Tako rzecze rzecznik Play

Jak wybrać?

Jak to napisał jeden z czytelników (dzięki Paweł), infografika (Gazeta Prawna)  jest bardzo wymowna ;-)

Cały tekst w Dzienniku Gazeta Prawna:

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/486384,telefony_komorkowe_jaki_wybrac_model_taryfe_i_operatora.html,2

Komentarze

  1. Marcin Ptaszek napisał(a):

    Oby było tak dalej :) Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Fajna tabelka ładnie przedstawia obraz taryf operatorów którzy na tle play-a wypadają marnie.
    Jesteście bezkonkurencyjni !
    Trzymajcie tak dalej !
    Ale zróbcie coś z tym systemem komentarzy bo wariuje a wam to zwisa ! Raportuj

  3. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    ,,BluPill – tak nazywać się będzie serwis internetowy, w którym od 17 lutego będzie można sprawdzić, ile dokładnie przepłacamy za rozmowy komórkowe i jaką ofertę wybrać, by zaoszczędzić. I to nawet 70 proc.

    Wystarczy podać numer telefonu komórkowego i hasło do internetowego konta, w którym są informacje na temat posiadanej taryfy, czasu spędzanego na rozmowach, wysłanych SMS-ach i MMS-ach, korzystania z internetu, a także kosztów połączeń z sieciami innych operatorów. Dane przeanalizuje specjalny algorytm stworzony przez matematyków, informatyków i ekonomistów z poznańskiego start-upu Entellico, który zacznie za chwilę działać pod nazwą BluPill."

    Ciekawe co na to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych? Ciekawe takze czy póżniej tymi naszymi danymi firma nie będzie handlowac i przysyłać zaproszeń do odbioru samochodu. Raportuj

  4. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    czesc widziałeś nowe zestawienie UKE co prawda PLAY nie ma u mnie jeszcze 900 ale Solorz chce 3 nadajniki dla LTE:) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      U mnie pojawiło się CDMA420 Nordisku oczywiście na razie pozwolenie.
      A na plajowe umts900 to nie mam co liczyć bo nawet na tym planowanym zasięgu nie widzę u mnie w mieście umts900.
      A umts900 i lte mam po jednym pozwoleniu od zeszłego miesiąca. Solorza oczywiście. Raportuj

  5. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Polecam się na przyszłość :-) Przy okazji, w ramach podziękowania, czy możecie sprawdzić czy Play nie blokuje SMSów przychodzących z numeru 4884? To numer dla usługi jednego z banków. Raportuj

  6. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    A co na to GIODO? Jeśli użytkownik będzie się godził z regulaminem usługi, czyli udostępnieniem BluPill informacji o swoich połączeniach a BluPill będzie je wykorzystywał tylko w celu realizacji usługi to nie widzę żadnego problemu. Dlaczego jak tylko gdzieś wychodzi hasło "dane osobowe" to zaraz się podnosi lament i trwoga? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      nie wazne że bedzie miał dostęp do tych danych, ważne jest w jaki sposób bedzie je przechowywał i wykorzystywał
      ten kto zna nasze dane osobowe może zrobic wszystko Raportuj

      • Klient napisał(a):

        Właśnie a wielu ludzi chętnie je udostępnia, często nie wiedząc co robią. Raportuj

      • Mr. X napisał(a):

        Play też ma te dane i jakoś nikt nie widzi w tym problemu. Będą z nimi robić to na co mają Twoją zgodę. A co do informacji o wygranych samochodach – w Internecie krąży lista numerów premium wraz z firmami, które zajmują się ich obsługą. Gnębiło mnie RMF FM i TVP – wystarczyły dwa maile, otrzymałem potwierdzenie, że mój numer został usunięty z bazy i żadnego smsa więcej od nich nie otrzymałem. Nie wiem – może akurat ja miałem szczęście. Raportuj

  7. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Ciekawe jak to skomentuje Pan od jabłek ;-) Raportuj

  8. Rogi napisał(a):

    Kiedy temat "wyjaśnienia błędów w regulaminie"? Raportuj

  9. PlayPlay napisał(a):

    Napisz więcej. O jakie błędy chodzi? Raportuj

    • Rogi napisał(a):

      Spójrz na temat odnośnie migracji. Sebcyg napisał podobno do Ciebie maila w tej sprawie. Chodzi punkt opisujący sposób wykorzystania środków promocyjnych. Co innego podałeś tutaj, regulamin na stronie też jest nieco inny. Inaczej też jest w regulaminie dla nowych abonentów. Raportuj

  10. mariusz napisał(a):

    Jak juz pisalem koszt (cena) polaczenia jest zazwyczaj jednym z trzech czynnikow decydujacych przy wyborze operatora. Play wywolal swoista rewolucje na rynku ofert wprowadzajac stan darmowy i rozmowy po 29 gr.
    Jednakze bledem jest sadzic iz ceny nadal beda obnizane. Oferta pojdzie teraz w kierunku polepszenia i powiekszenia uslug zwiazanych z transmisja danych.
    To i tak Wiele.
    Gratuluje Playowi . Oby tak dalej
    Powodzenia Raportuj

  11. guwnoPLAY napisał(a):

    Ciekawe o na to komisia gier

    Play No dobra konkurs. W naszych spotach All Inclusive opowiadamy historie, w których jedną z głównych ról odgrywa FB. Na przykład ta o urodzinach. Może macie swoją historię z FB do opowiedzenia? Tylko please nie wymyślajcie cudów. Zawsze możemy sprawdzić :-) Czeka nowiutki smartfon LG P500 Swift Plus i 10 zestawów pocieszenia.

    nie powiesz gruha ze wiecznie dajesz"swoje" czyli nie swoje Raportuj

  12. madhunt3r napisał(a):

    Czyżby Blackberry był już tuż tuż?
    http://i.imgur.com/52m2O.png Raportuj

  13. adam87 napisał(a):

    Czyzby play poodlaczal juz nadajniki 900? Rano mialem 4 kreski zasiegu a teraz zero zasiegu w domu. Szczecin os. Majowe Raportuj

  14. PlayPlay napisał(a):

    się gra, się ma Raportuj

  15. MoC_elninio napisał(a):

    Co do ofert play, porównałem sobie orange i play.
    Play: abo 95zł 550min 1GB + nieograniczone =HTC Desire 349zł a HD 799
    Orange: abo 99zł 300min 1GB z tym że minuty przechadza na 1 kolejny miesiac do wykorzystania w 2 kolejności = HTC Desire 1zł a HD 149zł.

    Fakt Play powiedział: w tej samej cenie więcej i lepiej. Co do abo się zgodze co do ceny telefonów nie bardzo ;) Na czymś play musi skubnąć klientów ;). Jak dla mnie porównywalne oferty…. biorąc po uwage całość… Magia cyferek i tyle ode mnie. Raportuj

  16. Tricki napisał(a):

    a tu po cichu w zakładce usługi pojawiła sie usługa nielimitowanego dostepu do poczty i internetu w ramach BB ;) koszt 24,80zł. Czy wiadomo juz kiedy BB pojawi sie Play? Raportuj

  17. Ben napisał(a):

    W tym wypadku niestety ale cena odzwierciedla jakość Play zawsze kulało i tak też kula do dziś. Słaby BOK, kiepska dostępność telefonów. Inne sieci nie mają z tym problemów… Play jest i może tańszy ale nie oznacza że lepszy. Cena to nie wszystko :) Raportuj

    • xyzy napisał(a):

      A czemu się dziwisz ? gdybyś przepłacał jak w w3 to byś miał cudowny bok i jakość też … w sumie jakość taką samą bo nie ma różnicy między w3 a P4 więc .. bok no tak bok był by lepszy , dzwoń więcej miesięcznie daj im zarabiać to będziesz miał bok teraz jaki jest taki jest jak się nie podoba to strzałka już mnie krew zalewa jak każdy pier### o tym bok też się z nimi użerałem bo wszystko było jasne i na temat i sami przyznali lecz zrobili dalej swoje … no cóż !
      Myślicie że nie pracują nad tym ? OMG załóż własny bok niech P4 z niego korzysta zobaczymy O NAJMĄDRZEJSZY czy będzie lepszy od obecnego .
      Płacisz żądasz ? Ile płacisz tyle masz , płać więcej będzie lepiej ! KONIEC PIER### O BOKU ! Raportuj

    • Dziencioł napisał(a):

      Formułka jak od konsultanta z BOKu u W3 :-))) Raportuj

  18. xyzy napisał(a):

    Thumbs UP ! :D Raportuj

  19. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Kurczę, na inny numer w Play SMS od nich dotarł. Więc to chyba jednak wina usługodawcy banku a nie Playa ;-) Raportuj

  20. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    oczywiscie a potem dane znajduja sie w kontenerze na śmieci, interesuje Mnie czy ta firma jest odpowiednio przeszkolona na aspekt przechowywania danych

    kilka tygodni temu miałem dziwny telefon: Pani dzwoniła do Mnie i namawiała żebym pzreszedł do PLAy (o dziwo mój numer jest w PLAY juz od 2008 r.), póżniej łaskawie stwierdziłą, iz nioe am danych w jakiej sieci jest dany numer ale dzwoni po numerach innych niż nr playowskie i namawia do przejscia, oczywisćie nie udzieliła Mi informacji skąd zna mój numer, ciagle twierdziła, iz ten numer nie jest w PLAY Raportuj

    • Mr. X napisał(a):

      Nękanie przez firmy, którym sprzedano dane faktycznie jest uciążliwe. No ale z drugiej strony tak czy siak moje dane krążą po różnych firmach i póki mnie nie nękają średnio mnie to obchodzi (może gdybym był na liście 100 najbogatszych Polaków to bardziej bym się nimi przejmował ;) Tak na marginesie – dlaczego "mi", "mnie" piszesz wielką literą? ;D Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      pewnie to firma zewnętrzna Playa i dlatego nie miała danych szczegółowych.

      Każdy pracownik Play który jest w salonie, wystarczy że wpisze byle jaki numer telefonu i już ma wszystkie dane klienta (oczywiście zarejestrowanego lub MNP) Raportuj

  21. madhunt3r napisał(a):

    Bo w prepaidzie BIS nie będzie. Raportuj

  22. allastra napisał(a):

    miło się ogląda jak niezależne media oceniają operatorów;), trzymam dalej kciuki… Raportuj

  23. madhunt3r napisał(a):

    Nie włączałem. Poczekajmy na oficjalne stanowisko PLAY. Raportuj

  24. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Więc Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji administrujący danymi w systemie PESEL, Minister Finansów i Naczelnicy Urzędów Skarbowych administrujący danymi z PITów, banki mające wgląd w nasze finanse i operatorzy telekomunikacyjni, którzy N danych o nas, naszych połączeniach i ich próbach, SMSach oraz miejscach logowania się komórek muszą przechowywać przez okres 24 miesięcy MOGĄ WSZYSTKO.

    Nie popadajmy w paranoję. Raportuj

  25. odchodzi4 napisał(a):

    jaja jak berety udało mi się przenieść nieaktywny numer z innej sieci do play. Raportuj

  26. Qper napisał(a):

    A szkoda Raportuj

  27. SolarWarden napisał(a):

    Pytanie za 100 punktów: jakie dokładnie musi mieć parametry telefon aby chodził na zasięgu sieci 4G? Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Duże przyciski, kabelek nie za długi, wygodną słuchawkę z pokręconym kabelkiem żeby zwiększyć zasięg i modem ZTE XDSL852 w zestawie. Kolor czarny najlepiej :-)))) a w wersji buuusssines rouuuter Netgeara. Raportuj

    • koziołek matołek napisał(a):

      Czemu pytasz o to na blogu Play? Tylko Plus ma w swojej ofercie 4G zwane też LTE. To co Play nazywa 4G to w rzeczywistości tylko chwyt marketingowy. Raportuj

  28. hhfch napisał(a):

    Połączenie przerwane przez serwer

    Próbujesz odwiedzić adres https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/SSOreques… który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.
    Upewnij się, czy połączenie internetowe jest aktywne i sprawdź, czy inne aplikacje wymagające tego połączenia działają prawidłowo.
    Sprawdź, czy ustawienia używanego przez ciebie oprogramowania związanego z bezpieczeństwem sieciowym są prawidłowe i nie utrudniają zwykłego przeglądania sieci.
    Jeżeli znajdujesz się za zaporą połączenia internetowego sieci lokalnej i myślisz, że może to być powodem problemów – skontaktuj się z administratorem sieci.
    Naciśnij klawisz F12 i wyłącz opcję używania serwerów proxy, chyba że wiesz, że używanie proxy jest niezbędne do łączenia z Internetem. Odśwież stronę.
    Potrzebujesz pomocy?
    Otwórz Pomoc Opery.
    Odwiedź witrynę wsparcia technicznego Opery. Raportuj

  29. odchodzi4 napisał(a):

    zarejestrowany był mumer ale dawno temu . nie zarejestrowany nie przeniosa testowalem to. Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      no niezarejestrowany nie przeniosą. pamiętaj nieaktywny to nie znaczy, że nie ma go w sieci. na to składa się wiele czynników…

      niezarejestrowanego numeru nie da się przenieść.

      Swoją drogą. Ciekawe czy można przenieść numer do Play (poprzednio zarejestrować) ale po przeniesieniu numeru do Play, automatycznie wyrejestrować dane. Nie chciałbym żeby moje dane miał ktokolwiek…. hm… Jeżeli zwykłego Fresha można (ale nie wiem) wyrejestrować no to numer MNP chyba też. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Fresha nie można wyrejestrowac i mówi o tym ustawa… Raportuj

        • Chłopak Playowski napisał(a):

          a moim zdaniem jest to nie zgodę z logiką dlaczego? ponieważ tak: operatorzy chcąc mieć dane wszystkich mogą np. specjalnie zrobić jakiś błąd. po co ? ponieważ żeby rozwiązać reklamację trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem, co z tym idzie, mają już twoje dane osobowe. ok ktoś mi powie, że nie mogą anonimowi rozwiązać problemu. niech rozwiążą ale nich dadzą potem się wyrejestrować… ale tutaj pewnie władzy tak chcą żeby była pełna inwigilacja!!!!! Raportuj

  30. Chłopak Playowski napisał(a):

    ja nie wiem o co za bradzo chodzi w tych wykresach! Przeciez oferta Play bije na głowę ilością minut oraz cenę jaką za nie płacimy. Nie mówię tutaj o jakiś pakietach czy rozmowach wewnątrz sieci. Jeżeli chodzi o ofertę gdzie ma się najwięcej minut za najmniejszą cenę no to chyba nie potrzebne są już nawet wykresy!

    MAM APEL DO UŻYTKOWNIKÓW!
    NIE PISZCIE NA OGÓLNYM ŻE MACIE JAKIŚ BŁĄD, PROBLEM ITP. BO TO JEST BEZ SENSU! ZASYPUJECIE I ZMIENIA TEMAT POSTA KTÓRY KOMENTUJECIE! Marcin czy można zrobić jakąś zakładkę żeby można było wylać swoje problemy właśnie tam i żeby ktoś pilnował i automatycznie usuwał komentarza które należy właśnie wpisać w takiej zakładce. Mnie to denerwuje, zamiast komentować TEMAT to muszę przewijać kilka razy bo komuś coś nie pasuje itp.

    Z góry dzięki! Raportuj

  31. Klient napisał(a):

    W opisie tego wykresu jest napisane jak byk:

    "Wyjaśnienie: Pod uwagę nie braliśmy dodatkowych promocji, np. darmowych połączeń w ramach sieci przez określony czas. (…) dodatkowych pakietów minut do wybranych osób"

    Czyli tak naprawdę ten wykres nie odzwierciedla dokładnie niczego – olbrzymia cześć klientów korzysta z przecież z darmowych połączeń w Play, sieci rodzinnej Ery, pakietów internetowych itp. Raportuj

  32. Gadu23AIR napisał(a):

    Wszystko pięknie co piszecie ale internet nadal nie jest liczony co 1kb. Raportuj

  33. Chłopak Playowski napisał(a):

    ta tabelka jest zła!!!!!! o Erze w taryfach po byku 69 300 minut jest za 69zł !!!! tutaj za 99 !!!! Raportuj

  34. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    prosiłbym o oficjalne wypowiedzenie się kompetentnych w dzidzinie, źródło: gsm.biz.pl (cały fragment)

    "płynny handover Play: prawda i mitologia – tak można sprecyzować to, co obecnie dzieje się w temacie, szumnie rozgłaszanym przez operatora. A jak płynny handover wygląda naprawdę ? Ano tak, że podczas drogi, terminal rzeczywiście "widzi" sąsiedztwa kanałów partnera w roamingu krajowym, w tym podczas trwającego połączenia, ale sam handover ( przełączenie ) na sektor stacji Polkomtela jest mało realne. Przemierzyliśmy dwie drogi, tj. od Szklarskiej Poręby do Świeradowa-Zdroju oraz od Szklarskiej Poręby do przejścia granicznego Jakuszyce. W obu przypadkach sytuacja w technicznej realizacji płynnego handover była identyczna. A jaka ? Ano taka, że dopóki terminal jest w stanie odebrać jakikolwiek sygnał z własnej sieci, system nie pozwala mu na handover do sieci Polkomtela. W naszym przypadku mieliśmy tak duży dyskomfort w prowadzeniu rozmowy, że zastanawialiśmy się nad sensem posunięcia, który zrobił Play. Sieci są po prostu traktowane nierównorzędnie, z nadmiernym uprzywilejowaniem sieci własnej. Doprowadza to do tego, że jeśli nawet telefon "widzi" jakiś radiowy śmietnik ze stacji oddalonej o 20-30 km ( to wcale nie żart ) i sąsiadem do niego jest kanał bliskiej stacji Polkomtela, bo Play założył taką sytuację, to rozmowa będzie prowadzona w ekstremalnych warunkach radiowych na sieci własnej, do sieci Polkomtela się nie przełączając. Po drodze do Świeradowa-Zdroju mieliśmy dwa razy przypadek prowadzonej, rwanej rozmowy, obsługiwanej przez stację P4 z masztu na Stogu Izerskim, z poziomem sygnału odebranego -103 dBm, przy sygnale odebranym "sąsiada" ze stacji Polkomtela na kopalni "Stanisław" w Świeradowie-Zdroju na poziomie -53 dBm. Handover jednak nie nastąpił do momentu zakończenia połączenia. Druga sprawa, to ta, że P4 nie zestawił płynnego handover do stacji Polkomtela, pracujących w DCS only. Również, niemal przy wjeździe do Świeradowa-Zdroju, sygnał na telefonie z kartą SIM Plusa odebraliśmy z kanału DCS na poziomie -49 dBm, podczas, kiedy połączenie w Play zostało zerwane, a w sąsiedztwach do stacji własnej operatora – stacji Plusa, pracującej w DCS nie było. Nasze spostrzeżenia przekazaliśmy do centrali P4. To, czy ktoś zwróci
    uwagę na anormalność obecnej sytuacji w realizacji tzw. płynnego handover, to już zupełnie inna sprawa"
    Raportuj

    • Color napisał(a):

      przeciez handover jest dopiero wdrażany.. bylo pare dni temu na blogu.. Wcale sie nie dziwie, ze nie dziala prawidlowo jeszcze. Poza tym handover bedzie najpierw na glownych szlakach komunikacyjnych a nie w jakichs dziurach. Raportuj

  35. Peter napisał(a):

    Jak tak ma wyglądać ten "handover" to niech P4 ludzi nie wkurza i lepiej go wyłączy. Nie pierwszy raz jak P4 robi z abonentów idiotów! Raportuj

    • sergio napisał(a):

      niestety ale to tak dziala. dzis jadąc trasą lądek zdroj->stronie slaskie prowadzilem rozmowe i obserwowalem parametry sieci w fieldtescie i co? sygnal egsm -109dBm widac sasiadow plusa z sila sygnalu -69dBm (nadajnik ladek zdroj gora dzielec) rozmowcy juz nie slysze ale telefon twardo sie trzyma play, dopiero po calkowitej utracie zasiegu macierzystego przelaczyl na plusa co prawda bez zerwania polaczenia ale bezsensem jest trzymanie sie kurczowo zasiegu macierzystego pomimo ze jest on slabiutki w pewnym momencie Raportuj

  36. kill649 napisał(a):

    http://www.telix.pl/artykul/e-mail-blackberry-w-c

    Jest szansa na mały komentarz :-) Raportuj

  37. cyfrowy polsat napisał(a):

    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.752779214807944… na samym srodk brak zasiegu PLAYA nawet 2G cyfrowy polsat 1 stacje i 35% zasiegu 4,5G a play ma z kazdej strony swoje szumne 4G stacje i GUCIO ;) Raportuj

  38. Kriz napisał(a):

    dobrze że nie ma informacji naciśnij F13 aby powiadomić o tym ADMINISTRATORA Raportuj

  39. Błażej napisał(a):

    może i macie dobrą ofertę usług (najlepszą?), niemniej ceny telefonów u Was odstraszają. Na chwilę obecną nie widzę u Was żadnej sensownej oferty urządzenia w abonamencie. Dla przykładu nowy Desire na alledrogo dostanę od ręki poniżej 1000 z, a u Was leci rzędu 750-1000 przy umowie na dwa lata. Za dwa dni nastąpi premiera Desire II a Wy nadal trzymacie zaporowe ceny. W Germanii można dostać Desire w abonamencie 20 euro za 100 euro, nie widzę powodu, żeby u nas to było niemożliwe. Raportuj

  40. qwe napisał(a):

    Czekamy na xboxa-360 Raportuj

  41. trut napisał(a):

    trzeba zglosic do opery i innych, o zastosowaniu opcji F13 -powiadomienie operatora PLAY na wszelkie dostepne maile o nie działani jego CUDU p24 ;) Raportuj

  42. trut napisał(a):

    gram i nie mam :O Raportuj

  43. p4pomoc napisał(a):

    Porównaj sobie wszystkie ceny telefonów z innymi sieciami. Nie porównuj cen w Niemczech, tam jest troszeczkę więcej sieci, a co za tym idzie? Większa Konkurencja. Raportuj

  44. Rogi napisał(a):

    1 GB za 16 zł i tak ciężko przejeść na fonie. Raportuj

  45. Błażej napisał(a):

    w orange w abonamencie 100 zł desire dostane nawet za 1 zł, nie mam nadmiaru czasu ani nikt mi za to nie płaci, aby porównywać więcej telefonów. Faktem jest że ceny telefonów w Play są zaporowe. Większa ilość operatorów w germanii, to złudzenie mają kilka normalnych 02, voda, t-mobile, e-plus a reszta to wirtualni (Base itp.) więc wcale nie jest ich więcej niż w Polsce. Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Orange : 99 zł abonament – 300 minut HTC Desire 99 zł(cena w salonie)
      Play : 89 zł abonament – 550 minut 19gr/min poza abo HTC Desire 399 zł
      300 zł więcej ale o 10 zł mniejszy abo + większa ilość minut+internet+SD
      Raportuj

  46. vhfresh napisał(a):

    Ooo, Play chyba podkupił domenę http://play.pl Raportuj

  47. vhfresh napisał(a):

    Poprawiłem wykres na o wiele bardziej czytelny (po redakcja z "GP" chyba nie potrafi): http://img824.imageshack.us/img824/244/i022011029
    (Za bardzo się nie przykładałem). Raportuj

  48. Klient napisał(a):

    Pewnie dlatego nie podali gdzie obowiązuje bo okazałoby się, że tylko na A2. Raportuj

  49. Olek napisał(a):

    z handoverem jest nadal problem gdyz nawet manualne wbicie do plusa wymaga nadal 2-3 prob logowania a mialo tak nie byc :/ Raportuj

  50. vhfresh napisał(a):

    Zniknęły moje posty? Dziwne. Raportuj

  51. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    No właśnie – co to są "główne szlaki komunikacyjne"? Mogliby podać konkrety… Raportuj

  52. Qper napisał(a):

    Jak raz zarejestruje sie numer to jest juz dożywotnio. Chyba ze zrobisz cesje na inną osobę. Nie ma to znaczenia w jakiej jesteś sieci. Takie prawo.

    W Polsce i tak jest super, bo prepaida możesz kupić wszędzie i nie musisz rejestrować. W innych krajach w momencie zakupu musisz udostępnić dane np. Hiszpania

    Jeszcze w innych są limity kart sim na jedna osobę… Raportuj

  53. Kasia napisał(a):

    PRZECIEŻ WSZYSCY WIEDZĄ ŻE W PLAY JEST NAJTANIEJ CZYŻBY JAŚNIE PAN GRUSZKA DOWIADYWAŁ SIĘ O TYM Z GAZETY ;-))) Raportuj

  54. Alamakota napisał(a):

    A czy jeżeli chcę przenieść do Play nr z innej sieci (na abonament) i przyprowadzę kogoś z rodziny, kto też będzie przenosił nr (mixtura) to czy dostaniemy jakieś bonusy za to, że przenosimy się razem? Raportuj

  55. Ray napisał(a):

    Pod tabelka tą brak napisu, artykuł sponsored… W Erze masz 360 min za 69 zł, 200 za 45 i 600 za 99 zł, więc te marne wypociny są tak aktualne jak wiadomo co … papier wszytsko przyjmie… Raportuj

  56. Maniek napisał(a):

    Zapłon masz zdecydowanie długi, a nie krÓtki ze słownikiem ortograficznym. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A ja myślałem ze trut się tylko pomylił pisząc na klawiaturze a tu taki zaskok. No wyjątkowy młot. Nie dziwne że nie moze się zalogować. Raportuj

  57. Pablo napisał(a):

    Play : 89 zł abonament – 550 minut 19gr/min poza abo HTC Desire 399 zł
    Era: 99 zł abonament – 600 minut, abonament w pierwszym pełnym cyklu rozliczeniowym 1 zł, Internet Non-Stop 300 MB, HTC Desire za 399 zł. Teoretycznie oferty porównywalne, ale gdy dzwonimy nieregularnie, tzn. jednego miesiąca np. ok. 150 minut, kolejnego 450 minut, to Play leży i kwiczy. Raportuj

  58. Alamakota napisał(a):

    Dziękuję panom za niezwykle szczegółowe informacje… Czy znajdzie się ktoś, kto zna odpowiedź na moje pytanie? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Pewnie się by i znalazł ale nie wie jakie pytanie chcesz zadać. Raportuj

      • Alamakota napisał(a):

        Nie wszyscy są głupi i potrafią sobie przeczytać komentarz, który napisałam wcześniej. Pytałam, czy jeśli przyjdę przenosić numer z innej sieci na abonament w pleyu i przyprowadzę kogoś z rodziny, kto będzie przenosił na mixturę, to czy są jakieś bonusy za to, że naraz dwie osoby przechodzą? Raportuj

  59. Błażej napisał(a):

    Czyli czas na cytat:
    Błażej napisał -> "może i macie dobrą ofertę usług (najlepszą?), niemniej ceny telefonów u Was odstraszają"

    Koszt rozbity na okresy rozliczeniowe, mogę przeżyć, ale dlaczego bym miał płacić jednorazowo większą kwotę za urządzenie? Skorzystajcie z rozwiązań już używanych, pozwólcie rozbić koszt telefonu na raty, doliczane do faktury za usługi. Raportuj

  60. madhunt3r napisał(a):

    Było, ale usunęli już to. Raportuj

  61. Maciek napisał(a):

    Tabelka ma błędy jeśli chodzi o ofertę Ery, nie biorą pod uwagę tego że aktualnie jest promocja na 2x więcej minut, w które wliczone są minuty do Play. W tym wypadku wychodzi kolejno 150 minut (w abonamencie jest ich łącznie 200) – 45 zł, 300 minut – 69 zł, 1000 minut – 185 zł. Zmienia to znacznie tabelę. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty