Tako rzecze rzecznik Play

Zmiana ceny za połączenie z BOK w prepaid

Z początkiem marca cena za połączenie z BOK w ofertach pre-paid będzie wynosiła 1,5 zł. Poniżej znajdziecie aktualne cenniki.

Szybkie porównanie zgodne z cennikami na dzień 19 stycznia 2011:

  • Orange One ? 1,50 PLN,
  • Simplus, 36.6 ? 1,97 PLN,
  • Tak Tak ? 2,44 PLN,
  • Heyah ? 1,00 PLN (w tym przypadku płacimy za każdą rozpoczętą minutę)

Cennik Oferty Play_zmieniony dnia 2.03.2011

Cennik Oferty Nowy Play na Karte _zmieniony dnia 2.03.2011

Cennik Oferty Play Fresh_zmieniony dnia 2.03.2011

Komentarze

  1. narkoman napisał(a):

    Zdziercy, za jakość tego BOK, to Wy powinniście płacić dzwoniącym… Raportuj

    • Piotr Boruta napisał(a):

      tak często dzwonisz do BOK?
      mam numer w Play od początku – jeszcze nigdy nie dzwoniłem do konsultanta. Jeżeli już miałem jakąś sprawę to pisałem na Play24. Raportuj

      • davidcie napisał(a):

        Identycznie jak przedmówca :-) Nie miałem nigdy potrzeby dzwonić. Raportuj

      • Robson napisał(a):

        Mam tak samo! :) Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        No widzisz.
        Ja musialem zadzwonic i zeby bylo smieszniej, konsultant powiedzial
        "prosze chwilke poczkac"
        Po czym sie rozlaczyl, pomyslalem no ok oddzwoni, NIE oddzwonil.

        Ale mam tez dobre doswiadczenie z BOK w PLAY.
        Konsultant wprowadzil mnie w blad (bo sam zostal w niego wprowadzony, przez przelozonego – to wlasnie od tych "specjalistow do spraw" powinno sie zaczac) po czym oddzwonil do mnie z przeprosinami, chociaz uwazam, ze nie musial.
        Szczerze to nie mozna miec pretensji do ludzi, ktorzy z nami rozmawiaja, bo niektorzy pracuja tam od tygodnia… zdarzaja sie tez tacy konsultanci jak opisani wyzej – czyli tzw. perelki bo mozna sie z nimi dogadac, a jak nawala to przeprosza.

        Ale do ich przelozonych juz jak najbardziej tak. Raportuj

        • Michał napisał(a):

          Taa, to rozłączanie jest najbardziej żenujące. Misie wyżej – skoro nie dzwoniliście do BOK, to nie możecie nic powiedzieć o jego jakości. Ja dzwoniłem, podobnie jak i do innych operatorów i ujmę to tak – BOK Play zasłużenie w każdej ankiecie jest oceniany najgorzej. Nigdzie nie spotkałem się z taką niekompetencją (skomplikowane sprawy nie kończą się na jednym telefonie), czy na wspomnianym wyżej rozłączeniu. Nie wiem czemu, może konsultant nie umiał pomóc… Raz miałem sytuację, że też powiedział – proszę poczekać i rozłaczenie, drugim razem, po przywitaniu i przedstaiweniu problemu – rozłączenie. To nie były działania przypadkowe. Dość powiedzieć, ze za każdym razem ta wątpliwa przyjemność kosztowała 1 złoty, teraz będzie o 50% więcej. Raportuj

      • Ekolog napisał(a):

        Przez Play24 czekasz tygodniami na trudniejszą odpowiedź. Żenada!!! Raportuj

    • Maciej Sopolak napisał(a):

      No ale po co mają poprawiać jakość usług BOK? Przecież to kosztuje… Najlepiej się zarabia podnosząc ceny usług a nie ich jakość.

      Z księżyca się urwałeś? Raportuj

    • kugar13 napisał(a):

      Masz calkowita racje Opiszę chamstwo w bok w pley,na moje pytanie padały odpowiedzi typu: może nie ma takiego numeru, ja nie wiem,co ja panu poradzę,rozmowa była przełaczona na głośnik cała zmiana doskonale sie bawiła co chwila salwy śmiechu(sielanka)na moje stwierdzenie ‚słyszę,że to bardzo śmieszne jest’ pada odp.no koledzy akurat nie mają zgłoszeń i i i zaczął sie jąkać i nieudolnie tłumaczyć,zaraz po rozmowie dostaje sms że nr.tel.do bok w play to*600 a nie *500 żenada może ktoś podpowie gdzie jeszcze mozna to opisaćRaportuj

  2. t_d napisał(a):

    Fajny cennik fresza :P

    Tabelka 5, pkt 17 i 18 – Deja vu? ;) Raportuj

  3. Sławek napisał(a):

    A w poprzednim wpisie: „Wojtku, proszę trzymajmy się starej dobrej zasady, że nie komentujemy ofert konkurencji. ”

    Przytoczenie cennika innych operatorów jest takim właśnie komentarzem… Szybo Zmieniasz poglądy, Marcinie.Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Sławek to konkretna informacja. Pewnie nie wszyscy zdają sobie sprawę ile kosztuje połaczenie na BOK. Na naszych konferencjach zawsze porównujemy nasze oferty do ofert konkurencji. Nie widzę w tym nic złego. Widać kto ma najwyższą cenę, widać kto ma najniższą. Raportuj

  4. Pijo napisał(a):

    W Heyah jest 1zl za minutę połaczenia z BOK. Raportuj

  5. Maniek napisał(a):

    Tu link do urządzenia które ma PRAWDZIWE 4G

    Fritz!Box 6840: router LTE http://www.telix.pl/artykul/fritz!box-6840–routeRaportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Czy to jest temat o 4G? NIe, więc zapchajcie się minusowymi, zardzewiałymi bułkami i nie komentujcie, gdy nie macie nic do powiedzenia …

      BTW, po co link do telix.pl? Ten serwis telekomunikacyjny od grudnia "pomylił się" już kilkanaście razy (oczywiście albo na korzyść Plusa albo na niekorzyść Play). Przy okazji ciekawe ile łoży Plus na utrzymanie serwisu telix.pl ;p Raportuj

  6. Adam Sikorski napisał(a):

    oj maniek :P LTE to 3,9G xD
    Sławku, Marcinowi w poprzednim wpisie chodziło chyba o komentowanie ofert, promocji i nowości. Cennik połączenia z BOK to coś co "musi być" to nie żadna promocja ani nowość. Raportuj

  7. Qper napisał(a):

    Co tu komentować. Żeby jakość szła w parze z ceną… Raportuj

  8. Mr. X napisał(a):

    Czyli należy się cieszyć :] Cytując Kazika:

    "Hej hej hej, hej hej hej
    Inni mają jeszcze gorzej " Raportuj

  9. BOK PLAY ;/ napisał(a):

    i 3zl mogę płacić byle tylko jakość usług była konkretna. A tak za 1,5zł dowiem się, że albo wszystko jest wporządku, albo iż w ciągu 30 DNI to załatwią. Raportuj

  10. Wyczesany Kudłatek napisał(a):

    no nic, przechodze do Heyah – zawsze to taniej Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Oczywiście masz prawo, ale chyba jest jednak drożej. Raportuj

      • MlodaFoka napisał(a):

        ale w Heyah sa polaczenia na Ukraine za 69gr a czesto uzywam. Czy w play beda pakiety tak jak ostatnio??? Byly super kupowalbym co miesiac :) Raportuj

        • Niezadowolony Klient napisał(a):

          jeśli masz na myśli pakiet 20min do Unii za 10zł to w pre-paidzie po zmianie taryfy PlayFresh można było znowu go aktywować ale tracimy wówczas inne niewykorzystane pakiety dodatkowe itd. jednak w kwestii samego pakietu międzynarodowego to w teorii można było go aktywować nieskończenie wiele razy, choć w praktyce tego nie sprawdzałem. Raportuj

  11. Rad napisał(a):

    Moim komentarzem bedzie brak komentarza Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Komentarz o tre[ci "brak komentarza" tak|e jest komentarzem świadczącym o niezbyt wysokim poziomie inteligencji autora takiego komentarza Raportuj

  12. Tomasz Synowiec napisał(a):

    Ostatnio Play24 ciągle modernizowane USSD już dawno zapomniałem jak działają i tu nagle miła niespodzianka droższe tipsariy z CALL-CENTER które i tak nic nie wiedzą. Play to jest ta poprawa z ankiety zeszłorocznej???? GRATULACJE I ZA 4G TEŻ UŚMIAŁEM SIĘ…. Raportuj

  13. Ziomal napisał(a):

    Oby tylko na podwyżkach połączeń do BOK poprzestali. Mam nadzieję że nie popsują oferty abonamentowej. Raportuj

  14. davidcie napisał(a):

    Jeśli to początek zmian na lepsze to jestem za – może część z tej podwyżki pójdzie na pracowników, część na szkolenia – a to bezpośrednio przełoży się na przyjemność korzystania z BOK. Raportuj

  15. kkczkodan napisał(a):

    ale porównanie… czyli możemy się spodziewać również takiej obsługi jak u konkurencji? kiedy, bo rozumiem że szkolenia potrwają a przeklej i wklej to i małpa potrafi więc zamiast dzwonić lepiej dołożyć i udać się do prawdziwego ogrodu zoologicznego Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      A powiedz mi – które BOK załatwi Ci sprawę na tip top, od ręki i tak, że będziesz w pełni usatysfakcjonowany? Bo wg mnie żadne – a większość zależy od szczęścia i przypadku na jak bardzo ogarniętego konsultanta się trafi… Raportuj

  16. odchodzi4 napisał(a):

    Coś mi się zdaje że w BOK play będą podwyżki dla pracowników za dobra pracę dlatego ta podwyżka żeby sfinansować większe pensje.

    A inna sprawa czy ta podwyżka ma biznesowy sens ponieważ każdemu kto ma zarejestrowany numer trzeba przysłać pisemnie info o zmianie cennika a to generuje koszta.

    Rozumiem że jak zadzwoni się do BOK z pf to obsługa będzie lepsza bo więcej płacę i wymagam, niż jak ktoś zadzwoni z z abo bo płaci tylko 1żł czyli obsługa będzie gorsza
    Raportuj

    • Robert Nasiadek napisał(a):

      Chyba wystarczy wysłać SMS z informacją. Poza tym mało kto ma zarejestrowany numer w freshu, więc nie mają do kogo wysyłać listu :-)

      Mam nadzieję, że ta podwyżka zaowocuje lepszą jakością BOK w ciągu najbliższych miesięcy. A od 1 marca pewnie będzie masa postów od ludzi, którzy oczekują magicznego podwyższenia jakości CC z dniem wejścia nowej ceny ;-) Raportuj

  17. Kwistas napisał(a):

    Proste ilość abonentów idzie w górę więc trzeba zwiększyć cenę, może dzięki podwyżce podwyższy się jakość usługi.
    Apel do wszystkich użytkowników, dzwońcie do Bok tylko w bardzo ważnych sprawach, a nie pierdołach typu jak dana promocja działa.
    Dlaczego u W3 jest też wysoka cena? Bo mają dużo użytkowników, jak widać po Heyah gdzie ma mało abonentów i jest jakby wirtualnym operatorem cena jest mniejsza. Raportuj

  18. xd52 napisał(a):

    Piękne zielone oczy Raportuj

  19. krzysiek_kili napisał(a):

    Nikt Cię przecież do korzystania nie zmusza :/ Raportuj

  20. Fred napisał(a):

    Cena za połączenie z BOK zostanie podniesiona z 1zł na 1,50zł. Dlatego celowo nie napisaliśmy ile kosztuje obecnie dodatkowo porównujemy oferty innych.

    "Grucha, czy ty naprawdę jesteś taki tępy?"
    (Fredt do Gruchy, Chłopaki nie płaczą) Raportuj

  21. Pijo napisał(a):

    @Kwistas W Heyah jest 1zl za minutę połaczenia, u innych jest to cena za całe połaczenie. Doprawdy tanio? 5 minut rozmowy to jest minimum, żeby załatwić prostą sprawę w BOU. Ja jak używałem Heyah to dzwoniłem do BOA na numer 888002222 z telefonu w innej sieci ,bo to zdecydowanie taniej wychodziło. Nie mniej Heyah z moich doświadczeń ma dobre BOA. Raportuj

  22. Wyczesany Kudłatek napisał(a):

    a zapomnialem dodac ze z koncem lutego konczy mi sie umowa i rezygnuje z Play online :) freshcie :))) i co pan na to panie rzeczniku z 4G? :)))) Raportuj

  23. hehe napisał(a):

    huhahuhe tym sie zajmie UOKiK http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-aboname… NOWA DEFINICJA 4G bedzie 2012

    manipulowanie slowami kluczowymi w celu zdezorientowania klienta ;) WSTYD
    Raportuj

  24. jowisz68 napisał(a):

    DZIWNE W ORANGE NOWY POP JEST I BYŁO 1ZŁ Raportuj

  25. Rafał napisał(a):

    Panie rzeczniku moze poprawicie jakosc BOK bo 5 razy Pan zadzwoni i za kazdym razem uslyszy Pan inna odpowiedz do tego konsultani bardzo czesto wprowadzaja w blad!prosze pomyslcie o tym zanim podniesiecie cene uslugi ktora jest do niczego,mam jak najlepsze zdanie o Play ale jesli chodzi o obsluge BOK jak najgorsze. Raportuj

  26. Qper napisał(a):

    Po wprowadzeniu nowego Play24 w dniu dzisiejszym, znowu nie działa historia doładowań.
    Dopiero co ją niedawno naprawiliście… Raportuj

  27. wroc napisał(a):

    Cena prawie jak na partyline. Różnica w tym, że po rozmowie z Waszym "partyline" rzadko ktoś jest zadowolony.

    Jeszcze jedno czy opłata jest cały czas pobierana ok. 30 sekundy? Raportuj

  28. zzzz napisał(a):

    Od kiedy obowiazuje bo w ceniku play fresh jest takie cudo ?

    obowiązujeod20.07.2011r.
    (zmienionydnia02.03.2011r.) Raportuj

  29. Jacek Jacku napisał(a):

    dokładnie, w heyah jest 1zł, ale za minutę.

    zawsze można wysłać pismo, wyjdziej taniej, a i miły list z odpowiedzią się dostanie… ;) Raportuj

  30. kl65 napisał(a):

    CennikOfertyPlayFresh
    CennikUsługTelekomunikacyjnychP4sp.zo.o.
    obowiązujeod20.07.2011r.
    (zmienionydnia02.03.2011r.) Raportuj

  31. mirekb napisał(a):

    moze z raz na 2 mies dryndne jak juz: nie moge sie polaczyc przez pół dnia(kilka razy),nie pokazuje mi na minimixie bonusu za polec play znajomemu(zaden konsultant go nie widzi w systemie ani ja pod 101),to ze nie słyszę "biiip"gdy dzwonie a jest cisza i nagle ktos odbiera,to ze minuty za e fakture jednak mozna otrzymac przed otrzymaniem 1 efaktury(tego sie konsultant dowiedzial ode mnie),to ze limit 3GB w zamioan za oplate aktywacyjną jest jedorazowy(1 nawet twierdzil ze sam sie bedzie odnawial!!) i wiele inyck mniejszych kwiatków..lepiej tam w ogóle nie dzwonic i nie korzystac z ussd bo to parodia..dobrze ze wap.24 działa za jednym kliknięciem jest git ale ze nie da sie z jego poziomu-jak z pelnego play24 aktywowac dodatkowych uslug to juz zabieg celowy.szkoda Raportuj

  32. MarXXO napisał(a):

    pracownicy BOK PLAY nie są w stanie nic nie zrobić po co jest ten BOK żeby nam pomóc nie żeby nas doić z kasy , nie działała mi usługa 7 dni w BOK nic nie zrobił z tym nic ja tylko buliłem pomogło jak osmarowałem sprawę w mediach – bo PLAY to najgorsza firma a pozytywne opinie tutaj wpisywane to myśle wpisują pracownicy Playa bo w ten sposob znależli sobie sposób na dystrybucję usług a wpisy które tu są póżniej są wykorzystywane w ich regulaminach piszcie dalej wkrótce to czego nie wyłapał marketing znajduje sie w regulaminach promocji PRZECIWKO nam KLIENTOM – PLAY to najgorsza żenada 2011 roku nie zmieniło się nic – DOJĄ Z NAS KASĘ PO BANDZIE Raportuj

  33. Klaus napisał(a):

    "f. Po upływie Okresu Zastrzeżonego Umowa przekształca się w Umowę na czas nieokreślony, przy
    czym Abonent zachowuje wysokość kwoty Abonamentu."
    Pytam, czy jest umowa terminowa kończąca się zgodnie z ustaleniami stron? Czy można taką umowę zawrzeć?? Powszechna praktyka "automatycznego" przedłużania umowy terminowej i zamiany jej na czas nieokreślony powinna być już dawno zakwalifikowana jako niedozwolona klauzula. Niestety UOKiK sednem spraw się nie zajmuje, a jedynie powierzchownymi, jednostkowymi i dodającymi splendoru. A tego typu praktyka jest nagminna i wymierzona przeciw klientom (wyjątkowa nierówność stron). Podobnie jak opłaty za połączenia reklamacyjne czy informacyjne. Kuriozum.
    Oczywiście to jest tylko sygnał. Nie uszczegóławiam, bo musiałbym pokaźny artykuł stworzyć tyle jest sprytnych zapisów lub sposobów działania ze strony praktycznie wszystkich firm "świadczących" usługi milionom klientów. Raportuj

    • Jacek Jacku napisał(a):

      zgadzam się, powinno być tak, że umowa się kończy i numer jest odłączany. nieważne, czy jesteś za granicą, czy zapomniałeś, czy czekałeś na telefon. żadnych migracji, umów na czas nieokreślony, po coś te 2 lata na zastaowienie się są! Raportuj

      • Niezadowolony Klient napisał(a):

        akurat w tym wypadku uważam, że automatyczne przedłużenie umowy jest OK, dopiero na pisemne życzenie klienta umowa ulega rozwiązaniu z dniem zakończeniu okresu zastrzeżonego, jeśli ten nie chce kontynuować dalej współpracy i zgłosi ten fakt na 30 dni przed końcem umowy.
        Raczej większość klientów ma numer dłużej niż tylko na okres zastrzeżony, więc nie wyobrażam sobie pisania pism do operatora z prośbą o przedłużenie umowy na czas nieokreślony. Raportuj

  34. Mariusz napisał(a):

    ZA TAKA jakosc BOKu mamy jeszcze doplacac ????? Gruszka zastanow sie ! Popatrz na swoje statystyki Raportuj

  35. tu154 napisał(a):

    orange one ? A dlaczego nie podałeś ile wynosi w orange pop i orange go :) bo tam jest po 1 zł :) zatkało kakoło :)Raportuj

  36. tu154 napisał(a):

    oni widzą ze wszyscy na nich jadą i pewnie niedługo rzucą jakiś inny temacik :) przeciez sponsorzy P4 nie mogą widzieć ze ludzie olewają play :) klasyczne mydlenie oczu :)Raportuj

  37. Klos napisał(a):

    No super Panie Marcinie same plusy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZDZIERCY!!! Raportuj

  38. Marcin napisał(a):

    Co za konsultanci tam pracują masakra zero pojęcia zadzwoniłem np. dzisiaj chciałem wykupić sobie pakiet 2GB do oferty Play Online.
    Odebrał facet już jego zdecydowany głos czyli hyyyy aaaa ąąą straciłem chęci do rozmowy.
    Po minutce zadanego pierwszego pytania przeszedł do opcji weryfikacji podałem imię nazwisko potem adres i doszliśmy do opcji podania kodu klienta, powiedziałem ze nie znam on odrzekł że nie przeszedłem
    weryfikacji i poprosił żebym zadzwonił ponownie.
    Ja zdenerwowany że nic nie uzyskałem odpowiedziałem czy nie może mnie zweryfikować przez PESEL odrzekł że może. Czy to ja muszę uświadamiać osobę na stanowisku Konsultanta???Czy tu jest wszystko haloo???

    Proszę o kontakt osoby przyjmującej do pracy w charakterze konsultanta!!!
    Jestem pewien że sto razy lepiej znam całą ofertę Play niż nie jeden konsultant!

    Kontakt: mtuchas@gmail.com

    Raportuj

  39. AdamO napisał(a):

    Zawsze mozna spojrzec tak 50 % podwyzki Co tu pisac szkoda slow czasmi zaluje ze w play jestem Konsultant nie chcial mi udzielic info o koncie bo nr nie zarejstrowany wiec pytam gdzie to napisane ze musi byc Odpowiedzial ze w konstytucji Dziekuje rece opadaja i wpadaja do dziur po zimie :-) Raportuj

  40. forcefeedback napisał(a):

    Żenuła – w Biurze Olewania Klienta jeszcze nigdy nie usłyszałem odpowiedzi na moje pytanie. Za co płacić? Dla mnie koszt połączenia może wynosić nawet 15zł – i tak nie ma sensu tam dzwonić… Raportuj

    • Niezadowolony Klient napisał(a):

      Dokładnie, telefoniczny BOK to fikcja, szkoda czasu i kasy na telefon. Na Play24 to chociaż masz historię zgłoszeń i widać odpowiedzi konsultantów także nie wykręcą się ;) Choć z innej strony osobiście przekonałem się, że zgłoszenia reklamacyjne potrafią znikać z Play24, a że nie ma żadnego potwierdzenia na maila to jak nie zrobiłem printscreena to nie mam jak teraz udowodnić, że reklamację faktycznie złożyłem. Napisałem reklamację na samoistnie znikające reklamacje z Play24 i zobaczę co mi odpiszą ale póki co żałuję, że jestem w Play, bo ta sieć chyba już nie potrafi ogarnąć swojego burdelu, w Orange przynajmniej moja reklamacja sama nie zniknęła, a było ich sporo. Raportuj

  41. GrzeGorz napisał(a):

    W cenniku Play Fresh jest błąd:
    obowiązuje od 20.07.2011 r
    (zmieniony dnia 02.03.2011 r.)

    – chyba autorowi chodziło że obowiązuje od 20.07.2010 a nie 2011 :) Raportuj

  42. pino inowroclaw napisał(a):

    powinno byc nadal 1z do bok play Raportuj

  43. chrupek napisał(a):

    Co to jest!!!!!!!???? To jest internet?? Jeju jak już mam strasznie dosyć tej sieci, strasznie żałuje że przedłużyłem umowę o kolejne 12 miesięcy :/ http://www.speedtest.pl/results/17251135.jpg Raportuj

  44. Niezadowolony Klient napisał(a):

    A co to za syf, tydzień temu składałem reklamację przez Play24, kilkukrotnie sprawdzałem i była widoczna na liście zgłoszeń, miała jakiś tam numer, natomiast dzisiaj patrzę, zmieniliście wygląd Play24 ale moje zgłoszenie zniknęło. To jakieś jaja, może mam robić printscreeny moich zgłoszeń, aby na przyszłość zabezpieczyć się przed znikającymi REKLAMACJAMI?? To jest Play wiocha, a nie operator telekomunikacyjny. Raportuj

  45. Wojciech napisał(a):

    Ja tam już nie krytykuje Play bo to jedyna sieć ,która coś robi … Pozdrawiam :) Raportuj

  46. mPablo napisał(a):

    Jesli wraz z ta podwyzka wzrosnie poziom jakosci swiadczonych przez OK uslug, to nie ma sprawy. Marcin, a co z numerami typu 800? Te polaczenia wchodza do cennika :-) Raportuj

  47. odchodzi4 napisał(a):

    A według media2 opłata 1,50zł będzie juz 2 lutego hehe jaki byk
    http://media2.pl/telekomunikacja/74095-drozsze-po

    Raportuj

  48. ani napisał(a):

    Prymitywnie idiotyczna argumentacja. Play obiecał poprawę i jest ( podwyżka). Szkoda, że nie o 100% ładniej by to brzmiało albo 5 PLN to by było pięknie inne opy by popękali ze śmiechu. Raportuj

  49. Edgar Peron napisał(a):

    Koszt połączenia jak na sex telefon. Raportuj

  50. odchodzi4 napisał(a):

    widzę że zmiany będą w BOK bo ruszyłą rekrutacja ale już teraz zaostrzyli wymagania

    i co ciekawe oferują między innymi

    "Możliwość uzyskania certyfikatu Krajowego Instytutu Certyfikacji Kompetencji"
    Chyba certyfikat NIE KOMPETENCJI
    Raportuj

  51. Qper napisał(a):

    Jestem w stanie zaakceptować tę cenę ale pod warunkiem, że dzwoniąc zostanę należycie obsłużony.

    Miałem już wielokrotnie takie przypadki, że połączenia były dziwnym trafem rozłączane, a konsultanci nie potrafili oddzwonić. Zakładam, że to oni się rozłączali.

    Pisałem nawet reklamacje, które były uznawane za zasadne.
    Raportuj

    • wroc napisał(a):

      To masz lepiej, bo ja zawsze się dowiadywałem, że "rozłączenie nastąpiło z przyczyn technicznych".

      P.S. Naprawdę chciałbym, aby z tą podwyżką wiązała się istotna poprawa w jakości obsługi, bo cały czas BOK to jedna wielka porażka.

      Ale dopóki Play woli zatrudniać firmę (np. Arvato Services) zamiast własnych pracowników, to tak będzie. Bo firmie nie zależy. Im zależy tylko aby przelewy docierały na czas.
      Gdybyście mieli własny BOK, to moglibyście ich szkolić, kontrolować i motywować. A tak to macie figę z makiem.
      Jakoś w salonach jakość obsługi się mogła poprawić. Ale tam coraz częściej są osoby, które już rok czy 2 pracują. A BOK z tego, co wiem ma ogromną rotację. A potem dziwimy się, że to jest wielki bajzel.
      Raportuj

  52. Qper napisał(a):

    Zgadza się w salonach z tego co wiem kilka razy zrobili "tajemniczych klientów" i wypieprzyli tych co się nie nadawali. Aktualnie od roku w znanych mi salonach widzę te same twarze.

    Sam znam taki salon gdzie jak tylko mam jakiś problem to wiem, że mi pomogą.

    Co do BOKu, to już nie będę się wypowiadać. Mam tyle ciekawych odpowiedzi, że mógłbym wydać książkę z dowcipami. Kilka razy pisałem do dyrektora BOKu ale czy wyciągnęli konsekwencję wobec pracowników tego już się nie dowiem.

    Pozostaje tylko nadzieja, że sieć zacznie się rozwijać nie tylko na reklamach. Z Play jeszcze nie odchodzę ale jak oferta się pogorszy to wrócę do Ery. Lubię Play za swój wizerunek i Marcina, który dużo się udziela i przekazuje ciekawe informacje. Szczerze przyznam, że nawet nie wiem jak wygląda rzecznik Ery i Plusa.

    Myślę, że ten rok będzie decydującym. Raportuj

  53. RudyLis napisał(a):

    Dlatego najlepszy abonament, to brak abonamentu. Przyszłość należy do pre paid. Wygoda dla klienta i wygoda dla operatora – brak potrzeby zamawiania usług firmy windykacyjnej do ścigania tych, co lubią pogadać a nie lubią zapłacić. Raportuj

  54. Maniek napisał(a):

    Play to Twoja pierwsza sieć, że się tak wzbudzasz? Raportuj

    • Niezadowolony Klient napisał(a):

      Play to pierwsza sieć, która zamiast zrobić to o co proszę na piśmie to udaje głupa, że prosiłem o coś podobnego ale innego i na siłę próbuje mi wcisnąć dodatkowy miesiąc abonamentu. Może spora grupa nieświadomych klientów da się na to nabrać ale ja nie.
      Można to nazwać inaczej, próba wyłudzenia, wbrew warunkom promocji i regulaminowi Świadczenia usług. Raportuj

  55. hehe napisał(a):

    dla tego kupilem mix/a zeby zobaczyc co bedzie z tym netem hehe a modem byl za zeta i dodatkowo za 100zl 10Gb bardziej sie opylalo niz na karte 1 wiecej GB 2 modem za free bo i tak bym ladowal ladowal i mniej mial Raportuj

  56. Krystian napisał(a):

    zmiana cennika w trakcie trwania umowy daje podstawę do jej zerwania!!! Raportuj

    • Konrad napisał(a):

      to jest prepaid – możesz oczywiście wypowiedzieć umowę na prepaid, ale w ABO nic się nie zmienia :( co mnie tez smuci… Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Już nie to raz, ale dwa – jak chcesz zerwać umowę w prepaid? Raportuj

      • Konrad napisał(a):

        przeciez prepaid jest traktowany jako abonent – w pismie wyslanym do abonentow prepaid – widnieje informacja, iz mozesz wypowiedziec umowe – w skrocie – wygaszenie numeru. Raportuj

  57. Michał napisał(a):

    Skoro Rzecznik dał linki do cenników innych operatorów, to może też da linki do ankiet (z tego bloga, czy też z portali telekomunikacyjnych), w których BOK PLAY jest wymieniany jako najsłabiej funkcjonujący element tej sieci, a kiedy w ankiecie jest porównanie z innymi operatorami, ZAWSZE wypada najgorzej. Przypadek? Raczej potwierdzenie jakości…
    Wtedy byłoby uczciwie, u innych operatorów chociaż płacę więcej, mam większą szansę coś załatwić za jednym telefonem (czyli płacę mniej), a już na pewno nikt się ze mną bez powodu nie rozłączy. Tak, empirycznie sprawdzone BOK ERA, PLUS, ORANGE, tylko HEYAH nie, ale zakłądam, że jest tam poziom ERY, BOK której oceniam najlepiej. Raportuj

  58. mar napisał(a):

    Gadka o BOK a tu ceny abo w górę: np. zamiast 350 min za 59 zł będzie 306 min za 100zł. Czasami ktoś zagląda do cennika? Zawsze był krzyk a tu cisza. Raportuj

  59. hyper napisał(a):

    Różnica z BOK W3 polega na tym ,że ich klienci nie muszą tam wcale dzwonić, bo kody działają, bo platforma internetowa też nigdy nie zawodziła. A w Play jest jak jest , wiadomo. Możecie podnosić ceny, ale dopiero po tym, jak podniesiecie swoją jakość. Raportuj

  60. rafal napisał(a):

    tylko szkoda ze wasze BOK jako jedyne nadal nic nie wie i nie umie rzeczowo pomóc Raportuj

  61. mar napisał(a):

    Panie Gruszka co tam wspaniałego jeszcze szykujecie od 02-03-2011r? Cenniki nie za ciekawe. Pakietami będziecie kusić? A może cenami (niższymi) telefonów? Raportuj

  62. mar napisał(a):

    Abonament to nie dożywocie i o "rozwód" łatwo. A było tak pięknie. Raportuj

  63. mikolajj napisał(a):

    Moim zdaniem, poniesienie ceny nie jest złym pomysłem, ale wydaje mi się to ryzykowne posunięcie. Podnosicie ceny za dzwonienie do BOK'u który w fatalnej kondycji.
    Tak tak, niby drogi ale za to jakoś świetna, w generalnym rozrachunku wychodzi mniej bo zapłacisz 2,44 a musisz zadzwoni tylko raz, oni oddzwaniają jeśli jest taka potrzeba, poza tym są na prawdę świetni w nierozwianiu problemów, a do Was trzeba dzwonić po 10 razy żeby jakaś błahostkę załatwić. Raportuj

  64. Niezadowolony Klient napisał(a):

    Złożyłem wypowiedzenie umowy na abonament i właśnie dowiedziałem się, że:
    "Specjalnie dla pana przygotowaliśmy wyjątkową ofertę w promocji. W ramach abonamentu longplay 69 oferujemy nawet 350 minut do wszystkich sieci krajowych. Dodatkowo otrzyma pan aż 50% rabatu na abonament oraz rozmowy w play za darmo przez pierwsze 3 miesiące. Do powyższej promocji polecamy telefon nokia 6720 za złotówkę.
    Jeżeli nie potrzebuje Pan nowego telefonu, zachęcamy do wyboru promocji replay ekstra longplay. przez cały okres umowy proponujemy nawet do 350 minut do wszystkich sieci krajowych za jedyne 34,50 zł zamiast 69 zł! Stawka efektywna połączenia w ramach abonamentu wynosi zaledwie 10 gr za minutę, a czas trwania umowy to zaledwie 12 miesięcy."

    Szkoda tylko, że klient z ulicy zamawiający nowy abonament dostaje longplay69 za 59,49zł na zawsze, a nie na 3 miechy po 34,78zł, a potem na zawsze po 69,57zł i stan darmowy też na zawsze, a nie tylko na 3 miesiące. Poza tym od 1 stycznia mamy VAT 23%, więc abonament 34,50 jest nieaktualny – zapomnieli zaktualizować szablony.

    Inna ważniejsza sprawa, że nie wyrażałem zgody na automatycznie przedłużenie umowy na czas nieokreślony, co było jasno napisane w wypowiedzeniu, czyli formalnie umowa wygasa z końcem okresu zastrzeżonego, zgodnie z regulaminem §16 pkt. 1 i 2d, a nie jak konsultant próbuje wciskać mi ciemnotę, że umowa wygaśnie miesiąc później "…z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt. 5 regulaminu".

    Normalnie ręce opadają, czy tam pracują niedouczenie konsultanci, czy może to celowe działania mające na celu wyłudzenie od nieświadomych Klientów ile się da, w końcu kilkadziesiąt złotych x tysiące podobnych przypadków to czysty extra zysk dla firmy. Raportuj

  65. hhhhhh napisał(a):

    Chyba zapomnieliście napisać o innych zmianach w cenniku a mianowicie o dodaniu tabel z cenami poąłczen z infoliniami 0800 / 0801 itd… Raportuj

  66. Mr.T napisał(a):

    Ale to pewnie dlatego że nie wypada po tym jak UKE przywalił wam 120 tys. zł kary za ich brak w cenniku a że olewaliście klientów i nie podawaliście ceny w cenniku to teraz musicie je zmieniac:) Ciekawe jak poradzicie sobie z abonamentem bo zmiana w cenniku pozwoli abonamentom na zerwanie umów. Tak się konczy chciwość! Chcieliście żeby nieswiadomi abonenci płacili 62 gr za minute z naliczaniem 60/60 za infolinie kryjąc to to macie!!! Raportuj

  67. Mr.T napisał(a):

    Właśnie zjarzyłem że dla abonamentów też zmieniacie cennik od marca 2011: http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… A to będzie gratka:) Raportuj

  68. Mr.T napisał(a):

    Czytając cennik http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… który dotyczy też abonamentów wynika że połaczenia z *500 w abonamencie też idą w górę na 1,5 zł Raportuj

  69. Mr.T napisał(a):

    Dokładnie to Play zmienia od marca 2011 cenę za połączenie z BOK na 1,5 zł w abonamencie i dodaje do cennika połączenia z numerami 0801 i 0800. Cennik: http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… Mamy tutaj 1,5 zł za połaczenia z *500 zamiast 1 zł dotyczy abonamentu One Play: strona 10 tegoż dokumentu oraz dodaje pozycje do tabeli nr 9 na str.7. Raportuj

  70. Mr.T napisał(a):

    Mam nadzieję że wysłał już powiadomienia abonentom bo ja nie omieszkam zawiadomić UKE o cichej zmianie:) Raportuj

  71. Pikkolo napisał(a):

    Chyba jakichś żart z tym Waszym 4G. Możecie mieć nawet 1000000G -> a prędkość pobierania zaaawrotne 1Mb/s Wolę już HSDPA konkurencji… Oby do kwietnia :), a wtedy "goodbye my PLAY, goodbye" jak to śpiewał Russos. Raportuj

  72. ani napisał(a):

    Play "uszczęśliwia" prezentami urodzinowymi. Pan Rzecznik ma już nos Pinokia. Raportuj

  73. Konrad napisał(a):

    czyzby byla prawda o abonentach postpaid ? http://www.telix.pl/artykul/drozej-do-boa-w-play-Raportuj

  74. H napisał(a):

    Mi to wygląd na podstawowy cennik Play dotyczący RÓWNIEŻ abonamentów. Dlaczego więc w tytule jest prepaid? Bo sie pewnie czają żeby nie zrywali masowo umów! A info o zmianie dotrze ze spóźniona fakturą w marcu:) A wtedy będzie juz 1,50 zł za *500…Raportuj

  75. Handrzej napisał(a):

    Zreszta może Pan rzecznik wypowie się tutaj czy podwyzka ceny za połaczenie z *500 dotyczy tez klientów abonamentowych czy tylko prepaid. No, proszę troche odwagi przyznać wprost Dotyczy lub nie dotyczy… Raportuj

  76. Daro napisał(a):

    Panie Marcinie, prosimy o komentarz na temat abonamentów. Raportuj

  77. divhashmorex napisał(a):

    Panie Marcinie, czy można liczyć, że w takim razie Play zaoferuje chociażby lepiej działający Play24, albo chociaż możliwość ręcznego wyłączenia pakietów przez Play24?
    W ostatnim czasie miałem sytuację w której po wykorzystaniu pakietów 100MB i 500MB (Play Online) nie mogłem ich ponownie aktywować bo nie zostały one wyłączone (ale nic na nich nie było) [zanim zadzwoniłem odczekałem 24h od wykorzystania pakietu].
    Jeżeli będę musiał za każdym razem dzwonić do BOK (tak jak ostatnio) i rozmawiać ponad 10 minut, aby pracownik sprawdził co się stało … (pozostało 0 kB) to nie będę zbyt zachwycony …

    PS. Dlaczego aby przerejestrować numer Fresh z jednej osoby na drugą, ta druga musi mieć zaświadczenie o zatrudnieniu? Przecież tu nie ma stałych, obowiązkowych opłat…

    Aha, nie narzekam na BOK w Play, gdyż zawsze konsultanci starają się rozwiązać problem w sposób rzeczowy i są uprzejmi (przynajmniej u mnie)m nie zbywają i nie naciągają klientów co zdarzało się w plusie (przeniosłem numer w grudniu) – np. w plusie aby załatwić więcej niż jedną sprawę trzeba było zadzwonić więcej niż raz, a konsultanci sprawiali wrażenie jakby robili łaskę, że w ogóle chcą rozmawiać, a czekać na połączenie trzeba było nawet kilkadziesiąt minut…). W play połączenie z konsultantem to kwestia kilku sekund.
    Raportuj

    • Gormar napisał(a):

      Pakiet Play on Line w telefonie możesz wykupić po jednym z każdego nominału na 30 dni. Po wykorzystaniu w krótszym czasie pozostają aktywne do końca ich terminu. ważności Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        gdzie to wyczytałeś?

        W regulaminie jest mowa że jednocześnie może być aktywny jeden spośród każdego rodzaju.
        Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          Regulamin Usługi „Internet w Telefonie”: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_
          punkty 5-7 oraz 21.
          W skrócie pakiet się niedezaktywuje po wykorzystaniu transferu, a dopiero po upływie 30 dni od jego aktywacji. Raportuj

          • divhashmorex napisał(a):

            Po pierwsze dotyczy to pakietów "Internet w Telefonie" a nie "Play Online" – pakiet Internet w telefonie to taki który mo|esz wykorzysta w sieci Play i roamingu Plusa, a Play Online to taki który wykorzystasz tylko w zasigu wBasnym Playa.

            Po drugie: Zapisy o których piszesz podają: Użytkownik może mieć włączony jeden pakiet danego rodzaju, Pakiet jest deaktywowany po 30 dniach ALE jeżeli są na nim jednostki rozliczeniowe ("niewykorzystane jednostki przepadają"), nie ma natomiast mowy o możliwości bądź jej braku aktywacji pakietu w wypadu wcześniejszego wykorzystania pakietu… Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          Faktycznie mój błąd.
          We właściwym regulaminie niestety nie jest tak szczegółowo opisany proces aktywacji tych pakietów.
          Ale dla kogoś obeznanego z działaniem platformy bilingowej Play punkty 3 i 6 z regulaminu 'Oferty Promocyjnej „Pakiety Play Online w telefonie” dla Ofert Play Mixtura oraz Play Fresh' wyjaśniają wszystko.

          Z jednej rzeczy musisz sobie zdać sprawę. W Play nie ma pojęcia dezaktywacji pakietu po jego wyczerpaniu. Są aktywne "bite" 30 dni lub do końca miesiąca w przypadku abonamentu od momentu aktywacji i nie ma na nie mocnych ;). Tak samo jest z pakietami 100 minut za 5zł, które w ciągu 30 dni możesz wykupić tylko 3 i ani jednego więcej, nawet jak wykorzystasz przyznane 300 minut.

          Dubel, gdyż poprzedni nie chciał się podpiąć na końcu tego wątku :(. Raportuj

  78. Konrad napisał(a):

    Niestety, abonament OP oraz LP nie dotyczy podwyzka, tylko Play Abonament :(( Raportuj

  79. Janek napisał(a):

    Zmiana cennika dla abonentów Play jest i tak nieunikniona. Dostali 120 tys. zł kary za brak info o cenach połączeń z 0800 oraz 0801 w abonamencie a liczą po 62 gr takt 60/60. Teraz muszą to dodać do cennika także Abonamentu. Ciekawe jak sie będą próbowali wymigać:) Ja już e-mail smaże do UKE że dodali do cennika prepaid a do postpaid nie. Było nie było łamią postanownia UKE;) Raportuj

  80. jacwis11 napisał(a):

    nie ma się czym martwić :) Raportuj

  81. Gormar napisał(a):

    Faktycznie mój błąd.
    We właściwym regulaminie niestety nie jest tak szczegółowo opisany proces aktywacji tych pakietów.
    Ale dla kogoś obeznanego z działaniem platformy bilingowej Play punkty 3 i 6 z regulaminu 'Oferty Promocyjnej „Pakiety Play Online w telefonie” dla Ofert Play Mixtura oraz Play Fresh' wyjaśniają wszystko.

    Z jednej rzeczy musisz sobie zdać sprawę. W Play nie ma pojęcia dezaktywacji pakietu po jego wyczerpaniu. Są aktywne "bite" 30 dni lub do końca miesiąca w przypadku abonamentu od momentu aktywacji i nie ma na nie mocnych ;). Tak samo jest z pakietami 100 minut za 5zł, które w ciągu 30 dni możesz wykupić tylko 3 i ani jednego więcej, nawet jak wykorzystasz przyznane 300 minut. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty