Tako rzecze rzecznik Play

Navi Expert Play 6.1 i ?hipnotajzin? Dżoana ;-)

Od 1 lutego NaviExpert abonentom sieci PLAY udostępnił najnowszą wersję NaviExpert Play 6.1. Do listy telefonów które z nią działają dołączyły modele działające w systemie Android. Wszyscy nowi użytkownicy NaviExpert Play mogą przez pierwszych 7 dni korzystać z nawigacji bezpłatnie. Transfer danych w ramach tej aplikacji jest bezpłatny (zarówno w zasięgu macierzystym Play jak i w roamingu krajowym).

Nowa wersja wykorzystuje dane o natężeniu w ruchu drogowym z technologii Community Traffic online i układa trasę optymalizując zużycie paliwa.

Ponadto w tej wersji możecie dokupić sobie głos lektorki o imieniu Dżoana ;-)

Komentarze

  1. tomek_k napisał(a):

    Chyba powinno być roamingu krajowym a nie międzynarodowym:) Raportuj

  2. madhunt3r napisał(a):

    Odnośnie szybkości neta, wynik z rana, centrum Łodzi, póki co nie udało mi się szybciej:
    http://www.speedtest.net/android/31501623.png Raportuj

    • jaja napisał(a):

      playonline nie bangla Połączenie przerwane przez serwer

      Próbujesz odwiedzić adres http://www.speedtest.net/android/31501623.png, który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.
      Upewnij się, czy połączenie internetowe jest aktywne i sprawdź, czy inne aplikacje wymagające tego połączenia działają prawidłowo.
      Sprawdź, czy ustawienia używanego przez ciebie oprogramowania związanego z bezpieczeństwem sieciowym są prawidłowe i nie utrudniają zwykłego przeglądania sieci.
      Jeżeli znajdujesz się za zaporą połączenia internetowego sieci lokalnej i myślisz, że może to być powodem problemów – skontaktuj się z administratorem sieci.
      Naciśnij klawisz F12 i wyłącz opcję używania serwerów proxy, chyba że wiesz, że używanie proxy jest niezbędne do łączenia z Internetem. Odśwież stronę.
      Potrzebujesz pomocy?
      Otwórz Pomoc Opery.
      Odwiedź witrynę wsparcia technicznego Opery. Raportuj

    • jovisch napisał(a):

      A w online cały czas 1mb/s, aby nie przeszkadzać "smartfonowcom" w surfowaniu :(
      Czysta dyskryminacja!!! Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Dżoana Krupa ? Raportuj

  4. borys napisał(a):

    z tą laską nie dojechałbym za daleko. Raportuj

  5. tl111 napisał(a):

    halo, Panie Marcinie , jaki sens było proponować zadawanie pytań w poprzednim wątku skoro nas Pan olewa ? Wiem, to pytanie też zostanie olane … Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Nikt nikogo nie olewa :-) Czytamy Wasze pytania, wszystko wyjaśnimy w osobnym wpisie. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Marcinie pamiętasz na pewno moją niefortunną zmianę Op25 na LP29.
        Czy jest możliwość zmiany LP29 na LP II 29 ?
        Według tego co pisze to powinienem dostać wtedy 120 minut z tego co pisze w reg. Bo teraz mam 74 :(
        Napisałem Ci maila w tej sprawie Raportuj

        • enm napisał(a):

          Jahu, muszę przyznać, że nie czytam komentarzy na codzień, ale w sumie już rozumiem dlaczego – to jest dom wariatów. W szoku jestem jak wy non stop pod każdym newsem (który czytam) zawracacie tak zwaną dupę z mantrą "Marcinie, Marcinie" na ustach. Jakbyś czytał co rzecznik miał do powiedzenia w Q&A dotyczących taryf Longplay to byś wiedział, że przy migracji z OnePlay25 do LP29 dostawało się tylko 29zł abonamentu co przekładało się na 74 minuty bez promocyjnego pakietu dodatkowego. Taki był dodawany tylko od LP69 wzwyż. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Może lepiej nie czytaj bo zionie jadem na kilometr jak już coś napiszesz !
            Ciekawy jestem tego czy teraz się da to zmieniać tamto to przeszłość.
            Zawsze jakiś święty znajdzie! Raportuj

            • enm napisał(a):

              Myślałem, że pretensje możesz mieć tylko do siebie. Zamiast dopraszać się publicznie Rzecznika (co to wogóle za barbarzyński i niekulturalny zwyczaj) o przeczytanie kolejnego bezsensownego maila z wyimaginowanym problemem, zacznij w końcu czytać co ma publicznie do powiedzenia. To działa. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Gościu po to pisze żeby uzyskać odpowiedź a jak ty taki wszech wiedzący jesteś to się nie udzielaj bo po co skoro wszystko wiesz to nie czytaj. Chyba że chcesz się udzielać to pracuj w BOK-u u play będzie pupilkiem wszystkich bo nikt nie będzie znał odpowiedzi na wszystkie pytania tylko ty.
              Zrozum że nie mam pretensji o tamto !
              Ile razy mam pisać ? Raportuj

            • enm napisał(a):

              Rozumiem, że lepiej mnie atakować za celną uwagę niż przyznac się do tego, że się skompromitowało jako stały czytelnik(?) bloga. W głowie mi się nie mieści Twoja postawa. Szkoda, że nawet spasować nie umiesz w kulturalny sposób, ja po czymś takim siedziałbym już cicho jak mysz pod miotlą, byłbym po ludzku zawstydzony. Co do zdublowanego komentarza, wiem, że dużo masz do powiedzenia tylko mało merytorycznie, był chyba jakiś problem z działaniem serwisu, może ta odpowiedź zakończy już zbędną polemikę z Twej strony. Zamiast pytać – najpierw czytaj, wstyd. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Może traumę przeżyłeś w dzieciństwie ? Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Chłopaki, bez nerwów ;-) Raportuj

            • enm napisał(a):

              Nie dziwie sie juz, ze Rzecznik lekcewazy i unika takiego "dyskutanta", nieslychane zachowanie. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Zapamiętaj że nikogo nie należy lekceważyć bo nigdy nie wiesz w jakiej będziesz sytuacji i czy ciebie ktoś nie będzie lekceważył !
              Takiś święty a podsycasz atmosferę. Chcesz skończyć temat to nie komentuj ! Raportuj

            • enm napisał(a):

              Napisałbym najpierw do BOK zamiast porywać się w histeryczny ton i uderzać w dzwony "lekceważenia", wiem, że Twoje wielkie ego być może żąda rozwiązań na najwyższym szczeblu, ale komentarze osób (Twoje na przykład) robiących koszmarny śmietnik z tego bloga swoimi wyimaginowanymi problemami należałoby bezwzględnie usuwać. Masz zakładkę "Zgłoszenia" pod 24.playmobile.pl? Pewnie nie wiedziałeś, że jest takowa. Powtórzę jeszcze raz – niesłychane. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              A po co mam pisać zgłoszenie na play24 gościu OBUDŹ SIĘ !
              Na pewno dziś w BOK-u nikt nie wie że jest taka taryfa nowa i z czym się to je. Druga sprawa Pan Rzecznik prosił o Pytania to je ZADAJĘ.
              A tamta sprawa jest zamknięta i do niej nie wracam tylko nakreśliłem sprawę.
              Dość się z bokiem na jadłem nerwów jak po pierwszym miesiącu użytkowania Play Online zrobili modernizację i przestałem odbierać sygnał 3g rok pisałem do nich nic nie dawało. Oni tam czytać nie umieją. Nauczyli ich tylko robić CTRL-C i CTRL-V.
              Pytanie dotyczyło nowych taryf i tyle. Raportuj

            • enm napisał(a):

              Jeśli powołujesz się na tamten przypadek, to w niczym nie zmienia to faktu, że jako hałasliwy i egoistyczny jak widać czytelnik bloga wykazujesz się kompromitującą niewiedzą, tym bardziej biorąc pod uwagę czas jaki jak widać na nim spędzasz. Gdzieś Recznik pisał, by pytania w sprawie nowych taryf wysyłać mu na maila? Jakiś status VIP masz może, że odpowiedź na te jakże tajemnicze pytanie oczekujesz dostać na swoją pocztę? Jeśli tak to przepraszam, jeśli nie to zdecydowanie daj już spokój. Czekaj na publiczną odpowiedź a nade wszystko je czytaj. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Żółć cie zalewa że musisz to powtarzać po 5 razy ?
              A rzecznik na razie tych informacji za dużo nie udziela. Chce żeby pytać to pytam.
              Raportuj

            • satibati napisał(a):

              Jest coś w tym co pisze enm. W co drugim wpisie można znaleźć post jaha "Marcinie, Marcinie!". Na miejscu rzecznika ignorowałbym te wpisy i maile, bo to nic innego jak ciągłe zawracanie d… tzn. głowy. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              A czyj tu jest blog i do kogo mamy pisać?
              Poza tym podejrzewam, że enm się przefarbował. Admin będzie widział najlepiej ! Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Marcinie pamiętasz na pewno moją niefortunną zmianę Op25 na LP29.
      Czy jest możliwość zmiany LP29 na LP II 29 ?
      Według tego co pisze to powinienem dostać wtedy 120 minut z tego co pisze w reg. Bo teraz mam 74 :( Raportuj

  6. edzik napisał(a):

    to jakaś podróbka dżoany co chwile sepleni. Troche przesadzili. Raportuj

  7. krzysiek_kili napisał(a):

    "Uwaga paparazzi" x) Raportuj

  8. Michał Dudziak napisał(a):

    ja chce jechać z dżoaną! ;P Raportuj

  9. jahu napisał(a):

    "Korek czas na small make-up " Dżoana is the Best pilot :) Raportuj

  10. Navi_user napisał(a):

    Pytanie tematyczne i bardzo istotne. Po zakupie Wave II aktywowałem NaviExpert i mam naliczaną miesiączną opłatę za używanie aplikacji. Sęk w tym, że telefon wymieniono na inny w ramach reklamacji, więc z Navi Experta nie korzystam i chciałbym się jakoś wyrejestrować, żeby nie naliczano mi dodatkowej kwoty do abonamentu. W salonie Play pojęcia nie mają, co z tym zrobić ? Może się Rzecznik dowie i da znać, za co z góry dziękuję Raportuj

  11. kill649 napisał(a):

    Kiedy BIS w Play ?! I czy będzie dostępny dla klientów indywidualnych? Raportuj

  12. M.m napisał(a):

    Co z uslugą polec play znajomemu od 28 stycznia przy probie polecenia zamiast komunikatu zwrotnego aby podac swoje imie jest info ze usluga czasowo nie dostepna i tak juz kilkanascie dni! Raportuj

  13. jacek napisał(a):

    nawigacja, cale 7 dni za darmo, a telefony w PLAY wraz z wprowadzeniem nowej oferty podrozaly minimum o 200zl (np nokia C6) Raportuj

    • Dziencioł napisał(a):

      Wiele innych potaniało np Desire. Raportuj

      • Mała Mi napisał(a):

        Ciekawsze modele wszystkie w góre
        porównuje taryfe LPinternet 69 cena ok.89pln do taryfy All Inclusive MAX115 95pln
        Desire HD w góre
        SE X10 w góre
        Motorolla 720 w góre
        Galaxy S w góre
        te telefony mnie interesowały ale jest jeszcze trochę innych których cena też poszybowała Raportuj

  14. cudak10 napisał(a):

    [quote="play4you2"]

    cudak10 napisał/a:
    Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował.

    Oczywiście że jesteśmy w stanie to zweryfikować. Należy tylko wysłac to dostawcy (nie my jesteśmy organizatorem konkursu) i wszystko się dowiemy. Zresztą, sam nawet możesz tak zrobić, jednak jak już złożyłeś zgłoszenie, poczekaj na finisz sprawy.

    Zobaczcie sobie jak Play odpowiedział mi na proste pytanie "Proszę o podanie daty godziny oraz w jaki sposób aktywowałem konkurs Jesienna Fiesta w Play"
    2 miesiące czekałem na odpowiedź, wczesniej wysłałem ponaglenie na które otrzymałem taką odpowiedź: 20.01.2011

    Opis:
    Nie wiem czy wy sobie jaja ze mnie robicie ale na rozpatrzenie zgłoszenia jest 30dni a ja na poprzednie czekam od 4 Grudnia a dzisiaj jest 11 stycznia. Potrzebuję odpowiedzi ponieważ sprawę chcę skierować do UOKIK. Poprzednie zgłoszenie z powodu długiego oczekiwania zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Jedno proste pytanie a wy nie potraficie odpowiedzieć??

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że pan zgłoszeni numer 24641602 jest w trakcie rozpatrywania przez dział ekspertów. W chwili w której zostanie one rozpatrzone odrazy poinformujemy Pana o tym. Do tego czasu proszę Jadnak o cierpliwość.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
    elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl.

    W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
    znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
    pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
    poświęcony czas.
    A teraz odpowiedź od siecie Play na moje pytanie.
    http://zapodaj.net/d146425b5a47.jpg.html

    Zobaczcie jak sieć Play traktuje swoich klientów.
    Play4you co teraz powiesz??
    To jest według ciebie finisz sprawy, potrzebowaliście 2 miesięcy żeby takie coś do mnie wysłąć??????????
    Jesteście niepoważną firmą tak jak powiedziałem wszystkie jaja które sobie robicie opiszę na stronie nad którą właśnie pracuję. Raportuj

    • xprox napisał(a):

      Jakoś mnie to nie dziwi:D
      Ostatnio we freshu wyłączyli pakiet minuty za odebrane rozmowy. Którego opłata jest jednorazowa 3zł Mnie i mojemu znajomemu wyłączyli i musiałem od nowa zapłacić 3zł. Dwa jak aktywowałem pakiet 10zł przez 30dni za darmo w play po 15 dniach miałem wyłączony a zamiast tego aktywowali mi tani roming którego nigdy nie włączałem. play24 odpowiedziało że ni hu hu nic nie wiedzą. Play informatyków rekrutuje w przedszkolach. Raportuj

    • TrustHappy napisał(a):

      jestem wrecz obudzony takim postepowaniem BOK-u PLAY :/
      sam wielokrotnie gdy mialem jakis problem dostawalem w odpowiedzi tylko wklejona regulke, ze to moja wina bo cos tam… za takie postepowanie sieci PLAY powinien sie wziac uokik Raportuj

  15. Andrzej Senyszyn napisał(a):

    dżoana jest KÓL. Jak to można zainstalować? Raportuj

  16. Marian napisał(a):

    Co jak co ale lektor jest ujowy :/ Raportuj

  17. Mac Prada napisał(a):

    A wejdzie do tego czasu BlackBerry? I będzie na niego też dostępna ta nawigacja na takich warunkach? W orange jest z tym, że nie maja takiej oferty na transfer danych. Raportuj

  18. pemose napisał(a):

    Dżoana ??? hehe jakby miała mi tak pieprzyć to wolę Kena :) :) DZIADOSTWO !!!! Raportuj

  19. […] Od 1 lutego abonenci sieci Play mogą korzystać z najnowszej wersji programu Navi Expert 6.1. To jednak nie wszystko w temacie komórkowej nawigacji. źródło: BLOGPLAY […]Raportuj

  20. Łukasz napisał(a):

    A co będzie z dotychczasowymi użytkownikami. W telefonie mam wersję 5.2. Była ona wgrana do telefonu z rokiem darmowej nawigacji… Raportuj

  21. Artek napisał(a):

    nie wiem, kto projektował tą aplikację, ale zamiana miejscami klawiszy wybierz i powrót spowodowało, że przez przypadek zakupiłem "Abonament Komunikacja Miejska 12 miesięcy – 11,07 PLN brutto" :(
    no cóż, może kiedyś się przyda… Raportuj

  22. Piotr Bartoszcze napisał(a):

    to nie jest dżoana tylko jakaś podstawiona lala udająca ją! Raportuj

  23. Docent napisał(a):

    W którym momencie zaczyna się ten "okres próbny"? Znaczy: w momencie wysłania smsa, rozpoczęcia pobierania, pobrania aplikacji na telefon, czy w momencie pierwszego włączenia aplikacji? Raportuj

  24. Stefan napisał(a):

    Podczas pierwszej instalacji pada pytanie czy chcesz aktywować okres próbny. Jeżeli wciśniesz tak to czas leci Raportuj

  25. Docent napisał(a):

    Dzięki za odpowiedź :) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty