Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
no ! super play oby tak dalej !
1. Dlaczego na moim koncie nie została wystawiona faktura za okres 20.12.10-19.01.11? Brak efaktury na Play24, oraz informacji o fakturze (*124# i *125#)!
2. Od ostatniej "modernizacji" Play24 co trzecia próba wysłania zgłoszenia kończy się poniższym komunikatem:
"Nowe zgłoszenie
Przepraszamy
W działaniu serwisu wystąpił błąd
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana
Kod błędu: 11653"
Zróbcie coś z tym, bo ja mogę w każdej chwili mogę Wam podziękować za współpracę (wypowiedzieć obie umowy nie ponosząc kosztów – są zawarte na czas nieokreślony).
Pozdrawiam
Bardzo możliwe, że przy generowaniu faktury, pojawił się na niej błąd, który wymagał poprawy – błędna faktura nie została wystawiona, żeby poźniej jej nie korygować, a zostanie wystawiona poprawnie z małym opóźnieniem. Oczywiście ze zmeinioną datą płatności.
Bardzo chętnie bym wziął abonament – ale niestety nie oferujecie w nim nielimitowanych smsów w Play :-( szkoda
tylko 1000sms do wszystkich sieci + możliwość dokupienia drugiego 1000 za 15zł … eee … hehe :D
Aktualnie, pisząc kolo 3000/miesiąc, to bym miał abo + jeszcze 2 taki x pakiet = drogo.
pisz na FB – jest za darmo
pisz maile ;) tani internet jest a teraz w abo także darmowy
ja jeszcze cały czas czekam na ofertę w której niewykorzystane złotówki bedą przechodzily na następny miesiąc, to chyba jedna z nie wielu rzeczy, których wg mnie brakuje, bo nowa oferte i reklamy spoko:)
"nieograniczony dostęp do maila"
to zdanie nie jest w stanie mnie przekonać…
ale to komunikat do przecietnych uzytkownikow..
Dla Ciebie jest wazne, ze w abo masz np. 1GB miesiecznie do wykorzystania..
Jeszcze lepsze jest zdanie z ulotki:
"Bezpieczne surfowanie po internecie" (cokolwiek to znaczy).
Podoba mi się szczególnie jak wjechała w zaspę.
tak, tylko czemu mówi o jakichś wilkach a nie lisach?.. ;p
a co z TARYFA DLA FIRM, czy tu tez szykuja sie jakies zmiany?
Czy w tych abonamentach jest pakiet złotówek wymienny na wszystko?
Czy złotówki/minuty/co_tam_jest przechodzą na następny okres?
Jeżeli nie to żaden All Inclusive!!!
czyli typowo dzis nic nowego. Play nie podniosl predkosci tansferu playoffline. typowa sciema plaay. odciagnac uwage klienta.
Pawle, to nie była konferencja produktowa data, a postpaid.
przeciez zniesiono w ogole limity na normalnych kartach.. uspokoj sie przeciez nie powiedza wszystkiego na jednej konferencji..
reklamy nudne :(
wg mnie
A co z ofertą LongPlay TELEFON już tego nie będzie..? Będą same drogie telefony.. :(
Co z ofertą dla stałych klientów?
przydałby się internet bez limitów w PLAY FRESH
No po wielu dniach moja reklamacja chyba została załatwiona pozytywnie .Miła pani z BOK-u raczyła nawet zadzwonić i zaproponować rozsądne rozwiązanie,dostałem 50 %rabatu na przyszły abonament,oczywiście reklamacja uznana za uzasadnioną .Nawet parenaście złociszy będę do przodu w ramach rekompensaty .Mam tylko nadzieję że tak będzie jak pani proponowała .No proszę jak Play chce to da radę,i tak trzymać .I zeby nie było że tylko krytykuje,jak się należy pochwała,to też napiszę .
Reklamy są cały czas dokładnie te same – zmienia się tylko scenka i ludzie w niej występujący, schemat to czysta kalka poprzednich (jak była reklama stanu darmowego to facet ze sklepu rozmawiał cały czas z kobietą w firmie i w domu, teraz jak jest reklama nieograniczonego internetu to facet kontaktuje się przez internet ze znajomymi w swoje urodziny).
Pamiętam czasy jak reklamy Play stanowiły jakość samą w sobie a ludzie powtarzali z nich cytaty, np. słynne "Do Czech to ja mam w abonamencie".
Teraz bardzo daleko brakuje Wam do tych starych reklam.