Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Polecam ten telefon :-)
A na Androida ostatnio znalazłem aplikację AntiSpamSMS – można go ustawić tak, żeby filtrował cały spam reklamowy od Play :-)
nie lepiej iść do salonu i to zastrzec sobie ?
ps. ja Androida już nie lubię :P
Fajny telefon lecz niestety nie na moja kieszen. :(
za duży? polecam x10 mini pro ;)
Dobra, dobra – no wiadomo, że cena jest zaporowa, ale komponenty też sporo kosztują do najnowszych smartfonów…
Widzę że chociaż się kalkuluje w LP 69 internet w porównaniu z ze zwykłym LP69.
Właśnie nie rozumiem dlaczego w zwykłym LP69 taka cena jest. Widać Play też już stosuje tu taktykę brania coraz wyższych abo z umowy na umowę. W końcu ktoś w salonie będzie przekonywał klienta, że w abo LP99 już jest o wiele korzystniej, a klientowi w gruncie rzeczy nie potrzebny tak wysoki abo.
Jest 800 zł różnicy czyli bardzo się opłaca bo za sam internet wpłacisz 720 i jesteś 80 zł do przodu :)
a N8 jak nie było tak nie ma…
idź do salonu własnego P4 i poproś, żeby ściągnęli z innego salonu. znam miejsca, gdzie jest po kilka wolnych sztuk.
PSSSSSS. Zadzwoń na *500 – jest na bank :]
Fajnie, że idzie nowe – a co z Klientami, którzy już zakupili telefon w Waszej sieci? Na jaki poziom wsparcia mogą liczyć Panie "Rzecz"-nick'u? Jak już wreszcie Samsung pękł i udostępnił nową wersje OS Andrioda Froyo 2.2 dla Galaxy S również w Waszej sieci, to okazuje się, że jeszcze Wy musicie człowiekowi kłody pod nogi rzucać. Dlaczego – pytam dlaczego? Mimo dostępności nowego systemu i możliwości jego samodzielnej aktualizacji przez "Kies", telefon zakupiony w Play nie może tego procesu przejść. Informacja oficjalna od Samsunga: niektórzy operatorzy (Play) zablokowali taką możliwość w trakcie "brandowania" systemu? Jest ku temu jakiś szczególny powód Panie "Rzecz"-nick'u – oprócz uprzykrzenia życia swoim Klientom, którzy muszą w celu aktualizacji systemu udać się do serwisu Samsunga?
Z góry dziękuję za komentarz.
Przestań się żalić, tylko wrzuć soft Odinem, bo brzmisz co najmniej śmiesznie… Gdybyś chciał to byś miał Samsungowe Froyo już 2 miechy temu, więc albo jesteś leniem, albo szukasz powodu do kłótni.
Pozdrawiam.
Zdecydowanie przyłączam się do pytania Kolegi powyżej – w czym problem, że do tej pory Galaxy S zakupiony w Play nie może doczekać się aktualizacji? Wszystko wskazuje na to, że nie zapłaciliście/nie chcecie zapłacić Samsungowi za wersję 2.2 optymalizowaną pod Galaxy, innego wytłumaczenia nie ma. Czyli stajecie się już niewiarygodni i dla klientów i dla Samsunga.
I bardzo proszę o nie podawanie dobrych rad typu "ściągnij jakieś cudo serwisowe, zmień to albo tamto", to co robi Play jest absolutnie nieakceptowalne, by nie powiedzieć skandaliczne. A przerzucanie się gorącym kartoflem na linii Operator – producent – Google mało klienta obchodzi. Wiem, że fajerwerków z 2.2 nie będzie bo to ewolucja a nie rewolucja, ale przydałoby się choć lepsze zarządzanie pamięcią, Desire z 2.2 chodził naprawdę doskonale.
No akurat Desire po aktualizacji do 2.2 spalił się i HTC wymieniło całe bebechy. Może o to chodzi?
Nie rozumiem o czym mówisz.
O tym, że HTC Desire spalił się w czasie aktualizacji do 2.2. Cos jaśniej napisać?
Hmmmm, telefon spalil sie po aktualizacji…. A to dopiero, gdybym mial jakies 70-80 lat to chyba bym Ci uwierzyl. Mimo wszystko dziekuje za ciekawa koncepcje dotyczaca braku aktualizacj:)
Tak , spalił się. Takie wyjaśnienie napisali w serwisie HTC. Po zainstalowaniu 2.2 telefon samoczynnie zaczął się nagrzewać do temperatury uniemożliwiającej jego trzymanie goła ręką, ekran świecił się tak jasno jakby ktoś ustawił jasność na 150% po czym telefon się wyłączał i nie dał uruchomić aż do całkowitego ostygnięcia. Serwis wymienił bebechy i opisał usterkę jako sfajczenie głównego czegoś ale nie wiem co to takiego. Coś jeszcze wyjaśnić?
Nie, moj Desire sie nie spalil. Przeciwnie, dzialal doskonale. Nie czytalem o "zaplonach" Desire, gdyby cos takiego mialo miejsce czesciej, witryny technologiczne nie zostawilyby na HTC suchej nitki.
Nie twierdziłem, że Twój też się sfajczył tylko że mojej żony się spalił. Przedstawiciel Playa przyjechał do mnie do pracy, zabrał telefon, wysłał do HTC i przywiózł go s powrotem. Reklamacja uznana, opis dotyczył sfajczenia , brak nieautoryzowanej ingerencji wewnątrz. Nie wiem co sie stało ale było związane z aktualizacją do 2.2 stąd moje podejrzenia że może nie jest to do końca tak dopracowane. Marcin rozwiał wszelkie wątpliwości.
To czysty przypadek, jeszcze nie slyszalem o kodzie palacym uklady scalone, z prostej przyczyny, ze taki nie istnieje;)
Nie twierdziłem że nie był to przypadek ale nie pierwszy raz instalowałem aktualizacje i czasmi trzeba się było z nich wycofać. Nie pytaj się mnie bo ja się nie znam tylko napisz sobie do serwisu HTC – może Cię oświecą.
Panie Rzeczniku – niech Pan wykaże trochę szacunku dla klientów sieci i odpowie na pytanie dotyczące aktualizacji. Czy gdyby takie pytanie zadał Panu dziennikarz z jakiejś gazety/serwisu internetowego, też by Pan go notorycznie lekceważył? Czy w związku z tym my jesteśmy gorsi?
issa, moje drugie imie to szacunek dla klientów. Czasem jest jednak tak, że nie ma konkretnej odpowiedzi i cokolwiek napiszę skrytykujecie właśnie jako brak szacunku. Wiem, że non stop trwają pracę nad poszczególnymi update’ami. Jedne idą szybciej drugie nie. Nie dopuszczamy z automatu najnowszych wersji softu jeżeli uważamy na podstawie testów, że może to mieć negatywny wpływ na korzystanie z tego telefonu w naszej sieci i w roamingu krajowym. Absolutnie nie chodzi o customizację ikonek i loga PLAY. Chodzi o właściwą pracę urządzenia w naszej sieci. Oczywiście wiem, że w innych sieciach aktualizacje pojawiają się szybciej. Myślę, że wynika to jednak z priorytetów. Kiedy TMobile na przykład prosi o dopasowanie aktualizacji raczej zawsze jego przypadek będzie wdrożony przez producenta szybciej. Naciskamy, popędzamy, ale musimy czekać i czytać Wasze negatywne komentarze. Rozumiemy je, ale niewiele możemy sami zrobić.
Marcinie dostałeś ode mnie maila ?
Mam nadzieje, ze tez pracujecie nad updatem dla Motorolki Milestone :)))) Czekam czekam, sprawdzam aktualizacje codziennie i nic :(
trzeba pomysleć tylko i kupując dany model zastrzec sobie ze ma być aktualizacja np maxymalnie misiąc po wydaniu aktualizacji dla telefonów nie operatorskich
Ten zapis zagwarantuje tym samym wam aktualizacje bo przecież nie beda zwlekali z aktualizacja dla swoich modeli i tym samym wam zrobią aktualizację.
A może czas przestać wgrywać własne oprogramowanie i sprzedawac fony z oprogramowaniem producenta. problem aktualizacji zniknie telefony szybciej bedziecie dostawać
A nie lepiej wydawać czyste telefony, bo brand to same zło…
A nie lepiej czytać ze zrozumieniem?
"Nie dopuszczamy z automatu najnowszych wersji softu jeżeli uważamy na podstawie testów, że może to mieć negatywny wpływ na korzystanie z tego telefonu w naszej sieci i w roamingu krajowym. Absolutnie nie chodzi o customizację ikonek i loga PLAY. Chodzi o właściwą pracę urządzenia w naszej sieci."
Fajnie, ze wasze telefony zazwyczaj sa bez simlocka, fajnie ze bardzo malo ingerujecie w zmiany ale jak juz dodajecie same ikonki to moze i warto z tego zrezygnowac i pozostawic urzadzenie w stanie fabrycznym, wtedy uzytkownik moze bez problemu zaktualizowac… JAk by nie patrzec orange robi najgorsza mozliwa rzecz wy najlepsza…
a ingerencji w radio nie robicie zadnej bo nie mozecie ) wiec prosze bez glodnych kawałków, zalezy wam tylko na smiesznej niebieskiej tapecie
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Nie myśleliście o wprowadzeniu bardziej ekonomicznych smartfonów? Taki np. LG P500. Mają go w ofercie Era i Orange, telefon ma umiarkowaną cenę no i obsługuje UMTS 900 :-)
LP Internet 69 i telefon 649 <szok>
To ja dużo lepszego Galaxy S kupiłem w tym samym abonamencie za 400 ;)
Wiesz – są ludzie, którym niezbędna jest w telefonie sprzętowa qwerty…
Poza tym prockowi Desire Z można zrobić overclocking i z 800MHz wycisnąć 1,4 GHz ;)
No i fastboot – parę sekund i telefon gotowy (np po zmianie karty SIM)…
A Ty w swoim SGSie ile czekasz na boot? ;)
Akurat długość bootu nie jest dla mnie żadnym kryterium przy wyborze telefonu :)
Ale specjalnie dla Ciebie sprawdziłem i wyszło ok. 30 sekund :)
No i wtedy jak wtedy (grudzień) podpisywałem umowę to Desire HD był w takiej samej cenie jak teraz Desire Z ;)
Łoops.. sory jeszcze raz za spam, ale widzę właśnie że ceny telefonów poszybowały w górę i to ostro…
Galaxy S za 800(a w grudniu za 400)
No i z tym dużo lepszy to przesadziłem, ale jednak można napisać lepszy ;)
Gdzie masz te ceny zarówno w e-shopie jak i na stronie jest po 399 ! A nie po 800.
Rzeczywiście…
Przepraszam…
Przez pomyłkę kliknąłem w LP Telefon 69 zamiast Internet 69.
jahu mam problem i nie wiem co zrobic kilka zamowien zlozylem w eshop i nie wiem z jakim tel te jedno sie zweryfikowalo? co zrobic?
Powinieneś dostać mailem potwierdzenie i tam wszystkie dane zamówienia. Nigdy nie brałem nowej aktywacji przez e-shop. Podaj więcej szczegółów co to było abonament na kartę ?
A moim zdaniem też ceny telefonów ciut poszybowały w górę i to przede wszystkim w najbardziej popularnych abo 49 i 69 zł są wysokie i niczym się nie różnią od cen W3, więc to juz chyba w tym roku tak będzie, bez szału. No i ten drożejący BOK też jest tego przykładem.
Jak ktoś kupuje telefon w abo to nie musi się martwić droższym BOKiem, bo cena zostaje na poziomie 1zł za połączenie…
Jeśli zaś wybierasz fresha to telefon kupujesz na wolnym rynku, na który PLAY (stety niestety) nie ma wpływu).
Czytałem gdzieś że w abo też ma być wyższa.
fajnie wygląda ale trzeba poczekać aż stanieje :)
ciekawe jakim powodzeniem będzie cieszyła się ta wersja Z. Czy swoją popularnością przebije zwykłego Desire, czy też popularną ostatnio Nokie N8. Którą, gdzie się nie obejrzę każdy praktycznie op oferuje za złocisza w jakimś abonamencie (Era, plany optymalne Orange itd).
poproszę taniej :)
Ale to raczej na firmę
Fajny telefonik, teraz mam Touch Pro 2, jak wiadomo WM6.5 już się skończył i króluje Android więc chyba na niego się zdecyduje (ofkors zakup poza siecią). Tylko szkoda że niei HDMI (wiem, DLNA ale to nie to samo).