Tako rzecze rzecznik Play

Afera i po aferze

afera:

Blogplay.eu -Dodatkowe koszty w Play Online All Inclusive?

i po aferze ;-)

Zamiast pobierać opłatę aktywacyjną zamieniamy ją, w Waszym dobrym interesie na pakiet SMSów. Tak było do tej pory, zarówno w ofertach voice, jak i data.  Nie jest to żaden koszt ukryty, a tym bardziej żadna nowość  ;-) Moim zdaniem to chyba lepsze rozwiązanie dla Was klientów.

Chill out Łukasz

Komentarze

  1. Michał Dudziak napisał(a):

    pewnie że ciekawe rozwiązanie. Fakt, że wolę bez opłaty aktywacyjnej.. ale jak już jest to niech i klient coś z tego ma…

    szkoda że sms a nie minuty na przykłąd, albo dodatkowy GB. Raportuj

  2. Łukasz Dzierżak napisał(a):

    Prosiłbym Cię żebyś przestał wszystko co napiszę nazywać aferą. Po drugie to na co komu w Play Online 1000 smsów? Po trzecie prościej by było odpisać na maila niż pisać post na blogu. Raportuj

    • Michał Dudziak napisał(a):

      1: afera, bo już ludzie zaczynają panikowac :) Zaraz rzecznik Orange się do tego ustosunkuje :D
      2: lepsze 1000 smsów niż nic za 59 zł ;)
      3: jak by napisał maila to my byśmy nie mieli o czym dyskutować i miałbyś miej odświeżeń na swoim blogu ;) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      cytuję: "Nie wiem jak Wy ale dla mnie jest to rozbój w biały dzień." Trochę za mocno stary ;-) Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      Łukasz sory, ale nie masz racji. W poprzednich oferta Play online 2Gb też była opłata aktywacyjna 59zł a winnych 9zł.
      Szczerze? Mam to w dupie jak to nazywają ponieważ i tak będę musiał zapłacić i tak. Czy będzie się to rozbijało na 2 części czy na jedną, czy będzie się nazywało opłata aktywacyjną czy pakietem sms to muszę zapłacić i tyle.
      No tutaj racji nie masz! Raportuj

  3. Robert napisał(a):

    Na tej samej zasadzie można by było zaoferować działkę na słońcu – niby masz ale czy skorzystasz. Raportuj

  4. PlayPlay napisał(a):

    No własnie nie. Ostatnio jeden dziennikarz porownując oferty zapytał mnie wprost o darmowe SMSy i minuty wliczone w abonamnet. W nawiązaniu do jedenj z ofert naszej konkurencji. Wieć może cos w tym jest. Na dzialke na slońcu nie pojedziesz, ale jak wsadzisz karte na przykład do tabletu, SMSy mozesz wysyłać (możesz również dzwonić) i zapewniam Cie sa ludzie, którzy to robią ;-) Raportuj

  5. Mccm napisał(a):

    Proszę o dokładne informacje na jaka ofertę mogę zmigrowac z replay online 10gb za 45zl i jakie otrzymam zniżki. Proszę o odpowiedź kogoś z play. Raportuj

  6. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Nie rozumiem stwierdzenia: ,,prościej by było odpisać na maila niż pisać post na blogu". Skoro wszystko ma być jawne, bez żadnych niedomówień to warto aby kazdy mógł o tym przeczytać i sie ustosunkować. W końcu to opłata i potencjalny klient powinien wiedzieć za co płaci. Takie jest moje zdanie. Raportuj

    • Łukasz Dzierżak napisał(a):

      @K.O.L.E.K.T.Y.W

      Znając życie to wszystkiego co związane z moją osobą teraz nie będziesz rozumiał. Skoro dziennikarz wysyła maila do rzecznika to oczekuje, że dostanie mailową odpowiedź, którą będzie mógł opublikować w swoim serwisie/gazecie. Nikt nie mówi tutaj o utajnianiu jakiś informacji. Raportuj

  7. Michał Dudziak napisał(a):

    "stary" – trochę za mocno, Marcin ;)

    nie wiem po co robić problem, z czegoś co jest plusem dla klienta… Ok, załóżmy nawet że nie skorzysta z tych smsów, to i tak dalej nic mu to nie zmienia. Ma tak samo aktywację jak w każdej innej ofercie. Więc powinni się wszyscy cieszyć że play pomyślał i dał za to chociaż pakiet wiadomości ;) Raportuj

  8. Michał Dudziak napisał(a):

    http://kwejk.pl/obrazek/07161-30797b1b973a60b.jpg

    i w takich sytuacjach pakiet też się przyda :D Raportuj

  9. edi napisał(a):

    Ja uważam, że jeśli bym chciał te smsy lub minuty to powinienem mieć możliwość dokupienia a nie dodatkowe i ukryte koszt o których w ogóle się nie mówi dopiero może przy podpisaniu umowy Raportuj

  10. Qper napisał(a):

    Każdy może się doznać szoku ;) – sam się zdziwiłem bo w regulamin się nie wyczytywałem. Obiektywnie taki pakiet nie jest potrzebny.

    Wolałbym aby nie było opłaty aktywacyjnej (taki miły gest dla nowych klientów) lub zamiast pakietu smsów, którego większość nie wykorzysta moglibyście dać np 2 GB dodatkowo w pierwszym miesiącu. Raportuj

  11. edi napisał(a):

    Wolał bym zapłacić aktywacje a nie jakieś smsy które nie wiem kto wykorzysta a na dodatek w usłudze internetowej. Nie przesadzajmy tez z opłatą aktywacyjną teraz każdy takie opłaty ma na poziomie 1 zł. Play dobrze główkuje bo wiedząc, że duża częśćklientów nie wykorzysta tych smsów a opłata będzie pobrana Raportuj

  12. PlayPlay napisał(a):

    Zdziwiłbyś się ilu abonentów korzysta z możliwości wysyłania sms przez Play Online :-)
    Raportuj

  13. Color napisał(a):

    bez sensu.. wolisz zaplacic pusta oplate aktwacyjna, za ktora w praktyce niczego nie dostajesz, niz miec cos za te 60 zl ? Dziwne podejscie..
    I mylisz sie zupelnie w drugim zdaniu – bardziej oplacalne dla play jest wlasnie pobieranie oplaty aktywacyjnej, niz dawanie jakichs uslug w jej ramach.. tak to przynajmniej mozesz wykorzystac te smsy.. Raportuj

  14. poai napisał(a):

    Z tymi smsami, które abonent MUSI aktywować jest tylko jeden mały problem. Nie ma jak tego zrobić ! Kupiłem sobie Play Online All Inclusive i co ? Ano to, że P24 od razu pokazuje kwotę poza abonamentem do zapłaty w wysokości 9 złotych ( 1 zł + 8 zł za pakiet pewnie ), a w menu *111# ani w Play24 nie ma pozycji, umożliwiającej aktywację pakietu. Ponadto, regulamin jasno nie mówi, czy pakiet ma być aktywowany tylko raz, na jeden okres rozliczeniowy, czy to jest obowiązek, który obliguje klienta do posiadania pakietu na cały okres umowy ? Jeśli mam być uczciwy, to ofertę oceniam tak, że kolejny raz jest jeden wielki bałagan i mnóstwo niedomówień. Do precyzowania wątpliwości ma być regulamin, a nie blog Rzecznika, bo to świadczy o tym, że wszystko jest robione niechlujnie, bez troski o klienta i wizerunek firmy. Wstyd i tyle Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      taka kwota będzie ci się pokazywała ponieważ jest to opłata aktywacyjna- tyle ile masz na dzień dzisiejszy do zapłacenia P4.
      jeżeli chodzi o wykorzystanie pakietu smsów to nie musisz nic aktywować tylko wejść w zakładkę SMS w aplikacji Play Online na komputerze i stamtąd wysyłać. ewentualnie włożyć kartę sim do telefonu m.in. 3G i wysyłać z telefonu smsy :) Raportuj

  15. zxt napisał(a):

    Zresztą aplikacja zarządzająca modemem obsługuje wysyłanie i odbieranie smsów, a wygodniej pisać na klawiaturze peceta niż w telefonie. Raportuj

  16. Bengosha napisał(a):

    Panie rzeczniku, liczę na jakąś ciekawsza ofertę play online w pre-paydzie. Raportuj

  17. edi napisał(a):

    Jak przyjrzałem się na facebooku u innych firm konkurencyjnych nie ma tylu wpisów jak jest na Play to też o czymś świadczy. Zgodzę się z poprzednikiem, że blog nie jest do wyjaśniania regulaminu. To świadczy o zawiłości i nie doprecyzowania regulaminów. Raportuj

    • Bengosha napisał(a):

      Nom, po przeszczepie trudno si |yje. Co do polityki apple nie jestem zbytnio za ni, mydl oczy wszystkim a jedyne czym si wyró|niaj to OS i design (cho mo|na znalez o wiele Badniejsze telefony).

      t o raczej źle świadczy o operatorze, tworzą się kołeczka wzajemnej adoracji i lizodupów które spamują w nadziei wysępienia koszulki przez co wszystko staje się mniej czytelne np. kilkaset komentarzy pod wpisem (tyle tylko najzagorzalsi asslickerzy czytają którzy nie mają real life) Raportuj

      • Bengosha napisał(a):

        Nom, po przeszczepie trudno si |yje. Co do polityki apple nie jestem zbytnio za ni, mydl oczy wszystkim a jedyne czym si wyró|niaj to OS i design (cho mo|na znalez o wiele Badniejsze telefony).

        bez tego, to komentarz do innego wpisu Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Blog jest rowniez po to aby wyjąsniać takie wątpliwości. Raportuj

  18. Łukasz Dziedziela napisał(a):

    Czy usługę Nocny transfer trzeba dodotkowo aktywować w abo 69?? Raportuj

  19. ks. Mustafa napisał(a):

    Pisalem juz ze rozwiazalem umowe Play Online? Tzn konczy mi sie 20 marca :))))) aha i nie mam zamiaru jej przedluzac kupuje orange free na karte :))) 7.2mb/s Raportuj

  20. edi napisał(a):

    W odpowiedzi dla Cora. Wolał bym jeśli w usłudze internetowej dodali paczkę danych niż smsy za tą aktywację. Raportuj

  21. poai napisał(a):

    to jak ? wyjaśni ktoś mądry z P4, jakim sposobem można aktywować te wymagane SMSy w pakietach, czy znów chowamy głowę w piasek ? Raportuj

  22. bel napisał(a):

    za 2 tyg urodziny play i fresha czy będą jakieś promo z tej okazji Raportuj

  23. edi napisał(a):

    Jestem od roku w Play i się zastanawiam nad przedłużeniem. Zrezygnowałem po przeszło 10 latach z Ery ale nigdy sobie nie przypominam aby takie cuda się działy jak w Play przy wprowadzaniu nowych ofert. Oferty były jasno wprowadzone i jak się poszło do salonu jakoś się nie zdarzyło aby sprzedawca nie wiedział o ofercie jak naprawdę wygląda. W Play każde wprowadzenie czegokolwiek rozpętuje się burza o regulaminy, niedopracowania i niekompetencję pracowników. Wiem, że Play jest najtańszy na rynku ale jeśli tak będzie dalej dożo ludzi zrazi się lub zaraziło do Play za ich traktowanie. Nie życzę źle Play bo sam korzystam ale nie miałem tyle niemiły niespodzianek w przedniej sieci przez tyle lat jak teraz przez rok w Play. Raportuj

  24. Piotrek napisał(a):

    Kurcze ludzie – wczesniej była pusta aktywacja za 9 lub 59zł (w zależnośći od opcji abonamentowej – teraz dają w tej opłacie (nazwijmy ją przyłączeniową = pakiet sms+aktywacja) pakiety SMS a wam też źle. Nie chcesz = nie korzystaj, nie marudź. Kwota jest do zapłaty i tyle a że jest w tym COŚ to tylko się cieszyć! Raportuj

    • poai napisał(a):

      Tu nie chodzi o kwotę do zapłaty, tylko o to, że coś jest w regulaminie jako konieczność, a tego NIE DA SIĘ AKTYWOWAĆ ! Rozumiesz ? I w tym tak naprawdę sęk ! Raportuj

    • poai napisał(a):

      Problem nie w tym, że jest kwota do zapłaty, a w tym, że jest opcja wymagana w regulaminie, a pakietu NIE MA JAK URUCHOMIĆ ! Rozumiesz ? Po prostu albo się coś pisze w regulaminie i się pilnuje porządku, albo nie pisze się nic, skoro nie ma czasu, ludzi, możliwości, etc. – żeby potem klient wiedział, na czym stoi. Po prostu niekonsekwencja i niechlujstwo w działaniu. To chyba najkrótsza konkluzja na to, co się obecnie dzieje z nowym Play Online w salonach i z realizacją usługi po stronie operatora Raportuj

  25. McCm napisał(a):

    "W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące Play Online, które zostało dostarczone w dniu 1 marca 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej, pragnę poinformować, że istnieje możliwość migracji na następujące taryfy:
    Play Online 49, w ramach której otrzyma Pan 7 GB limitu,
    Play Online 69, w ramach której otrzyma Pan 12 GB limitu,
    Play Online 99, w ramach której otrzyma Pan 16 GB limitu.
    Warto przy tym dodać, że podczas zmiany taryfy nie są przyznawane zniżki. Upusty obowiązują podczas podpisywania nowej bądź przedłużania umowy.
    Informuję również, że w najbliższym czasie na naszej stronie internetowej http://www.playmobile.pl pojawi się szczegółowy Regulamin migracji."

    Ale najważniejsze są wąsy zapuszczone przez rzecznika. Jako stali abonenci złożymy się na pierwszą golarkę. Raportuj

  26. Marcin napisał(a):

    :-) obawiam się, że po ostatnich komentarzach (Windows Phone 7), które nieco sprowadziły na ziemię pana Krzysztofa wszystko co teraz napiszesz, rzeczywiście będzie bezsensownie rozpatrywane przez największego obrońcę Play. Raportuj

  27. Chłopak Playowski napisał(a):

    A ja Wam powiem, że właśnie kupiłem nową ofertę Plata 69, ze zniżka 20zł- dla abonentów i śmiga super!!! Starą umowę przepisałem na koleżankę a ja sobie wzięłem nową.

    Różnica na prawdę jest zauważalna! http://www.speedtest.net/result/1181241379.png

    Szanowny Playu!
    Chciałbym poinformować iż zaufałem Wam ponownie po 18 m-ach bycia z Wami.
    Nie raz mnie mocno wkurzaliście i było meeeeeega ostro. Jak np. to, że okres rozliczeniowy mam od 1-ego a wy dawaliście mi moje 10GB dopiero 10-tego. Dostałem od Was rekompensatę! Super ucieszyłem się, ale jak się dowiedziałem, że z tego 1 GB rekompensaty mogę skorzystać jak wykorzystam swój limit 10 gb to mi mina zrzedła!!!

    Mam nowiutki modemu Huwawei E173!
    Mam nadzieje, ze będzie mi ufać w nocy i nie bedzie mnie wkurzać ponieważ mam Was w nocy bez limitu!!!

    I mam nadzieje, że przez 18 m-cy będzie w porządku !!!

    Ps. Marcin czy wy nie możecie dawać smyczy do umów? Dostałem dzisiaj zakładkę do książki. To klisza z aparatu z logiem Play.
    Ja rozumiem, że to gadżet i "darowanemu koniowi w gębę się nie zagląda" no ale bez przesady! Raportuj

  28. arturchris napisał(a):

    w tytule powinno być "afera goni aferę" Raportuj

  29. Chłopak Playowski napisał(a):

    no jeżeli chodzi o kwestię komunikacji w tej sprawie to racja. gdybym był dziennikarzem to nie chciałbym żeby na wszystkie moje pytania zostały udzielony w swoim biurze czy stronie prasowej.
    nie wyklucza to faktu iż nie masz racji co do opłaty aktywacyjnej! Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Co do warsztatu dziennikarskiego to kochani zwykle wygląda to troszkę inaczej. Zwykle kiedy dziennikarz, bloger ma temat/wątpiliwości/ hipotezę to dzwoni/pisze do rzecznika i rozmawiają. Łukasz najpierw napisał tekst, potem wysłał do mnie link. Gdyby zapytał wcześniej nie byłoby zapewne wpisu wcale. To chyba oczywiste. Link do tekstu zaczął się pojawiac w komentarzach na innych serwisach (na przykład FB) zatem uznałem, że odpowiem tutaj. Po to właśnie jest ten blog. Bardzo czesto odpwiadam dziennikarzowi pisząc bardzo dlugie maile po czym ze zdziwieniem widzę, że wykorzystywane jest tylko jedno zdanie, czesto zresztą wyrwane z kontekstu. Tu na blogu mogę przedstawić pelne stanowisko ;-)
      Problemu nie ma. To czy ktos wykorzysta ten pakiet czy nie to kwestia dyskusyjna. Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie dla klienta i nie ma nic wspólnego z "rozbojem w biały dzień". A rozbój w biały dzień to jest afera. Raportuj

  30. Chłopak Playowski napisał(a):

    zrób sobie e-fakturę jak jesteś taki mobilny i dostaniesz co m-c przez 6 m-cy 500 mb gratis. po pol roku zrezygnujesz z e faktury i ponownie ja włączysz robiąc zwykłą weryfikacje wiarygodności płatniczej w punkcie sprzedaży play- musisz ją tylko podpisać a oni prześlą to dalej do archiwizacji :) Raportuj

  31. Chłopak Playowski napisał(a):

    jakie pakiety? w play online ? nic nie aktywujesz- od razu wykorzystujesz sobie to z aplikacji play online na komputerze. Raportuj

  32. Chłopak Playowski napisał(a):

    złóż na pracownika skargę skoro nie znał nowej oferty w dniu jej wejścia. oni maja informację dzień wcześniej :) pzdr. Raportuj

  33. Chłopak Playowski napisał(a):

    nie trzeba aktywować. czy wy możecie dokładnie wszystko czytać? Raportuj

  34. Chłopak Playowski napisał(a):

    pisałem wcześniej jak aktywować pakiet smsów w nowej usłudze play online ! Raportuj

  35. Chłopak Playowski napisał(a):

    ej a gdzie odchodzi4 ze go jeszcze dzisiaj tutaj nie ma :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Raportuj

  36. Jacek napisał(a):

    nie czytaliscie chyba dokladnie oferty, dla mnie jest bardzo interesująca wkładam taka karte do smartfona (osobiscie posiadam HTC Desire HD) korzystam z internetu gdy potrzebuje pisze sms-a (na poczatku w ramach pakietu ktory dostaje na start) plus potem po 18gr/sztuka oraz 29gr/minuta (polecam sprawdzenie u konkurencji ile to kosztuje) telefon głównie słuzy mi jako organizator oraz do rozmów przez telefonie ale nie poprzez operatora a internet w technologi VoIP dzieki temu mozna naprawde sporo zaoszczedzic do tego nawigacja moze dzialac wraz ze wspomaganiem a-gps. PLAY stawia nie tylko na neta ale równiez ale na rozmowy w tej usłudzę ja widze przyszlosc w takich rozwiazaniach… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      To powinno ci fajnie działać. Proponuję napisać zgłoszenie i wskazać w nim nadajnik który szwankuje a jego nr podać do Play4You1 lub 2. Raportuj

  37. xyz napisał(a):

    I przecież widać ,ze nie jest to HSDPA gdzie w życiu nie osiągniesz takiego pingu… Raportuj

  38. jahu napisał(a):

    Przyznasz sam że regulaminy Play Online All Inclusive są niedopracowane i nieprecyzyjne. Poczytaj sobie gsm.biz.pl Raportuj

  39. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Łukaszu:
    1) jakbys dostał informacje to my bysmy o tym nie wiedzieli. A wszyscy maja prawo o tym wiedzieć. W obecnej sytuacji przecież nic nie jest juz utajnione.
    2) skoro jestreś badż uważasz się za dziennikarza to dziennikarz nie uzywa słów typu ,,Nie wiem jak Wy ale dla mnie jest to rozbój w biały dzień". Póżniej piszesz, żeby nie uzywac słów typu afera.
    3) Czy uwazasz, ze prowadzony przez ciebie blog świadczy o tym że jesteś dziennikarzem. Poczytaj proszę sobie wpisy na nim. Szczerze: Ja nie uważam ciebie za dziennikarza. Byc może jesteś programista i fanem telenowinek ale nie jesteś dziennikarzem.
    4) ,,Skoro dziennikarz wysyła maila do rzecznika to oczekuje, że dostanie mailową odpowiedź, którą będzie mógł opublikować w swoim serwisie/gazecie". A nie moze to byc opublikowane np. takze na tym blogu?

    ,,Znając życie to wszystkiego co związane z moją osobą teraz nie będziesz rozumiał." Proszę nie rosmieszaj mnie, najpierw napisałes tekst a potem poprosiłeś o koment. Prosże ciebie o jedno: nie znasz mnie to mnie nie oceniaj. Ok?
    Jak chcesz pisac na priv to ok. Ja nie chce byc spamerem. Prawdziwy dziennikarz na twoim miejscu też takby nie postąpił. Raportuj

  40. Dejmian napisał(a):

    Ej no, a ja jak brałem oferte z lapkiem to mi nic nie daliście, tylko jeszcze niesłusznie naliczyliście pare stów na rachunku telefonicznym, który nabił wadliwy Hujawei prosto od was ;( Oczywiście o reklamacji nie ma u was mowy… Raportuj

  41. tl111 napisał(a):

    Źle użyte słowo. Nie afera tylko manipulacja. Takiego słowa użyłem gdy opisywałem podobny manewr wprowadzony w lutym tego roku w taryfie LP . Niby najtańsza taryfa na rynku ale z góry musisz dopłacić za coś co prawdopodobnie nie jest ci potrzebne. Ale za to można napisać "15 " na plakacie. Tylko , że to trzecia z tischnerowskich prawd. Manipulacja godna macherów z oranża. Raportuj

  42. Chłopak Playowski napisał(a):

    pewnie koszulkę byś chciał dostać a nie odpowiedzi na pytania! zadaj mi te pytania to ci chętnie odpowiem- bez koszulki! Chyba, ze chcesz to mogę Ci dać moją prywatną :)))) ps. mogę dorzucić stopki :P :P :P :P Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Aleś ty domyślny :)
      Skoro miało to być dane w poniedziałek to niech się trzymają tego a nie jest już środa a Marcin milczy ! Raportuj

  43. Chłopak Playowski napisał(a):

    ooo no to jednak racja po stronie PR Play Raportuj

  44. Chłopak Playowski napisał(a):

    A może Łukaszowi zależało żeby bardziej wypromować jego bloga i żeby więcej ludzi na niego wchodziło?? Jeżeli tak, no to prowokacja się jemu udała ;-) Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Nie wydaje mi się.
      Facet wie czego chce i to co w nim cenie to obiektywność.

      Wiadomo, że większość informacji pochodzi z bloga Marcina, ale on musi się wypowiadać jako PLAY, a nie jako zwykły Kowalski, któremu coś może nie pasować.

      Z tego co wiem, to lubi Playa podobnie jak ja, ale nie jesteśmy fanatykami …

      To moje zdanie ;) Raportuj

  45. Artur napisał(a):

    Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Play z zamiarem migracji z Play Online 5 GB (Promocja dla studentów) na Play Online all inclusive. Niestety pani konsultant powiedziała, że to niemożliwe gdyż to zbyt nowa oferta… Dziwi mnie ten fakt bardzo bo obecnie płace 45 pln miesięcznie a chciałem przejść na Play Online 99 czyli na dużo droższy abonament. Ktoś wie o co tu chodzi??? Raportuj

  46. jahu napisał(a):

    A to że jak napiszesz zgłoszenie przez play24 i dasz mu nr to przekaże je do techników i poprawią nadajnik.
    Ale jak wolisz się użalać to twoja rzecz! Raportuj

  47. uikol napisał(a):

    2 marca, po godzinie 21, dalej nie można przejść z abo 45/10GB na 59/16GB. W BOKu dostałem po prostu odpowiedź, że nie mają takiej możliwości! Ludzie!!
    Dodatkowo przeczytajcie sobie artykuł o szkoleniu pracowników na http://www.gsm.biz.pl

    i tak czy siak, pewnie nie dostane odpowiedzi na tego posta, bo przecież lepiej odpowiedzieć na inne lżejsze. Raportuj

  48. Zdzislaw napisał(a):

    Dlaczego do chwili obecnej nie mozna w sklepie internetowym kupic zadnej oferty play online All Inlusive??
    Czy tak trudno przygotowac odpowiednie dane w systemie www przed premiera??

    Zdzislaw Raportuj

  49. Chłopak Playowski napisał(a):

    Ja już raz pisałem, że w Play jest straszna komunikacja i organizacja. Wiem, że miało to być po 15:00 w poniedziałek. No ale cóż.
    Nie wiem. Mi się wydaje, że właśnie może o to chodzi, żeby pisać, pisać itp.
    A mogli by powiedzieć "słuchajcie, mamy mały problem informacje na temat odpowiedzi na wasze pytania postaramy się udzielić do końca tygodnia, wraz z koszulkami".
    Nie wiem czemu to ma służyć ale ja akurat przywyknąłem bo to jest chyba w każdym dziale P4 ;-)

    Ps. to chcesz tą moją koszulkę i moje stopki ?? no dobra, że podszedłeś z dystansem mogę zaproponować pomarańczowe albo żółte boxerki- NOWE ;-) Ps. kolory cholera jasna są bardziej rażące niż kamizelki robotników na drodze (dla tego chce się ich pozbyć) Raportuj

  50. Chłopak Playowski napisał(a):

    ps. ja koszulkę już mam ponieważ dostałem słaby gadżet dzisiaj przy podpisywaniu umowy ;-) Raportuj

  51. Chłopak Playowski napisał(a):

    bo się nie ogląda filmów porno na retube tyko się to robi ;-) a jak dużo oglądasz to przerywa :)))))))))))))) zatrzymaj chwilkę, zbuforuje i dalej masz zabawę ;-) Raportuj

  52. kszyh napisał(a):

    patrze na mapę zasięgu i zastanawia mnie zapis…zasięg na zewnątrz budynków. dzieki temu jest 2 razy więcej fioletowego na mapie ale to w praktyce nie zwiększy mojego zasięgu bo nie mieszkam pod namiotem albo w altance na działce tylko w murach… a Play niestety oprócz tych gwizdków (modemów) nie daje możliwości wzmocnić sobie zasięg jakąś zewnętrzną anteną. Coś mi się wydaje ze takie rozgraniczenie jest zrobione po to by pochwalić się że jest 60, 80 % pokrycia kraju…ale tylko na papierze Raportuj

  53. Chłopak Playowski napisał(a):

    weź zachowaj kulturę korespondencji. jahu ja już bym z nim w ogóle nie pisał! Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Przecież jahu nie napisał nic złego.

      Kultury korespondencji to musisz sam się na uczyć
      cytuję twój tekst powyżej "Szczerze? Mam to w dupie jak to nazywają ponieważ.."

      Zanim zacznie pouczać warto jest samemu nabrać trochę kultury ;) Raportuj

      • Chłopak Playowski napisał(a):

        Facet czepiasz się czegoś czy co, śledzisz i komentujesz moje posty!
        Mój opis nie był do jahu tylko do xyz za tekst "strzeli kloca i pouciekają od smrodu?", nie wiem dlaczego został tak dodany!

        Raportuj

    • xyz napisał(a):

      z grucha możesz popisać merytorycznie fanboyu hehe Raportuj

  54. Ani napisał(a):

    Play to wesoła paczka! Biznesem kręcą spece od PR i to jest odpowiedzią na wszystkie pytania. Ty kliencie to możesz pisać na Berdyczów. Wobec mnogości taryf – czy to ktoś jeszcze ogarnia. Woda robi się coraz bardziej mętna i wkrótce będzie potrzebny nowy spec – jak badacz pisma świętego. Może na urodziny udałoby się jakiś porządek zrobić i uprościć ot co na urodziny życzę! Raportuj

  55. tweedlemb napisał(a):

    BB nareszcie. To nie tylko oferta dla biznesu ale również dla zwykłego uzytkownika i wierzcie mi sprawdzi się i przyniesie Wam bardzo dużo klientów. Jakieś cenniki oferty? Raportuj

  56. JAJAZAWSZEPLAY napisał(a):

    dla mnie PLAY to jedna wielka prowizorka i tyle – po podpisaniu umowy co ma miejsce w moim przypadku w każdym temacie aktywacji pakietów , przerwach w dostępności usługi – zostajemy bez żadnej pomocy można pisać i dzwonić …. do nieba – ROZUMIEM ZE PLAY JEST TANI ale dlaczego kupując usługę PRZYWRÓC SWÓJ LIMIT ONLINE ! słowo ONLINE jest aktywowany w ciągu 24 h a nie niezwłocznie ? dla WSZYSTKICH co tak chwalą PLAYa – ja czekałem na przywrócenie limitu 7 dni ! bo …. PLAY jest tragiczny w serwisie BOK i odpowiedziach na zgłoszenie. REKLAMACJE są w 98 % NA NIE – dopiero jak napiszesz 30 reklamacji co będzie trwało 2-3 miesiące dają jakieś rekompensaty. – a jaki bałagan jest w PLAYu – świadczy o tym wprowadzenie nowej oferty. Ryanair jest tanią linią lotniczą i jest krytykowana ale tam po zakupie biletu pilot wie gdzie ma lecieć , w PLAYu niestety nie wiadomo często prawie nic …. A PAKIET SMSÓW KTORY TRZEBA AKTYWOWAC TO KPINA z przyszłych abonentów – wolałbym zapłacić 8 zł a nie być robiony w balona w sposób kretyński Raportuj

  57. Qper napisał(a):

    Jak mi coś nie pasuje, to staram się to naprawić, a nie uciekać.
    Tym sposobem naprawiłem w Playu bardzo dużo rzeczy o których nawet możesz nie wiedzieć.

    Liczy się współpraca i podejście do klienta. Raportuj

  58. rabarbar napisał(a):

    Pracujcie, mam nadzieje że wypracujecie coś jeszcze korzystniejszego niż Orange free na kartę ;-) Lubię was, ale po walkach przez 5 miesięcy (w sumie do tej pory trwa) o normalne działanie internetu nie mam zamiaru ponownie wiązać się umową.

    Trochę współczuję tym, którzy będą sobie testować 7 dni PO, podpiszą umowę zachęceni wysokimi prędkościami, a po roku jakość drastycznie spadnie. Raportuj

  59. Qper napisał(a):

    Skargi zawsze są dobre, bo jeszcze coś możesz dostać za donos ;) Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      Oczywiście, że tak. Ja w m-cu lutym i stycznie dostałem 3 razy pakiet sms i 1 raz pakiet minut za Obsługę Konsultantów BOK Play :) Raportuj

  60. Qper napisał(a):

    Na głównej stronie play promujecie darmowy starter (od kilku dni)
    http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-karta/s

    szkoda, że właśnie od kilku dni nie można go zamówić
    "Wystąpił błąd w komunikacji z systemem rezerwacji numerów – Spróbuj za chwilę." Raportuj

  61. Chłopak Playowski napisał(a):

    to moja subiektywna opinia :) Raportuj

  62. Chłopak Playowski napisał(a):

    Dobra ale bez przesady. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Dokładnie bez przesady.
      Ale wiele rzeczy w play naprawiłem poprzez liczną wymianę zgłoszeń z bokiem i play4you
      za co mu jestem wdzięcznym.
      Nie robiłem tego dla siebie, a da sieci ;). Miłe co ;)?

      Chciałbym stworzyć stronę z bugami w play i pomagać w ich usuwaniu. Raportuj

  63. Chłopak Playowski napisał(a):

    nie znam oferty Orange i ludzi z Orange. Nie chcesz to nie :) A właśnie może wyśle pomarańczowe boxerki do Rzecznika PR Orange ;-) Raportuj

  64. Chłopak Playowski napisał(a):

    osiągnie… ale na paru nadajnikach w Wawie :) i też nie mam 100% procentów :)))))))))))))))))))
    Wolę mieć 2 mb/s i 12 Gb m-cznie, niż 7,2 mb/s i 5 Gb ;-) Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Ale w Playu często zdarza się, że net siada, w szczególności wieczorami.
      Mam wersję online na kartę w iPadzie i trochę mnie to irytuje. Rzadko korzystam bo mam Internet stacjonarny ale jak już zacznę to ciągle coś kuleje.

      Już lepiej chodzi mi net na iPhonie bo tam nie ma limitu prędkości. Nie wiem od czego to zależy, bo urządzenia są koło siebie. Raportuj

  65. Chłopak Playowski napisał(a):

    ale pakiet nie uruchamiasz, a on się tam uruchomi i tyle. w następnym m-cu już go nie będzie bo sam się wyłączy :) Raportuj

  66. Chłopak Playowski napisał(a):

    Mam to samo! Raportuj

  67. Qper napisał(a):

    Może śledzę to za bardzo powiedziane ale czytuję bloga.

    Wcześniej nie zwracałem Tobie uwagi ale zdarza ci się używać "różnych słów". Chciałem Ci tylko powiedzieć, że można wiele napisać bez wulgaryzmów i spokojniej. Dużo się wypowiadasz więc utrzymuj poziom tego bloga ;) Raportuj

  68. Łukasz Dzierżak napisał(a):

    Nie znam i nie będę oceniał. Oczekuję w zamian tego samego. Broń sobie dalej Playa gdziekolwiek się da :) Pozdrawiam i kończę dyskusję. Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      Łukasz to nie to chodzi. Ja jestem osobą obiektywną nie bronię Playa.
      Powiem Ci, że pracowałem w P4 lata i myślę, że nie poleciłbym swoim znajomym pracy w Salonach Sprzedaży. Nie mogę mieć tutaj żadnych pretensji do Marcina i Działu PR który prowadzi i bloga i facebooka ponieważ to całkowicie innym dział. Też nie mogę mieć pretensji to Działu Marketingu który przygotowuje oferty itp. To całkiem inne Działy i tyle.
      Sam jestem abonentem Platy, mam telefon i stacjonarny i komórkę oraz internet. Śmiało mogę, i polecam ofertę innym osobą ponieważ jestem do niej przekonany i jest co tu mówić NAJLEPSZA! Nie bronie tutaj Playa, no ale sam powiedz, czepiasz się takich rzeczy które tak na prawdę są nie istotne a klientów tak naprawdę nie interesuje czy to oplata 9zł czy pakiet smsów! Oni są zadowoleni przede wszystkim, że mają internet na sam dowód osobisty oraz to, że opłata jest za 9zł a nie jak u innych w podobnych taryfach 50zł !

      Bez sensu jest takie pisanie i tyle! A tak między nami ;-) Wiesz ile klientów czyta regulaminy?? może 5% a jak zamawiają z eshopu to może nawet 1% :)))
      Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      @Łukasz:
      – a właśnie to robisz- nie znasz mnie a mnie oceniasz,
      – nie bronie zawsze playa, w przypadku notki, telefonów widmo oraz bok ich karciłem

      Jesteś nieobiektywny.

      Najlepiej wywołać aferę (upss przepraszam podsumować ,,rozbój w biały dzień"), i w kilku małych krokach wycofać sie z tego. Jeżeli radzisz innym aby przestrzegali konkretnych zasad to zacznij to takze od siebie. Zamiast spamować, mógłbys pisac na priv. Ja dyskusje juz dawno skończyłem. Smacznego pączka życzę. Raportuj

  69. dblan napisał(a):

    Bardzo dziwią mnie wszystkie komentarze typu "PLAY oszukuje, ukrywa koszty, robi w balona etc…"
    Ja nigdy nie mam tego typu problemów, a powód jest jeden i to banalny – czytam ze zrozumieniem regulamin oferty przed zakupem. I żadna niespodzianka nie ma prawa mnie spotkać… I po co stwarzać problemy tam gdzie ich nie ma?
    PS. Sam jestem bardzo zadowolonym klientem Play'a i nie miałem jak do tej pory z obsługą.
    POZDRAWIAM:) Raportuj

  70. dblan napisał(a):

    * nie miałem do tej pory problemów z obsługą oczywiście miałem na mysli;) Raportuj

  71. Chłopak Playowski napisał(a):

    Powiedzieć Ci coś szczerze? Nie rób tego… Jak przyjdzie co do czego… to nikt Ci nie pomoże, a potem wspomnisz moje słowa "po co mi to było".

    P4 ma specjalistów i oni się tym zajmują. My cieszmy się stanem darmowy i bez limitowym internetem nocnym ;-) Raportuj

  72. Chłopak Playowski napisał(a):

    Ale to ci napisałem i Cie zbulwersowało nie było do niego tylko do kogoś innego ;-)))) pozdrawiam Raportuj

  73. Pawel napisał(a):

    Obowiązkowa "tranzakcja wiązana" jest oczywistą manipulacją – gdyby play w uczciwy sposób chciał zaoferować coś więcej w ramach opłaty aktywacyjnej, to wpisanie tego pakietu jako gratisu byłoby rozwiązaniem uczciwym. Ten chwyt jest tani i żałosny – pozwala mówić konsultantom w salonach, że aktywacja kosztuje 1 zł, bo klientowi trudniej zrezygnować gdy już się przygotował do podpisywania i czytając regulamin dowiaduje się o dodatkowych kosztach. Raportuj

  74. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    @łukaszu: dostałeś odp. Dlaczego jej nie umieściłęś na swoim blogu? Skoro jesteś ,,dziennikarzem" to powinieneś to zrobić. Nie zrobiłeś tego co raczej oznacza, iz jesteś stronniczy i nie zalezy tobie na rzetelnym ,,dziennikarstwie". Jest afera (,,rozbój w biały dzień") ale odpwiedzi drugiej strony nie trzeba zamieszczać – po co skoro swoje sie zrobiło i słowo poszło w swiat. Fajna profesja. Na blogplay.pl jest o tym mowa tylko na blogplay.eu nie ma rozwiązania tej kwestii. Każdy zarówno na blogplay.pl jak i blogplay.eu powinien mieć okazję sie z tym zapoznać. Proste pytanie: czy według ciebie to jest prawdziwe dzienikarstwo? Tak czy nie? Bez żadnego tłumaczenia sie odpowiedz tak czy nie. Raportuj

  75. wika napisał(a):

    " widocznie pracujesz w Play …" bo 80 % komentarzy negatywnie ocenia BOK / a robienie w BALONA ….. idziesz kupić coś np, 50 zł / z ulotek z reklam z tabel na stronach / a na miejscu dowiadujesz sie w regulaminie ze to kosztuje 55 zł / to nie jest robienie w balona ? lepiej napisać że przesyłka w przypadku playa kosztuje 8zł a nie DARMOWA PRZESYŁKA i grać uczciwie a nie robić z nas durniów bo np. dla mnie 8 zł to dużo – nie jesteśmy tępym ludem wiemy że pracownicy związani z Play WPISUJĄ tutaj i pozytywne opinie – bo ten blog playa jest też kanałem sprzedaży ………… faktem jest ze nowa oferta NIE ZOSTAŁA PRZYGOTOWANA NALEZYCIE , i że jest mega bałagan informacyjny Raportuj

  76. wool napisał(a):

    dokładnie zgadzam się ! 80 % komentarzy negatywnie ocenia BOK / a robienie w BALONA ….. idziesz kupić coś np, 79 zł / z ulotek z reklam z tabel na stronach / a na miejscu dowiadujesz sie w regulaminie ze to kosztuje 87 zł / to nie jest robienie w balona ? lepiej napisać że przesyłka w przypadku playa kosztuje 8zł a nie DARMOWA PRZESYŁKA i grać uczciwie a nie robić z nas durniów bo np. dla mnie 8 zł to dużo – nie jesteśmy tępym ludem wiemy że pracownicy związani z Play WPISUJĄ tutaj i pozytywne opinie – bo ten blog playa jest też kanałem sprzedaży ………… faktem jest ze nowa oferta NIE ZOSTAŁA PRZYGOTOWANA NALEZYCIE , i że jest mega bałagan Raportuj

  77. tomcotto napisał(a):

    a no piszą piszą, niekoniecznie pozytywnie. jeśli oferta (obecna) daje ciała bo :
    -ceny telefonów poszły niesamowicie w górę
    – na chama wcisnięte są do niej pakiety o których konsultant musi informować każdego klienta (który jak słyszy o tym, że jeszcze będzie musiał za coś płacić np. pakiet dodatkowych minutm, jeśli go nie wyłączy na czas) to leci trochę siarą, nie ma co…
    -wierzę, że konsultantom nie jest łatwo sprzedawac obecną ofertę bo jest ona zwyczajnie średnia

    Fakt, play daje więcej w tej samej cenie, ale nie wiele więcej, a jeśli dodać do tego ceny telefonów (np iphone 900 zł wiecej niż w abo konkurencji – pierwszy przykład z brzegu) to już w ogole nie wiem czy jest opłacalny. Czy te 5mln zdobyte to naprawdę już czas żeby tak pogarszać ofertę, Marcin ? nie za wcześnie ?
    Ludzie nie głupki. Nawet nie wiesz jak klienci kombinują i obliczają na miejscu co bardziej im się opłaca – czy play czy orange a może plus. Nasze oferty są nadal najlepsze, ale nie są takie jak poprzedni stan darmowy, nie zatrzymują klientów na miejscu, tylko dają im do zastanowienia i ostatnio co słyszę to jest "zastanowie się jeszcze" a wydaje mi się , że potrafię sprzedawać.

    Wool – co do twojej wypowiedzi że "jest bałagan" niby gdzie ? oferty są ładnie skonstruowane (z drugiej strony, widziałeś klienta który by mówił, że płaci w sam raz albo że ma coś tanio ? bo ja nie, więc nie przesadzaj) jednak przyznaje, że wycofanie oferty lp telefon to mega błąd bo jest wielu klientów którzy kupują abo tylko dla telefonu a na minutach im nie zależy. Teraz nie ma już takiego wyboru, albo bierzesz ofertę (i tak średnią) i płacisz dużo za telefon albo sobie darujesz :)

    No… koniec wywodu i tak już wystarczająco zakręconego :) Raportuj

  78. kris napisał(a):

    Krótko i zwięźle, zmiana na niekorzyść klienta.

    Odliczenie opłaty aktywacyjnej od podatku jeszcze jakoś przejdzie, ale pakiet sms już na pewno nie…. (dotyczy klientów indywidualnych, odliczających internet od podatku) Raportuj

  79. konradmc napisał(a):

    Co za sieć piszą na p24 ze można zmienić taryfę w PlayOnline a dzwoniąc na *502 nie można bo wyświetla im się brak taryf. Nigdy więcej Play. Teraz niech tylko zadzwonią z przedłużeniem. Raportuj

  80. Farba101 napisał(a):

    A ja jestem 4 lata:) W salonie nigdy nic nie dostałem ale całe szczęście tu można koszulki wygrać:)
    Co wieczór jak mały zaśnie zjawia się "upadły mikołaj";) Raportuj

  81. PLAY to syf i dno napisał(a):

    zamówiełem PAKIET ONLINE 99 dla posiad. modemow 12 miesiecy : DZISIAJ tj 4 dzien obowiązywania nowej oferty i co dostałem ????????????????????????????????????????? odpowiedz z eshopu ………………………………………………. System negatywnie zweryfikował zamówienie, dlatego nie zrealizujemy go. System nie podaje nam powodu negatywnej weryfikacji.Pozdrawiamy
    Obsługa Sklepu Internetowego ………………………… PLAY to najbardziej fatalny operator jaki istnieje na rynku – TAM JEST BURDEL 4 dzień – to są ŁADNE OFERTY ???????????????????????
    Raportuj

    • Bengosha napisał(a):

      ja pamiętam jak zamówiłem zewnętrzną baterie do sgsa, dostalem potwierdzenie ale anulowali po tygodniu twierdząc że nie maja w magazynie a tak naprawdę pomylili ceny z 149zł na 39zł, prosiłem o szybki zwrot płatności, zwrócili po ponad 2tygodniach, nie robiłem awantury tylko z jednego powodu – szkoda czasu i nerwów Raportuj

  82. Bengosha napisał(a):

    i na prawdę mnie to bolało, czułem się wyruchany w pupcie

    PS. ofc wyciąg z płatności, maile z potwierdzeniem i anulowaniem oraz dalsza rozmową mam + świadków z forum android.com.pl którym podesłałem linka aby kupowali jeśli chcielibyście mi to jakoś zrekompensować Raportuj

  83. Bengosha napisał(a):

    i chociaż użylibyście lubrykantu a nie tak na sucho robić mnie w…. Raportuj

  84. ciekawe... napisał(a):

    Podstawowe pytanie to czy przy przedłużaniu umowy też trzeba wykupić ten pakiet smsów, bo przy przedłużaniu umowy nie trzeba było. Raportuj

  85. Paweł napisał(a):

    Już wiem, o co chodzi z tymi wąsami. To taka akcja na znak protestu wobec braku utworzenia od około roku rządu w Belgii. Raportuj

  86. Robert napisał(a):

    I f f e r y ciąg dalszy ! Brak słow! Dalej robią co chcą! Złodz*ieje! Na swoich dwóch numerach, chciałem zmienić abonament. Z Firmowej 50 i25 na Firma 55/25. "Pan Konsultant" nie poinformował mnie, że
    "w ramach" abonamentu będę mus*iał dok*upić pakiet play online 300 i pakiet SMS – łącznie płacąc 50 zeta wię*cej. Aktyw*ował mi bez mojej wie*dzy i zgo*dy to badz*iewie na obu numerach. Zgło*siłem to do BOK'u Play biznesowego, i odsłuchali nagranie i co ? 20 minut mi chcą dać, a opłaty nie zdjęli. Dyscypl*inarka dla takiego "Pana" i to z hukiem powinien wyle*cieć ten "Pan". Nic Play to tylko samo złodz*ieje, osz*uści i nacia*gacze !!! Pododawałem gwiazdki, bo widze że mają jakiś filtr dodany, który usuwa niechciena wpisy Raportuj

  87. Robert napisał(a):

    Panie Marcinei, zróbcie z tym pożadek, bo tak szybko jak zyskaliście dużą rzesze klientów, to tak szybko ją stracicie !!!! Raportuj

  88. Robert napisał(a):

    ps. "porządek" – sorki za byka :), ale jestem troche zły na operatora za to jak mnie potraktowano Raportuj

  89. Eric napisał(a):

    Hi, everything is going sound here and ofcourse every one is
    sharing facts, that’s genuinely good, keep up writing.

    Stop by my blog: plisy szczecinRaportuj

  90. bielizna termoaktywna napisał(a):

    Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter
    and said „You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I
    had to tell someone!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty