Tako rzecze rzecznik Play

All Inclusive making of i szczegóły migracji

Poniżej znajdziecie wszystkie niezbędne informacje włączając taryfy, na które możecie migrować. Najważniejsze z nich:

– jako punkt odniesienia do zmiany taryfy traktuje się kwotę abonamentu bez rabatu

– po migracji klient traci wszystkie ulgi na abonament wynikające z zawartej wcześniej umowy promocyjnej

– w przypadku taryf LP Internet kwotą odniesienia jest kwota abonamentu (bez pakietu internetowego)

– po migracji obowiązują bazowe ceny abonamentu (nie promocyjne)

Poniżej kilka pytań wraz z odpowiedziami:

1. mam LP69 bez fona to znaczy, że mogę zmigrować na LP II 99, a co z rabatem?

klient może zmienić taryfę na Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 250MB za 10zł (łączne zobowiązanie 79zł miesięcznie) lub na taryfę Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 1GB za 16zł (łączne zobowiązanie 85zł miesięcznie). Oczywiście klient może też wybrać wyższe taryfy z jednym z tych pakietów (np. Long Play 99 z 1-dnym z Pakietów Smartfon). Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.

2. Wiele nie jasności jest mam obecnie teraz LongPlay 69 + 30 zł pakiet 2GB = czyli wychodzi 89zł, czyli na jaką będę mógł taryfę przejść? Bo są zniżki jakieś tylko nie jasno opisane.

Klient może zmienić taryfę na Long Play 69 z wybranym Pakietem Smartfon (250MB za 10zł lub 1GB za 16zł). Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.

3. jak wygląda możliwość migracji przy ofercie LP 69 (50%) ?

Klient migruje taryfy (nie z oferty promocyjnej); jeśli Klient ma taryfę Long Play 69 obowiązują go warunki dla migracji z taryfy Long Play 69.

4. przechodząc z LP 69 na AIM 85, będę płacił 75 czy 85zł?

85zł (Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 1GB za 16zł). Klient może wybrać też Pakiet Smartfon 250MB za 10zł ? wówczas płaci miesięcznie 79zł. Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.

5. Jak wygląda sprawa rabatów przy migracji?

Jeśli klient posiada rabat, który otrzymał dla promocji, na którą zawarł umowę, przy zmianie taryfy na nową Long Play Plan Cenowy II ? traci rabat. Warunki promocyjne nie są przenoszone. Klient korzysta z nowych warunków promocyjnych przypisanych do oferty migracyjnej. Klient może więc pozostać  na aktualnej taryfie (jeśli rabat jest wysoki) i poczekać na ofertę przedłużającą Umowę, w której skorzysta z nowych taryf z pakietem Smartfon oraz nowego rabatu. W trakcie trwania kontraktu, klient może zmienić taryfę na nową Long Play Plan Cenowy II wg warunków oferty migracyjnej.
6. Co jest kwotą odniesienia przy migrowaniu na wyższą taryfę? Czy jest to kwota abonamentu z uwzględnionym rabatem, czy kwota bazowa ?

Kwota bazowa taryfy. Np. Long Play 69 ? jest to kwota 69zł.

7. Mam obecnie LongPlay 200 – płacę jakieś 150 zł brutto – okazuje się nie nie mogę przejść na najwyższy z abonamentów All Inclusive MAX 145 zł – jest to kłopot bo chce przejść a nie ma wyższego abonamentu niż mój

Zgadza się. Obecnie nie ma taryfy wyższej niż LP129 + Pakiet Smartfon 1GB za 16zł. Łączna suma zobowiązania jest więc niższa niż w ofercie Play Premium. Nie ma niestety możliwości zmiany taryfy na niższą w trakcie trwania kontraktu.

W regulaminie w załączniku znajdziecie szczegóły z których taryf na które możecie migrowć.

Przed lekturą regulaminu zobaczcie koniecznie All Inclusive – making of ;-)

Migracja na Ofertę LongPlay Plan Cenowy II

Komentarze

  1. sierski napisał(a):

    jestem pierwszy
    wszytko fajnie i jasno wytłumaczone
    pozdrawiam Raportuj

  2. TrustHappy napisał(a):

    dobry pomysl z zamieszczeniem 'making off', ciekawy material :)

    pozdro Raportuj

  3. Zwirz napisał(a):

    Czyli nowy klient ma lepiej, stary jest mniej istotny…
    Dziwne jest to dla mnie bo ja mam np. longplay 99 z rabatem 50% i place 49,50
    Chcialbym przejsc na nowa taryfe 69 wiec placilbym wam wiecej, mialbym mniej minut czyli bym sobie pogorszyl, jedynie wzialbym nokie x3-02… mam prawie rok do zakonczenia umowy czyli…
    zarobilibyscie przez 24 miesiace minimum 480zl na wyzszym abonamencie… + 200zl bo mam 10 miesiecy do konca obecnej umowy =680zl

    nowa nokia x3-02 w jednym z marketow rtv kosztuje 550zl

    wybor dajecie prosty i logiczny, bede mial taniej jesli kupie osobno telefon i zostane przy swojej taryfie, zaoszczedze 130zl i jeszcze bede mial 150minut wiecej miesiecznie…

    DZIĘKUJĘ :)

    ale chyba to nie tak mialo dzialac…
    nie rozumiem tego zupelnie Raportuj

    • Alek napisał(a):

      Zwirz przecież to norma w Play. Play właściwie nigdy nie miało porządnego programu utrzymania klienta. Skoro Play rozdaje jak tylko może startery żeby cyferki skakały to i podobna taktyka jest z abonamentem:) była nałapać a potem wsio rybko co i jak. Dlatego mój znajomy np odchodzi. Raportuj

      • 4444 napisał(a):

        Tak czy siak – i tak w Play masz lepsze warunki niż w innych sieciach. Więc unosisz się że nie traktują Cię specjalnie bo jesteś dłużej??? Czy to nie głupie??

        Kiedyś faktycznie były takie programy lojalnościowe – teraz będąc np. w Erze masz tyle z tego że i tak wychodzisz gorzej na tym niż zmieniając operatora
        Raportuj

  4. Rogi napisał(a):

    Czyli jak rozumiem: mam LogPlay 69 w promocji Swobodny Internet 3 i płacę 69 zł + 30 zł za pakiet 2GB. Mogę w takim razie przejść na LP II za 69 zł + muszę wykupić pakiet 250 MB lub 1 GB (łącznie 79 zł lub 85 zł)? W takim razie wychodzi taniej niż mam teraz (chociaż z mniejszym pakietem) i z netem na wszystkich nadajnikach. Dobrze rozumiem? Bo wygląda to zbyt dobrze :D Raportuj

    • Staszek napisał(a):

      Marcinie no właśnie mi wychodzi też z obliczeń że 85zł<99zł i nie chce wyjść inaczej;) Raportuj

      • madhunt3r napisał(a):

        No właśnie bo obecnie tak jak kolega Rogi, mamy tą samą taryfę czyli w sumie płacimy 89 zł z groszami, to jak wezmę 1GB w All Inclusive to płacę 69 + 16 = 85 zł czyli taniej niż obecnie?

        Tylko w All Inclusive widzę tylko 65zł, 85 przeceniona na 75 itd. Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        Dotychczas też miałem Swobodny internet 3, czyli LP69+30zl. Właśnie sobie zmieniłem na AI69 w cenie 79zł (AIM69 kosztowałby 85zł miesięcznie). Więc nie ma problemu z taką zmianą, gdyż z tego co mówiła konsultantka, pod uwagę brane jest zobowiązanie z "gołej" taryfy, czyli w tym przypadku 69zł – możemy zmienić na taryfę o koszcie równym lub wyższym.
        Tomek Raportuj

  5. kant napisał(a):

    https://www.blackberry.com/Downloads/entry.do?cod
    jedyne pocieszenie, ze prawdopodobnie bb bedzie w tym roku w playu i juz wiadomo jakie telefony beda w ofercie Raportuj

  6. sumix napisał(a):

    Apropos punktu 3go. Odpowiedz nie jest dla mnie jasna. Prosze o przykład łopatologiczny. Jak wygląda migracja do SD i AI czy AIM. Dziękuje Raportuj

  7. Tomek napisał(a):

    Czy PLAY kradnie??!! ;/

    Mam 2 karty SIM w play. Jedną w Play fresh i nową w mixie. Otóż po skończeniu mixa bede chciał wrócić do tej karty z play fresh wiec doładowałem tą pierwszą kartę za 5 zł tak abym mógł przekierowywać rozmowy z niej na nowy numer. Wszystko ustawiłem , wyjąłem stara kartą z 5 zł na koncie, po włożeniu nowej karty wszystko sprawdziłem i działało pięknie. Gdzieś na początku roku wszedłem w Play 24 i sprawdziłem tak z ciekawości stan konta karty która leży cały czas wyjęta z telefonu i zamknięta w szafce!!….. Ku mojemu zdziwieniu okazuje się że na karcie jest 3,91 zł…..a było 5 zł…… Dziś sprawdziłem saldo i sie okazuje że nawet złamanego grosza NIE MA!!!!!!!!!!!! ;/ Wiec pytam się jakim cudem środki wyparowały z konta?;/ Karta w ogóle nie używana od 4 miechów a kasa zniknęła!! Dodam ze ważnośc kąta mam do 09.11.2011!! Albo mi ktoś to sensownie wyjaśni albo zaraz to gdzieś zgłoszę do odpowiedniego organu… Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      sprawdź w billingu :-) Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        pytam się co ja mam sprawdzać w bilingu skoro karta sim była wyjęta i nie używana?!;/ teoretycznie w tym okresie nic nie powinno się pojawić w bilingu. No chyba że macie jakieś tajne koszta które ściągacie z klientów a nigdzie o tym nie jest napisane…..

        I co wy na to? Raportuj

      • Darek napisał(a):

        co ty chlopie pierniczysz,co ma sprwdzic w bilingu?Caly Twoj PLAY Raportuj

        • strony_fan napisał(a):

          Tak trudno sprawdzić billing? To WY tworzycie jakieś wyimaginowane problemy, gdzie w takim przypadku sprawdzenie billingu powinno być czynnością wykonywaną w pierwszej kolejności, zamiast tych gorzkich żalów na blogu. Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      @ tomku proponuję zgłosić sie do odpowiedniego organu czyli szkoły bo logiczne jest ze gdy masz przekierowanie to taryfikuje ci zgodnie z cennikiem. nie oczerniaj złodziei bo i tak wystarczająco już nakradli Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        Powtórzę się drugi raz. Nie sądziłem że takie byle co jakim jest przekierowanie numeru z play na play jest płatne. Tym bardziej że nie ustawiałem tego jakimiś kodami czy usługami tylko zwykłą funkcją w telefonie. Ale dobra mniejsza o to. Koniec tematu. Raportuj

  8. naye666 napisał(a):

    za 5 zł to co najwyżej Ci prokurator da cukierka … niska szkodliwość czynu,
    a poza offtopem… tragedią są ceny telefonów… dokładając 300 zł mogę kupić telefon z allegro nówkę [HTC DESIRE] a i tak płacić nadal mniej za cały abo niż z exclusiwami..

    TO ciekawe za ile teraz będę mógł kupić HTC Desire podczas przedłużania umowy, ostatnio to było 260 zł w Swobodny Internet 2 przy WIELKIM abo, teraz to pewnie będzie z 500 xd Raportuj

  9. naye666 napisał(a):

    PS. jako iż edytować nie potrafię dodam tylko, że strona playmobile.pl i telefony przestała działać na GOOGLE CHROME <3 Raportuj

  10. gość napisał(a):

    Migracja odbywa się już bez telefonu na kolejne 24 miesiące czy można dokupić jeszcze telefon?
    Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    A jak ktoś by chciał zmienić taryfę LP29 na LPII29 bez dokupywania internetu to jest taka szansa ? Raportuj

  12. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Chyba jednak nie zmienie taryfy,przeczytam zaraz regulamin ale chyba wychodzi że będę musiał płacić zamiast 59zł za longplay telefon 69 + pakiet internetowy 100 mb=64zł
    79zł nie za bardzo mi się to opłaca ….
    Tylko dureń zgodzi się na taką ofertę!! Raportuj

    • xsysiu napisał(a):

      Też rozważałem to przy takiej samej taryfie. Bardziej opłaca się zamienić pakiet play online 100MB na nowy pakiet 200MB, co też czynię, (po wyczerpaniu transferu zmniejszają prędkość) różnica tylko 4zł.Szkoda tylko że w tych nowych pakietach nie ma możliwości korzystania ze wszystkich nadajników czyli jest tak jak w play online. Raportuj

  13. Robert napisał(a):

    desire hd delikatnie za drogi w tych nowych taryfach… w orange przy abo 99zł kosztyje 149zł Raportuj

  14. edzik napisał(a):

    Penie Gruszka pod koniec filmiku mówi Pan, że w 2011 połączenia z internetem sa nielimitowane ? a kiedy były z limitem ? Z tego to wiem to zawsze mogłeś sie łączyć z internetem ile chciałeś.

    A ten allinclusive to lipa bo i tak masz limit na ilośc danych. równie dobrze można dać 1kbps po przekorczniu limitu danych.

    Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      No wiesz – bez stanu darmowego też mogłeś dzwonić do Play 24/7, tyle że byś rachunku w 10 ratach nie spłacił… Raportuj

  15. temur napisał(a):

    Taryfa Stan Darmowy bez telefonu zdrożała. Nie idźcie tą drogą Play'u Raportuj

  16. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Poczekam do możliwości przedłużenia umowy 18 miesięcy :( Raportuj

  17. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Chodzi o to że we wcześniejszych taryfach były limitowane
    podam przykład kupiłeś pakiet 100 mb play online i go wykorzystałeś,skończył się pakiet i dalej płaciłeś wg stawki 0,12/100kb teraz nawet jak wykorzystasz pakiet to internet zwalnia i nic nie płacisz dodatkowo:P Raportuj

  18. Paweł Nowak napisał(a):

    oferta migracji nie atrakcyjna :( Raportuj

  19. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Może na urodziny zmienicie trochę ofertę tak żeby było można migrować ale taniej … bo teraz to przesada ;] Raportuj

  20. Grzegorz napisał(a):

    Witam
    A skoro z LongPlay Premium 200 nie ma możliwości przejścia na nową taryfę to czy będzie możliwość wykupienia pakietu internetowego 1 GB danych za jakąś kwotę który będzie gwarantował, że po jego wykorzystaniu jedynie prędkość połączenia spadnie a nie będą naliczane opłaty za każdy z kb poza pakietem???
    To było by dobre uzupełnienie LPPremium 200 i dobre rozwiązanie dla klientów którzy zdecydowali się wcześniej na zakup oferty najlepszej jaka była ale na tyle drogiej, że teraz nie mogą migrować – proszę o przemyślenie tego scenariusza. Raportuj

  21. jahu napisał(a):

    Najlepiej żeby klienci z migrowali wtedy stracą przywileje wynikające z umowy ale także nie zyskują nowy przywilejów czyli gorzej niż nowy klient.
    Nigdy tego nie zrozumiem klient chce zwiększyć taryfę płacić więcej mieć lepiej a oni jak nie obciąć minuty to po kasie pociągnąć. Raportuj

    • Color napisał(a):

      no ale przeciez nikt nikogo do zmiany nie zmusza, prawda ?

      Kazdy klient chce wiecej miec i placic mniej – tak jest przeciez wszedzie.. nie tylko w telekomach. Ale gdzies pomiedzy tym jest rachunek ekonomiczny. Firma dziala po to, zeby zarabiac.
      Dlatego wlasnie promocyjne srodki we fresh sa wazne 30 dni, dlatego taktowanie jest co 100 kb, dlatego niewykorzystane srodki przechodza i dlatego staly klient nie ma rabatow, jak nowy.

      Zreszta z promocjami u opow jest tak, ze po zajebistej promocji bedzie nastepna – jeszcze bardziej zajebista. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Aczkolwiek powiem Ci że Long Play 69 Swobodny Internet 4 nie jest w cale taką złą taryfą masz 350 minut do wszystkich sieci i 2gb internetu tylko w sieci macierzystej. Jak ktoś siedzi większość czasu w obrębie własnej sieci play-a to taką taryfą jak obecna go nie uszczęśliwią bo dostaje mniejszy limit danych. A z prędkością 32 kb/s to się można zaj***ć bo strona się otwiera 2 godziny. Raportuj

  22. xxx000xxx napisał(a):

    Co z ofertą pracowniczą? TZN. LP 69 za 49 zł ? Co w tym wypadku? Raportuj

  23. Jacek napisał(a):

    Dlaczego juz 2 tygodnie nie mozna skorazystac z polec play znajomemu po wpisaniu kodu z numerem polecanej osoby jest komunikat usluga nie dostepna czy ta promocja juz sie zakonczyla?jesli tak to po co wisi na stronie jako dostepna? Raportuj

  24. aczytowazne napisał(a):

    Przykre robienie starego klienta w bambuko. Niestety to są standardy w polskich sieciach komórkowych – sam miałem przeboje z Erą. Jak się okazało,że przechodzę do Playa to się dało zrobić taką ofertę utrzymaniową,że szok. Co prawda i tak byłem gotowy na Play ale nie o to tu chodzi. Paradoks polega na tym,że LP Premium nie może przejść na AI… Bo to zmiana taryfy na tańszą… Paranoja. Jak grzebiecie w ofertach, to powinniście pozwolić starym na przejście na nowe – a to już nie ich wina,że spadnie wam przychód z abo. No chyba,że prawdą jest to, co było powyżej czyli,że stary klient to [cenzira], którego po prostu się wyciska jak szmatę, a na nowego chucha, dmucha i pucuje,żeby przyszedł. Tylko po co ? Nabić bazę klientów ? Ktoś się niedawno zarzekał,że P4 nie jest na sprzedaż… No chyba,że to nowy model biznesowy – rotacja klientów – kończy się umowa, idą gdzie indziej i po dwóch latach znowu wracają, bo jako nowy klient są lepsi…

    Smutne to Panie Marcinie, smutne… Raportuj

    • madziar napisał(a):

      czlowieku nie ponizaj sie juz:/ Przeciez podpisales umowe na warunkach ktore Ci odpowiadaly, zgodziles sie na okres jaki byl w umowie, dostales piekny telefonik w promocyjnej cenie… Wiec czemu Play ma Ci jeszcze robic dobrze i zmieniac ta oferte???? Zaden operator tak nie robi… Kazdy Ci zmieni na wyzsze abo ale na nizsze juz nie i nie ma sie co dziwic! Skonczy Ci sie umowa to podpiszesz nowa na nowych warunkach ale i tak po pol roku bedzie placz bo wejdzie cos nowego;/ Ale to normalne co chciwle jakas nowa oferta wchodzi wiec albo przejdz do fresha albo podpisuj umowe na tyle czasu przez ktory nie bedziesz pozniej psioczyl ze play Ci nie obnizy abo:/ No paranoja co to sie dzieje… Moze jeszcze PLAY ma Ci kupic jakis prezent skoro tak Cie skrzywdzil… haha Raportuj

      • aczytowazne napisał(a):

        Fail droga kobiet. Bo ja nie narzekam. Ja ze swojego abonamentu jestem bardzo zadowolony. No i kolejny fail, bo nie dostałem telefoniku ;) Chodzi o to,że z LP xx można zmigrować, a z premium już się nie da, bo nie ma przygotowanej jakiejś oferty na podobnym poziomie cenowym. I chociaż ktoś chciałby ( podejrzewam,że nawet za takie same pieniądze albo i dopłaci z 10-15 zł ) to nie może zmienić na AI, bo nie ma odpowiadającej taryfy. Chodzi tylko o to. No ale przecież ja narzekam, że nie mogę, że chcę płacić mniej etc. ;) Raportuj

        • madziar napisał(a):

          fail bo mezczyzno:P nie narzekasz? chyba jednak narzekasz co prezentuje Twoj post powyzej;) Kolejny fail bo chociaz telefonu nei dostales to jednak kasa za niego zostaje Ci w kieszeni gdyz dostales rabat na abo wiec tak jakbys zamiast rak kupil sobie normalnie taki fon:P z premium sie nie da wiec jak skonczy sie umowa to sie bedzie dalo:) nie musi byc AI odpowiadajacej oferty bo i po co? nie ma takiego obowiazku play… Mogloby byc wiadomo ale skoro ktos sie zgodzil placic 100zł i podpisal umowe to czemu play mialby mu teraz dawac rabat aby placil 50zł? niestety ceny leca w dol co chwile i za to samo placi sie mneij wiec w najwyzszych abo jest z problem na przejscie do nowych bo cenowo nie porownywalnych ofert… Wiec jak ktos wzial to musi przeczekac i po umowie sobie zmieni:) Raportuj

          • aczytowazne napisał(a):

            Ja płacę i tak najmniej jak się da ;) Bo mam LP 29 bez telefonu ;) Po prostu patrzę na to z pkt widzenia tych, co mają premium – nagle się okazuje,że płacą najwięcej i są najbardziej poszkodowani ;) Bo Ci mający LP xx mogą zmienić na AI, a premium nie może :) I nie chodzi o to ile kosztuje premium, a ile AI – bo jak już wspomniałem – nie ma nawet żadnej alternatywy dla premium – żeby było AI za podobne pieniądze :) Problemem zresztą byłoby, co im dać dodatkowo,żeby gdzieś te 50 zł wyciągnąć i zrobić AI MAX 195 :) Raportuj

  25. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Przez tą ofertę migracji coś czuje że wiele osób nie będzie chciało przedłużyć umowy nie mówię o sobie:P
    A mogliście trochę więcej zarabiać ale jak widać nie chcecie … Raportuj

  26. Zwirz napisał(a):

    Ok, możemy migrować.
    A teraz pytanie do Rzecznika – a co jeśli chcemy przedłużyć umowę? Raportuj

  27. Tomasz Filip napisał(a):

    Ja już migrowałem dwa numery z LP69 na AIMAX 85. Na obydwu miałem 500mb za 15zl więc za każdy płaciłem 84zl miesięcznie. Teraz będę płacił po złotówce więcej ale za to będę miał 1GB bez względu na nadajnik. Dla mnie oferta bardzo dobra. Migracja wejdzie w życie po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego, czyli od 10 marca będę w AIMAX 85 na dwóch numerach. Raportuj

  28. mcz79 napisał(a):

    dla tych co maja lp69 za 59 ze stanem darmowym to bardziej się opłaca aktywowac pakiet za 9 zł 200 MB to wyjdzie 68 wiec nie oplaca sie migrowac Raportuj

  29. Konrad napisał(a):

    Mam rozumieć, że posiadając obecnie LP 99 i płacąc za niego 79 PLN po migracji na ALMAX musiałbym płacić 115 PLN, gdzie w obecnym abonamencie za ten pakiet wydam ok 20 PLN?
    Gdzie tu jest logika?
    Raportuj

    • Tomasz Filip napisał(a):

      Za 20zł nie dokupisz sobie 1GB na wszystkich nadajnikach to raz a dwa tylko w AI MAX jest gwarancja, że nie zapłacisz za transfer po przekroczeniu 1GB. Raportuj

      • Konrad napisał(a):

        Pakiet 1 GB to bardzo dużo jak do telefonu. Moim zdaniem do normalnego korzystania wystarczy 250 MB, a ten pakiet w takiej cenie się uzyska
        Po co płacić za coś co jest narzucone jeśli za mniejszą kwotę można mieć odpowiednią ilość dla siebie?
        Pozatym gwarancja przy takim limicie jest abstrakcją bo ktoś musiałby używać telefonu zamiast komputera
        Jeśli ktoś nie chce przekroczyć limitu może sobie to nie jednym programem kontrolować
        Więc ponawiam pytanie – Czy PLAY interesują wogóle klienci, którzy są już zobowiązani umową? Raportuj

  30. Andrzej napisał(a):

    A co się dzieje z netem play online ? Od kilku dni (akurat w Olsztynie gdzie jestem) net przerywa, gubi zasięg, rozłącza się, porażka jak tak ma wyglądać sieć 4G. Raportuj

  31. Kasia napisał(a):

    A co z taryfą pracowniczą? Jeżeli ktoś ma LP49, za który płaci 29zł, to co będzie z migracją np na AI 59? Będzie też pracowniczy rabat w wysokości 20 zł, czy tak jak w innych przypadkach nie ma żadnego rabatowania?? Raportuj

  32. m3k3m napisał(a):

    A ja chciałbym wiedzieć, skąd się biorą wyliczenia Play odnośnie minut i smsów w poszczególnych taryfach. Przecież teoretycznie przy pakietach kwotowych proporcja powinna być zachowana? Raportuj

    • Magda Play napisał(a):

      proporcja jest zachowana ale jak dobrze się przyjrzysz to zobaczysz że im wyższa taryfa tym niższa cena za minutę więc proprcja min/sms się zmniejsza :) np.LP 69 (dowolny)-29gr/min a LP 99 (dowolny)-19gr/min a cena smsa w każdej taryfie jest taka sama :) Raportuj

  33. mirekb napisał(a):

    jednak widac sporo niejasnosci..wynika to z tego wlasnie ze wiekszosc regulaminów obecnych taryf na powyzej 10 stron..celowo to zagmatwane by było trudniej to ogarnąć..1 pytanie zadaje juz kolejny,zapewne znowu bez odpowiedzi,raz:czemu prawie 3 tydzien nie chodzi usluga Polec Play Znajomemu i nikt z tym nic nie robi??róbcie tak dalej-nawet play4ju czy reszta aktywistów blogowych nie rusza tematu Raportuj

  34. Konrad napisał(a):

    Rozwinąłbyś bardziej tą myśl?
    Zainteresowało mnie to :) Raportuj

  35. xyzy napisał(a):

    Krótkie konkretne pytanie , mogę z LP 69 SI zmigrować do AI MAX 85 ? i będę płacił 85 zamiast 99 right ?
    Bo w Q&A napisałeś Marcinie że można ale do LP69 + jeden z pakietów … Raportuj

  36. xyzy napisał(a):

    Też mi się tak wydaje , czemu istnieje możliwość migracji z LP SI gdzie opłata abo to 99 pln do AIMAX gdzie opłata to 85 pln ? za darmo nikt nic nie daje , więc po to by ludzie migrowali a później będzie zmiana regulaminu a Ci co nie zwiali rozwiążą umowy bez kar ;]
    Dziękuję do widzenia ;] Raportuj

  37. Poll napisał(a):

    A ja tak z innej beczki. Zasięg Playa powiększył się o stację Metra Racławicką i Wierzbno a także wewnątrz tunelu pomiędzy tymi stacjami. Czy dalej też już jest nie wiem. Prędkość ściągania w tunelu miałem 1.65Mb/s a wysłania 0.38Mb/s. "Albercik… to działa" Raportuj

  38. Janek napisał(a):

    Wprowadzają te nowe pseudo taryfy żeby nie musieć zmieniać cennika LongPlay. A powinni bo nie mają w nim stawki za połączenia z 0800 i 0801 za co dostali karę od UKE. Tak więc w ten sposób chcą obejść zmianę cennika pisząc nowy żeby im abonenci nie odpłynęli:) Ale co się odwlecze to nie uciecze:) Wszyscy im nie przejdą…

    Raportuj

  39. raf napisał(a):

    Dobra ja się wypisuję z tego interesu. Czekałem aż pojawi się nowa oferta abonamentowa, nic specjalnego się nie pokazało. Wolę u konkurencji dostać niewiele mniej, ale za to poziom obsługi i zasięg będę miał nieporównywalnie lepszy niż tutaj. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A to jest jakaś sieci która ma większy zasięg niż Play+Plus????? Coś musiałem chyba przespać. Raportuj

      • xyzy napisał(a):

        Przecież rydzyk rządzi ze swoimi 3 nadajnikami :D
        nie wiedziałeś ???!! OMG :) Raportuj

      • raf napisał(a):

        Jedni mówią, że Play ma zasięg 4G, inni z kolei, że "Play+Plus" ma największy zasięg. Ja natomiast wiem, że u mnie na uczelni, w prawie centrum Katowic, połowa budynku ma zasięg z "Play+Plus" na poziomie zera, bądź jednej kreski. Jak dla mnie jest to żart ze strony tej sieci. Może teraz "4G" tam dotrze, bo 3G jakoś nie było po drodze. Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      Pokaż mi to niewiele mniej, nie powiem zainteresowało mnie to .. Co do reszty Twojej wypowiedzi chodziło Ci chyba o jakość sieci i poziom obsługi tak? .. ;-) Raportuj

      • raf napisał(a):

        Porównajmy: Play All Inclusive 69zł: 350 min do wszystkich sieci, pakiet 250 MB, Era 69zł 360 min do wszystkich,pakiet 100MB. Dla moich potrzeb 100MB wystarczy, potrzebne jest mi tylko do ściągania poczty i ewentualnie od czasu do czasu na jakimś wyjeździe, jako przenośny internet. Nie piszę o głupotach typu facebook czy nk, fotka, bo widzę potrzeby korzystania z portali o tej tematyce. No i miałbym prawdziwy zasięg, a nie jakieś "Play+Plus", którego musiałem po uczelni szukać z tel w ręku. Niby W3 a oferta, moim zdaniem atrakcyjniejsza. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A czy w Erze nie jest przypadkeim do wszystkich oprócz Playa? Skoro nie masz wyższych potrzeb a nawet masz je mizerne to zainteresuj się PF i pakietem na 100MB. Raportuj

  40. Jarek napisał(a):

    Generalnie chwalebne jest to, że można korzystać z netu nie tylko plejowego, ale też plusowego, nawet te dwie opcje (250MB i 1 GB) wyglądają nieźle. Ale żeby korzystać z netu, trzeba mieć telefon, a ceny tych urządzeń są- delikatnie pisząc- zaporowe. Za dwa miesiące kończy mi się umowa OnePlay45 i myślałem o jej przedłużeniu, ale ze słuchawką. Podoba mi się samsung Wave8500, ale ta cena…349zł przy 75 złotowym abonamencie to drogo. Moim zdaniem Play powinien spaść z cenami telefonów, bo w tym roku zapowiada się, że naród ostro przesiądzie się na smartfony. Szkoda by było, żeby przez tak wysokie ceny telefonów stracili swoich klientów. Raportuj

  41. norb napisał(a):

    Panie Marcinie w tabeli nr 2 regulaminu jest błąd. Przy Long Play II 99 – promocyjny pakiet złotówek wynosi 5,50 zł. To raczej za mało. Raportuj

  42. ktry napisał(a):

    Super prezent,o ile dobrze zrozumiałem.Mam aktualnie LP29 internet mam w tym 750 Mb za które płacę dodatkowo 20 zł.Jeżeli mogę zmienic taryfę na nową All Max to zapłacę razem z pakietem 1Gb 45 zł ,lub mogę zmienic na All z pakietem 250 Mb za którą zapłacę tylko 39 zł.To aż o 10 zł mniej jak teraz płacę i co najważniejsze będę miał to na zasięgu plusa i nie zapłacę dodatkowo za przekroczenie tego pakietu.Nie wiem tylko czy dobrze rozumuję.Trochę to za piękne żeby było możliwe. Raportuj

  43. tl111 napisał(a):

    No i Play zaczął odwolywać się chciwości. Chcę mieć więcej lepszego. Bo to co mam jest na pewno gorsze od tego wspaniałego teraz. :-DDD Ciekawe kto z tych ogarniętych gorączką owczego pędy przeanalizował swoje potrzeby z nosem w bilingu … mało , malo , chcę mieć więcej . Tylko po co ? Żona jest szczęśliwym posiadaczem abo za 14,50 pln z wliczonym pakietem 120 min do wszystkich. Do tego dochodzi pakiet za e-fakturę czyli 30 min . Wykorzystuje maksymalnie 80% tego wszystkiego. Ja do tego mam fresza , czasem kupię pakiet 30 za 10 , co miesiąc pakiet 100 min do pogadania ze sobą. No i pakiet za 5 pln do śledzenia konferencji playa. Takie mam potrzeby po analizie bilingu. Ciekawe ile Play traci na nas. Dlaczego tak sądzę ? Bo podniósł ceny takich abo jakie ma żona. Teraz odpowiednik jej taryfy kosztuje 33 pln/m-c . Pomyliłem się ? Nie bo 4 pln są platne z góry. No i ten ordynarny kamuflaż tych 4 pln – jednorazowy pakiet 3 Gb na nadajnikach playa do wykorzystania w pierwszym m-cu. " -Jasiu, powiedz panu gdzie go mogą sobie wsadzić." . " – One mogą go sobie wsadzić tam gdzie pan może pana majstra w d… pocalować." (dla mało kumkatych – nie wycinać, cytat z klasyki) Już lepszy byłby ten pakiet na całe 12 m-cy , sam Dobrzyński nie jest w stanie takiego pakietu zużyć jak to przyznał na konferencji. No ale pewnie wtedy wszystkie żony, babcie i inni ludkowie puściliby playa z torbami hulając po pleyowym necie nokią 3210 i innymi zabytkami. Naprawdę, trochę mniej arogancji by się przydało … No i w nowym abo cena SD opadła. Prawie o 50% !!! Teraz 10 pln , wcześniej 19 pln !!! Czyli żeby mieć 120 min do wsiech i SD kiedyś płaciło się 33,50 pln. Teraz 33 pln. Jest obniżka ? Jest !!! I jeszcze tyle gigabajtów babci pod poduszkę ! Chlopaki przeszli szkolenie w oranżu i zaczynają mieszać w kuble :-((( Raportuj

  44. mariusz napisał(a):

    Taryfy abo nowe . Byc moze i atrakcyjne ja jednak obstaje przy swoim lp 69
    Ceny telefonow zaporowe.
    Trudno mi sie polapac w polityce play
    Pozdrawiam Raportuj

  45. edi napisał(a):

    Przyznam się, że nie rozumiem tych nowych taryf i coraz bardziej są zagmatwane ale właśnie chyba w tym wszystkim chodzi Play aby tak było a było tak prosto. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie wiem czy i komu taryfy te bedą pasować ale na pewno nie są zagmatwane. Tego z kolei ja nie rozumiem co tu nie do zrozumienia. Raportuj

  46. Poll napisał(a):

    Są oczywiście miejsca w których nie ma zasięgu ani Plusa ani Play ale z całą pewnością zasięgu duet P+P ma go najwiecej. Przyjdzie czas na to, że na uczelni nauczą Cię liczyć. Nie martw się. Raportuj

    • raf napisał(a):

      Studia już skończyłem. Jak już napisałem – sytuacja w której nie ma zasięgu blisko centrum jednego z większych miast w Polsce jest niedopuszczalna. Jeśli dla Ciebie brak zasięgu w miejscu gdzie często przebywasz nie jest problemem, to gratuluję szacunku dla samego siebie. Oby więcej takich osób – marketing sprzedaży będzie można wtedy znacznie uprościć. Co do mojej umiejętności liczenia, to jestem absolutnie spokojny, że daleko wykraczają poza Twoje horyzonty. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Dalej twierdzę, że liczyć nie umiesz. Połowa budynku ma zasięg "0" zarówno Plusa jak i Play czyli druga połowa musi mieć ten zasięg ale na tej podstawie nie można pisać takich rzeczy, że będziesz miał zasięg "nieporównywalnie większy" u innego operatora. Chociażby dlatego tak pisać nie możesz bo sa miejsca gdzie ci wg Ciebie którzy w Twoim budynku mają zasięg nie maja go w moim budynku a nawet miejscowości. Globalnie Plus ma zasięg największy a dodatkowo powiększony/współdzielony z Play gdzieniegdzie. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Czy ty naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz?
          Co mu po dobrych cenach jak NIE MA zasięgu w miejscu w którym przebywa STALE.
          Zacznij wreszcie pisać logicznie, a nie pisać dla pisania. Raportuj

        • raf napisał(a):

          Widzę, że ciężko u Ciebie z przyswajaniem informacji. Nie obchodzi mnie jaki jest jest zasięg koło Białegostoku czy gdzie indziej. Ważne jest dla mnie aby był tam gdzie ja przebywam. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Mnie tez nie obchodzi zasięg koło Białegostoku. Chodzi o to że brak zasięgu Plus+Play w połowie budynku uczelni czy gdzie tam przebywasz nie może być podstawą do napisania tego co napisałeś o globalnym zasięgu a mianowicie: "u konkurencji będę miał o niebo lepszy zasięg." > Możesz za to napisać że u konkurencji będziesz miał zasięg w tej części budynku w której P+P go nie ma. Tyle, że to nie oznacza iż zasięg jest o niebo lepszy. Pamiętaj, odniosłeś się do całkowitego zasięgu wszystkich sieci bo brałeś pod uwagę również podróże. Raportuj

  47. TenJedenRaz napisał(a):

    Tak przegladam te komentarze i mi sie smutno robi jak na nie patrze. Ludzie obudźcie się, że to Play robi wam przywilej, pozwalając wam na migracja. Masz umowe na 2 lata chcesz lepiej to przechodz, nie chcesz to nie dobrze wiedziales co podpisujesz no chyba, że sie nie wie co się podpisuje.
    Pozdrawiam Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Większość telekomów daje możliwość migracji i nie jest niczym nowym. lecz oni nie biorą starych profitów lub jeśli biorą to dają nowe. A tu biorą i nie dają nic. Płacisz więcej niż nowy klient gość z ulicy. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        A nie możesz zostać przys starym abonamencie a później zmienić sieć jeśli nic nie znajdziesz dla siebie? Tak jak ja. Jeśli z LP69+SI nie będę mógł przejść kiedyś na AImax z abo 95zł to na pewne nie zmigruje na 145. Wtenczas oddam swoje ciężko zarobione pieniądze komuś innemu. Raportuj

        • Dewu napisał(a):

          Mozesz przejsc bez problemu na taryfe ALL Inclusive Max za 85zl (69zł LP + 16zl 1Gb internet).
          Ja tak zrobilem, bo samo korzystanie z nadajnikow playa to czasami mordega, a w podrozy to juz mozesz zapomniec. Raportuj

  48. jahu napisał(a):

    Nie chciałbym cię wprowadzać w błąd ale wygląda na to że tak ! Raportuj

  49. Maniek napisał(a):

    Kiedy Play wyjaśni nowe MNP bez telefonu?
    Poprzednio dawaliście 50% rabatu na cały okres. A jak jest teraz?
    W jakich taryfach to obowiązuje? Mnie interesują te bez internetu.
    Czekam na odpowiedź. Raportuj

  50. Lukasz Oczkowski napisał(a):

    Dziwny ten Play…. Kilka tygodni temu okrzykneli sie najwieksza siecia 4G, a tu PlayOnline nadal zostaje z przycieta predkoscia do 1Mb/s ! Gdzie mamy ta siec 4G ? Ano w nowych taryfach z smartfonami … ale, ale … nie mozna w nich uzywac tetheringu – a do sciagania poczty i przegladania FB,NK na samrtfonie HSPA+ raczej sie nie przyda. Czyzby Play porwal sie z motyka na slonce ? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Zdaje się, że smartfona nie możesz używać jako modemu bo zabiorą Ci pakiet NK i FB więc używaj jak Ci nie zależy na pakiecie i tyle. Raportuj

      • Lukasz Oczkowski napisał(a):

        @Poll – czytaj ze zrozumieniem !
        Napislem przeciez : "… nie mozna w nich uzywac tetheringu "

        Interesuje mnie sam mobilny internet (play online) – kupno nowego abonamentu all inc. tylko po to, zeby miec 3GB w HSPA+ za taka cene chyba nie uwazasz za dobry pomysl. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Rzeczywiście nie bardzo wiem o co Ci się rozchodzi. mamy sieć 4G ze smartami, można w nich używać tethering. Raportuj

          • Lukasz Oczkowski napisał(a):

            O HSPA+ dla mobilnego internetu, nie internetu w smartphone. O Play Online bez limitu 1Mb/s. Teraz rozumiesz ? Wiadomo, ze smartphone nie wygeneruje takiego duzego ruchu jak modem podpiety pod komputer. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To to ja wiem ale mi chodziło o tethering. Napisałeś że jest niedozwolony. Niech sobie "niedozwalają" – za karę zabioroą pakiet. Tyle mogą. Raportuj

  51. Petr napisał(a):

    Witam, mam taryfę 65, płacę 50zł. Koniec umowy w czerwcu. Czy mogę przedłużyć z nowszą taryfą o nominale 69zł? Logicznie to ta jest wyższa. Nie przewiduję przechodzenia na 99zł-jak mi w salonie sugerowano, już lepiej kupiłbym aparat na wolnym rynku a umowę zmienił na jak najniższą. Jestem w PLAY od początku, najpierw byłem testerem. Raportuj

    • Konrad napisał(a):

      Wydaje mi sie, ze przedluzenie mozesz zrobic nawet na 29zl, konczy Ci sie zobowiazanie wiec masz prawo zmieni warunki wlasnie na 29. Prosze o potwierdzenie moich slow. Raportuj

      • muchakk napisał(a):

        W trakcie trwania umowy możesz tylko zwiększyć, jeżeli jednak przedłużasz umowę to możesz nawet zmniejszyć swoje miesięczne zobowiązanie… ;-) Raportuj

  52. Konrad napisał(a):

    A ja mam inne pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi. Mam LP69 z cena 69.57. chciałbym zmienić to na Stan Darmowy 99zl za 79z. Czy taka zmiana przejdzie z kwota 79 czy 99 jako "pełna" cena ? Raportuj

  53. Daniel napisał(a):

    Niestety 99 obowiazuja cie tylko nie promocyjne cenyRaportuj

  54. Tomek napisał(a):

    chciałem przenieść matki tel. z longplay bez tel 49 240minut za 24,70zł na niższą taryfę longplay 29. Niestety teraz 120 minut będzie kosztować 19zł a nie 14,50zł i do tego pakiecik netowy obowiązkowy za 48zł jednorazowo co podraża abonament z 19 na 23zł. Pozostaje prepaid. Konferencja play to próba udowodnienia, że drożej znaczy taniej :) Raportuj

  55. Bartosz Markowski napisał(a):

    A jeśli ja mam oneplay 45 + swobodny internet 2. to mogę w takim wypadku wziąć lp2 + pakiet 1gb? Raportuj

  56. Szymon napisał(a):

    Proszę o pomoc:

    Chciałbym przejść z LP Telefon 49 na All Inclusive 59 (z 250 MB). Do końca umowy mam ponad rok.

    Czy po migracji ten czas się zmieni?
    Czy dobrze rozumiem regulamin, że otrzymam Stan Darmowy (na 6 m-cy)?
    Co oznacza promocyjny pakiet złotówek? Dostaję coś więcej niż ilość min/smsów podanych w tabeli na stronie, czy jest to sposób na "wyrównanie" do tych ilości z tabeli?
    Czy sieć jest w stanie poznać czy korzystam z internetu na telefonie, czy też udostępniam go na komputer? (pkt 17 regulaminu)

    Z góry dzięki z odp! Raportuj

  57. peha20 napisał(a):

    A szanowny rzeczniku co z abonamentami limitowanymi?? Mam w dalszym ciągu limitowaną 50. W salonie twierdzą, że nie da rady podpisać nowej umowy na tych samych warunkach. Co innego mówiliście przy testach. Trochę to żenujące.. Raportuj

  58. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Czas się nie zmieni
    Chyba nie otrzymasz tego stanu darmowego tak myślę … bo stan darmowy otrzymują nowi klienci
    Gdybyś wziął abo z stanem darmowym na stałe to byś go miał
    To jest sposób na wyrównanie do tego co jest na stronie:P
    Dam ci pewien przykład masz ktoś ma taryfę longplay stan darmowy 69 i ma w niej 350 minut…
    z czego 69zł(240 minut) ma na koncie a reszta jako promocyjne minuty (110)
    Myślę że może jakoś się da
    Ale ja ci coś powiem nawet jak będziesz udostępniać to przecież w regulaminie pisze że mogą wyłączyć tylko pakiet społecznościowy(darmowe nk i facebook)
    Pakiet 250mb lub 1gb zostanie:D
    Poczytaj w regulaminie właśnie czy dostaniesz promocyjne minuty czy tylko goły abonament z pakietem 250-1gb
    Żebyś nie był rozczarowany:P

    Raportuj

  59. Szymek Smyła napisał(a):

    dzięki Daniel. Tylko w jakim regulaminie? Chyba dotyczy mnie ten j.w., czyli o migracji. A wg niego przysługuje SD i promocyjne środki. Poczekam jakiś czas i pójdę do salonu, teraz musiałbym tłumaczyć pracownikom: co, dlaczego, za ile i skąd ściągnąć odpowiedni cennik ;) Raportuj

    • @maliiinaew napisał(a):

      nie trzeba isc do salonu, dzwonilem dzis do BOK ipowiem krotko porazka , konsultantczerpal ode mnie informacje a nie na odwrot [ chyba tak nie powinno byc ?] na pytanie czy pakiet smartfon bedzie sciagany bezoplat zarowno w zasiegu plusa jak i play ? nie tylko play. No ok przemilczalem i przytoczylem wypowiedz z konferencji na youtube [ oczywiscie prsze chwilke poczekac ] i po chwili odpowiedz sie zmienila na twierdzaca , podsumowujac WTF ? moze niech pracownicy play najpierw sami ogladna konferencje a potem kogos informuja …. o pla24 wogole nie wspomne bo to kpina. Raportuj

  60. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Tak dotyczy cię ten o migracji :)
    Ok to może tak jest ale lepiej się dopytaj wiesz różnie to może być te regulaminy są zawsze tak dziwnie sformułowane:P
    Raportuj

  61. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Śmieszny jest ten czasem bok:P
    Gdybym ja tam pracował to myślę że bym znał odpowiedzi na większość pytań
    ponieważ interesuje się ogólnie komputerami,telefonami komórkowymi itp.
    i co jakiś czas sprawdzam sobie jakie są nowe oferty,co oferują,czytam regulaminy
    Które czasem są dziwnie skonstruowane:D
    Raportuj

    • @maliiinaew napisał(a):

      no wiesz mi to akurat lata,ale to play traci na tym np ja moglem juz dzis migrowac jednak nie wole sie upewnic ,czyli w sumie wychodzi ze bok pod tym wzgledem jest niepotrzebny… ciekawe czy nowy klient zdecydowalby sie na podpisanie umowy gdyby mial kontakt z takim niedoinformowanym konsultantem ? Raportuj

      • Rogi napisał(a):

        Ja już się za wiele nie dopytywałem, żeby nie wprawiać konsultanta w zakłopotanie ;) Ale miałem wrażenie, że lepiej znam plejową ofertę. No ale po kilku minutach słuchania muzyczki udało się zmienić taryfę. Abo w dół o 14 zł :) Raportuj

  62. Daniel napisał(a):

    Wiecie co moze jednak zastanowue sie nad migracja z lonplay telefon 69 na nowa taryfe all eksclusive 79 za 79 zl miesiecznie kusi net non stop :) a czy przy tej zmianie mam tak jak w ofercie 350 minut,stan darmowy i 250 mb moze ktos to potwierdzic :)Raportuj

  63. sebcyg napisał(a):

    Czy w regulaminie jest błąd w punkcie 5.1c czy to zamierzony element oferty? Bo z zapisu w tym punkcie wynika, że promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany jedynie na usługi z tabeli 2 cennika, a to są jedynie: transfer danych (a po co, skoro "internet nielimitowany") oraz usługi multimedialne. Raportuj

    • Rogi napisał(a):

      No rzeczywiście. Wygląda na to, że za te bonusowe złotówki mam całe 27 MB danych więcej!

      A to z regulaminu dla nowych, dziwna sprawa.

      "Promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany na usługi podstawowe wymienione w Cenniku Oferty LongPlay (Plan Cenowy II) w Tabeli nr 1 z zastrzeżeniem, że w Abonamencie LongPlay II 99 oraz LongPlay II 129 promocyjny pakiet złotówek nie jest wymienny na transfer danych."

      Ale się badziewnie z tych pdfów kopiuje :P Raportuj

  64. Daniel napisał(a):

    przepraszam za bledy pisze z waveRaportuj

  65. sebcyg napisał(a):

    "Jednostki rozliczeniowe przyznane w ramach promocyjnego pakietu złotówek łączą się z
    jednostkami rozliczeniowymi pochodzącymi z Pakietu Złotówek przyznawanego w ramach
    Abonamentu. Wykorzystanie jednostek rozliczeniowych przyznanych w ramach promocyjnego
    pakietu złotówek oraz Pakietu Złotówek jest równoległe."

    Ktoś rozumie, co oznacza ten punkt regulaminu? Głównie chodzi mi o określenie "równolegle"… Raportuj

    • Rogi napisał(a):

      Trzeba chyba najpierw wyjaśnić pierwszą wątpliwość. Raportuj

      • sebcyg napisał(a):

        Pomijając pierwszą wątpliwość… identyczny zapis jest również w regulaminie niemigracyjnej AllInclusive, a tam już promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany na usługi z Tabelki 1, czyli te same, które zużywają standardowy pakiet złotówek – ciekawe, co wówczas oznacza to "równoległe". Raportuj

        • Rogi napisał(a):

          Wydaje mi się, że normalne i promocyjne złotówki można wykorzystywać na te same usługi, więc po prostu się kumulują i schodzą jakby z jednej puli. Raportuj

          • sebcyg napisał(a):

            Czyli, że w rozpisce (np. w Play24) będą po prostu w jednej pozycji zsumowane – no to by było logiczne. A ponieważ podobny zapis (o równoległości) jest w ofercie migracyjnej, to mogłoby sugerować, że jednak wkradł się jedynie błąd w 5.1.c i miało tam być tak samo, jak w ofercie All Inclusive. No ale zobaczymy – poszedł mail do Marcina, więc liczę na wyjaśnienia i ewentualne korekty treści regulaminów ;) Raportuj

            • sentio napisał(a):

              Jeszcze ciekawiej sprawa wygląda w oficjalnym regulaminie, który dostępny jest na stronie http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Migracja_n

              Tam punkt 5.1c brzmi następująco:

              c) Promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany na usługi podstawowe wymienione w Cenniku Oferty LongPlay (Plan Cenowy II) w Tabeli nr 2, z zastrzeżeniem, że w Abonamencie LongPlay II 99 oraz LongPlay II 129 promocyjne pakiet złotówek nie jest wymienny na transfer danych. Raportuj

            • sebcyg napisał(a):

              No ale to właśnie o tym zapisie też dyskutujemy (patrz 3 komentarze wyżej ;)
              Jak już mówiłem zapytanie do Marcina poszło we wszystkich sprawach (zarówno o wysokości pakietu złotówek dla LongPlay II 99, jak i o sposobie rozliczania tych promocyjnych złotówek)… pewnie jutro będzie reakcja. Raportuj

            • Rogi napisał(a):

              Czyli oficjalnie jest ten sam wpis dla migracji i nowych, ale różni się numerem tabeli dla usług, na które może być wykorzystany bonus. Raportuj

  66. misiu z tasmowej napisał(a):

    Ale was play załatwil w bambuko teraz sie mzoecie cmoknac a rabaciki pojda w cholere ;] Jak zwykle nowi maja lepiej. Placz i plac play. Masz abonament? To siedz cicho i płac :D Raportuj

  67. rafał napisał(a):

    Infolinia Play wiarygodna?

    Posiadam ofertę LongPlay 69 + pakiekt 2GB = 89 z groszami, na infolini powiedziano mi że bez problemu moge zmigrować do oferty All Inclusive Max 85 za cenę 75zł. Czy jest to możliwe? Bo tutaj pisze się całkowicie coś innego. Posiadacie informacje jak wygląda szybkość transferu przed i po wykorzystaniu pakietu? Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Zmigrować możesz co najwyżej na ofertę LongPlay II, oferta promocyjna All Inclusive (zwykła i Max) są tylko dla nowych umów. W Twoim przypadku możesz zmigrować np. do LongPlay II 69 + 1G, będziesz płacił 69 + 16 = 85 zł, a będziesz miał pakiet złotówek 69 zł + 32 zł (te promocyjne próbujemy wyjaśnić czy są na wszystko) oraz 1G szybkiego internetu (niezależnie czy play czy plus) i dowolna ilość po wykorzystaniu limitu, ale ze zmniejszoną prędkością (pewnie jak zwykle w takich sytuacjach coś ok. 32 kbps) Raportuj

  68. sentio napisał(a):

    UWAGA! Na stronie http://www.playmobile.pl został opublikowany regulamin migracyjnej promocji: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Migracja_n

    Różni się on w kilku punktach od tego opublikowanego w tym wpisie. Dlatego wiążący jest ten ze strony playmobile.pl. Mimo tego dalej ma błąd dotyczący promocyjnego pakietu złotówek o którym mowa powyżej. W tym regulaminie, niby oficjalnym, są również literówki typu: "przekierwoujących" :( Nie wygląda to zbyt profesjonalnie… Raportuj

    • rafał napisał(a):

      hehhe fajny jest ten punkt że w ofercie LP 99 II dodatkowy pakiet złotówek to 5,5 zł a w LP 69 II 32,5 a w LP 129 61zł – straszna niekonsekwencja. Raportuj

  69. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Będziesz mieć stan darmowy,85zł (pakiet 1gb i tyle minut ile masz + sd),69zł+110 minut chyba co w sumie daje 350 minut wymienne na 563 SMS/MMS

    Raportuj

  70. mlody89 napisał(a):

    Właśnie dzwoniłem do BOKu! I jak zwykle nowi są lepiej traktowani a starych ma się gdzieś. Jestem w PLAYu od ponad 3 lat, obecnie mam ''one play 145'' , dodatkowo pakiet ''play online 500mb'' i nie mogę zmienić na nowa taryfę! Dlaczego nie mogę? Dlaczego o starych abonentach pamięta się tylko wtedy gdy kończy się umowa? Zapamiętam sobie i uwzględnię gdy będziecie chcieli żebym przedłużył umowę! pozdrawiam Panie Marcinie Raportuj

  71. Łukasz napisał(a):

    Czesc

    Mam LongPlay 69 czyli płacę 59zł za co mam pakiet złotówek 69zł wymiennych na 350minut + stan darmowy.

    Powiedzmy że chcę przejść na All Inclusive Max.
    – czy będę miał dalej stan darmowy ?
    – ile będzie wynosił miesięczny abonament ?
    – ile będe miał złotówek na rozmowy i smsy z innymi sieciami ? Raportuj

  72. Bartek napisał(a):

    Dzisiaj byłem w jednym z punktów w Gdańsku i sprzedawca powiedział mi, że w sprawie ewentualnej zmiany abonamentu na All Inclusive to najlepiej zadzwonić na infolinię i dowiedzieć się co mogę stracić. Przyznał również, że oferta jest nowa i dopiero od dwóch dni i on sam nie zna jej jeszcze… To kto ma ją znać?! Nie był w stanie powiedzieć jakie prędkości są oferowane w trakcie trwania pakietu oraz po jego wykorzystaniu. Gratuluję wprowadzania nowej oferty bez informowania o jej szczegółach w punktach sprzedaży!Raportuj

  73. sebcyg napisał(a):

    to powinno rozwiać Twoje wątpliwości https://spreadsheets.google.com/pub?key=0AsNyUUnJ

    mam nadzieję, że Play odbierze pozytywnie moją pracę nad tym zestawieniem, jeżeli jednak uzna, że nie życzy sobie jego publikacji, to proszę o informację – wówczas w trybie pilnym usunę Raportuj

  74. liqs napisał(a):

    Witam,

    Dziś byłem z wizytą w salonie Play z chęcią przejścia z LongPlay 69 INTERNET (+30zł za 2 GB transferu) na LongPlay II 69 + 1GB i o dziwo Pani poinformowała mnie, iż nie mogę przejść na tą taryfę… Baaa…. Nie mogę również przejść na LongPlay II 99 + 1 GB .

    Za to mogę powiedziała, że mogę przejść na jakąś ofertę biznesową :D ale już dalej nie chciałem słuchać i wyszedłem z salonu ładnie dziękując…

    Czyżbym został wprowadzony w błąd ? (umowę podpisałem 15 października 2010)

    pozdrawiam Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Jeżeli było tak, jak mówisz, to mogłeś rzeczywiście dostać nieprawidłowe informacje, ale nie bądźmy też zbyt surowi dla doradców… w końcu regulaminy świeżo wyciągnięte "z pieca" (a w zasadzie jeszcze się niektóre punkty w nich dopiekają ;) więc dajmy im kilka dni na zaznajomienie się z ofertą. Jak tak się wszyscy rzucili do migracji, to nic dziwnego, że już sami mają mętlik w głowach ;) Raportuj

      • marcin_nie_gruszka napisał(a):

        sam jestem konsultantem i myślę że ogarnięcie nowych regulaminów i oferty nie jest aż takie ciężkie. a to o czym pisze kolega to zwykłe lenistwo konultanta, wystarczy wejść na konto klienta w zakładkę zmiana taryfy i bez problemu zmienic tam LP Internet na LP II 69 + 250mb/1gb. sprawdzałem przed chwilą na swoim koncie i da się ;) chyba że konsultant zamiast w zmiane taryfy to chciał podpisac aneks ;) Raportuj

  75. sebcyg napisał(a):

    Przygotowałem zestawienie łączące najważniejsze informacje z regulaminu migracji oraz cennika oferty https://spreadsheets.google.com/pub?key=0AsNyUUnJ….

    Play, w razie potrzeby może poprosić mnie o usunięcie publikacji i uczynię to niezwłocznie po odebraniu prośby. Raportuj

  76. ktry napisał(a):

    Ja już zmieniłem taryfę.Teoretycznie jutro powinienem byc na nowej.Z rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.Przechodząc na nową będę płacił o 5 zł mniej,będzie 1Gb a nie jak na starej 750 Mb,no i na zsięgu plusa ma niby działac,tylko ciekawe z jaką prędkością.Ja i tak głównie jadę na zasięgu pleya to mi to wielkiego znaczenia nie ma.Plus w moim mieście jest przeciążony ,więc pley ma lepsze prędkości neta. Raportuj

    • Kriz napisał(a):

      Możesz czasem nie być w nowej TARYFIE
      14 dni max przed końcem okresu trzeba złożyć dyspozycję

      9. W przypadku, gdy Abonent zleci dyspozycję zmiany wartości abonamentu, zmiana zacznie
      obowiązywać od pierwszego dnia kolejnego, pełnego Okresu Rozliczeniowego następującego po
      Okresie Rozliczeniowym, w którym Abonent dokonał dyspozycji zmiany.

      10. Dyspozycja zmiany Abonamentu powinna być zgłoszona nie później niż na czternaście dni
      roboczych przed końcem bieżącego Okresu Rozliczeniowego.

      11. W przypadku zgłoszenia zmiany później niż czternaście dni przed końcem bieżącego Okresu
      Rozliczeniowego, operator zastrzega możliwość zmiany Abonamentu od pierwszego dnia drugiego
      pełnego Okresu Raportuj

  77. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ale fajnie mieć też na plusie dobre to jak korzystasz z netu gdzie indziej niż w swojej miejscowości gdzie masz zasięg play:P
    Dzięki temu nie trzeba zmieniać zasięgu ręcznie:D Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Daniel, mam prośbę, abyś odpowiadając na czyjeś komentarze używał opcji Odpowiedz (zamiast pisać zupełnie nowy komentarz) – poprawi to przejrzystość :) Raportuj

  78. jess napisał(a):

    Kiedy zaoferuje telefon stacjonarny WLR? Raportuj

  79. Kriz napisał(a):

    rozumiem że jak się skonczy 1gb – potem polaczenie z netem za FREE – ale tylko 32 kb/s ? bedzie uwzglednione jako darmowe ? Raportuj

  80. sebcyg napisał(a):

    odpowiedź (poza regulaminem) masz tutaj http://spreadsheets.google.com/pub?key=0AsNyUUnJoRaportuj

  81. Tomasz Filip napisał(a):

    No więc od dzisiaj mam AIMAX 85. Zmigrowałem z LP69. Płacę miesięcznie 85zł i w tym mam 350minut w postaci pakietu złotówek: 101,50zł wymienne na sms i mms, w tym 1GB na PLAY-PLUS. Piszę dla tych co mają wątpliwości. Raportuj

  82. sebcyg napisał(a):

    Ogarnięcie nie jest może i ciężkie, ale przy założeniu, że regulaminy i procedury są prawidłowe, a jak widać nie są – zawierają błędy i nieścisłości, a od wrożenia oferty już kilka razy zmieniała się ich treść, więc naprawdę potrafię zrozumieć to, że przez pierwsze dni od wrożenia sami konsultanci i doradcy mogą mieć problem z ich właściwym stosowaniem. Raportuj

    • liqs napisał(a):

      No więc…

      Poszedłem dziś ponownie do salonu Play, tym razem rozmawiałem z dwiema konsultantkami :D tą co wcześniej i z jej koleżanką.
      Podrukowałem im te regulaminy i żeśmy czytali czytali i czytali (Panie czytały to samo ale ze swoich komputerów, żeby nie było że spraperowane :P ) no i doszliśmy do wspólnego wniosku że jednak chyba mogę przejść na to co chcę. No i już mi się uśmiech na mordce pojawił i chciałem powiedzieć "no to przechodzimy", ale Pani mnie uprzedziła, że jej system jednak nie pozwala mimo, że w regulaminach jest że mogę… No i wtedy zaczęła się gadka na co mogę przejść…

      W tym momencie dostałem odpowiedź: "Może Pan przejść na ofertę LP II 69 za 59 zł, ale nie może Pan wziąć pakietu internetowego Smarfon 1GB, tylko Pakiet 1GB za 25 zł i wręczyła mi broszurkę z tabelkami z ofert "Stan Darmowy". No więc zapytałem się: "Czyli mogę z Abonamentu o wartości 89zł. przejść na abonament o wartości 59zł, tak ? Dostałem odpowiedź: "Oczywiście !".

      Pogadaliśmy jeszcze troszkę i jednak powiedziałem, iż spróbuję to załatwić przez BOK. Panie zastrzegły, żebym koniecznie do nich przyszedł i powiedział jaki był rezultat rozmowy przez BOK.

      Zadzwoniłem do BOK.
      Co tu owijać w bawełnę. Szybko dowiedziałem się, że mogę przejść na LP 2 69 + 1GB Smartfon ale nie dostane promocyjnego pakietu złotówek i Nieograniczone połączenia w Play. No to ja jej mówię, że w regulaminie takim i takim na stronie napisane jest że jednak powinienem te pakiety otrzymać. Pani poprosiła o chwilkę cierpliwości i po około minucie powiedziała, że jednak pakiety otrzymam.

      No więc na koniec zapytałem czy w takim razie w nowej ofercie otrzymam LP 2 69 + 1GB Smartfon + Promocyjny pakiet minut + Nieograniczone połączenia w Play za cenę 85 zł miesięcznie ? Otrzymałem odpowiedź, po której znów pojawił się banan na mojej mordce i w końcu mogłem powiedzieć: "No to zmieniamy" :D

      Pożegnaliśmy się czule a ja udałem się do salonu Play`a do Pań poinformować je o tym co udało mi się załatwić… Ich miny były bezcenne :) ale zadeklarowały, że zorientują się co się dzieje i czemu w BOK mogli a one nie.

      I tak zakończyła się moja historia. Jestem zadowolony i mam nadzieję, że od kolejnego okresu rozliczeniowego otrzymam nową taryfę zgodnie z rozmową z Panią z BOK.

      Swoją drogą ciekawi mnie, czy gdyby Panie z salonu wszczęły procedurę przejścia na pakiet LP 2 69 za 59 zł, to objawiłby się jakiś błąd i jednak by się nie udało, czy wszystko zakończyło by się sukcesem. :)

      pozdrawiam
      Marcin Raportuj

  83. Kriz napisał(a):

    Teraz tylko mozliwosc przejscia przez ebok i bedzie OK ( tak jak w prepaid ) Raportuj

  84. piotr napisał(a):

    a jaka jest max prędkość pobierania w tej usłudze ?? Raportuj

  85. Zbyszek Jesttutaj napisał(a):

    ale słabo. Dlaczego zmieniacie ceny telefonów w starych taryfach?? też zmieniacie swoją strategie na "obskubać klienta"? mialem za tydzien wziac playa ale chyba zrezygnuje. to strasznie wkurzajace, bo zamiasttaniej jest drozej strzała => Raportuj

  86. sebcyg napisał(a):

    Taka na którą pozwoli jednocześnie nadajnik w zasięgu któego się znajdujesz i oczywiście Twój telefon ;) Raportuj

  87. TomekO napisał(a):

    Dostrzegam jakiś wałek w regulaminie promocji migracji z LP do All Inclusive. Podany regulamin na blogu rzecznika różni się od tego na stronie Playa. Konkretnie chodzi mi o to na co można wydać promocyjny pakiet złotówek ? "Promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany na usługi podstawowe wymienione w Cenniku Oferty LongPlay (Plan Cenowy II) w Tabeli nr 2, z zastrzeżeniem, że w Abonamencie LongPlay II 99 oraz LongPlay II 129 promocyjne pakiet złotówek nie jest wymienny na transfer danych." Tylko że tabela nr 2 cennika określa opłatę za przesył danych poza abonamentem. Pisaliście to na kolanie czy tak ma być ? pkt. 5.1 c) http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Migracja_n… ay_Plan_Cenowy_II.pdf Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Tomku, temat już poruszany we wcześniejszych komentarzach i w zasadzie doszliśmy do wniosku, że to błąd w treści regulaminu, gdyż byłoby to sprzeczne z jednym z kolejnych punktów tegoż regulaminu.
      Jednakże wciąż czekam na wypowiedź Play w tej sprawie, jak również na odpowiedź Marcina na mojego maila… Raportuj

  88. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Zleciłem migrację do taryfy z 250 mb longplay 69 za 79zł
    Będzie od 1 marca w końcu nie będę musiał pilnować ile zostało transferu żeby krocia nie płacić:P
    Fajnie:-)
    To jest bardzo dobry pomysł
    Może i net zwolni po 250 mb ale będzie działać i nie będzie naliczał kasy :P
    Najwyżej wtedy się ograniczę w używaniu i będę tylko włączał maila i gg :D
    +Może operę mini
    Choć myślę że nie będę przekraczał tych 250 mb
    wydaje mi się że na net w komórce to dużo
    Teraz mam pakiet play online 100 mb i się trochę ograniczam ale starcza na 1 miesiąc :D
    Raportuj

  89. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Choćby może i nie będę go wykorzystywał w pełni ale tego nie wiem:P
    to i tak się przyda bo za jakiś czas chcę zmienić telefon z Wave na Motorolę Defy
    a tamten ma Androida i będzie troszkę pobierał danych:D
    Nie zamierzam netu wyłączać:D Raportuj

  90. ktry napisał(a):

    Od dzisiaj jestem na LPex.Max.Prędkości neta praktycznie bardzo podobne.Na zasięgu plusa nie ma żadnych ograniczeń,czego się obawiałem.Minut jest tyle co było na starej taryfie.Czas trwania umowy się nie zmienił.jedynie stan darmowy się włączył.Nie wiem czy zapłacę za niego,czy w ramach promocji gratis.Nawet jak doliczą tą dychę to nie problem,bo na nowej taryfie i tak 5 zł zaoszczędzę.To SD wyjdzie za 5zł.Fajnie miec wybór dwie sieci,która lepiej działa w danym miejscu.Ja i tak będę korzystał głównie z pleya,bo ma lepszy zasięg w mieście od plusa. Raportuj

  91. Cudotwórca napisał(a):

    All Inclusive to ja mam we Freshu ze stosunkowo tanimi pakietami danych, nieograniczonymi rozmowami oraz bonusami po doładowaniu, bez cyrografu i tańszymi, łatwiej dostępnymi telefonami poza ofertą operatorów. Raportuj

  92. Cudotwórca napisał(a):

    A jak wygląda sprawa migracji z All Inclusive na All Inclusive MAX, gdy jest się już abonamentem tego pierwszego?
    Różnice między odpowiadającym sobie abonamentom wynoszą, uwaga, niesamowita różnica: 6zł. Klient w wyniku głębszych przemyśleń może stwierdzić, że ta gigantyczna różnica cenowa nie jest wcale taka gigantyczna i za niewiele więcej może dostać dużo więcej. Raportuj

  93. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    U mnie w miejscowości też jest tak że play ma lepszy zasięg od plusa :P
    Porównanie 3g na podwórku
    Play 5 kresek,Plus 2
    :P
    Ja to prawie ciągle jestem w zasięgu play:D
    W końcu będę mógł z neta korzystać wszędzie nawet na wsi:P
    Raportuj

  94. Kriz napisał(a):

    u mnie jest max 3G PLAY – ale predkość 500 kb/s to max :( Raportuj

  95. Michał napisał(a):

    Z longplay 69 telefon też można się migrować ? Raportuj

  96. Michał napisał(a):

    dzwoniłem do bok i dostałem informacje że nie moge się migrować z tej taryfy.
    Nie można się migrować z LP internet i LP telefon :/ Raportuj

    • Michał napisał(a):

      jakaś imbecyl z bok … zadzwoniłem 2 raz i sie dało :p Raportuj

      • bartolinio napisał(a):

        ja zadzwoniłem dzisiaj bo chciałem zmigrować z LP 69 Telefon na All Inclusive max i… nie można migrować z tej taryfy :((( niby jest założona jakaś blokada… i teraz półtorej roku jestem w dupie :(((( Raportuj

  97. Kriz napisał(a):

    Można – BOK źle poinformował

    Zmiany dotychczasowej oferty wskazanej w pkt 1 na Ofertę LongPlay II 69, decydując się
    jednocześnie na zakup Pakietu Smarfon 1 GB, mo?e dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach:

    Oferty Promocyjnej „Play Lajt”, Oferty Promocyjnej „Play Abonament 40”, Oferty Promocyjnej Play
    Abonament 50, Oferty Promocyjnej Play Abonament 50 Limitowana, Oferty Play Abonament 70, Oferty
    Play Abonament 70 Limitowana, Oferty Nowy Play Abonament 30, Oferty Nowy Play Abonament 50,
    Oferty Nowy Play Abonament 65, Oferty Rozmawiaj i pisz 20 zł, Oferty Rozmawiaj i pisz 40 zł, Oferty
    Rozmawiaj bez końca 50, Oferty Rozmawiaj bez końca 75, Oferty One Play 25, Oferty One Play 45,
    Oferty One Play 65, Oferty One Play PRO 40, Oferty One Play PRO 60, Oferty LongPlay 29, Oferty
    LongPlay 49, Oferty LongPlay 69, Oferty LongPlay TEL 29, Oferty LongPlay TEL 49, Oferty LongPlay
    TEL 69.

    Ostatnia pozycja – to chyba to ? Raportuj

  98. Michał Newiak napisał(a):

    Mam Long Play Internet – płacę 100 zł, ale pakiet opiera się na 69zł. Czy w takim razie mogę przejść na AI MAX 85? Raportuj

  99. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Można potwierdzam bo sam zrobiłem zgłoszenie na migrację z longplay telefon 69 na all inclusive 79 z pakietem 250 mb :P Raportuj

  100. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Może za 6 miesięcy przejdę na ten za 85 z 1gb ponieważ może pomyślę nad udostępnianiem neta przez telefon(funkcja router wifi) obecnie kupiłem na 6 miesięcy iplusa na kartę i po kombinacjach wyszło 53 za 6gb ważne pół roku:D
    Ale narazie będę używać 250 mb tylko w telefonie więc na telefon starczy:D Raportuj

  101. Kriz napisał(a):

    No tak – suma zobowiazan musi byc wyzsza od tej taryfy co mamy teraz
    Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Nie suma zobowiązań, tylko "goły" abonament po migracji musi być przynajmniej w takiej samej (lub wyższej) kwocie jak "goły" abonament przed migracją. Zresztą wszystkie możliwe warianty migracji są opisane w regulaminie (dokładna rozpiska z jakich taryf na jakie można przejść). Raportuj

  102. Kriz napisał(a):

    chodzi o to :
    ze jak mam teraz LONG PLAY 69 to moge przejsc na LONG 2 69 + 1den z pakietow , a na LONGA 49 juz sie nie da

    Wiec suma zoobowiazan bedzie wyzsza od tego co mam teraz ( + pakiet 10 lub 16 zl ) Raportuj

    • sebcyg napisał(a):

      Nie zawsze suma zobowiązań będzie wyższa po migracji. Ja na przykład mam Swobodny Internet (Long Play 69 + pakiet obowiązkowy internetu za 30) i moja suma zobowiązań to 89 (59 abonament + 30 pakiet). Mogę zmigrować do Long PLay II 69, gdzie będę sumarycznie płacił mniej, bo 69 abonament + 16 pakiet int = 85, więc mniej niż 89 zł przed migracją.

      Ta oferta migracji raz wychodzi taniej raz drożej, w zależności od tego z jakiej oferty na jaką się przechodzi – dlatego Play nie zmusza do migracji, tylko daje nam możliwość wybrania korzystniejszego wariantu (albo zostajemy albo migrujemy). Raportuj

  103. uxxa napisał(a):

    Tędy do raju – fajna sprawa, ale no niestety nie w Play. Otóż od 2 miesięcy czekam na załatwienie prostej sprawy. Kupiłem taryfę PLAY 49 bez telefonu, po miesiącu korzystania stwierdziłem ze przejdę na PLAY 69. Operator na infolinii poinformował mnie, że będę dalej miał zniżkę 50% na abonament. Po miesiącu faktura na pełną kwotę i reklamacja. BOK odpowiada – tak mam rację, Konsultant obiecał mi zniżkę, ale nie mogą mi jej dać. Także uznana reklamacja, ale skutki dla mnie niedobre – obiecaliście – dajcie. I tak już czekam 2 miesiąc na decyzję reklamując kolejne faktury… Raportuj

  104. Rafał Powierza napisał(a):

    Odradzam Migrowanie przez BOK. Dziś miałem zamiar to zrobić, ale gdy konsultant zaczął opowiadać głupoty, typu będę płacił odrazu za stan darmowy,pytał się mnie z jakiego regulaminu ja to wyczytałem? że nie- podziękowałem . Jeszcze zrobiłby zerwanie umowy i dopiero by było. Idźcie lepiej do salonu i to z regulaminem w ręku! Tylko nie BOK! Raportuj

  105. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ja to zrobiłem przez play 24:P
    Napisałem zgłoszenie i napisano mi że włącza w nowym okresie rozliczeniowym :D

    Raportuj

  106. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Nie słuchaj konsultantów lepiej przeczytaj regulamin:D ja tak zrobiłem i wszystko jasne:)
    Ja zmigrowałem z longplay 69 telefon na all inclusive 79 za 79zl i w tej oderxie jest tak
    350 min/ponad 500 sms/mms +stan darmowy na czas nieokreslony+250 mb :D
    a miałem 176 minut/383sms/mms i kupiony pakiet 100 mb na playu za 5zł który mi nie wystarczał :P Raportuj

  107. Adam napisał(a):

    Ale śmiesznie, zostawiłem swój numer na stronie bo chcę go przenieść do play, pan konsultant dzwoni do mnie, mówię mu, że chcę All Inclusive, a on mówi że mają w ofercie LongPlay, widocznie o All Inclusive nic nie słyszał :) Mówię mu jeszcze raz, że jestem zainteresowany nową ofertą All Inclusive, na co pan powiedział "Aha, rozumiem." I się rozłączył.
    Słyszało się te różne opowieści o niekompetencji konsultantów, ale wydawały się aż przesadzone – teraz doświadczyłem tego na własnej skórze i widzę, że jednak wcale takie nie są ;) Raportuj

  108. Adam napisał(a):

    potem rozmawiałem z innym konsultantem i był bardzo kompetentny, o dobrych rzeczach też trzeba pisać :) Raportuj

  109. Piotrek napisał(a):

    Czy ktoś już sprawdził do ilu spada prędkość po wykorzystaniu pakietu? Raportuj

  110. sebastian napisał(a):

    Witam.Posiadam taryfe Longplay 69 internet de facto placiłem 89 zł zmieniłem na longplay plan 69 cenowy II i płace 85 zł z 1gb internetem który działa wszedzie.Dalej ciesze sie swobodnymi rozmowami w play za free i inetenetem na bazie plusa.Jest gitara.Ale nie powiem ze nie obyło sie bez problemu.Konsultant chcial mi wmowic ze sie nie da.Ale dało rade.Płace mniej a intenet mam wszedzie :) Raportuj

  111. Bartek napisał(a):

    W pakietach All Inclusive przydałoby się aby poza darmowym (nie wliczanym w pakiet) dostępem do Facebook'a i NK był jeszcze dostęp do GMAIL'a… Raportuj

  112. Jarko napisał(a):

    Myślę, że pakiety internetu są w na tyle atrakcyjnych cenach, że fb, nk, czy inne drobnice mnia mają już znaczenia.
    Ale do rzeczy.

    Mam lp69 swobodny internet III 2 GB (69zł+30zł) i niestety NIE MOŻNA zmienić na AIM 85 (czyli LongPlay 69 II + 1 GB internetu).
    Znaczy można, ale pakiet 2 GB za 30 zł(swobodny internet) zostaje!
    Takie otrzymałem informacje.
    Czyli teoretycznie zmienić można, ale jest to pozbawione sensu.

    Do tego dwie informacje o szybkości internetu.
    W nowych taryfach mamy w końcu szybszy internet HSPA+ (zwaną 4G) prędkość TEORETYCZNA to 21 Mbps
    Po wykorzystaniu pakietu internat zwalnia do 32 kbit/s (czyli 4 KB/s)

    Raportuj

    • sebastian napisał(a):

      kto ci takie cosik powiedział?? Nic nie zostaje.Przenosisz sie na longplay 85 i płacisz 85 zł a nie 75zł.Masz 1 gb danych na wszystkich nadajnikach a nie 2 na playowych.masz regulamin to czytaj.Nic tam nie ma wiecej o tym ze pakiet online zostaje.. Raportuj

  113. Jarko napisał(a):

    Sprawdź z jakich taryf można przejść.
    LongPlay 69 i LongPlay 69 Tel.
    …nie ma tu LongPlay 69 Internet i w BOA dostałem info, ze nie ma takiej możliwości, tj. nie jest w stanie wyłączyć tego pakietu.

    Tobie udało się przenieść czy piszesz teoretycznie?
    Do boku dzwoniełe 2 razy.
    2 razy też pisałem.

    Bede wdzięczny jak ktoś ma konkretne info.

    Co ważne:
    taryfe trzeba zmienić 14 dni roboczych przed końcem okresu rozliczeniowego. Raportuj

  114. Piotr napisał(a):

    Witam wszystkich, mam podobną sytuację jak Jarko, lecz ja mam wg zawartej umowy ofertę podstawową LongPlay 69 i dodatkowo z wpisem jako PROMOCJA: Replay Swobodny Internet 2 (z 2GB danych na nadajnikach w Play).
    Wg Regulaminu Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę LongPlay Plan Cenowy II" cytuję "h)
    Zmiany na Ofertę LongPlay II 69, decydując się jednocześnie na zakup Pakietu Smarfon 1 GB,
    może dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach: Oferty Promocyjnej „Play Lajt”, Oferty Promocyjnej „Play Abonament 40”, Oferty Promocyjnej Play Abonament 50, Oferty Promocyjnej
    Play Abonament 50 Limitowana, Oferty Play Abonament 70, Oferty Play Abonament 70 Limitowana, Oferty Nowy Play Abonament 30, Oferty Nowy Play Abonament 50, Oferty Nowy Play
    Abonament 65, Oferty Rozmawiaj i pisz 20 zł, Oferty Rozmawiaj i pisz 40 zł, Oferty Rozmawiaj bez
    końca 50, Oferty Rozmawiaj bez końca 75, Oferty One Play 25, Oferty One Play 45, Oferty One Play
    65, Oferty One Play PRO 40, Oferty One Play PRO 60, Oferty LongPlay 29, Oferty LongPlay 49, Oferty LongPlay 69, Oferty LongPlay TEL 29, Oferty LongPlay TEL 49, Oferty LongPlay TEL 69. Więc wg zapisu w regulaminie mam taką możliwość. Niestety dzwoniłem do BOK i powiedzieli mi coś zupełnie odwrotnego – mogę przejść JEDYNIE na droższe abonamenty tj. min. LongPlay II 99.
    Pytam się dlaczego, skoro Replay Swobodny Internet 2 jest oznaczony jako PROMOCJA, a wg pkt" 14. W wyniku zmiany Oferty: a)Przepadają wszelkie pakiety SMSów, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Abonenta na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej;"pakiet RePlay Swobodny Internet przepada. Proszę o logiczne wytłumaczenie mi dlaczego nie mogę zmigrować do LongPlay II 69 z 1 GB danych na nadajnikach PLAY i PLUS? Czyżby Play nie stosował się do swoich własnych regulaminów kiedy ew. migracja okazuje się dla operatora mniej korzystna? Panie Marcinie czy mogę prosić o jakieś słowo komentarza w tej sprawie?
    Raportuj

    • Jarko napisał(a):

      Piotr, wydaje się, że masz takie same ograniczenie jak ja. Jeżeli sie nie mylę to Repaly jest dla przedłużających umowę. Pomijając to jak jest to opisane w umowie, wygląda na to że Play traktuje to jako LongPlay 69 + pakiet internetowy – takie połaczenie pozwala kupić telefon w bardziej atrakcyjnych cenach.
      Zakładam, że własnie dlatego Play nie chce tego rozdzielić.
      W BOKu dostałeś złe info, ponieważ regulamin wyraźnie mówi, że
      – abonament można zmienić na wyższy
      ale
      – ceną wyjściową jest 'czysty abonament' czyli bez pakietu internetu w Twoim i moim przypadku.
      Czy możemy mogrować na AIM 85 (płacąc 85 zł), jednak z tego co wiem to własnie musimy wciąż opłacać 2PB interneto za 30 zł
      czyli mielibyśmy:
      AIM (z 1GB internetu 4G na wszystkich nadajnikach) za 85 zł + 2 GB internetu 1Mbps na nadajnikach Playa
      ŁĄCZNIE 115 zł

      Raportuj

      • liqs napisał(a):

        od października mam umowę z Play,

        Od dziś zaczął się okres rozliczeniowy (wcześniej dzwoniłem z prośbą o migrację z LP 69 + Internet 2GB ) i mam w tej chwili 101,5 zł Pakietu złotówek, 0 minut, 1 GB Internetu (nielimitowany), nieograniczone połączenia w play.

        To wszystko za 85 zł/mc

        Więc po przejściu na nową taryfę nie trzeba płacić za pakiet 2GB. (wiem to chociażby stąd iż go w ogóle już nie mam w play24 :) )
        Zostałeś zatem wprowadzony w błąd.

        Proponuję przeczytać moje załatwianie tego kilka komentarzy wyżej i zrobić podobnie. Po prosty trzeba dokładnie wiedzieć co się powinno mieć i się tego domagać podczas rozmowy z konsultantem. (Odsyłam do regulaminu chociażby z tego newsa.) Raportuj

  115. Jarko napisał(a):

    hmm
    Jak widać co konsultant to inne informacje.
    Ale jeżeli zmieniłeś i pakiet 2 GB nie przeszedł ..no to ciężko z tym dyskutować.
    Dzięki :)

    Będę próbował dalej.
    Raportuj

  116. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Napisz zgłoszenie przez play24 o zmianę taryfy ja napisałem i od 1 marca będę miał nową taryfę all inclusive 79 a miałem longplaya 69 telefon z tańszym telefonem o 200zł
    Abonament będę miał 20zł większy a za to więcej minut+pakiet 250 mb który nie nalicza opłat po zużyciu go ale zwalnia net:D,stan darmowy na czas nieokreślony
    właściwie to zależy mi tylko na tym pakiecie internetu bo mam smartphona i nie chce mi się pilnować ile mam mb do wykorzystania żeby nie naliczyli mi super opłat :] Raportuj

  117. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Przeczytaj to
    Wiele nie jasności jest mam obecnie teraz LongPlay 69 + 30 zł pakiet 2GB = czyli wychodzi 89zł, czyli na jaką będę mógł taryfę przejść? Bo są zniżki jakieś tylko nie jasno opisane.

    Klient może zmienić taryfę na Long Play 69 z wybranym Pakietem Smartfon (250MB za 10zł lub 1GB za 16zł). Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.

    Weźmiesz nową taryfę to będziesz płacić mniej,będziesz mieć 250 mb lub 1gb w plusie i playu
    Liczy się kwota bez tego dodatkowego internetu 30zł
    czyli normalnie kwota bazowa 69zł
    możesz zmienić na taryfę o identycznej kwocie lub wyższej
    ale musi być chyba z netem:P Raportuj

  118. Jarko napisał(a):

    Dzięki Daniel.
    Moze Play24 to dobra opcja.

    Powyższa odpowiedź widziałem,… jednak co innego usłyszałem w BOK.
    Raportuj

  119. Jarko napisał(a):

    Czy ktoś wie jaka jest prędkość internetu w taryfach All Inclusive?
    Ma być szybciej niż w pierwszych taryfach LongPlay.
    Ponoć na byc HSPA+ (zwaną 4G) prędkość TEORETYCZNA to 21 Mbps.
    Czy ktoś to sprawdził?

    Obecnie (jestem w trakcie migracji) powieniem mieć 1 Mbps i miałem tak przez pół roku, później było dwa razy szybciej ostatnio mam jeszcze szybciej.
    Tu test zrobiony przed chwilą http://www.speedtest.net/result/1181758388.png
    (test odpalony oczywiście na telefonie). W laptopie podłączonym do telefonu mam takie same prędkości.

    Z internetu jestem naprawdę zadowolony.
    Jak ktoś ma jakieś doświadczenia po zmianie to proszę o informacje.
    Oczywiście 21 Mbps nie będzie :) bo większość telefonów wyciągnie max 7,2 Mbps.

    Co byłoby idealne ?
    Trochę większe limity w AIM :)
    Play – na razie naprawdę rewelacja! Dzięki.
    Raportuj

  120. Marek Kuśmirczak napisał(a):

    W zeszłym miesiącu zamówiłem migrację z LongPlay Internet do All Inclusive Max (LongPlay II). Wszystko ładnie pięknie tylko (10 kwietnia) po migracji okazało się, że nie mam ani Stanu Darmowego, ani pakietu danych. Zgłoszenie wisi już prawie tydzień. I nic. Żadnych informacji. Co za firma.

    Żeby nie było – zgłoszenie nr. 29679477 Raportuj

  121. […] Ja mam LPII więc nie mogę migrować na niższy pakiet (AI 75), przynajmniej tak mi się wydaje http://blogplay.pl/2011/02/all-inclu…goly-migracji/ Ostatnio edytowane przez Fornax ; 25-08-11 o 00:43 Odpowiedz z […]Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty