Tako rzecze rzecznik Play

W gronie najlepszych blogów firmowych

http://blogifirmowe.wordpress.com/2010/12/16/najlepsze-polskie-blogi-firmowe-2010-roku/

Bardzo dziękuję a wszystkie oddane na Blogplay.pl głosy. Pierwszy raz zgłosiłem się do tego plebiscytu i zrobiłem to tylko dlatego, że głosowali studenci, nie eksperci! Przyznam, że zajrzałem na bankowe blogi z miejsce 1-3 i jestem trochę zaskoczony, że znalazłem się w tym bardo poważnym i wybaczcie, ale troszkę nudnawym jednak towarzystwie ;-) Staram się aby mój blog był antykorporacyjny, naturalny, szorstki, prawdziwy. I nie mam zamiaru tego zmienić ;D

Szkoda, że nie ma kategorii najbardziej wyluzowany blog firmowy roku bo pewnie wygralibyśmy w cuglach głównie dlatego, że blogi firmowe w swojej zasadzie nie mogą być niekorporacyjne.

Serdecznie gratuluję kolegom bankowcom ;-)

Komentarze

  1. ddluk napisał(a):

    Gratulacje Marcin :) Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Marcin miałbyś pierwsze miejsce gdybyś go tak nie zaniedbywał :) Prosimy o wypośrodkowanie ilości konkursów na blog i FB. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      ale masz na myśli konkursy czy komentarze? Tak się składa, ze oba projekty są moje więc staram się traktować je identycznie. Na blogu rozdajemy dużo więcej doładować i telefonów. Co do komentarzy to niestety doba ma tylko 24 godziny z czego 3 godziny spędzam w bezdziajnych korkach ;-( Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Jeśli chodzi o komentarze to się poprawiło częściej odpowiadasz i za to Cię cenię. Ale jeśli chodzi o konkursy to nie ma tyle tego na blogu popatrz do archiwum na FB ciągle jakieś koszulki duperelki play-owe gadżeciki w kółko doładowania :) A na blogu bieda z nędzą jest parę doładowań co jakiś czas raz na jakiś czas telefon. Prosimy o częstsze takie akcje na Blogu. Raportuj

      • Farba101 napisał(a):

        To na FB zwycięzców wybierasz Ty czy Twoje "aniołki"? Raportuj

      • Farba101 napisał(a):

        Zniknął mój komentarz.Dziwne Raportuj

        • ktos napisał(a):

          na blogu nic nie ginie ;-) Twoj komentarz wpadl do spamu Raportuj

          • Farba101 napisał(a):

            No właśnie zawsze uważałem, że tu nic nie ginie stąd moje zdziwienie:) No i wyszło, że moje komentarze sie tylko do spamu nadają:) Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Mam bardzo dużo negatywnych uwag do tego systemu komentarzy, ale nie wiem czy jest lepsze rozwiązanie. Raportuj

            • Dejmian napisał(a):

              Zrobić forum i każdy wpis jako osobny temat. Na forach odpowiedzi nie giną… Raportuj

            • jahu napisał(a):

              No ale nie ma nic lepszego. Ten system jest dobry do 100 komentarzy. Po tej magicznej liczbie system przestaje być czytelny. A najgorzej jest przy konkursach jak było dużo kontenery na raz jak zmieniliście formę konkursów wysyłamy na mail i jest ok. Raportuj

      • Stanisław napisał(a):

        To zamieszkaj w Zielonej Górze gdzie benzyna jest droższa niż w Warszawie, zatem nie mamy tu korków na drogach. Niestety, w zamian od lutego będą najdroższe bilety w POlsce. Wybór należy do oszczędnych. ps. Ja osobiście bardzo sobie chwalę Operatora P4 którego odkryłem w lutym ubiegłego roku, kiedy to otrzymałem w święto miłości (no wiecie-te amerykańskie) starterek dla zakochanego w Playu. No i tym sposobem sie zakochałem na cały roka teraz zamieniłem na umowę-też na rok. Raportuj

  3. davidcie napisał(a):

    Ej tam, ja nie wiem jak blog mBanku może być uważany za lepszy w czymkolwiek niż Play. Subskrybuję oba i mbank to czyste korpo, bardzo rzadko klikam "więcej" żeby przeczytać o czym jest. A tu co drugi post jest warty czytania :-) Raportuj

  4. Łukasz napisał(a):

    Panie Marcinie, serdeczne gratulacje i tak trzymać.
    Pozdrawiam. Raportuj

  5. Łukasz napisał(a):

    Panie Marcinie, czy mógłby się Pan ustosunkować do tego artykułu: http://www.bbnews.pl/?p=20283 ?
    Czy jest to prawda czy fake?
    Raportuj

  6. Maniek napisał(a):

    Gratulacje Marcinie.
    Towarzystwo … doborowe. Raportuj

  7. Karol Czarnecki napisał(a):

    Gratulacje za bloga, dla Marcina! Niech blog się nie zmienia, niech nadal będzie sobą – dlatego codziennie do niego zaglądamy, nie tylko klienci PLAY :) Raportuj

  8. adrian napisał(a):

    Przyznam , że zajarzałem ? Pomyłka w druku :-). A tak to GRATULUJĘ :-) Raportuj

  9. Piotr napisał(a):

    Blog spełnia swoją rolę. Bobry sposób na interakcje z klientem, zapoznanie się z "naszymi" problemami i jakaś próba ich rozwiązania. Szkoda, że teraz większy nacisk kładziecie na FB, rozumiem – znakomity sposób na promowanie sieci, zdobywanie klienta, ale nie zaniedbujcie też Bloga. Fajne dyskusje tu sie nawiązuje, już pomijając "impotentów", którzy pozostają opozycją na całego wobec Playa. Gratuluje, ale sam Marcinie wiesz i pewnie na laurach nie spoczniesz, dzisiaj jest dzisiaj, a jutra trzeba wyglądać i myśleć o przyszłości. Raportuj

  10. Prowokator napisał(a):

    No i trzeba dodac, ze czasem odbywaja sie tutaj niezle debaty i to niekoniecznie w tematach telekomunikacyjnych ;) Raportuj

  11. galeon napisał(a):

    Gratuluję. Zasłużyłeś na nagrodę :) Byłeś jednym z pionierów w blokowaniu korporacyjnym. Raportuj

  12. press2play napisał(a):

    Skąd wziąć najnowszy firmware do Huaweii D100? Link na stronie Play nie działa Raportuj

  13. Farba101 napisał(a):

    Gratuluję. Tak trzymać:) Raportuj

  14. Jan napisał(a):

    Nigdy poważnie nie traktowałem takich konkursów. To prawie jak te niesławne Webstary… Konkursy są, bo być muszą. Czy Blogplay jest najlepszy? Zależy dla kogo. W moim odczuciu jest INNY, taki poza jakimikolwiek sensownymi kategoriami :-). W jak najbardziej pozytywnym sensie tych słów. Nagrody się nie liczą, liczy się zadowolenie odwiedzających, a sądzę, że z tym na Blogplay źle nie jest. Moderacja jest pobłażliwa, przechodzą opinie krytyczne, a często można też spotkać się z odpowiedzią na zadane pytanie. Nie tylko od legionów wiernych fanów (których sobie Rzecznik dobrze wychował :-P), ale także od samego Play.
    Biorąc pod uwagę formę (nie suchą treść, bo tu są luki i pole do poprawy) komunikacji – najlepsza. Raportuj

  15. Łukasz napisał(a):

    Panie Marcinie możemy się spodziewać przed świętami jeszcze jakiejś obniżki cen telefonów? Raportuj

  16. gośka napisał(a):

    a kiedy wprowadzicie lejek w pakietach internetowych dodawanych do telefonu ??
    era juz to wprowadzila a play? Raportuj

    • Karol Czarnecki napisał(a):

      Tego na pewno Rzecznik Ci nie powie… Ale ja twierdze, że lejek by byl jak się zasieg PO jeszcze bardziej rozwinął. Ale lejki są aktywne w abo PO jak się przekroczy miesięczny limit (ale tylko w 3G) Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Dodatkowo Era ma w pakietach internetowych WYMUSZONĄ i NIEMOŻLIWĄ do wyłączenia kompresję danych.

      Nie można porównywać tego g*** od Ery do pakietów w Playu. Raportuj

  17. Krystel napisał(a):

    Planujecie może jakąś nową promocje abonamentową na święta? Raportuj

  18. Klient napisał(a):

    Wynik bardzo zaskakujący – blog mBanku jest moim zdaniem b. słaby, a czytając powyższe komentarze zauważyłem, że nie tylko ja tak uważam.
    Z Inteligo nie korzystam, nie znam, ale w tym zestawieniu Blog Play powinien być wg mnie na pierwszym lub drugim miejscu.

    Pana Blog może bywa niekiedy robiony trochę niedopracowany (np. niektóre zdjęcia u góry strony bywają "na siłę zabawne"), ale są tu wszystkie informacji o ofercie, promocjach itd.
    I tu się właśnie pojawiła najpierw informacja jak wyłączyć notkę sms
    Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      górne zdjęcie pełni konkretną rolę. Nie robimy standardowego PRu, nie ma u nas typowych konferencji prasowych, zawsze coś się dzieje i to właśnie jest lement naszej strategii, Mi tam to zdjęcie na górze podoba się ;-) Dzięki za opinię. Raportuj

      • Michał napisał(a):

        górne zdjecie pokazuje pdoejscie do wszystkich tematów a czasem potzreba powagi szczegolnie jesli chodzi o fatalna obsluge w salonach czy konsultantów a my dalej gramy komedie a BOK ,salony i inne sprawy to DRAMAT SZEKSPIROWSKI. Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          tak macie oczywiscie racje, co do BOK i konsulatntów mozan miec wiele pretensji> jednak musicie wziac pewna poprawke: ten blog dotyczy PR i jest czyms odmiennym niz obsługa klienta. Nie łączmy tych pojęc w jedno. Raportuj

  19. Michał napisał(a):

    CO Z PLAY????????????

    "Orange dla Firm przygotował specjalną promocję świąteczną. Przez 4 dni Orange obniży ceny następujących modeli telefonów:

    LG GT540S – do 248 zł mniej
    Nokia C6 – do 300 zł mniej
    Samsung S8500 Wave – do 498 zł mniej
    Samsung S5230 Avila z nawigacją – do 248 zł mniej
    Sony Ericsson Xperia X8 – do 200 zł mniej

    Wprowadzana dziś obniżka cen będzie obowiązywała w dniach 16 -19 grudnia. 20 grudnia ceny powrócą do poziomu z 15 grudnia"
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2Raportuj

  20. Poll napisał(a):

    no to moze jakieś doładowanko z racji tego świeta dla wszystkich Raportuj

  21. DANUTA napisał(a):

    PLEY P4 kiedy złodzieje oddacie nam kikaset złotych które w beszczelny sposób żeście nas oszukali.Uważajcie na tych OSZUSTÓW. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Danuta jeśli pojawił się jakiś problem złóż proszę reklamację przez Play24. Jeśli to nie pomoże podaj proszę w komentarzu numer zgłoszenia. Zajmiemy się tym. Raportuj

  22. JAN napisał(a):

    A JA SIĘ CHCIAŁEM ZAPYTAĆ SZANOWNEGO RZECZNIKA FIRMY PLAY CO TA FIRMA ODPIER..A.
    CHODZI O NALICZANIE KASY ZA KOMUNIKAT KTÓRY POJAWIA SIĘ GDY TELEFON OSOBY NIE ZOSTAŁ ODEBRANY BĄDZ OSOBA ODRZUCIŁA POŁACZENIE.
    W SIECI PLUS POJAWIA SIĘ ZWYKŁY KOMUNIKAT ŻE ABONENT W TEJ CHWILI JEST NIEOSIAGALNY …. W ERZE NIE PAMIETAM ALE TEŻ PODOBNY KOMUNKAT SIE POJAWIA, W ŻADNYM Z WYMIENIONYCH OPERATORÓW NIE JEST POBIERANA OPŁATA ZA TEN KOMUNIKAT, BOWIEM JEST TO STANDARDOWA INFORMACJA.
    PROSZĘ O WYJASNIENIA Raportuj

  23. JAN napisał(a):

    Ale chwileczkę, to jest coś mocno zakrecone i niepoważne. Bo co mnie obchodzi co druga osoba ma tam nawłączane, to mnie jest oferowywane wysłanie notki sms, to u mnie pojawia się komunikat głosowy ze ten nr jest niedostepny, komunikat głosowy KTÓRY JEST TRAKTOWANY JAKO NORMALNE POŁACZENIE !!!
    To jest KURIOZALNE !!! I NIE POWAŻNE.
    Jesli dzwoni się pod nr z plusa to widze że jest normalnie, dostaje komunikat że "przeprawszamy itd.." za który NIE JEST POBIERANA ŻADNA OPŁATA.
    Poza tym nie ma zadnej opcji odnosnie tego w Play24.
    Ponawiam prosbę aby do tego odniósł się Szanowny Pan Rzecznik Play. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      A jak ktoś ma pocztę głosową to szanowny Pan myśli że nie płaci ?
      Możesz się zaraz rozłączyć i po problemie teraz każdy ma sekundowe naliczanie.
      A o komunikat możesz mieć pretensję do osoby do której dzwonisz.
      I Marcin powie ci dokładnie to co ja. Raportuj

      • JAN napisał(a):

        Nie zrozumialeś mnie.
        Nie chodzi o pocztę, bo wiadomo ze jesli ktoś ma pocztę właczoną to jesli chcę zostawić wiadomość to płacę.
        Chodzi o standardowe głosowe komunikaty które w konkurencji są bezpłatne. Ja od tej konkurencji przyszedłem do Play więc taka "niespodzianka" pomimo ze mamy sekundowe naliczanie jest poprostu nieporozumieniem, i myslę ze niemal kazdy to powie kto przejdzie z konkurencji do Play.
        A jeszcze tak na marginesie to a propo tej poczty to mam dezaktywowaną, a w Play 24 stoi ze mam aktywną :/…
        Czekam dalej co powie Rzecznik Marcin a Tobie dziekuję ze chciałeś się odnieść do mojego spostrzeżenia.
        A i dalej nie rozumie sensu dlaczego miał bym mieć pretensje o to do osoby którj dzwonię, Tego poprostu się nie spotyka w swiecie telekomunikacyjnym, to mnie jest oferowywana usługa o mozliwości wysłania notki sms, a i jeszcze jedno podczas komunikatu jest przekazywana wiadomośc że mam mozliwość wysłania bezpłatnej notki sms podczas gdy ten komunikat jest traktowany jako normalne połaczenie, A CHYBA WYPADAŁO BY I LOGIKA PODPOWIADA ŻE POWINNO BYĆ RACZEJ NA ODWRÓT czyli komunikat bezpłatny a sms płatny. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Notkę Sms traktujemy podobnie jak pocztę głosową z tą różnicą że wysyłasz sms o wybranej z propozycji treści.
          Nie wiem o co dokładnie ci chodzi bo mieszasz się w zeznaniach. Komunikat który słyszysz jest słyszalny ze wszystkich sieci.
          Jeżeli jesteś w play i masz stan darmowy to nie płacisz za to. Jeżeli nie masz stanu darmowego nikt nie każe ci tego słuchać wystarczy że usłyszysz automat rozłącz się i tyle. Użytkownik decyduje o tym czy chce mieć notkę czy nie play narzuca tylko pocztę głosową którą można bez problemu wyłączyć. Możesz wyłączyć wszystkie przekierowania jak chcesz ale to jest twoja decyzja. Raportuj

          • JAN napisał(a):

            To jest poprostu nie logiczne, jak mozna traktować komunikat głosowy "abonent czasowo niedostepny…" jako pocztę głosową.
            I nie myle się w zeznaniach, zadzwoń pod nr z plusa który ma wyłaczony telefon a niema aktywnehj poczty to usłyszysz komunikat "przepraszamy abonent … " za który nic nie placisz, a zrób analogicznie pod nr z play.
            Oczywiscie ze nikt mi niekaże tego wysłuchiwać i że to co zdaże usłyszeć to poprostu z góra kilka groszy, ale do cholery żaden nie dam sobie uciac reki ale chyba żaden operator tego czegoś dziwnego nie robi. Nawet zdzierca nr 1 jakim jest TPSA. Jesli Play ma być konkurencyjną siecia to po cholere takie dziwadło wprwadziło…. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Jeżeli ktoś tego nie ma włączonego to nie płacisz proste !!!
              A jeśli ktoś sobie życzył taką usługę to ma i musisz się z tym pogodzić.
              Ja kończę temat. Jak chcesz wpisz sobie w google Notka Sms i poczytaj sobie na czym to dokładnie polega to będziesz wiedział.
              Raportuj

            • JAN napisał(a):

              Nie , niema o czym rozmawiac, jest to poprostu bzdet czy bubel czy jak to nazwać sieci Play.
              Bo to nie ja mam decydować o tym że dzwoniacy do mnie ma mozliwośc wysąłnia notki sms z danym tam tekstem, tylko dzwoniacy powinien mieć taką wygodę (jesli chce) gotowych tekstów "notek sms"
              Ten bubel pojawił się stosunkowo niedawno, bo pamietam że w przypadku nieodebrania tel poprostu wyswietlał sie komunikat na ekranie.
              Nic , czekam na odpowiedz Marcina Gruszki. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Dziwne masz podejście ale czekaj może ci Marcin odpowie. Ale nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz ??
              Jeśli chcesz masz maila do Marcina pisz marcin.gruszka@playmobile.pl.
              Możesz też zrobić zgłoszenie na play24 lub zadzwonić pod *500 do BOK-u. Raportuj

            • JAN napisał(a):

              Kolego,
              Blog jest miejscem publicznym gdzie publicznie mogę o takie czy inne rzeczy zwiazane z siecia pytać. Pytanie jest jak najbardziej konkretne, powinnością i grzecznoscią ze strony rzecznika jest na nie odpowiedzieć. Nie bedę wysyłał prywatnych mejli czy tym bardziej kontaktował się z *500, mysle że jest wiecej osób które oczekuje na odpowiedz.
              Poza tym widzę że masz cos w rodzaju klapek na oczach badz poprostu brak u Ciebie krytycznego myslenia i uważasz że wszystko co Ci zaproponują jest naj naj haapy.
              Pozdrawiam :) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja tego nie posiadam i nie proponuję tego innym. Może i ta notka nie ma sensu nie mnie to oceniać nie potrzebna mi taka usługa to jej nie aktywuję i tyle a jak komuś jest to potrzebne i aktywuje to ma. Osobiście jak tylko usłyszę zgłaszającą się pocztę głosową to wyłączam i tyle nie zrujnuje mnie to.
              I tak na dodatek nie wszystko mi się w tej sieci podoba żeby było jasne !
              Po prostu lubię czasami ludziom pomóc i wytłumaczyć coś czego nie rozumieją jeśli sam to rozumiem. Ale z tej rozmowy wywnioskowałem że chodzi ci o wyłączenie tej usługi a zapewniam cię że nikt tego nie zrobi. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      JAN to w końcu kto ma tą notkę właczoną? Ty czy ta druga osoba? Bo piszesz że jesteś w Play a zaraz potem że: "co mnie obchodzi co druga osoba ma tam ma włączane…" Notka to forma poczty głosowej którą Twój rozmówca może wyłączyć lub nie. Do Orange płacisz gdy rozmówca jest poza zasięgiem albo wyłączył telefon. Raportuj

      • JAN napisał(a):

        No to własnie cały szkopuł polega na tym że ta idea tej notki jest oparta na zasadzie poczty głosowej, to jest bezsens, bo po co ja mam aktywować/decydować o tym że ludzie do mnie dzwoniacy mają mieć oferowywane notki sms bądz nie oferowywane. Jesli ktos dzwoniący do mnie nie chcę mieć oferty tych notek to on jako dzwoniący powinien mieć prawo decydowania o tym, ze taka możliwość posiada w stosunku do dzwoniacych a nie na odwrót jak jest w tej chwili.
        Myslę że jest to jasne i klarowne do zrozumienia. To tak jak Ty byś miał do mnie przyjechać i ja miał bym decydować jakimi drogami bedziesz jechał, to mniej węcej tak wyglada.
        Nie wiem jak jest do orange, do plusa nic nie płacisz i do ery tez nic nie płacisz. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A jaką ja , jako abonent Playa, mam możliwość decydowania o tym czy mój rozmówca w Orange do którego dzwonię, włączył czy nie, powiadomienia?
          Jesteś abonentem Play? Jesli tak, to Ciebie to nic nie kosztuje. Jeśli nim nie jesteś zmień operatora. Raportuj

  24. JAN napisał(a):

    Nie zrozumialeś mnie.
    Nie chodzi o pocztę, bo wiadomo ze jesli ktoś ma pocztę właczoną to jesli chcę zostawić wiadomość to płacę.
    Chodzi o standardowe głosowe komunikaty które w konkurencji są bezpłatne. Ja od tej konkurencji przyszedłem do Play więc taka "niespodzianka" pomimo ze mamy sekundowe naliczanie jest poprostu nieporozumieniem, i myslę ze niemal kazdy to powie kto przejdzie z konkurencji do Play.
    A jeszcze tak na marginesie to a propo tej poczty to mam dezaktywowaną, a w Play 24 stoi ze mam aktywną :/…
    Czekam dalej co powie Rzecznik Marcin a Tobie dziekuję ze chciałeś się odnieść do mojego spostrzeżenia.
    A i dalej nie rozumie sensu dlaczego miał bym mieć pretensje o to do osoby którj dzwonię, Tego poprostu się nie spotyka w swiecie telekomunikacyjnym, to mnie jest oferowywana usługa o mozliwości wysłania notki sms, a i jeszcze jedno podczas komunikatu jest przekazywana wiadomośc że mam mozliwość wysłania bezpłatnej notki sms podczas gdy ten komunikat jest traktowany jako normalne połaczenie, A CHYBA WYPADAŁO BY I LOGIKA PODPOWIADA ŻE POWINNO BYĆ RACZEJ NA ODWRÓT czyli komunikat bezpłatny a sms płatny. Raportuj

  25. Stanisław napisał(a):

    Ja miałem notkę na poprzednim numerku Fresha5 ale ostatnio dałem go znajomej osobie i teraz mam Fresha3 lecz zapomniałem jak aktywować Notkę SMS ; mógłby ktoś mi podpowiedzieć- zapewne kodem wystarczy ? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty