Google Calendar SMSy

Udostępnij

Pomimo braku współpracy ze strony Google, zrobiliśmy co było w naszej mocy i z sukcesem reaktywowaliśmy klientom Play możliwość korzystania ze wszystkich funkcji serwisu Google Calendar w ramach notyfikacji SMS.

Dnia 19 listopada 2010 Play ponownie umożliwił otrzymywanie wiadomości SMS dla usługi Google Calendar. Następnie na początku grudnia 2010 dotarliśmy i podpisaliśmy umowę z dostawcą usług SMS na potrzeby usług oferowanych przez Google, gwarantując stabilność i odpowiadając w ten sposób na oczekiwania klientów Play.

W związku z powyższym w 2011 możemy zagwarantować już w pełni stabilne dostarczanie wiadomości SMS do naszych klientów w ramach serwisu Google Calendar. O ile oczywiście Google nie zmieni ponownie swojego dostawcy usług SMS (nie informując uprzednio Play o tym fakcie) lub zmieni warunki świadczenia usług dla swoich klientów. Mamy nadzieję, że nic takiego się nie stanie ;-)

Zobacz więcej

105 KOMENTARZE

  1. Brawo! A jakiej współpracy ze strony Google zabrakło? O co w ogóle poszło, że zablokowaliście wcześniej te SMSy?

    • jest napisane: ,,O ile oczywiście Google nie zmieni ponownie swojego dostawcy usług SMS (nie informując uprzednio Play o tym fakcie)". Wszystko dla Mnie jest jasne.

  2. Jesteście śmieszni:

    > O ile oczywiście Google nie zmieni ponownie swojego dostawcy usług SMS
    > (nie informując uprzednio Play o tym fakcie)

    Nie dość, że blokowaliście usługi Google bez powodu czy chociażby informacji o tym, to teraz zachowujecie się, jakby Google swoje (darmowe!) świetne usługi miał dostosowywać do waszej marnej i dziurawej infrastruktury.

    Wstyd mi, że jestem waszym klientem. A jeszcze większy mi wstyd, że kiedyś was polecałem znajomym!

    • Google zmienilo integratora uslug SMS w europie a ten integrator nie odblugiwal sieci play. Wina lezy niestety po stronie kooperantow. Nie ma tu winy play.

      Wstyd mi, ze masz problemy z logicznym rozumowaniem i czytaniem ze zrozumieniem.

      • Kolego, jeśli google coś zmenił, a to nie działa TYLKO w Play, to dla mnie wina leży po stronie Play. I tu nie chcodzi o rozumienie tekstu autora wpisu, a o jego rzetelność – i szerzej – o rzetelność Play. Na każdym kroku przekazywane są klientom sprzeczne informacje, które wynikają – jak zdążyłem się przekonać – z rażączego braku kompetencji pracowników, ale także z braku komunikacji między działami wewnątrz Play.

      • Dla mnie wyglądało to tak:

        – dostawałem SMS-y od "Google",
        – nagle SMS-y przychodzić przystały,
        – po ponad miesiącu zaczęły przychodzić z różnych numerów zlokalizowanych w Europie.

        Wygląda więc na to, że być może sam Google zmienił numer, aby SMS-y do Play zaczęły dochodzić.

        Zanim wspomnisz ponownie o logicznym rozumowaniu, zapoznaj się proszę z wątkiem na Forum Pomocy Google: https://www.google.co.uk/support/forum/p/Kalendarz

        • generalnie z tego watku nic nie wynika poza faktem, ze usluga nie dzialala. Nie ma tam przeciez zadnej wypowiedzi przedstawiciela Google.
          Takze Twoje wnioski sa zupelnie bledne. A przynajmniej niczym nie poparte.

          Wierz mi – google tak, jak apple niespecjalnie interesuje sie malym krajem a w nim malym operatorkiem, ktory ma 5 mln klientow. Im na tym specjalnie nie zalezy po prostu.

          • Sprawdź jeszcze raz, jest tam wypowiedź pracownika Google. Magda B od razu poinformowała, że smsy już dochodzą. Na komentarz Play trzeba było czekać AŻ do wczoraj.

  3. Cieszę się, że w jakikolwiek (nawetr tak żenujący) sposób wypowiedzieliście się w tej sprawie, niemniej jednak Wasi konsultanci wciąż twierdzą coś, co jest sprzeczne z powyższym. Cały czas otrzymuję od Was informacje, że pracujecie nad rozwiązaniem, a z tego co widzę, to po prostu Google zmienił nr, z którego wysyła wiadomości na taki, którego jeszcze nie zablokowaliście. Mam nadzieję, że tu po raz kolejny dacie wyraz Waszej opieszałości i prędko tego numeru nie zablokujecie pod pretekstem "spamu z zagranicznych bramek". Czy ktoś z tu obecnych dostaje jakiś spam z zagranicznych bramek? Czy może – tak jak ja – tylko od Play?

  4. No to bardzo fajnie jak tak, ale teraz nie będę miał się jak wykręcić, że zapomniałem :D ale może to i dobrze..
    Zostało powiedzieć: dziękujemy! :)

    • Byłoby świetnie. Już prawdopodobnie toczą się rozmowy czy może nawet testy.

      Ja ze swojej strony dziękuje za odblokowanie SMSów z Kalendarza Google. Niedawno synchronizuję sobie z nim kalendarz, a także kontakty (z tym są pewne problemy) oraz pocztę poprzez ActiveSync w komórce. Służy mi to bardziej jako kopia bezpieczeństwa.

  5. pitupitu… po prostu blokujecie 'bramki' ktore nie chca z wami podpisac umowy (a sami oferujecie 'super' ofertę za setki złotych – lekka hipokryzja), i to 'w trosce o uzytkownikow'! Jakos przed wasza cudowna bokada nie mialem problemow ze spamem… jedyny problem tego typu, to jedynie spam operatora, ale akurat tutaj jestescie wzglednie OK bo nie maltretujecie uzytkownikow debilnymi loteriami jak konkurencja…

  6. Ja nadal uwazam, ze blokowanie smsow z sender id to glupota. Jedyny spam jaki dostaje jest od Play, a masa mniejszych serwisow, ktore wykorzystuja bramki sms nagle przestala dzialac. I co, tysiace malych firm ma teraz dogadywac sie z Play? Totalnie bez sensu.

      • No nie, jak Play nic nie blokował też nic nie dostawałem, a jestem w Play od samego początku (P4).
        Ale za to pewne pożądane rzeczy przestały działać. Super.

  7. Fajnie ale drogi rzeczniku proszę sprawdzić bo nie dochodzą mi SMS z OVI ) po wybraniu aplikacji i kliknięciu wyślij na telefon. Podejrzewam ze problem podobny do tego z Google. dawniej miałem numer w innej sieci i żadnego problemu z sms nie było .

    Pozdrawiam

  8. Fajnie, ale powiem coś co wszystkich zwali z nóg:
    Play 24 nie działa! zdziwieni? Ja też nie
    Kod błędu: 2681208

    Zastanawiam się czy nie składać reklamacji za każdym razem, może to coś da? Może przynajmniej dostane coś w rodzaju rekompensaty, albo może medal za wytrwałość.

  9. nie znam sie na stronie technicznej całego halo, ale kompletnie nie rozumiem – to trzeba mieć podpisana umowę z play, zeby wysłac do sici PŁATNEGO badź co bądź sms?????

  10. Jak to jest że nie można rozwiązać umowy w salonie ale muszę biegąc na pocztę to skandal odmówiono mi przyjęcia umowy Galerii Mokotów Panie rzeczniku!

      • to był dla mnie zawsze paradoks – salon może umowę podpisać, ale przyjąć jej wypowiedzenia już nie?

          • Kochani, ależ można złożyć wypowiedzenie Umowy. Pracownik Salonu powinien taką rezygnację bezwzględnie przyjąć

              • nie, po poprostu nastąpiła mała nadinterpretacja komunikatów wysyłanych do sprzedawców. Sam byłem jej ofiarą – napisałem na forum że nie można, po czym doprecyzowano ten zapis.

                    • W takim razie wielkie dzięki za informację. do tej pory było przekonanie że nie można składać wypowiedzenia w salonach.

  11. A SMS-y weryfikacyjne z Facebooka nadal nie dochodzą do Play. Dla osób indywidualnych to nie problem bo rzadko muszą się weryfikować SMS-em (albo wcale), ale dla firm prowadzących kilka profili to już spory problem. Zróbcie coś z tym koniecznie!

  12. heheh widać nie do końca to jeszcze zrobili, z gogole trochę im to zajęło. Teraz znowu problemu z Facebookiem. Nie lepiej było wprowadzić już gotową usługę a nie tak kombinować… To działa, to jeszcze nie, tamto może zadziałać. e :/

  13. Przecież to jest śmieszne, współpraca z Google… Panowie, najpierw zapanujcie na d swoimi śmieciami. Mam u was taryfę biznesową, 2 freshe i playonline. Playonline umiera śmiercią naturalną, bo wolą OFnK – mam przynajmniej wszędzie dostęp do internetu za lepsze pieniądze i z lepszą prędkością. Do play24 mogę się zalogować, ale nic nie mogę zrobić, bo wyrzuca mi cały czas jakieś błędy, na jednym z numerów straszy mi jakaś notka sms włączona bez moje zgody ( na pozostałych już wyłączyłem – ale dlaczego w ogóle zostało to włączone ? ), ale i tak najgorsze jest to, że aby z kimś porozmawiać, to muszę prawie każdy numer wybierać kilka razy, bo po prostu mnie nie łączy – dlaczego nie wiem. BTW na sms z google mi nie zależy, mam Motorolę Milestone i pakiet z transferem danych, wiec ma synchronizację online, choć faktycznie częsciej jestem pod wifi i zastanawiam się jak wygląda to online w pakietach z play. Podsumowanie: zmieńcie panowie obsługę klientę ( play24), jakość działania swojej sieci, przestańcie gadać głupoty o jakimś spamie z zagranicy, po prostu świadczcie usługi za które Wam płacimy, nic więcej od Was nie chcę.

  14. zawsze lepiej robić zadyme i zwalać winę na innych, ZAMIAST zajać się swoja działka, z którą Play nie daje sobie rady

    dla przykładu internet w GDYNI (niektórym forumowiczom wyznawcom Play działa to na nerwy, ale jedynie moge poradzic relanium)

    NETMETER.eu
    20:36:06 – TEST STARTED

    20:36:06 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 286 kB
    20:36:12 – DOWNLOAD TEST FINISHED – SPEED: 348 kbits

    20:36:12 – UPLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 100 kB
    20:36:21 – UPLOAD TEST FINISHED – SPEED: 89 kbits

    to jest cos na co PLAY, jego managerowie i informatycy, mogliby marnować swój cenny czas i pieniadze… ale po co – przecież zabawniej jest zajmowac sie blokowaniem sms, albo dzwoniących z innych sieci, albo konserwacja Play24 w ciagu dnia….

    a jak już przestana bawić sie w te klocki, to zawsze sa jakies koszulki lub inne bzdety :))))

  15. Też tak uważam że Play zajmuje się nie tym czym powinien. Dużo ma do zmienienia i do poprawy a koncentruje się na rzeczach naprawdę mało ważnych. Rzecznik jakiś czas temu sam zauważył słabą jakość obsługi BOK, tymczasem do dziś nic nie zostało zrobione aby to poprawić. Ciągłe braki telefonów w salonach… tak być nie powinno.

      • a jak KOLEKTYW myslisz, skoro BOK działa dokładnie według tego samego schematu co ro czy dwa lata temu, to cos zostało zrobione, czy tez nic?

        ja moge zaswiadczyć, ze BEN ma racje, bo od czasu do czasu pisuje reklamacje na rózne tematy i takze uwazam, ze dokładnie NIC sie nie zmieniło

        czasem wydaje mi sie, że niektórzy forumowicze startuja do jakiegos konkursu na zatrudnienie w Play….

        • jesteście w błędzie, ja osobiście spotkałem sie z wzorcową obsługą klienta: miesiac temu robiłem REPLAY i … mucha nie siada, wszystko śmiga

          • Bok to jest porażka i każdy o tym wie. A replaya robiłeś w normalnym salonie a na obsługę salonową ja np. nie mogę narzekać. Wszystko robili profesjonalnie tylko że play nie daje im za dużych możliwości niestety.

            • REPLAY poprzez BOK, nie traktujmy BOK jak szafy pełnej trupów, tak jak w każdej instuytucji sa ludzie, którzy pomagają klientom, sa tez i tacy którzy to olewają

              • A nie przypadkiem przez telesales ?
                Wiesz najgorzej jest jak coś nie działa to wszyscy cie olewają. A szansa trafienia na odpowiedzialną osobę to jeden promil :(

                • BOK, telesales jedna rybka, PLAY jest jak każda inna firma, w Orange, PLUS, ERA tez sa czarne owce. Nic dodać nic ująć.

                  • Powiem Ci na przykładzie salonów plusa gdy chciałem przedłużyć iplusa byłem w 4-ech różnych i w każdym dostałem inną informacje a bok stanął na wysokości zadania (dowiedziałem się że wiązanie się umową jest najgorszym wyjściem bo zostawiając obecną umowę która po zakończeniu wejdzie na czas nieokreślony będę miał lepsze warunki niż te na przedłużenie umowy) . Czyli można powiedzieć że w play jest odwrotnie w salonach jest ok a bok jest fatalny. Pracowników którzy rzeczywiście dobrze pracują i mają wiedzę jest może na placach jednej maksymalnie dwóch dłoni.

      • Drogi Play, może i zmierza, ale dlaczego tak wolno?

        Pół roku temu natrafiłem na problem. Opisałem go na swoim blogu: . W końcu dostałem opdowiedź kompetentnego pracownika, który zrozumiał o czym do niego piszę i obiecał, że Play zajmie się sprawą. Do dziś jednak się nie zajął, a za tydzień minie pół roku…

  16. Ile trwa MNP? 30 grudnia 2010 r. podpisałem umowę wraz z przeniesieniem numery z CP Telecom do P4. Kończy się 3 stycznia 2011 r. Play twierdzi, że oczekuje na odpowiedź od CP Telecom na wniosek o przeniesienie numeru. CP Telecom twierdzi, że żadnego wniosku od P4 w sprawie przeniesienia mojego numeru nie otrzymał. Który operator mija się z prawdą – nie wiem. Będę wdzięczny za przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia nr 25860041.

    • Przecież ustaliłeś jakiś dzień przeniesienia nr ??
      Nie przejmuj się na zapas był nowy rok popili i zapomnieli :).
      Dwa razy przenosiłem nr i zawsze było na czas więc i ty będziesz miał na czas spokojnie.

      • Nic nie ustalałem. Przenoszony numer działa w Carrefour Mova – to prepaid. Powinien być jeden dzień roboczy. Najbardziej mnie rozwala, że Play czeka na odpowiedź od CP a CP twierdzi, że żadnego wniosku od Playa nie dostało :-]

          • numer nie zostanie ci przeniesiony w 1 dzień z CM tylko tydzień.

            Wina jest po stronie carrefour mova bo oni kombinują sam przenosiłem od nich numer i jakiś tydzień to trwało zanim wyrazili zgodę na przeniesienie

            • Jesli to prawda co piszesz i wina jest po stronie CM to nie omieszkam poinformowac o tym UKE. Juz czytalem, ze CP Telecom nie chce w ogole rejestrowac numerow FreeM.

  17. a co z niedochodzącymi smsami np. z FaceBook'a? Przydało by się z nimi też podpisać umowę bo trochę to irytujące…

  18. czemu play jest jedyną siecią która takie problemy robi ? wszędzie to normalnie działa i działało, nie było uznawane za "spam"

    kiedy jako ostatnia sieć włączycie sms-y z Facebooka ?!

  19. Brawo dla e-shopu Play! Kupiłem w niedzielę zdrapkę 30 GB Play Online na kartę (tylko takie doładowanie odliczę w PIT). Zapłaciłem kartą. Wczoraj zweryfikowane i przekazane kurierowi. Dziś tuż przed 9 kurier :-) Oby wszystko tak hulało w Play!

  20. Marcinie a co z innymi serwisami jak OVI.COM też nie można z niego korzystać przez sms a tam żeby pobrać program system wysyła link do strony ovi app tzn by wysyłał by jeśli ktoś to odblokuje :-(

    • No właśnie to jest problem, Play może i się dogada z wielkimi graczami typu Google czy Facebook, ale zawsze zostaną setki/tysiące niszowych serwisów, które po prostu nie będą nigdy działać w Play. Wielki fail.
      Sam posiadam taki serwis (używa bramki clickatell.com) i użytkownicy przestali dostawać SMSy :(

      • Ale choćby nawet jak się dogadali z Google, a co jak nagle zmieni się dostawca usług?

        Rzeczniku pomyśl o sytuacji, zapominamy o jakimś wydarzeniu, znowu przestają nagle działać powiadomienia z kalendarza, sms nie dochodzi i nie przypomnę sobie na czas o wydarzeniu…

        Dla mnie w tej kwestii straciliście całkowite zaufanie, usługa taka jest nie wiarygodna.

        Dzięki wam tak samo nie idzie korzystać z ovi sklepu….

        Gratulacje!!

        • Zapisuj w telefonie i nie wierz w takie rzeczy. Po co google ma wiedzieć wszystko o tobie. wystarczy że przeglądarka już wszystko wysyła do twórców że google earth też i inne programy też zbierają dane. Aż sie boje pomyśleć co android wysyła do googla.

          • Obecnie to nie ma czegoś takiego jak prywatność w sieci czy w realnym świecie więc nie bardzo się tym już przejmuje, każda firma zbiera, przetwarza i przekazuje dalej dane osobowe…. wszystko pod płaszczykiem prawa….

            • Jedni robią to bardziej a inni mniej. Z tego co wiem to google przoduje w zbieraniu informacji o swoich użytkownikach.

  21. a ja troche z innej beczki. Od kilku tygodni w obrębie Andrychowa na południe gdzie był (jest?) uruchomiony nadajnik GSM 900 jest masakra. Z Plusa niestety też nie jest stabilnie. Przeniosłem swój i kilka nr rodziny do Playa na abonament i teraz poprostu nie da się dzwonić jest jakaś tragedia na tym obszarze. Wiem że kombinujecie coś z UMTS na 900 w Andrychowie i być może przez to ale jako zwykły użytkownik nie powinno mnie to obchodzić było dobrze a jest ŹLE. Czy możecie zwiększyć moc tego swojego nadajnika albo ewentualnie dogadać sie z Plusem żeby on polepszył zasięg.

    • Te działania spamowe robi(ła?) w porozumieniu z P4 m.in. ukarana firma InternetQ Poland ;-) Dla dobra wizerunku sieci Play i zdrowia psychicznego jej klientów zrezygnowałbym z jakiejkolwiek współpracy z InternetQ Poland.

  22. No ladnie tylko ze istnieja inne serwisy jak np. Nokia ovi store i zapomnijcie ze dojdzie do was sms na play-a z tego serwisu. Zrobcie lepiej by bylo jak dawniej i bedzie ok.

  23. Wg mnie to jakaś kpina, że z wielu serwisów sms-y do Play nie dochodzą. Co to ma znaczyć, że np. z ovi store nie przychodzą itp? Play jest na tyle cienki, że nie potrafi sobie z tym poradzić? A może liczycie, że wszyscy, którzy na świecie wysyłają sms-y będa do Was się zgłaszać z prośbą, żebyście łaskawie te smsy przepuszczali?

    "Brak współpracy ze strony Google" – przykre to trochę, jeśli dosyć już znaczący na rynku operator nie potrafi się dogadać w tej sprawie z inną firmą.

  24. No a ja mam znowu problem. znowu jakos nie chca dochodzic od jakiegoś czasu (3-4 tygodnie). Czy ktoś ma podobnie?

  25. nadal nie ma SMS z kalendarza google. Co do spamowania, to prosze nie zmyslac problemow, bo inni operatorzy udostepniaja powiadomienia, a spamu nie otrzymuje.

  26. Ostatni SMS z Kalendarza Google otrzymałem 25 lutego 2012 r. Owszem pop-up'y się wyświetlają, maile przychodzą tylko SMS do Play przestały. Dzisiaj postanowiłem odświeżyć nr telefonu czyli wpisać go jeszcze raz w Kalendarzu Google i nic z tego, wyskoczył mi, po kliknięciu ""Wyślij kod weryfikacyjny" taki komunikat "Nie można wysłać SMSa z kodem weryfikacyjnym na numer +485******** za pośrednictwem operatora Twój operator".

  27. Mam podobny problem – od konca lutego przestaly dochodzic SMSy z kalendarza. Moze znow Play cos poblokowal albo Google zapomnial ich poinformowac o zmianie operatora? Żenujace…

  28. żenująca to jest ta usługa google nad którą oni sami nie panują, powiadomienia od google aktualnie nie działają chyba w żadnej sieci PL, a google problem olewa, poczytajcie sobie na stronach pomocy google – kalendarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości