Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Marcin – Tobie proponuje wyłączyć telefon
BLA BLA BLA – wesołych
Hmm… no miejmy nadzieje, ja od 18 jestem niedostępny dla nikogo potem wigilia i czekanie do 24 na kiełbasę :)
Dla Załogi PLAY również – a poza tym spokoju, spokoju i jeszcze raz spokoju przez te najbliższe dni. I do tego dużo radości z życia :)
Wesołych Świąt
Błogosławionych Świąt ;-)
Dziękujemy, a ja chciałbym życzyć wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych świąt. Dużo prezentów pod choinką i spełnienia wszystkich marzeń :)
Dzięki, wzajemnie : )
Wesołych świąt dla Play, ekipy, Pana Marcina oraz sympatyków ;)
Wesołych, spokojnych i zdrowych świąt dla wszystkich z PLAY oraz wszystkim, nowym i stałym na blogu! Pozdrawiam świątecznie!
Również Życzę Wesołych Świąt Tobie Marcin i całej ekipie play.
Dołączam sie do życzeń. Wszystkiego naj naj naj.
Samych sukcesów, weny twórczej, wysokich lotów i żeby nam się z play nie zrobiła korporacja ;-)
a ja jako praktykujący bezbożnik życzę Wam pogodnych, spokojnych Świąt oraz miłych prezentów pod choinką… np. od Play'a ;)
Ja również życzę wszystkim Wesołych świąt!!!
aaa Playowi 6mln klientów, bo pewnie do 5 już doszli
Jakie to święta bez dostępu do sieci :)
Wesołych Świąt :)
Wesołych Świąt pr,pracownikom playa i wszystkim pozostałym :D
Wesołych Świąt oraz nowej kuloodporej stawki do wszystkich 19-sto groszewej:)
Bo sie narodzil Zbawiciel, wszego swiata odkupiciel! Spokojnych i radosnych swiat Bozego Narodzenia 4 all!
PS. Moja Sniezynka przyniosla mi sterowany helikopter :-D
Najwięcej, bo 41,7 % osób, które posiadają telefon komórkowy poleciłoby Orange, 31,2 % osób skłonnych byłoby polecić sieć Plus, a 26,8 % sieć Era. Znaczące wyniki pod względem chęci polecania uzyskuje sieć Play – poleciłoby go 21,5 % osób badanych. .
"Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie wszystkich kryteriów – wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2."
gratuluje zdobycia nagrody głuchy telefon w kategorii usługa roku nagrodzili wam ta skandaliczna wpadke z notka sms
Poczekaj z gratulacjami – Play ma jeszcze szanse na nagrode od czytelnikow telepolis ;-)
podejrzewam ze to formalność i wygra bo konkurencja słaba
Właśnie,
szkoda, że do rankingu w kategorii "Usługa roku" nie trafiła Era ze swoimi pakietami internetowymi z wymuszoną i niemożliwą do wyłączenia kompresją danych.
oraz z minutami nie do wszystkich sieci
sieć wytrzymała – WOW!
Mi się wydaje że jedynie system pogubił się w naliczaniu kasy :)
zgadza sie, od wczoraj tj. 24 grudnia jest awaria na moich wszystkich numerach,
Ale macie refleks ja znam osobę której nie nalicza kasy za połączenia na 1 nr playa od dawna jakiś rok czasu .Ciągle ma tak, że może rozmawiać przy pustym koncie 0,00zł lub wogóle nie nalicza kasy jak pieniądze sa na koncie. czasami nalicza ale większosć czasu rozmawia za free. fajnie sie dzwoni do innej sieci za darmo.A wy się cieszycie że nie nalicza wam przez 1 czy 2 dni.
Fajnie to będzie jak Play się połapie i wystawi tej osobie fakturę korygującą za 12 miesięcy wstecz.
Ja znam taki przypadek w mixie klientki, miala 20zl na miesiac a na koncie ma -690zl za smsy na nr premium z jednego dnia w marcu 2010… Wg play musi to splacic imho nie gdyz wybrala ta oferte aby zapobiec takim kosztom…
Wesolych Swiat!!!
Naturalnie, ze nie powinni domagać się zwrotu tych kosztów. Kontrolna kosztów to główny atut ofert na kartę.
Dzieki bardzo.Wam tez wesolych… :)
Tak, tak – wesołego Alleluja ;)
Panie rzeczniku. Kiedy internet będzie rozliczany co 1kb? Wolałbym mieć droższe pakiety ale uczciwie taryfikowane. Nie mam ochoty bawić się w sztuczne utrzymywanie sesji, a jak z winy play zrywa nierzadko połączenie to i tak szlag trafia wszystko. Jak już wspomiałem jestem skłonny płacić więcej, proponuję byśmy grali fair.
No własnie kiedy? W GaduAir potrafią!
to sie przenies :D
No właśnie.
A nam PLAY zepsuł święta: Nie przeniósł taryfy tymczasowej na docelową w terminie i nie mogliśmy dzwonić do siebie i rodziny w play za darmo.
Fakty:
Umowa zawarta 2010-09-23 tak widnieje na podpisanych dokumentach.
Wg. regulaminu MNP w telesprzedaży po 90 dniach od PODPISANIA UMOWY taryfa tymczasowa powinna przejść na docelową.
Info ze strony
Informujemy, że dnia 2010-10-06 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data przeniesienia numeru została wyznaczona na 2011-02-11. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z regulaminem, od dnia 2010-12-23 przydzielony numer w PLAY będzie rozliczany zgodnie z obowiązującym cennikiem aktywowanej oferty.
Próby interwencji do BOK to stek bzdur :)
nr zgłoszenia 25507886
Napisz do Play4you – prawdopodobnie pomoże.
A tak swoją drogą to załatwianie przenoszenia z datą 23 grudnia to wręcz proszenie się o problemy. W takich okresach operatorzy (wszyscy) są tak obciążeni, że b. często zdarzają się problemy techniczne a do tego jeszcze dochodzi okres urlopowy itd. – najbliższa taka felerna data to sylwester.
Tam jest data 23.09 a nie 23.12
23 IX to jest tylko data podpisania papierka, początek rozliczania usług ma datę 23 XII.
Przeniesienie numeru to odległa sprawa bo 2011-02-11. A zmiana taryfy z tymczasowej na docelową należy mi się po 90 dniach wg. regulaminu i zgodnie z informacjami na .
Terminy naliczają się od daty podpisania umowy a nie daty zarejestrowania w systemie, daty otrzymania dokumentów przez kuriera czy dowolnej innej daty.
Najciekawsze jest to, że nie wiem KIEDY nastąpi ta zmiana (nikt nie wie).
Fajny prezent na święta co ? :/
Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi.
Jeśli przenosisz nr do play z innej sieci to możesz wybrać dwie drogi
Pierwsza jeśli najpierw wypełniasz wniosek o przeniesienie a po jakimś czasie podpisujesz umowę i bierzesz telefon.
A druga to jest gdy od razu wypełniasz wniosek o przeniesienie podpisujesz umowę i bierzesz telefon dostajesz wtedy tymczasowy nr na którym masz tymczasową taryfę i tymczasowy nr do czasu do kiedy twój nr przejdzie do play i wtedy dostaniesz tą taryfę na którą podpisałeś umowę.
90 dni to jest maksymalny czas w którym wcześniej możesz podpisać umowę i prośbę o przeniesienie nr.
Jesli do PLAY wyslalem zgloszenie mowiace o tym ze zrywanie polonczen jest na moim koncie i to non stop i napisalem ze w tym momencie nie korzystam z pelnych uslug z sieci play i napisalem ze ""wiec bende placil polowe abonamentu",a minelo na rozpatrywanie tej reklamacji 30 dni…to w sumie przechodzi to w tryb uznania… mojego zgloszenia i placenia abonamentu w kwocie 50%.Zgadza sie?Prosze o wyjasnienie.No bo jezeli ktos czeka 30 dni(operator ma taki maksymalny czas),to chyba moim zdaniem jest zgodne z prawem,tym bardziej ze w regulaminie czas oczekiwania jest 30 dni.
Darek nie musisz wklejac ciagle tego samego komentarza.
to zalezy od wielu czynnikow, np. jak zglaszales reklamacje, czy dostales potwierdzenie jej przyjecia. Dokladnie chodzi o date wplyniecia reklamacji do operatora. Od tego terminu liczy sie 30 dni.
Bez wzgledu na to, jak skladales reklamacje w P24 powinien byc wpis ze statusem Twojego zgloszenia.
Na Twoim miejscu zwrocilbym sie do P4Y.
zglaszalem przez play24,jest status rozpatrywane…i to po terminie.
Reklamacja jest zatem zasadna ale nie wiem czy to jest jednoznaczne z uznaniem Twoich roszczen. Cos mowi o tym prawo telekomunikacyjne..
zasadna,czyli w pelni uznana prawda?Czyli co teraz powinienem zrobic?
Czekać cierpliwie na odpowiedź. Ewentualnie napisać do play4you2 prośbę o przyspieszenie sprawy. Dopiero jak dostaniesz odpowiedź możesz się od tego odwołać. Jest tylko pytanie czy to co napisałeś jest zgłoszeniem czy reklamacją ? Bo jest to jednak różnica.
Reklamacja powinna zostać uznana niestety operator nie ma obowiązku tego uznać. Wtedy musiałbyś swoich praw dochodzić sądownie.
Ktoś tu miał nie pracować w Święta!!!!!
Marcinie ;) Na fotce jest Pańska córeczka ? :)
A czy w ramach moderacji można by także poprawiać błędy ortograficzne i gramatyczne ?
ja widzisz to daj znac, bedziemy poprawiali :)
a gdzie rower? reklama bez roweru? skąd ludzie maja wiedzieć, ze to play