Tako rzecze rzecznik Play

Nie jesteśmy na sprzedaż

W dzisiejszym wydaniu Pulsu Biznesu oraz na stronach internetowych dziennika znajdziecie bardzo interesujący tekst z wypowiedzią naszego prezesa.

„Nie jesteśmy na sprzedaż” – PB.pl

Komentarze

  1. Kriz napisał(a):

    Gadanie

    Wszystko można kupić * liczy się cena *

    W barze facet pyta się babki:
    -Czy spędziłaby Pani ze mną noc za milion dolarów?
    Kobieta wstydliwie spuszcza oczy i z zakłopotaniem odpowiada:
    -No w sumie czemu nie….
    -A za dolara?
    -Oburzona kobieta odpowiada:
    -No wie Pan co?!! Pan myśli, że kim ja jestem?!!!
    -Kim Pani jest, to już ustaliłem, a teraz się targuję Raportuj

  2. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Marcinie, dysponujesz całym tekstem?

    Może teraz to PLAY wykupi PLUS GSM? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      jasne ;) Raportuj

    • edzik napisał(a):

      oby nie, nie chce takich głąbów w BOK w Plusie. Raportuj

      • PlayPlay napisał(a):

        edzik, na blogu nie ma cenzury, ale proszę nie obrażaj osób i nie wrzucaj ich do jednego worka. Jeżeli ktoś Cię źle obsłużył napisz do mnie, Zbyszka lub forum@playmobile.pl. Pomożemy. Raportuj

        • zadowolony napisał(a):

          a co to da jak bok jest z firmy zewnętrznej? Raportuj

          • maciej napisał(a):

            nic nie da, bo to zaden problem dobrze przeszkolic pracowników 9takze w salonach), a to jak jest naprawde decyduja managerowie Play w tym słynny karnister, jest jak zwykle po socjalistycznemu :))

            klient awanturujacy się nie bedzie obsługiwany Raportuj

            • vhfresh napisał(a):

              Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się. Raportuj

        • jajaje napisał(a):

          Hmm… proponuje stworzyc pare fikcyjnych problemow i utworzyc w tym celu testowy numer z fikcyjnymi danymi pozniej przetestowac osobiscie ten szajs BOK, daje sobie reke uciac, ze 90% konsultantow nie wie nic a nawet jak bedzie wiedziec to cos innego niz w regulaminie ;) na 3 moje telefony tylko 1 konsultant wiedział o ktorej pakiety sa aktywowane co bylo 20% informacja jaka chcialem uzyskac, odzywki typu "prosze zadzwonic pozniej" czy tez wprowadzanie w blad przez nie wiedze i po zacytowaniu regulaminu szybkie wertowanie zasobow przyznanie racji… mimo przekroczonego okresu z regulaminu aktywacji pakietu internet byla katorga …. ba 0 zaradnosci bo zapewne brak im NARZĘDZI do pracy i wiedzy. Reszte pomine bo mi sie nawet pisac nie chce Raportuj

        • jajaje napisał(a):

          klient chce załatwic sprawe za 1 razem. INFORMACJA TO PODSTAWA głownie kiedy przypuszczalnie co i jak a nie nawet nie wiedza, ze kody nie działaja albo karzą wchodzic na play24 ktory akurat padl. Dzis bylem na telepolis i widzialem wypowiedz PLAY4FORYOU2 i o to k…. własnie chodzi, napisal przypuszczalnie do tego i tego usterka zniknie a nie czlowiek dzwoni 1 w nocy 2 do 24h 3 nie chce sie zgloszenia pisac i w dodatku nic nie wiedza o awari i nie moga poinformowac ze system kaput, a czlowiekowi w krzyzu strzyka ze dostal 2 bledne informacje stracil 3zl godzine z zycia i g…. z tego. Polecam zadzwoinic do BOA plusa ;) Raportuj

        • jajaje napisał(a):

          jedyne co to sa mili i maja checi w wiekszosci przypadkow Raportuj

        • jajaje napisał(a):

          I Panie Rzeczniku proszę przejrzeć fora plus,orange,era opinie o boa sa podzielone PLAY niestety same negatywne(przynajmniej ja nie spotkalem ani jednej pozytywnej).Przeciez to czesc wizytowki firmy http://www.google.pl/search?client=opera&rls=… 5 wynikow z zla opinia… mowi samo za siebie a to tylko pierwsza strona i to z fraza BOK PLAY Raportuj

        • Darek napisał(a):

          no….mnie tez pomogles nie????To Pan Zbyszek powinien byc rzecznikiem nie Ty czlowieku. Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Nie możliwe nie można was kupić :) Raportuj

  4. krzysiek_kili napisał(a):

    Lecę po Puls Biznesu do Ruchu – czekajcie 5 minut ;) Raportuj

  5. edzik napisał(a):

    a co Play ma na sprzedaż ? Nadajniki Plusa. Cene to każdy może zmienic. Plus woli wiecej zarobić. Raportuj

  6. edzik napisał(a):

    Macie dużo pomysłow, które są beznadziejne i nie działają. Naprawcie to co oferujecie a nie robicie lipe. Idziedzie na ilośc nie na jakość, Raportuj

  7. Michał Dudziak napisał(a):

    "— Nie chcemy już być najtańsi. Nasze hasło to: oferujemy więcej za tę samą cenę. Większy transfer, więcej minut, więcej SMS-ów za abonament, którego cena jest zbliżona do konkurentów. Choć ostatecznie nasza cena jest i tak relatywnie niższa niż pozostałych graczy — mówi Jorgen Bang-Jensen. "

    Nie musicie być najtańsi – ale w ofercie standardowej. Niech sobie zostanie te 29 groszy. Ale nie zabierajcie tylko super pakietów, 30 za 10, darmowych rozmów w sieci, smsów. To dzięki temu jesteście najtańsi, i najlepsi :)

    To może weźcie się teraz za internet ;) jakość połączeń, itp? :) Raportuj

  8. maciej napisał(a):

    a może gdybyscie byli na sprzedaz, to moze nowy własciciel zaprowadziłby porządki rodem z firmy funkcjonujacej poprawnie???

    bo jak dotychczas, to gdyby tak zebrać krytyczne uwagi (reklamacje) od klientów, to wypadacie kto wie czy na równi czy nie gorzej od PKP

    dla przypomnienia samozadowolonych baranów z PLAY

    Gdynia internet przed chwilą

    NETMETER.eu
    14:11:48 – TEST STARTED

    14:11:48 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 286 kB
    14:11:51 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 514 kB
    14:11:59 – DOWNLOAD TEST FINISHED – SPEED: 573 kbits

    14:11:59 – UPLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 100 kB
    14:12:17 – UPLOAD TEST FINISHED – SPEED: 44 kbits

    14:12:17 – PING STARTED
    ##########
    14:12:20 – PING FINISHED – min: 155ms – avg: 264ms – max: 893ms

    14:12:20 – QOS STARTED
    #

    download jak na ostatnie czasy na Gdynie to nawet satysfakcjonujacy, ale za to upload… Raportuj

  9. RudyLis napisał(a):

    Ja tam dalej czekam na usługę email podpięty pod nr w domenie playmobile i "playspace" podobne do orangespace, bo to są fajne i UŻYTECZNE usługi, w przeciwieństwie do badziewia typu kopiowanie smsów na email i tele play. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Ja mam nieco inne spojrzenie. Nie wiem dlaczego uważasz Teleplay za badziewie.

      Mnie nie potrzebny jest adres email w domenie playmobile.pl. Wolę Gmaila który obsługują wszystkie mobilne telefony.

      Co do teleplay to widzę, że nawet nie znasz tej usługi. Gro znajomych jest za granicą, a piszą smsy i dzwonią jak z Polski. Raportuj

  10. RudyLis napisał(a):

    he he jednak cenzura jest… Tylko wygodne treści łykamy, niewygodne do kosza. Żal mi was… Raportuj

  11. RudyLis napisał(a):

    Sorry za powyższy komentarz, teleplay testowałem, mnie nie jest potrzebne, bo nie jestem za granicą. Natomiast inne przydatne usługi dodane: Tobie może nie potrzebne ale innym może potrzebne. Raportuj

  12. xyzy napisał(a):

    Zwolnienie z pracy bo nie robisz aktywek tylko na necie siedzisz ;] Raportuj

  13. Mariusz napisał(a):

    MARCINIE!!!!!

    jako sprzedawca play chciałbym poinformowac o błędzie na naszej stronce

    Idąc ścieżką – strona główna- zostań w play-abonament- replay stan darmowy- longplay telefon-polecane telefony generuje się samsung Wave 8500 za 1zł a powinno być 299!
    http://www.playmobile.pl/pl/promocja/dla-przedluz… – oto i link- wystarczy w abo 69 kliknąć polecane telefony

    dostanę coś za to??? :D
    Raportuj

  14. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Te błędy w e=shopie z cenami są już dawno nie jeden klient to widział Raportuj

    • jahu napisał(a):

      W ogóle w e-shopie jest tyle zonków że aż szkoda o tym pisać bo i tak tego nie naprawią. Raportuj

      • jajaje napisał(a):

        łeee niech sie najpierw uporaja z p24 i kodami, pozniej sklepem, chyba lepiej miec bardziej zadowolonych klientow niz kilku nowych i wszystkich niezadowolonych… Raportuj

  15. wroc napisał(a):

    Chodziło Ci może o subwencję telefonów?

    Zerknij tu: http://sjp.pwn.pl/slownik/2576494/substytucja i zobacz jaką głupotę przypadkiem napisałeś. Raportuj

  16. maciej napisał(a):

    no bo zatrudniaja takich informatyków… ha ha

    własnie przeczytałem artykuł o e-urzedzie, który kompletnie nie funkcjonuje – pewnie robili to ci sami informatycy, których zatrudnia Play – ale jak zwykle wydano miliony

    swoja drogą skąd te mity o swietnych polskich informatykach, lotnikach, itd…

    PLAY24 to już mit na miare MISIA :))))) , oczywiscie znajdzie się zaraz jakis napalony wyznawca, który będzie twierdził, że skoro jemu wszystko dobrze chodzi, to inni kłamia

    a tak swoja droga to mam pytanmie do PLAY – dlaczego włączanie pewnych/wszystkich pakietów na Play24 nie jest automatyczne, tylko jakis CIEĆ recznie musi to wpisac? własnie czekam juz od rana na aktywacje 100 minut…. Raportuj

    • jajaje napisał(a):

      ja wierze, ze biora to sobie do serca, za kilka miesięcy sie okaże jak trafilo czy do serca czy przez dupe do glowy.

      A na bloga potrzebny jest moderator syf i sajgon kazdy narzeka i smieci, miedzy innymi i ja ;) Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Jak poprawią system narzekania się skończą.
        Ile coś nie może nie działać?
        Awaria rozumiem, ale nie, że z czymś są ustawicznie problemy.
        NIEDZIAŁAJĄCE kody czy uruchamianie usług przez prawie dobę (lub nawet przekraczanie terminu, jak piszą w necie) w Play to ostatnio norma.
        Ile czasu można "naprawiać" platformę?
        Chyba, że to CELOWE działanie, żeby ludziom pakiety się nie przedłużały i tracil. Raportuj

  17. Grześ napisał(a):

    Tylko ja mam pytanie, skoro Play nie chce ściągać się ceną to czym ?? jakością – w żadnym wypadku, renomy nie mają. Obsługa fatalna, więc czym ? Play ma dużo błędów chociażby play24 ciągle mający "jakieś" problemy, błędy w tabelce w zestawieniu ofert na kartę… Raportuj

  18. sorry-erikson napisał(a):

    w kozienicach od 6 tygodni jest pozwolenie na umts900 i żadnego umts900 niema a w niektórych miastach już działają Raportuj

  19. marcin napisał(a):

    Witam,

    Co do BOK to robi to między innymi firma arvato services grupa bertelsmann. Ja przeniosłem już 6 numerów w ciągu roku do play dla firm i te cycki w Bok nie potrafią z dwóch kont abonenta zrobić jeden walczę już od pół roku z tym problemem. I Za każdym razem konsultant coś innego mi mówi!!!! Doszło już dwukrotnie do tego że rozliczyli się w trakcie rozmowy. Raportuj

  20. mPablo napisał(a):

    Oddaj stary telefon świętemu Mikołajowi – pomóż potrzebującym! http://www.zbiorkatelefonow.pl/ Raportuj

  21. kyniugda napisał(a):

    Ja jako klient już kilka razy zgłaszałem temat zarówno w salonach ( kończy mi się umowa) jak i w rozmowach z gwiazdami z BOK-a (czy czegoś) – Chciałem przedłużyć umowę na tych warunkach – POKAZANO MI FAKULCA- jedni mniej, drudzy bardziej grzecznie,
    a to, że błąd- trudno, ponoć Play ma prawo do błędów na swojej stronie i informacje na niej zawarte nie są wiążącą ofertą …
    Już pisałem o tym w komentarzach także na tym blogu…. i nic…
    Pierwszy raz w salonie na Przywidzkiej w Gdańsku 30.12.2010 i nic…
    przy okazji następnych rozmów na temat przedłużenia umowy też o tym mówiłem i ….nic ….
    To może ja poproszę tego fona za zeta … zgodnie z ofertą ze strony…. BARDZO CHĘTNIE -proszę o sygnał – do Pana Gruszki pisałem w tej sprawie i też nic…
    ale co tam, cienias jakiś jestem…
    Jeśli w najbliższym czasie Play nie poprawi oferty dla przedłużających- jest taka sama, jak dla nowych, to myślę, że nie tylko ja zbiorę zabawki z P4 …. Jakoś inni operatorzy dbają o swoich klientów …
    Raportuj

    • kyniugda napisał(a):

      Mariusz, jako pracownik Play powinieneś to zgłosić natychmiast drogą wewnętrzną, a nie pisać na forach…
      chyba, ze to zrobiłeś i nie przyniosło efektu – źle świadczy o Tobie, jako pracowniku, albo o firmie…
      dziwne obyczaje… gdybym znalazł błąd w ofercie swojej firmy, nie wyobrażam sobie opisywania tematu na zewnątrz, tylko zgłosiłbym natychmiast problem odpowiedniej komórce w swojej firmie…
      Gdzie lojalność wobec pracodawcy ?
      p.s.
      takich kwiatków macie więcej w propozycjach przedłużeniowych na swojej stronie- tylko wk…. takich naiwniaków jak ja – widzę ofertę i okazuje się, że to nie prawda Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      a największy bład to jest na stronie głównej play w nazwie firmy powinno byĆ USTERKA zamiast play Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Jak wołają takich fachowców do naprawy/modernizacji systemów jak pokazywali w programie "Usterka" to nic dziwnego, że w Play jest ciągła PROWIZORKA do następnej USTERKI. Raportuj

  22. Prowokator napisał(a):

    "Nie chcemy już być najtańsi. Nasze hasło to: oferujemy więcej za tę samą cenę."

    To akurat bylo przykro czytac. Dlaczego ?
    Juz odpowiadam, W3 zaczyna gonic PLAY oferta.
    Przyklad ORANGE ktora ma baze stalych klientow, oferujac im darmowe rozmowy w sieci (w ktorej jest polowa o ile nie wiecej ich znajomych) zapewnia sobie ich przywiazanie.

    Ceny telefonow w porowaniu do tej sieci, tez nie sa juz tak przerazajace, a trzeci argument to fakt, ze na scianie wschodniej najlepiej nadaje PLUS (chyba ze jakies madre statystyki mowia inaczej, bo fakty mowia same za siebie).

    Wiec pytam, czym jak nie cena PLAY bedzie walczyl o klientow ?

    Darmowe rozmowy i smsy (w sieci) powoli przestaja byc unikatowe na polskim rynku. Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      "Darmowe rozmowy i smsy (w sieci) powoli przestaja byc unikatowe na polskim rynku." Uuuu, śmiała teoria. Kto jeszcze na szeroką skalę daje SD? Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        W wielu sieciach znajdziesz odpowiednik SD czy NR.
        Jestem właśnie na etapie studiowania ofert prepaid, bo zabawa w "niedziałające" kody zaczyna mnie męczyć. Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          W której sieci mogę kupić telefon HTC HD2 i w abonamencie za 50zł mieć nieograniczone rozmowy w sieci i na stacjonarne??? Czyżby tych sieci tyle było że nie możesz wszystkich wymienić? Zadałem Tobie kolejne już konkretne pytanie i nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi. Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Juz od dawna byly na rynku (okresowo) pakiety minut czy smsow za grosz.
        PLAY dal darmowe rozmowy w sieci do wszystkich (wczesniej podobne oferty dawaly mozliwosc rozmowy z 1-3-5 osobami w sieci z roznymi ograniczeniami).

        Jezeli PLAY utrzyma te pakiety to stana sie one rowniez popularne wsrod konkurencji, tak po prostu dziala rynek.

        Osobiscie jestem entuzjasta tej seci ALE rowniez jako klient nie przestane wymagac nizszych cen :) Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          Nie chodzi o "okresowo" tylko o permanentnie. Okresowo to każdy operator moze coś dać za darmo co i tak nie jest w rzeczywistości za darmo. Ja na ten przykład dostałem 6 miesięcy SD co w sumie mnie kosztowało 30zł. Raportuj

          • Prowokator napisał(a):

            Najpierw sie dowiedz o czym mowa, a pozniej odpisuj ;]
            Piszac okresowo mialem na mysli, ze takie promocje sie pojawialy i znikaly juz kilka razy.
            Idywidualnie obowiazywaly np. tak dlugo jak miales podpisana umowe, ale na rynku juz ich nie bylo.

            A odonosnie pakietow np. w ORANGE to juz zwiekszyla sie liczba darmowych minut, i teraz sytuacja jak za czasow zimnej wojny, kto dluzej przetrzyma.

            Jezeli PLAY bedzie dalej stac miec darmowe rozmowy to konkurencja sie dostosuje ;]

            Wedlug niektorych zrodel rozklad na rynku jest mniej wiecej po 14 mln uzytkownikow na kazdego operatora z W3 i podobno ok. 4-5 mln na PLAY.

            Z tych mocno zaokraglanych danych mozna latwo wywnioskowac, ze pakiet darmowych minut w jakiej kolwiek ze starych sieci bedzie duzo drozszy niz w PLAY (dla samego operatora) ale abonentom da znacznie wieksze korzysci. Raportuj

  23. RudyLis napisał(a):

    Ja jako laik mam pytanie – dlaczego internet w play jest zwolniony do 1Mb/s? – czy tak jak twierdza oszczercy z w3, że z powodu chińskiego sprzętu, użytego do budowy sieci /choć z tego, co wiem, to każda sieć w dużym procencie jedzie na huaweiu/, czy to jest wina słabych łączy łączących stacje bazowe? I drugie pytanie, a odpowiedź na nie zdecyduje, czy kiedykolwiek kupię internet play online – KIEDY w play będą dostępne transfery takie jak u konkurencji, czyli w miastach do 42Mb/s? Wie ktoś może, czy tylko pan Marcin Gruszka? Raportuj

  24. kamillll napisał(a):

    rudylisie a kto z konkurencji ma takie prędkości? Raportuj

    • RudyLis napisał(a):

      Orange w 24 miastach, w tym u mnie w Katowicach. HSPA+ dual carrier Raportuj

      • leonginus napisał(a):

        To dziwne że w dużych miastach mają 42Mb/s bo jak wyjedzie się ze 40 km za miasto to nic nie mają. Przyjechało do mnie 4 malarzy by odmalować chatę i przywieźli ze sobą laptoKa z pszczółka Orange. Nic nie dało się właściwie nawet przejrzeć za to ja Play mam całkiem znośny 1Mb/s. Zadoopie kompletne, sarny, lisy i zające za oknem. Raportuj

        • maciej napisał(a):

          no patrz ty masz, jak piszesz na zadupiu 1mbps a ja mam w centrum duzego miasta czesto TYLKo 100kbps

          to sie nazywa polityka sukcesu Play… Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Dlatego że duże miasto dużo ludzi siedzi dlatego i nadajnik siedzi. A technicy olewają system. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              A co mają zrobić technicy jak BTS zapchany?

              Teraz podobno jest tak, że BTSy odblokowują wyrzucając rozmowy na roaming Plusa.
              To się dzieje automatycznie.
              Użytkownicy Play pośrednio cierpią bo Play "rośnie za szybko". Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Lepsze łącza. A oni mają wszystko na łączach netii która sama siedzi w godzinach szczytu. Z tego co wiem to bts podpinają miedzią zamiast dać światłowodu ful duplex. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Ale ja będąc w Gdyni , Gdańsku czy Krakowie mam bardzo dobre wyniki tak że argument duzego miasta odpada. Nie wiem dlaczego ta maruda ma takie kiepskie. Może za ścianą pracuje gigantyczna aparatura zagłuszająca hehehehe. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja mam dwa nadajniki na jednym mam 2 mb na drugim 100 kb w tym samym czasie i miejscu i wszyscy to olewają. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              No i prawidłowo. Jeśli wiedzą że masz na jednym dobrze a na drugim źle to po cholerę Ci na drugim dobrze. Chciałbyś mieć dwie równoległe, puste autostrady do tego samego celu? Po co? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Nie każdy ma dostęp do tego szybszego nadajnika wszystkie powinny działać tak samo. W pracy przeważnie łapie mi jednak ten wolniejszy czasami wskoczy na szybszy i od razu widać różnicę. W domu łapie mi tylko wolny :( Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Swoją drogą to zauważyłem, że Play coś musi grzebać bo ostatnio różne dziwne rzeczy mi się wyświetlają , takie od czapy. Dziś podczas podróży samochodem dostałem wiadomość systemową że urządzenie zmieniło swoje ustawienia automatycznie. Po czym dostałem sesemesa z informacją że witają mnie w Play że mogę gadać, pisać i wysłać maile itp. Słowem sms powitalny taki jak po zmianie karty. Coś grzebią , na bank grzebią ale co to będzie nie wiem. Znaczy wiem ale pewności nie mam. Raportuj

            • jajaje napisał(a):

              upload mam 1Mb/s od dzisiaj tylko skacze jak ping pong 1 sek transfer 2 sek stop :o najpierw leci 30Kb/s rowno jakies 30sek i zaczyna sie hehe mozliwe ze beda przyspieszac i upload ma byc 1Mb/s bo jak ma tak pozostac to kiepsko bedzie…

              pobieranie podobnie zaczyna sie od 2,3-3,7 i spada do 1,0 po 2-5sek
              Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Teraz jest jeszcze wszystko możliwe. Raportuj

        • RudyLis napisał(a):

          Jak lisy, to super!!! :) Ja jestem wiernym playowcem, więc do mnie z sarkazmem nie trzeba, tylko klakierzy i piewcy z w3 ciągle ze mnie drwią i nie wiem jak im wytłumaczyć dlaczego jest tylko 1Mb w playu, bo nie znam przyczyny a oni "znają", choć też nie wiedzą dlaczego. Raportuj

          • leonginus napisał(a):

            Nie no przepraszam jak się poczułeś urażony tym lisem. Ja na prawdę mam pod domem sarny , lisy i zające. To czysty zbieg okoliczności że masz taki nick a ja lisy pod domem. Niedaleko mam park kampinoski więc może stamtąd one przyłażą Raportuj

            • RudyLis napisał(a):

              Ależ skąd urażony, ja kocham lisy i sam jestem lisem! :) Jak kilka miesięcy w roku mieszkam w Norwegii, to lisy z lasu wchodzą mi do domku i myszkują co by tu zjeść :) Raportuj

  25. @widex32 napisał(a):

    Kredycik na Plusa xd Raportuj

  26. maciej napisał(a):

    czy ciecie w play24 maja jakies kanikuły???

    bo od wczoraj czekam na właczenie pakietu Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Ja też czakam na włączenie 100 minut od wczoraj od ok. 16.00. Zatem czekam już 20h.
      Powiem tak. Zaczyna mnie wk… "zabawa" z kodamiw w PF.
      Cena to nie wszystko. Raportuj

    • Staszek napisał(a):

      ja też jeszcze czekam na aktywację pakietu 100 minut do play i stacjonarne. minęło właśnie 25 godzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czy w tej wspaniałej sieci coś w końcu zacznie działać tak jak powinno? BOK, USSD, *111#? to już powoli robi się nudne!!!!! naprawcie to w końcu. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        A to z forum Telepolis:
        Tomek pisze
        "Drogi Play4You2 na numerze mojej mamy właśnie minęły 24 godziny w ciągu których powinniscie aktywować pakiet 100 minut do Play i stacjonarne. Zgłoszenie już poszło. Mam takie proste pytanie: Kiedy w Play wszystkie PODSTAWOWE usługi tj. BOK, Play24, kody USSD, *111# zaczną DZIAŁAĆ PRAWIDŁOWO? Zadam pytanie inaczej kiedy wg. Was kończy się Wasz okres niemowlęcy (jesteśmy młodą siecią bla bla bla….). Tydzień, miesiąc, pół roku, rok, 2 lata? Odpowiedz proszę konkretnie, bo chciałbym wiedzieć (i pewnie nie tylko ja) kiedy w końcu Play zacznie się zachowywać jak poważny operator telekomunikacyjny. " Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          A ten Tomek to pewnie Maciuś z Gdyni i tak w kółko Macieju.
          A to z tego bloga:
          Jakie kody ekspresowe nie działają bo te których ja uzywam działają? Fakt, że ja się nimi nie bawię w sprawdzanie czy działają lecz używam wtedy gdy chcę coś sprawdzić czy uruchomić. Może są jeszcze jakieś inne kody? Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Napiszę delikatnie.
            Chyba nie rozumiesz tego co czytasz.
            Mam cytować kolejne posty? Na jakiej postawie twierdzisz, że to jedna i ta sama osoba pisze?

            A może to to ja jestem Tomkiem, Mackiem, itd?
            Nie rób sobie siary człowieku, bo sytuacja dokładnie jest taka jaka jest i nawet p4y2 został zmuszony do napisania, że system po prostu działa jak działa czyli nie działa. I nawet podał terminy.
            A problemy z kodami są od dawna. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              A kto wie , może jesteś Tomkiem Maćkiem. Cytowane forum aż roi się od …. 2-3 uzytkowników stale zmieniających podpisy. To jest niepoważne. Wielu też jest takich co to wypowiadają się na temat Play a potem się okazuje, że właśnie przedłużyli umowę z Erą czy Plusem.
              Problemy może i są z kodami ale napisz z którymi bo te których ja używam działają. Ja sprawdzam saldo, MB, terminy przydatności do spożycia i co mam włączone. To mi działa. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Czy Ty naprawdę jesteś ślepy, że nie widzisz o jakiej usłudze piszę czy bawisz się w "pomidora"?

              Minęły już 24h i pakiet 100 minut nie został włączony.
              Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Nie będę sobie go włączał tylko dlatego by sprawdzić ale dopiero co wyłączyłem usługę Zbieraj Minuty ( właśnie dla sprawdzenia ) i miało być po 24h a było po raptem chyba 2 h. A co z reszta kodów? Jakie nie działają poza kodami służącymi temu co opisałem w poprzednim poście? Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              No i kolejny raz moje pytanie o kody pozostaje bez odpowiedzi. Które kody nie działają Wam? Mi działają te do sprawdzania salda, MB, terminów i usług. Innych nie uzywam. Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            100 minut nadal w trakcie włączania. Oni to tam ręcznie uruchamiają, że doba może nie wystarczyć? Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        A 100 minut nadal mi nie włączyli. Raportuj

  27. Darek napisał(a):

    Dzien dobry panie Marcinie chciałbym aby Play nie konczył jeszcze wojny cenowej obniżcie ceny rozmow głosowych na 19gr do wszystkich sieci sms po 5 gr a trasmisje danych 2gr/100 kb oraz rozmowy w UE po 50 gr minuta. i juz wypadniecie dużo lepiej niż operatorzy wirtualni oraz W3 i równoczesnie inwestujcie w Nowe Technologie oraz predkosc internetu Play online podciągnijcie pozdrawiam cały Team Playa oraz rzecznika Marcina Gruszkę Raportuj

  28. Orange_user napisał(a):

    Czołówka na stronie gazeta.pl chyba niezbyt dobrze wpłynie na wizerunek operatora? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Odgrzewają stare kotlety czytałem o tym rok temu jak to kurier podpisał za nich umowę. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Gdyby tak naprawdę zaczęli sprawdzać wiarygodnośc podpisów przy umowach podpisywanych przy kurierze to byłby niezły Sajgon.
        Większość do pudła za fałszowanie podpisu mamy, taty, babci, wnuczka, brata ……. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Kurier nawet nie wymaga dowodu. Kiedyś przyszła mi umowa podpisywałem na ulicy mówię że nie mam dowodu a kurier nie szkodzi jakbym musiał każdemu sprawdzać to bym nie wyrobił. To ją polskie realia niestety :( Raportuj

  29. Maniek napisał(a):

    A kto czyta Szechter Cajtung? Polacy? Raportuj

    • Polak napisał(a):

      Misiu kolorowy, gazeta.pl to najmniej stabloidyzowany z portali w Polsce, stąd też popularny. Nie chce mi się szukać statystyk z Gemiusa, ale są chyba na 2-3 miejscu pod względem liczby odwiedzin. Tak, ja czytam, wolę to niż różne psychiatryki24. Wizerunkowo nie wygląda to dobrze:
      Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodowani przez Play http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8987875,TelesRaportuj

      • Maniek napisał(a):

        Cóż skoro lubisz być manipulowany przez polskojęzyczną gazetę.
        O gustach się nie dyskutuje.
        Jestem ciekawy kiedy zajmą się fałszerstwami u innych operatorów, bo po przeczytaniu postów widać. że występują. Raportuj

  30. Alek napisał(a):

    Ostatni komentarz jest dobry:)
    Pytam sie jak to zrobic, obnizyc dochody i jednoczesnie wydawac??
    Czlowieku miej 2 zl kup sobie piwo, ale tez i tak zeby Ci na jutro na porzadny obiad zostało, jak Ci sie uda to Play zrobi tak jak mowisz… Raportuj

  31. zadowolonay napisał(a):

    jak myślicie opłaca się wziąść telefon z takim rabatem http://www.playmobile.pl/pl/telefony/sezylo_blackRaportuj

  32. m3k3m napisał(a):

    A ja mam bardzo interesujący teks waszego konsultanta, który nagrał mi się na pocztę głosową. Coś w rodzaju "Ci ludzie są jacyś nienormalni…" Raportuj

  33. mariusz napisał(a):

    Od niedawna jestem klientem play i moje doswiadczenie z. BOK jest z
    racji tego niewielkie jednakze czuje sie w obowiazku stanac w obronie zarowno konsultanta jak i playa jako firmy z ktorej uslug korzystam. Wyjasnie dlaczego. Z pomocy BOK korzystalem tylko raz . Pomoc jakiej udzielil mi konsultant byla w pelni profesjonalna i fachowa. To po pierwsze. Po drugie jak wszedzie i kazdemu playowi zdazaja sie wpadki. Chociaz musze powiedziec ze u mnie kody smigaja jak nalezy. Po trzecie to cena byla decydujacym czynnikiem jezeli chodzi w moim przypadku o wybor operatora. Play jest i byl najtanszym operatorem. Oferuje w porownaniu do innych relatywnie wiecej. Cena zawsze ma znaczenie w przypadku uslug . Jezeli nie decydujace to jest jedna z trzech skladowych oferty. Wiec nie wierze w to aby koszt rozmow nie ulegal zmianom. Rozmow jak i transmisji danych. Bedzie taniej! Taka jest natura rynku. Zapewne z czasem i play bedzie na sprzedaz. Ale nie dzis. PozdrawiamRaportuj

  34. Artur napisał(a):

    Witam,

    Ludzie jak czytam te wasze bzdurne opinie na temat sieci PLAY to aż żygać mi się chce..Powiem tak nie ma nigdy w życiu tak że dogodzi się każdemu i wprzypadku telefonii i operatorów tak też jest.Przestudiowałem każdego operatora na rynku nie mówie że PLAY jest cudo jest dobry bo tani dobre ceny telefonów itd..Fakt był okres że miałem problemy z połączeniami ale już to minęło biuro obsługi klienta nie jest za dobre ale gorzej jest w plusie w boku nie oszukujmy się to jest infolinia kto da rade pracować kilka lat na słuchawkach??ja pracowałem kiedyś za młodu i to jest masakra z tym że w PLAY jest tak że jak klient zostaje wprowadzony w błąd i jest złorzona skarga to konsultant wylatuje z pracy!!nigdzie tak nie ma to raz!dwa internet w PLAY dopiero co raczkuje są miejsca że lepiej chodzi niz super PLUS.Moje opinie z ORANGE są jedne to dupiero jest hujowy zasięg internet to już wogóle kaplica dno!mam pełno znajomych którzy tak samo twierdzą ze ORANGE to syf drogi kiepski zasięg co chwile coś sie dzieje w Warszawie z zasięgiem a potem przychodzą magiczne smsy od nich ze daja 30 minut do wykorzystania ale i mi rekompensata a nie mialem zasiegu caly dzien!i w dodatku te minuty tylko do orage były!to ma być wedlug was podejscie do klienta?Prowadze firme od kliku lat miałem pare telefonów u nich i w ubiegłym roku miałem tak że jak sobie policzyłem to prawie miesiąc nie miałem kontaktu z nikim klienci dzwonili i kontrakty przepadały moi znajomi tez mieli podobne sytuacje w ORANGE powiedziałem ze nigdy wiecej ORANGEi ERY.Pamietacie Ere?jak robiła klienta w huja?zle naliczali abonamenty co chwile zawyrzali rachunki!ale temat jakoś minął?nagle nie ktorzy mowia ze era jest ok?Ale nie pojawił sie nowy operator PLAY jakis czas temu i macie powod do zabawy i zjezdzania go jaki to on jest zly..Obecnie nie powiem do jakiej sieci naleze ponieważ chciałem zostawic opinie neuatralna.Pozdrawiam i pomślcie na tym Raportuj

  35. Rafał napisał(a):

    Play to naciągacze sprzedają usługę z darmowym internetem a później przysyłają 980zł za 1godz korzystania z internetu i według nich wszystko jest ok
    Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty