Tako rzecze rzecznik Play

Sony Ericsson Cedar w ofercie podstawowej i zmiana cen

W dniu dzisiejszym do oferty podstawowej wchodzi nowy model telefonu:

Sony Ericsson Cedar

Oferuje użytkownikom wiele możliwości szybkiego i łatwego przeglądania Internetu, dzięki funkcjom takim jak 3G HSDPA, a także zapewnia szybki dostęp do serwerów poczty elektronicznej i portali społecznościowych. Aparatem fotograficznym 2 Mpix można uwiecznić każdą chwile i przesłać zdjęcie wiadomością MMS lub wysłać na portal społecznościowy – Facebook. Telefon posiada wejście typu jack 3,5 mm oraz aplikacje Track ID do rozpoznawania muzyki.


Od jutra zmieniamy ceny następującego modelu:

HTC HD7

Jeden z pierwszych smartfonów działających pod kontrolą nowego Systemu Operacyjnego Windows Phone 7. Użytkownik otrzymuje zupełnie nowe podejście do interfejsu ? niezwykle intuicyjne i sprawne nawigowanie w parze z wydajnością i atrakcyjnym wyglądem. Procesor 1 GHZ i 512 MB pamięci RAM zapewniają doskonałą wydajność. Natomiast aparat fotograficzny 5 MPix posiada funkcję Auto Fokus i lampę LED.

Od 25.01 wycofujemy z oferty następujące modele:

LG KP170, Nokia 1209, Nokia 1661, Nokia 2680, Nokia 3110 classic oraz Samsung S7220 Ultra Classic

Informujemy również, że od 08.02 wycofujemy z oferty następujące modele:

LG KM900 Arena, LG KS360, Nokia 3600, Nokia 7310 Supernova, Sony Ericsson C905, Samsung S5200 oraz Samsung S3310

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    A któryś z nich jest 4g ready ? Raportuj

    • Luk Skajłoker napisał(a):

      4G (Play) Ready :-)

      No właśnie, skoro Play twórczo wymyślił sobie taką kategorię, to powinien podawać, czy jest Ready, czy nie.
      Co za szydera. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        To tak jak telewizory HD ready z rozdzielczością 720 dpi nigdy nie będą full HD 1080 dpi.
        Tak play wymyślił głupotę. Ta cała sieć to jest PLAY 4G READY dla mnie 4G to LTE i będę się śmiał z każdej reklamy HSPA+ jako 4G. Raportuj

        • davidcie napisał(a):

          Zgadzam się, że to trochę nadużycie ale też może część Polaków zachęci do korzystania z mobilnego i na tym zyskamy wszyscy na inwestycjach w rozwój infrastruktury oraz ew. szybsze wprowadzenie 4G (jest popyt to i podaż się zwiększy).

          Ciekawe tylko jak zostanie nazwana technologia 4G jak będzie wchodzić do Polski za kilka lat – Full 4G? :-) Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Full 4G bo im nazewnictwa braknie jak każde nowe technologie będą nazywać w ten sposób. Raportuj

            • Łukasz Tomczyk napisał(a):

              czesc widziałeś stronę główna PALY jest o tym 4g
              podobno htc wilfire może pracować w hspa+ ciekawe jakim cudem to samo z samsungiem galaxi i5500
              one sa na hspa na hspa+ to raczej nie
              no chyba ze oni uważają tylko ze am 900 to sie nadaje do 4G
              chyab kolejna wtopa zaraz po tym 4g Raportuj

            • Łukasz Tomczyk napisał(a):

              to samo z galaxi tab one sa na 900 ale hspa
              wiec nie mogą być uważane za 4G relay bo nie obsługują hspa+ bo ta własnie nazwa play siecia 4G
              porażka Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Wildfire ma bardzo słaby modem do 3,6 mbps.
              A o galaxy S nic nie pisze ?
              Przecież on ma modem HSUPA to powinno być. Raportuj

        • serb napisał(a):

          Niestety muszę przyznać racje, bo o ile rozbudowywanie zasięgu HSPA jest ok, to wmawianie ludziom, że jest to zasięg 4G Ready, no to już marketingowa papka. Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          A co Ci Jahu po telewizorze FHD skoro 99,9% materiałów to przekonwertowana cyfra a nawet analog? Raportuj

    • Rogi napisał(a):

      Hihi ;) Raportuj

  2. press2play / Th0mas napisał(a):

    A PS3? Jakieś obniżki? Raportuj

  3. RAFI napisał(a):

    Panie Rzeczniku
    Jak to jest że znowu na Blogu nie ma konkretów a wszystkie portale telekomunikacyjne przedstawiają szerzej nową ofertę internetu. M.in. pod tym adresem http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,89…. możemy się dowiedziec że "w Play w dalszym ciągu nałożone będą ograniczenia – 1 Mbit/s w przypadku oferty mobilnego internetu Play Online oraz 2Mbit/s w przypadku telefonów."
    Pytam się o co chodzi? Wczesniej na tym blogu można było wyczytac że internet w Play przyspieszy. Zaufałem Wam i zakupiłem ofertę Playonline (u innego operatora skonczyła mi się umowa, i czekam grzecznie na obiecaną większą prędkość) a tu dziś dowiaduje się że owszem prędkość bedzie większa ale nie dla użytkowników Playonline. Jeżeli tak ma wyglądać Wasza dalsza oferta i oszukiwanie swoich abonentów to życzę dalszych "sukcesów" bo wszyscy sobie mogą zacząć przypominać jak wrócić do W3 Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Konferencja poświęcona była zasięgowi, nie szybkościom i ofertom. O tym będziemy mówić na innych konferencjach prasowych.Raportuj

      • RAFI napisał(a):

        to skąd w takim razie portale branżowe m.in http://www.telepolis.pl/news.php?id=20504 mają takie wieści cytuje: "Klienci korzystający z dedykowanych ofert Play Online będą korzystali z sieci UMTS900 z ograniczeniem do 1 Mb/s. Klienci korzystający z ofert głosowych (z lub bez pakietów) będą w stanie osiągnąć prędkość oscylującą wokół 2 Mb/s w sieci UMTS900."

        Jeżeli test to nieprawda to zdementujcie to Raportuj

        • jahu napisał(a):

          2 mb/s w smartfonach mogę potwierdzić bo słyszałem na konferencji oglądając ją na portalu gsmonline. Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          Tu nie ma co dementować, gdyż to są aktualne oferty.
          Czyli jak mam wykupiony pakiet 100MB to właśnie 2Mb/s mogę osiągnąć.
          Jak mam Play On Line to limit prędkości wynosi 1Mb/s (lub 512Kb/s w opcji z transferem 2GB)
          Czemu tak jest? Mnie nie pytaj ;). Raportuj

          • jahu napisał(a):

            100 razy lepiej mieć neta w smartfonie nie dość że lepsza prędkość to jeszcze możliwość korzystania z zasięgu 2g play(czyli pełnej infrastruktury play) czego nie może zrobić normalny play online. Ja korzystam obecnie z Galaxy S jako router. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Zasięg jest bardzo ważny ale przecież prędkości też są ważne bo po to robicie HSPA+ żeby mieć możliwość zwiększenia prędkości i zasięgu o większą liczbę osób. Zadbajcie o dobre łącza chociaż takie jak ma Plus. Wszyscy czekają na zwiększenie prędkości i poprawę jakości sieci i internetu. Bo to co macie na niektórych nadajnikach to włosy dęba stają. Pisałem wam o tym ale wy nie robicie z tym nic niestety. Według was jest wszystko cacy i fajnie. Raportuj

      • hehe napisał(a):

        nowe taryfy beda sygnowane 4G z super zasiegiem ze sputnika 8G i nowa jakoscia

        Kliencie nie martw sie!!! Nasza najnowsza technologia ktora mamy pierwsi na swiecie czyni cuda, odstaw wiaderka, od dzisiaj nie musisz z nimi biegac by lapac szybkie GB w calej polsce SPUTNIKU z marsa 8G zapewnia lacznosc miedzy planetarna
        druczkiem ps.kliencie nasze 8G dziala w bardzo waskim pasmie zalecamy stosowanie bardzo silnych srodkow "wyskokowych" przed uzyciem polaczenia galaktycznego
        ps.2 jesli nie uzyskales stabilnego polaczenia oznacza ze aplikacja srodka pomocniczego sie nie powiodla, zalecamy uzycie hiper mocnej nalewki z gruszek

        a w waszym bok siedzi zielony ludzik z MTV i czulkami naciska konsole Raportuj

    • bartolinio napisał(a):

      nie długo kończy mi się umowa na playonline więc pora rozglądnąć się u konkurencji, pod tym względem mój kredyt zaufania się skończył (po ostatniej "konferencji") Raportuj

  4. Kamil napisał(a):

    Trochę mizerna ta obniżka HTC HD7 :/ Niedługo kończy mi się umowa i chciałbym nabyć ten telefon ale cena 1149 w LongPlay Internet 69 to trochę przesada… Raportuj

  5. jahu napisał(a):

    Najbardziej śmieszy mnie fakt że play obecnie nie posiada żadnego modemu HSPA+ który wykorzystywałby umts900. To jest smutne niestety. I nie mówicie mi o E1820 bo nie ma on zakresu umts900. Raportuj

    • Farba101 napisał(a):

      Mnie właśnie kończy sie umowa na Playonline 28 lutego i teraz nie wiem co robić. Wstrzymać się z przedłużeniem czy wziąść umowe na 12 miesiecy bez modemu czy na 18 z modemem. Myślałem o Huawei E5832 ale teraz juz nie wiem sam. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Jak ci się nie pili to nie przedłużaj tylko wskocz na czas nieokreślony. Będziesz mógł zawsze z miesięcznym okresem wypowiedzenia uwolnić się :) Raportuj

        • Farba101 napisał(a):

          Ale mam net dla abonentów wiec jak skonczy sie umowa bym płacił 80zł a nie 45 zł za 10gb jak teraz. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            5. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, przy zawarciu umowy w ramach oferty Play Online 10GB, abonent otrzymuje rabat na Abonament w wysokości 35 zł brutto przez 18 pełnych Okresów Rozliczeniowych oraz po przekształceniu Umowy w Umowę na czas nieokreślony, co oznacza, że wartość miesięcznego Abonamentu wyniesie 45 zł brutto. W przypadku abonentów, którzy przy zawieraniu Umowy oka?ą specjalny kupon promocyjny lub specjalny kod promocyjny, o których mowa w pkt 13 i 14 niniejszej Oferty Promocyjnej, naliczany będzie dodatkowy rabat w wysokości 44 zł brutto przez 2 pierwsze pełne Okresy Rozliczeniowe, co oznacza, że wartość miesięcznego Abonamentu przez dwa pierwsze, pełne Okresy Rozliczeniowe wyniesie 1 zł brutto.
            I kto miał rację !
            Link do regulaminu http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Oferta_ProRaportuj

            • Farba101 napisał(a):

              Nie no szacunek Jahu. Po co mam dzwonic na infolinie skoro mam Ciebie:) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Praktycznie każda umowa ma taki zapis.
              Wychodzę z tego założenia że nowa umowa mi nic nie daje lepiej mieć umowę na czas nieokreślony.
              A tym bardziej na play online :)
              PS: BOK by ci tego nie powiedział bo by się zapętlił :) Raportuj

            • Farba101 napisał(a):

              No właśnie BOK mi powiedział, że jak nie przedłuże to będę płacił 80zł wieć im zaufałem:)A szczerze mówiąc po ciągłym czytaniu w pracy wszelakich norm nie mam najmniejszej ochoty wczytywać sie jeszcze w regulaminy:) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Mi tak przy przedłużaniu iplusa powiedzieli że lepiej mi wyjdzie zostawić na czas nieokreślony to co mam niż przedłużać. Bo jakbym przedłużył może miałbym lepsze warunki pod względem limitu ale gorsze pod względem prędkości bo obcinali by mi do 2 mb/s a u mnie w mieście plus ma średnio 3-4 mb/s. Teraz mam pobieracza za darmo a po przedłużeniu musiałbym płacić. Raportuj

            • blablabla napisał(a):

              Sprawdź zapis w umowie.
              Jahu ma rację jeśli chodzi o OBECNE umowy, w starych mogło być inaczej ( i chyba było inaczej) i całkiem możliwe że wraz z końcem promocji opłata rośnie do cennikowej.
              Lepiej to sprawdź, bo potem może być rozczarowanie. Raportuj

    • davidcie napisał(a):

      No przecież jest napisane że od marca ma być taki zasięg… ale trochę nam dyskusja zjeżdża na temat inny niż to co jest w poście Marcina. Raportuj

  6. RAFI napisał(a):

    jest modem Huawei E5832 z funkcją WiFi i ma UMTS900 Raportuj

  7. ben napisał(a):

    I tak pewnie nie będzie tego telefonu więc co za różnica ile kosztuje i w jakiej taryfie… A te całe 4G, to TP ma niezłą polewkę z tego :))) ale cóż zrobić Play w końcu przegina ze swoim marketingiem i z tym że są the best a w rzeczywistości wszystko ledwo zipie u nich… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Nie potrzebnie się wygłupili z tym nazewnictwem.
      Orange niby ma HSPA+ DC 42 mb/s ciekawy jestem jak to chodzi ale pewnie prędko się nie przekonam bo zanim u mnie dadzą coś nowego to w okolicznych wioska zacznie już być na porządku dziennym. A miasto 86tys jest daleko w tyle z technologiami.
      Raportuj

  8. davidcie napisał(a):

    A ja się cieszę, że część telefonów wypada z oferty. Moim zdaniem lepiej mieć mniejszy katalog ale dzięki temu móc skoncentrować się na ich dostępności. Ostatnio w firmie byliśmy zmuszeni do wzięcia kilku Galaxy S zamiast iPhone 4 tylko ze względu na to, że nikt nie wie kiedy będzie dostawa… trochę jak w starych czasach – ustaw się w kolejce, zobaczymy czy dożyjesz ;-) Fajnie byłoby po prostu wiedzieć, skąd te problemy z dostępnością. Raportuj

  9. davidcie napisał(a):

    A dlaczego tak uważasz? :-) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Dlatego że sam mam Galaxy S i jest to bardzo dobry telefon. Według niektórych testów lepszy od iphona. Raportuj

      • davidcie napisał(a):

        To prawda według wielu tak. Ja prywatnie mam iP 3G i też jestem bardzo zadowolony… więc pewnie częściowo zależy od osobistych preferencji systemu operacyjnego. Ważniejsze chyba jest jednak to, że chcieliśmy telefon A, a musieliśmy wziąć B bo ciężarówka z A utknęła w maszynie czasu i nie wiadomo kiedy z niej wyjedzie :-) Raportuj

      • davidcie napisał(a):

        Jak wspominałem w poście najsmutniejsze jest to, że nie ma informacji "dlaczego". Jako klient mogę poczekać ale brak komunikacji o powodach czekania nie jest okej w dzisiejszych czasach. Trochę się dziwię Marcinie, dlaczego nie napiszesz jakiegoś podsumowania sytuacji na blogu: z prawdziwymi powodami. Fajnie byłoby wiedzieć! Ciekawe, że problem dostaw dotyczy o ile wiem tylko Play? Raportuj

  10. maciej napisał(a):

    ponieważ nikt z obsługi Play – ani własciciel bloga nie zauwazył 2x wpisu (blog nie powinien być komunikacja w jedna strone), wklejam ponownie

    z dodatkowa informacja, ze juz wysłałem skarge do UKE i UOKIK

    ———————————-
    PYTANIE DO RZECZNIKA – PROSZE O PRZEMYŚLENIE ODPOWIEDZI, bo mam zamiar sprawe skierowac do UOKIK

    Dotyczy rozwiazania umowy:

    1) dlaczego obecnie NIE mozna rozwiazać umowy w salonach Play?
    2) dlaczego Play nie poinformował o tego typu zmianach swoich abonentów?

    3) wysłałem wypowiedzenie mailem (załacznik skan dokumentu wypowiedzenia z podpisem), czy zostanie ta forma wypowiedzenia przyjeta przez Play? zwracam uwage, że podpisujac umowę punkt 9 mówi o pisemnym wypowiedzeniu, wysłanie skanu wypowiedzenia mailem jak najbardziej spełnia wymogi 'pisma'

    – w salonach twierdzą, że wypowiedzenie powinno byc wysłane pocztą, daja takze drukowane/kserowane wzory wypowiedzenia, twierdza takze że nie przyjmuja juz wypowiedzen w salonach od co najmniej pół roku

    4) dlaczego Play nie potrafił zredagować wzoru pisma, skoro od pół roku (!!!) salony nie przyjmują wypowiedzeń, jednak daja klientom wzory, które maja miejsca przeznaczone na podpis sprzedawcy w salonie, pieczatke sprzedawcy, numer SID, a dodatkowo w nagłówku podaja adres firmy, gdy tymczasem w salonach zaznaczają, zeby absolutnie tam NIE wysyłac wypowiedzenia, ale na zwykła skrytkę pocztową.

    – w salonach mówia takze o dokładnym wypełnieniu formularza, a są tam takie rubryki jak: PESEL, NIP, a takze HASŁO, którego nie powinny znac osoby postronne.

    5) w związku z tym, jesli ktos postronny wejdzie w posiadanie tego wypowiedzenia (przypominam adres wysyłki to SKRYTKA pocztowa, nikt wiec nie odbierze ewentualnych poleconych), a nastepnie zamówi jakieś usługi, lub podpisze umowę, kto bedzie za tego typu kradziez odpowiedzialny????

    jeszcze jedna uwaga – Play olewa klientów poprzez NIE działanie BOK (a takze Play24, kiepska jakość rozmów, czy nieskie szybkosci internetu, itd), czy to jest jakas wytyczna nowego prezesa czy linia polityki firmy?

    – bo ZAKAZ przyjmowania wymówień i ZMUSZANIE klientów do ich wysyłania pocztą oczywiscie jest utrudnieniem i liczeniem po cichu, ze na czas te wypowiedzenia nie dotra. zawsze można takze twierdzic, że przeciez nigdy nie dotarły, czego juz sie nie da zrobić, jesli w salonie ktos sie podpisze!

    dzisiaj jedna osoba w salonie twierdziła, ze szybkość może (!) być zwiekszona… co to znaczy? Że Play zaczyna bawić sie na bardziej uprzywilejowanych? Albo ze znajomościami? Twierdziła takze, ze ci co maja 10GB mają szybsze predkosci – czy cos mnie omineło? Bo na 100% jak ja podpisywałem umowe, szybkość maksymalna była JEDNA – 1gbps.

    To już nagle nie trzeba robic zmian technicznych na BTS/masztach? Czy ta akcja zwiększania prędkosci, która przesunęła się o pare miesięcy, to jakies bajki?

    Co to znaczy -ze znowu Play kłamie czy że znowu pracownicy Paly fantazjuja i podaja fałszywe informacje klientom??? czy ktos panuje nad tym co dzieje się w tej firmie??

    I jeszcze cos zastanawia mnie ile razy Play po prostu nie łaczy telefonów.

    Bo co jakis czas kazdy z nas zapewne słyszy 'abonent tymczasowo nieobecny' – myslałem, że moze jest to wina innej sieci, albo ktos ma wyłaczony telefon.

    Ale wczoraj okazało się, że telefon 'obok' nie odpowiedział – oczywiście gdyby ktoś nie zrozumiał – był włączony, w sieci i zasiegu. Dopiero za drugim razem udało mi sie połaczyc prawidłowo… to dało mi bardzo wiele do myslenia. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Mogłeś chociaż zmienić ten 1gbps na 1mbps :)
      To ja ponowię odpowiedź w sprawie umowy http://blogplay.pl/2011/01/google-calendar-smsy/#Raportuj

    • davidcie napisał(a):

      Konieczność rozwiązania umowy pisemnie jest standardem generalnie, i to nie tylko w Play ale i innych większych firmach. Przesłanie skanu mailem nie jest drogą pisemną (!), faktur też nie można wysyłać pocztą elektroniczną (i wypowiadały się na ten temat sądy) – dopiero od nowego roku można podpisać z kontrahentem zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych.

      Zgodzę się jedynie z pkt. 4 i nieaktualnym pismem z polami, których nie można / nie powinno się wypełniać. Czy aktualnego wzoru nie ma na stronie Play? Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Pisałem mu o tym ale nie słucha. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        no chciałem ci merytorycznie odpowiedzieć, ale widać cenzor blokuje moje wpisy Raportuj

      • maciej napisał(a):

        nie bede pisał wszystkiego, skoro Play cenzuruje prawde, ale musze sprostowac twoja mylna informację, jakoby faktur nie mozna było wysyłac mailem

        robi to wiele firm od DAWNA w tym takze Play, zapewne napisałes jakąś półprawdę Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Ale nie skany. I muszą być podpisane certyfikowanym podpisem elektronicznym. Raportuj

          • davidcie napisał(a):

            Dokładnie tak jak napisał jahu. Wpisz sobie w google "faktury elektroniczne" i poczytaj trochę, i co się zmieniło dopiero od począku tego (2011) roku. Raportuj

            • Burak napisał(a):

              Już 20.05.2010 NSA w wyroku I FSK 1444/09 uznał, że taki sposób dostarczenia faktury jest w pełni dopuszczalny (zwykły pdf). Raportuj

            • maciej napisał(a):

              to może – skoro jestescie takimi fachowcami – wytłumaczycie tu na forum, jakim CUDEM wiele firm, w tym Play czy UPC, wysyłały od lat faktury mailem? skoro nie mogły? Nie dość tego, UPC lata temu zmuszała odbiorców do takiego własnie formatu dostarczania faktur.

              Raz piszecie, ze mailem NIE można wysyłać faktur, a potem ze mozna

              czyli faktura przesłana faksem takze NIE jest wazna?

              co to jest pisemne wypowiedzenie… prosze o podanie wiarygodnej definicji, a nie twojego widzi mi sie

              powtarzam, bo dokonuje sie tu małej manipulacji – nie mówię o bezcelowości pisemnego wypowiedzenia, ale tak się składa ze wszystkie powazne firmy przyjmuja taka forme w salonach, w tym konkurencja Play Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Wysyłają fakturę mailem ok. Ale co innego faktura a co innego wypowiedzenie umowy.
              Każdy by mógł wysłać wypowiedzenie za ciebie wystarczyłoby znać twoje dane. Każda firma wystawiająca faktury elektroniczne musi mieć certyfikat zgodności z normami. Raportuj

            • maciej napisał(a):

              wiesz co – dowiedz się wpierw wiecej, a nie zgrywaj fachowca od prawa, bo wprowadzasz tu ludzi w bład

              moge tu wkleić – o ile to przejdzie – pierwszy lepszy artykuł z gazety Prawnej traktujacy o wypowiedzeniach
              —–
              Czy wypowiedzenie umowy przesłane faksem lub e-mailem jest skuteczne

              Zgodnie z art. 77 par. 2 kodeksu cywilnego, jeżeli umowa została zawarta w formie pisemnej, wypowiedzenie umowy powinno być stwierdzone pismem. Wbrew pozorom nie oznacza to jednak, że w określonych sytuacjach wypowiedzenie w innej formie nie będzie skuteczne.
              Zobacz także:
              Zwolnienie z pracy skuteczne bez podpisu pracownika

              Jarosław Chałas, partner zarządzający Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy
              Galeria zdjęć: 1 z 1

              Nieporozumienia co do skuteczności wypowiedzeń składanych w innej formie niż forma pisemna biorą się stąd, że cytowany wyżej przepis nie przewiduje sankcji za niezachowanie formy pisemnej wypowiedzenia. Zgodnie z art. 74 par. 1 kodeksu cywilnego (k.c.) zastrzeżenie formy pisemnej bez rygoru nieważności wywołuje jedynie utrudnienia dowodowe w postępowaniu przed sądem (brak możliwości prowadzenia dowodu ze świadków). Ograniczeń dowodowych nie stosuje jednak w przypadku czynności prawnych w stosunkach między przedsiębiorcami (art. 74 par. 3 k.c.). Należy więc wyprowadzić z tego ogólny wniosek, że wypowiedzenie zawartej na piśmie umowy między przedsiębiorcami jest skuteczne, niezależnie od formy w jakiej wypowiedzenia zostaje złożone. Dlatego też w relacjach między przedsiębiorcami przyjmuje się, że przekazanie wypowiedzenia faksem lub mailem jest skuteczne, gdyż daje możliwość zapoznania się z oświadczeniem o wypowiedzeniu, mimo że nie spełnia wymogu pisemności określonego w art. 77 par. 2 k.c.

              Powyższe zasady będą miały zastosowanie w przypadku, jeżeli umowa milczy na temat sposobu jej wypowiedzenia. Jeżeli bowiem w umowie zastrzeżono określone wymogi co do procedury wypowiedzenia umowy, to będą one miały pierwszeństwo. Nie ma bowiem przeszkód, aby w umowie określić szczególny tryb wypowiedzenia (np. oświadczenie wysłane listem poleconym na określony adres, czy też obowiązek zachowania formy pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi). Istotne jest przy tym, żeby umowa określała sankcję za naruszenie procedury lub złożenie wypowiedzenia w innej formie – powinno się zastrzec wyraźnie rygor nieważności. W przeciwnym razie może się okazać, że pomimo zapisu w umowie, nakazującego zachowanie określonej formy wypowiedzenia, złożenie wypowiedzenia w innej formie, mimo formalnej niezgodności z umową będzie w pełni skuteczne.

              Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
              Artykuł z dnia: 2010-05-04 Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Sam sobie przeczysz. Raportuj

            • maciej napisał(a):

              a co do twojego – maja przyjmować w salonach:
              —————————
              W odpowiedzi uprzejmie informuję, że rezygnacja z korzystania z usług świadczonych przez firmę Play powinna wpłynąć na 30 dni przed wygaśnięciem umowy (liczone od daty otrzymania dokumentu). Pragnę przy tym poinformować, że we wspomnianym piśmie należy zawrzeć następujące informacje: numer telefonu, hasło abonenckie i własnoręczny podpis.

              Dokument zawierający prośbę o rozwiązanie umowy należy przesłać na adres korespondencyjny:
              P4 sp. z o.o.
              skrytka pocztowa 4
              62-056 Komorniki

              W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
              elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl.

              W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszam do wypełnienia ankiety
              znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playonline2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
              pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
              poświęcony czas.

              Z poważaniem
              Edyta Makowska
              konsultant back office ds. obsługi klienta Raportuj

            • maciej napisał(a):

              chyba jednak nie przeczytałes Chałasa Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Gościowi chodziło o dokumenty które nie wymagają podpisu.
              Po drugie wiesz jaki bok jest a podpierasz się ich opinią. Oni mają 500 opinii na jeden temat. Ja bardziej wierzę play4you1 niż tej Pani.
              Po trzecie za upublicznianie danych osobowych są powiedziane sankcje karne. Raportuj

            • maciej napisał(a):

              sorry co za bzdury wciskasz – "gosciowi" chodzi jak najbardziej o umowy, umowy musza mieć podpisy, przeczytaj jeszcze raz zanim odpiszesz

              wierzyc to sobie mozesz nawet w krasnoludki lub Sw.Mikołaja, problemem jest to jakie PRAKTYKI stosuje Play, a nie co jest prawem i kto ma rację

              wybacz, ale pisanie, nże wirzysz bardziej jednemu pracownikowi Play niz drugiemu, w tej sytuacji jest po prostu smieszne Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Znudziło mi się ciągłe obrażanie mnie. Wybacz ale po porostu nie będę już odpisywał na twoje posty. Raportuj

  11. press2play / Th0mas napisał(a):

    POMOCY! Zarejestrowałem się w PLAY24. Ale podczas rejestracji omyłkowo 2 razy podałem błędy email. Pomyliłem się w jednym symbolu. I link aktywacyjny do mnie przez to nie dotarł. Nie mogę się ani zalogować na konto, aby poprawić email. Ani zarejestrować się ponownie, bo wyskakuje komunikat, że numer należy do kogoś innego. Co robić?? Raportuj

  12. jahu napisał(a):

    Z tego co widzę to większe miasta nie doczekają się umts900. Zmienili umts2100 w HSPA+ nie mówiąc o tym nikomu. Nikt różnicy nie odczuł bo jak siedziało tak siedzi.
    Marcinie dlaczego nie dajecie relacji z konferencji wrzuciłeś jedynie prezentację. Kto nie oglądał tej konferencji to nie wie o tym. Sam to dodałeś na tej konferencji o rollout-cie nadajników umts2100. Raportuj

  13. miodowar napisał(a):

    HTC HD7 przy identycznych parametrach technicznych co SGS (HD7 ma nawet gorszy wyświetlacz) jest od niego 3 razy droższy w LP69 INTERNET! O zgrozo! Raportuj

  14. rozzi napisał(a):

    a może byście cenę hd2 obniżyli? Raportuj

  15. jahu napisał(a):

    Dobre pytanie!
    Modem E1820 przyda się w miastach. Bo z tego co mówi Marcin uruchomili technologię HSPA+ także na umts2100. Raportuj

  16. mikolajj napisał(a):

    nie mogę znaleźć regulaminu składania/rozwiązywania zgłoszeń. mógłby mi ktoś tu wrzucić link? Raportuj

  17. mar napisał(a):

    Może się ktoś zająć moim zgłoszeniem na Play 24,bo jakieś cyrki w moim abonamencie wyszły – 26786510Raportuj

  18. pino inowroclaw napisał(a):

    ale ten telefon jest brzydki Raportuj

  19. hehe napisał(a):

    Bardzo przepraszam w tekscie wpisu jest blad… "dzięki funkcjom takim jak 3G HSDPA"

    a powinno byc

    "dzięki funkcjom takim jak 4G HSDPA" Raportuj

  20. Adam napisał(a):

    Mam pytanie czy nie możecie w swojej ofercie ująć telefonów typu SLIDER – to jest z rozsuwanymi klapkami ale pionowo. To znaczy nie bocznie typu Qwerty. Te telefony są teraz nieosiągalne, a dla mnie są najlepszym rozwiązaniem. Są to szybkie i praktyczne rozwiązania jeżeli chodzi o odbiór połączeń telefonicznych i ich zakończenie. Nie mam nic przeciwko temu żeby też był tak modny obecnie dotykowy jakiś ekran, ale dla mnie nie jest to praktyczne. Powiem, że teraz mam dotykowca – HTC ale jest to klepanie i głaskanie ekranu, łączenie palcami w dotyku niechcianych połączeń, walczenie z zakończeniem rozmowy bo ekran zgasł a nadal trzeba go włączać, klepać pukać itp. Porażka i jest to mój pierwszy i ostatni dotykowiec i klepacz. Raportuj

  21. Adam napisał(a):

    Ja chcialbym coś niewygórowanie drogiego ale solidnego. Takie były Samsungi jako rozsuwane były niezawodne, a miałem już ich kilka i przez wiele lat i nic się nie psuło. Natomiast slyszalem że Slider w wydaniu Nokii to ich fiasko. Np. Nokia X3 to dla mnie tandetna i delikatnie ujmując plastikowa mydelnica. Uważam, że starsze modele Samsungów były o wiele solidniejsze. Proszę więc o rozważenie dostępności SLIDERÓW z przyciskami po rozsunięciu. Dodaję, że w lutym będę zawieral drugi abonament w longpley 69 ale nie mam nic z nowoczesnych i dość solidnych sliderów w niewygurowanych cenach, to jest nie za doplatą dodatkowo ok. 1200zł. Raportuj

    • gość napisał(a):

      Weź tego cedara wytrzymały,solidny może wygląd nie każdemu pasuje,szybki internet i ma hspa choć tego nie napisali,zdjęcia nawet niezłe jak na 2mpix,tylko ma dość cichy głośnik,na słuchawkach się najlepiej sprawdza to taki pół walkmen,do i neta na pakiet,i do rozmów,i pisania całkiem tanio. Raportuj

  22. Adam napisał(a):

    Dlaczego Nokia 6710 – rozsuwana w abonamencie Longplay 69 jest tak droga kiedy caly aparat w wolnej sprzedaży można kupić za 900 zł., a w Play jest za płatnocią ok. 550 zł., kiedy za Wildfire płaci się ok. 100 zł., a ten kosztuje od 900 do 1200zł. Proszę o wyrozumiałość dla osoby która przez wiele lat przywykła do pewnej, praktycznej i szybkiej obsługi połączeń w aparatach typu Slider. Nie mówiąc, że guziki w wybiorze numerów są także pewniejsze w obsłudze męskich opuszków. Raportuj

  23. […] PLAY wprowadza kolejne zmiany w swojej bogatej liście telefonów. W ofercie podstawowej pojawi się jedna nowość, jeden z dotychczasowych modeli zmieni swoje ceny, a kilka innych zostanie wycofanych ze sprzedaży. źródło: BLOGPLAY […]Raportuj

  24. jacwis11 napisał(a):

    kolejny low end :( Raportuj

  25. tit napisał(a):

    Ale jak dobrze patrzę to ten telefon nie ma zakresu UMTS 900 tylko UMTS850 a więc nie będzie miał zasięgu na U900 więc nie jest to telefon 4G. po co takie telefony sprzedajecie klientom? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty