Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zdziercy, za jakość tego BOK, to Wy powinniście płacić dzwoniącym…
tak często dzwonisz do BOK?
mam numer w Play od początku – jeszcze nigdy nie dzwoniłem do konsultanta. Jeżeli już miałem jakąś sprawę to pisałem na Play24.
Identycznie jak przedmówca :-) Nie miałem nigdy potrzeby dzwonić.
"Mam tak samo jak Ty"
Play24 – ew. salon
Jesli tam nie dzwoniliscie, to po co zabieracie glos w tej sprawie! Nikogo nie interesuje wasza opinia, jesli nie macie z tym zadnego doswiadczenia!
Mam tak samo! :)
No widzisz.
Ja musialem zadzwonic i zeby bylo smieszniej, konsultant powiedzial
"prosze chwilke poczkac"
Po czym sie rozlaczyl, pomyslalem no ok oddzwoni, NIE oddzwonil.
Ale mam tez dobre doswiadczenie z BOK w PLAY.
Konsultant wprowadzil mnie w blad (bo sam zostal w niego wprowadzony, przez przelozonego – to wlasnie od tych "specjalistow do spraw" powinno sie zaczac) po czym oddzwonil do mnie z przeprosinami, chociaz uwazam, ze nie musial.
Szczerze to nie mozna miec pretensji do ludzi, ktorzy z nami rozmawiaja, bo niektorzy pracuja tam od tygodnia… zdarzaja sie tez tacy konsultanci jak opisani wyzej – czyli tzw. perelki bo mozna sie z nimi dogadac, a jak nawala to przeprosza.
Ale do ich przelozonych juz jak najbardziej tak.
Taa, to rozłączanie jest najbardziej żenujące. Misie wyżej – skoro nie dzwoniliście do BOK, to nie możecie nic powiedzieć o jego jakości. Ja dzwoniłem, podobnie jak i do innych operatorów i ujmę to tak – BOK Play zasłużenie w każdej ankiecie jest oceniany najgorzej. Nigdzie nie spotkałem się z taką niekompetencją (skomplikowane sprawy nie kończą się na jednym telefonie), czy na wspomnianym wyżej rozłączeniu. Nie wiem czemu, może konsultant nie umiał pomóc… Raz miałem sytuację, że też powiedział – proszę poczekać i rozłaczenie, drugim razem, po przywitaniu i przedstaiweniu problemu – rozłączenie. To nie były działania przypadkowe. Dość powiedzieć, ze za każdym razem ta wątpliwa przyjemność kosztowała 1 złoty, teraz będzie o 50% więcej.
Przez Play24 czekasz tygodniami na trudniejszą odpowiedź. Żenada!!!
No ale po co mają poprawiać jakość usług BOK? Przecież to kosztuje… Najlepiej się zarabia podnosząc ceny usług a nie ich jakość.
Z księżyca się urwałeś?
Masz calkowita racje Opiszę chamstwo w bok w pley,na moje pytanie padały odpowiedzi typu: może nie ma takiego numeru, ja nie wiem,co ja panu poradzę,rozmowa była przełaczona na głośnik cała zmiana doskonale sie bawiła co chwila salwy śmiechu(sielanka)na moje stwierdzenie 'słyszę,że to bardzo śmieszne jest’ pada odp.no koledzy akurat nie mają zgłoszeń i i i zaczął sie jąkać i nieudolnie tłumaczyć,zaraz po rozmowie dostaje sms że nr.tel.do bok w play to*600 a nie *500 żenada może ktoś podpowie gdzie jeszcze mozna to opisać
Fajny cennik fresza :P
Tabelka 5, pkt 17 i 18 – Deja vu? ;)
A w poprzednim wpisie: „Wojtku, proszę trzymajmy się starej dobrej zasady, że nie komentujemy ofert konkurencji. ”
Przytoczenie cennika innych operatorów jest takim właśnie komentarzem… Szybo Zmieniasz poglądy, Marcinie.
Sławek to konkretna informacja. Pewnie nie wszyscy zdają sobie sprawę ile kosztuje połaczenie na BOK. Na naszych konferencjach zawsze porównujemy nasze oferty do ofert konkurencji. Nie widzę w tym nic złego. Widać kto ma najwyższą cenę, widać kto ma najniższą.
według mnie Marcinie w TT za BOK nie jest 2,44 tak było gdy vat wynosił 22% jak podwyższyli wszystko to opłatę za BOk też i powinna wynosić 2,46
a jednak nie szok nie podwyższyli opłaty za BOK gdy vat sie zmienił
A czy w związku z podwyżką, podwyższycie także jakość obsługi?
Tak, zatrudnią tam ciebie i wszyscy uciekną z Play do innych sieci ;p
W Heyah jest 1zl za minutę połaczenia z BOK.
Tu link do urządzenia które ma PRAWDZIWE 4G
Fritz!Box 6840: router LTE !box-6840–route…
Czy to jest temat o 4G? NIe, więc zapchajcie się minusowymi, zardzewiałymi bułkami i nie komentujcie, gdy nie macie nic do powiedzenia …
BTW, po co link do telix.pl? Ten serwis telekomunikacyjny od grudnia "pomylił się" już kilkanaście razy (oczywiście albo na korzyść Plusa albo na niekorzyść Play). Przy okazji ciekawe ile łoży Plus na utrzymanie serwisu telix.pl ;p
oj maniek :P LTE to 3,9G xD
Sławku, Marcinowi w poprzednim wpisie chodziło chyba o komentowanie ofert, promocji i nowości. Cennik połączenia z BOK to coś co "musi być" to nie żadna promocja ani nowość.
