Tako rzecze rzecznik Play

HTC DESIRE Z w ofercie podstawowej

Z uwagi na rosnące zainteresowanie tym modelem postanowiliśmy przenieść go z oferty na życzenie do oferty podstawowej.

zdjęcie bloghtc.pl

Ceny:

Komentarze

  1. Robert Nasiadek napisał(a):

    Polecam ten telefon :-)
    A na Androida ostatnio znalazłem aplikację AntiSpamSMS – można go ustawić tak, żeby filtrował cały spam reklamowy od Play :-) Raportuj

  2. Dawid Krzywicki napisał(a):

    Fajny telefon lecz niestety nie na moja kieszen. :( Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      za duży? polecam x10 mini pro ;)

      Dobra, dobra – no wiadomo, że cena jest zaporowa, ale komponenty też sporo kosztują do najnowszych smartfonów… Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Widzę że chociaż się kalkuluje w LP 69 internet w porównaniu z ze zwykłym LP69. Raportuj

    • farfar napisał(a):

      Właśnie nie rozumiem dlaczego w zwykłym LP69 taka cena jest. Widać Play też już stosuje tu taktykę brania coraz wyższych abo z umowy na umowę. W końcu ktoś w salonie będzie przekonywał klienta, że w abo LP99 już jest o wiele korzystniej, a klientowi w gruncie rzeczy nie potrzebny tak wysoki abo. Raportuj

  4. matheusz napisał(a):

    a N8 jak nie było tak nie ma… Raportuj

  5. Adam napisał(a):

    Fajnie, że idzie nowe – a co z Klientami, którzy już zakupili telefon w Waszej sieci? Na jaki poziom wsparcia mogą liczyć Panie "Rzecz"-nick'u? Jak już wreszcie Samsung pękł i udostępnił nową wersje OS Andrioda Froyo 2.2 dla Galaxy S również w Waszej sieci, to okazuje się, że jeszcze Wy musicie człowiekowi kłody pod nogi rzucać. Dlaczego – pytam dlaczego? Mimo dostępności nowego systemu i możliwości jego samodzielnej aktualizacji przez "Kies", telefon zakupiony w Play nie może tego procesu przejść. Informacja oficjalna od Samsunga: niektórzy operatorzy (Play) zablokowali taką możliwość w trakcie "brandowania" systemu? Jest ku temu jakiś szczególny powód Panie "Rzecz"-nick'u – oprócz uprzykrzenia życia swoim Klientom, którzy muszą w celu aktualizacji systemu udać się do serwisu Samsunga?

    Z góry dziękuję za komentarz.
    Raportuj

    • Kosiek napisał(a):

      Przestań się żalić, tylko wrzuć soft Odinem, bo brzmisz co najmniej śmiesznie… Gdybyś chciał to byś miał Samsungowe Froyo już 2 miechy temu, więc albo jesteś leniem, albo szukasz powodu do kłótni.
      Pozdrawiam. Raportuj

  6. issa napisał(a):

    Zdecydowanie przyłączam się do pytania Kolegi powyżej – w czym problem, że do tej pory Galaxy S zakupiony w Play nie może doczekać się aktualizacji? Wszystko wskazuje na to, że nie zapłaciliście/nie chcecie zapłacić Samsungowi za wersję 2.2 optymalizowaną pod Galaxy, innego wytłumaczenia nie ma. Czyli stajecie się już niewiarygodni i dla klientów i dla Samsunga. Raportuj

  7. issa napisał(a):

    I bardzo proszę o nie podawanie dobrych rad typu "ściągnij jakieś cudo serwisowe, zmień to albo tamto", to co robi Play jest absolutnie nieakceptowalne, by nie powiedzieć skandaliczne. A przerzucanie się gorącym kartoflem na linii Operator – producent – Google mało klienta obchodzi. Wiem, że fajerwerków z 2.2 nie będzie bo to ewolucja a nie rewolucja, ale przydałoby się choć lepsze zarządzanie pamięcią, Desire z 2.2 chodził naprawdę doskonale. Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      No akurat Desire po aktualizacji do 2.2 spalił się i HTC wymieniło całe bebechy. Może o to chodzi? Raportuj

      • issa napisał(a):

        Nie rozumiem o czym mówisz. Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          O tym, że HTC Desire spalił się w czasie aktualizacji do 2.2. Cos jaśniej napisać? Raportuj

          • issa napisał(a):

            Hmmmm, telefon spalil sie po aktualizacji…. A to dopiero, gdybym mial jakies 70-80 lat to chyba bym Ci uwierzyl. Mimo wszystko dziekuje za ciekawa koncepcje dotyczaca braku aktualizacj:) Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Tak , spalił się. Takie wyjaśnienie napisali w serwisie HTC. Po zainstalowaniu 2.2 telefon samoczynnie zaczął się nagrzewać do temperatury uniemożliwiającej jego trzymanie goła ręką, ekran świecił się tak jasno jakby ktoś ustawił jasność na 150% po czym telefon się wyłączał i nie dał uruchomić aż do całkowitego ostygnięcia. Serwis wymienił bebechy i opisał usterkę jako sfajczenie głównego czegoś ale nie wiem co to takiego. Coś jeszcze wyjaśnić? Raportuj

            • issa napisał(a):

              Nie, moj Desire sie nie spalil. Przeciwnie, dzialal doskonale. Nie czytalem o "zaplonach" Desire, gdyby cos takiego mialo miejsce czesciej, witryny technologiczne nie zostawilyby na HTC suchej nitki. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Nie twierdziłem, że Twój też się sfajczył tylko że mojej żony się spalił. Przedstawiciel Playa przyjechał do mnie do pracy, zabrał telefon, wysłał do HTC i przywiózł go s powrotem. Reklamacja uznana, opis dotyczył sfajczenia , brak nieautoryzowanej ingerencji wewnątrz. Nie wiem co sie stało ale było związane z aktualizacją do 2.2 stąd moje podejrzenia że może nie jest to do końca tak dopracowane. Marcin rozwiał wszelkie wątpliwości. Raportuj

            • issa napisał(a):

              To czysty przypadek, jeszcze nie slyszalem o kodzie palacym uklady scalone, z prostej przyczyny, ze taki nie istnieje;) Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Nie twierdziłem że nie był to przypadek ale nie pierwszy raz instalowałem aktualizacje i czasmi trzeba się było z nich wycofać. Nie pytaj się mnie bo ja się nie znam tylko napisz sobie do serwisu HTC – może Cię oświecą. Raportuj

  8. issa napisał(a):

    Panie Rzeczniku – niech Pan wykaże trochę szacunku dla klientów sieci i odpowie na pytanie dotyczące aktualizacji. Czy gdyby takie pytanie zadał Panu dziennikarz z jakiejś gazety/serwisu internetowego, też by Pan go notorycznie lekceważył? Czy w związku z tym my jesteśmy gorsi? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      issa, moje drugie imie to szacunek dla klientów. Czasem jest jednak tak, że nie ma konkretnej odpowiedzi i cokolwiek napiszę skrytykujecie właśnie jako brak szacunku. Wiem, że non stop trwają pracę nad poszczególnymi update’ami. Jedne idą szybciej drugie nie. Nie dopuszczamy z automatu najnowszych wersji softu jeżeli uważamy na podstawie testów, że może to mieć negatywny wpływ na korzystanie z tego telefonu w naszej sieci i w roamingu krajowym. Absolutnie nie chodzi o customizację ikonek i loga PLAY. Chodzi o właściwą pracę urządzenia w naszej sieci. Oczywiście wiem, że w innych sieciach aktualizacje pojawiają się szybciej. Myślę, że wynika to jednak z priorytetów. Kiedy TMobile na przykład prosi o dopasowanie aktualizacji raczej zawsze jego przypadek będzie wdrożony przez producenta szybciej. Naciskamy, popędzamy, ale musimy czekać i czytać Wasze negatywne komentarze. Rozumiemy je, ale niewiele możemy sami zrobić.Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Marcinie dostałeś ode mnie maila ? Raportuj

      • ks. Mustafa napisał(a):

        Mam nadzieje, ze tez pracujecie nad updatem dla Motorolki Milestone :)))) Czekam czekam, sprawdzam aktualizacje codziennie i nic :( Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        trzeba pomysleć tylko i kupując dany model zastrzec sobie ze ma być aktualizacja np maxymalnie misiąc po wydaniu aktualizacji dla telefonów nie operatorskich
        Ten zapis zagwarantuje tym samym wam aktualizacje bo przecież nie beda zwlekali z aktualizacja dla swoich modeli i tym samym wam zrobią aktualizację.
        A może czas przestać wgrywać własne oprogramowanie i sprzedawac fony z oprogramowaniem producenta. problem aktualizacji zniknie telefony szybciej bedziecie dostawać Raportuj

      • madhunt3r napisał(a):

        A nie lepiej wydawać czyste telefony, bo brand to same zło… Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          A nie lepiej czytać ze zrozumieniem?

          "Nie dopuszczamy z automatu najnowszych wersji softu jeżeli uważamy na podstawie testów, że może to mieć negatywny wpływ na korzystanie z tego telefonu w naszej sieci i w roamingu krajowym. Absolutnie nie chodzi o customizację ikonek i loga PLAY. Chodzi o właściwą pracę urządzenia w naszej sieci." Raportuj

      • hehe napisał(a):

        Fajnie, ze wasze telefony zazwyczaj sa bez simlocka, fajnie ze bardzo malo ingerujecie w zmiany ale jak juz dodajecie same ikonki to moze i warto z tego zrezygnowac i pozostawic urzadzenie w stanie fabrycznym, wtedy uzytkownik moze bez problemu zaktualizowac… JAk by nie patrzec orange robi najgorsza mozliwa rzecz wy najlepsza… Raportuj

      • hehe napisał(a):

        a ingerencji w radio nie robicie zadnej bo nie mozecie ) wiec prosze bez glodnych kawałków, zalezy wam tylko na smiesznej niebieskiej tapecie Raportuj

  9. issa napisał(a):

    Bardzo dziękuję za odpowiedź. Raportuj

  10. mPablo napisał(a):

    Nie myśleliście o wprowadzeniu bardziej ekonomicznych smartfonów? Taki np. LG P500. Mają go w ofercie Era i Orange, telefon ma umiarkowaną cenę no i obsługuje UMTS 900 :-) Raportuj

  11. BORAX napisał(a):

    LP Internet 69 i telefon 649 <szok>
    To ja dużo lepszego Galaxy S kupiłem w tym samym abonamencie za 400 ;) Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Wiesz – są ludzie, którym niezbędna jest w telefonie sprzętowa qwerty…
      Poza tym prockowi Desire Z można zrobić overclocking i z 800MHz wycisnąć 1,4 GHz ;)
      No i fastboot – parę sekund i telefon gotowy (np po zmianie karty SIM)…

      A Ty w swoim SGSie ile czekasz na boot? ;) Raportuj

      • BORAX napisał(a):

        Akurat długość bootu nie jest dla mnie żadnym kryterium przy wyborze telefonu :)
        Ale specjalnie dla Ciebie sprawdziłem i wyszło ok. 30 sekund :) Raportuj

  12. BORAX napisał(a):

    No i wtedy jak wtedy (grudzień) podpisywałem umowę to Desire HD był w takiej samej cenie jak teraz Desire Z ;) Raportuj

  13. BORAX napisał(a):

    Łoops.. sory jeszcze raz za spam, ale widzę właśnie że ceny telefonów poszybowały w górę i to ostro…
    Galaxy S za 800(a w grudniu za 400)

    No i z tym dużo lepszy to przesadziłem, ale jednak można napisać lepszy ;) Raportuj

  14. rurak napisał(a):

    A moim zdaniem też ceny telefonów ciut poszybowały w górę i to przede wszystkim w najbardziej popularnych abo 49 i 69 zł są wysokie i niczym się nie różnią od cen W3, więc to juz chyba w tym roku tak będzie, bez szału. No i ten drożejący BOK też jest tego przykładem. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Jak ktoś kupuje telefon w abo to nie musi się martwić droższym BOKiem, bo cena zostaje na poziomie 1zł za połączenie…
      Jeśli zaś wybierasz fresha to telefon kupujesz na wolnym rynku, na który PLAY (stety niestety) nie ma wpływu). Raportuj

  15. komórka napisał(a):

    fajnie wygląda ale trzeba poczekać aż stanieje :) Raportuj

  16. barbos napisał(a):

    ciekawe jakim powodzeniem będzie cieszyła się ta wersja Z. Czy swoją popularnością przebije zwykłego Desire, czy też popularną ostatnio Nokie N8. Którą, gdzie się nie obejrzę każdy praktycznie op oferuje za złocisza w jakimś abonamencie (Era, plany optymalne Orange itd). Raportuj

  17. jacwis11 napisał(a):

    poproszę taniej :) Raportuj

  18. […] HTC Desire Z cieszy się sporą popularnością ? tak przynajmniej twierdzi rzecznik prasowy Play. Właśnie dlatego, operator postanowił włączyć go do oferty podstawowej. źródło: BLOGPLAY […]Raportuj

  19. Rafal Nastarowicz napisał(a):

    Ale to raczej na firmę Raportuj

  20. Rafal Nastarowicz napisał(a):

    Fajny telefonik, teraz mam Touch Pro 2, jak wiadomo WM6.5 już się skończył i króluje Android więc chyba na niego się zdecyduje (ofkors zakup poza siecią). Tylko szkoda że niei HDMI (wiem, DLNA ale to nie to samo). Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty