Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Chyba powinno być roamingu krajowym a nie międzynarodowym:)
Odnośnie szybkości neta, wynik z rana, centrum Łodzi, póki co nie udało mi się szybciej:
https://www.speedtest.net/android/31501623.png
playonline nie bangla Połączenie przerwane przez serwer
Próbujesz odwiedzić adres , który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.
Upewnij się, czy połączenie internetowe jest aktywne i sprawdź, czy inne aplikacje wymagające tego połączenia działają prawidłowo.
Sprawdź, czy ustawienia używanego przez ciebie oprogramowania związanego z bezpieczeństwem sieciowym są prawidłowe i nie utrudniają zwykłego przeglądania sieci.
Jeżeli znajdujesz się za zaporą połączenia internetowego sieci lokalnej i myślisz, że może to być powodem problemów – skontaktuj się z administratorem sieci.
Naciśnij klawisz F12 i wyłącz opcję używania serwerów proxy, chyba że wiesz, że używanie proxy jest niezbędne do łączenia z Internetem. Odśwież stronę.
Potrzebujesz pomocy?
Otwórz Pomoc Opery.
Odwiedź witrynę wsparcia technicznego Opery.
w ogole nie dziala domena speedtest.net poprzez internet PLAY…
Wszystko działa.
A w online cały czas 1mb/s, aby nie przeszkadzać "smartfonowcom" w surfowaniu :(
Czysta dyskryminacja!!!
za 3 miesiące kończy mi się umowa na PlayOnline i jak nic się w tej kwestii nie zmieni to uciekam do Plus'a
Dżoana Krupa ?
z tą laską nie dojechałbym za daleko.
Czemu nie mogę skorzystać z tego nr 72624
To znaczy? W czym mogę pomóc?
halo, Panie Marcinie , jaki sens było proponować zadawanie pytań w poprzednim wątku skoro nas Pan olewa ? Wiem, to pytanie też zostanie olane …
Nikt nikogo nie olewa :-) Czytamy Wasze pytania, wszystko wyjaśnimy w osobnym wpisie.
Marcinie pamiętasz na pewno moją niefortunną zmianę Op25 na LP29.
Czy jest możliwość zmiany LP29 na LP II 29 ?
Według tego co pisze to powinienem dostać wtedy 120 minut z tego co pisze w reg. Bo teraz mam 74 :(
Napisałem Ci maila w tej sprawie
Jahu, muszę przyznać, że nie czytam komentarzy na codzień, ale w sumie już rozumiem dlaczego – to jest dom wariatów. W szoku jestem jak wy non stop pod każdym newsem (który czytam) zawracacie tak zwaną dupę z mantrą "Marcinie, Marcinie" na ustach. Jakbyś czytał co rzecznik miał do powiedzenia w Q&A dotyczących taryf Longplay to byś wiedział, że przy migracji z OnePlay25 do LP29 dostawało się tylko 29zł abonamentu co przekładało się na 74 minuty bez promocyjnego pakietu dodatkowego. Taki był dodawany tylko od LP69 wzwyż.
Może lepiej nie czytaj bo zionie jadem na kilometr jak już coś napiszesz !
Ciekawy jestem tego czy teraz się da to zmieniać tamto to przeszłość.
Zawsze jakiś święty znajdzie!
Myślałem, że pretensje możesz mieć tylko do siebie. Zamiast dopraszać się publicznie Rzecznika (co to wogóle za barbarzyński i niekulturalny zwyczaj) o przeczytanie kolejnego bezsensownego maila z wyimaginowanym problemem, zacznij w końcu czytać co ma publicznie do powiedzenia. To działa.
Gościu po to pisze żeby uzyskać odpowiedź a jak ty taki wszech wiedzący jesteś to się nie udzielaj bo po co skoro wszystko wiesz to nie czytaj. Chyba że chcesz się udzielać to pracuj w BOK-u u play będzie pupilkiem wszystkich bo nikt nie będzie znał odpowiedzi na wszystkie pytania tylko ty.
Zrozum że nie mam pretensji o tamto !
Ile razy mam pisać ?
Rozumiem, że lepiej mnie atakować za celną uwagę niż przyznac się do tego, że się skompromitowało jako stały czytelnik(?) bloga. W głowie mi się nie mieści Twoja postawa. Szkoda, że nawet spasować nie umiesz w kulturalny sposób, ja po czymś takim siedziałbym już cicho jak mysz pod miotlą, byłbym po ludzku zawstydzony. Co do zdublowanego komentarza, wiem, że dużo masz do powiedzenia tylko mało merytorycznie, był chyba jakiś problem z działaniem serwisu, może ta odpowiedź zakończy już zbędną polemikę z Twej strony. Zamiast pytać – najpierw czytaj, wstyd.
Może traumę przeżyłeś w dzieciństwie ?
Chłopaki, bez nerwów ;-)
Nie dziwie sie juz, ze Rzecznik lekcewazy i unika takiego "dyskutanta", nieslychane zachowanie.
Zapamiętaj że nikogo nie należy lekceważyć bo nigdy nie wiesz w jakiej będziesz sytuacji i czy ciebie ktoś nie będzie lekceważył !
Takiś święty a podsycasz atmosferę. Chcesz skończyć temat to nie komentuj !
Napisałbym najpierw do BOK zamiast porywać się w histeryczny ton i uderzać w dzwony "lekceważenia", wiem, że Twoje wielkie ego być może żąda rozwiązań na najwyższym szczeblu, ale komentarze osób (Twoje na przykład) robiących koszmarny śmietnik z tego bloga swoimi wyimaginowanymi problemami należałoby bezwzględnie usuwać. Masz zakładkę "Zgłoszenia" pod 24.playmobile.pl? Pewnie nie wiedziałeś, że jest takowa. Powtórzę jeszcze raz – niesłychane.
A po co mam pisać zgłoszenie na play24 gościu OBUDŹ SIĘ !
Na pewno dziś w BOK-u nikt nie wie że jest taka taryfa nowa i z czym się to je. Druga sprawa Pan Rzecznik prosił o Pytania to je ZADAJĘ.
A tamta sprawa jest zamknięta i do niej nie wracam tylko nakreśliłem sprawę.
Dość się z bokiem na jadłem nerwów jak po pierwszym miesiącu użytkowania Play Online zrobili modernizację i przestałem odbierać sygnał 3g rok pisałem do nich nic nie dawało. Oni tam czytać nie umieją. Nauczyli ich tylko robić CTRL-C i CTRL-V.
Pytanie dotyczyło nowych taryf i tyle.
Jeśli powołujesz się na tamten przypadek, to w niczym nie zmienia to faktu, że jako hałasliwy i egoistyczny jak widać czytelnik bloga wykazujesz się kompromitującą niewiedzą, tym bardziej biorąc pod uwagę czas jaki jak widać na nim spędzasz. Gdzieś Recznik pisał, by pytania w sprawie nowych taryf wysyłać mu na maila? Jakiś status VIP masz może, że odpowiedź na te jakże tajemnicze pytanie oczekujesz dostać na swoją pocztę? Jeśli tak to przepraszam, jeśli nie to zdecydowanie daj już spokój. Czekaj na publiczną odpowiedź a nade wszystko je czytaj.
Żółć cie zalewa że musisz to powtarzać po 5 razy ?
A rzecznik na razie tych informacji za dużo nie udziela. Chce żeby pytać to pytam.
Jest coś w tym co pisze enm. W co drugim wpisie można znaleźć post jaha "Marcinie, Marcinie!". Na miejscu rzecznika ignorowałbym te wpisy i maile, bo to nic innego jak ciągłe zawracanie d… tzn. głowy.
A czyj tu jest blog i do kogo mamy pisać?
Poza tym podejrzewam, że enm się przefarbował. Admin będzie widział najlepiej !
Marcinie pamiętasz na pewno moją niefortunną zmianę Op25 na LP29.
Czy jest możliwość zmiany LP29 na LP II 29 ?
Według tego co pisze to powinienem dostać wtedy 120 minut z tego co pisze w reg. Bo teraz mam 74 :(
to jakaś podróbka dżoany co chwile sepleni. Troche przesadzili.
Dziury podjeło decyzje :)
"Uwaga paparazzi" x)
ja chce jechać z dżoaną! ;P
"Korek czas na small make-up " Dżoana is the Best pilot :)
ciekawe czy jest opcja Lord Darth Vader i Kasia Cichopek :)
Za rogiem Gwiezdny Patrol :)
Pytanie tematyczne i bardzo istotne. Po zakupie Wave II aktywowałem NaviExpert i mam naliczaną miesiączną opłatę za używanie aplikacji. Sęk w tym, że telefon wymieniono na inny w ramach reklamacji, więc z Navi Experta nie korzystam i chciałbym się jakoś wyrejestrować, żeby nie naliczano mi dodatkowej kwoty do abonamentu. W salonie Play pojęcia nie mają, co z tym zrobić ? Może się Rzecznik dowie i da znać, za co z góry dziękuję
Wyślij KONIEC na numer 6000. Skasujesz w ten sposób wszystkie aktywne subskrypcje.
Dzięki, spróbuję, choć takie rzeczy, to w salonach Play wiedzieć powinni
No, spróbowałem wysłać SMS o treści KONIEC pod nr 6000, ale dostałem komunikat, że nie posiadam żadnych subskrypcji, więc jednak to nie ten sposób. Może więc skieruję to zapytanie do Marcina Gruszki ? Niestety, na podstronie dotyczącej Navi Experta są różne sposoby aktywacji, a o DEaktywacji CISZA ! Czyżby siłówka, żeby dobić te ponad 11 zł do abonamentu miesięcznego ?
https://www.playmobile.pl/resources/pdf/Oferta_Pro…
Kiedy BIS w Play ?! I czy będzie dostępny dla klientów indywidualnych?
kill649 BIS będzie w 2011, ale to w sumie nic pewnego, nikt nie zna dnia ani godziny. Wiele razy poruszałem ten wątek na blogu i niestety Marcin nie może nam nic powiedzieć w tej kwestii.
Co z uslugą polec play znajomemu od 28 stycznia przy probie polecenia zamiast komunikatu zwrotnego aby podac swoje imie jest info ze usluga czasowo nie dostepna i tak juz kilkanascie dni!
nawigacja, cale 7 dni za darmo, a telefony w PLAY wraz z wprowadzeniem nowej oferty podrozaly minimum o 200zl (np nokia C6)
Wiele innych potaniało np Desire.
Ciekawsze modele wszystkie w góre
porównuje taryfe LPinternet 69 cena ok.89pln do taryfy All Inclusive MAX115 95pln
Desire HD w góre
SE X10 w góre
Motorolla 720 w góre
Galaxy S w góre
te telefony mnie interesowały ale jest jeszcze trochę innych których cena też poszybowała
[quote="play4you2"]
cudak10 napisał/a:
Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował.
Oczywiście że jesteśmy w stanie to zweryfikować. Należy tylko wysłac to dostawcy (nie my jesteśmy organizatorem konkursu) i wszystko się dowiemy. Zresztą, sam nawet możesz tak zrobić, jednak jak już złożyłeś zgłoszenie, poczekaj na finisz sprawy.
Zobaczcie sobie jak Play odpowiedział mi na proste pytanie "Proszę o podanie daty godziny oraz w jaki sposób aktywowałem konkurs Jesienna Fiesta w Play"
2 miesiące czekałem na odpowiedź, wczesniej wysłałem ponaglenie na które otrzymałem taką odpowiedź: 20.01.2011
Opis:
Nie wiem czy wy sobie jaja ze mnie robicie ale na rozpatrzenie zgłoszenia jest 30dni a ja na poprzednie czekam od 4 Grudnia a dzisiaj jest 11 stycznia. Potrzebuję odpowiedzi ponieważ sprawę chcę skierować do UOKIK. Poprzednie zgłoszenie z powodu długiego oczekiwania zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Jedno proste pytanie a wy nie potraficie odpowiedzieć??
Szanowny Panie,
Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że pan zgłoszeni numer 24641602 jest w trakcie rozpatrywania przez dział ekspertów. W chwili w której zostanie one rozpatrzone odrazy poinformujemy Pana o tym. Do tego czasu proszę Jadnak o cierpliwość.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem https://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.
A teraz odpowiedź od siecie Play na moje pytanie.
https://zapodaj.net/d146425b5a47.jpg.html
Zobaczcie jak sieć Play traktuje swoich klientów.
Play4you co teraz powiesz??
To jest według ciebie finisz sprawy, potrzebowaliście 2 miesięcy żeby takie coś do mnie wysłąć??????????
Jesteście niepoważną firmą tak jak powiedziałem wszystkie jaja które sobie robicie opiszę na stronie nad którą właśnie pracuję.
Jakoś mnie to nie dziwi:D
Ostatnio we freshu wyłączyli pakiet minuty za odebrane rozmowy. Którego opłata jest jednorazowa 3zł Mnie i mojemu znajomemu wyłączyli i musiałem od nowa zapłacić 3zł. Dwa jak aktywowałem pakiet 10zł przez 30dni za darmo w play po 15 dniach miałem wyłączony a zamiast tego aktywowali mi tani roming którego nigdy nie włączałem. play24 odpowiedziało że ni hu hu nic nie wiedzą. Play informatyków rekrutuje w przedszkolach.
jestem wrecz obudzony takim postepowaniem BOK-u PLAY :/
sam wielokrotnie gdy mialem jakis problem dostawalem w odpowiedzi tylko wklejona regulke, ze to moja wina bo cos tam… za takie postepowanie sieci PLAY powinien sie wziac uokik
dżoana jest KÓL. Jak to można zainstalować?
http://www.naviexpert.pl/play lub SMS "NE" na 321
Co jak co ale lektor jest ujowy :/
A wejdzie do tego czasu BlackBerry? I będzie na niego też dostępna ta nawigacja na takich warunkach? W orange jest z tym, że nie maja takiej oferty na transfer danych.
Dżoana ??? hehe jakby miała mi tak pieprzyć to wolę Kena :) :) DZIADOSTWO !!!!
A co będzie z dotychczasowymi użytkownikami. W telefonie mam wersję 5.2. Była ona wgrana do telefonu z rokiem darmowej nawigacji…
nie wiem, kto projektował tą aplikację, ale zamiana miejscami klawiszy wybierz i powrót spowodowało, że przez przypadek zakupiłem "Abonament Komunikacja Miejska 12 miesięcy – 11,07 PLN brutto" :(
no cóż, może kiedyś się przyda…
Niezła ta dzona:P
to nie jest dżoana tylko jakaś podstawiona lala udająca ją!
W którym momencie zaczyna się ten "okres próbny"? Znaczy: w momencie wysłania smsa, rozpoczęcia pobierania, pobrania aplikacji na telefon, czy w momencie pierwszego włączenia aplikacji?
Podczas pierwszej instalacji pada pytanie czy chcesz aktywować okres próbny. Jeżeli wciśniesz tak to czas leci
Dzięki za odpowiedź :)