Symbian 3 nadchodzi ;-)

Udostępnij

Ostatnio wspomnieliśmy o N8. Ale wiemy już na pewno, że Mikołaj pakuje już w Laponii tira z Nokiami C7. Mieliście już do czynienia z nowym Symbianem?

Zobacz więcej

101 KOMENTARZE

  1. Dobrze, że pojawiają się najnowsze, najpotężniejsze smartfony Nokii ;)
    Zobaczymy jak zareagują klienci ;)

    Co do pytania – jeszcze nie – oglądałem wiele hands on'ów i innych recenzji na YouTube, ale sam system mnie nie powala na kolana ;)
    Chociaż X7-00 będzie mogła być ciekawą sztuką przez te cztery głośniczki:

  2. C7,jak najbardziej w porządku.Do kompletu brak jeszcze Nokii C 6-01,jest nieco tańsza,więc zaspokoi klienta biedniejszego.

          • chodziło o jego procentowy udział na rynku smartfonów a nie funkcje…
            Udział bady i wm jest bardzo zbliżony.
            a jak dla mnie wm jest bardzo topornym systemem, a wm7 – po prostu brzydkim.
            Bada i Android wymiatają:-)

            • Ja bym powiedział że Wm jest bardziej wymagającym a nie topornym systemem i moim zdaniem telefony z Wm nie są dla ludzi którzy chcą sobie kupić zabawkę a raczej dla ludzi którzy używają ich do pracy. Co do Bada to chyba w żaden sposób nie można ich porównać, ani ich pozycji na rynku. Bada umrze śmiercią naturalną.

  3. Czytelniku, zawsze gdy możemy poinformować o wchodzących do oferty telefonach robimy to. Ale planów nigdy nie ujawniamy ;-)

    • mistrzu powiem merytorycznie ze od 5 min strona sie kreci i mieli, baaaa a zeby nie byc gołosłownym w merytoryce, udało mi sie juz wpisac dane logowania….

      • wlasnie sie doczekalem :) Service Temporarily Unavailable

        The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

        Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

  4. Panie Marcinie, co z obiecywaną Motorolą FlipOut? Miała być w zeszły czwartek piątek, później już w poniedziałek. Jest środa, w eshopie niby jest dostępna ale po 24h przychodzi mail zwrotny, że zamówienie zostało anulowane, bez podania przyczyny. Dalszy mailing z eShopem nie ma sensu bo tylko przeklejają wiadomość systemową…
    Chyba to jest już lekka przesada ….

  5. Czy możemy jakos pomóc Play i zrzucić się na serwer do obsługi kont?

    To jakas totalna KPINA, zeby czekać na ładowanie głupiej strony po kilka minut (oczywiście inne strony ładuja sie w tym samym czasie szybko).

    Nie dość, co to za KRETYŃSKI pomysł, by trafiac na jakies debilne reklamy telefonów czy czegokolwiek innego PO ZALOGOWANIU sie do systemu?

    Czy ja muszę zwiedzić całą radosna twórczość nieudaczników w Play, zeby dotrzec do moich danych?????

  6. Pan Marcin Gruszka chyba olał mojego mejla więc zapytam tu – czy i kiedy pojawią się w play Samsung i5800 oraz nowy LG Swift z Froyo?

    i błagam funboy'ów o nie docinanie – chciałbym uzyskać rzetelną odpowiedź na me pytanie.

    Pozdrawiam,
    Czytelnik

  7. Panie Marcinie,
    Piszecie o nowym Symbianie, a firmware w telefonach nie zmieniacie. Mimo dużej sprzedaży nokii E52 na pokładzie mam nadal 033.002 gdzie konkurencyjne sieci juz maja nowe oprogramowania z brandingiem w wersji 051.018 (jest już nawet wersja 52.003. Nie wiem dlaczego w Play trwa to tak długo ;( Przecież uaktualnienia mają poprawić pracę z telefonem dzieki załataniu błędów.

    • a nie da sie zrobic aktualizacji przez program udostepniony na stronach nokii ? Jest tam specjalne narzedzie do robienia update.

    • Potwierdzam. Sprzedaliście co najmniej kilkadziesiąt tysięcy Nokii 5530XM a o aktualizacjach firmware nikt nie słyszał. Odpowiadam na pytanie przedpiścy – przez NSU nie zaktualizujesz, w serwisie też nie chcą wgrać najnowszego softu.

  8. Dariusz Wlazeł dziekuje Panu Marcinowi-rzecznikowi PLay za odpisanie na mojego maila z prosba o zalatwieniu sprawy i to powaznej…o zrywaniu polonczen w sieci play,oraz netu tez w play mimo ze zaplacilem w pakiecie za to z gory(w abonamencie),widac ze pan Marcin nie widzi problemu i ma to gleboko w tylnej czesci ciala,zreszta nie p…ierwszy raz.Dziekuje za oszustwo ze strony sieci play na moim koncie.Widac to po reklamacjach uwzglednionych na moim koncie a od ponad roku bylo zlozonych ich 96.Dziekuje.Spotkamy sie w sadzie bo nie zamierzam placic plejowi za cos czego nie mam.Oplace fakture i zerwe umowe ale z winy operatora.mam gdzies,w ramach przeprosin darmowe minuty za ktore i tak musze zap[lacic,a po jakims czasie znowu plej odwalal bendzie maniany.

    • Darku proszę abyś nikogo nie obrażał. Uwierz Mi iz w PLAY nikt nikogo nie w tej części ciała gdzie plecy tracą swoja szlachetność. Prosże abyś wział pod uwagę iż Rzecznik jest ogłównie od kontaktów z mediami oraz szeroko rozumianym otoczeniem zewnetrznym firmy. Prosże abys zachował spokój – w tej sytuacji emocje nic nie pomogą. Czy napisałeś do PLAY4YOU?

      • Pisalem i pisal ale jak troche chcialem o pomoc to….olal mnie.Tak to mozna nazwac.Chcialem tylko zakonczyc sprawe z plejem i tyle.I skonczyly by sie obrazania i tyle,Pan Marcin moglby choc odpisac ze nie jest od tego…przeciez kiedys napisal ze w razie pomocy pisac do niego,wiec jak to jest,nie lubie jak Play wylancza telefon mimo zasiegu,a telefon jest dobry wioem bo sprawdzalem na innym i to samo ,zakopalem sie w sniegu i co …do kogo mialem zadzwonic po pomoc?Jak Play nagle wylonczyl telefon…BRAK DOSTEPU DO SIECI,nawet na plusa nie moglem ustawic to raz a dwa pakiet interntewy tez mi przerywal z ich winy mimo zasiegu wylanczali co 10 sekund i tyle .Przypuszczam ze albo pracujesz dla tej pseudo sieci albo Ci placa…sorrry ale cierpliwosc moja sie wyczerpala…placic musze a pley nie musi mi swiadczyc polonczen tak?Gdyby to byla nie prawda to na forum w necie nie byloby tyle wypowiedzi na temat play-tych negatywnych.Na swe konto tez nie moge sie zalogowac od kilku dni.

          • musze ciebie zmartwić: ja dla Nich nie pracuje, oni mi za nic nie płacą. Oczywiscie swoich racji mozesz szukac w sądzie ale ten blog nie jest przykładem bloga na którym mozna obrażac innych.

            • Ja tylko dochodze swoich praw…place wiec usluge chce miec wykonana solidnie…nie interesuje mnie ze to mloda siec jest…mieli czas na poprawe a nie inwestowanie w przyplywy klientow a puzniej majace ich gdzies…nie miales nigdy problemow z ta siecia?Bo ja 96 razy 20zgloszen bylo bezpodstawnych…to chyba muwi za siebie,ja nie jestem od tego zeby co miesiac po kilka zgloszen z blendasmi im zglaszac bo mam inne zajecie,a nie ze mam jeszcze ich na glowie i dumanie co jeszcze mi na koncie spiep…ą.

            • To zacznij. Moglbys odpisywac na takie posty. Moze PLAY pomysli aby Cie zatrudnic. W koncu 1-2 osoby daly by rade. Jak by zyskal wizerunek PLAY ;)

              • akurat ta prosba powinna byc skierowana do działu kadr P4 Sp. z o.o.

                doskonale Was rozumiem, takze miałem kłopoty z tą siecią, na szczęście juz ich nie mam

                  • On może nie zdradzi ale ja mogę. Spierdzielił mi się HTC i grzał się. PLay pomógł mi i problemu juz nie ma.

                  • a czemu tak zalezy Ci na wizerunku sieci play…bo ladne logo?Bo tanio?ale jakim kosztem sie pytam,wiekszosc osob ma klopoty z ta siecia;i co placimy za samoczynne rozwiazanie problemu bo play nie potrafi z uslug sie wywiazac,i trzeba konsultantow poprawiac albo pisac do chlopakow z Playfor you?Kur…zreszta siec ma dlugi w banku chinskim to nie ma co sie dziwic,wszystko co chinskie to badziew…dowiedzialem sie dopiero po podpisaniu umowy.Rabal to pies.Ciekawe jakie istnieje prawdopodobienstwo ze play rozwiaze sprawe ugodowo bez naliczenia kary specjalnej? z ich winy.Ktos wie?Aparat moge im oddac jest nowy …mialem wymieniony za tzw.rekojme.Sprzedano mi w dniu umowy aparat popsuty ,a potem wmawiano mi ze wiesza sie normalnie bo pobiera aktualizacje…dopiero jak goscia zlapalem za gardlo,bo sie dogadac z nim nie moglem to sam powiedzial mi o rekojmie.

                    • powiem tak: gońmy PLAY za to co sknosi a nie dokładajmy żadnych problemów od nas,

                      ja mam juz 3 abo w play i 1 fresha, miałem kłopoty to z naliczaniem rachunków, to z kodami ussd (akurat wtedy byłem w mix), to zasiegiem. Teraz obecnie sprawdzam stan pakietu złotówek min. 1 na dzień, testuje zasieg, mixowi powiedziałem 'pa pa" i przeniosłem nr na abo … o dziwo jest ok. Po moich problemach staram sie w miare pomagać innym, sam Gruszka stwierdził, iż jestem takim samozwańczym P4Y. PLAY to młoda firma, która ma jeszcze dużo problemów – jednak są one powoli eliminowane.

                    • Nie wiem komu odpowiadasz. Jeśli mi to mogę tylko napisać, że nie zależy mi na wizerunku Play ani innej sieci bo mi wizerunek zwisa kalafiorem. Tanio rzeczywiście mam a raczej najtaniej jak się da. Problem ze słuchawką też miałem i to nie bagatelny, ale Play rozwiązał go przysyłając gościa do mnie do pracy. Banki chińskie mnie nie interesują jeśli wybieram operatora komórkowego lub go zmieniam. Tak samo zresztą jak nie interesuje mnie kto jest właścicielem i jak często go zmienia.

                    • Witam. Mogli byście bliżej coś powiedzieć o waszych problemach z tą siecią?
                      Córka ma playfresh i jakoś nie zauważyłem problemów. Trzeba dodać że w tel. jako sieć priorytetowa jest ustawiony Plus.
                      Mam zamiar przenieść do Pley'a dla firm dwa numery, no i jak tak czytam to mam trochę mieszane uczucia. Dodam jeszcze, żeby być w miarę obiektywnym, że w Orange też miałem przez chwilę problem z zasięgiem. Polegał na tym że mieszkam pomiędzy dwoma nadajnikami (3G i gsm). Przestawienie ustawień tel. na GSM pomogło i w tej chwili jest wszystko ok.
                      Jeśli ktoś by bliżej opisał swoje problemy z siecią Play to byłbym wdzięczny.
                      Pozdrawiam.

                    • ja mam mixa wczesniej byl fresh. Ogolnie po przeniesieniu numeru z plusa mialem dostac 60 zlotych i nic nie dostalem. Druga akcja byla taka ze wlaczylem usluge zwiazana z tym ze za dwi minuty przychodzace jest jedna wychodzaca i ostatnio sie okazalo ze sama sie wylaczyla (wtf). Niby tani ale tez w kulki leci w koncu duzo brakuje mu do takij ery gdzie idac do salonu jstem obslugiwany na poziomi a nie przz konsultantow nieukow (real opole)

                    • Nie zalezy mi na wizerunku PLAY.

                      PLAY ani Gruszka nie odpowiedzial na twoj post, a tu K.O.L.E.K.T.Y.W. zareagowal, wiec pozwolilem sobie byc troche zlosliwym. K.O.L.E.K.T.Y.W. moglby spokojnie zastapic gruszke w PLAY, przynajmniej na blogu ;)

                      Sam mam klopoty z dzialaniem PLAY. Czesto w miescie i poza nim (CZESCIEJ) dzwoniac rozmowa jest "szatkowana" lub jedna ze stron rozmowy nie slyszy drugiej. Jak przyjdzie deszcz to zasieg spada o 1-3 kreski… nie zglaszam juz nawet tego, po co sobie nerwy psuc…

                    • raczej nie dorównam Misrtrzowi ,,Gruszce", ale dzięki za słowo uznania

                      P.S. Marcinie mam nadzieje, iż tego bloga nie czyta pracownik Waszego HR. Nie jestem twoim wrogiem.

        • Darek rozumiem Twoje rozzalenie ale nie mozesz oczekiwac, ze na Twoje maile bedzie odpowiadal rzecznik prasowy. Rownie dobrze mozesz napisac do szefa administracji czy jakiegos pracownika odpowiedzialnego za ksiegowosc. Tez nie dostaniesz odp.

        • Witam

          Mam podobne problemy z Play co ty Darek i tak samo jak Ciebie tak i mnie traktują. Do tej pory żadna moja reklamacja dotycząca zrywania połączeń, braku możliwości zalogowania się do sieci nie została pozytywnie rozwiązana. Konsultanci traktują klientów jako debili którym wciskanie sloganów typu "nadajnik pracuje prawidłowo" rozwiązuje problem. Od ponad roku nie mogę doczekać się wizyty technika w Gorzowie Wielkopolskim ul. Warszawska w domu gdzie mieszkam i gdzie nie mogę korzystać normalnie z telefonów i internetu z Play. Ale powoli kończy się moja cierpliwość i jeszcze jedna negatywna odpowiedź i sprawę zgłaszam do UOKiK i UKE, może u Nich otrzymam jakąś pomoc w celu rozwiązania umowy z winy Play
          Mariusz

  9. Mam pytanie bardzo ważne. Kiedy dostępne będą u Was telefony z WP7. Szczególnie interesuje mnie HTC Trophy. Czy będą przed końcem roku ? (umowa kończy się na początku stycznia). Bardzo proszę o odpowiedź Panie Marcinie ;)

  10. tak PLAY pomaga ludziom w potrzebie przez live czat,ciekawe po co oni taka pomoc zrobili od tego jest sklep;

    Konsultant: Witam serdecznie Dariusz Wlazeł. W czym mogę pomóc?

    Dariusz Wlazeł: Dzien dobry.Mam pytanko czy ma Pani mozliwosc przejscia do mojego konta abonenckiego?Jesli tak prosze zapoznac sie z wnioskami ktore zglosilem jako reklamacje do PLAY i jednoczesnie rezygnacje z umowy z siecia PLAY z winy operatora bo operator nie swiadczy w pelni uslug…rozlancza rozmowy kiedy chce ,internet nie chodzi w telefonie a mialem wykupiony,poza tym to nie pierwsza reklamacja tego typu,a siec nic z tym nie robi tylko zbywa mnie,wiec nie jest on operatorem dla mnie wiarygodnym.Czy jest szansa ze PLAY przychyli sie do tego wniosku o rozwiazanie umowy z jego winy bez naliczenia kary specjalnej?Dodam ze juz to zglosilem do UKE,i jakby to wygladalo ze strony PLAY.

    Konsultant: Witam Aneta Głód: Ja niestety nie mam dostepu do Pana konta abonenckiego

    Konsultant: Może Pan kontaktować się z numerem *500 lub proszę zgłosić się do salonu

    Dariusz Wlazeł: A jak to jest z tym wnioskiem o rezygnacje z sieci play…jakby to wygladalo moze Pani wyjasnic,?Jak Play sie ustosunkowywuje do tego typu zgloszen wie moze Pani.?

    Konsultant: Niestety nie zajmuję się dzialem reklamacji i rezygnacji. Zajmuję się tylko doradztwem sprzedażowym

    Dariusz Wlazeł: No to dziekuje bardzo.

  11. Witam,
    w adresie jest słowo pomoc więc mam wielką nadzieję że tą pomoc właśnie uzyskam.Próbowałam rozmawiać Z obsługą klienta prze telefon jednakże od wszystkich słyszę proszę czekać.Może od początku opowiem o zdarzeniu jakie mnie spotkało ze strony play, mianowicie w poniedziałek 15 listopada zadzwoniłam do biura obsługi klienta w celu zapoznania się z ofertą przedłużenia oferty z telefonem Pan z drugiej strony zaproponował mi ,w jego tylko mniemaniu jak później się okazało świetną ofertę 120 zł brutto abonamentu 500 minut do wykorzystania + samsung i9000 galaxy s było to w okolicy godziny 20-20.10.Zgodziłam się aby wysłano do mnie kuriera z umową i nowym telefonem,oczywiście poinformowano mnie że może to potrwać około tygodnia.Z niecierpliwością odliczałam godziny do przybycia kuriera, w czwartek około godziny 21.00 po powrocie z pracy na drzwiach klatki schodowej(nawet nie na drzwiach od mieszkania) zastałam kartkę z moimi danymi: nazwiskiem, nr mieszkania, nr zamówienia.SKANDAL!!!!
    był tam też nr do kuriera do którego zadzwoniłam następnego dnia.Pani kurier poinformowała mnie dosyć wulgarnie cytuję: SPIEPRZYLI SPRAWĘ W PLAY'U PODALI ZŁY NR DO KLIENTA PO CZYM JAK ZADZWONIŁAM DO PLAY DO POWIEDZIELI, ZE ZDURNIAŁAM I NIE PODALI DOBREGO NR.Jak się okazało w późniejszym czasie podano nr internetu z którego korzystam w play:/.Tak więc Pani kurier wbiła rezygnację jakobym ja zrezygnowała z danej przesyłki,gdzie ja nie widziałam ani kurierki z DPD, ani tym bardziej przesyłki.Odesłała mnie w celu wyjaśnienia do biura obsługi, Ci natomiast odesłali mnie do centrali firmy kurierskiej aby dowiedziała się czy odesłali moją przesyłkę do magazynu.Centrala DPD odesłała mnie do kurierki gdyż ta ma obowiązek być u mnie 3 razy i przesyłka napewno do mnie jeszcze dojdzie.Wykonałam więc telefon do Pani kurier o nieznanym nazwisku gdyż nie chciała go podać znany jest mi tylko numer 512411175 w celu ustalenia kolejnego terminu dostawy,jednakże Pani kurier powiedziała że ona już nie ma tej przesyłki gdyż ta jest odesłana do play.Zadzwoniłam więc do obsługi klienta informując o tym, prosząc o anulowanie mojego zamówienia Pan przyjął do wiadomości zaistniałą sytuację po czym miała nastąpić anulacja zamówienia.Szkoda tylko że następnego dnia będąc w salonie dowiedziałam się że mam zablokowany status gdyż zamówienie z 15 listopada do mnie ''idzie'',zaskoczona ponownie zadzwoniłam do obsługi klienta gdzie dowiedziałam się że nie ma możliwości anulowania muszę poczekać aż przesyłka dotrze do magazynu.Podirytowana cała sytuacją dzień w dzień wykonuje telefon dowiadując się iż w mojej sprawie nic się nie zmieniło,że muszę czekać. W dniu wczorajszym rozmawiałam z Panią która poinformowała że wogóle nie współpracujecie z DPD tylko z UPC,gdy przede mną leży kartka z logo Firmy DPD więc niewiem czy Wasi konsultanci są niedoinformowani czy ten Pan który 15.11 zaproponował mi tą ofertę na własną rękę zamówił firmę kurierską.
    To moja historia w dużym skrócie bardzo proszę jakąś kompetentną osobę o pomoc w mojej sprawie niestety nikt już nie zwróci mi czasu który poświęciłam na rozmowy z osobami mało doświadczonymi ani pieniędzy zmarnowanymi na rozmowy.Chciałabym prosić o anulowanie mojego zamówienia, odblokowanie mojego statusu na moim koncie play,przygotowanie dla mnie bardziej korzystnej oferty niż ta zaproponowana mi przez pracownika, który przypominam rozmawiał ze mną około godziny20 15 listopada br.
    Jestem Waszą klientką od bodajże od 3 lat i mam chyba prawo oczekiwać współpracy z Państwa strony.
    Chwytam się już wszelkich sposobów że skontaktować się z play gdyż w OK wszyscy są anonimowiagdy nie radzą sobie z problemem rozłączaja się.

    Z poważaniem
    Katarzyna Dobrzeniecka

    • Mnie spotkało to samo, tylko ja czekałem na realizację zamówienia od września. Jak już wysłali, to kurier nie dotarł do mnie argumentując tym, że play podał zły numer kontaktowy. DPD twierdzi, że przesyłka została zwrócona do playa a play twierdzi, że jest w dostawie.
      Z powyższego wynika, że jest to jakaś praktyka.
      B.M

    • Co do firm kurierskich to wiem że Play korzysta z DPD oraz UPS (nie UPC) . Co do konsultanta, który przyjmował zamówienie pewnie pomylił się przy zapisywaniu tel kontaktowego( ludzka rzecz jest się pomylić). Co do kuriera to w tym wypadku chyba firma kurierska zrobiła Ciebie w bambuko firma kurierska powinna co najmniej 2 razy(jak jest mi wiadomo) spróbować dostarczyć przesyłkę (a nie tak jak pani kurier zrobiła "rezygnacja klienta") ….Jeśli chodzi o anulowanie zamówienia to nikt Ci nie pomoże chyba że minęło 14 dni roboczych od "rezygnacja klienta". Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest zadzwonić do bok-u skontaktować się z działem przedłużania umów i poprosić konsultanta o to aby " zrobił zgłoszenie w tej sprawie i skontaktował się z Tobą jak zostanie problem rozwiązany" i wtedy najczęściej w 1-3 dni (jeśli takowa przesyłka będzie na magazynie) powinno być konto odblokowane. Miałem podobny przypadek ale trafiłem na dobrego konsultanta który załatwił sprawę migiem (P.S. Najlepiej dzwonić do BOK wieczorem około 21:00 bo wtedy nie trzeba długo czekać zanim odbiorą i konsultanci jacyś bardziej mili i pomocni są :])

  12. Nie tylko tam jest droga do skladania reklamacji tym bardziej ze w PLAY24-stonka nie dziala.
    Play to najgorsza siec w Polsce.Maja tanio?Moze ale jakim kosztem…..no coz teraz sie o tym przekonalem,nie mozna miec wszystkiego tak jakby sie chcialo.

    • catherine jak nie działa play24. A nie chcesz tracić 1zł na kontakt z BOK. starczy wysłać maila do nich jak się nie mylę to [email protected] podajesz o jaki nr chodzi i hasło abonenckie jakie jest przypisane do nr tel. i po sprawie :]

  13. Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    ///
    Eh, w zasadzie codziennie pod wieczór Play24 jest albo całkowicie niedostępny, albo przejście z jednej opcji do drugiej trwa wieki.. Dziś znów to pierwsze.

      • No właśnie działa jakby chciało a nie mogło.
        W grudniu miałem zmienić sieć z Orange na Play ale widzę że chyba trzeba będzie się jeszcze przespać z tym tematem.

    • O, takiego błedu jeszcze nie było. Po jakiejś minucie strona logowania się otworzyła, ale po próbie zalogowania:
      Bad Gateway

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.

  14. Ciekawi mnie jedna rzecz czy np jak doładuje konto za daną kwotę to mogę aktywować za darmo pare bonusów np darmowy internet, darmowe rozmowy w play i darmowe smsy do wszystkich sieci jest to możliwe czy mogę aktywować tylko 1 usługę ?
    P.S chodzi mi tu o taryfę play fresh :)

  15. ja już dałem sobie spokój z Symbianem. Nigdy więcej :-)
    Teraz używam Androida i system w pełni spełnia moje wymagania.

  16. Mam tylko Jedno pytanko….
    Kiedy będzie w ofercie Nokia N-8??????
    Była w katalogu jesień jest w katalogu Zima i dalej NIC.
    Będzie przed mikołajem??
    W Play i w Orange już jest a co z PLAY??
    Mam nadzieje że przynajmniej nie będzie dużo droższa niż w orange bo jak porównywałem ceny niektórych HTC to Orange ma w taryfach firmowych 2x taniej !!

    Pozdrawiam

    • Proponuję zrobic tak jak ja i nie czekac na N8 w nieskończonośc.Jestem szczęśliwym posiadaczem N8 od soboty całkiem nowej,tylko że z plusa z allegro za 1500 zł.W pleyu podpisałem umowę na LP internet z samsungiem Wawe za 1 zł.Po tygodniu zabawy stwierdziłem że Bada to nie dla mnie i sprzedałem jako nowy na allegro.Dołożyłem 500 zł i mam N8 ze starym sprawdzonym symbianem.Polecam N8 Wawe to po prostu Szajsung z dziwnym systemem i super wyświetlaczem.N8 rewelacja naprawdę polecam.

  17. Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

  18. Słuchajcie nie dowiecie się kiedy jaki telefon będzie. Szczerze starczy że jakiś tir wywróci się z Nokią N-8 itp. i cała dostawa przedłuża się o kolejne pewnie 3 tyg. jak nie dłużej ;] tak więc jeśli podoba wam się jakiś telefon to po prostu czekajcie cierpliwie i sprawdzajcie w e-shopie bo tam najszybciej są dostępne nowe modele telefonów.

  19. Jakiś czas temu na blogu pojawiło się info, że wchodzi Nokia X6, po tygodniu spytałem sie w jednym z salonów kiedy rzeczywiście sie pojawi w ofercie i po dwoch dniach telefon już jest do wyboru w abonamencie ;) Nie denerwujcie sie ludzie!
    Dziwią mnie też te negatywne komentarze, nie to żebym Wam nie wierzył… Ale mam abonament w Play już prawie równo 2 lata i nie miałem ani jednego problemu, nawet małego. W Play24 rzeczywiscie nie odpisuja a sam system działa wolno (o ile w ogole działa), ale zadałem te same pytania w sklepie internetowym i Jakiś Miły Pan przeprowadził ze mną kulturalna i krotka rozmowe, z której dowiedzialem sie wszystkiego. Poza tym… czasem mozna sie po prostu przejsc do salonu, zamiast na siłę przepychac się przez telefon albo internet, to nie boli! ;)
    Swoja droga… ktos mi kiedys powiedział ze moglbym byc zawodowym konsultantem Play ^^

  20. Ludzie, co Wam tak do gustu ten Android przypadl? Kupilem tel z androidem skuszony zachwytem na roznych forach i co? I dupa. Strasznie to cos jest brzydkie. Dla mnie system to glownie bajery graficzne np. takie jakie ma HTC (mimo, ze w niektorych przypadkach to tylko nakladka na androida, ale i tak ladniejsza od samego androida)

  21. Czy w Play Fresh można mieć uruchomione 2 pakiety internetowe tzn ten wewnątrz sieci 100mb za 5zł, i ten poza siecią play 25mb za 5zł? mam nawigacje naviexpert i potrzebuje mieć dwa pakiety tzn żeby ten poza miastem tez działał. jeżeli mam włączona blokadę drogiego transferu to na pewno nic mi nie zabierze z pakietu złotówek? proszę o odpowiedz.

  22. Pan Rzecznik mógłby wspomnieć, że PLAY ma nowego(być może równouprawnionego) rzecznika.
    Napisalem do Gruszki a odpisal jakis…

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za zgłoszenie, które wysłał Pan mailowo 26 listopada 2010 roku
    do naszego Rzecznika Prasowego…………………
    Z poważaniem,

    xxx xxxx
    Lider zespołu ds. obsługi klienta

    Bzdety jak z waszego automatu.Lepiej jak by ten lider odpisał ze masz nas głęboko w zadzie… Z ktorej strony by nie patrzeć owy lider nie nazywa sie Marcin Gruszka i nie powinien czytać cudzej korespondencji, to chyba nawet jest karane.

  23. Do kolegi Poll!
    Poczytaj sobie te komentarze. To tylko wycinek złych opinii o Play. Niedawno pisałem że siec schodzi na psy.
    Ty i inni próbowaliście przeforsowac opinię że jest wszystko ok. a nawet "ob". I co teraz powiesz? Wychodzi na to że "Zenuś"miał rację. Nadal domagam się poważnej dyskusji na temat szerzącego się dziadostwa w Play!
    Panie Gruszka, taka ogólno-abonencka dyskusja może wam tylko pomóc i w rezultacie wzmocnic jakośc usług, z pożytkiem dla waszych klientów, dla nas.

    • Zenonie a ja Ci powiem że nie zgodzę się z Tobą. Sieć nie z chodzi na psy a jedynie stara się poprawić na lepsze i widać że nie wyszło im z logowaniem się do play 24(o to jest najwięcej hałasu) co do strony to zawsze jest tak że na początku nic nie można znaleźć (choć dość często wyskakujący statek mi również osobiście się nie podoba. Jednakże jeśli potrzebujesz jakiś szczegółowych info np na temat tel to telepolis.pl , jesli nie możesz znaleźć ceny wymarzonego telefonu na stronie play możesz znaleźć je na blogplay.eu lub blogplay.pl (często aktualizują cenniki). co do ofert to jestem na 1000000% pewny ze na playmobile.pl działają. no a co do play24 nic nie poradzimy i wasze narzekania tez nie poradzą jestem pewny że wiedzą o tym problemie:]

    • Skąd wiesz Zenonie, że to wycinek złych opinii? Znasz je wszystkie? Nie jest to możliwe. Poza tym nie wchodzi się na wszelkiego rodzaju fora by pisać, że "u mnie wszystko jest O.K." dlatego takich opinii jest niewiele. Co innego anonimowe odpowiedzi na pytanie czy jestes zadowolony/a . W takim przypadku każdy chce dać odpowiedź na pytanie. Tam , w takich pytaniach przeważają pozytywne opinie. Zenonie , nie masz racji.

  24. Tez uważam że Android to jest to czego szukałem ! Miałem już symbiany i raczej jakoś nie wierzę że coś się mogło poprawić ! Choć nokia C7 ma fajny wygląd ! Jednakże pozostaje przy androdzie ! Czy ktoś już wie czy można do Galaxy Sica wgrać FROYO ?
    **** Pytanie do naszegg guru: czy Play cos mysli o aktualizacji i poprawkach PLAY WIDGET ? oraz Kiedy w Play bezie dostępna nawigacja na androida „NaviExpert w Play” ****

    • Będzie dostepna tak samo jak N8, czyli wogóle. Play to wielka porazka, dobrze ,że za ponad miesiąc kończy mi sie z nimi umowa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości