Tako rzecze rzecznik Play

Wesołych Świąt!

Wyłączamy komputery i spędzamy Święta z rodziną. Jeszcze raz wesołych, spokojnych Świąt w gronie najbliższych i  super prezentów pod choinką ;-)

Komentarze

  1. Kriz napisał(a):

    Marcin – Tobie proponuje wyłączyć telefon

    BLA BLA BLA – wesołych Raportuj

  2. Krzysztof Wójtowicz napisał(a):

    Hmm… no miejmy nadzieje, ja od 18 jestem niedostępny dla nikogo potem wigilia i czekanie do 24 na kiełbasę :) Raportuj

  3. Martinesco napisał(a):

    Dla Załogi PLAY również – a poza tym spokoju, spokoju i jeszcze raz spokoju przez te najbliższe dni. I do tego dużo radości z życia :)
    Raportuj

  4. PiotrGrudziadz napisał(a):

    Błogosławionych Świąt ;-) Raportuj

  5. Smakosz napisał(a):

    Dziękujemy, a ja chciałbym życzyć wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych świąt. Dużo prezentów pod choinką i spełnienia wszystkich marzeń :) Raportuj

  6. miodowar napisał(a):

    Dzięki, wzajemnie : ) Raportuj

  7. @widex32 napisał(a):

    Wesołych świąt dla Play, ekipy, Pana Marcina oraz sympatyków ;) Raportuj

  8. Karlos20 napisał(a):

    Wesołych, spokojnych i zdrowych świąt dla wszystkich z PLAY oraz wszystkim, nowym i stałym na blogu! Pozdrawiam świątecznie! Raportuj

  9. jahu napisał(a):

    Również Życzę Wesołych Świąt Tobie Marcin i całej ekipie play. Raportuj

  10. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Dołączam sie do życzeń. Wszystkiego naj naj naj. Raportuj

  11. Kamil Quebe napisał(a):

    Samych sukcesów, weny twórczej, wysokich lotów i żeby nam się z play nie zrobiła korporacja ;-)
    Raportuj

  12. Klaus napisał(a):

    a ja jako praktykujący bezbożnik życzę Wam pogodnych, spokojnych Świąt oraz miłych prezentów pod choinką… np. od Play'a ;) Raportuj

  13. @Darcushasius napisał(a):

    Ja również życzę wszystkim Wesołych świąt!!!
    aaa Playowi 6mln klientów, bo pewnie do 5 już doszli Raportuj

  14. KOLEKCJONER napisał(a):

    Jakie to święta bez dostępu do sieci :) Raportuj

  15. KOLEKCJONER napisał(a):

    Wesołych Świąt :) Raportuj

  16. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Wesołych Świąt pr,pracownikom playa i wszystkim pozostałym :D Raportuj

  17. Karol napisał(a):

    Wesołych Świąt oraz nowej kuloodporej stawki do wszystkich 19-sto groszewej:) Raportuj

  18. mPablo napisał(a):

    Bo sie narodzil Zbawiciel, wszego swiata odkupiciel! Spokojnych i radosnych swiat Bozego Narodzenia 4 all!

    PS. Moja Sniezynka przyniosla mi sterowany helikopter :-D Raportuj

  19. zadowolony napisał(a):

    Najwięcej, bo 41,7 % osób, które posiadają telefon komórkowy poleciłoby Orange, 31,2 % osób skłonnych byłoby polecić sieć Plus, a 26,8 % sieć Era. Znaczące wyniki pod względem chęci polecania uzyskuje sieć Play – poleciłoby go 21,5 % osób badanych. http://www.telix.pl/artykul/cechy–ktore-sa-wazneRaportuj

    • Color napisał(a):

      "Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie wszystkich kryteriów – wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2." Raportuj

  20. odchodzi4 napisał(a):

    gratuluje zdobycia nagrody głuchy telefon w kategorii usługa roku nagrodzili wam ta skandaliczna wpadke z notka sms
    http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=374 Raportuj

  21. mikolajj napisał(a):

    sieć wytrzymała – WOW! Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Mi się wydaje że jedynie system pogubił się w naliczaniu kasy :) Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        zgadza sie, od wczoraj tj. 24 grudnia jest awaria na moich wszystkich numerach, Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          Ale macie refleks ja znam osobę której nie nalicza kasy za połączenia na 1 nr playa od dawna jakiś rok czasu .Ciągle ma tak, że może rozmawiać przy pustym koncie 0,00zł lub wogóle nie nalicza kasy jak pieniądze sa na koncie. czasami nalicza ale większosć czasu rozmawia za free. fajnie sie dzwoni do innej sieci za darmo.A wy się cieszycie że nie nalicza wam przez 1 czy 2 dni. Raportuj

          • Klient napisał(a):

            Fajnie to będzie jak Play się połapie i wystawi tej osobie fakturę korygującą za 12 miesięcy wstecz. Raportuj

            • Piotrek napisał(a):

              Ja znam taki przypadek w mixie klientki, miala 20zl na miesiac a na koncie ma -690zl za smsy na nr premium z jednego dnia w marcu 2010… Wg play musi to splacic imho nie gdyz wybrala ta oferte aby zapobiec takim kosztom…

              Wesolych Swiat!!! Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              Naturalnie, ze nie powinni domagać się zwrotu tych kosztów. Kontrolna kosztów to główny atut ofert na kartę. Raportuj

  22. gizmomp napisał(a):

    Dzieki bardzo.Wam tez wesolych… :) Raportuj

  23. krzysiek_kili napisał(a):

    Tak, tak – wesołego Alleluja ;) Raportuj

  24. Fair PLAY napisał(a):

    Panie rzeczniku. Kiedy internet będzie rozliczany co 1kb? Wolałbym mieć droższe pakiety ale uczciwie taryfikowane. Nie mam ochoty bawić się w sztuczne utrzymywanie sesji, a jak z winy play zrywa nierzadko połączenie to i tak szlag trafia wszystko. Jak już wspomiałem jestem skłonny płacić więcej, proponuję byśmy grali fair. Raportuj

  25. Jarek napisał(a):

    A nam PLAY zepsuł święta: Nie przeniósł taryfy tymczasowej na docelową w terminie i nie mogliśmy dzwonić do siebie i rodziny w play za darmo.

    Fakty:
    Umowa zawarta 2010-09-23 tak widnieje na podpisanych dokumentach.

    Wg. regulaminu MNP w telesprzedaży po 90 dniach od PODPISANIA UMOWY taryfa tymczasowa powinna przejść na docelową.

    Info ze strony http://przeniesnumer.playmobile.pl
    Informujemy, że dnia 2010-10-06 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data przeniesienia numeru została wyznaczona na 2011-02-11. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z regulaminem, od dnia 2010-12-23 przydzielony numer w PLAY będzie rozliczany zgodnie z obowiązującym cennikiem aktywowanej oferty.

    Próby interwencji do BOK to stek bzdur :)
    nr zgłoszenia 25507886

    Raportuj

    • Klient. napisał(a):

      Napisz do Play4you – prawdopodobnie pomoże.
      A tak swoją drogą to załatwianie przenoszenia z datą 23 grudnia to wręcz proszenie się o problemy. W takich okresach operatorzy (wszyscy) są tak obciążeni, że b. często zdarzają się problemy techniczne a do tego jeszcze dochodzi okres urlopowy itd. – najbliższa taka felerna data to sylwester. Raportuj

  26. Jarek napisał(a):

    Przeniesienie numeru to odległa sprawa bo 2011-02-11. A zmiana taryfy z tymczasowej na docelową należy mi się po 90 dniach wg. regulaminu i zgodnie z informacjami na http://przeniesnumer.playmobile.pl.
    Terminy naliczają się od daty podpisania umowy a nie daty zarejestrowania w systemie, daty otrzymania dokumentów przez kuriera czy dowolnej innej daty.
    Najciekawsze jest to, że nie wiem KIEDY nastąpi ta zmiana (nikt nie wie).

    Fajny prezent na święta co ? :/ Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi.
      Jeśli przenosisz nr do play z innej sieci to możesz wybrać dwie drogi
      Pierwsza jeśli najpierw wypełniasz wniosek o przeniesienie a po jakimś czasie podpisujesz umowę i bierzesz telefon.
      A druga to jest gdy od razu wypełniasz wniosek o przeniesienie podpisujesz umowę i bierzesz telefon dostajesz wtedy tymczasowy nr na którym masz tymczasową taryfę i tymczasowy nr do czasu do kiedy twój nr przejdzie do play i wtedy dostaniesz tą taryfę na którą podpisałeś umowę.
      90 dni to jest maksymalny czas w którym wcześniej możesz podpisać umowę i prośbę o przeniesienie nr. Raportuj

  27. Darek napisał(a):

    Jesli do PLAY wyslalem zgloszenie mowiace o tym ze zrywanie polonczen jest na moim koncie i to non stop i napisalem ze w tym momencie nie korzystam z pelnych uslug z sieci play i napisalem ze ""wiec bende placil polowe abonamentu",a minelo na rozpatrywanie tej reklamacji 30 dni…to w sumie przechodzi to w tryb uznania… mojego zgloszenia i placenia abonamentu w kwocie 50%.Zgadza sie?Prosze o wyjasnienie.No bo jezeli ktos czeka 30 dni(operator ma taki maksymalny czas),to chyba moim zdaniem jest zgodne z prawem,tym bardziej ze w regulaminie czas oczekiwania jest 30 dni. Raportuj

    • ktos napisał(a):

      Darek nie musisz wklejac ciagle tego samego komentarza. Raportuj

    • Color napisał(a):

      to zalezy od wielu czynnikow, np. jak zglaszales reklamacje, czy dostales potwierdzenie jej przyjecia. Dokladnie chodzi o date wplyniecia reklamacji do operatora. Od tego terminu liczy sie 30 dni.

      Bez wzgledu na to, jak skladales reklamacje w P24 powinien byc wpis ze statusem Twojego zgloszenia.
      Na Twoim miejscu zwrocilbym sie do P4Y. Raportuj

      • Darek napisał(a):

        zglaszalem przez play24,jest status rozpatrywane…i to po terminie. Raportuj

        • Color napisał(a):

          Reklamacja jest zatem zasadna ale nie wiem czy to jest jednoznaczne z uznaniem Twoich roszczen. Cos mowi o tym prawo telekomunikacyjne.. Raportuj

          • Darek napisał(a):

            zasadna,czyli w pelni uznana prawda?Czyli co teraz powinienem zrobic? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Czekać cierpliwie na odpowiedź. Ewentualnie napisać do play4you2 prośbę o przyspieszenie sprawy. Dopiero jak dostaniesz odpowiedź możesz się od tego odwołać. Jest tylko pytanie czy to co napisałeś jest zgłoszeniem czy reklamacją ? Bo jest to jednak różnica. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Reklamacja powinna zostać uznana niestety operator nie ma obowiązku tego uznać. Wtedy musiałbyś swoich praw dochodzić sądownie. Raportuj

  28. Tomasz Orlewicz napisał(a):

    Ktoś tu miał nie pracować w Święta!!!!! Raportuj

  29. BORAX napisał(a):

    Marcinie ;) Na fotce jest Pańska córeczka ? :) Raportuj

  30. Klient napisał(a):

    A czy w ramach moderacji można by także poprawiać błędy ortograficzne i gramatyczne ?

    Raportuj

  31. Francuz81 napisał(a):

    a gdzie rower? reklama bez roweru? skąd ludzie maja wiedzieć, ze to play Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty