Tako rzecze rzecznik Play

Czytelnicy PDAclub.pl wyróżnili PLAY !

Bardzo mi miło poinformować o kolejnym wyróżnieniu. Tym razem czytelnicy wortalu PDAclub.pl uznali PLAY za najlepszego opa!

Bardzo dziękujemy za wszystkie oddane głosy ;-)

Pełny tekst:

Play najlepszy według czytelników PDAclub.pl

Wczoraj rozmawiałem z Bartkiem o nagrodach. Są NAGRODY i nagrody. Tam gdzie głosują użytkownicy to zdecydowanie NAGRODY!!

A może tak inne portale telekomunikacyjne pokuszą się o taką, pozytywną właśnie ankietę?

Komentarze

  1. Jarosław Szmańda napisał(a):

    No to gratulację :)

    Marcin, żeby tylko pakiety SMS'ów były tańsze, np 100 SMS za 3 zł… Raportuj

  2. Qper napisał(a):

    To miło, że Play wygrał.
    Należy się, chociaż wiemy co jeszcze zostało do poprawy ;) B O K Raportuj

    • set napisał(a):

      To może ta ankieta: Najlepsze BOA wśród operatorów komórkowych dla klientów indywidualnych ma: http://www.telix.pl/ankieta/161.html
      Gdzie BOA Play jest na drugim miejscu, więc chyba nie jest tak źle. Liczba głosów: 1144 Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Bazuje na własnych doświadczeniach i wiem, że muszą BOK poprawić.
        Pomijam fakt, że ostatnio odpisali mi w nagłówku zaczynają od szanowny Panie, a w treści odpowiedzi pisali już do Pani… ale w odpowiedziach mają dużo merytorycznych błędów.

        Myślę, że Play wie o co chodzi i pracuje nad tym. Raportuj

        • Qper napisał(a):

          Jak dobrze zauważył jeden z komentujących – zobacz link http://telepolis.pl/ankiety.php?action=results&amRaportuj

        • RudyLis napisał(a):

          To samo miałem kilka dni temu w orange, gdzie do końca umowy muszę wytrzymać z ich internetem, poza miastami na poziomie 2G i EDGE. – Odpisali mi na reklamację szanowny Panie a dalej zwracają się per "pani". Nie potrafią odróżnić lisa od lisicy ;D Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Najlepszy przypadek opisał jeden z czytelników forum telepolis

            Odpowiedź na zgłoszenie była napisana niby przez kobietę. Padają słowa "zapoznałam się szczegółowo" itd
            a na samym końcu

            podpis – Maciej ….. konsultant Play ;) Raportuj

            • Arek napisał(a):

              Co tu wymagać od BOKu w Play mają renomę najgorszego BOKu i najmniej kompetentnego więc nie ma co się dziwić. BOK w Play zawsze był na ocenę mierną i od lat nic się z tym nie robi w tej sieci… Raportuj

      • Gadu23AIR napisał(a):

        To miało być śmieszne? Każdy wie że play ma najgorszy bok a wyniki takich sond obrazują poziom głupoty tego społeczenstwa. Cyrk jak pod krzyżem cześć druga. Bok play oddaje głosy na telepolis wiekrotnie by poprawiać statystyki. Nie głosuję już bo czym jest mój głos jak jeden idiota z drugim po 50razy to robią. Konkursy piękności i w dodatku kanty. Raportuj

  3. Roba napisał(a):

    Plus na końcu… Mumio się przejadło? Raportuj

  4. NaN napisał(a):

    Ale 900 jak głosuje w sumie 900 abonentów to raczej mało… Raportuj

  5. Loocas napisał(a):

    Gratulacje, zwycięstwo zasłużone. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Jakie? haha daj spokój. 900 osób głosowało Raportuj

      • jahu napisał(a):

        I wyszło że najlepiej traktuje klientów. Szczególnie poprzez lipną ofertę RePlay. Raportuj

        • Loocas napisał(a):

          Jakoś jak byłem w Orange, Idei, Erze i Plusie było tak samo, nigdy nie dostałem wybitnie dobrej oferty. Play jest pierwszym operatorem, z którym jestem związany tak długo.

          @Michał no i co z tego, że głosowało 900 osób, Ty nie rozumiesz o co chodziło w tej ankiecie? Tutaj nie chodzi o całe społeczeństwo od 5 do 90 lat, tylko określoną grupę. PdaClubowicze, to ściśle określona grupa osób, bardzo silna grupa potencjalnych klientów, głównie w wieku produkcyjnym, która jest łakomym kąskiem. Uważam, że 900 osób to spora grupa, na 1000 osób robi się sondaże przedwyborcze, a dla Ciebie 900 osób w ściśle określonej grupie to mało…..

          @ Jahu stajesz się marudą. O co Ci chodzi z RePlay? Jeśli podstawowa oferta jest już tania, to co byś chciał? Smartphona z górnej półki za 100 zł w abo za 60 zł, albo zniżkę 40, 50 czy 60% na abonament. Nie wymagaj mega zniżek, to jest biznes. BTW taryfy Long Play i te najnowsze są o wiele bardziej atrakcyjne niż One Play. Raportuj

  6. M.m napisał(a):

    Co sie dzieje z uslugą polec play znajomemu od 28 stycznia przy probie polecenia zamiast komunikatu zwrotnego aby podac swoje imie jest info ze usluga czasowo nie dostepna i tak juz kilkanascie dni!
    Na play24 po wpisaniu numeru jest info nie mozna przejsc dalej rece opadają Raportuj

  7. Sebastian Kasza napisał(a):

    Panie Marcinie, chciałem zgłosić błąd na stronie Play http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslug… znajduje się odnośnik który nie działa: "Więcej informacji o możliwościach aplikacji na: http://www.naviexpert.pl/play " Odsyła do nieistniejącej strony.

    Czy z Naviexpert mogą też korzystać użytkownicy Play Fresh? Przeglądałem regulamin i wydaje mi się że tak, ale wole się upewnić ;)
    Jeszcze jedna uwaga odnośnie weryfikacji, ostatnio będąc w ruchliwym miejscu zadzwonili do mnie z Play i prosili o hasło abonenta :| Tak to nie powinno wyglądać, po pierwsze łatwo się podszyć pod numer a druga sprawa to podawanie hasła stojąc w zatłoczonym autobusie to jakiś absurd.
    Co do ankiety, może macie najlepsza ofertę, ale za to jedna z najgorszych biur obsługi klienta. Raportuj

  8. muchakk napisał(a):

    Marcinie nie pisz tylko o samych pozytywnych wynikach. Napisz może też o wyróżnieniu w tej ankiecie: http://telepolis.pl/ankiety.php?action=results&amRaportuj

  9. Johny napisał(a):

    P. Marcinie czy jakaś zmiany w taryfach dla przedluzajacych ? Oferta niewiele rozni sie od propozycji dla nowych abonentow. Raportuj

  10. vigo napisał(a):

    co to jest "wyronienie" ? :P
    Raportuj

  11. maciek napisał(a):

    literowka brakuje ''ż'' w slowie wyrozniony
    pozdro Raportuj

  12. Piotr napisał(a):

    i tak gaduAir rządzi;) Play u mnie na 2 miejscu ale czekam czym znów zaskoczycie. Raportuj

  13. jahu napisał(a):

    Fajny nowy header freshcie coś normalnego bardzo mi się podoba :) Raportuj

    • Łukasz Tomczyk napisał(a):

      racja w koncu zmiana:) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Co tam z siecią u Ciebie słychać :) Raportuj

        • Łukasz Tomczyk napisał(a):

          a u mnie to mor denga mam Orange free i niestety EDGE zabójcza prędkość 0.06 donl. a do tego często zrywa i nijak korzystać.ale to tylko jest jako dodatek do kablowego neta. O play wiem ze w Koszalinie bez zmian ok 1m/s .
          ja mieszkam ok 25km od Koszalina wiec o necie z play mogę zapomnieć. cala W3 u mnie niestety tylko edge. na dodatek często an telefonie wyskakuje mi brak sieci po restarcie dopiero wraca zasięg( jest na plusie odziwo ) a najlepsze ze mając inne karty działające na plusie (GA i simplus)takich problemow niema.
          cale szczęście ze ma z kabla net inaczej było by ciężko. zostałem z Orange fredom za 46 za 2m/s na 2 lata. Zobaczymy czy coś się zmieni po tym czasie.
          Raportuj

          • RudyLis napisał(a):

            No to tylko CDMA z Orange i czekać aż Play uruchomi U900… Raportuj

          • jahu napisał(a):

            U mnie download 300 kb/s upload 1 mb/s. Jedynie rano download jest lepszy nadajnik jest przeciążony ale ma to w głębokim poważaniu niestety.
            Zrobili nadajnik który od listopada nadaje nie wiem dla kogo bo ja sygnału nie odbieram nawet pod nadajnikiem pokopali coś chyba bo jak inaczej wytłumaczyć to że oni twierdzą że nadajnik działa. Zgłoszenie w play24 rozpatrywane zobaczymy co wymodzą. Raportuj

            • Jarem napisał(a):

              jak sprawdzasz predkość netu na kom? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              W Android markecie jest programik który bazuje na, stronie speedtest.net. Drugi sposób to ustawiam funkcję routera w telefonie i testuję prędkość w kompie :)
              Upload nam podnieśli! Download działa trochę lepiej ale z Beskidu dalej lipa.
              Jarem widziałem na stronie play że szukacie pracownika już drugi miesiąc do punktu sprzedaży i nie możecie znaleźć. Raportuj

  14. mPablo napisał(a):

    Czy właściciele tabletów będą gorzej traktowani niż właściciele smartfonów? Czy prędkość dla oferty Play Online Box nadal będzie limitowana do 1 Mb/s? Czy właściciele tabletów będą mieli udostępnione także nadajniki Plusa tak jak smartfonowcy w taryfach All Inclusiv?

    Pamiętam, jak nie tak dawno temu ktoś pisał o segregacji odnośnie doładowań z 30% bonusem via facebook. Wtedy broniłem Playa, teraz sam mam spore wątpliwości… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Myślę że zwiększą słownie tak jak to jest w przypadku smartfonowców. A prędkość jak siedziała tak siedzi tylko limitu nie ma :) Raportuj

    • stały abonent napisał(a):

      czekamy na odświeżenie Play Online :P niedługo zapewne przedstawią nowe oferty bo wiadomo że to bez sensu żeby smartfony miały szybszy internet niż komputery i tablety :) Zapewne lepsza prędkość będzie tylko dla nowych abonentów więc do końca umowy trzeba się będzie męczyć z 1Mb/s :/ Raportuj

  15. frozenrider napisał(a):

    Gruszka porusz temat zarobkow na BOK na swoim blogu :) Po odebraniu wyplaty stwierdzam, ze jestescia jedna wielka zenada Raportuj

    • ciekawy napisał(a):

      aż tak źle ? Raportuj

      • PlayPlay napisał(a):

        Wszystko zależy od punktu widzenia. To oczywiście nie jest super płatna praca, ale każdy podejmujący tam pracę zdaje sobie z tego sprawę. Ja kiedyś pracowałem rok za darmo, po „awansie” zarabiałem 5 zł za godzinę i uważam, że warto było przejść przez ten etap. Praca w BOK jest naprawdę ciężka, ale mnóstwo osób wykonuje ją bardzo sumiennie.Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      To już wiemy dlaczego są problemy z jakością obsługi w BOK. Raportuj

  16. M.m napisał(a):

    Dzieki p.Marcinie za interwencje kody polecajace juz dzialakja Raportuj

  17. kill649 napisał(a):

    Wczoraj dzwoniłem z jedną sprawą do BOK. Przy okazji zapytałem kiedy Blackberry będzie dostępne. A na to Pani…. a co to :-) ….no comment. Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      Ten producent nie jest jeszcze oficjalnie dostępny więc nie musiała o nim wiedzieć, pewnie niedługo będą szkolenia na ten temat ;-) Raportuj

    • Color napisał(a):

      no a czego sie spodziewasz? Przeciez to konsultant – nie musi znac sie na szeroko pojetej telekomunikacji. Ma byc pomocny w kwestii uslug i produktow Play.

      Jak BB bedzie w ofercie to na pewno sie dowie. Raportuj

  18. Klient napisał(a):

    Blackberry to dość niszowy produkt, więc jeszcze nie najgorzej.
    Dwa lata temu konsultant w Erze nie wiedział co to Symbian Raportuj

  19. jahu napisał(a):

    Chodzi o to że powinny być choć zniżki na telefon wiem że play zaczyna to powoli wprowadzać. Bo tak to RePlay nie różni się niczym od nowych ofert dla osób z ulicy.
    Coście się mnie czepili że marudzę mówię jak jest !
    Nie będę ci przytaczał przykładów.
    Jestem tego zdania że jak się o czymś mówi to w końcu ktoś u góry to zrozumie i zmieni swoje podejście. Raportuj

  20. Franek napisał(a):

    wow to niesamowite, że 271 osób na was głosowało. powód do dumy, najszczersze gratulację :) Raportuj

  21. gizmomp napisał(a):

    Da rade zrobic by aktywujac nielimitowane rozmowy play fresh i chcac sprawdzic aktywacje uslugi wpisujac *111*82*3# by bylo tam tez zawarte info do kiedy mamy to aktywne.Bo nigdzie nawet na play24 nie ma wzmianki o dacie nielimitowanych rozmow.Z gory dziekuje. Raportuj

  22. blablabla napisał(a):

    ACHTUNG!
    Ważne pytanie (oczywiście nie dla wszystkich:))
    Czy wam też nie działają opcje: Wypełnij formularz, Wyślij CV.
    Linkacz:P http://p4.playmobile.pl/pl/kariera/oferty-pracy/iRaportuj

  23. Piotrek napisał(a):

    No to teraz ocena najgorszego BOKu :) Play znowu wygrywa ;)
    http://telepolis.pl/ankiety.php?action=results&poll_id=90Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Widzisz , widocznie ogólne , globalne traktowanie klienta w Play jest tak wspaniałe, że nawet słabo oceniany BOK (jako jeden ze składników traktowania klienta) nie może przyćmić tego pozytywnego wrażenia. Przecież BOK wlicza się do traktowania klienta, prawda? Raportuj

  24. Sławek napisał(a):

    Panie rzeczniku co jest z tel Samsung Chat miał być dostępny w mixie 30/30 za 1zł a okazuje się że wogóle go nie ma w mixie. Czyż by zwykła podpucha z pana strony?? Raportuj

  25. Jovisch napisał(a):

    Ile kosztuje w Play połączenie z nr 00800 (nie 0800)? Czy Play obsługuje w ogóle takie numery? Raportuj

  26. Jovisch napisał(a):

    Musi się zgadzać nr konta bankowego, a nr abonenta to ostatnie 7 cyfr nr-u rachunku. Raportuj

  27. mirekb napisał(a):

    jak widac play lubi dziłac zakulisoswo:od prawie 3 tygodni nie działal program Polec Play Znajomemu.dzis działa.warto zauwazyc ze ŻADNEGO odzewu ani na blogu ani na wielu forach nie było aż naprawili wadliwy system-nie naprawili jednak faktu ze np. na taryfie minimix bonus 15zl nie jest widoczny-mimo zapewnien bok..czy jednak mozna im wierzyc?? Raportuj

  28. krizz napisał(a):

    Marcin
    a może dacie możliwość przejścia na inne ABO przez EBOK ( tak jak w prepaid )
    Raportuj

  29. Olaf napisał(a):

    Krótka piłka.

    Mam play dla firm. Czy fakturę może opłacić inna osoba niż ta na którą jest zarejestrowany telefon? Jeśli tak to co powinno być w tytule przelewu, wystarczy nr faktury czy trzeb też podać numer abonenta (na stronach play są sprzeczne informacje).

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Raportuj

  30. KRIZ napisał(a):

    Response with incorrect status: 2.1.2
    com.csgsystems.aruba.connection.BSDMResourceException: ck_ORACLE_ERROR : {BSD_TEXTID=8, BSD_FUNCTION=selectCED_PD_CEDDB, BSD_LINE=7143, BSD_FORMAT=Oracle error has occurred. Error=(ORA-01003: no statement parsed
    ) Line=(7143) File=(gen/bp_AccountORA.pc) Function=(selectCED_PD_CEDDB) Trigger=(NULL), BSD_EN=Oracle error has occurred. Error=({0}) Line=({1}) File=({2}) Function=({3}) Trigger=({4}), BSD_APPNAME=KenanSystem, ReplacementList=[Ljava.lang.Object;@52a052a, BSD_FILE=gen/bp_AccountORA.pc, BSD_ERRORTEXT=ORA-01003: no statement parsed
    }

    kwiatki w play 24 Raportuj

  31. fresh napisał(a):

    ma ktos z was NOWE logo play fresh na fioletowym tle ?

    potrzebuje do komorki a wszedzie tylko jest napis PLAY na fioletowym tle a nie mam napisu FRESH na fioletowym tle :( POMOCY :) Raportuj

  32. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Brawo za zasięg także na 2G, również w tunelu, na odcinku metra od Młocin do Słodowca! :-) Raportuj

  33. Gadu23AIR napisał(a):

    Mało mnie interesuje czyjeś zdanie. Cenowo ga i play są najlepsi ale jeśli chodzi o jakość usług to mbank deklasuje wszystkich. Pakietów mają mało ale każdy jest aktywny po 5 sekundach, nie ma tam błędów, ga z kolei SAMI oddaja kasę jeśli niesłusznie w wyniku błędów zabiorą. Mvno rządzi, choć nie wątpie że kiedyś u nich nie było kolorowo ale ja wtedy miałem tylko play, więc nie będę się kłócił jak nie mogę ani niczego potwierdzic ani zaprzeczyc. Raportuj

  34. piotr napisał(a):

    a co z IPHONami u Was? Raportuj

  35. obiektywny napisał(a):

    Przestroga…Play online ! ! !

    W 99 % zawsze broniłem play, rzadko kiedy miałem problemy, a jak miałem to krótkotrwale, ale ostatnio to nerwy mi puściły. Przygotowywałem bardzo ważną prezentacje na zlecenie i bardzo potrzebowałem internetu.
    Mam play online i rozliczenie kończy się 9 każdego miesiąca(włącznie) i o godz 23:30(9 czyli w ostatnim dniu, 10 juz powinnem miec odnowiony transfer 5 GB z normalną predkoscią) skonczył mi sie transfer 5 GB i miałem predkosc znacznie ograniczoną do 32 kb/s. Myślę sobie zrobię sobie przerwę i zacznę kolejnego dnia przed południem nastepnego dnia czyli 10, jakie było moje zdziwienie następnego dnia jak próbuje poszukać materiałów w internecie z prekoscią do 32 kb/s !!!!!!!!!!!!!! strona otwierała mi sie do 5-10min !!!!!! Sprawdzałem kilka razy kiedy powinien mi się odnowić transfer. Przez rok internet mi bardzo dobrze zmigał, ale ostatnio jest coraz gorzej(ostatnio zmieniłem lokalizacje, 1 km roznicy od starego miejsca, przez dwa 2 miesiace dobrze smigał, były chwile kiedy miałem powyzej 1) , bardzo często przerywa mi internet, kilka sekund nie działa, a potem działa i tak w kółko.

    Moim zdaniem zamiast cudować z ofertami, poprawnie co trzeba! Pomalutku moje dochody się zwiększają i gdybym miał wybierac bym wolał konkurencje, nawet mogłbym wiecej zapłacic, zeby tylko uniknac takich problemów. Jesli ktoś prowadzi firme to nie może sobie pozwolić na takie numery. Zenujące, juz nie mowie o tym ze jak konczył mi się limit to dostałem tego samego dnia dwa smsy informujące , po pierwsze ze wykorzystałem 2,5 GB, a drugi sms o tresci ze niecałe 1 GB.

    Co ja mogę sobie myśleć? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty