Tako rzecze rzecznik Play

Nie zmienia się cena połączeń do BOK dla klientów abonamentowych

W nawiązaniu do spekulacji co do zmian cen połączeń do BOK chciałbym podkreślić, że nie planujemy takich zmian dla starych planów abonamentowych. Kilka dni temu opublikowałem roboczą wersję regulaminu, dotyczącego m.in. starych ofert PLAY na kartę i starych abonamentów. Rzeczywiście nie rozgraniczono tam wyraźnie tych kwestii. Bardzo dziękuję wszystkim osobom jakie zwróciły nam na to uwagę w mailach.

Dziś publikuję wersję ostateczną, która obowiązywać będzie od 02.03. Mam nadzieję, że to rozwiewa wszelkie wątpliwości.

Cennik Oferty Play 02.03

Komentarze

  1. mikolajj napisał(a):

    Ja nie rozumiem, dlaczego podnosicie ceny za te połączenia komukolwiek, moze to wytłumaczysz? W końcu poprawy jakości nie widać? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Powód?
      Ręczne uruchamianie kodów przez BOK. Zawsze to 50 gr więcej.
      A Ty masz dowód jeżeli nie właczą przez 24 h.
      Potem możesz znowu dzwonić, że nie włączyli i kolejne 1,50 w plecy.

      W Pleju jest teraz chyba zasada "Im gorzej tym drożej". Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      o ktorej dzis ten konkurs? Raportuj

  2. Przemek napisał(a):

    No właśnie, jaki jest powód podniesienia cen? Zwiększenie liczby konsultantów? Podniesienie ich kwalifikacji (bo teraz jest tragicznie – nie orientują się w podstawach i już wielokrotnie się zdarzało, że to ja ich o czymś informowałem, a nie odwrotnie)? A może nowe kanały komunikacji (SMS do BOKu, etc.)? Raportuj

  3. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Jest także i druga strona medalu: w wyniku podwyżki haraczu na kontakt z bok dużo więcej osób będzie korzystało ze zgłoszeń w play24, konsultanci będą musieli odpowiadać na nie a play4you będzie miał więcej pracy. Czy to nie jest diabelska kolejka dla PLAY? Raportuj

    • t_d napisał(a):

      No to chyba dobrze?

      Roznica polega na tym, ze w przypadku polaczenia telefonicznego, call center musi miec pracownikow na stanie w momencie, w ktorym jest ruch – jak nie ma ruchu, to pracownicy sie 'nudza', a za to 'nudzenie' sie dostaja kase.
      W przypadku zgloszen, czy pracownicy przyjda na godz 8 rano do pracy czy na godzine 22, sa w stanie odpowiedziec na taka sama liczbe zgloszen. Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        raczej nie dobrze: gdy nie ma ruchu, nie ma też dochodu i … część konsultantów jest niepotrzebnych
        poza tym: w przypadku zgłoszeń czysto technicznych np. związanych z zasięgiem nie da się tego rozwiązać w godzinach wieczornych,

        zastanawiam się nad jednym: te cudowne call center zatrudniają konsultantów do obsługi klienta i ,,weryfikują" ich pracę poprzez swoich menagerów od jakości obsługi. Co taki extra menager robi skoro jest tyle negatywów odnośnie pracy danego działu? Raportuj

        • Mr. X napisał(a):

          Zapewne zawsze będzie tak, że konsultanci siedzą momentami bezczynnie, bo mało osób dzwoni w danym momencie do call center. Żeby się nie nudzili musi być ich mniej, a wtedy część dzwoniących zrezygnuje oczekując w kolejce na połączenie. Tak więc albo rybki, albo akwarium. Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            no to spoko, otwieram działalność gospodarczą, zatrudniam 15 osób na umowę zlecenie i obsługuję PLAYowców, 15 osób się nie nudzi, bo obsługuje 5 milionów klientów

            podtrzymam swoją tezę: zły stan obsługi klienta to nie wina konsultantów tylko: rekruterów (ktoś ich zatrudnił), szkoleniowców (ktoś ich przeszkolił w taki a nie inny sposób) oraz osób nadzorujących ich pracę Raportuj

            • hehe napisał(a):

              oraz zbyt malą władze np: oddanie glupiej zlotowki za zgloszenie ktore jest masowe przez awarie sieci ;) Raportuj

            • Mr. X napisał(a):

              Kto o zdrowych zmysłach pójdzie pracować na infolinię – wątpię by rekruterzy mieli z kogo wybierać. Szkoleniowcy mogli ich nawet nieźle wyszkolić (choć i tutaj pewnie zależy im na jak najszybszym posadzeniu pracownika na słuchawkach, a nie wtajemniczaniu w meandry całej oferty), ale mogą nie nadążać za jej zmianami (ja sam niekiedy 10 minut przed rozpoczęciem pracy – za które rzecz jasna nikt mi nie płacił – dowiadywałem się, że pojawiło się coś nowego o czym nie miałem najmniejszego pojęcia. No to potem zapoznawałem się z tym wraz z klientem; za takie grosze to nie będę tracił na to czasu poza pracą). Co do nadzoru to niekiedy monitoring jest wyrywkowy – możesz 99% spraw załatwiać byle jak, a monitoring trafi akurat na pozostały rewelacyjny 1% i będę miał super wynik (może być też na odwrót). Ja niestety kiedyś w call center – nie Playowym – pracowałem; tak dużej fluktuacji nie widziałem w żadnej innej pracy – nie ma się co potem dziwić jakości. Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              jest niepisana zasada w hr: pokaż mi pracownika a powiem Tobie jakim jestes kadrowym, kierownikiem, dyrektorem itd. To pracownik swiadczy o swoim szefostwie, zła praca szeregowego pracownika pomniejsza rolę jego szefostwa.

              Są zawody identycznie słabo opłacane jak w CC ale pracownicy tam sie przykładaja do pracy. Szefostwo wypełnia swoje obowiązki, rozlicza pracownika a w cc? Fajnie brzmi: Menager od jakości obsługi Klienta. Kadrowa: w cv szkolenie AC. A jak się zapyta o szczegóły: kiszka, nie wiedzą o co chodzi. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Dobre. Konsultanci "Plej się nudzą."
      Raczej wątpię przy błędnie działającej (ZACINAJĄCEJ sie) platformie z uruchamianiem kodów i pakietów/usług w 24h. Raportuj

  4. odchodzi4 napisał(a):

    dobra sciema że tamta wersja była robocza. Raportuj

  5. jahu napisał(a):

    Marcinie a co z taryfami Long Play ? Czy one też będą miały niższą czy wyższą cenę ? Raportuj

  6. Adi napisał(a):

    Przesadzacie… w Play placi sie 1,5zł niezaleznie od czasu polaczenia… a w Erze placi sie 1zł za kazda minute polaczenia i jakos nikt nie robi lamentu Panie Marcinie mam nadzieje ze w zwiazku z podwyzka poprawi sie jakosc obslugi to jest moim zdaniem kwestia na ktorej powinniscie sie skupic bo masa klientow jak narzeka na Play to glownie ze wzgledu na Bok(chociaz ja nie narzekam :P) Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      w erze jest 1zł za całe połaczenie a nie za minute Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        i dodatkowo w erze mozesz zadzwonić na stacjonarny nr BOK jak masz np darmowe stacjonarki wyjdzie najtaniej Raportuj

        • Aleksander Lichoradow napisał(a):

          W play mozesz zadzwonic pod 790 500 500 i tez masz darmo jak masz nielimitowane w play^^ Raportuj

          • divhashmorex napisał(a):

            Nie opowiadaj bzdur. Praktycznie cały czas mam nielimitowane bezpłatne rozmowy w play fresh i jakoś ściągnęło mi 1 złoty i to z konta głównego a nie promocyjnego (dzwoniłem pod +48790500500). Raportuj

          • Aleksander napisał(a):

            To oczywiście są świry ale widze, że nie każdy widzi sarkazm w słowie pisanym, watpie też żeby było darmowe połączenie z bok ery jak sie dzwoni na stacjonarne. Mieliby zrezygnowac z dodatkowej kasy? Raportuj

            • divhashmorex napisał(a):

              To sprawdź sobie regulamin oferty. Era nie ma żadnego numeru stacjonarnego wpisanego jako specjalny Raportuj

        • Adi napisał(a):

          Powiedz mi w takim razie jak czesto dzwonisz do BOK? 2? 3 razy do roku? wiekszosc rzeczy mozna zalatwic przez play24 ktore w brew powszechnej opini dziala dobrze! Korzystajac z Play fresh OSZCZEDZAM mase pieniedzy wiec wydatek 50 gr dodatkowo na Bok nie jest wydatkiem ktory mozna zaakceptowac a jak komus sie nie podoba moze isc do innych sieci ktore maja(moze) tanszy Bok ale za polaczenia placi sie mase kasy… zwlaszcza Orange doi klientow oferujac np 1000 minut do Orange za 10 zl waznych 2 tyg,,, smiac sie czy plakac? oni placa za cos co ja w Play mam ZA DARMO i BEZ OGRANICZEN Raportuj

          • divhashmorex napisał(a):

            Inne sieci mają DROŻSZE połączenia z BOK (1zł/min to więcej niż 1,50 zł/poł). Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Jak Ciebie dopadnie wreszcie OPÓŹNIONE uruchomienie pakietu/usługi powyżej 24h i przepadek uzbieranych bonusów to zaczniesz inaczej śpiewać.
            A obecnie to gra w kody z Plej przypomina mi grę w trzy karty.
            Dodatkowo radzę Ci robić zrzuty ekranowe lub mieć świadków, bo mogą się znowu pomylić na Twoją niekorzyść.
            Mi pakiet przez P24 uruchamiali prawie 40h i poprzedni przepadł.

            Otwórz oczy i przeglądnij fora to się dowiesz co się od paru tygodni wyrabia w Plej. Raportuj

      • zeUs napisał(a):

        W Heyah płaci się za minutę połączenia z BOK właśnie 1 zł… Raportuj

  7. Loocas napisał(a):

    Wg mnie powinny być 2 infolinie, do dowiadywania się o promocjach, ofertach, do włączania taryf, itd. gdzie połączenie powinno być płatne oraz druga do zgłaszania problemów, awarii, błędów na fakturze itd bezpłatna, bo dlaczego niby ktoś ma płacić za połączenie odnośnie tego, że nie działa np. POL i jeszcze poinformuje ich o problemie? Z drugiej strony jak miałem kiedyś POL i nie działał to nie widzieli nigdy po swojej stronie, tylko jakoś o dziwo po połączeniu wszystko działało bez problemu. Przynajmniej jeśli reklamacja jest zasadna to powinni zwracać kasę za połączenie, to jest nienormalne, że klient przez czyjąś winę musi płacić. Raportuj

  8. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ja myślę że abonamentowcom nie podnieśli ceny za połączenie z bokiem ponieważ w abonamentach podrożał abonament o 1 % a w prepaid nie:P
    Raportuj

  9. Adi napisał(a):

    Hahaha jeszcze ciebie tutaj brakowalo z tym swoim Hotelem :D juz ci Telepolis.pl nie wystarcza? :P Raportuj

  10. Qper napisał(a):

    W boku się nic nie zmieniło – zgłaszam problem techniczny, a dostaję odpowiedź nie na temat. Wrażenie jakby nie czytano ze zrozumieniem. Znowu muszę napisać ponownie zgłoszenie + skargę na pracownika. Tragedia

    Jak widać jakość jeszcze się nie zmieniła… Raportuj

    • hehe napisał(a):

      jak bedziemy pisac/pisac/pisac duzo na nas nie zarobia a nawet straca i beda musieli podniesc standard nie obslugi a sieci ;) ja mam juz 4 zgloszenia i dojda dzis albo jutro kolejne dwa ;) a co :) Raportuj

      • hehe napisał(a):

        zasypmy ich zgloszeniami kazde na kazda nie dzialajaca usluge ;) Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          BOK zapchany. hahahaha Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Może jak poniosą dodatkowe koszty obsługi zwiazane z problemami to coś zrozumieją… Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            przerabiałem to juz dawno temu hurtowo reklamacyjki pisałem i powiem wam ze geniusze zrobią to tak beda zamykali zgłoszenia po kolei dajab komentarz powyzsze zgłoszenie jest rozpatrywane w …..
            i tylko jedno bedzie otwarte

            A na reklamacje odpowiedza w jednym liście wypisza wszystkie nr rekalamacji i kłopot zgłowy myślą ze mają Raportuj

            • hehe napisał(a):

              o nie :) poczekam na ostatnia reklamacje i pisze kolejne-aktywacja bonusa polec znajomemu ktory wlasnie sie wlaczyl… niestety tylko 50% i jak sie nie…. Raportuj

  11. mar napisał(a):

    Na PLAY 24 dałem 4 dni temu zgłoszenie,do dziś nie dostałem odpowiedzi,normalnie masakra .Zasięg telefonu mam w kratkę ,raz jest ok,raz zasięg ginie lub sieć zajęta pokazuje .Zleciłem wyłączenie 2 pakietów w abonamencie na P24 ,potwierdzili i wyłączyli,po jakimś czasie sami włączyli ponownie bez mojej wiedzy i naliczyli do abonamentu,zgłosiłem odpowiedzi brak przez 4 dni.PLAY schodzi totalnie na psy !!!!,chyba się nachapali klientów,i robią tak jak inne sieci,złapać frajera,a potem niech płaci i mamy go w du..e.Raportuj

  12. mar napisał(a):

    Może trzeba im pomóc rozpatrywać te zgłoszenia ? Jak zapłacą mogę się zająć w wolnym czasie .Raportuj

  13. tomek_k napisał(a):

    Jest oczywiste że nie podniesiecie cen obecnym abonentom nie było by czym tego umotywować (zmiany prawa telekomunikacyjnego czy innej ustawy) więc można by było rozwiązać umowę z wami bez kary umownej.

    Mimo, że jestem zadowolonym klientem play na usta pchają się jedne słowa: nie traktujecie jednakowo swoich klientów: podnosicie ceny prepaidowi bo nie ma tam żadnych konsekwencji, a na podniesienie cen w abonamentach obecnym klientom trzeba mieć nieprzeciętne jaja…. Raportuj

    • Olo napisał(a):

      a jak abonamentowcom podnieśli ceny o 1% vatu a prepaidowcom nie podnosili, to też mówiłeś o niejednakowym traktowaniu ? Raportuj

      • tomek_k napisał(a):

        Abonamentowcy dostali w zamian za podwyżkę dodatkowe minuty :) a tutaj co? bo wątpię że za podwyżką połączeń z bokiem pójdzie poprawa jakości obsługi… Raportuj

  14. hehe napisał(a):

    Po roznicy ilosci zgloszen w tym czasie widze, ze szybko sie nie wykaraskaja.W sumie to mi to lotto kiedys przeczytaja i odpisza, nie sa to jakies super pilne sprawy hehe, jednak wkurzajace, ze to tyle trwa, bo trzeba sie liczyc, ze na jakies zgloszenie odpisze jakis zielony ludzik i trzeba bedzie kolejny raz pisac ;) Raportuj

    • hehe napisał(a):

      no tak pytales o zwrot kasy, bedzie bardzo ciezko "wyrwac" korekte faktory, chya nie wiedzą co to znaczy, bedziesz sie musial raczej zadowolic pakietami minut albo sms… Ja bym walczyl o korekte ale bedzie ciezko… Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Wlasnie nie rozumiem dlaczego play nigdy nie robi korekt tylko wciska pakiety.
        Tez mnie to irytuje. W TP jak coś mi źle naliczą to bez problemu idzie korekta… Raportuj

  15. hehe napisał(a):

    faktury* Raportuj

  16. Peszek napisał(a):

    A już myślałem, że uda mi się zerwać z wami umowę na starym numerze i podpisać nową na nowy numer telefonu :D Raportuj

  17. mar napisał(a):

    Ale jaką łaskę robią żeby korektę nie zrobić !! Mam gdzieś ich darmowe minuty,wystarcza mi to co mam w abonamencie ,jeszcze 30 % zostaje,a oni mi sami powłączali dodatkowe pakiety !!Raportuj

    • hehe napisał(a):

      chyba komentarze znikly ;) pisz do play4you2 nie bedzie korekty pisz na blogu, dla zasady, bo karzda szanujaca sie siec zna slowo korekta tylko nie play i dostaniesz sms/minuty Raportuj

  18. Kamil Siedliński napisał(a):

    a czy ktoś wogóle z Was zauważył, że w nowym cenniku dla Oferty PlayFresh w końcu pojawiły się opłaty (a raczej ich brak) za połączenia z numerami 0800* ;) czyżby to zapowiada oczekiwane przez wielu wprowadzenie połączeń z tymi numerami Marcinie :) ? Raportuj

  19. qwerty napisał(a):

    Już minęło 1,5 roku od wydania pozwolenia na stację bazową o oznaczeniu KNS 4401 A. W mojej okolicy nie było protestów itp. Proszę zajmijcie się tym. Raportuj

  20. arturchris napisał(a):

    W ofercie na kartę wprowadzili limit na ważność konta (połączenia wychodzące i przychodzące) a było tak fajnie 365 dni:[ Raportuj

  21. Tester żenady napisał(a):

    DROGI MARCINIE GRUSZKO!!!!
    Prosze Was drogi Playu uruchomnie na stronie play24 mechanizm zglaszania bledow, bede wysylal wam zgloszenia calkowicie za darmo tylko dajcie mi taka mozliwosc! Zenujaca jest ta strona, tyle bugow ze masakra…. za kazdym razem cos nowego wychodzi masakra… Mam tam 4 numery (firmowy, 2 prepaidy i abo) i to wstyd nad wstydy za takie bledy :/ Szczegolnie jesli chodzi o zarzadzanie firmowymi numerami… ze Play sobie moze pozwolic na to…? :(
    Przyklady z wczoraj i dzisaij:
    1. w zakladce uslugi po przelaczaniu z comboboxa pomiedzy numerami firmowy-fresh lista uslug byla zmergowana czyli na firmowej widzilaem np 'przejdz na sms fresh, darmowe rozmowy i internet itp' a na freshu uslugi typowo firmowe 'sms pro, pakies 100sms itp' – dzis tego juz nie ma chyba, masakra
    2. w bilingu rozmow: polaczenie zuzylo minuty zebrane w promocji 'zbieraj minuty' + standardowe konto zlotowek. Widze ze rozmowa trwala 16 min a wszegolach ze poszlo 6min z zebranych i nic wiecej… wczesniej byly dwa szczegoly ile poszlo promo minut i ile z konta… masakra
    3. masakra no masakra :/ Raportuj

    • Tester żenady napisał(a):

      ad. 1. Tak, dzisiaj tez hehe jaka zenua i rzygowina :/ – usuncie ten post bo Was osmiesza choc jest szczera prawda :/ Raportuj

      • leonginus napisał(a):

        U mnie też wskazywało dla Fresza usługi z abonamentu ale ponowne logowanie poprawiło ten nibyproblem. Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          przecież był poszukiwany tester i co znim ? znalazł sie czy nie i jakie sa jego efekty pracy Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          To nie taki sobie niby problem, gdyż po ostatnich zmianach w czwartek/piątek ustawioni wyświetlanie listy usług jedynie z numeru domyślnego a nie aktualnie przeglądanego.

          U mnie aby dostać się do usług na innym numerze muszę zmieniać ustawienia w porfilu (Edytuj).
          Mam nadzieje, że w poniedziałek szybko to porawią. Raportuj

  22. Darek napisał(a):

    Nigdy wiecej play,a co ciebie podkusilo zeby byc w tej sieci Raportuj

  23. Darek napisał(a):

    no a teraz tez zadowolony? Raportuj

  24. leonginus napisał(a):

    Marcinie, mam pewne podejrzenia. Wydaje mi się że płacicie za wypisywanie w internecie niepochlebnych opinii nakręcających spiralę dla samego rozgłosu. Dlaczego? A no dlatego, że albo musi sie opłacać komuś testowanie o 3 w nocy albo ci ludzie sa jakimiś frustratami. Nie przyjmuje do wiadomości że ci piszący i testujący Playa o 3-4 w nocy sa cieciami bo ci nie maja przecież internetu w budce parkingowej pod Tesco. Zatem albo piszą w wyniku frustracji albo za profity. Raportuj

    • Mała Mi napisał(a):

      taki wpis można skomentować słowami pewnej piosenki "Lubu dubu, Łubu dubu niech żyje nam prezes naszego klubu…"
      nie zapomnij kupić sobie tylko wazeliny Raportuj

      • leonginus napisał(a):

        A to dlaczego tak komentujesz? Dlatego bo uważam że albo trzeba być nieźle opłacanym albo mieć problemy w życiu osobistym by sobie zawracać głowę testowaniem sprawności sieci o 4 nad ranem????? Ja byłem bardzo niezadowolony z Orange ostatnimi czasy ale do łba mi nie przyszło by szukać mało istotnych błędów w działaniu Orange. Zwłaszcza nie przyszło by mi do łba robić to po nocach bo nie jestem nienormalny. Codziennie kilkanaście razy sprawdzać P24 , jakie błędy ( włączając w to ortograficzne ) są w nim, sprawdzać wszystkie możliwe kody oraz prędkość internetu??? Ileż trzeba mieć w sobie złości, złośliwości a wręcz nienawiści by to robić i wszędzie wklejać na wszystkich portalach telkom? Raportuj

        • Mała Mi napisał(a):

          jak się np komuś dziecko urodzi i co 3 godziny wstaje aby jeść. Czasem wychodzi że trzeba dać mu jeść o 4 nad ranem !!! matka karmi a ojciec np. już nie może usnąć albo czeka aby polulać itp.
          i ma jakieś 20-40 min to na różne spposoby zabija się czas
          są różne przypadki a Ty zaraz obrażasz !
          inny przykład
          mojej żony klasa miała studniówkę i trzeba było dzieciaki pilnować, to też ok 3-4 nad ranem nudziło mi się i sobie śmigałem na smartfonie po necie
          są różne przypadki a Ty nie generalizuj i nie obrażaj innych
          bo wtedy widać ze sam za wiele sobą nie reprezentujesz Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Ja nie generalizuję. Ja mam także dzieci i co prawda nie wstawałem by je karmić bo spały cały czas ale nawet gdyby to testowanie przepustowości Playa byłaby ostania rzeczą jaką ja chciałbym robić o tej porze. Co teraz? Napiszesz, że ktoś bezdomny/bez pracy nie ma co robić i codziennie, kilka razy dziennie, wkleja wyniki testu prędkości netu w Gdyni? Rozumiem. Dobra poddaję się. Jak zatem nazwiesz człowieka który z nienawiścią w …klawiaturze, dzień w dzień robi to wywołując kłótnie i uniemożliwiając naprawdę potrzebującym uzyskanie jakiejś ważnej informacji???? Zadałbym pytania , ważne dla mnie, ale one niestety giną w natłoku bzdur typu: "dziś w Gdyni było tyle a tyle internetu na sekundę" albo jeszcze głupsze pytanie: "kiedy w Play będzie BB?" Rzygać ( możecie to przecież wyciąć jak wam sie nie podoba ) mi się chcę. Ja tez chciałbym sie o coś zapytać ale nie mogę się przebić przez ten stek bzdur permanentnie powtarzany. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Słuchaj Mała MI. Normalny, zdrowy facet, jak nie ma co zrobić w nocy z wolnym czasem to z całą pewnością nie testuje kodów ekspresowych czy internetu w Play (chyba że mu za to płacą) Nie napiszę Ci, co zwykle robi, ale chyba komentowanie tego jest zbędne. Są rzeczy ważne i ważniejsze a zwłaszcza najważniejsze. Ja na ten przykład jak mam wolny czas to oglądam dzikie plaże i właśnie na jedną z nich się wkrótce wybieram. Raportuj

            • Mała Mi napisał(a):

              ale czemu całyczas generalizujesz ?
              czemu uważasz że wiesz wystko najlepiej i co powinien każdy z nas robić i o której godzinie ?
              to co jest ważne dla Ciebie inni nają w d… i dokładnie jest na odwrót
              tak jest że jeden woli jabłka a inny gruszki
              każdy ma ochotę na coś innego i coś innego sprawia mu przyjemność !
              jak nie łamie prawa i ma ochotę sprawdzać o 4.00 to niech sprawdza, nic Ci do tego
              Twój punkt widzenie w sumie nikogo nie obchodzi bo dla każdego jego punkt jest wżniejszy Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tolerancja też ma swoje granice. To nie jest kwestia jabłek czy gruszek. To kwestia czy się je je jak człowiek czy od drugiej strony. Normalny człowiek w nocy albo pracuje ciężko albo spać nie może a stąd już niedaleko do frustracji. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Twoje kategoryczne sądy Poll są śmieszne.
              Masz monopol na rację i nieomylność?

              Więcej luzu zalecam i mniej pseudopsychologii.
              Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              To nie są moje sądy tylko opinie lekarzy i nie zamierzam z nimi polemizować. Nie po to ludzie latami się uczą bym ja ich opinie potem kwestionował. Raportuj

            • Mała Mi napisał(a):

              świetny lekarz co bez widzenia się z pacjentem od razu wystawia diagnoze…
              ucz się dalej i bardziej intensywnie bo na razie efekt mizerny Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              A to lekarze muszą widziec pacjenta by postawić diagnozę? Wystarczy sama wiedza że np: dziecko rysuje dom bez dymu z komina i juz wiedzą że dziecko nie jest kochane. Jak wiedzą że ktoś po nocach nie śpi tylko dręczy innych w internecie stale powtarzającymi się schematami to wiedzą że jest frustratem. itd. itd. Poważni ludzie załatwiają takie sprawy jak pan Mareczek chyba a pan Marcin tłumaczy się przed kamerą Raportuj

  25. odchodzi4 napisał(a):

    ja ci odpowiem kiedy play podstawi btsa .wiem ze cenzor usunie komentarz ale ci napisze
    masz hotel zamów panienki i zapros prezesa playa i najlepiej cały zarząd . skorzystają z usług ale bedą mieli głuchy telefon (bedą mogli żonom sie wytłumaczyć kochanie tam zasięgu nie było )
    powiedz ze zapraszasz ponownie ale chcesz nadajnik. Gorzej jak im sie spodoba ze mogą wpaść i nikt im nie bedzie przeszkadzał i nadajnika nie postawia Raportuj

  26. Olo napisał(a):

    Dla abonamentowców pewnie też podniosą ceny za połączenia z BOK, zrobią to w momencie podpisywania nowej umowy lub w aneksie przedłużającym starą. Teraz zrobić tego nie mogą bo by można było z tego powodu rozwiązać umowę! Raportuj

  27. mar napisał(a):

    4 dni to mało czekam ? To ile ma to trwać cały miesiąc ????Jak można robić takie cyrki na koncie że miałem zablokowany net / tel.na abonament żony,jej net niepotrzebny na tel.więc dla bezpieczeństwa zablokowałem,jest wi-fi w razie co /,pakiety 100 minut do wszystkich i darmowe połączenia w Play wyłączone po okresie promocyjnym .I co zrobili ? Po jakimś czasie na Play 24 widzę oba pakiety ” same”się ponownie aktywowały „,a blokada na internet się anulowała !!!!To jakieś cyrki są,i bym się nie zorientował gdyby nie większa faktura do zapłacenia .Wchodzę na P24 i się zorientowałem skąd się taka kwota wzieła,istny burdel tam mają .Ale ja nie mam zamiaru za czyjeś niedbalstwo płacić .Raportuj

  28. odchodzi4 napisał(a):

    skandal cenzorowi nie spodobał się mój komentarz i go usunął ciekawe co w nim było wulgarnego ?
    według mnie nic nie było nie stosownego w komentarzu a ze cenzor nie ma poczucia humoru to nie moja wina.natrętny człowiek chciał nadajnik w ossa to powiedziałem mu co trzeba zrobić żeby przyspieszyć sprawę Raportuj

    • Gadu23AIR napisał(a):

      Ja fanem tego z Ossa. Co mu radziłeś? Szkoda że rzadko go widzę na telepolis, zawsze weselej było. Chłopak zasługuje na BTSa u siebie. Teraz go mało widać bo pewnie zasięgu nie łapie. P4 jak uważają że tam jest sygnał to po co przywozili stację przekaznikowe jak coś tam organizowali. Zasięg w Ossa musi być, tam będą nocować turyści którzy przyjadą na euro 2012. To czysty interes również. Blisko Ossa w gminie biała rawska mieszka najsilniejszy człowiek świata mariusz pudzianowski którego sprawy Ossa są bliskie. Sam także podobno skarży się na zasięg. Ciekawe który cwaniak by miał odwage jemu powiedzieć że btsa nie będzie. Ja nie strasze, ja tylko informuje że będzie jeszcze głośno o braku zasięgu w Ossa. Raportuj

      • Gadu23AIR napisał(a):

        Z źródeł zbliżonych do tvp i iti wiem że sprawą zasięgu w Ossa ma się zająć osobiście elżbieta jaworowicz, tomasz lis i reporterzy uwagi tvn. Ci ostatni są najgorsi, nie jednego do więzienia już posłali, dopalacze w tydzień czasu zlikwidowali. Nasuwa się samo pytanie, czy to czwarta czy pierwsza władza. Ja ostrzegałem a chodzą słuchy że ciotka tego cebuli z tvn mieszka w Ossa. Raportuj

  29. Ciekawski napisał(a):

    Po jakiego wała jest w ogóle opłata za połączenie z BOK dla abonamentowców? Możesz mi to Marcinie wyjaśnić? Raportuj

  30. Gadu23AIR napisał(a):

    Żebyś rzadziej dzwonił bądź pisał bo w ten sposób dużo łatwiej i szybciej rozwiązuje się problem i nic ci nie popsują bo przy słówie pisanym jest o wiele mniejsza szansa niezrozumienia kwestii. Mało to mają problemów? Pytałem retorycznie. Play to nie mbank gdzie pakiet odpala się w 5 sekund. Niezły czas, co? Dlaczego tu rzecznik prawie w ogóle się nie pokazuje? Tyle co nic. Parę razy coś się zapytałem i zero odpowiedzi. Na orange praktycznie nie wchodzę ale jak widziałem to wojtek często tam się udziela. Tu głucho przeważnie. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Przydałoby sie wiecej rozmów na tematy trudne…
      Bo tych Marcin raczej nie komentuje.

      Czekam juz 2 dni na włączenie pakietu internetowego… Raportuj

  31. Gadu23AIR napisał(a):

    Jak tak czytam wasze komentarze to płakać mi się chce :D Kto szuka operatora u którego nigdy nic nie będzie zgłaszał do bok to mbank mobile tylko. Ale uprzedzam, w razie gdy jednak zdarzy się coś w mbanku jakimś cudem to wiecznie leżący bykiem ich bok będzie miał problem bo oni nie znają słowa praca. Bok mają gorszy niż play ale szanse że coś będzie nie tak są jak wygrana w lotto. Raportuj

  32. Adi napisał(a):

    Panie Marcinie w Weekend mial byc konkurs… ja go przegapilem czy poprostu pan o nim zapomnial? :-) Raportuj

  33. DAV napisał(a):

    Po przeczytaniu rozumiem, że cennik w ofercie Play Fresh nie ulega zmianie chodzi o sms i min polaczeń ?
    Co to w regulaminie jest za oferta Play Karta z min połączenia za 0.49 zł ? Raportuj

  34. Mateusz napisał(a):

    Jak dla mnie ceny połączeń mogą nawet wzrosnąć do 5 zł, najważniejsze jest to aby ludzie siedzący po drugiej stronie byli kompetentni… ba! Najważniejsze aby ludzie siedzący dalej i rozpatrujący (niestety coraz częściej tylko czytający bez wnikania w sprawę) byli kompetentni i nie odpowiadali „Sprawa została dokładnie wyjaśniona w zgłoszeniu XXXXX”, bo jeżeli klient zgłasza się kolejny raz po rozpatrzeniu poprzedniej reklamacji to coś jest nie tak, szczególnie gdy faktura zawyżona jest o prawie 200 zł (już 4 faktura)! Owszem są różne przypadki i jeżeli konsultantowi z infolinii wytłumaczy się całą sytuację i przyzna on rację to nie powinno być takiej odpowiedzi, i tu Play traci.

    Bardzo często na infolinii siedzą ludzie mało kompetentni ale Ci, którzy czytają (w teorii rozpatrują) i co gorsza podejmują decyzje bardzo często są jeszcze mniej kompetentni a to odbija się na całym wizerunku firmy.

    PS. Dzisiaj idę do salonu, może ktoś w centrali rozpatrujący reklamacje inaczej podejdzie do sprawy po zgłoszeniu w innym miejscu. Raportuj

  35. zawiedziony napisał(a):

    bardzo mnie zaskoczył ten nowy cennik , proszę powiedzcie mi czy to oznacza koniec Play Frescha w dotychczasowej formie ?? tabelka nr 7 to już w ogóle porażka :-(
    Mam kilka telefonów na kartę w tym momencie, czy od wejścia nowego cennika będą na tych kartach z automatu nowe warunki ?? Raportuj

  36. zwirz napisał(a):

    co z konkursem??? Raportuj

  37. hehe napisał(a):

    konkurs zapewne bedzie 22-23 dla tych bardzxiej nie normalnych D wybral bys marcienie przyzwoite godziny a nie ze ludzie siedza pozniej do 2-3 w nocy i szukaja odpowiedzi…………………. Raportuj

  38. rys napisał(a):

    Dzisiaj zauważyłem, że rozsypał się PLAY24(po zmianach wyglądu). Nie mogę wyłączyć żadnych usług na zarejestrowanych numerach telefonów (poza numerem głównym) ani dodać lub usunąć numery. Żeby wyłączyć niepotrzebne usługi w nowym miesiącu będę musiał wydać kasę na kontakt z BOK. Raportuj

  39. Qper napisał(a):

    Pojawia się kolejny problem,

    pomijam już fakt, że pakiet internetowy 100 MB włącza mi się już 48h.

    KOLEJNY bardzo poważny problem, zakładka USŁUGI nie dostosowuje się do wybranego numeru. Na wszystkich numerach w panelu ukazują się usługi z głównego numeru zarządzającego.

    Wiele osób o tym pisze, ponieważ uniemożliwia to całkowicie aktywację usług przez play24

    screen gdzie można zobaczyć problem – pokazuję numer stacjonarny gdzie widać moje usługi z fresha + pakiet internetowy który włącza się od 48h http://iv.pl/images/45625405391013994441.jpg

    Zgłoście to szybko do działu technicznego… Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      Wystarczy przelogować i bedzie się dostosowywała. Przynajmniej ja tak mam. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        niestety tak nie było…
        cały weekend i dzisiaj rano nie działało.
        Teraz coś zmieniają bo "można pobrać danych" Raportuj

        • Qper napisał(a):

          Nie pomaga, na róż przeglądarkach ta sama sytuacja, czyszczenie danych w przeglądarkach też nie ma znaczenia. Inne osoby też o tym pisały już na formach. Raportuj

          • leonginus napisał(a):

            U mnie działa jeśli wyloguje/zaloguje. Jesli tego nie zrobię wszelkie zakładki tyczą się nr głównego. Raportuj

          • Gormar napisał(a):

            Faktycznie jest problem i muszą go usunąć.

            Ale leonginus ma racje, że można to obejść. Tylko nie zaznaczył, że trzeba logować się na taki numer na którym chcemy zmieniać usługi.
            Drugi sposób już po zalogowaniu to Edycja profilu (zakładka Moje konto) i wustawienie numeru na którym chcemy zmienić usługu jako domyślny. Poźniej jeszcze raz wchodzimy na Play24 i powinniśmy widzieć usługi dla tego numeru. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Nie nie nie, nie trzeba na ten numer. Ba , ja nawet na inny nie mogę się zalogować. Zawsze loguję się na główny po czym wybieram inny , wylogowuję się i ponownie zalogowuję ale wówczas juz problem znika. Nie wiem jak to się dzieje ale problem rzeczywiście jest choć błahy to wymaga uwagi ze strony użytkownika by na niewłaściwym numerze nie zrobić kuku. Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              O tak , zapomniałem o edyxcji profilu jako panaceum. Raportuj

  40. Qper napisał(a):

    A u mnie i moich znajomych nie działa (na różnych komputerach, przeglądarkach itp). Nie będę udowadniać, że wielbłądem nie jestem ;).
    Już nie mam siły.

    Z pakietami też mam problemy, bo minęło już ponad 50 h a dalej się nie włączył. Zgłoszeń technicznych bok nie czyta i tyle.

    Jakieś cenne rady macie dla mnie? Raportuj

  41. pino inowroclaw napisał(a):

    zly krok w play fresh Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty