Tako rzecze rzecznik Play

Pozytywne komentarze

Wczoraj przeczytałem wieczorem ciekawy tekst na telix.pl (dzięki K.O.L.E.K.T.Y.W)

http://www.telix.pl/artykul/plus-i-play-maja-najwecej-pozytywnych-komentarzy-w-prasie-i-internecie-3,38137.html

W sumie miałem dostep do tego raportu i jakoś nie miałem czasu się tym zająć. Bardzo nas cieszy tak pozytywny wynik. Cieszy nas to szczególnie, że jest absolutnie spontaniczna reakcja ludzi na nasze, moim zdaniem bardzo fajne oferty. Cieszę się bardzo, że doceniacie to co robimy na tym rynku, jak go zmieniamy i jak prowokujemy naszych szanownych konkurentów do zmian ich ofert. Dzieki naszym promocjom korzystają de facto wszysycy klienci w Polsce i po to własnie jest konkurencja.

Ostatnio dostałem troche maili na temat zwiekszającej się liczby negatywnych komentarzy na blogu. Tak długo jak jest to merytoryczna krytyka bardzo mi się to podoba. Warto odpowiadać na trudne pytania. Nie wszystko jest doskonałe i doskonale o tym wiemy. Tak już jest moja rola ;-) Nie odpowiadam za dostawy i zamawianie telefonów, za działanie sieci, za e-shop, za konsultantów BOK za reklamy,  za aktualizacje Androidów, ale sprawia mi dużo przyjemności kiedy moge Wam czasem lepiej, czasem gorzej pomagać. Pisałem już, że wbrew Waszemu głosowaniu na razie nie bedzie moderacji. PLAY promuje wolność więc na blogu również rządzi wolność. Ale mam apel do wszystkich co są anty. Spierajmy się merytorycznie. Jeżeli piszecie, że nasze oferty są słabe to pokazujcie argumenty, porównujcie oferty, liczcie dokładnie. Mnie spokojnie możecie nazywać jak chcecie, nie obrażam się ;-)

PS. Znalazłem fajny komentarz, intrygujący komentarz ilustrujący sytuację.

„Poll

Zauważyłem pewną prawidłowość i to nie tylko tu na blogu. A mianowicie: ilość negatywnych wpisów jest wprost proporcjonalna do wartości promocji*
___
* tłumaczenie specjalnie dla naszej Aśki Troll: im lepsza promocja tym większe wzbudza parcie na pisanie o niej źle.

Komentarze

  1. @narkoman_ napisał(a):

    A ja czekam, kiedy Play – jako "najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce" zniszczy konkurencję i zrobi nielimitowany internet na swoich nadajnikach :-D Raportuj

    • Color napisał(a):

      na Twoim miejscu nie spodziewalbym sie, ze ktorykolwiek z operatorow komorkowych wprowadzi cos takiego w ciagu najblizszych lat ;) Raportuj

      • madziar napisał(a):

        hehe calkiem nie tak dawno mowilo sie tak samo o nielimitowanych polaczeniach… Play to zrobil wiec czemu z internetem mialoby tak nie byc? To ze W3 placze to nie znaczy ze sie nie da… A nie tak dawno Wojtek J. plakal ze stawka 79gr/min to najnizsza z mozliwych oplacalnych… i jakze sie pomylil:P Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        W Niemczech taka oferta jest, są też nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Raportuj

  2. Mariusz Łyczko napisał(a):

    I może jakieś darmowe smsy w ABONAMENCIE, coś na kształt nieograniczonych połączeń.
    lub chociaż wybrany darmowy numer Raportuj

    • Jandżej napisał(a):

      Wpisz tekst tutaj!Mam ABO 69, wysyłam 600 smsów miesiecznie, dzwonie głównie do play, do obcych max 30minut oraz korzystam z internetu 500mb. niestety taka przyjemność kosztuje mnie 69zł (abo) + 15zł (internet) + 9zł (pakiet 300 sms) = 93zł

      We freshu po doładowaniu za 30zł, mam 30 dni darmowych rozmów i smsów w play, za 15zł internet i zostaje mi 15zł, co daje mi ponad 50minut….

      Może pora odświeżyć ofertę by bardziej to się opłacało… Raportuj

      • Przemek napisał(a):

        I telefonu tez ci żadnego nie dali w promocji, zupełnie jak w prepaidzie? Raportuj

        • Jandżej napisał(a):

          Telefon był, ale średnio tracę tu 60zł miesięcznie względem fresha, co daje ok. 24×60 i mocno przewyższa koszt takiego urządzenia….zresztą sytaucja jest także podobna gdybym chciał wziąć ofertę BEZ TELEFONU, i tak gorzej niż w karcie…. Raportuj

      • @narkoman_ napisał(a):

        Oferta abonamentowa jest kompletnie nieopłacalna jak dla mnie – nie pojmuję jak można sobie taką umowę podpisać – fresh wymiata.

        Masz całkowitą rację. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        zapomniałeś dodać, że w abonamencie dostałeś telefon, a we Freshu suniesz do Media Markt i go kupujesz. Może z tego wynika ta różnica?!

        Mnie oferta Playa się podoba, jest atrakcyjna dlatego wszystkim znajomym polecam i przenoszą numery :)

        Pozdrawiam Pana rzecznika i bardzo proszę aby go nie obrażano ;) Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Kilka miesiecy temy liczylem to dosyc dokladnie. Uwzgledniajac cene telefonow w sklepie i na allegro.
        Watpie, zeby operator nie mial znizek przy zakupie telefonow (ale nawet gdyby nie mial to policzylem wlasnie cene open maket).

        Wynik byl jednoznaczny abonament jest nieoplacalna forma powiazania z operatorem, PLAY trzyma sie tutaj mniej wiecej w polowie stawki (liczac oferte abonament/karta ale u danego operatora).

        W kazdym badz razie roznica wynosila kilka do kilkuset zlotych w trakcie trwania calej umowy.

        PLAY jest konkurencyjny wylacznie w abonamentach play internet 29/49, w sieciach W3 telefony tanieja znacznie w abonamentach za 99zl ;) Raportuj

        • Qper napisał(a):

          Zależy jak na to patrzeć, dla jednych liczy się telefon za 1 zł oraz fakt, że nie muszą się bawić w doładowania i aktywację różnych pakietów.

          Dla innych nie liczy się telefon bo wolą go kupić sami na allegro jakiś tani lub droższy telefon w Media Markt bez wiązania się umową na 2 lata. Dodatkowo lubią bawić się promocjami i liczyć. Dla nich idealna jest karta.

          Ja wybrałem kartę prywatnie, a w firmie mam abonament bez telefonu za 15 zł w tym 1000 min do play i na stacjonarne + 70 min do wszystkich sieci.

          Abonamenty też są dobre :) a jeszcze lepsze dla firm ;)

          Najgorszym jak dla mnie rozwiązaniem są mixy…
          Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Skoro się Tobie OPŁACAŁO brać abonament na 2 lata, to MUSISZ liczyć się z tym, że w ofertach mogą nastąpić zmiany na lepsze, a Ty masz ciągle STARE warunki nie zawsze już korzystne do nowych.
        Abonament jest wygodny, ale nie najtańszy, co jest logiczne. Koszt pozyskania nas prepaidowców jest śmieszny w porównaniu z abonamentowcem.
        Może czas pomyśleć o zminie abo na prepaid Jandżeju? Raportuj

  3. jacwis11 napisał(a):

    a wyniki konkursu ? Raportuj

  4. Marek napisał(a):

    Pan rzecznik pozwoli ze sie zapyta:
    Co z obiecanymi Iphonami 4 w Play?? Zamówicie jakąś normalną ilość, a nie marne 30 sztuk na całą Polskę? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Potrzebujesz aż 31 iPhonów ? Raportuj

      • Marek napisał(a):

        Czekam na ten telefon już ponad miesiąc. Pan rzecznik napisał, że Iphony będą wkrótce.
        Jak byłem ostatnio w salonie to dowiedziałem się, że w końcu przyszły ale w ilości 30 sztuk na całą Polskę. Więc nawet ich nikt nie zobaczył bo już były sprzedane.

        Chciałem przenieść numer do Play z Ery ale widzę, że korzystniej będzie zostać przy starym sprawdzonym operatorze. Każdemu będę odradzał przejście do P4 Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A nie lepiej było na stronie "zostawić swój numer" i czekać na oddzwonienie konsultanta tak jak ja zrobiłem? I okazało się że niemożliwe stało się możliwe w kilka dni. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Każdemu będziesz odradzał przejście do P4 bo nie umiesz kupic telefonu? Raportuj

          • Marek napisał(a):

            Zostawilem numer konsultantowi, miał oddzwonić jak tylko telefon będzie dostępny. Obdzwoniłem wiele salonów – żaden nigdy go nie miał na stanie.
            I nie myślcie, że jestem jakimś napalonym szpanerskim dzieciakiem – mam 29 lat, a ten telefon po prostu najbardziej mi odpowiada.

            Z tego co wiem, bo czytalem bloga regularnie – to nie jest to pierwszy przypadek z telefonami widmo. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No to najwyraźniej iP4 jest jak gwiazdka z nieba. Nie możesz jej mieć. Ja tam sobie z widmem poradziłem choć nie był to iPx Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              ten komentarz nalezy sie chyba Tobie:

              ,,Marku. Niestety nasze warunki sprzedaży tych telefonów nie są normalne. Zapewniam Cię, że bardzo chcielibyśmy zacząć je sprzedawaś normalnie w lepszej cenie i w wiekszej dostępności. Niestety dziś musimy improwizować ;-( Skąd ta licza 30 sztuk? " Raportuj

            • Marek napisał(a):

              30 sztuk to liczba, którą usłyszałem w salonie, a także to, że telefony poszły nie tylko na sprzedaż do dealerów ale także na telesales itp. więc nie miałem szans żeby dostać ten telefon.
              Dziękuję Marcin za odpowiedź.
              Przynamniej Ty w tej sieci trzymasz poziom. Raportuj

            • etam napisał(a):

              Jesli ta informacja jest prawdziwa to ta osoba ktora odpowiada za zamówienia smartfonów w p4 powinna dostac kopa w d**ę i pożegnac się z firma na stałe. Play takimi działaniami, reklamowaniem telefonów których nie ma fizycznie na stanie naraża się na negatywne opinie klientów. Raportuj

            • wędrownik napisał(a):

              Poczekaj na C7 przy ktorym iphone to tylko przereklamowany gadżet. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Mam iPhone 4 i cały czas wszyscy tylko mówią o telefonie, który go przewyższy, pobije czy nawet zabije. Jak dla mnie to ciągle się to nie udaje :), chociaż zacząłem kibicować również Androidowi.

              Magia iPhone kryje się w dużej mierze w sofcie oraz w perfekcyjnie wykonany sprzęcie. Dotyk działa miodzio, wykonany z dobry ciekawych elementów – użytkuje się go super.

              Z tego co wiem to Rzecznik też ma taki telefon ;), Marcinie podzielisz się opinią? Raportuj

    • @narkoman_ napisał(a):

      Tylko czy warto kupić iP 4 pół roku od premiery, skoro za kolejne pół wychodzi kolejne… IMO bez sensu :-D Raportuj

      • Marek napisał(a):

        Wychodzi za pół roku -masz rację ale w Polsce bedzie w pazdzierniku :) Czyli dla mnie jest dopiero 2 miesiace od premiery. Raportuj

        • wędrownik napisał(a):

          njalepszy jest casus ipada premiera w usa kwiecein br, premiera w polsce grudzien br. ipad 2 generacji premiera za 3-4 miesiace. Raportuj

  5. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Marcinie, nie masz za co dziękować. W ten sposób odwdzięczam się dla Was. Taka moja osobista pokuta o:) Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      podziwiam cie :) Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        W jakim sensie? Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Marku. Niestety nasze warunki sprzedaży tych telefonów nie są normalne. Zapewniam Cię, że bardzo chcielibyśmy zacząć je sprzedawaś normalnie w lepszej cenie i w wiekszej dostępności. Niestety dziś musimy improwizować ;-( Skąd ta licza 30 sztuk? Raportuj

          • Marek napisał(a):

            30 sztuk to liczba, którą usłyszałem w salonie, a także to, że telefony poszły nie tylko na sprzedaż do dealerów ale także na telesales itp. więc nie miałem szans żeby dostać ten telefon.

            Dziękuję Marcin za odpowiedź.
            Przynamniej Ty w tej sieci trzymasz poziom. Raportuj

  6. Kedar napisał(a):

    A ja właśnie doznałem szoku, gdy tak sobie przeglądałem co się dzieje w Orange z cenami telefonów.
    Abo za 99zł (na 24m) i co teraz oferują?

    HTC Desire za 1zł!
    Samusng Galaxy i9000 => 49zł!

    Fu*k… dalej upieram się w przeniesieniu z O => P, ale może czas na jakieś obniżki cen telefonów w P? Raportuj

  7. jachoo napisał(a):

    Widzę że na portalach informacyjnych wiszą już Wasze reklamy odnosnie 100zeta za 30zł.
    A ja się pytam dlaczego firma marnuje pieniadze na reklamy które nie zaowocują.
    Te pieniadze zamiast na reklamy to można przeznaczyć na rozwój sieci, nowe btsy co w waszym przypadku aż się prosi o to a wrecz piszczy…. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Koszt kampanii zapewne nie pokryłby kosztu jednego BTSa ;-) Zapewniam Cię, że sieć rozwija się bardzo intensywnie ;-) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Nie możliwe. To bts-y są aż tak drogie !!!!!!!!!
        Masakra. Ale z drugiej strony zauważ Marcinie że bez bts-ów nic się nie da zrobić nawet oferty :) bo nie będzie można jej nigdzie wykorzystać :)
        A możesz zdradzić jaki jest koszt jednego bts-a ?? Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          koszt bts to tajemnica handlowa firmy, żadna tego nie ujawni Raportuj

        • jachoo napisał(a):

          Hmm… btsy to drogie rzeczy nie watpie, ale mi się tez wierzyc nie chcę że koszt kampani reklamowej która ma być w tv,radio,necie, prasie nie pokryje jednego bts'u …
          Pisze również że sieć rozwija się intensywnie a według strony głownej ostanie nadajniki uruchomili 1 lipca czyli prawie pół roku temu…, na telepolis ktoś pisał ze kiedyś nie mal co miesiac urachamiali nowe nadajniki… (tylko niewiem czy chodziło mu te postawione tak jak trzeba, czy tzw fuszerki tymczasowe na platformach transportowych :) ) Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Na stronie są tylko miasta w których uruchomili umts. A nie ma informacji o nadajnikach. W u mnie w mieście we wrześniu uruchomili jeden nadajniki umts i gsm a w listopadzie sam gsm a czekam na umts bo byłby najbliżej mnie i się doczekać nie mogę.
            Ja myślę że koszt bts-a to około 100 tys zł takiego budowanego od zera z własnym masztem. A reklama w telewizji w zależności od czasu antenowego około 50 tys chcąc zrobić w TVP 1, 2 Polsat i TVN mamy 200 tys czyli 2 bts-y. Może się mylę. Raportuj

  8. TfojaStara napisał(a):

    Wpisz tekst tutaj!Panie rzeczniku, jako ten anty z niedawnego wątku na blogu zapytam: Co stało się z siecią która w swoich reklamach przedstawiała się jako sieć bez haczyków, prześwietlająca w swoich reklamach inne sieci przytaczając ich regulaminy, teraz sama nie dopowiada wszystkiego zachowując się jak członek W3? Przykładowo, wczorajsza oferta 30=100? Czy jako rzecznik, na koniec promocji może Pan podać do wiadomości publicznej w jakim stopniu wykupione pakiety zostały wykorzystane przez użytkowników? Ile Play straciło/zyskało? Często chwali się Pan statystykami na blogu, liczę na małe zestawienie pod koniec promocji.

    Nie ukrywam, że play ma dobre, niektóre oferty- chwała wam za to- ale teraz porozmawiajmy o tym o co pytam.
    Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Myslę że to tajemnieca handlowa. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Myslę także, że nawet jeśli można takie info podać to jeśli nie spełni ono Twoich żądań nie zaakceptujesz informacji Raportuj

      • TfojaStara napisał(a):

        Jeśli takowe informacje zostaną podane to wierzę, że będą prawdziwe i nie mam zamiaru doszukiwać się w nich jakichkolwiek manipulacji. Tajemnicą handlową można się oczywiście zasłonić niemniej informacje którymi chwali się play na blogu też mogły stanowić tajemnice handlową, jednak zostały udostępnione;) Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nieprawda. Ty masz już wyrobione i ugruntowane zdanie iż wykorzystanie w niemal 100% tej promocji będzie marginalne a większość da się nabić w butelkę. Toje zdanie jest takie że 10% uzytkowników uda się zyskać na tej promocji i wykorzystają ją po całości. Każda inna odpowiedź rzecznika a zwłaszcza typu: "wykorzystano w stopniu DUŻYM" byłaby źle przez Cibie odebrana. Raportuj

          • TfojaStara napisał(a):

            Teraz mnie rozbroiłeś, twierdzisz, że wiesz lepiej co ja myślę? Pozostawię to bez komentarza…

            Wybacz, słowo „duże” nie jest odpowiednim do rzetelnego określenia czegokolwiek. Jeśli się mylę w swoich wypowiedziach, chętnie skonfrontuje to z danymi PLAY’a.

            Pozostaje jeszcze kwestia zatracania swojego wizerunku przez play, sieci która miała piętnować haczyki i niedopowiedzenia w reklamach a sama to uskutecznia.
            Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie wiem co myślisz. Wiem co piszesz a napisałeś, że nikt Ci kitu nie wciśnie że wiecej niż 10% użytkowników wykorzysta ta promocję w 100%. Z góry więc założyłeś że albo informacja będzie 10% bądź mniej, albo uznasz to za wciskanie ciemnoty. Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Nie napisałem czegoś takiego, przeczytaj ze zrozumieniem raz jeszcze. W takim razie chętnie skonfrontuje to zdanymi od PLAY… Byłoby to pozytywnym zaskoczeniem gdybym się mylił. Dalej słowem nie wspominasz o wizerunku playa który podupada. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No pewnie że nie tymi słowami bo nie mam ochoty ich szukać ale zdanie było w trybie twierdzącym i zawierało stwierdzenie iz Twoim zdaniem tylko 10% skorzysta z tej promocji – reszta straci. A ja Ci napiszę coś innego. Uważam że w nadchodzącym czasie świąt które dla 95% Polaków są jednymi z ważniejszych i jednymi z najbardziej rodzinnych wykorzystanie tych 100zł będzie proste i przyjemne. Jedyne co może zagrozić to zajęty telefon u mojego rozmówcy/ców. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Stwierdzenie w obliczu promocji 30=100, że wizerunek Play podupada jest … dziwny. :P
              Reklamację na promocję 30=100 już złożyłeś?

              Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Przeczytaj całość, nie mam siły kolejny dzień prowadzić Cię za rękę i pokazywać wszystkiego. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Brak sił? A cóż Ciebie tak wykończyło?
              Pokazywać nic nie musisz, bo nic nie masz do pokazywania. :P
              Musisz tylko UDOWODNIĆ tezę, że 90 % straci tzn. wyda mniej niż 30 zł i nie przedłuży. Mam nadzieje, że opublikujesz dane.
              Podaj mi linki do stron na których się udzielasz krytykując jakiekolwiek inne pakiety w dowolnej sieci. Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Twoja arogancja i płytkie myślenie.
              Tezy nikt tu nie stawia, jedynie hipotezę… Poszukaj jaka jest różnica. Aby temu zaprzeczyć wystarczy, że rzecznik pochwali się danymi na ten temat. Czego oczywiście nie zrobi… Dlaczego? Ponieważ potwierdzi to tylko moje słowa.
              Wiem, że dotarcie do takiej grupy jak bojownicy gruchy to jak trafianie kulą w płot, niemniej czytają to też inni. Wiele z nich to rozumie;] Złotko, to naprawdę nie jest takie trudne.
              Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Co do arogancji. To raczej Twoja cecha, ale tak to jest z belką itd
              Powtarzam pytanie. Podaj mi linki do stron na których krytykujesz pakiety w dowolnej sieci.
              Podaj linki do stron gdzie zadajesz pytania o % wykorzystania pakietów.
              Z logiką u Ciebie krucho … złotko.
              Czyli jednak przyznajesz się, że to Twoja hipoteza, a nie teza.
              Skoroś badacz udowadniaj hipotezę.
              Marcin i nikt w Play nie ma obowiązku Tobie odpowiedzieć.
              Ty mi podasz hasło i numer do Twojego konta bankowego? Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Coś jeszcze Ci podesłać poza tymi linkami? Nie ma to nic wspólnego z tym tematem, ale jeśli chcesz to poszukaj sobie w Google;]
              Na siłę chcesz, żebym przyznał Ci rację, niestety sam nie odróżniasz tezy od hipotezy więc przy ocenie sam się skompromitowałeś.
              Oczywiście, że nie mają obowiązku udostępniać takich danych, często jednak różnego rodzaju statystykami się chwalą, dlaczego więc nie udostępnić danych jaki to z nich dobry mikołaj? Z radością przyjmę do wiadomości, że się mylę gdy takie dane zobaczę. Jak na razie hipoteza nie została obalona…
              Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Po co mam szukać skoro mnie to nie interesuje. To był TEST na twoją wiarygodność. Oblałeś.
              Z tezą i hipotezą też oblałeś, bo się wycofujesz rakiem, jak Ciebie przydusiłem do muru słowem teza.
              Skoro już, w wielkich bólach, ustaliliśmy, że to Twoja HIPOTEZA to na co Ty liczysz skoro NIE MUSZĄ odpowiadać, jak piszesz.
              Hipoteza (gr. hypóthesis – przypuszczenie) – osąd, który podlega weryfikacji.
              Zatem Ty (kim Ty jesteś?) TfojaStara osądzasz NEGATYWNIE Play i chcesz, żeby Play się zweryfikował.
              Doszliśmy wreszcie do sedna.
              Nie widzisz jakie to zabawne jest?
              Natomiast to co robisz tak naprawdę ma drugie dno … złotko.

              Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Test powiadasz, żebyś teraz widział moją minę;] Żebyś widział swoją minę jak to pisałeś^^
              Teraz pisze z Tobą bo mnie to bawi, naprawdę jesteś zabawny;]
              A to o co mi chodziło już dawno napisałem.
              Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Oczywiście napisałeś, piszesz i będziesz pisał. Z jaką miną to Twoja sprawa, ale lepiej z uśmiechem.
              Weryfikacji postawionej HIPOTEZY nie uzyskasz i wiesz o tym.
              Uświadomić nas już uświadomiłeś o zagrożeniu pakietu/ów.
              Na innych portalach telekomunikacyjnych Twojej "pracy" w celu podniesienia świadomości o zagrożeniu wynikającym z pakietu/ów nie widzę. Przecież trzeba ludzi chronić przed strasznymi praktykami operatorów.
              Dlaczego ograniczasz się tylko do blogu Marcina? Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Tylko tutaj znajdę ostatni bastion wiernych bojowników;] Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Więc pokonaj tych bojowników wskazując konkretne miejsce w tej promocji tak źle skonstruowane, że 90% użytkowników poniesie straty. O niczym innym nie marzę bo jak na razie nie ma zbytnio do czego się odnieść. Dużo słów, mało treści. Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              szukaj, nie mam zamiaru się powtarzać. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              O to chodzi, że Ty nie podałeś żadnego przykładu. Jeśli nie chcesz się powtarzać to podaj link do opisu jaka to "konstrukcja" wpłynie na stratę 90% użytkowników. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Ostatnia odpowiedź mówi wszystko o nim Poll i o tym dlaczego to robi.
              Ja w każdym razie stawiam hipotezę, że minimum 80-90% użytkowników PF kupujących 30=100 wykorzysta pakiet tak, że nie straci.

              Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              oraz odpowiedź o bojownikach. Gość jest "nieprzemakalny". Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Gdyby tak było w każdej „promocji” play splajtowałby już dawno, ponieważ dopłacaliby do interesu;] Twoja hipoteza obalona… Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Oj jak prosto i to w jednym zdanku. Miszcz jesteś.
              Co oznacza zdanie "WYKORZYSTA PAKIET TAK, ŻE NIE STRACI"?
              Jak już to zrozumiesz, to ZWERYFIKUJ (ciekawe jak?), że nie mam racji. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nikt nie musi plaYtować. Promocja może przynosić korzyści obu stronom. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Chłopie ale Ty właśnie zamiast hipotezy postawiłeś tezę.Ty niczego nie przypuszczasz w swoich postach, Ty informujesz cały świat, że korzyści odniesie 10% z tych co promocję łykną. Ty NIE NAPISAŁEŚ, że tak się stanie JEŚLI ktoś nie przeczyta regulaminu lub go nie zrozumie tylko zbudowałeś zdanie: jedyne, prawdziwe i nie znoszące sprzeciwu. Nie ma zatem wg Ciebie racji każdy kto choćby PRZYPUSZCZAŁ iż ze względu na okres świąteczny promocja może być strzałem w 10-tkę albo nawet w zwykłą 5-tkę
              P.s. Starasz się jak możesz podpuścić M.G. ale chyba jesteś za cienki Bolek. Taką mam hipotezę że nie dasz rady. Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Jeśli przeczytasz wszystkie moje wypowiedzi to zobaczysz, że jest to hipoteza, właśnie w tych założonych 10% są osoby dla których ta promocja jest bardzo dobra, reszta straci przez konstrukcję pomocji i swoją niewiedzę. Wcześniejsze promocje play, nie były konstruowane w taki sposób teraz dołączają do W3… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A ja Ci mówię, że nie stracą i mam na to dowody. Po pierwsze u innych operatorów mimo krótszych terminów użytkownicy taka ilość minut wygadują nawet w lutym a po drugie skoro wygadują to nie potrzebna jest wiedza o możliwości przedłużenia promocji. Jest jeszcze jeden dowód. Podobne promocje już istnieją i nikt na nich nie traci. Teraz Twoje dowody poproszę. Tylko konkretne. Raportuj

            • TfojaStara napisał(a):

              Powiadasz, że to są dowody?;) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Podaj choć takie tylko by wektor był w przeciwnym kierunku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Skoro twierdzisz (a nie przypuszczasz), że większość która skorzysta z tej promocji straci na niej dlatego, że tak jest ona skonstruowana to odpowiedz konkretnie który fragment jej "konstrukcji" będzie za to odpowiedzialny i dlaczego? Do tej pory nie wyjaśniłeś jeszcze tego i nie poparłeś przykładami. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          A myślisz że 1000 minut do Orange w 14 dni to ludzie wykorzystują wszyscy w 100%
          Standu Darmowego też nie jest w stanie wykorzystać w 100% bo spać też kiedyś musisz i chociażby iść do pracy.
          Ale lepiej się to kalkuluje i dlatego ludzie z tego korzystają. Raportuj

  9. Dejmian napisał(a):

    A odemnie uwaga bardzo merytoryczna.
    Zróbcie coś żeby system podawał powód odmowy zamówienia na abonament, bo ostatnio wielokrotnie próbowałem zamówić PO Box z netbookiem i za każdym razem zamówienie było anulowane. Oczywiście nikt nie wie dlaczego, a bardzo bym chciał to wiedzieć i być może coś z tym zrobić. Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Popieram.
      Swego czasu mialem podobny problem i co sie okazalo jak zaczalem wyjasniac.
      Gosc o moim imieniu i nazwisku zrobil sobie w Play dlug…
      W salone stacjonarnym sprawa zostala rozwiazana bez problemu. Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        A wedug mich ustalen w Polsce sa tylko trzy osoby nazywajace sie tak jak ja.
        W przypadku Kowalskich, Zieli}skich i Malinowskich moze byc znacznie trudniej. Raportuj

  10. jahu napisał(a):

    Marcinie od jakieś czasu nurtuje mnie pewna myśl.
    Dlaczego termin odpalenia nadajnika w play jest Tajemnicą biznesową ?
    W Erze i Plusie (Orange nie testowana) zwykły człowiek z ulicy piszący maila może się dowiedzieć czy jest coś planowane kiedy może być odpalenie nadajnika a u was tajemnica.
    Klient chciałby wiedzieć czy może liczyć na poprawę zasięgu czy nie. A przecież pozwolenia UKE są ogólnie dostępne i w czym tu tajemnica ??
    A np. w moim przypadku odpalili edge a umts-u nie widać a pozwolenia są na oba pasma. Na egde zasięg ładnie się prezentuje ale do internetu przydałby się umts. Szkoda że od was dowiaduję się że to tajemnica. Raportuj

  11. fsdfgerrgrg napisał(a):

    Z internetu nie korzystam więc się nie wypowiadam, ale na głos i sms/mms ofertę macie bezkonkurencyjną, bo 8-9gr/minute nigdzie nie znajdę, oby tak dalej. Raportuj

  12. aczytowazne napisał(a):

    Panie Marcinie co do cen telefonów – niektóre naprawdę są kosmiczne w odniesieniu do "wieku" tych telefonów.

    I zastanawiam się czy nie można by odkurzyć jakiegoś dotykowego telefonu,żeby zaoferować go w cenie do 49 zł w najtańszych abonamentach ? Taka poczciwa Avila za 150 zł w abonamencie ? Wystarczy dołożyć 200 zł,żeby mieć ją z wolnej ręki, co w praktyce czyni bezsensownym posiadanie abonamentu, bo Play Fresh wyjdzie korzystniej. A chyba zaletą abo jest "cyrograf", że przez dwa lata macie gwarantowane wpływy na jakimś konkretnym poziomie ( niecałe 700 zł ). Ja wiem, że telefonów za darmo nie dostajecie, a konkurencja do 49 ma 4 telefony i kolejne 4 do 100 zł. Wy do 100 nie macie żadnego w abonamencie za 29 zł :( Konkurencja w sensie tej na "P", ale nawet pomarańczowi mają telefon dotykowy za mniej niż 50 zł tak jak i ostatni z W3.

    I przyda się wzmocnić zasięg w dużych miastach. Wczoraj w kinie Play nie sięgał, "+" już tak… Raportuj

  13. @widex32 napisał(a):

    Również jestem zadowolony z takiej oceny. Sam mam pozytywną opinię. Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich ;) Raportuj

  14. tl111 napisał(a):

    Moim zdaniem powinniście mieć pierwsze miejsce. Dlaczego ? Za efektywność realizacji inwestycji. Za nieśrubowanie zysków czyli mądrą politykę osiągania kasy nietypową dla polskiego biznesu. Rok temu zadałem pytanie na konferencję czy dalej zamierzacie obniżać ceny usług w miarę napływu klientów. Nie było odpowiedzi werbalnej ale dzisiaj mogę sobie sam odpowiedzieć na to pytanie :-). Jednocześnie nie rezygnujecie z inwestycji . Świadczy o tym fakt wprowadzania "stanu darmowego" przy zeszłorocznym AUPU na poziomie 150 . Oranż się zdyszał gdy dobił do 100. A teraz idziecie dalej i badacie czy da radę jeszcze bardziej obniżyć cenę minuty co może spowodować większe obciążenie sieci. Strasznie ciekawi mnie wartość AUPU za 2010. Mam nadzieję, że pochwalicie się tym wynikiem. Podtrzymuję swoje żale – szkoda, że nie ma Was na naszej giełdzie :-((( Raportuj

  15. Kamil napisał(a):

    Ja tam zawszę chwalę Play ;)
    Nigdy nie miałem problemów z Play24, nigdy nie miałem problemów z zasięgiem, jak go nie mam po prostu przełączam się na Plusa :)
    Ja mam tylko jedno pytanie. Kiedy będą telefony z WM7. Czekam na HD7 i czekam aby przedłużyć umowę :D Raportuj

  16. Allan napisał(a):

    Wszystko super, też zwykle bardzo pozytywnie wypowiadam się o Play, i w internecie i w prywatnych rozmowach, bo po prostu jestem z tej sieci bardzo zadowolony, już od czasu testów. Niestety, pogłoski o pogarszającej się stale obsłudze nie są wyssane z palca i tendencja ta jest dla mnei bardzo niepokojąca. Ja np. już 10 dni czekam na kuriera z aneksem do umowy na Play Online, który miał do mnie dotrzeć do dni 7-miu (a spodziewałem się go po 2-3, bo tyle w moim subiektywnym odczuciu taka operacja trwać powinna). BOK oczywiście milczy, kuriera ani widu ani słychu, ogólnie cisza. Efekt jest taki, że w między czasie przeszła mi już w ogóle ochota tę umowę przedłużać. A co pomyślałaby osoba, dla której byłby to pierwszy kontakt z siecią Play…? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ja na paczkę z prezentami dla dzieciaków czekam też jakieś 7-8 dni. No cóż idą święta, okres wzmożonych zakupów a do tego piękną zimę mamy tej jesieni. Cierpliwości. Raportuj

  17. Tomasz Synowiec napisał(a):

    KOLEJNY POZYTYWNY KOMENTARZ OD MEGA ZADOWOLONEGO KLIENTA!!!!!
    Dnia 19.10.2010 wysłałem poleconym wypowiedzenie umowy które zostało zarejestrowane w zgłoszeniu jako w trakcie realizacji od dnia 02.11.1010 i tak sobie wisi już miesiąc. Kontakt z BOK skutkuje sformułowaniem "proszę czekać zgłoszenie jest w trakcie realizacji" o czym doskonale wiem. Chcę jak najszybciej rozwiązać tą umowę ale się nie da bo trzeba czekać ale zadowolony mam być!!! Przy granicy z play jest koszmar nie ma możliwości wyłączenia roamingu co skutkuje tym że na ręcznym ustawieniu Play zasięg zrywa się co chwilę o niebo lepiej jest na plusie są 2 kreski z przerwami a na automacie mam już Czeskie sieci i mega rachunki. APELUJĘ O MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA ROAMINGU ZAGRANICZNEGO!!!! Już mam dosyć wiecznych problemów z zasięgiem, roamingiem, podwójnym liczeniem usług, padniętym wiecznie USSD i play24 oraz na silę włączanym wszystkim Notką SMS. Ta sieć to porażka!!!! Raportuj

  18. Playfan napisał(a):

    Czy ktoś mi odpowie na 2 pytania ?

    1.Już pisałem,ale odpowiedzi nie dostałem ,chodzi o zablokowanie spamu w fonie na kartę PF,bo już mnie do szału to doprowadza .Non stop jakieś durne sms-y przychodzą ,albo wygrałeś,albo dzwonki,normalnie masakra….Ten numer był kiedyś w abonamencie,teraz jest na kartę PF .

    2. Czy jeszcze przed świętami będzie jakaś promocja na abonament ? Mam jeden,ale jeszcze jeden bym potrzebował ,czy nie ma co liczyć ? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      Ad. 1) Udaj sie do salonu i popros obsługe kleinta o zablokowanie mozliwosci przysyłania wiadomosci reklamowych.
      Ad.2) Na to pytanie nikt oficjalnie Tobie nie odpowie. Moze byc wielkie czyszczenie magazynów (czytaj wyprzedasz telefonów). Może być aczkolwiek nie musi. Raportuj

  19. ala napisał(a):

    Panie Marcinie! KIEDY w play fresh stacjonarny za 5zł/mc jako drugi numer na tej samej karcie sim "w domu"?
    era ma to 2w1, fajne to! podbierzemy klientów TP :D Raportuj

  20. KLIENT111 napisał(a):

    z innej beczki to jest dopiero SKANDAL BY PLAY !!!!!!!!!!!! : ja aktywowałem 1 grudnia 2010 ? pakiet w PLAYowskim internecie pakiet PRZYWROC MOJ LIMIT 5 GB , system wyzerował licznik zużycia do : 0 MB opłata za usługę 30 zł została już naliczona , niestety jest 7 grudnia ! 6 dni zużyłem 200 MB bo ten limit działa z predkością tak jakby był poza transferem. Tak więc 6 dni czekam / 5 rozmów z konsultantami ( co jeden to lepiej kłamie) / 30 reklamacji wysłanych drogą e-mailową / przez kontakt na play24. Dzisiaj konsultant po 5 interwencji stwierdził że system od 2 grudnia nie ? odświeżył ? transferu i jest błąd w systemie. Mija 6 dzień a ja nadal pracuje na szybkości po zakończeniu transferu. PLAY ma wszystko w d?. , jak narazie zero interwencji z ich strony , zero telefonu , zero wyjaśnień ? poprostu pustynia. Nie dzwońcie na infolinie bo oni nie rozwiazuja problemów wklepuja to co im powiesz nic nie zrobią z tym że płacisz za każde połącznie 1 zł więc Play zarabia , wysłanie reklamacji mają 30 dni na odpowiedż ? i co jestem bezradnym abonamentem a PLAY ma mnie w d?. / jeżeli napisze reklamacje dostanie odpowiedż w 100 % na nie i nie jest to moja wina ? że zapłaciłem a oni nie zapewnili usługi ? odwołam się odpiszą że wyczerpały się środki i bujaj się w sądzie / taka jest prawda o Play FAJNIE wszystko wygląda jak się podpisuje umowę a póżniej jesteś psem do płacenia i czekania ? mój przypadek jest skandalem siedzę nie mam usługi i płacę ? PO CO JEST INFOLINIA PLAY *500 ? do kasowania 1zł ? nie są w stanie nic pomóc , mało tego wczoraj laska oddzwoniła że usługa już działa ?.. szkoda bo dzisiaj rano jej kolega w infolini stwierdził że ta usługa nigdy nie działała bo jest błąd w ich systemie ? jednym słowem wielka ściema ? wysłałem sprawę do rzecznika jestem ciekaw czy coś zrobią z tym choć na to nie licze ? NIE MA GORSZEGO BARDZIEJ SYFIASTEGO OPERATORA INTERENETOWEGO I TAKIEGO BAŁAGANU jaki jest w Play ? a ja pozostałem sam sobie ? i tak od 6 dni ?.. TO JEST poprostu skandal wiem że Play jest tani ale pozornie

    W uzupełnieniu do w/w treści : pragnę podkreślić jeszcze jedno pracownicy PLAYa nie czytają zupełnie treści reklamacji odpowiadają formułkami i nie analizują treści, dostałem odpowiedż że mój pakiet działa prawidłowo i reklamacja jest zakończona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ja do tej pory nie mam transferu :) , po czym oburzony takim stanowiskiem zadzwoniłem do konsultanta ( rozmowa nagrywana ) i on stwierdził że pakiet jest włączony opłata naliczona ale technicznie nie może działać bo od 2 grudnia system wskazuje błąd :) także pracownicy odpisujący na reklamację mają inną filozofie niż ci którzy są w BOK a są w tej samej firmie – straciłem kupę nerwów i robi mi się nie dobrze jak widzę logo Playa- nikt nie przeprosił nie zaproponował rekompensaty,nikt nie wyjaśnił nie zadzwonił / zwała na maxa / PRZYPOMINAM MIJA 6 DNI OD DATY AKTYWACJI TEJ USŁUGI ja za nią zapłaciłem / a ona jest niedostępna a PLAY nic nie robi ………………………………………….. ? to jest normalne ? nigdy z nimi nie wygram ale nie zaszkodzi ostrzec innych bo to jedyna forma która być może zmusi ich do interwencji Raportuj

  21. mirekb napisał(a):

    wiele merytorycznych komentów..panie Marcinie/Play4you-pytanie:co sie stanie z pakietem złotówek z mixtury 20 gdy wypełnie zobowiązanie i zaladuje kwotą kontraktu konto i chcę przejsc z mixtury 20 na mixtura 30 zl?? Raportuj

  22. tomek_k napisał(a):

    Marcinie a jakie komentarze byście chcieli jak nie pozytywne! Jesteście młodym operatorem, który jakby nie patrzeć rzucił wyzwanie i dał po twarzy całemu rynkowi telekomunikacyjnemu w Polsce, mam tutaj na myśli wojnę cenową jaką w pewnym czasie wywołał Play. Można się pokusić o stwierdzenie, że na pojawieniu się Playa na rynku zyskali nie tylko klienci Play, ale także innych sieci, bo spadły im koszty użytkowania komórki.

    Głosy negatywne? To zrozumiałe, nikt nie jest idealny dobre jest natomiast to, że w większości przypadków zdajecie sobie sprawę gdzie macie słabe punkty, sam nie raz na tym blogu pisałem komentarze negatywne ale ogólnie jestem zadowolony… jak większość klientów :) OBY TAK DALEJ!! Raportuj

  23. p4pomoc napisał(a):

    Jeżeli macie jakiś problem z telefonem(czekacie na dostawę) albo z siecią piszcie. Spróbuję pomóc p4pomoc@gmail.com Raportuj

  24. p4pomoc napisał(a):

    Porównanie Abonament (LongPlay 59 z terminalem LG 880 mini) vs Karta (Play Fresh darmowe rozmowy i smsy w Play), dla tych którzy uważają że nie opłaca się abonamentu.

    Potrzeby klienta ==> minuty : 320 SMS: 100 (minuty i smsy do wszystkich sieci, w Play rozmowy za darmo)

    Abonament 59 zł + 3 zł (pakiet sms) = 62 zł rachunek miesięczny

    Karta Play Fresh (z uwzględnieniem bonusu za doładowanie " Darmowe Rozmowy i smsy w Play" oraz pakietu 30za10 i 10za5 bez uwzględniania "zbieraj minuty") 320minut*0,29zł = 92,8 zł + 100sms * 0,09zł = 9zł ==> 101,8zł
    101,8 zł – 20zł(promocyjne złotówki za pakiet 30za10) – 5zł(promocyjne za pakiet 10za5) = 76,8 zł
    76,8 zł + 28,3 zł (679 zł cena(najniższa wg ceneo.pl aparatu LG GD 880 Mini / 24miesiące wynikające z zawarcia umowy) = 105,1
    105,1 zł – 62 zł = 43,1 zł oszędności
    105,1/62*100% = 58,99 % oszczędności
    Dodatkowe korzyści : brak blokady konta, nie ma konieczności doładowywania konta itd.

    Analiza dla tych wszystkich osób które uważają, że abonament jest bez sensu i nieopłacalny. Jest opłacalny pod warunkiem, że jest odpowiednio dobrany do potrzeb. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      :-)

      Nie policzyłeś 10% za doładowanie.
      Nie uwzględniłeś Programu Doładowań.
      Nie uwzględniłeś rozmów na stacjonarki za 5 groszy.
      ZM wyeliminowałeś, a to siła PF.
      Zrobiłeś założenie 320 minut rozmów, a jak będzie mniej?
      A co jak się weźmie ofertę z free esami?

      Masz rację w wyliczeniach, ale to są tylko cyferki i żonglerka założeniami.
      Sam wyliczałem komuś jak korzystnie wychodzi abo przy sprzedaży telefonu.

      Natomiast prepaid to wolność od rachunków i zobowiązań nawet jeżeli czasem jest drożej.
      Jeżeli rozmawia się nieregularnie to także tylko prepaid, bo w abo kasa przepadnie. Raportuj

  25. p4pomoc napisał(a):

    ZM są również w abo więc tego nie uwzględniałem. Jeżeli weźmiesz z smsami no to jest jeszcze gorzej bo połączenia do Play nie masz już za darmo. Mówisz wolność? A co się dzieje jak kończą Ci się środki na koncie. Wtedy też jesteś wolny?.. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      ZM są w abo, ale płatne co miesiąc. ZM polepsza prepaid,bo jest więcej minut w stosunku do Twoich obliczeń (320minut) a niewykorzystany abo nie przechodzi na następny miesiąc.
      Taryfa Free smsy, jeżeli wykorzystam np 600 smsów*0,18 zł -odejmę10 zł za NR i tak wyjdzie lepiej od Twoich obliczeń.

      Środki się skończą? Jakoś nie miałem takiego przypadku i się przed tym zabezpieczam. Większy problem to …. bateria.

      Zatem nie zawsze abo będzie korzystne. Działa to także w drugą stronę. Raportuj

  26. tomek napisał(a):

    Tak przyjazna sieć ;) 3 miesiące temu telefon oddany do naprawy . Po 2 miesiącach info że nie da się naprawić , teraz prawie miesiąc czekam za decyzją, jeszcze jej brak ;) przyjazna sieć koń by się uśmiał Raportuj

  27. KLIENT111 napisał(a):

    a co ma wspólnego fakt to że sieć PLAY jest młoda i się rozwija skoro nie szanuje obecnych abonamentów – po kilku wpisach tutaj mimo 7 dni totalnego zlewania mnie coś ruszyło ! włączyli mi usługę za którą zapłaciłem 7 dni temu – wnioski : KONSULTANCI PLAY kłamią w żywe oczy dzwonienie na *500 to nabijanie kasy PLAY x 1 zł ( nic więcej nie są w stanie robić ) dobrze ze rozmowy są nagrywane …. , reklamację odpowiedzi są zawsze na nie w 99 % nie ma mowy o żadnej merytorycznej odpowiedzi nawet jak w moim przypadku a do winy przyznał się Play , ODPOWIEDZI nie są czytane tylko wklejane formułki – mam dowody że konsultanci zupełnie nie czytaja treści tego co się do nich pisze bo słowo konsultanta dzwoniąc zaprzecza słowu konsultanta odpisującego – co potwierdza ogromny bałagan w tej firmie , ale dlaczego Klienta mnie to ma obchodzić ? ja muszę płacić w terminie i to ich nie obchodzi ze nie wykonali usługi Raportuj

  28. koko napisał(a):

    mówiąc o negatywnych komentarzach może warto przybliżyć stara ofertę Play MIX, szczegolnie sporej liczbie klientów którzy nie zdąrzyli skorzystać z oferty playfon i podczas procesu migracji MNP musieli skorzystac z mixa na np 3lata z telefonem. . od tego czasu genialna stawka 0,49/min obowiązuje przez 3 lata, bez względu na to ze w marcu 2009r stawka spadła do magicznych 0,29/min. Nawet nie ma realnych możliwości obniżenia jej dla takich klientów jak ja. Dnia 4/09/2011 kończy się umowa terminowa i nareszcie będę uciekać do ORANGE. Przykre :( . . . . Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty