Facebook Zero App – tylko w Play!

Udostępnij

Wspólnie z serwisem Facebook.com udostępniamy aplikację, która ułatwi korzystanie z tego największego portalu społecznościowego. Program działa na ponad 2,5 tys. modeli telefonów różnych marek (wymagana obsługa aplikacji JAVA).

Najważniejsze – udostępniamy aplikację, jako pierwszy operator w Polsce i jako jeden z kilkunastu na całym świecie! :-)

Co zyskacie instalując aplikację?

– łatwy dostęp do usług Facebook dzięki przejrzystemu panelowi

– synchronizacja kontaktów

– szybki dostęp do zdjęć i aktualizacji swoich znajomych

Jak zainstalować aplikację?

Wystarczy z przeglądarki w telefonie wybrać adres: m.fb.snaptu.com/f i zainstalować plik .jad (tak, jak inne programy napisane w języku JAVA).

Zobacz więcej

45 KOMENTARZE

  1. A ja nie mam javy w telefonie… :( ale sie nie martwie bo tez nie mam fejsbuka :) bo mam prawdziwych znajomych a nie wirtualnych

  2. Adres z linku jest prawidłowy – jedynie link ktoś niefortunnie zrobił (lub jest błąd w CMSie). Wystarczy przekopiować adres do przeglądarki i chodzi.

    A tak generalnie to:

    • Tak jak napisałem link nie działa (w sensie hiperłącze). Może adres strony jest prawidłowy ale lepiej kliknąć link niż przypisywać ręcznie cały adres

      • Edit: już działa, wcześniej łączyłem się przez wifi i nie poszło, jak dałem przez punkt dostępu play to poszło. Rozbroił mnie opis klawisza cofania, nie popularne "wstecz" ale "nazad" :)))))))))

        • pewnie tę aplikację pisał jakis rosjaninin, albo do tłumaczenia komend w aplikacji użyto google translajtalora

  3. U mnie działa i to b. ładnie (SE K530i) i zasięg własny Playa): Trzy myśli:
    1. tu i ówdzie wyczytałem, że program jest darmowy jedynie przez 90 dni
    2. tak naprawdę Facebook to tylko jedna z aplikacji chmurowych/serwisów która współpracują z programem. W menu w kolejności mam: FaceBook, Twitter, News & Blogs (kanały RSS), Weather (pogodę), My Movies, The Guardian News, The Big Picture, Picasa, Live Football Scores, Cricket Scores, The Sports, Campus, Snappstore
    3. aplikacja jest b. dobrze zrobiona i ładniejsza niż na obrazku, ale część serwisów z punktu widzenia polskiego (a nie angielskiego) użytkownika nie jest atrakcyjna (ile osób pasjonuje się w Polsce krykietem?). Aha, aplikacja jest po angielsku, ale prościutka w obsłudze.

  4. Zainstalowałem, chociaż w telefonie mam dedykowaną aplikację. Tutaj na 0. nie trzeba płacić i korzysta się całkiem sprawnie.

    Tylko to "nazad" zamiast wstecz dziwnie wygląda.

    • Widzę, że PLAY ma darmową reklamę. Według zasady nie ważne co o nas mówią, byle by mówili. ;)
      A tak trochę poważniej, to dziwi mnie fakt że wspominają tam o procederze który dotyczy wszystkich sieci telefonii komórkowej i stacjonarnej. A raptem opisali TYLKO przypadek z PLAY'a i niszowych sieci stacjonarnych. Gołym okiem widać że autorzy tego artykułu mają problem z rzetelnością i obiektywizmem.

      • Tylko niszowych sieci stacjonarnych????? No nie wiedzialem, ze TP SA to niszowa siec stacjonarna. Nie wiem wiec czy autorzy artykulu maja problemy z rzetelnoscia i obiektywizmem, ale z pewnoscia autor komentarza ma problem z czytaniem, ewentualnie uwaznoscia w trakcie czytania i rowniez wydaje sie, ze z obiektywizmem i rzetelnoscia.

        "Pan Franciszek z Rudzienic: – Od trzech miesięcy otrzymuję faktury do zapłaty za abonament telefoniczny z TP SA. Nie zawierałem żadnej umowy z tą firmą, gdyż miałem podpisaną umowę z Dialogiem. TP SA samowolnie wysłała oświadczenie, że zrywam umowę z Dialogiem, bez mojej wiedzy. Dialog nałożył mi karę za zerwanie umowy. Natomiast TP SA upiera się, że podpisałem z nimi umowę na świadczenie usług telefonicznych. A ja nic nie podpisywałem!"

  5. Dokladnie w 3 minuty aplikacja promowana przez PLAY wykonała 7 udanych połączeń z internetem po 10, 20, 40 kb za kazdym razem zjadając po 12 groszy za każde rozpoczęte połączenie. Bardzo mi sie to nie podoba. Zastanowcie się wcześniej zanim coś napiszecie o aplikacji albo chociaz sami to przetestujcie. na dowód:
    "20.01.2011 10:48:18 Nieznany Transmisja danych strefa Play 20 kB"
    "20.01.2011 10:48:02 Nieznany Transmisja danych strefa Play 40 kB"
    "20.01.2011 10:47:47 Nieznany Transmisja danych strefa Play 20 kB"
    "20.01.2011 10:47:37 Nieznany Transmisja danych strefa Play 10 kB"
    "20.01.2011 10:47:07 Nieznany Transmisja danych strefa Play 10 kB"
    "20.01.2011 10:46:39 Nieznany Transmisja danych strefa Play 10 kB"
    "20.01.2011 10:45:18 Nieznany Transmisja danych strefa Play 10 kB"

    i na koniec dowodzik mały ze mam neta dobrze skonfigurowanego, wczesniej pobierałem aplikacje, jak widac polaczenie nie bylo zrywane. I co teraz drogie PLAY? Ustosunkujecie sie do tego? chce mojego zeta spowrotem! ;P

    "20.01.2011 10:43:24 Nieznany Transmisja danych strefa Play 140 kB"

  6. ja to nawet nie sprawdzam czy pobiera bo mam pakiet 100mb
    wiem że facebook zero na stronie internetowej nie pobiera:P
    Może mają jakieś problemy niedługo pewnie nie będzie pobierać
    kto chce niech to zgłosi:P

  7. mam Motorole Flipout i aplikacja nie chce sie nawet pobrac! a i facebook zero nie działa jak wpisuje adres do przegladarki, bo rzekomo moj operator nie obsuguje uslugi facebook 0… jakies pomysly jak to rozwiazac?

    • Piotr – ta aplikacja przeznaczona jest dla telefonów obsługujących język JAVA. Dla smartfonów z systemem Android dedykowana jest aplikacja Facebook, którą znajdziesz w Android Market.

      • no dobrze ale jak to się ma do tego, że nie mogę wejść na stronę 0.facebook.com? Pojawia mi się komunikat, że ta strona nie jest obsługiwana przez mojego operatora…

        • Prawdopodobnie próbujesz wejść na tę stron przez proxy, czyli w twoim przypadku zapewne przez Operę Mini. W takim przypadki facebook zero nie zadziała.

  8. Nasza klasa na początku była fajny, teraz większą użytkowników usuwa tam konto. Playfresh też chce podzielić ich los? Na początku prosta oferta a teraz to trzeba skończyć studia na kierunku "playfres" żeby ogarnąć ofertę i nową stronę internetową!

  9. Ok, powtórzę pytanie bo być może zadałem je w zbyt enigmatycznej formie ;-).
    Mam pytanie dotyczące dostępności usługi – tzn. czy darmowy /nie taryfikowany / transfer danych za pomocą udostępnionej aplikacji obejmuje również użytkowników pre-paid /Play Fresh/, czy też jest dostępny tylko dla użytkowników abonamentowych ?.

  10. Będę złośliwy /ponieważ nie lubię być ignorowany :p – tz. pytanie czy usługa jest darmowa również w Play Fresh wydaje mi się sensownym, wyjaśniam – *600 – czyli BOK biznesowy również nie potrafił mi na nie odpowiedzieć – chłopak kręcił i szukał jak mógł – ale doskonale było słychać że w związku z akcją "szlifowania" BOK'a ktoś mu kazał się bardzo starać, ale to "malowanie trawy na zielono" bo merytorycznej odpowiedzi na pytanie po prostu nie znał – prawdopodobnie dlatego bo nikt mu nie dostarczył materiałów…. ? :p ;-)/.
    Nie, NIE jestem złośliwym przedstawicielem konkurencji – przeniosłem numer do PLAY z czego JESTEM bardzo zadowolony – niestety jednak, za BOK /jak również tego bloga którego uważam za niejako rozszerzenie kanałów kontaktów z klientami/ wystawiam "Zgniłą Gruchę" a "ocena rozmowy z konsultantem" wynosi… hmm, niech się zastanowię… 2 ? :p

  11. 2,5 tysiaca telefonów ale BlackBerry nie obsługuje :) i co z tego że w ofercie PLAY nie ma BlackBerry. W końcu telefon można mieć dowolny.

  12. ja sprawdzalem na 2 fonach nokia 5530 i e52 i nie dziala: "dla Twojej sieci ta aplikacja nie jest dostepna". ma ktos jakis pomysl?

  13. 1. Czy są pobierane opłaty za transfer danych?
    2. Gdy chce pobrać wyskakuje błąd certyfikatu. Z oby dwóch źródeł. :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości