędne przekazanie informacji. Wszystko jest według regulaminu. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Klienta nie interesują Wasze błędy czy systemu.
        Lepiej mu ograniczyć stresu i na maksa uprościć przejście.
        Po co mi numer tymczasowy?
        Wolę zwykłego PF za 5 zł, lub przeniesiony starter z innej sieci.
        Raportuj

        • Michał napisał(a):

          dlatego jak ktos oferuje i nachalnie wciska numer przejsciowy to albo jest ograniczony z obslugi play alboo lichwe uprawia.

          Przenosze numer i czekam gzrecznie az play to zrobi a korzystam dalej z sieci operatora od ktorego chce sie preniesc.

          a za te bledy systemu to cala obsluga informatyczna powinna dostac po premii i isc robic seriwsy spolecznosciowe a nie zajmowac sie takimi pwoaznymi rzeczami jak obsluga informatyczna operatora komorkowego . Raportuj

  27. tomjun napisał(a):

    hmmm wyczuwam młode dziecie neo, któremu za komórkę płacą rodzice ;)
    Ciach temat.

    Raportuj

    • Michał napisał(a):

      młode dzieci neo sa notabene Twoim klientem i jednoczesnie placa za Twoj chleb-doladowaniami. Wiec troche szacunku dla dzieci neo.

      jak dziecko neo zrezygnuje z play i pociagnie za soba znajomych to sie prezes pobawi w entliczek pentliczek i tomojomo moze poszuka innej pracy ?

      Skoro nie potarfi normalnie odnosic sie do klientów? Raportuj

      • ktoś jakiś napisał(a):

        to akurat prawda ale będe bronił obydwu stron bo każdy ma w tym sporze troche racji… wiecej kultury do siebie miejcie Panowie i tyle powiem w tym temacie.. a dyskusja będzie bardziej na poziomie. Raportuj

  28. Aabb Asa napisał(a):

    Wpisz tekst tutaj! Raportuj

  29. Polscy Operatorzy napisał(a):

    Opisz to już wkrótce u nas Raportuj

  30. Marcin napisał(a):

    Trochę z innej beczki. Często widać koszulki firmowe Play. Są one dostępne w konkursach itp. Czy można jakoś otrzymać taką koszulkę w inny sposób? Raportuj

  31. ŁukaszB. napisał(a):

    Witajcie, od dłuższego czasu śledzę blog Play i wasze wpisy dotyczące play 24 i tak się zaczynam coraz bardziej zastanawiać czy jestem jakimś wyjątkiem w tej kwestii. Bardzo często korzystam z play24 i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby coś nie zadziałało. Więc przestańcie ciągle narzekać i cieszcie się, że jest czwarty operator na naszym rynku który stanowi realną konkurencję dla "świętej trójcy".

    P.S. Panie Marcinie wielki szacunek za sposób prowadzenia bloga. Na marginesie kiedy uruchomicie usługę Blackberry?
    Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Jesteś WYJĄTKOWYM szczęściarzem. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      To prawie jak ja. Korzystam z Play 24 od 3 lat i zdarza się że nie działa ale jest to 2-3 na miesiąc i problem z dostępem trwa do 20 minut… Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Ehhh nie ogarniacie sprawy,serwer,dyski twarde,klajstry,wasze dane ulokowane akurat w bezpiecznym miejscu.

        to jestescie minimalna cząstką ktorej dziala albo sprawdzacie to wyjatkowo mało razy.

        Skoro od tygodnia nikokmu nie działał i pisało serwis w przebudowie czy cos takiego to w jakis sposob moglo wam dzialac przez ten czas ?:D

        bo chyba nie mowimy o tej samej sieci i tym samym serwerze ;] Raportuj

        • aczytowazne napisał(a):

          Mi działał zawsze i jeszcze nie miałem z nim problemu. Co prawda nie przesiaduję tam 24h 7 dni w tygodniu ale raz czy dwa razy w tygodniu odwiedzę Play 24 Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          Michał, mi także działał P24 przez cały tydzień. Nawet za namową chyba Jahu zacząłem sprawdzać dostęp w godzinach'szczytu' czyli 18-21 i także bez problemu. Nie mogę się tylko dostać z jednego z komputerów służbowych ( jakaś barrakuda czy coś ) no ale zawsze z tego samego więc jak widać to jest możliwe. Słyszałem opowieści spod krypty o jakiejś pani co ją nieźle pokopało ale sam takiego widoku nie uświadczyłem. Raportuj

  32. obserwator napisał(a):

    Kiedy pakiety internetowe będą rozliczane z dokładnością do 1 bajta?:) Raportuj

  33. pytam o święta napisał(a):

    a kiedy jakieś świąteczne oferty pojawią się w play?? Raportuj

  34. Marcin napisał(a):

    Jak można dostać tą koszulkę?? Raportuj

  35. tomek napisał(a):

    chcialbym taka koszulke. co mam zrobic? Raportuj

  36. Przemo napisał(a):

    Kiedy będzie jakieś info o odpalaniu UMTS 900? Raportuj

  37. pajuch napisał(a):

    https://24.playmobile.pl/Play24/base.htm?action=w… lalalaaaa

    W trakcie działania aplikacja wykonała błędną operację i nie może kontynuować działania. Proszę spróbować po dłuższej przerwie. Przepraszamy. Raportuj

  38. Michał napisał(a):

    zobacz na cene C7 …..

    jak bedzie to powali ceną i taniej bedzie kupic na aledrogo albo u inengo opa ;] Raportuj

    • JJJ napisał(a):

      usuneli mój komentarz?!….buu xD

      jak by była taniej niż 1.5k to można by się zastanowić nad n8 ;D

      u mnie było by 900 albo mniej nawet za c7 – za tyle wolałbym poczekać az stanieje n8 albo kupić jakiegoś se….
      Raportuj

  39. Daniel napisał(a):

    taki mały off topic – czy kupując telefon w eshopie mogę przenieść numer z PF? Raportuj

  40. Ben napisał(a):

    Nie wiem jak Wam ale mi się te ich oferty nie kalkulują jeżeli chodzi o mobilność. Teraz wołają sobie 69zł na 36mc :/ laptop wart na aukcji niecałe 1000zł a reszta idzie na neta, w podróży się nie nada zaś w domu mam stałe łączę. A i tablety mają w wysokich cenach :/ a co do konkursu to tak sobie to wykombinowali za taką gafę… Raportuj

  41. Bojan1989 napisał(a):

    ta, tak samo jak mnie nagrodziliscie za wytypowanie strzelca w finale MS. do dzisiaj koszulki nie dostalem, po wyslaniu z 5 czy 6 maili z adresem.. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty