Tako rzecze rzecznik Play

Nikt nie jest doskonały

Często trzeba przegrać bitwę żeby wygrać wojnę.

Tak jak obiecałem. Odebrałem dziś Głuchy Telefon 2010 z rąk Naczelnego Telepolis.pl. To nie jest powód do radości, ale szanujemy Wasze zdanie i bierzemy je pod uwagę wprowadzając nasze oferty.

Komentarze

  1. Janek napisał(a):

    Zmiana cennika dla abonentów Play jest i tak nieunikniona. Dostali 120 tys. zł kary za brak info o cenach połączeń z 0800 oraz 0801 w abonamencie a liczą po 62 gr takt 60/60. Teraz muszą to dodać do cennika także Abonamentu. Ciekawe jak sie będą próbowali wymigać:) Ja już e-mail smaże do UKE że dodali do cennika prepaid a do postpaid nie. Było nie było łamią postanownia UKE;) Raportuj

    • Ziomal napisał(a):

      Ja mam abonament i połączenia do tej pory są zablokowane – na infolinie nie mogę z Playa zadzwonić tylko muszę zmieniać kartę w telefonie na innego operatora. Raportuj

    • zyga11 napisał(a):

      Niech tylko zmienią regulamin żeby szło rozwiązać umowe a już jadę z nimi. Raportuj

  2. edzik napisał(a):

    Play 4G to jest śmiech Raportuj

  3. Jacek Jacku napisał(a):

    uuu, wojna… to czekam na kolejne ciężkie działa Play. Raportuj

  4. krzysiek_kili napisał(a):

    Aaaa Marcin przyciął wystające kable w redakcji telepolis.pl :D Raportuj

  5. Smakosz napisał(a):

    No ale przynajmniej masz teraz do kolekcji ładny antyczny telefon z żółtym uśmiechem ;) Raportuj

  6. Ludwik van Betowen napisał(a):

    To jesli szanujecie nasze zdanie to czemu nadal jest aktywna ta "notka sms" ?????????

    chyba tylko play mógł wpaść na tak kuriozalny pomysł aby oferować bezplatnego smsa podczas gdy sam komunikat o tym smsie jest platny, inaczej mowiac to za informacje ze ktos jest niedostepny pobieracie oplatę, chyba żaden z operatorów na swiecie takiego czegoś nie robi jak Wy by za komunikat że ktoś jest niedostepny w tej chwili pobierać oplatę.
    ŻENUA jednym słowem.
    PS za rok za tą G4 chyba znow zostaniecie nagrodzeni :) Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Jak masz notke, a chcesz ją wyłączyć to wyślij SMS o treści "STOP NOTKA" na 8042. SMS bezpłatny Raportuj

    • RudyLis napisał(a):

      poczta głosowa też jest bezpłatna w odsłuchiwaniu a nagranie na nią płatne i nikt nie mówi, że to kuriozum. A w orange w poczcie głosowej jest opcja, że dzwoniący słyszy komunikat o niedostępności a nagrać się nie będzie mógł, czyli w sumie dokładnie to samo co notka. I nikt nie mówi, że to kuriozum a usługa działa od wielu lat. Tak, że ja bym był ostrożniejszy w formułowaniu zwrotów o kuriozach… Raportuj

  7. maciundo napisał(a):

    telepolis.pl – bardzo dobry serwis www:)) btw jaką macie opinie na temat degradacji gsmonline.pl, bo to w końcu oni rządzili kiedyś? Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      cos ostatnio GOL słabiutko kiedyś to były ciekawe info ale z wyprzedzeniem co bedzie tzw przecieki a teraz nic nie ma same komunikaty prasowe Raportuj

  8. Cudotwórca napisał(a):

    A ja myślałem, że Notka SMS to celowe działanie operatora podlegające kampanii wizerunkowej, chociaż moim zdaniem Orange bardziej zasłużyło na Głuchy Telefon. Raportuj

  9. odchodzi4 napisał(a):

    To teraz już wiem dlaczego będzie konkurs o fona na blogu żeby zmienić temat i żeby o głuchym telefonie ludzie za dużo nie pisali i nie krytykowali notke wszyscy zajma sie konkursem o telefon Raportuj

  10. hehe napisał(a):

    i nie liczcie ze klienci zapomna od poczatku roku 4G hehe Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Bardzo proszę nie używać stadionowych zwrotówRaportuj

      • hehe napisał(a):

        stadionowe sa kody i platforma bilingowa

        Wyślij:*111#
        Odbierz:Usluga czasowo niedostepna, sprobuj pozniej

        Wyślij:*111#
        Odbierz:Usluga czasowo niedostepna, sprobuj pozniej

        Wyślij:*111#
        Odbierz:czas minął

        Raportuj

        • Sławomir napisał(a):

          Kolejny absurd :

          3 screeny w jednym obrazku dotyczące jednego numeru telefonu :

          Pierwszy obraz z mobilnego Play 24 w telefonie, wg niego mam 9:23 minut na tanie połączenia międzynarodowe

          Następnie 2 widoki z Play 24 przez przeglądarkę internetową.

          Drugi : wg Play 24 z przeglądarki nie mam żadnych minut w tej usłudze.

          Trzeci : O k..[stadionowy zwrot]… nawet nie mam jej włączonej .

          screen :http://img253.imageshack.us/img253/4764/play24.jpg

          To której wersji mam wreszcie uwierzyć?

          OTO JEST PYTANIE

          Raportuj

          • Sławomir napisał(a):

            diabełek popsuł adres screena

            http//img253.imageshack.us/img253/4764/play24.jpg Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Nie wiem czemu czepiacie się Play24 – przed chwilą z 20 minut przeglądałem wszystkie dane z 2 numerów i inne kwestie zarządzania i nie było żadnych problemów… Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Może jeszcze raz przeczytaj post Sławka i się do niego odnieś.
              Wydaje mi się, że nie pisze o Twoich numerach tylko o jego.
              Zauważasz tę róznicę? Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Chodzi mi ogólnie o P24

              Wydaje mi się, że nie mam dostępu do jego numerów, tak więc sory… Raportuj

          • leonginus napisał(a):

            Sławuś, skoro nie potrafisz 3 razy wkleić linku to się dziwisz, że coś Ci nie działa? Takie rzeczy to nawet ja potrafię zapodać a bystry nie jestem. Nie dla psa kiełbasa nie dla kota spyrka. Raportuj

            • Sławomir napisał(a):

              lajf is brutal, do trzech razy sztuka, i nareszcie się udało , zostaje mi tylko przeprosić za duble . Raportuj

            • Gormar napisał(a):

              Zwróć uwagę, że informacji "Tanie rozmowy międzynarodowe z Play" nie ma na pełnej stronie Play24.
              Za to pozycja "Minuty wykorzystane w ramach pakietu Tanie rozmowy międzynarodowe z Play" jest wszędzie identyczne = 00:00.

              Nigdy nie korzystałem z tego pakietu to nie powiem czemu tak jest. Najlepiej przeczytaj regulamin i sprawdź stan krótkim kodem. Raportuj

            • Sławomir napisał(a):

              Coś było ruszone w tej sprawie , bo dziś jest ok :)

              dzięki Raportuj

        • małoistotne napisał(a):

          Może mi jeden z Panów wytłumaczyć, co to oznacza ,,Odbierz:czas minął,,? Nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi. Wysłałem już 4 sms i to samo, potrzebuję doładować 0,5 giga by w ogóle zadziałał mi nocny transfer. Nie wiem jeżeli zapłacę za wszystkie 4 sms-y i dojdzie mi 3 dni przed odnowieniem transferu 2 giga to podziękuję takiemu operatorowi. Co do innych wypowiedzi dodam, dostałem o ile pamiętam jednego sms-a nie więcej nie o aktywowaniu danej usługi, tak muszę się domyślać , ewentualnie dzwonić, ładna pompa. Ostatnia głupota? nie mam telefonu w play to nie mogę się zalogować na stronę i dziwią się, że nie płacę za dawne usługi. Jaki Pan taki kram.Raportuj

  11. Ekolog napisał(a):

    Ja uważam że w Play powinni się zając e-fakturami! Sytuacja w której trzeba wypełnic papier i wysłać go pocztą żeby oszczędzać środowisko przez e-faktury jest śmieszny!! To Tepsa potrafi przez stronę w minutę wypełniając formularz uruchamiać e-fakturę a tutaj taka żenada rodem z 3 świata. Wstyd P4! A przecież to najwięcej wy na nich oszczędzacie nie płacąc poczcie i mając wpłaty na czas. CZAS COŚ Z TYM ZROBIĆ! Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Najlepiej od razu podczas podpisywania umowy zaznaczyć, że chcemy fakturę ekologiczną.Raportuj

      • Ekolog napisał(a):

        Ja nie miałem takiej możliwości bo przechodziłem z prepaid a ci nie mają:( Zresztą Marcienie jaki to problem zrobić tak jak Tepsa żeby elektronicznie aktywowac e-fakturę przez stronę bez papierów? Przecież niby tepsa taka zacofana a mogła to wy nie możecie? Kasę byście zaoszczędzili. trzeba nad tym pomyśleć! Raportuj

    • arturchris napisał(a):

      E-faktura nie jest obowiązkowa. Raportuj

      • Ekolog napisał(a):

        A szkoda:( Powinno być jak w N-ce czy w TP Neo że jest! Tak samo przydałyby sie w Play płatności 1 kliknięciem linka z PDFa Tepsy… Raportuj

  12. Łukasz Malina napisał(a):

    Play jedyny wśród innych operatorów z honorem odbiera nagrodę dla najgorszej usługi. To kolejny wielki plus, zwłaszcza, że żaden inny operator telekomunikacyjny tej nagrody nie odbiera ! Raportuj

  13. jahu napisał(a):

    Sama usługa nie jest zła ale włączenie jej bez zgody osób zainteresowanych zasługiwało na głuchy telefon.
    Ale ja myślę że bardzie na to miano zasługiwało przelogowywanie z play do plus ale raczej kłopoty z nim związane. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      No nie jest zła. hahahaha
      Szczególnie jak ktoś po drugiej stonie słyszy
      -Myślę o Tobie – wybierz 4
      – Kocham Cię – wybierz 5
      – Oddzwoń jak się ogarniesz – wybierz 6

      Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      Jahu, sama usługa notki nie jest zła a ja ja wręcz z premedytacją nie wyłączyłem a włączenie jej bez zgody zainteresowanych jest tylko punktem który malkontenci chętnie wykorzystują do zdyskredytowania Playa. Tak naprawdę w każdej sieci coś nam włączają czy wyłączają bez naszej zgody i nie robi to na nikim takiego wrażenia. Raportuj

  14. ades napisał(a):

    Następne głuchy telefon też do rąk Playa za internet 4G :D i zobaczycie że tak będzie :))) Raportuj

  15. AZcrash napisał(a):

    A propos kar od UKE.
    Napisałem do Ery maila z zapytaniem jaka będzie kara gdy zerwę umowę dzisiaj zamiast czekać do końca kwietnia (wtedy mi się kończy z nimi umowa). Napisali mi że nieco ponad 100 zł ta kara wyniesie ale jednocześnie proszą o zapoznanie się z ich super ofertą i przemyślenie jeszcze raz swojej decyzji. Napisali że mają super abonamenty itd i tu zacytuję fragment:

    "…Rodzina 40- 205 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 40,33 zł z VAT…"
    Zapytałem (nie dostałem jeszcze odpowiedzi) Czy do wszystkich ? Na pewno do wszystkich ?

    Wiemy wszyscy że nie do wszystkich bo jest parę "oprócz". Czy to nie jest próba okłamania mnie ? Czy to nie podlega karze ?

    Pozdrawiam. Raportuj

  16. Gadu23AIR napisał(a):

    Konkurencja jest zbyt głupia skoro nie odbiera takiej nagrody. A nasz, bo jeszcze mam także karte pf, marcin gruszka niczym barack obama potrafi w kryzysowej sytuacji zachować zimną krew, ma poczucie humoru i nawet udawadnia ze można skorzystac z okazji by promować swoją sieć. Dlaczego politycy pchają sie na afisz do mediów? Bo by móc być w ogóle nominowanym do przejecia władzy (czytaj "wybory miss" ) trzeba walczyć o głos w mediach. To doskonała forma autoprezentacji ale trzeba to robić z głową a większość polityków to zwykli ekshibicjoniści. Brawo panie gruszka. Raportuj

  17. Ekolog napisał(a):

    A w 2011 roku dostaną głuchy telefon za utrudnianie abonentom rozwiązywania umowy. Salony nie przyjmują takich pism a zapis w umowie o wysłaniu listem poleconym to jawne granie w kulki bo adres jest skrzynki pocztowej a ta nie kwituje odbioru:( ŻENADA P4 I ROBIENIE JAJ Z KLIENTÓW!! Raportuj

  18. blablabla napisał(a):

    Ogarnij się. Jak ktoś ma trochę nadwagi a przypominam że jest zima to już jest "spasionym wieprzem?
    Przy czym co do nadwagi rzecznika niebyłym wcale taki pewien. Ogólnie wygląda ok.
    Raportuj

  19. SoSo napisał(a):

    Nie wiem do którego salonu chodzisz, ale ja u siebie przyjmuję pisma od Klientów. Oczywiście informuję ich, że najlepiej wysłać samemu poleconym, bo sprawa będzie szybciej rozwiązana. My wysyłamy pisma zupełnie na inny adres, skąd przekazują dopiero do docelowej jednostki. Jak ma mi jakiś Nerwo-Klient marudzić nad uchem to dla świętego spokoju też przyjmuję, bo nie jestem w pracy po to, żeby się denerwować na Nerwusów. Poza tym wysyłając listem poleconym masz tylko potwierdzenie wysłania i nie przeszkadza to wysłaniu listu na skrzynkę pocztową. Żeby dostać potwierdzenie odbioru musisz list wysłać "za potwierdzeniem odbioru"…
    Wkurzają mnie ludzie, którzy myślą, że siedzimy w salonie, grzebiemy w pępkach i czekamy na jaśnie Państwa przynoszących nam pisma, no ale cóż… Klient – nasz Pan ;) Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Klient nasz Pan i nasza Ofiara Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      trzeba pomyslec główka i mozna złozyc wypowiedzenie w kazdym salonie tylko troche sprytu

      a robi sie tak składasz reklamacje ze np pogorszyła sie jakosc swiadczonych usług wobec tego ze juz konczy sie umowa dołaczasz wypowiedzenie. a wypowiedzenie jest jako załaxcznik do reklamacji. nie ma prawa w salonie odmówic przyjecia reklamacji i ingerowac w jej tresc Raportuj

  20. zadowolony napisał(a):

    pytanie co z doładowaniami przez facebook po 31.01.2011 , i czy teleplay jest po pierweszym miesiącu płatny a jesli tak to ile? Raportuj

  21. Ray napisał(a):

    AZCRASH- tak do wszytskich….
    R60 to koszt ~57zł 325 min do wszytskich + sieć rodz. 3 os. i e52 za 1zł albo vivaz za 99 zł, do tego obniżka z EP.
    Tak pozaytm, to część tutaj ludzi próbuje wmawiać, że czarne jest białe… JAK MOŻNA GRATULOWAĆ GŁUCHEGO TELEFONU ? boże………………… próbujecie udowodnić że największy FAIL w 2010 był sukcesem pisząc, że to PLUS dla P4, że odebrali to coś.. geez.
    2011 też odbierzecie :-) Raportuj

    • zadowolony napisał(a):

      bo naogól najgorszy fail play i tak jest lepszy niz najlepsza rewolucja orangea Raportuj

    • Artur Klimek napisał(a):

      Kolego sympatyczny @Ray ilość minutek do wykorzystania 200+100 przy abo R60, w regulaminach taryf rodzinnych Ery, są oczywiście wyłączenia , dotyczące m.in. połączeń z Play, Centernet, Polsatcyfrowy, więc nie mąć, albo podaj linki do regulaminów z których korzystałeś, podając swoje 'newsy'.

      Era niczym mnie już nie zaskoczy i w sumie jestem zadowolony z tego, że nieco ponad rok temu zmieniłem ją na Play. Raportuj

  22. jacwis11 napisał(a):

    no i super że macie odwagę nie tylko przyjmować nagrody ale także pseudonagrody :)każdy ma swoje wady nie ma idealnych :) Raportuj

  23. zadowolony napisał(a):

    pytanie co z doładowaniami przez facebook , i czy teleplay jest po pierweszym miesiącu płatny a jesli tak to ile? Raportuj

  24. Rafał napisał(a):

    A ja mam pytanie z innej beczki. Kiedy Nokia N8 wejdzie do oferty podstawowej? Raportuj

  25. Podziwiam was (jako firmę), że przyjmujecie taką nagrodę. Sam mam taki charakter, że po krytyce czuję niesmak. Mimo konstruktywnej krytyki, czuję się zniesmaczony.

    Krytykanci powinni jednak mieć trochę oleju w głowie i uznać plebiscyty za dobrą zabawę. Sam głosowałem za Orange i automatycznym przedłużaniu umowy. Pamiętam tłumaczenie Pana Rzecznika, to był dowcip roku. Raportuj

  26. vhfresh napisał(a):

    Jaki Pan Rzecznik zadowolony, jaki uśmiechnięty! Jak dobrze pójdzie, za rok też będzie nagroda! ;-] Raportuj

  27. jahu napisał(a):

    Chcesz ustawiasz nie chcesz nie ustawiasz proste ! Raportuj

  28. Maniek napisał(a):

    Jak nie zmienią platformy (systemu) to mają nagrodę na 100% za żle działające KODY, co w 24 godziny się nie aktywują.

    A może teraz są ręcznie uruchamiane? Raportuj

  29. Qper napisał(a):

    Ci z boku siedzą i ręcznie aktywują :)

    Tak na poważnie jest to spory problem z którym mam styczność już od lekko 2 tygodni.

    Marcinie dlaczego nigdy nie piszecie o tym, że są z czyś problemu lub będziecie prowadzić jakieś prace itp.?
    Jako użytkownik chciałbym znać takie fakty. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Wyobrażasz sobie co by było, gdyby Marcin napisał – mamy problem z (powiedzmy) eshopem – potwierdzenie złożenia zamówienia wysyła się co 5 minut…

      No nie chciałbyś czegoś takiego sam sprawdzić? Bo to na pewno by przysporzyło ruchu i zainteresowania – a po co ma być jeszcze więcej ludzi niezadowolonych? ;) Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Ale chowanie głowy w piasek nie jest rozwiązaniem.

        Rola rzeczika to rownież przekazywanie złych informacji.
        Wszyscy wiedza o problemach bo włączają usługi. Myśle ze gdyby Marcin napisał o dacie usunięcia problemu, to nikt by sie nie rzucił na aktywacje niepotrzebnych usług, aby sprawdzić problemy.

        To moje zdanie.

        Sytuacja wygląda tak, ze jest problem, a ja jako użytkownik po 2 tygodniach nadal nie wiem kiedy zniknie. BOK pisze o "niedogodnościach" a nie informuje kiedy znikną… Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        W tej chwili robi się smród wokół kodów i uruchamiania usług ponad 24h.
        I będzie coraz większy, bo i prepaid i abonamenty i mix są zapakietowane "po uszy".

        Coraz więcej osób mnie pyta co się dzieje z Play. Ludzie zaczynają szukac innych ofert. Śmiem twierdzić, że skorzysta na tym GA.
        A problem jest dłuższy niż 2 tygodnie. Ile czasu można naprawiać platformę? Raportuj

  30. mcz79 napisał(a):

    o tym 4G pisza tylko ci co mysla ze to nie 4G. Ja osobiscie i mysle ze wiekszosc z nas nie przywiązuje do tego uwagi czy to 4 czy 3,5 itd. wole mieć np. łacze 2 mega ale w 3/4 Polski niż np. sieć 95 Generacji i mieć prędkość jak stare modemy telefoniczne . więc trzeba by było założyć osobny temat z tymi (pozytywnie nastawionymi ) którzy chca mieć duże pokrycie ze stała dobra predkoscia internetu , żeby mogl pisać pozytywnie i mysle ze było by tam duzo wpisów. Prawda jest taka że może to być nawet 2G byle net fajnie śmigał. Raportuj

  31. rrr napisał(a):

    gdzie to obiecane BB Koniec stycznia i usługi nie ma Raportuj

  32. mikolajj napisał(a):

    Marcin a co z blackberry? Raportuj

  33. odchodzi4 napisał(a):

    prawda Raportuj

  34. Tomasz napisał(a):

    Dziś rano zostałem zaskoczony komunikatem w moich 2. telefonach firmowych "Połączenia wychodzące zostały zablokowane. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta" (coś w tym rodzaju). No i zdziwiony wybieram zapisany w karcie numer – komunikat ten sam. No to szukam ostatniej faktury, żeby sprawdzić czy nie było tam jakiegoś info o zaległościach – nie ma, ale są 2 inne numery. Wybieram *600 i… komunika ten sam. No to jak kur…de mam skontaktować się? Wysłać polecony?
    Uciekłem z Orange po 10 latach (wcześniej Idea), właśnie na BOK lecący sobie w kulki, ale takiego numeru jeszcze nie miałem… Nawet Tepsa jak blokuje to można sprawę wyjaśnić. Na szczęście umowa kończy mi się w maju… Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Takie jajaca na numerach firmowych?
      Dobre, a właściwie jak ostatnio dno. Raportuj

    • Artur Klimek napisał(a):

      No niestety to nie durna blokada, bo uniemożliwia połączenie się z BOK, moim zdaniem wszystkie próby połączeń wychodzących powinny być przekierowywane na BOK. Jeśli ktoś korzysta z oferty telefon + internet w przypadku blokady wychodzących, nie ma możliwości sprawdzenia tego co się dzieje ani przez telefon ani przez play24 w internecie. Raportuj

  35. Paweł Nyczaj napisał(a):

    Play zasadniczo jako jedyny odbiera Głuche Telefony. Ja bardzo szanuję taki dystans i poczucie humoru. Jednoczesnie wiemy, jakie Play ma minusy i trzeba je poprawiać. Raportuj

  36. Niezadowolony Klient napisał(a):

    Szkoda, że jest coraz gorzej i konsultanci kłamią podając wymyślone fakty niezgodne ze stanem faktycznym.

    Ponad tydzień temu aktywowałem w Play24 pakiet 100min do Play i na stacjonarki, było to popołudniu, ok. 7h przed wygasnieciem starego pakietu minut, jak zwykle co miesiąc, aby skumulować środki i nie stracić zebranych kilkuset minut. Status zmienił się na w trakcie realizacji z klepsydrą.
    Niestety nawet na drugi dzień po ok. 28h, pakietu nadal nie było, zauważyłem go dopiero trzeciego dnia rano, ale "stare" minuty oczywiście bezpowrotnie przepadły.

    BOK reklamację odrzucił jako niezasadną, twierdząc, że zlecenie aktywacji pakietu złożyłem kilkadziesiąt godzin później, czyli niemal wtedy kiedy aktywowano mi pakiet, co jest wyssane z palca. Dodatkowo twierdzą, że z Play24 jest wszystko OK i działa prawidłowo, a na przyszłość sugerują, abym aktywował pakiet telefonicznie lub kodami.

    W necie głośno o wielogodzinnych opóźnieniach w aktywacji pakietów, a Play udaje, że wszystko działa prawidłowo. Porażające jest to, że Wolą podawać nieprawdziwe informacje niż oficjalnie przyznać się do błędu i zwrócić utracone minuty z powodu awarii w ich systemie.

    13 lat mam do czynienia z GSM, a Play ma zaszczyt być pierwszą siecią, która zniekształca fakty i mówi o czymś co nie miało miejsca i czego nie zrobiłem. Jeśli ich system nie potrafi odtworzyć zleceń z Play24 zgodnie ze stanem faktycznym to niech go zmienią. bo z pewnością nie działa on prawidłowo. Raportuj

    • zadowolony napisał(a):

      przez p24 to ostateczność bo jest najbardziej awaryjna, dobrze ci doradzili w pirwszej kolejności tkie rzeczy nnależy próbować uruchamiać kodami , jeśli kody nie działają to przez *111# a ostatecznie lub jeżeli nie zależy ci na czasie przez p24, i najważnejsze nie należy czekac do ostatniej chwili jesli chcesz coś przedłużyć Raportuj

      • Niezadowolony Klient napisał(a):

        Zawsze zlecałem przez Play24 i w praktyce aktywacja to była kwestia paru godzin, także było OK.

        Gdyby usługę aktywowali np. po 23h to bym przymknął oko, bo byłoby zgodnie z warunkami, natomiast w tym przypadku nie dotrzymali deklarowanego czasu 24h, czyli dla mnie była awaria i reklamacja jest zasadna.

        Bulwersujące jest to, że wmawiają mi, że zlecenie złożyłem kilkadziesiąt godzin później niż było w rzeczywistości. Skoro system przyjął zlecenie, zmienił status na w trakcie realizacji i pokazał klepsydrę w Play24 to jakoś nie przemawiają do mnie tłumaczenia, że oni nie mają mojego zgłoszenia z tamtego dnia z popołudnia, za to podobno mają moje zgłoszenie z dnia następnego z późnych godzin wieczorno-nocnych.

        Pewnie zła wróżka zmieniła daty w logach systemowych i przesunęła moje zlecenie o 29h ale przecież Play24 i aktywacja pakietów działa prawidłowo. Normalnie cud nad Wisłą, czary w Play. Raportuj

        • zadowolony napisał(a):

          tak jak mówi leon jak korzystasz z kodu to to albo się włacza albo system mówi że nie można w tej chwili włączyć , a jak korzystasz z p24 to po włączeniu system mówi że włączy , ale kiedy włączy to juz nie informuje może włączyć za 10 minut a równie dobrze za 10 dni. także p24 tylko w ostateczności bo play nie dba o jego prawidłowe funkcjonowanie. Raportuj

          • hehe napisał(a):

            nie pierdziel glupot aktywacje pakietow kodami tak samo dzialaja jak przez p24 aktywacja p akietu internet 500 mega trwala w abonie 60h poprzez kod :) dziekuje :o Raportuj

            • zadowolony napisał(a):

              to ty nie pierdziel w p24 nigdy nie dostaniesz komunikatu nie możana włączyc tylko usługa przekazana do realizacji a kiedy włączysz to zgaduj, aprzy kodach jak się nida włączycć to odrazy masz info że nie Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Kolejny złapany w KODY. I jeszcze chamy kłamią.
          Ludzie opisujcie to na wszystkich możliwych forach telekomunikacyjnych i blogach.
          Niech się wreszcie ogarną w Pleju.
          Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Teraz do włączania kodów w Play trzeba mieć ŚWIADKÓW?

            Ile w końcu mogą dawać rekompensat, jak to plejowe g… od paru tygodni nie działa tak jak trzeba, więc pojawiają się kłamstwa i wykręty.

            Można chodzi im o żeby włączać przez BOK, ale wtedy opłacalność spada i jeszcze trzeba mieć zarejestrowanego prepaida. Raportuj

    • leonginus napisał(a):

      Widzisz, bo z tymi kodami jest jak z przelewami. Nikogo nie interesuje, że zrobiłeś przelew w piątek wieczorem ( kliknąłeś "wyślij" ) a pieniążki dotarły do adresata we wtorek a miały dotrzeć w poniedziałek. Ciebie pewnie też nie interesuje że pracodawca wysłał pobory na konto w piątek a miały byc w niedzielę. Będziesz pewnie dochodził swojej racji bo Ciebie nie interesuje kiedy wysłane tylko kiedy dotarły. Raportuj

      • Niezadowolony Klient napisał(a):

        hmm ciekawe dlaczego nie mogę wystawiać opinii na swój login, skoro nie ma w treści żadnych obraźliwych treści? Raportuj

      • _NK_ napisał(a):

        w przypadku przelewu ELIXIR jeśli idzie sesjami KIR to zlecony w piątek wieczorem faktycznie zostanie wykonany w poniedziałek rano i ok. południa będzie u odbiorcy. Jeśli masz inaczej to zmień bank na inny, bo ja od 10 lat nie mam z tym problemu.

        Zgodnie z regulaminem aktywacja pakietów następuje w ciągu 24h od chwili ich zlecenia, może być krócej np. w 15min ale nie może być dłużej i to nie podlega dyskusji i żadne tłumaczenia Playa ani argumenty o wolnym działaniu Play24 nie są trafne.

        Jeśli Play nie potrafi sobie dać rady w 24h to niech zmienią regulamin i informują, że aktywacja usług może nastąpić w ciągu np. 100h. Mam nadzieję, że tyle im wystarczy ;) Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          Tak ale żeby był przelew na moim koncie w niedziele o godzinie 00:00 muszą go odpowiedni wcześniej wysłać. Mnie jako odbiorcy nie interesuje kiedy powinni go wysłać. On ma u mnie być w niedziele o 00:00. To samo dotyczy pakietów. Play pewnie nie obchodzi kiedy wysłałeś zlecenie. Oni mają 24h na jego uruchomienie po otrzymaniu zlecenia. Jeśli u mnie internetowy dostawca cxasami robi sobie przerwy ( jestem odcięty od świata ) to co Playa to obchodzi że jak klikonąłęm "wyślij" skoro byłem chwilowo ( nawet niezauważalnie ) odcięty? Ja nie mówię że tak było to tylko moja hipoteza > Dziś musiałem jechać do Klifa i ręcznie wpłacić gotówkę za bilet lotniczy bo wczoraj wieczorem klikałem i klikałem na "wyślij" a kasa nie przeszła. Co linie lotnicze to obchodzi, że się nie mogłem z moim bankiem dogadać , znaczy mój komputer się z ich nie dogadał. Raportuj

      • abc napisał(a):

        chyba coś nie działa :D Raportuj

  37. Adi napisał(a):

    Gratuluje Play dystansu do samych siebie :) Raportuj

  38. davidcie napisał(a):

    Gratulacje Marcinie, że poszedłeś odebrać. No właśnie nikt nie jest doskonały, czego niektóre osoby komentujące tu najbardziej zajadliwie chyba nie akceptują – ważne i dla nas, i dla was, żeby takie problemy dostrzegać i w miarę upływu czasu próbować je naprawiać. Także mimo małej porażki w pewnym sensie jest też zwycięstwo – niewypartej prawdy :-) Raportuj

  39. mike278 napisał(a):

    a dystans to maja fakt. Raportuj

  40. Tricki napisał(a):

    Paqnie Rzeczniku głuch telefon to ocena nie jako za całokształt . Np moja sytuacja z BOK:

    najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

    Jak to wytłumaczyć?

    dużo zrobiliście dla obniżenia cen ale jeszcze duzo pozostało do zrobienia -jakość jakość i jeszcze raz jakość to pięta achillesowa fioletowej sieci Raportuj

  41. norbert napisał(a):

    Co z blackberry!!!??? Raportuj

  42. Norbs napisał(a):

    Nie no powaznie mowie wiadomo coos na temat Blackberry?!!!!??? Raportuj

  43. wiktor napisał(a):

    a krotkie kody znowu nie dzialaja, a przez play24 nie moge dokonac zmian, dzwonilem do slawnego biura obslugi i mistrzostwo swiata, kogo wy tam Marcinie zatrudniacie.

    nie wiedziałem że ok telefoniczne to zakład pracy chronionej.

    wydaje na telefony duzo, ale jeśli jakość obsługi przez krótkie kody i play24 będzie taka jak jest to ucieknę do innego operatora.

    to jest nie do przyjęcia Marcinie drogi Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty