Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
No to gratulację :)
Marcin, żeby tylko pakiety SMS'ów były tańsze, np 100 SMS za 3 zł…
mogło wejsc by taka promocja sms albo 500 za 5 pln
Najlepiej wielokrotność w stylu 1 zł za 100 SMS i wykupujesz ile CI potrzeba pakietów. O!
To miło, że Play wygrał.
Należy się, chociaż wiemy co jeszcze zostało do poprawy ;) B O K
To może ta ankieta: Najlepsze BOA wśród operatorów komórkowych dla klientów indywidualnych ma:
Gdzie BOA Play jest na drugim miejscu, więc chyba nie jest tak źle. Liczba głosów: 1144
Bazuje na własnych doświadczeniach i wiem, że muszą BOK poprawić.
Pomijam fakt, że ostatnio odpisali mi w nagłówku zaczynają od szanowny Panie, a w treści odpowiedzi pisali już do Pani… ale w odpowiedziach mają dużo merytorycznych błędów.
Myślę, że Play wie o co chodzi i pracuje nad tym.
Jak dobrze zauważył jeden z komentujących – zobacz link .
To samo miałem kilka dni temu w orange, gdzie do końca umowy muszę wytrzymać z ich internetem, poza miastami na poziomie 2G i EDGE. – Odpisali mi na reklamację szanowny Panie a dalej zwracają się per "pani". Nie potrafią odróżnić lisa od lisicy ;D
Najlepszy przypadek opisał jeden z czytelników forum telepolis
Odpowiedź na zgłoszenie była napisana niby przez kobietę. Padają słowa "zapoznałam się szczegółowo" itd
a na samym końcu
podpis – Maciej ….. konsultant Play ;)
Co tu wymagać od BOKu w Play mają renomę najgorszego BOKu i najmniej kompetentnego więc nie ma co się dziwić. BOK w Play zawsze był na ocenę mierną i od lat nic się z tym nie robi w tej sieci…
To miało być śmieszne? Każdy wie że play ma najgorszy bok a wyniki takich sond obrazują poziom głupoty tego społeczenstwa. Cyrk jak pod krzyżem cześć druga. Bok play oddaje głosy na telepolis wiekrotnie by poprawiać statystyki. Nie głosuję już bo czym jest mój głos jak jeden idiota z drugim po 50razy to robią. Konkursy piękności i w dodatku kanty.
Plus na końcu… Mumio się przejadło?
Ale 900 jak głosuje w sumie 900 abonentów to raczej mało…
Gratulacje, zwycięstwo zasłużone.
Jakie? haha daj spokój. 900 osób głosowało
I wyszło że najlepiej traktuje klientów. Szczególnie poprzez lipną ofertę RePlay.
Jakoś jak byłem w Orange, Idei, Erze i Plusie było tak samo, nigdy nie dostałem wybitnie dobrej oferty. Play jest pierwszym operatorem, z którym jestem związany tak długo.
@Michał no i co z tego, że głosowało 900 osób, Ty nie rozumiesz o co chodziło w tej ankiecie? Tutaj nie chodzi o całe społeczeństwo od 5 do 90 lat, tylko określoną grupę. PdaClubowicze, to ściśle określona grupa osób, bardzo silna grupa potencjalnych klientów, głównie w wieku produkcyjnym, która jest łakomym kąskiem. Uważam, że 900 osób to spora grupa, na 1000 osób robi się sondaże przedwyborcze, a dla Ciebie 900 osób w ściśle określonej grupie to mało…..
@ Jahu stajesz się marudą. O co Ci chodzi z RePlay? Jeśli podstawowa oferta jest już tania, to co byś chciał? Smartphona z górnej półki za 100 zł w abo za 60 zł, albo zniżkę 40, 50 czy 60% na abonament. Nie wymagaj mega zniżek, to jest biznes. BTW taryfy Long Play i te najnowsze są o wiele bardziej atrakcyjne niż One Play.
Co sie dzieje z uslugą polec play znajomemu od 28 stycznia przy probie polecenia zamiast komunikatu zwrotnego aby podac swoje imie jest info ze usluga czasowo nie dostepna i tak juz kilkanascie dni!
Na play24 po wpisaniu numeru jest info nie mozna przejsc dalej rece opadają
Panie Marcinie, chciałem zgłosić błąd na stronie Play https://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslug… znajduje się odnośnik który nie działa: "Więcej informacji o możliwościach aplikacji na: http://www.naviexpert.pl/play " Odsyła do nieistniejącej strony.
Czy z Naviexpert mogą też korzystać użytkownicy Play Fresh? Przeglądałem regulamin i wydaje mi się że tak, ale wole się upewnić ;)
Jeszcze jedna uwaga odnośnie weryfikacji, ostatnio będąc w ruchliwym miejscu zadzwonili do mnie z Play i prosili o hasło abonenta :| Tak to nie powinno wyglądać, po pierwsze łatwo się podszyć pod numer a druga sprawa to podawanie hasła stojąc w zatłoczonym autobusie to jakiś absurd.
Co do ankiety, może macie najlepsza ofertę, ale za to jedna z najgorszych biur obsługi klienta.
Marcinie nie pisz tylko o samych pozytywnych wynikach. Napisz może też o wyróżnieniu w tej ankiecie: .
P. Marcinie czy jakaś zmiany w taryfach dla przedluzajacych ? Oferta niewiele rozni sie od propozycji dla nowych abonentow.
co to jest "wyronienie" ? :P
literowka brakuje ''ż'' w slowie wyrozniony
pozdro
rozumiem ze to przez pospiech bo tak pedziles nas o tym poinformowac;)
i tak gaduAir rządzi;) Play u mnie na 2 miejscu ale czekam czym znów zaskoczycie.
Fajny nowy header freshcie coś normalnego bardzo mi się podoba :)
racja w koncu zmiana:)
Co tam z siecią u Ciebie słychać :)
a u mnie to mor denga mam Orange free i niestety EDGE zabójcza prędkość 0.06 donl. a do tego często zrywa i nijak korzystać.ale to tylko jest jako dodatek do kablowego neta. O play wiem ze w Koszalinie bez zmian ok 1m/s .
ja mieszkam ok 25km od Koszalina wiec o necie z play mogę zapomnieć. cala W3 u mnie niestety tylko edge. na dodatek często an telefonie wyskakuje mi brak sieci po restarcie dopiero wraca zasięg( jest na plusie odziwo ) a najlepsze ze mając inne karty działające na plusie (GA i simplus)takich problemow niema.
cale szczęście ze ma z kabla net inaczej było by ciężko. zostałem z Orange fredom za 46 za 2m/s na 2 lata. Zobaczymy czy coś się zmieni po tym czasie.
No to tylko CDMA z Orange i czekać aż Play uruchomi U900…
MOZE i racja ale cdma to za 49zl a ja mam free 2g za 19zl
U mnie download 300 kb/s upload 1 mb/s. Jedynie rano download jest lepszy nadajnik jest przeciążony ale ma to w głębokim poważaniu niestety.
Zrobili nadajnik który od listopada nadaje nie wiem dla kogo bo ja sygnału nie odbieram nawet pod nadajnikiem pokopali coś chyba bo jak inaczej wytłumaczyć to że oni twierdzą że nadajnik działa. Zgłoszenie w play24 rozpatrywane zobaczymy co wymodzą.
jak sprawdzasz predkość netu na kom?
W Android markecie jest programik który bazuje na, stronie speedtest.net. Drugi sposób to ustawiam funkcję routera w telefonie i testuję prędkość w kompie :)
Upload nam podnieśli! Download działa trochę lepiej ale z Beskidu dalej lipa.
Jarem widziałem na stronie play że szukacie pracownika już drugi miesiąc do punktu sprzedaży i nie możecie znaleźć.
Czy właściciele tabletów będą gorzej traktowani niż właściciele smartfonów? Czy prędkość dla oferty Play Online Box nadal będzie limitowana do 1 Mb/s? Czy właściciele tabletów będą mieli udostępnione także nadajniki Plusa tak jak smartfonowcy w taryfach All Inclusiv?
Pamiętam, jak nie tak dawno temu ktoś pisał o segregacji odnośnie doładowań z 30% bonusem via facebook. Wtedy broniłem Playa, teraz sam mam spore wątpliwości…
Myślę że zwiększą słownie tak jak to jest w przypadku smartfonowców. A prędkość jak siedziała tak siedzi tylko limitu nie ma :)
czekamy na odświeżenie Play Online :P niedługo zapewne przedstawią nowe oferty bo wiadomo że to bez sensu żeby smartfony miały szybszy internet niż komputery i tablety :) Zapewne lepsza prędkość będzie tylko dla nowych abonentów więc do końca umowy trzeba się będzie męczyć z 1Mb/s :/
Gruszka porusz temat zarobkow na BOK na swoim blogu :) Po odebraniu wyplaty stwierdzam, ze jestescia jedna wielka zenada
aż tak źle ?
Wszystko zależy od punktu widzenia. To oczywiście nie jest super płatna praca, ale każdy podejmujący tam pracę zdaje sobie z tego sprawę. Ja kiedyś pracowałem rok za darmo, po „awansie” zarabiałem 5 zł za godzinę i uważam, że warto było przejść przez ten etap. Praca w BOK jest naprawdę ciężka, ale mnóstwo osób wykonuje ją bardzo sumiennie.
To już wiemy dlaczego są problemy z jakością obsługi w BOK.
Dzieki p.Marcinie za interwencje kody polecajace juz dzialakja
Wczoraj dzwoniłem z jedną sprawą do BOK. Przy okazji zapytałem kiedy Blackberry będzie dostępne. A na to Pani…. a co to :-) ….no comment.
Ten producent nie jest jeszcze oficjalnie dostępny więc nie musiała o nim wiedzieć, pewnie niedługo będą szkolenia na ten temat ;-)
no a czego sie spodziewasz? Przeciez to konsultant – nie musi znac sie na szeroko pojetej telekomunikacji. Ma byc pomocny w kwestii uslug i produktow Play.
Jak BB bedzie w ofercie to na pewno sie dowie.
Blackberry to dość niszowy produkt, więc jeszcze nie najgorzej.
Dwa lata temu konsultant w Erze nie wiedział co to Symbian
Chodzi o to że powinny być choć zniżki na telefon wiem że play zaczyna to powoli wprowadzać. Bo tak to RePlay nie różni się niczym od nowych ofert dla osób z ulicy.
Coście się mnie czepili że marudzę mówię jak jest !
Nie będę ci przytaczał przykładów.
Jestem tego zdania że jak się o czymś mówi to w końcu ktoś u góry to zrozumie i zmieni swoje podejście.
wow to niesamowite, że 271 osób na was głosowało. powód do dumy, najszczersze gratulację :)
Da rade zrobic by aktywujac nielimitowane rozmowy play fresh i chcac sprawdzic aktywacje uslugi wpisujac *111*82*3# by bylo tam tez zawarte info do kiedy mamy to aktywne.Bo nigdzie nawet na play24 nie ma wzmianki o dacie nielimitowanych rozmow.Z gory dziekuje.
ACHTUNG!
Ważne pytanie (oczywiście nie dla wszystkich:))
Czy wam też nie działają opcje: Wypełnij formularz, Wyślij CV.
Linkacz:P .
No to teraz ocena najgorszego BOKu :) Play znowu wygrywa ;)
Widzisz , widocznie ogólne , globalne traktowanie klienta w Play jest tak wspaniałe, że nawet słabo oceniany BOK (jako jeden ze składników traktowania klienta) nie może przyćmić tego pozytywnego wrażenia. Przecież BOK wlicza się do traktowania klienta, prawda?
Panie rzeczniku co jest z tel Samsung Chat miał być dostępny w mixie 30/30 za 1zł a okazuje się że wogóle go nie ma w mixie. Czyż by zwykła podpucha z pana strony??
Ile kosztuje w Play połączenie z nr 00800 (nie 0800)? Czy Play obsługuje w ogóle takie numery?
mam dzis taki problem -confernece call na 00800 (stany chyba) a z playa sie nie moge dodzwonic… :(
Musi się zgadzać nr konta bankowego, a nr abonenta to ostatnie 7 cyfr nr-u rachunku.
jak widac play lubi dziłac zakulisoswo:od prawie 3 tygodni nie działal program Polec Play Znajomemu.dzis działa.warto zauwazyc ze ŻADNEGO odzewu ani na blogu ani na wielu forach nie było aż naprawili wadliwy system-nie naprawili jednak faktu ze np. na taryfie minimix bonus 15zl nie jest widoczny-mimo zapewnien bok..czy jednak mozna im wierzyc??
Marcin
a może dacie możliwość przejścia na inne ABO przez EBOK ( tak jak w prepaid )
Krótka piłka.
Mam play dla firm. Czy fakturę może opłacić inna osoba niż ta na którą jest zarejestrowany telefon? Jeśli tak to co powinno być w tytule przelewu, wystarczy nr faktury czy trzeb też podać numer abonenta (na stronach play są sprzeczne informacje).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Response with incorrect status: 2.1.2
com.csgsystems.aruba.connection.BSDMResourceException: ck_ORACLE_ERROR : {BSD_TEXTID=8, BSD_FUNCTION=selectCED_PD_CEDDB, BSD_LINE=7143, BSD_FORMAT=Oracle error has occurred. Error=(ORA-01003: no statement parsed
) Line=(7143) File=(gen/bp_AccountORA.pc) Function=(selectCED_PD_CEDDB) Trigger=(NULL), BSD_EN=Oracle error has occurred. Error=({0}) Line=({1}) File=({2}) Function=({3}) Trigger=({4}), BSD_APPNAME=KenanSystem, ReplacementList=[Ljava.lang.Object;@52a052a, BSD_FILE=gen/bp_AccountORA.pc, BSD_ERRORTEXT=ORA-01003: no statement parsed
}
kwiatki w play 24
ma ktos z was NOWE logo play fresh na fioletowym tle ?
potrzebuje do komorki a wszedzie tylko jest napis PLAY na fioletowym tle a nie mam napisu FRESH na fioletowym tle :( POMOCY :)
Brawo za zasięg także na 2G, również w tunelu, na odcinku metra od Młocin do Słodowca! :-)
Mało mnie interesuje czyjeś zdanie. Cenowo ga i play są najlepsi ale jeśli chodzi o jakość usług to mbank deklasuje wszystkich. Pakietów mają mało ale każdy jest aktywny po 5 sekundach, nie ma tam błędów, ga z kolei SAMI oddaja kasę jeśli niesłusznie w wyniku błędów zabiorą. Mvno rządzi, choć nie wątpie że kiedyś u nich nie było kolorowo ale ja wtedy miałem tylko play, więc nie będę się kłócił jak nie mogę ani niczego potwierdzic ani zaprzeczyc.
https://www.speedtest.net/result/1150992995.png
niezłe bawet bardzo niezle:) gdyby tak mieli nostop
W jakiej miejscowości masz takiego speeda ?
a co z IPHONami u Was?
Przestroga…Play online ! ! !
W 99 % zawsze broniłem play, rzadko kiedy miałem problemy, a jak miałem to krótkotrwale, ale ostatnio to nerwy mi puściły. Przygotowywałem bardzo ważną prezentacje na zlecenie i bardzo potrzebowałem internetu.
Mam play online i rozliczenie kończy się 9 każdego miesiąca(włącznie) i o godz 23:30(9 czyli w ostatnim dniu, 10 juz powinnem miec odnowiony transfer 5 GB z normalną predkoscią) skonczył mi sie transfer 5 GB i miałem predkosc znacznie ograniczoną do 32 kb/s. Myślę sobie zrobię sobie przerwę i zacznę kolejnego dnia przed południem nastepnego dnia czyli 10, jakie było moje zdziwienie następnego dnia jak próbuje poszukać materiałów w internecie z prekoscią do 32 kb/s !!!!!!!!!!!!!! strona otwierała mi sie do 5-10min !!!!!! Sprawdzałem kilka razy kiedy powinien mi się odnowić transfer. Przez rok internet mi bardzo dobrze zmigał, ale ostatnio jest coraz gorzej(ostatnio zmieniłem lokalizacje, 1 km roznicy od starego miejsca, przez dwa 2 miesiace dobrze smigał, były chwile kiedy miałem powyzej 1) , bardzo często przerywa mi internet, kilka sekund nie działa, a potem działa i tak w kółko.
Moim zdaniem zamiast cudować z ofertami, poprawnie co trzeba! Pomalutku moje dochody się zwiększają i gdybym miał wybierac bym wolał konkurencje, nawet mogłbym wiecej zapłacic, zeby tylko uniknac takich problemów. Jesli ktoś prowadzi firme to nie może sobie pozwolić na takie numery. Zenujące, juz nie mowie o tym ze jak konczył mi się limit to dostałem tego samego dnia dwa smsy informujące , po pierwsze ze wykorzystałem 2,5 GB, a drugi sms o tresci ze niecałe 1 GB.
Co ja mogę sobie myśleć?