Co tu komentować. Żeby jakość szła w parze z ceną…
Czyli należy się cieszyć :] Cytując Kazika:
"Hej hej hej, hej hej hej
Inni mają jeszcze gorzej "
i 3zl mogę płacić byle tylko jakość usług była konkretna. A tak za 1,5zł dowiem się, że albo wszystko jest wporządku, albo iż w ciągu 30 DNI to załatwią.
no nic, przechodze do Heyah – zawsze to taniej
Oczywiście masz prawo, ale chyba jest jednak drożej.
ale w Heyah sa polaczenia na Ukraine za 69gr a czesto uzywam. Czy w play beda pakiety tak jak ostatnio??? Byly super kupowalbym co miesiac :)
jeśli masz na myśli pakiet 20min do Unii za 10zł to w pre-paidzie po zmianie taryfy PlayFresh można było znowu go aktywować ale tracimy wówczas inne niewykorzystane pakiety dodatkowe itd. jednak w kwestii samego pakietu międzynarodowego to w teorii można było go aktywować nieskończenie wiele razy, choć w praktyce tego nie sprawdzałem.
Szkoda ze on wazny jest tylko do 31 stycznia… gdybym wiedizal na bank bym z tego skorzystal. Panie Gruszka czy ten pakiet powroci????
Moim komentarzem bedzie brak komentarza
Komentarz o tre[ci "brak komentarza" tak|e jest komentarzem świadczącym o niezbyt wysokim poziomie inteligencji autora takiego komentarza
Ostatnio Play24 ciągle modernizowane USSD już dawno zapomniałem jak działają i tu nagle miła niespodzianka droższe tipsariy z CALL-CENTER które i tak nic nie wiedzą. Play to jest ta poprawa z ankiety zeszłorocznej???? GRATULACJE I ZA 4G TEŻ UŚMIAŁEM SIĘ….
W ciągu trzech tygodni chcesz widzieć poprawę? Zobaczymy pod koniec tego roku czy coś się zmieniło…
Oby tylko na podwyżkach połączeń do BOK poprzestali. Mam nadzieję że nie popsują oferty abonamentowej.
Nie mogą zmienić obecnym, bo jest to zmiana cennika "na niekorzyść klienta", a wtedy klient miałby prawo rozwiązać umowę. Ale mogą w nowych taryfach podwyższyć i przedłużać umowy tylko pod warunkiem migracji.
W wielu umowach jest, że po okresie obowiązkowym przechodzi automatycznie na nieokreślony na takich samych warunkach. Sami przed kilkoma dniami podpisywaliśmy umowę na drugi numer.
Właśnie wygląda że zmieniają bo w poscie jest też cennik dla abonentów w PDF obowiązujący od marca 2011: https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen…
Jeśli to początek zmian na lepsze to jestem za – może część z tej podwyżki pójdzie na pracowników, część na szkolenia – a to bezpośrednio przełoży się na przyjemność korzystania z BOK.
Skąd wiesz, a może do kieszeni prezesa?
Niestety nie wiem, mogę tylko mieć nadzieję – a generalnie jestem ostrożnym optymistą po prostu :-)
ale porównanie… czyli możemy się spodziewać również takiej obsługi jak u konkurencji? kiedy, bo rozumiem że szkolenia potrwają a przeklej i wklej to i małpa potrafi więc zamiast dzwonić lepiej dołożyć i udać się do prawdziwego ogrodu zoologicznego
A powiedz mi – które BOK załatwi Ci sprawę na tip top, od ręki i tak, że będziesz w pełni usatysfakcjonowany? Bo wg mnie żadne – a większość zależy od szczęścia i przypadku na jak bardzo ogarniętego konsultanta się trafi…
Coś mi się zdaje że w BOK play będą podwyżki dla pracowników za dobra pracę dlatego ta podwyżka żeby sfinansować większe pensje.
A inna sprawa czy ta podwyżka ma biznesowy sens ponieważ każdemu kto ma zarejestrowany numer trzeba przysłać pisemnie info o zmianie cennika a to generuje koszta.
Rozumiem że jak zadzwoni się do BOK z pf to obsługa będzie lepsza bo więcej płacę i wymagam, niż jak ktoś zadzwoni z z abo bo płaci tylko 1żł czyli obsługa będzie gorsza
Chyba wystarczy wysłać SMS z informacją. Poza tym mało kto ma zarejestrowany numer w freshu, więc nie mają do kogo wysyłać listu :-)
Mam nadzieję, że ta podwyżka zaowocuje lepszą jakością BOK w ciągu najbliższych miesięcy. A od 1 marca pewnie będzie masa postów od ludzi, którzy oczekują magicznego podwyższenia jakości CC z dniem wejścia nowej ceny ;-)
Nigdy nie otrzymałem żadnych zmian w cennikach czy innych takich rzeczy mailem czy na papierze, a numer mam zarejestrowany od poczatku. Więc to nie jest takie oczywiste że muszą listy wysyłać. Apropo SMSa żadnego też nie otrzymałem o BOKu. A mam 3 numery w Play ;/
Jeżeli chodzi o rejestrację numeru to właśnie większość, którzy migrowali mają to już za sobą, a Ci którzy chceli złożyć reklamację też musieli to zrobić. Więc nie jest nas tak mało
Ja otrzymałem list z informacją o zmianie ceny połączenia do BOK.
Ja też jednak dostałem informację takową listem :)
+1
Proste ilość abonentów idzie w górę więc trzeba zwiększyć cenę, może dzięki podwyżce podwyższy się jakość usługi.
Apel do wszystkich użytkowników, dzwońcie do Bok tylko w bardzo ważnych sprawach, a nie pierdołach typu jak dana promocja działa.
Dlaczego u W3 jest też wysoka cena? Bo mają dużo użytkowników, jak widać po Heyah gdzie ma mało abonentów i jest jakby wirtualnym operatorem cena jest mniejsza.
Piękne zielone oczy
Widzę, że nie tylko ja zauważyłem piękne zielone oczy.
Soczewki, barany.
Fotoszop, barany
Nikt Cię przecież do korzystania nie zmusza :/
Cena za połączenie z BOK zostanie podniesiona z 1zł na 1,50zł. Dlatego celowo nie napisaliśmy ile kosztuje obecnie dodatkowo porównujemy oferty innych.
"Grucha, czy ty naprawdę jesteś taki tępy?"
(Fredt do Gruchy, Chłopaki nie płaczą)
zaraz cenzor zadziała i usunie komentarz. bo obraziłeś "świętą gruszkę"
;-) u mnie nie ma cenzora. To mój ulubiony film. Obecnie kosztuje 1 zł brutto za całe połączenie. Przepraszam.
ostatnio cenzor usunął mi komentarz za słowa "pali głupa" bo rzekomo obraźliwe czyli cenzor jest na blogu bo moderator inaczej by postąpił
@Kwistas W Heyah jest 1zl za minutę połaczenia, u innych jest to cena za całe połaczenie. Doprawdy tanio? 5 minut rozmowy to jest minimum, żeby załatwić prostą sprawę w BOU. Ja jak używałem Heyah to dzwoniłem do BOA na numer 888002222 z telefonu w innej sieci ,bo to zdecydowanie taniej wychodziło. Nie mniej Heyah z moich doświadczeń ma dobre BOA.
a zapomnialem dodac ze z koncem lutego konczy mi sie umowa i rezygnuje z Play online :) freshcie :))) i co pan na to panie rzeczniku z 4G? :))))
huhahuhe tym sie zajmie UOKiK . NOWA DEFINICJA 4G bedzie 2012
manipulowanie slowami kluczowymi w celu zdezorientowania klienta ;) WSTYD
no to zgłos to do uokik, zobacxzymy jaki bedzie rezultat
DZIWNE W ORANGE NOWY POP JEST I BYŁO 1ZŁ
Panie rzeczniku moze poprawicie jakosc BOK bo 5 razy Pan zadzwoni i za kazdym razem uslyszy Pan inna odpowiedz do tego konsultani bardzo czesto wprowadzaja w blad!prosze pomyslcie o tym zanim podniesiecie cene uslugi ktora jest do niczego,mam jak najlepsze zdanie o Play ale jesli chodzi o obsluge BOK jak najgorsze.
Zaufaj mi, ze niczego bardziej nie pragnę!
Po wprowadzeniu nowego Play24 w dniu dzisiejszym, znowu nie działa historia doładowań.
Dopiero co ją niedawno naprawiliście…
Cena prawie jak na partyline. Różnica w tym, że po rozmowie z Waszym "partyline" rzadko ktoś jest zadowolony.
Jeszcze jedno czy opłata jest cały czas pobierana ok. 30 sekundy?
Od kiedy obowiazuje bo w ceniku play fresh jest takie cudo ?
obowiązujeod20.07.2011r.
(zmienionydnia02.03.2011r.)
dokładnie, w heyah jest 1zł, ale za minutę.
zawsze można wysłać pismo, wyjdziej taniej, a i miły list z odpowiedzią się dostanie… ;)
CennikOfertyPlayFresh
CennikUsługTelekomunikacyjnychP4sp.zo.o.
obowiązujeod20.07.2011r.
(zmienionydnia02.03.2011r.)
Z dużym wyprzedzeniem informują o przewidywanych zmianach :D to się chwali :D
moze z raz na 2 mies dryndne jak juz: nie moge sie polaczyc przez pół dnia(kilka razy),nie pokazuje mi na minimixie bonusu za polec play znajomemu(zaden konsultant go nie widzi w systemie ani ja pod 101),to ze nie słyszę "biiip"gdy dzwonie a jest cisza i nagle ktos odbiera,to ze minuty za e fakture jednak mozna otrzymac przed otrzymaniem 1 efaktury(tego sie konsultant dowiedzial ode mnie),to ze limit 3GB w zamioan za oplate aktywacyjną jest jedorazowy(1 nawet twierdzil ze sam sie bedzie odnawial!!) i wiele inyck mniejszych kwiatków..lepiej tam w ogóle nie dzwonic i nie korzystac z ussd bo to parodia..dobrze ze wap.24 działa za jednym kliknięciem jest git ale ze nie da sie z jego poziomu-jak z pelnego play24 aktywowac dodatkowych uslug to juz zabieg celowy.szkoda
pracownicy BOK PLAY nie są w stanie nic nie zrobić po co jest ten BOK żeby nam pomóc nie żeby nas doić z kasy , nie działała mi usługa 7 dni w BOK nic nie zrobił z tym nic ja tylko buliłem pomogło jak osmarowałem sprawę w mediach – bo PLAY to najgorsza firma a pozytywne opinie tutaj wpisywane to myśle wpisują pracownicy Playa bo w ten sposob znależli sobie sposób na dystrybucję usług a wpisy które tu są póżniej są wykorzystywane w ich regulaminach piszcie dalej wkrótce to czego nie wyłapał marketing znajduje sie w regulaminach promocji PRZECIWKO nam KLIENTOM – PLAY to najgorsza żenada 2011 roku nie zmieniło się nic – DOJĄ Z NAS KASĘ PO BANDZIE
"f. Po upływie Okresu Zastrzeżonego Umowa przekształca się w Umowę na czas nieokreślony, przy
czym Abonent zachowuje wysokość kwoty Abonamentu."
Pytam, czy jest umowa terminowa kończąca się zgodnie z ustaleniami stron? Czy można taką umowę zawrzeć?? Powszechna praktyka "automatycznego" przedłużania umowy terminowej i zamiany jej na czas nieokreślony powinna być już dawno zakwalifikowana jako niedozwolona klauzula. Niestety UOKiK sednem spraw się nie zajmuje, a jedynie powierzchownymi, jednostkowymi i dodającymi splendoru. A tego typu praktyka jest nagminna i wymierzona przeciw klientom (wyjątkowa nierówność stron). Podobnie jak opłaty za połączenia reklamacyjne czy informacyjne. Kuriozum.
Oczywiście to jest tylko sygnał. Nie uszczegóławiam, bo musiałbym pokaźny artykuł stworzyć tyle jest sprytnych zapisów lub sposobów działania ze strony praktycznie wszystkich firm "świadczących" usługi milionom klientów.
zgadzam się, powinno być tak, że umowa się kończy i numer jest odłączany. nieważne, czy jesteś za granicą, czy zapomniałeś, czy czekałeś na telefon. żadnych migracji, umów na czas nieokreślony, po coś te 2 lata na zastaowienie się są!
akurat w tym wypadku uważam, że automatyczne przedłużenie umowy jest OK, dopiero na pisemne życzenie klienta umowa ulega rozwiązaniu z dniem zakończeniu okresu zastrzeżonego, jeśli ten nie chce kontynuować dalej współpracy i zgłosi ten fakt na 30 dni przed końcem umowy.
Raczej większość klientów ma numer dłużej niż tylko na okres zastrzeżony, więc nie wyobrażam sobie pisania pism do operatora z prośbą o przedłużenie umowy na czas nieokreślony.
ZA TAKA jakosc BOKu mamy jeszcze doplacac ????? Gruszka zastanow sie ! Popatrz na swoje statystyki
orange one ? A dlaczego nie podałeś ile wynosi w orange pop i orange go :) bo tam jest po 1 zł :) zatkało kakoło :)
oni widzą ze wszyscy na nich jadą i pewnie niedługo rzucą jakiś inny temacik :) przeciez sponsorzy P4 nie mogą widzieć ze ludzie olewają play :) klasyczne mydlenie oczu :)
No super Panie Marcinie same plusy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZDZIERCY!!!
Co za konsultanci tam pracują masakra zero pojęcia zadzwoniłem np. dzisiaj chciałem wykupić sobie pakiet 2GB do oferty Play Online.
Odebrał facet już jego zdecydowany głos czyli hyyyy aaaa ąąą straciłem chęci do rozmowy.
Po minutce zadanego pierwszego pytania przeszedł do opcji weryfikacji podałem imię nazwisko potem adres i doszliśmy do opcji podania kodu klienta, powiedziałem ze nie znam on odrzekł że nie przeszedłem
weryfikacji i poprosił żebym zadzwonił ponownie.
Ja zdenerwowany że nic nie uzyskałem odpowiedziałem czy nie może mnie zweryfikować przez PESEL odrzekł że może. Czy to ja muszę uświadamiać osobę na stanowisku Konsultanta???Czy tu jest wszystko haloo???
Proszę o kontakt osoby przyjmującej do pracy w charakterze konsultanta!!!
Jestem pewien że sto razy lepiej znam całą ofertę Play niż nie jeden konsultant!
Kontakt: [email protected]
Zawsze mozna spojrzec tak 50 % podwyzki Co tu pisac szkoda slow czasmi zaluje ze w play jestem Konsultant nie chcial mi udzielic info o koncie bo nr nie zarejstrowany wiec pytam gdzie to napisane ze musi byc Odpowiedzial ze w konstytucji Dziekuje rece opadaja i wpadaja do dziur po zimie :-)
Mógł przecież odpowiedzieć – w Biblii :-).
Żenuła – w Biurze Olewania Klienta jeszcze nigdy nie usłyszałem odpowiedzi na moje pytanie. Za co płacić? Dla mnie koszt połączenia może wynosić nawet 15zł – i tak nie ma sensu tam dzwonić…
Dokładnie, telefoniczny BOK to fikcja, szkoda czasu i kasy na telefon. Na Play24 to chociaż masz historię zgłoszeń i widać odpowiedzi konsultantów także nie wykręcą się ;) Choć z innej strony osobiście przekonałem się, że zgłoszenia reklamacyjne potrafią znikać z Play24, a że nie ma żadnego potwierdzenia na maila to jak nie zrobiłem printscreena to nie mam jak teraz udowodnić, że reklamację faktycznie złożyłem. Napisałem reklamację na samoistnie znikające reklamacje z Play24 i zobaczę co mi odpiszą ale póki co żałuję, że jestem w Play, bo ta sieć chyba już nie potrafi ogarnąć swojego burdelu, w Orange przynajmniej moja reklamacja sama nie zniknęła, a było ich sporo.
W cenniku Play Fresh jest błąd:
obowiązuje od 20.07.2011 r
(zmieniony dnia 02.03.2011 r.)
– chyba autorowi chodziło że obowiązuje od 20.07.2010 a nie 2011 :)
powinno byc nadal 1z do bok play
Co to jest!!!!!!!???? To jest internet?? Jeju jak już mam strasznie dosyć tej sieci, strasznie żałuje że przedłużyłem umowę o kolejne 12 miesięcy :/
Testujesz łącze na serwerze z Brazyli? Dalej się nie dało? Wybierz może Japonie albo jakieś wyspy na morzu… jak można testować łącze w ten sposób. Przetestuj jak to w kraju działa bo to jaki wyjdzie wynik zależy nie tylko od dostawcy internetu (w tym przypadku PLAY), ale także od hostera czyli serwera z którego ściągasz plik!
Jak bys nie wiedział speedtest.pl sam wybiera serwer, ale w tym przypadku nie ma to najmniejszego znaczenia ;)
indie :o
To korzystaj z serwisów które same nie wybierają serwera. W godzinach szczytu połączenie Polski z resztą świata kaszani się na maxa i tym sposobem w domowym łączu 20mbps youtube leci mi tylko ~1,5mbps ;-) gdzie rano i w nocy jest wszystko ok. To dokładnie obrazuje sytuacje jaka u Ciebie występuje.
i jak popatrzysz na ping chrupka to sie sam zorientujesz co nie tak ;) max przeciazenie hehe musiał cos ssac na boku w trakcie testu czyli FAKE
sam jesteś fake to czysta prawda ping zawsze mam normalny a prędkość widać jaka
w tym problem, ze gdy slabo ciagnie ping musi byc lipny ;) 18km
ciagnie jak przecinak hehe prawie jak 4G
i tu sie mylisz :P
no ta speed https://www.speedtest.net/result/1129313404.png
A co to za syf, tydzień temu składałem reklamację przez Play24, kilkukrotnie sprawdzałem i była widoczna na liście zgłoszeń, miała jakiś tam numer, natomiast dzisiaj patrzę, zmieniliście wygląd Play24 ale moje zgłoszenie zniknęło. To jakieś jaja, może mam robić printscreeny moich zgłoszeń, aby na przyszłość zabezpieczyć się przed znikającymi REKLAMACJAMI?? To jest Play wiocha, a nie operator telekomunikacyjny.
Ja tam już nie krytykuje Play bo to jedyna sieć ,która coś robi … Pozdrawiam :)
Jesli wraz z ta podwyzka wzrosnie poziom jakosci swiadczonych przez OK uslug, to nie ma sprawy. Marcin, a co z numerami typu 800? Te polaczenia wchodza do cennika :-)
A według media2 opłata 1,50zł będzie juz 2 lutego hehe jaki byk
https://media2.pl/telekomunikacja/74095-drozsze-po…
Prymitywnie idiotyczna argumentacja. Play obiecał poprawę i jest ( podwyżka). Szkoda, że nie o 100% ładniej by to brzmiało albo 5 PLN to by było pięknie inne opy by popękali ze śmiechu.
Koszt połączenia jak na sex telefon.
widzę że zmiany będą w BOK bo ruszyłą rekrutacja ale już teraz zaostrzyli wymagania
i co ciekawe oferują między innymi
"Możliwość uzyskania certyfikatu Krajowego Instytutu Certyfikacji Kompetencji"
Chyba certyfikat NIE KOMPETENCJI
Jestem w stanie zaakceptować tę cenę ale pod warunkiem, że dzwoniąc zostanę należycie obsłużony.
Miałem już wielokrotnie takie przypadki, że połączenia były dziwnym trafem rozłączane, a konsultanci nie potrafili oddzwonić. Zakładam, że to oni się rozłączali.
Pisałem nawet reklamacje, które były uznawane za zasadne.
To masz lepiej, bo ja zawsze się dowiadywałem, że "rozłączenie nastąpiło z przyczyn technicznych".
P.S. Naprawdę chciałbym, aby z tą podwyżką wiązała się istotna poprawa w jakości obsługi, bo cały czas BOK to jedna wielka porażka.
Ale dopóki Play woli zatrudniać firmę (np. Arvato Services) zamiast własnych pracowników, to tak będzie. Bo firmie nie zależy. Im zależy tylko aby przelewy docierały na czas.
Gdybyście mieli własny BOK, to moglibyście ich szkolić, kontrolować i motywować. A tak to macie figę z makiem.
Jakoś w salonach jakość obsługi się mogła poprawić. Ale tam coraz częściej są osoby, które już rok czy 2 pracują. A BOK z tego, co wiem ma ogromną rotację. A potem dziwimy się, że to jest wielki bajzel.
Zgadza się w salonach z tego co wiem kilka razy zrobili "tajemniczych klientów" i wypieprzyli tych co się nie nadawali. Aktualnie od roku w znanych mi salonach widzę te same twarze.
Sam znam taki salon gdzie jak tylko mam jakiś problem to wiem, że mi pomogą.
Co do BOKu, to już nie będę się wypowiadać. Mam tyle ciekawych odpowiedzi, że mógłbym wydać książkę z dowcipami. Kilka razy pisałem do dyrektora BOKu ale czy wyciągnęli konsekwencję wobec pracowników tego już się nie dowiem.
Pozostaje tylko nadzieja, że sieć zacznie się rozwijać nie tylko na reklamach. Z Play jeszcze nie odchodzę ale jak oferta się pogorszy to wrócę do Ery. Lubię Play za swój wizerunek i Marcina, który dużo się udziela i przekazuje ciekawe informacje. Szczerze przyznam, że nawet nie wiem jak wygląda rzecznik Ery i Plusa.
Myślę, że ten rok będzie decydującym.
Dlatego najlepszy abonament, to brak abonamentu. Przyszłość należy do pre paid. Wygoda dla klienta i wygoda dla operatora – brak potrzeby zamawiania usług firmy windykacyjnej do ścigania tych, co lubią pogadać a nie lubią zapłacić.
Operatorzy jednak jakoś bardziej cenią abonamentowców.
Nie zauważyłeś tego?
i daja im nocnee ssanko o:o
Play to Twoja pierwsza sieć, że się tak wzbudzasz?
Play to pierwsza sieć, która zamiast zrobić to o co proszę na piśmie to udaje głupa, że prosiłem o coś podobnego ale innego i na siłę próbuje mi wcisnąć dodatkowy miesiąc abonamentu. Może spora grupa nieświadomych klientów da się na to nabrać ale ja nie.
Można to nazwać inaczej, próba wyłudzenia, wbrew warunkom promocji i regulaminowi Świadczenia usług.
dla tego kupilem mix/a zeby zobaczyc co bedzie z tym netem hehe a modem byl za zeta i dodatkowo za 100zl 10Gb bardziej sie opylalo niz na karte 1 wiecej GB 2 modem za free bo i tak bym ladowal ladowal i mniej mial
zabrzmialo jak tania reklama 4G
zmiana cennika w trakcie trwania umowy daje podstawę do jej zerwania!!!
to jest prepaid – możesz oczywiście wypowiedzieć umowę na prepaid, ale w ABO nic się nie zmienia :( co mnie tez smuci…
Już nie to raz, ale dwa – jak chcesz zerwać umowę w prepaid?
przeciez prepaid jest traktowany jako abonent – w pismie wyslanym do abonentow prepaid – widnieje informacja, iz mozesz wypowiedziec umowe – w skrocie – wygaszenie numeru.
Skoro Rzecznik dał linki do cenników innych operatorów, to może też da linki do ankiet (z tego bloga, czy też z portali telekomunikacyjnych), w których BOK PLAY jest wymieniany jako najsłabiej funkcjonujący element tej sieci, a kiedy w ankiecie jest porównanie z innymi operatorami, ZAWSZE wypada najgorzej. Przypadek? Raczej potwierdzenie jakości…
Wtedy byłoby uczciwie, u innych operatorów chociaż płacę więcej, mam większą szansę coś załatwić za jednym telefonem (czyli płacę mniej), a już na pewno nikt się ze mną bez powodu nie rozłączy. Tak, empirycznie sprawdzone BOK ERA, PLUS, ORANGE, tylko HEYAH nie, ale zakłądam, że jest tam poziom ERY, BOK której oceniam najlepiej.
Gadka o BOK a tu ceny abo w górę: np. zamiast 350 min za 59 zł będzie 306 min za 100zł. Czasami ktoś zagląda do cennika? Zawsze był krzyk a tu cisza.
Podaj link.
Nie paniku.
To jest cennik oferty Play Abonament na czas nieokreślony. Nie dotyczy promocji LongPlay. Poza tym stawki się w nim nie zmieniły :).
Różnica z BOK W3 polega na tym ,że ich klienci nie muszą tam wcale dzwonić, bo kody działają, bo platforma internetowa też nigdy nie zawodziła. A w Play jest jak jest , wiadomo. Możecie podnosić ceny, ale dopiero po tym, jak podniesiecie swoją jakość.
tylko szkoda ze wasze BOK jako jedyne nadal nic nie wie i nie umie rzeczowo pomóc
Panie Gruszka co tam wspaniałego jeszcze szykujecie od 02-03-2011r? Cenniki nie za ciekawe. Pakietami będziecie kusić? A może cenami (niższymi) telefonów?
Abonament to nie dożywocie i o "rozwód" łatwo. A było tak pięknie.
Moim zdaniem, poniesienie ceny nie jest złym pomysłem, ale wydaje mi się to ryzykowne posunięcie. Podnosicie ceny za dzwonienie do BOK'u który w fatalnej kondycji.
Tak tak, niby drogi ale za to jakoś świetna, w generalnym rozrachunku wychodzi mniej bo zapłacisz 2,44 a musisz zadzwoni tylko raz, oni oddzwaniają jeśli jest taka potrzeba, poza tym są na prawdę świetni w nierozwianiu problemów, a do Was trzeba dzwonić po 10 razy żeby jakaś błahostkę załatwić.
Złożyłem wypowiedzenie umowy na abonament i właśnie dowiedziałem się, że:
"Specjalnie dla pana przygotowaliśmy wyjątkową ofertę w promocji. W ramach abonamentu longplay 69 oferujemy nawet 350 minut do wszystkich sieci krajowych. Dodatkowo otrzyma pan aż 50% rabatu na abonament oraz rozmowy w play za darmo przez pierwsze 3 miesiące. Do powyższej promocji polecamy telefon nokia 6720 za złotówkę.
Jeżeli nie potrzebuje Pan nowego telefonu, zachęcamy do wyboru promocji replay ekstra longplay. przez cały okres umowy proponujemy nawet do 350 minut do wszystkich sieci krajowych za jedyne 34,50 zł zamiast 69 zł! Stawka efektywna połączenia w ramach abonamentu wynosi zaledwie 10 gr za minutę, a czas trwania umowy to zaledwie 12 miesięcy."
Szkoda tylko, że klient z ulicy zamawiający nowy abonament dostaje longplay69 za 59,49zł na zawsze, a nie na 3 miechy po 34,78zł, a potem na zawsze po 69,57zł i stan darmowy też na zawsze, a nie tylko na 3 miesiące. Poza tym od 1 stycznia mamy VAT 23%, więc abonament 34,50 jest nieaktualny – zapomnieli zaktualizować szablony.
Inna ważniejsza sprawa, że nie wyrażałem zgody na automatycznie przedłużenie umowy na czas nieokreślony, co było jasno napisane w wypowiedzeniu, czyli formalnie umowa wygasa z końcem okresu zastrzeżonego, zgodnie z regulaminem §16 pkt. 1 i 2d, a nie jak konsultant próbuje wciskać mi ciemnotę, że umowa wygaśnie miesiąc później "…z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt. 5 regulaminu".
Normalnie ręce opadają, czy tam pracują niedouczenie konsultanci, czy może to celowe działania mające na celu wyłudzenie od nieświadomych Klientów ile się da, w końcu kilkadziesiąt złotych x tysiące podobnych przypadków to czysty extra zysk dla firmy.
Chyba zapomnieliście napisać o innych zmianach w cenniku a mianowicie o dodaniu tabel z cenami poąłczen z infoliniami 0800 / 0801 itd…
Ale to pewnie dlatego że nie wypada po tym jak UKE przywalił wam 120 tys. zł kary za ich brak w cenniku a że olewaliście klientów i nie podawaliście ceny w cenniku to teraz musicie je zmieniac:) Ciekawe jak poradzicie sobie z abonamentem bo zmiana w cenniku pozwoli abonamentom na zerwanie umów. Tak się konczy chciwość! Chcieliście żeby nieswiadomi abonenci płacili 62 gr za minute z naliczaniem 60/60 za infolinie kryjąc to to macie!!!
A to notka o tym: .
Właśnie zjarzyłem że dla abonamentów też zmieniacie cennik od marca 2011: https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… A to będzie gratka:)
Czytając cennik https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… który dotyczy też abonamentów wynika że połaczenia z *500 w abonamencie też idą w górę na 1,5 zł
Dokładnie to Play zmienia od marca 2011 cenę za połączenie z BOK na 1,5 zł w abonamencie i dodaje do cennika połączenia z numerami 0801 i 0800. Cennik: https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cen… Mamy tutaj 1,5 zł za połaczenia z *500 zamiast 1 zł dotyczy abonamentu One Play: strona 10 tegoż dokumentu oraz dodaje pozycje do tabeli nr 9 na str.7.
Mam nadzieję że wysłał już powiadomienia abonentom bo ja nie omieszkam zawiadomić UKE o cichej zmianie:)
Chyba jakichś żart z tym Waszym 4G. Możecie mieć nawet 1000000G -> a prędkość pobierania zaaawrotne 1Mb/s Wolę już HSDPA konkurencji… Oby do kwietnia :), a wtedy "goodbye my PLAY, goodbye" jak to śpiewał Russos.
Play "uszczęśliwia" prezentami urodzinowymi. Pan Rzecznik ma już nos Pinokia.
czyzby byla prawda o abonentach postpaid ? .
telix od jakiegoś czasu coś majaczy… ale może okaże się prorocze…
Mi to wygląd na podstawowy cennik Play dotyczący RÓWNIEŻ abonamentów. Dlaczego więc w tytule jest prepaid? Bo sie pewnie czają żeby nie zrywali masowo umów! A info o zmianie dotrze ze spóźniona fakturą w marcu:) A wtedy będzie juz 1,50 zł za *500…
Zreszta może Pan rzecznik wypowie się tutaj czy podwyzka ceny za połaczenie z *500 dotyczy tez klientów abonamentowych czy tylko prepaid. No, proszę troche odwagi przyznać wprost Dotyczy lub nie dotyczy…
Panie Marcinie, prosimy o komentarz na temat abonamentów.
Panie Marcinie, czy można liczyć, że w takim razie Play zaoferuje chociażby lepiej działający Play24, albo chociaż możliwość ręcznego wyłączenia pakietów przez Play24?
W ostatnim czasie miałem sytuację w której po wykorzystaniu pakietów 100MB i 500MB (Play Online) nie mogłem ich ponownie aktywować bo nie zostały one wyłączone (ale nic na nich nie było) [zanim zadzwoniłem odczekałem 24h od wykorzystania pakietu].
Jeżeli będę musiał za każdym razem dzwonić do BOK (tak jak ostatnio) i rozmawiać ponad 10 minut, aby pracownik sprawdził co się stało … (pozostało 0 kB) to nie będę zbyt zachwycony …
PS. Dlaczego aby przerejestrować numer Fresh z jednej osoby na drugą, ta druga musi mieć zaświadczenie o zatrudnieniu? Przecież tu nie ma stałych, obowiązkowych opłat…
Aha, nie narzekam na BOK w Play, gdyż zawsze konsultanci starają się rozwiązać problem w sposób rzeczowy i są uprzejmi (przynajmniej u mnie)m nie zbywają i nie naciągają klientów co zdarzało się w plusie (przeniosłem numer w grudniu) – np. w plusie aby załatwić więcej niż jedną sprawę trzeba było zadzwonić więcej niż raz, a konsultanci sprawiali wrażenie jakby robili łaskę, że w ogóle chcą rozmawiać, a czekać na połączenie trzeba było nawet kilkadziesiąt minut…). W play połączenie z konsultantem to kwestia kilku sekund.
Pakiet Play on Line w telefonie możesz wykupić po jednym z każdego nominału na 30 dni. Po wykorzystaniu w krótszym czasie pozostają aktywne do końca ich terminu. ważności
gdzie to wyczytałeś?
W regulaminie jest mowa że jednocześnie może być aktywny jeden spośród każdego rodzaju.
Regulamin Usługi „Internet w Telefonie”: https://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_…
punkty 5-7 oraz 21.
W skrócie pakiet się niedezaktywuje po wykorzystaniu transferu, a dopiero po upływie 30 dni od jego aktywacji.
Po pierwsze dotyczy to pakietów "Internet w Telefonie" a nie "Play Online" – pakiet Internet w telefonie to taki który mo|esz wykorzysta w sieci Play i roamingu Plusa, a Play Online to taki który wykorzystasz tylko w zasigu wBasnym Playa.
Po drugie: Zapisy o których piszesz podają: Użytkownik może mieć włączony jeden pakiet danego rodzaju, Pakiet jest deaktywowany po 30 dniach ALE jeżeli są na nim jednostki rozliczeniowe ("niewykorzystane jednostki przepadają"), nie ma natomiast mowy o możliwości bądź jej braku aktywacji pakietu w wypadu wcześniejszego wykorzystania pakietu…
Faktycznie mój błąd.
We właściwym regulaminie niestety nie jest tak szczegółowo opisany proces aktywacji tych pakietów.
Ale dla kogoś obeznanego z działaniem platformy bilingowej Play punkty 3 i 6 z regulaminu 'Oferty Promocyjnej „Pakiety Play Online w telefonie” dla Ofert Play Mixtura oraz Play Fresh' wyjaśniają wszystko.
Z jednej rzeczy musisz sobie zdać sprawę. W Play nie ma pojęcia dezaktywacji pakietu po jego wyczerpaniu. Są aktywne "bite" 30 dni lub do końca miesiąca w przypadku abonamentu od momentu aktywacji i nie ma na nie mocnych ;). Tak samo jest z pakietami 100 minut za 5zł, które w ciągu 30 dni możesz wykupić tylko 3 i ani jednego więcej, nawet jak wykorzystasz przyznane 300 minut.
Dubel, gdyż poprzedni nie chciał się podpiąć na końcu tego wątku :(.
Niestety, abonament OP oraz LP nie dotyczy podwyzka, tylko Play Abonament :((
Zmiana cennika dla abonentów Play jest i tak nieunikniona. Dostali 120 tys. zł kary za brak info o cenach połączeń z 0800 oraz 0801 w abonamencie a liczą po 62 gr takt 60/60. Teraz muszą to dodać do cennika także Abonamentu. Ciekawe jak sie będą próbowali wymigać:) Ja już e-mail smaże do UKE że dodali do cennika prepaid a do postpaid nie. Było nie było łamią postanownia UKE;)
nie ma się czym martwić :)
Faktycznie mój błąd.
We właściwym regulaminie niestety nie jest tak szczegółowo opisany proces aktywacji tych pakietów.
Ale dla kogoś obeznanego z działaniem platformy bilingowej Play punkty 3 i 6 z regulaminu 'Oferty Promocyjnej „Pakiety Play Online w telefonie” dla Ofert Play Mixtura oraz Play Fresh' wyjaśniają wszystko.
Z jednej rzeczy musisz sobie zdać sprawę. W Play nie ma pojęcia dezaktywacji pakietu po jego wyczerpaniu. Są aktywne "bite" 30 dni lub do końca miesiąca w przypadku abonamentu od momentu aktywacji i nie ma na nie mocnych ;). Tak samo jest z pakietami 100 minut za 5zł, które w ciągu 30 dni możesz wykupić tylko 3 i ani jednego więcej, nawet jak wykorzystasz przyznane 300 minut.