Tako rzecze rzecznik Play

All Inclusive

Jutro kolejna odsłona oferty All Inclusive. Wskoczę jutro w taką koszulkę:

Znacie już podstawowe zasady tej platformy. Wiecie, że do hitu jakim był Stan Darmowy doczepiamy jeszcze swobodę i bezpieczeństwo korzystania z mobilnego netu. Co myślicie o tej koncepcji? Piszcie komentarze i głosujcie ;-)

All Inclusive w PLAY

Loading ... Loading ...

Trzy najciekawsze komentarze zostaną dodatkowo wyróżnione specjalną unikalną nagrodą którą przekazał nam autor bloga telco.pl, Tomek Świderek. Tak przy okazji jeżeli naprawdę interesujecie się branżą, koniecznie dodajcie ten blog do swojego RSSa w smartfonie.

Komentarze

  1. narkoman napisał(a):

    Oferta super – chętnie przesiadł bym się na to abo, niestety nie ma w stanie darmowym free smsów w Play, obecnie jestem we Fresh i czekam na nową odsłonę. Mam nadzieję, że dacie chociaż comiesięczne samoczynne przedłużanie się pakietów :-) Albo jeszcze coś lepszego, czekam cierpliwie! Raportuj

  2. jan kowalski napisał(a):

    najwyższy czas zwiększyć prędkość w playonline co najmniej do 2 mega… i odświeżyć ofertęRaportuj

  3. Forest150 napisał(a):

    Moim zdaniem to dobra koncepcja ponieważ ceny telefonów są niższe ale mam jedną uwagę do taryfy za 69zł że ten pakiet neta powinien być trochę większy w prędkości 1Mb/s Raportuj

  4. MrT napisał(a):

    Robią z abonentów idiotów! Musieli wprowadzić nowe taryfy bo nie mieli w cennikach ceny za połaczenie z numerami 0801 a zapadł wyrok UKE z karą za to. O ile w prepaidach wprowadzili bez bólu to zmiana cennika abonamentów spowodowałaby ich bezkarny odpływ. Tak więc nowe pseudo-taryfy mają juz cenę za połączenie z 0801. W taki oto sposób próbują obejść prawo/UKE/abonentów. Niestety cennik LongPlay nadal nie zmieniony tak więc czekam na następna karę bo nie można tego im popuścić:)

    PS. Pytanie do Marcina:
    Proszę o odpowiedź na pytanie na podstawie jakiego przepisu prawa P4 domyślnie wysyła do użytkowników taryfy Fresh reklamy SMS i konkursy SMSowe. Mam numer w taryfie Fresh którego nie rejestrowałem ani nie wyrażałem zgody na przetwarzanie go w celach marketingowych a wciąz dostaję SMSy od Play oraz z konkursami SMSowymi Play. Zanim napiszę list do UKE i GIODO chciałbym dostać jasną odpowiedź: na jakiej podstawie włączacie domyślnie użytkownikom którzy nie są nawet zarejestrowani spam SMSowy i wysyłacie je sami. Raportuj

  5. Prowokator napisał(a):

    Duzy krok w dobrym kierunku.
    Stan darmowy wywolal niezle zamieszanie na polskim rynku, a przede wszystkim zmusil starych operatorow do zmiany swojego podejscia do klienta. To co wczesniej bywalo w mniejszym lub wiekszym stopniu w ofertach pre-paid w koncu pojawilo sie w ofercie post-paid w dodatku w przystepnych cenach.

    Jednak wiadomo, swiat sie kreci (podobno od wstrzasow w Japoni o 1.6 mikrosekundy szybciej mija nam dzien), a technologia stara sie isc do przodu.
    Jeden z operatorow staral sie zmydlic oczy swoim abonentom wprowadzajac okropne warunki 1:1:1, 1 minuta : 1 sms : 1 MB inni tworzyli multimedialne oferty.
    Natomiast PLAY poczekal i poszedl do przodu wypelnil luke wprowadzajac idealny plan taryfowy dla ludzi ktorzy lubia swobodnie porozmawiac oraz chca lub musza miec przy sobie staly dostep do internetu, jak rowniez dla osob ktore uzywaja facebooka czy nk.

    Osobiscie rok temu kupujac Wave troche powielkiej promocji bardzo chcialem miec chodzby 100MB w telefonie, niestety dodatkowa kasa przeciazyla by moj studencki budzet, natomiast teraz jestem na 90% prawie pewien (jak to mawial moj profesor z warsztatow) ze oferta All Inclusive bedzie kolejna ktora wybiore w PLAY (o ile nie wymyslicie czegos nowego, jeszcze bardziej interesujacego). Raportuj

    • 7767590 napisał(a):

      Z tym Playem to sie zastamow dobrze, bo jak od stycznia nie moge spowodowac zeby zakonczyli ze mna umowe. Dostalem nawet pisemna odpowiedz, ze umowa zostala rozwiazana 28 lutego, ale wystawiaja kolejne faktury. A w ogole cala moja walka z Play rozpoczela sie w grudniu ubieglego roku gdy chcialem przedluzyc umowe. Hehe… sam do nic zadzwonilem, ale potrafili z takiego klienta zrobic swojego wroga. Swoja srosbe o interwencje skierowalem nawet do czlonkow Zarzadu i Rzecznika Prasowego, ale zostalo to kompletnie zlane. Teraz bede wystepowal do UKE, UOKiK i GIODO.
      Swoim znajomym polecam zeby sie trzymali z daleka od Play. Raportuj

    • StarRo napisał(a):

      @MrT Skoro tak bardzo nie podobają Ci się "nie uczciwe " praktyki Play to po co używasz tej sieci i dajesz im zarabiać? Zmień operatora i przestań zaśmiecać blog. Raportuj

  6. Sebi92 napisał(a):

    Oferta All Inclusive jest świetna, trzeba to przyznać :) Czego więcej można oczekiwać od abonamentu?
    Równie dobre jest to, co oferujecie we Freshu. Powstaje pytanie: co z Mixturą? Dlaczego my nie dostajemy pakietów smsów/minut/transferu za doładowanie konta? Przecież płacimy tak samo jak klienci pre-paid… Raportuj

  7. W Play niczego nie brakuje,
    Wszystko innym rujnuje,
    W standardzie rozmawiasz,
    Kosztów się nie obawiasz,
    Piszesz do woli,
    Bez względu od roli,
    Patrzysz w skrzynkę,
    Zajadając szynkę,
    Fotkę dodajesz,
    Bezpieczeństwo dostajesz,
    Transferu gromadę,
    All inclusive da radę!

    Mało twórcze, ale takie natchnienie miałem ;).
    Pozdrawiam. Raportuj

  8. albatros napisał(a):

    Pod Operą (najnowsza wersja testowa) nie widać ankiety. Tak jest od kilku miesięcy :/ Raportuj

  9. Łukasz napisał(a):

    Bo dostaliście telefon za 1zł/49zł. Raportuj

  10. @bukosss napisał(a):

    W biznesie komórkowym najważniejsza jest szybkość. Przede wszystkim szybkość reakcji, odpowiedzi na poczynania konkurencji.W biznesie komórkowym najważniejsza jest szybkość. Przede wszystkim szybkość reakcji, odpowiedzi na poczynania konkurencji.
    Dość powiedzieć, że to konkurencja musi zawsze odpowiadać na Wasze akcje, a nie odwrotnie. I moim skromnym zdaniem, to doskonale oddaje kto jest najbardziej innowacyjnym graczem.
    A dzięki innowacjom z kolei, taka praca się nie nudzi, kreatywność jest świeża i trafna.
    Oby tak dalej… Raportuj

  11. galeon napisał(a):

    Mój krótki komentarz: „Jeśli chcesz mącić, to rób to jak Play w telekomunikacji" czyli z korzyścią dla użytkowników i rynku Raportuj

  12. mietek napisał(a):

    dlaczego w kozienicach nie
    moge połączyć się z
    internetem na zasięgu play
    gsm900 a na umts900/2100
    mogę ? Nie chce kożystaś z
    3g bo mi bateria szybciej się
    wyczerpuje Raportuj

  13. krzysiek_kili napisał(a):

    Szczerze?

    All Inclusive – czyli to, czego potrzebuje każdy użytkownik telefonu komórkowego i jeszcze więcej.
    Najważniejsza kwestia – Internet w smartfonie bez dodatkowych opłat. Bo to właśnie przez to wszyscy ludzie bali się być ciągle w kontakcie ze światem za pośrednictwem maili, facebooka itp. Bali się, bo wiedzieli, że za połączenie płaci się srogo. Samemu zdarzyło mi się ponieść (jak na moje możliwości) spory rachunek po wykorzystaniu pakietu i od tej pory kontroluje się przeróżnymi sposobami – dedykowane programy, częste sprawdzanie konta na Play24. Od momentu wprowadzenia AI stało się to zbędne. 250MB to aż nazbyt dla przeciętnego użytkownika. Bardziej wymagających gigabajt przesyłu też zadowoli. Jeśli komuś nie wystarczy taka ilość danych w telefonie to najwyraźniej nie słyszał o komputerze i ofercie Play Online. Transfer nocny, dużo więcej gigabajtów do wykorzystania i większe prędkości.

    Pakiet społecznościowy zarówno w telefonie jak i na komputerze to świetne posunięcie – zarówno facebook jak i nk nie zżerają wielkich ilości danych, a potencjalni klienci wiedzą, że nawet w przypadku przekroczenia limitu będą mogli korzystać z tych serwisów i na bieżąco śledzić wpisy swoich znajomych z pełną prędkością łącza. Raportuj

  14. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Żeby było bardziej uporządkowanie – zacznę od abonamentowego All Inclusive, potem trochę to skontrastuję z Freshem i może trochę z ofertą firmową.

    Nie zwlekając…

    Zacznijmy od All Inclusive abonamentowego. Generalnie jak przeczytałem pierwszy raz slajdy z tej oferty, to moje uczucia były mieszane. Zastanawiałem się po co komu takie coś, jak pula internetu do wykorzystania… I byłem bardzo sceptyczny, odnośnie nowych taryf. Minął dzień, dwa, przespałem się z faktem i porozmawiałem ze znajomymi, którzy mają smartfony – sam osobiście w momencie wprowadzenia oferty nie posiadałem jeszcze… I cóż się okazało? Że duża część ludzi (nie wszyscy, wiadomo) bardzo miło by widziała takie coś, że kupują sobie smartfona w abonamencie i w tym mają wliczony internet i przy rozsądnym korzystaniu nie przychodzi im ekstra faktura za pobierane dane, których smartfon siłą rzeczy potrzebuje do życia…
    Z "rozmów społecznych" które przeprowadziłem ludziom bardzo się podoba ta oferta i żałują, że jak kupowali smartfona w takiej czy innej sieci, to nie było wliczonego pakietu internetowego. Oczywiście, żeby nie było zbyt cukierkowo, wśród moich znajomych są też ludzie, którzy za Chiny Ludowe nie zmienią operatora "bo są ze swoim tyle lat i co by się nie działo, oni tam zostają"… Nie chodzi mi tutaj o reklamowanie na siłę Play'a. Każdy kalkuluje pod siebie, mamy wolność wyboru.
    No dobra, ale musi być spójność w tym co piszę – pakiet internetowy wliczony w abonament – fajna rzecz, już na początku mamy zabezpieczenie pewnego stopnia, przed niespodziankami, pod warunkiem, że się nie rozbestwimy, ale druga rzecz to smartfony… Tutaj sprawa przedstawia się trochę inaczej… Widzę, że Play stawia na eksplozję komunikacji przez smarty (powiedzmy sobie szczerze – fb i nk to bajery dla młodych ludzi, uzależnionych od portali społecznościowych…) Jeśli mamy w ofercie internet wliczony w abo to telefony muszą byćw atrakcyjnych, podkreślam to słowo, cenach, przede wszystkim w niższych abonamentach. Wydaje mi się, że jeśli obniżycie trochę ceny w tych najniższych abonamentach to to naprawdę przyciągnie ludzi…
    Jeśli z jakichś względów nie jest to wykonalne moje przemyślenia są następujące – część ludzi kupi sobie smartfony na rynku wtórnym (przekalkulują, że wolą wyłożyć 700-800zł jednorazowo na smartfona, niż brać go w drogim abonamencie) i będą oczekiwali, od oferty pre-paid, żeby również oferowała pakiet internetowy.
    Nawiasem mówiąc na kartę łatwiej jest rozbestwić się z internetem, bo mamy złudne poczucie – zawsze mogę doładować konto, także pomyślcie o adaptacji pakietów smartfonowych we Freshu naprawdę będzie warto.
    Podsumowując. Abonamentowy All Inclusive. Internet (do pewnej granicy) wliczony. Okej. Duży plus. Zmniejsza to nerwówkę przy korzystaniu ze smarta. Na wszystkich nadajnikach. Również okej. Nie zerkamy nerwowo, czy nam telefon się nie przelogował… Telefony – wiem, że trzeba na czymś zarabiać ale widzę, że dużo osób na forum narzeka na ceny. Próba zapełnienia niskich abonamentów tanimi smartfonami może się dobrze skończyć…
    Dodatkowo dobry ruch to coś na styl All Inclusive w pre-paidzie. Ludzie z "własnymi smartami chętnie do was przejdą…
    Raportuj

  15. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Czas na All Inclusive w Play Online. Myślę, że przyspieszenie i rozszerzenie szybkości to duży progres. Bardzo dobry manewr to internet za 15zł, ten najtańszy. Są tacy, którzy nie potrzebują internetu non stop, tylko okazyjnie. Minusem według mnie jest podział szybkości maksymalnej, ze względu na kwotę abonamentu. Według mnie, powinien być tylko podział na ilość pobranych danych, a w każdym abonamencie powinno być to 4MB. Zdaję sobie sprawę, że chodzi też o oszczędzanie infrastruktury i zapobieganie korkom, ale myślę, że w miarę zwiększania nadajników zmienicie trochę zasady. Nielimitowany net w nocy – cena do przyjęcia. Z wiadomych względów najtańsi nie mogą sobie tego wykupić.
    Dostęp do fb i nk – znowu – raczej bajer dla młodych, ale dobra, niech jest.

    Podsumowując Play Online All Inclusive – najtańszy abonament za 15zł – szansa na nowych klientów spod szyldu – "żeby internet był, okazyjnie korzystam". Pozostałe abonamenty okej. Ważną kwestią jest teraz rozbudowa sieci i jej PORZĄDNA konfiguracja, żeby jak najwięcej rzeczy chodziło bez przestojów i żeby było jak najmniej wpisów o wolnych prędkościach… W dalszej kolejności przy dużej bazie nadajnikowej możecie pokusić się o zwiększenie szybkości. Ale na tą chwilę stabilna stała szybkość, niech będzie priorytetem.

    Co do Firmówki – jeśli plotki z telepolis są prawdziwe to jest dobrze. Ewentualnie skomentuję firmówkę po konferencji. Raportuj

  16. jahu napisał(a):

    Oferta All Inclusive.
    Dla Smartfonów:
    Plusy:
    – internet w telefonie bez ograniczeń;
    – brak limitów prędkości;
    – internet w ramach abonamentu dostępny w zasięgu plusa i play;
    – nielimitowane połączenia w play;
    – do wyboru limit 250 Mb i 1 Gb;
    – w wyższych taryfach połączenia po 0,19 gr;
    – wprowadzenie darmowego transferu do portali społecznościowych facebook.pl i nk.pl i jeszcze dwóch;
    Minusy:
    – brak możliwości wzięcia limitu 2 Gb;
    – brak pakietu na połączenia stacjonarne;
    – brak rabatów po migracji ze starych taryf;
    – brak nielimitowanych sms-ów w sieci play(tak jak to mają użytkownicy fresh);
    Jeśli chodzi o taryfę dla Play Online All Inclusive.
    Plusy:
    – zwiększenie limitu danych w taryfach;
    – zwiększenie limitu prędkości;
    – wprowadzenie usługi darmowy nocny transfer;
    – wprowadzenie darmowego transferu do portali społecznościowych facebook.pl i nk.pl i jeszcze dwóch;
    – darmowe testowanie do 7 dni;
    – dobra oferta dla abonentów;
    Minusy:
    – wprowadzenie do taryfy play online all inclusive 69 limitu 2 Mbps powinno być co najmniej 3 Mbps;
    – wprowadzenie limitu prędkości w najwyższej taryfie jest 4 Mbps a nie powinno być w ogóle limitu;

    Wszystko idzie w dobrym kierunku trzymajcie tak dalej. Oferta firmowa z telepolis wygląda bardzo obiecująco ale nie będę tego komentował bo nie było konferencji na ten temat. Brakuje tylko zasięgu umts900 w większych miastach a poprawiłby on zasięg wielu osobom. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Chciałem dodać że w taryfach All Inclusive Max i All Inclusive największym minusem są wysokie ceny telefonów w porównaniu z poprzednimi taryfami z internetem.
      No i do taryfy Play Online All Inclusive jako największy minus brak możliwości korzystania z zasięgu EDGE sieci P4 oraz z roamingu krajowego Polkomtela. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      – brak oferty oł inklusiw MAX w ofercie abo bez telefonu
      – brak opcji dokupienia sobie programu antywirusowego w okazjonalnej cenie,

      reszta została juz wymieniona Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      jak to ładnie podsumowałeś :) Raportuj

  17. @bukosss napisał(a):

    W biznesie komórkowym najważniejsza jest szybkość. Przede wszystkim szybkość reakcji, odpowiedzi na poczynania konkurencji. Dość powiedzieć, że w Waszym przypadku to konkurencja musi się głowić jak odpowiedzieć na Wasze działania.
    Cieszy mnie, że ciągle dążycie do rozwiązań innowacyjnych. To dzięki temu właśnie jesteście wciąż kreatywni, świeży, w tym, co i jak tworzycie. Oby tak dalej. Tylko tak to Wasza praca się nie znudzi.
    Może nie powinienem się publicznie przyznawać, ale jestem niejako Klientem docelowym nowych ofert. A że mam możliwość przebierania w czym chcę (i trzeźwą głowę na karku), to mogę zdecydowanie przyznać, że idziecie w dobrym kierunku. Raportuj

  18. Gracjan Deresz napisał(a):

    Ale się ścieracie z tymi komentami…
    Jednym słowem bardzo dobre połączenie. Znowu Play wychodzi na prowadzenie. Oby tak dalej..
    A co do numerów 801… też mi się nie podoba koszt za min. połączenia . Zdecydowanie za drogo. A przeważnie są to numery z pomocą techniczną na których spędza się dość dużo czasu a więc i rachunek można sobie niezły nabić ;/.
    Inne sieci mają dużo taniej… Raportuj

  19. ChlopakPLAY napisał(a):

    a więc mój drogi życzę powiedzenie. tylko odpowiedz mi na jedno pytanie "czy masz na piśmie iż nie wyrażasz zgody na otrzymywanie smsów marketingowych" ? – pozdrawiam. Raportuj

    • MrT napisał(a):

      To Play MUSI mieć na piśmie że wyrażam zgodę na otrzymywanie spamu SMS jak loterie a nie odwrotnie:) Inaczej łamie ustawę. Zresztą widać po tym jak Marcin siedzi cicho i nie waży się odpisać że tu nie ma żadnego argumentu… Raportuj

      • ChlopakPLAY napisał(a):

        Sory, a myślisz, ze to tylko Play tak ma ? W Orange i Erze, Plusie jest to samo.
        Dopóki nie zadzwonisz i nie zrezygnujesz to będą przychodzić.

        Kiedyś czytałem regulamin jednego z operatorów. Nie opiszę tego podpunktu prawnie ponieważ się na tym nie znam, ale brzmiał on mniej więcej tak "jeżeli kupujesz starter w kiosku ruchu, stacji itp. operatora automatycznie wysyła smsy marketingowe. jeżeli chcesz zrezygnować skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta".
        Myślę, że dobrze będzie jak wydasz 1zł do Play aby zrezygnować z tej zgody niż dawać na adwokata i sądzić się z P4 :) Tym samym życzę powodzenia. Kolejny który straszy UKE. Prędzej Anna Strężyńska (Prezes UKE- regulator) z powrotem będzie w TP S.A. na Twardej niż Ty wygrasz proces :) Raportuj

  20. ChlopakPLAY napisał(a):

    A ja powiem obiektywnie. Dla mnie All Inclusive Play to nie Inclusive. Jeżeli jedziemy na wakacje i idziemy do Hotelu z opcją All Inclusive to np. pijemy alkohol i jedzenie mamy do bólu.
    Nie ma tak np., że do 14:00 bułki za free, albo kawa tylko mrożona.
    Oferta Play All Inclusive mi tego nie przypomina. Co z tego, że mamy w nowych taryfach abonamentowych "darmowy internet" ile?? 250 mb a potem co się dzieje ?? Prędkość do 32 kb/s – tutaj nie da się korzystać z internetu.
    To tak jakby nam w Hotelu z opcją All Inclusive dali "pijesz wódkę jaką chcesz do 22, a po 22 tylko Absolwenta (którego nie da się pić)"- jest wódka jest, a jak jakość?

    Do mnie nowe taryfy All Inclusive nie przemawiają.
    Niestety All Inclusive Play to nie prawdziwe All Inclusive. All Inclusive Play to marketingowe wmówienie ludziom co to znaczy All Inclusive!

    Bardziej na mnie zrobiło wrażenie nazwanie All Inclusive Play Online- ponieważ: są nowe limity, prędkości rzeczywiście jest szybsza oraz opcja nocna nawet już za free. Raportuj

    • Kamilza napisał(a):

      No to poczytaj sobie warunki ofert wycieczek "all incusive" ;) Alkohol za free z reguły 10-22, kawa i herbata w barze 10-15 etc, etc… Przykłady można mnożyć :P
      Ps. Dodam, że alkohole regionalne a nie dobra polska wódka :P Raportuj

      • ChlopakPLAY napisał(a):

        tak czy siak, mnie ta oferta nie przekonuje :)) Raportuj

        • SolarWarden napisał(a):

          No i kogo to obchodzi? Raportuj

        • Kamilza napisał(a):

          To, że Ciebie nie przekonuje nie oznacza, że jest to kiepskie. Ja na taką ofertę czekałem. Teraz jadąc na wioskę gdzie mam zasięg tylko Plusa będę mógł sobie śmigać po necie i nie będę musiał ciągać laptopa aby sobie coś sprawdzić… (w lapku korzystam z iPlus). I generalnie dzięki tej ofercie mogę zrezygnować właśnie z iPlusa gdyż najczęściej z niego korzystałem wyjeżdżając w miejsca gdzie nie było zasięgu sieci Play. Teraz zostało to, że się tak wyrażę, "naprawione" :) Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      masz rację z tymi abonamentami w play online to jeszcze rozumiem ale nie w tych ich super abonamentach Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      ja mam załamke szybciej chodzi mi net z playa 2mb niz 10 mb z netii fakt ze noc jutro zobacze ale naprawde poprawili sie Raportuj

  21. yaatzek napisał(a):

    Chętnie napisałbym coś miłego, bo ogólnie koncepcja tej taryfy mi się podoba, dlatego też postanowiłem do niej zmigrować… i tu się pojawia problem. 1 marca miał mi działać AI max 85… miał.
    W rzeczywistości wygląda to tak:
    – w play24 taryfa zmieniła się na lp 69 II – super,
    – pakiet smartfon 1gb – wg konsultantów został przyznany, wg play24 mam 0mb, wg kodów ussd mam 0 bytes, a w rzeczywistości pakiet nie działa, owszem nie nalicza mi opłat za transfer ale prędkość (30-40kbps) jest taka jakbym wykorzystał ten pakiet,
    – stan darmowy nie działa, rozmowy do play normalnie obcinają mi promocyjne minuty a teraz pakiet złotówek,
    Co zrobiłem:
    – napisałem z dziesięć zgłoszeń na play24,
    – kilka razy dzwoniłem do bok – po to tylko żeby stracić kilka złotych (raz mi Pani powiedziała że czego ja oczekuję – przecież taki transfer w telefonie to normalna sprawa…)
    – pisałem do play4you
    – pisałem do autora tego blogu
    Czego nie zrobiłem:
    – nie napisałem do UKE – bardzo lubię tam pisać,
    – nie rozwiązałem jeszcze umowy – jeszcze tego dokładnie nie sprawdziłem, ale wydaje mi się, że skoro play nie świadczy mi usług, za które płacę, to jak najbardziej…
    Poczekam jeszcze kilka dni… Raportuj

  22. ChlopakPLAY napisał(a):

    Jahu wszystko Ok. Ale All Inclusive z – internet w telefonie bez ograniczeń- bez przesady! z tego neta nie da się korzystać. prędkość tragedia! kiedyś mi skończył się limit na play online i wiem co oznacza 32 kb/s. Raportuj

  23. efka napisał(a):

    Chciałam się rozpisać, ale w sumie po co. Koledzy już w większości ujawnili wady i zalety oferty. Uważam, że oferta jest jak najbardziej ok, bo dziś możliwość skorzystania z internetu bez limitu w awaryjnej sytuacji, to rzecz niezbędna. Ale i tak jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził, zatem jaka oferta by nie powstała, to będzie miała swoich zwolenników i przeciwników.
    Play jak dla mnie jest ok. Dla Was porzuciłam erę i mam nadzieję, że tego nie pożałuję. Era jednak po blisko 5 letniej współpracy ze mną zaproponowała mi ofertę o wiele gorszą, niż Play na starcie. Zatem adios … nadeszła nowa era, era play :)
    'pozdrawiam;) Raportuj

  24. RemasU napisał(a):

    Czemu nie ma All Inclusive MAX bez telefonu? No czemu? Proste i krótkie pytanie na które od rzecznika nie padła jeszcze odpowiedź…. Raportuj

  25. Łukasz Bieńkowski napisał(a):

    W Play All Inclusive, w innych sieciach to co najwyżej Half Board :) Raportuj

  26. Michał napisał(a):

    Oferta super ale dajcie już spokój z tym "Lubię to!". Wszędzie ten facebook, rzygać się chce, paranoja jakaś! Raportuj

  27. ktry napisał(a):

    Dla mnie rewelacja ,właśnie tą ofertą pley mnie do siebie ściągnął po ponat dziesięciu latach w plusie.Na początku nie chciałem ryzykowac swoim firmowym numerem,więc żony numer przeniosłem na abonament bez telefonu.Po testach zaryzykowałem ze swoim firmowym i nie żałuję.Płacę wprawdzie mały abonament,bo dzwonię mało ,ale bardzo dużo odbieram połączeń.Teraz jeszcze zmieniłem taryfę na nową to płacę o pięc zł mniej i mam nie 750 Mb jak w starej za 20 zł.Tylko 1Gb za 15 zł i mogę se wybrac na jakiej sieci lepiej działa net.Za dwa miesiące żonie się kończy roczna umowa to może także przeniosę na firmę i raczej w opcji bez telefonu,z SD,bo coraz więcej ludzi ma pleya i myślę że koło sześciu godzin do innych powinno jej wystarczyc. Raportuj

  28. MoC_elninio napisał(a):

    Lubię bardzo play, jednakże przełączanie między nadajnikami to tragedia. Cały czas pisze:

    Niewłaściwa karta SIM!!!

    Nie może połączyć się z siecią PLUS GSM!!

    Poza tym sieć najlepsza jeśli chodzi o cenę. Co do jakości bym się spierał – główie jeśli chodzi o przęłączenia PLUS<=>PLAY.

    Tak to jest Bardzo dobrze!!

    P.S.
    Dajcie w Jaworznie jeszcze z 2 Nadajniki ;) najlepiej GSM900 albo zwiększcie MoC ;), bo mieszkam 400m od nadajnika a sygnał max 2 kreski!! Na UMTS-ie jest dużo lepiej ale nie wszystkie starsze telefony go mają ;). Raportuj

  29. MrT napisał(a):

    A czytałeś regulamin Play dla użytkowników?? Bo ja tak!! Nie ma nic o domyślnym spamowaniu jak np. w erze a mimo to wysyłają go SMSami. Dlatego pytam Marcina: Masz odwage i jaja żeby odpowiedzieć na moje pytanie?? Czy jak zwykle tylko na te wygodne odpowiadasz?? Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      1. Utrzymuj standard korespondencji.
      2. Już nie raz byli tacy jak Ty popisali, nikt nie zwracał uwagi i odeszli ze spuszczoną głową.
      3. To, że ktoś nie odpisuje Ci na post to nie znaczy nie ma "cię gdzieś".
      4. Zachowaj standard bloga.

      5.1 Szykuj dobrego adwokata.
      5.2 Módl się o powodzenie.

      6. Miłego wieczoru. Raportuj

      • MrT napisał(a):

        Po to jest UKE i inne instytucje żeby nie trzeba było ciągać się po sądach:) A są skuteczni! Parę e-maili ze skargą na P4 do gabinetu Anny Streżyńskiej wystarczyło żeby Play wprowadził do cenników Prepaid koszt 0801 a zaraz potem all inclusive z cenami 0801 w cenniku. Teraz koresponduję w sprawie cennika LongPlay który nadal nie ma ceny 0801. Dwa e-maile do Pani Prezes + do wiadomości marcin.gruszka@playmobile.pl i po paru miesiącach Play włączyło ACR. Tak więc ja nie chodzę po sądach. ba ja nawet nie piszę na skrzynkę UKE! Podpowiedź: Wystarczy wysłać e-mail na imię.nazwisko(szefa)@nazwa instytucji żeby ktoś zajął się problemem na poważnie a nie stosował spychologię!!! A co do Play to coraz niższe standardy widzę. Wcześniej przełączanie nadajników pomiędzy Plusem a P4 wymuszali priorytety logowania na kartach SIM co powodowało problemy z zasięgniem, potem notka SMS, potem hasło o czerwonej słuchawce marcina zamiast ACR. Potem kara za 0801 którą jak widać olali i trzeba było się upomnieć :) Raportuj

  30. Wąs w twarzy napisał(a):

    Szkoda, że z regulaminów nie wynika nic więcej niż z prezentacji z konferencji, np.:
    1. Jaka jest taryfikacja danych przed oraz po przekroczeniu limitu danych?
    2. Co dzieje się po przekroczeniu limitu?
    3. Jaki jest upload?
    4. Czy poza pakietem smsów, pkt. 9 regulaminu, można wysyłać smsy i w jakiej cenie?
    5. Można czy nie można wykonywać połączeń głosowych, a jeżeli tak to za ile?

    Regulaminy poprzedniej oferty Play Online I były bardziej precyzyjne. Poprzedni regulamin uściślał też, że z oferty można korzystać tylko na nadajnikach Play. W przypadku nowego regulaminu trzeba przeczytać komentarze na blogu rzecznika prasowego.

    Przykro to mówić, ale co by nie mówić o sieci Orżnąć, żaden z pozostałych operatorów nie ma tak jasnych regulaminów i tak przejrzystej strony internetowej jak Orżnąć, mimo usilnych prób zmiany szaty graficznej przez pozostałych, w tym Play. Raportuj

    • Wąs w twarzy napisał(a):

      Żeby było ciekawie odpowiedź na pytanie: Co dzieje się po przekroczeniu limitu?
      znajdziemy w innym dokumencie: Regulamin usługi "Nocny Transfer" w pkt. 4. ale nie określa do jakiej prędkości transmisja zostanie ograniczona. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      1. Przed- schodzi z pakietu limitu, po- jest za darmo.
      2. Prędkość spada do 32 kb/s.
      3. chyba 512 mb/s
      4. Można wysyłać smsy z Twojej aplikacji, cena 18 gr.
      5. Można 29 gr./min.

      Jeżeli chodzi o sieć. Korzystasz z sieci P4 (rozbudowanej, sprawdź zasięg na nowej mapie zasięg PLAY.

      Nikt nie jest w 100% doskonały, każdy się uczy. W szczególności taki operatora jak PLAY.
      A my tutaj jesteśmy po to by dawać obiektywne opinie na temat działalności sieci oraz sugestie. Raportuj

  31. Mr. X napisał(a):

    Nie rób tego więcej. Proszę. Raportuj

  32. jahu napisał(a):

    Ok 32 kb/s to masakra ale zauważ że rozwiązuje to problemy z pobieraniem przez smartfony danych po nocach. Jest to dobra oferta nie zwiększa rachunku. Ja u siebie w mieście mam prędkość ponad 1 Mbps rzadko kiedy spada. Raportuj

  33. electro_spiro napisał(a):

    Życie pokazało, że internet w telefonie to pomysł dobry ale niosący z sobą pewne niebezpieczeństwa czyt. duży rachunek. Oferta AI rozwiązała ten problem w dwóch zakresach. Po pierwsze zniknął podział na internet z nadajników własnych i polkomtelowskich – przecież nie każdy mieszka w zasięgu 4G. Druga sprawa to tzw lejek czyli po wyczerpaniu limitu szybkość jest ograniczana i co istotne, za transfer nadal się nie płaci. A w przypadku takich wyjątkowych sytuacji można dokupić dodatkowy pakiet transferu z normalną prędkością. I za takie rozwiązania kwestii internetu w telefonie macie u mnie dużego PLUSa ;) Raportuj

  34. Mr. X napisał(a):

    "W biznesie komórkowym najważniejsza jest szybkość. Przede wszystkim szybkość reakcji, odpowiedzi na poczynania konkurencji." Trzeci raz już to dzisiaj czytam. To próba hipnozy czy ukryty przekaz podprogowy? Raportuj

  35. ChlopakPLAY napisał(a):

    Ok Jahu. Ale 32 kb/s to nie jest All Inclusive. Zresztą nie tylko w Play. W Erze w prepaidzie za 9zł jest to samo.
    Za mną niestety ale to nie przemawia :) Raportuj

  36. Maniek napisał(a):

    I co jeszcze by się chciało w abonamenciku? Raportuj

  37. jahu napisał(a):

    Nikt ci nie karze tego brać. Ja mam Swobodny Internet 4 tylko po nadajnikach play i nie narzekam. Mam 2 Gb na miesiąc prędkość bez limitów jest ok. Raportuj

  38. Mateusz napisał(a):

    4Give me All Inclusive, now! ;)
    Raportuj

  39. MrT napisał(a):

    Teraz znowu wysyłają niezamówiony spam SMSowy pisząc jak to walczą z nieuczciwymi konkursami ja dostaję kilka tygodniowo SMSów od Play z konkursami/loteriami. Dlatego walczę z nimi przez UKE.Witamy Play w W4! A co do Odpisywania przez Marcina na komentarze na blogu – popatrz czy gdzieś odpisywał ludziom którzy mieli rację. Ja widzę że odpisuje tym wchodzącym w tyłek.

    PS. ChlopakPLAY – A ty nie masz jakiegoś wiersza dla Marcina? A może to szef Twój? Raportuj

  40. bbbb napisał(a):

    To po co tu siedzisz? leć do wszystkich świętych, liczysz, że taką gadka kogoś przestraszysz? co ona wnosi? wyjdź i nie wracaj. Raportuj

  41. bbbb napisał(a):

    to słabo czytasz.
    @ChlopakPLAY 3. jak już to kbps co by nie było:] Raportuj

  42. ChlopakPLAY napisał(a):

    oooo właśnie :) Raportuj

  43. bbbb napisał(a):

    Tu się zgodzę, sam sobie nabiłem prawie 30zł ;/ Raportuj

  44. StarRo napisał(a):

    Daj sobie spokój z poezją proszę :))) Raportuj

  45. ChlopakPLAY napisał(a):

    mi nie chodzi o prędkość. chodzi mi, że spada do 32 kb/s.
    jak masz po nadajnikach Playa to masz dobry zasięg.

    ps. właśnie możesz korzystać z tych nowych nadajników Playa rozbudowanej sieci? Chyba tak, bo to siec P4 a nie Polkomtela. Raportuj

  46. bbbb napisał(a):

    sorry, ale jesteś ślepy czy głupi?

    Pozdrawiam,
    zwykły user play dla firm. Raportuj

  47. jahu napisał(a):

    Skoro rozwiązali umowę i masz to na piśmie to ich olej niech wysyłają faktury wyłącz nr zmień sieć a jak przyjdzie wniosek z sądu że cię podali to pokażesz pismo o rozwiązaniu umowy I nic ci nie mogą zrobić. Raportuj

    • 7767590 napisał(a):

      I zrobilem tak tak w pierwszym odruchu, ale na stronie UKE zalecenia dla konsumentow sa takie zeby placic. Poniewaz nie sa to duze kwoty, wiec zaplacilem ta jedna fakture i oczywiscie zamierzam odzyskac kase razem z odsetkami ustawowymi, bedzie to lepsze niz lokata ;).
      Niestety w PL firma krzak moze wiecej szkody zrobic konsumentowi niz konsument jej. Moga wpisac na liste dluznikow i juz z zadnym telekomem nie podpiszesz umowy. Raportuj

  48. jahu napisał(a):

    Zależy od miejscowości ale u mnie stabilny upload do 1,2 Mbps. Raportuj

  49. bbbb napisał(a):

    no i ok, ma problem, nie może go rozwiązać u operatora/firmy/cokolwiek (patrząc globalnie) to idzie do instytucji nadzorującej dane podmioty i jeżeli ma racje to jest załatwione a nie jakieś żale ma chłopak nie wiadomo o co. Raportuj

    • cccccc napisał(a):

      Przeciez pisze o co!!! Szkoda tylko ze UKE nic nie zrobilo z Play po numerze z notka! Jakby to bylo Orange czy tepsa to co innego… Raportuj

  50. MrT napisał(a):

    Marcin, mógłbyś napisać że moderujesz forum za pomocą pracowników udających normalnych użytkowników a nie robić z ludzi idiotów?? Czy to też za trudne? Raportuj

  51. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Niezmiennie co do cen telefonów się zgadzam. Co do nadajników Plusa na Play Online AI, Marcin pisał, że toczą się rozmowy. Bądźmy dobrej myśli. Raportuj

  52. MrT napisał(a):

    To ty chyba jesteś ślepy! Zobacz jego opis: ChlopakPLAY has not yet written a personal description. Czyli nie pisze że jest Marcinem czy jego pracownikiem tylko udaje użytkownika bloga!!!

    Raportuj

  53. bbbb napisał(a):

    powtórzę się:
    ślepy czy po prostu głupi jesteś?

    użytkownik play dla firm
    Raportuj

  54. jahu napisał(a):

    Wiem, że negocjują aczkolwiek na razie nie ma więc jest to minusem. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      A ja Ci Jahu powiem, że ten ten powoli robi się podobny do zasięgu Plusa… Tak patrzę na mapę… hmmm… wcale nie wiem czy coś extra super się zmieni na nadajnikach Polkomtela.
      Może P4 chce lepiej zainwestować pieniądze w nadajniki niż co m-c płacić Plusowi… Jest jeszcze takie rozwiązanie. I wydaje mi się, ze to by było lepsze. Raportuj

  55. bbbb napisał(a):

    Moderatorem w pewnym sensie jest każdy z będących tu użytkowników, Ty też masz takie możliwości. Raportuj

  56. Poll napisał(a):

    Nie masz szans. Jak nie jesteś zarejestrowany to nie istniejesz i sms będą przychodziły. Raportuj

  57. bbbb napisał(a):

    Skoro jesteś tak pewny siebie to czemu jeszcze nie poszedłeś do odpowiedniej instancji? idź i zrób to, play zapłaci xxx.xxx kary i będziesz się cieszył, może jeszcze przejdziesz do innej sieci skoro tak Ci nie odpowiada?:)
    Tylko najpierw musisz mieć racje :] Raportuj

  58. Maniek napisał(a):

    Dobrze, że ostrzega.
    jak się nie podoba to zgłoś do moderacji. Raportuj

  59. MrT napisał(a):

    Na początku Play sarało się sprawiać wrażenie że mają "lepsze standardy". Jak dołączyli do W4 to wyszło szydło z worka. Uważam że nawet sarzy opowie bardziej szanuja klientów i prawo. Do tego oszukiwać czytelników własnego bloga? Wstyd Marcinie! A co do komentarza bbbb – pytałem chłopaka play czy pracuje dla play. Uczciwość nakazywałaby odpowiedzieć. Ciekawe ile dziesiąt procent komentarzy generuja tu tacy pseudo-userzy… Takie są nowe standardy moralne Play? Raportuj

  60. StarRo napisał(a):

    Nowa oferta Play bardzo mi się podoba, o jej zadach i waletach nie będę pisał bo chyba wszystko napisali poprzednicy. Prosił bym tylko żeby włodarze Play pamiętali że Play to klienci a klienci to Play.

    ps. Przydało by się obniżyć jeszcze trochę ceny smartfonów szczególnie w niższych taryfach – może na urodziny? np. promocja ograniczona czasowo – 40 % przez 14 dni od urodzin? Raportuj

    • bbbb napisał(a):

      oj by się przydało bo ceny pocisneli ostatnio ;/ czekam do urodzin na przedłużenie swojego abonamentu, chociaż skłaniam się ku ofercie bez telefonu.. no chyba, że czymś zaskoczą :D Raportuj

  61. Poll napisał(a):

    Jakie dane są łamane? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Mój bład. Przepraszam. Chodziło mi o przetwarzanie danych. Raportuj

      • MrT napisał(a):

        Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną, informację handlową uznaje się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na jej otrzymywanie, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. Warto zwrócić uwagę na postać, jaką powinna przyjąć taka zgoda. Przede wszystkim zgoda na przesyłanie informacji handlowej powinna być formą aktywnego działania odbiorcy, powinna być wyraźna i podjęta swobodnie, ze świadomością, na co jest wyrażana.
        Przepisy określają, wprost, że taka zgoda nie może być domniemana albo dorozumiana z oświadczenia woli o innej treści, stąd też nie można jej domniemywać z samego udostępnienia adresu elektronicznego, np. na stronie internetowej. Nie należy również utożsamiać uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych z uzyskaniem zgody na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną.

        Raportuj

  62. ChlopakPLAY napisał(a):

    Nie, nie jestem pracownikiem P4 :))) Raportuj

  63. Farba101 napisał(a):

    Dla mnie wprowadzenie All Iclusive jest już lekkim przegięciem. Pamietam gdy 4 lata temu przeniosłęm numer do Play i niczym "Mojżesz" wyprowadzałęm najbliższych mi braci spod jarzma W3;) Jest się inżynierem to sie liczy i liczyć się umie. A od 4 lata wyliczenia wciąż wskazują na Play. Wprowadzenie fresha jeszcze jakoś przebolałem ale wprowadzenie "stanu darmowego" był pierwszym poważnym ostrzeżeniem . Myslałem gdzie jak wygadam abonament skoro większość znajomych mam w Play? Znalazłem rozwiązanie. Zacząłem dzwonić do znajomych do których dawno się nie odzywałem a byli w innej sieci. W pracy stałem sie próżny i nie wstawałem już od biurka żeby zadzwonić ze stacjonarnego do interesantów tylko dzwoniłem z prywatnego (przecież i tak zostanie). Ciągle jednak brakowało netu. Szczególnie kiedy pojawił w moim otoczeniu nowy członek rodziny. Nie miałem siły, ochoty, checi po całym dniu zajmowania się nim wstawać wieczorem włączać laptopa i buszować jeszcze w necie. Całe szczęście były pakiety playonline 0,5gb. Więc wieczorki już w łóżeczku spedzałęm na necie w fonie. A tam wieczorki….Poranki przy kawie przed pracą, przerwa na papierosa w pracy, u lekarza, w sklepie, na spacerze……….Teraz mam to wszystko w jednym. I co będzie dalej? Aż się boję pomyśleć;)
    P.S. Pewnie kilku napisze żeby BOK poprawili. No Ok. No ale jeśli BOK już będzie super to na co Wy kur…..cze będziecie narzekać:) Raportuj

  64. MrT napisał(a):

    Ty tak na poważnie???? Ma napisane nie BOK PLAY a PLAY BOY !!!!!!!!!!!! I ty mnie pytasz ile mam lat a nie potrafisz przeczytać 2 słów? Co playboy ma do BOK-u Play????? Dlatego pytam wprost! Raportuj

  65. Poll napisał(a):

    MrT . czemu nie odpowiadasz na pytania? Raportuj

  66. Maniek napisał(a):

    Teraz to już się Tobie bbb kompletnie główce przekręciło
    Tak jesteś zmanipulowany meNdiami, że na blogu telekomunikacyjnym używasz pseudo argumentów polYtycznych.
    Odpuść sobie.
    Raportuj

    • bbbb napisał(a):

      pewnie zachowania są charakterystyczne dla danych partii politycznych np: szukanie dziury w całym :]
      Ale! masz racje, za bardzo pocisnąłem. Raportuj

  67. bbbb napisał(a):

    nie powiększałem, jego miniaturki, trochę mnie dziwiło, że tak często jedzie po różnych ofertach pleya, więc może nie jest pracownikiem(a serio myślałem, że jest.) :D
    także przyznaje Ci racje :) cieszysz się?
    Raportuj

    • MrT napisał(a):

      Pseudo jechanie po ofertach w nieistotnych punktach robi dobrą markę takiemu pracownikowi. Ja uważam za naganne takie manipulowanie czytelnikami bloga przez Marcina… Zresztą popatrz jak w ten sposób dewaluuje się moje komentarze. Napadli na mnie jak Hitler na Polskę żeby Marcin nie musiał odpisywać:) Raportuj

  68. Poll napisał(a):

    Żeby taki przepis miał zastosowanie musi być odbiorca, z nazwiska, imienia, Raportuj

  69. Maniek napisał(a):

    Mam nadzieję, bo dosyć jest politycznego badziewia dookoła. Raportuj

  70. Farba101 napisał(a):

    Dokłądnie. Reklamacji też nie można pisać bo niby kogo jest karta:) Wiec powodzenie ze skargą:) Raportuj

  71. MrT napisał(a):

    Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną, informację handlową uznaje się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na jej otrzymywanie, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. Warto zwrócić uwagę na postać, jaką powinna przyjąć taka zgoda. Przede wszystkim zgoda na przesyłanie informacji handlowej powinna być formą aktywnego działania odbiorcy, powinna być wyraźna i podjęta swobodnie, ze świadomością, na co jest wyrażana.
    Przepisy określają, wprost, że taka zgoda nie może być domniemana albo dorozumiana z oświadczenia woli o innej treści, stąd też nie można jej domniemywać z samego udostępnienia adresu elektronicznego, np. na stronie internetowej. Nie należy również utożsamiać uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych z uzyskaniem zgody na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Raportuj

  72. pemose napisał(a):

    No tak – tylko All Inclusive, All Inclusive, All Inclusive, All Inclusive a Fresh już nie liczy ! :( Czyli pytanie kiedy bedzie jakiś All Inclusive dla Fresha :) ? Raportuj

  73. bbbb napisał(a):

    ciężki przykład :D
    No to wydaje się być sprawa rozwiązana?:)
    Raportuj

  74. MrT napisał(a):

    Tak więc kupując starter Play póki co nie zostawiasz u nich pisma ze zgodą na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną jak reklamy SMS czy loterie które mimo to wysyłają. traktują więc ten model jako OPT-OUT podczas gdy litera prawa mówi o OPT-IN. Tak więc smaruje e-mail do paru instytucji na raz… Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Trzymam kciuki. Powodzenia.
      Logicznie rozumując masz rację, ale prawo w Polsce jest ……. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Też mnie oburza przyjmowanie domniemanej zgody na spam i konkursy.

        Żeby to otrzymywać powinien być podpis delikwenta lub smsowa zgodą . Chociaż w tym ostatnim znowu mogły być nadużycia. Raportuj

    • bbbb napisał(a):

      Rób co uważasz za słuszne.
      Swoja drogą zgłoś od razu też orange. Kupiłem przedwczoraj starter(potrzebowałem na szybko do tel z simlockiem) i też dostałem reklamy, których nie chciałem. i też poczułem się strasznie urażony.

      Zamiast spędzać 3 godziny na blogu, wykonałbyś telefon w 3, góra 10 min miałbyś z głowy.
      Raportuj

  75. bbbb napisał(a):

    no to poczytaj sobie wypowiedzi jego w tym i innych tematach i zobacz czy rzeczywiście w nie istotnych. Przecież wszyscy, wszystkich chcą oszukać.. człowieku nie tędy droga.. Raportuj

  76. Poll napisał(a):

    "…jeżeli odbiorca…" Nie ma odbiorcy . Odbiorcą jest kubek kawy, lodówka, dym z komina. Raportuj

  77. Poll napisał(a):

    Starter nie może żadnego pisma zostawić ze zgodą czy bez niej. Raportuj

  78. Poll napisał(a):

    Smaruj, smaruj. Nie będą się nudzić w tych paru instytucjach i zesrają się ze śmiechu. Już to komuś pisałem: lepiej siedzieć cicho i udawać idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Raportuj

  79. Maniek napisał(a):

    Kolejny durny koment chłopczyka Poll. Raportuj

  80. Poll napisał(a):

    Ale kto ten spam dostaje – imię i nazwisko podaj. Raportuj

  81. Maniek napisał(a):

    Kto dał zgodę na spam numer? Raportuj

  82. Poll napisał(a):

    Durny to jest pomysł z domniemaniem zaprzeczenia przez urządzenie elektroniczne. Raportuj

  83. bbbb napisał(a):

    podsumowując: masz problem – rozwiązuj go, w najprostszy sposób :)

    Dobranoc Panowie i Panie(?) :) Raportuj

  84. Poll napisał(a):

    Nia ma ani zgody ani niezgody. Problem nie istnieje. Żeby był spam musi go ktoś odebrać Raportuj

  85. bbbb napisał(a):

    słuchaj, no próbować może, ale niech robi to tam gdzie trzeba i w odpowiedni sposób.. Raportuj

  86. Maniek napisał(a):

    Żeby był spam ktoś go musi wysyłać. Raportuj

  87. 7767590 napisał(a):

    Nie napinaj sie tak bo ci zylka peknie ;). Moze moje dzialania spowoduja, ze ty kiedys bedziesz mial latwiej z rozstaniem sie z Playem lub merytorycznym rozpatrzeniem reklamacji. Raportuj

  88. Kamil napisał(a):

    Oferta marketingowa All Inclusive wkroczy zapewne do Play FRESH, pytanie tylko kiedy możemy się jej tam spodziewać? 2Q, 3Q, czy może 4Q 2011 roku? Raportuj

  89. maciek napisał(a):

    czesc a mi to niestety jest potrzebne wiec nigdzie o tym nie pisze a ja tu z kosnultantka gadu gadu i sie dowiedzialem ze podobno tak to jest ze upload powinien byc rowny downloadowi wiec chce ta informacje potwierdzic:) wiec jak??!! Raportuj

  90. Paweł napisał(a):

    Stary nie wiem gdzie się uczyłes prawa ale jest dokładnie odwrotnie! SPAM jest masową wiadomościa wysyłana do użytkowników. jeżeli była by wysłana do Pana Poll to nie byłby to spam. SPAMERZY wysyłaja swój SPAM do ogółu internetu / numerów SMS. Więc chłopie zupełnie straciłeś kontakt z rzeczywistością! Raportuj

  91. Daro napisał(a):

    Ja w Tak-Taku miałem ten sam dokładnie problem co MrT. DOMYŚLNIE wysyłali spam SMSowy bez mojej zgody. napisałem e-maile do UKE i co? Oczywiście miałem rację. Za parę tygodni dostałem pismo poleconym od dyrektora marketingu ERY przepraszające że to niby mieli awarię filtrów antyspamowych. Oczywiscie SMSy przestały przychodzić jak ręka odjął. Numer też nie był zarehjestrowany. Dlatego jak w Play macie ten sam problem to proponuję akcje wysyłania e-maili do UKE w tej sprawie. Niech wreszcie skończą się te bandyckie praktyki opów! Raportuj

  92. Daro napisał(a):

    Wyślij skargę do UKE, nawet anonimową z przytoczeniem treści i godziny SMSów i numerem na które przychodzą… U mnie dało rezultat! http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&amp;… Raportuj

  93. Daro napisał(a):

    Do wszytkich biadolących na domyślne właczanie SPAMU/loterii SMS przez operatorów. Wyslijcie e-mail na uke@uke.gov.pl lub wypełnijcie formularz: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&amp;… z podaniem godziny i treści SMSu, numerem telefonu i dopiskiem że nie wyrażaliście zgody na dostarczanie komunikacji marketingowej przez niego. Faktycznie zgoda na przesyłanie informacji handlowej powinna być formą aktywnego działania odbiorcy, powinna być wyraźna i podjęta swobodnie, ze świadomością, na co jest wyrażana. Jeżeli więc takiej zgody nie wyraziliście to tak jak pisałem powyżej.
    Raportuj

  94. yaatzek napisał(a):

    Bardzo wiele wnoszący komentarz. Pozazdrościć błyskotliwości i przenikliwości. Raportuj

  95. seba7 napisał(a):

    Panie Marcinie. Wszystko jest pięknie i super. Tylko jest jeden mały problem…. w moim miejscu zamieszkania nadal brak zasięgu, aby skorzystać z Play Online. A z chęcią bym z tej oferty skorzystał (nie tylko ja, znajomi też) i wyrzucił w końcu Orange, gdyż zostaje mi już chyba tylko sprawa w sądzie, aby rozwiązać mój problem z tą siecią. UKE i mediacja nic nie zdziałało. A w PLAY można takie sprawy załatwić prościej, bez pomocy UKE. Wystarczy poprosić o pomoc Pana Marcina :) Niestety rzecznik Orange nie ma takich kompetencji jak Pan. A szkoda. Tak więc jeśli tylko będzie zasięg, oferta będzie baaaaaaaaardzo dobra :) Raportuj

  96. kaz napisał(a):

    A co to jest All Inclusive?…żartowałem. Raportuj

  97. Daro napisał(a):

    Niestety nic nie da zadzwonienie do operatora jeżeli nie zarejestrowałeś numeru. Nie każdy ma ochotę / czas to robić a i operatorzy rzucaja kłody każąc przyjśc do salonu z dowodem a nie tak jak kiedyś listem… Tak więc jak zadzwonisz żeby wyłaczyli spam smsowy a ty masz niezarejestrowany numer to tego nie zrobią i tylko stracisz 1,5 zł na BOK… lepiej nieraz zdalnie ich do tego zmusić przez UKE bez wycieczek do operatora… Może pozatym ktoś inny będzie miał przez to lepiej? Raportuj

  98. MoC_elninio napisał(a):

    kolejna konferencaja będzie to się dowiemy, dzisiejsza tyczy się tylko firm ;( a szkoda….

    P.S.
    Jak często można przechodzić między operatorami ?
    Od tygodnia jestem w orange na karte czy jakoś tak, i testuje zasięg usług, jeśli nie będzie zadawalający w przeciągu 2 tygodni wracam do play fresh, pytanie czy mogę przejść tak szybko z powrotem? Chodzi mi na migracje na abonament. Raportuj

  99. jahu napisał(a):

    W zasięgu internetu z plus-a głównie chodzi o 2g bo play jeszcze nie ma w zasięgu całego terytorium polski Raportuj

  100. pawcio napisał(a):

    all inclusive to oferta przyszłości, rynek został zrewolucjonowany i reszta sieci została daleko w tyle.teraz jest play i przepaść……Play Online to już deklasacja …. Raportuj

  101. Daro napisał(a):

    Więc pewnie masz z nimi umowę o dzieło:) Ile teraz można dorobić do studiów nabijając komentarze na forach? Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      słuchaj facet o co ci chodzi bo nie bardzo rozumiem. nie będę się tłumaczył i odpowiadał na twoje proste, denne i prymitywne komentarze i pytania do mnie.

      niech Cię to nie interesuje to gdzie pracuje albo gdzie pracowałem. widać, że jesteś "świeżynka" i nie masz pojęcia co oznacza słowo blog. tutaj się komentuje posty a nie robi agencje detektywistyczną, gdzie kto pracuje.
      jak Ci się nudzi, to ściągnij gacie i ich pilnuj! albo poczytaj wcześniejsze posty to będziesz wiedział coś więcej o mnie!

      Koniec tematu! Raportuj

  102. wwwww napisał(a):

    A teraz pytanie do ChłopakaPlay i innych klakierów: macie z P4 umowę o dzieło? Ile teraz można dorobić do studiów nabijając komentarze na blogach i forach? Raportuj

  103. Paweł W napisał(a):

    Mój komentarz jest prosty jak oferta play … nic dodać nic ująć.
    Mam nadzieję że docenicie;) Pozdrawiam… Raportuj

  104. Poll napisał(a):

    Ale w tym konkre5tnym przypadku nie ma użytkownika. Teoretycznie wiadomość wisi w powietrzu skoro nikt jej nie odebrał. Raportuj

  105. Qper napisał(a):

    Czytają komentarze pod wpisami odnoszę wrażenie, że już coraz mniej są na temat, a coraz więcej to rozgrywki pomiędzy konkretnymi osobami. Już tego staram się nie czytać.

    Co do oferty powiem bardzo merytorycznie – podoba mi się :)

    Czego mi brakuje:
    – nowej oferty dla Play Online na kartę (jeżeli chodzi o prędkość to nie przekracza 1 MB – dalej blokada)
    – nowej oferty dla Fresha (w szczególności zmiany w pakietach Internetowych)

    Raportuj

  106. Poll napisał(a):

    Nie pracuje u gruchy. Mam 41 lat, doskonałą pracę i nie muszę nigdzie dorabiać. Czy każdy wg ciebie kto nie opluwa Play jest jego pracownikiem? Raportuj

  107. Poll napisał(a):

    Bzdura, nic to nie da bo nic dać nie może. Inaczej każdy mógłby każdemu zablokować/odblokować przysyłanie wiadomości. Raportuj

  108. MoC_elninio napisał(a):

    Mo brakuje oferty Play Online na karte aby była dłuższa tak za 50zł na 90 dni było by idealnie albo dłuzej oczywiście te 2/4GB na 90 dni by mi wystarczyło w zupełności. Chciało by się mieć te 2MB/s ;) biorąc realną prędkość było by wtedy gdzieś z 1MB/s Raportuj

  109. Poll napisał(a):

    …a oni Wam odpowiedzą: a skąd mamy wiedzieć czy to pana/pani telefon? A może chce pan/pani zrobić kawał znajomemu. Raportuj

  110. Poll napisał(a):

    Czasami namolnym się po prostu przytakuje. Jak maja się użerać z tłumokami to wolą sami zrezygnować z tego z czego nie musieli. Raportuj

  111. Jacek napisał(a):

    o której godzinie poznamy szczegóły Raportuj

  112. kill649 napisał(a):

    Kal by się czytało to by się wiedziało. O 10:15 zaczyna się konferencja. Pytanie czy Pan Marcin zabiera golarkę ze sobą :-) Raportuj

  113. PlayPlay napisał(a):

    Komentarze moderowane są przez jedną osobę.

    Nie możesz zakładać, że każdy, kto mówi coś pozytywnego nt. Play jest pracownikiem. Mamy 5 mln klientów i poważnie – większość jest zadowolona z usług :-)
    Cieszy nas, gdy oprócz wylewania żali zdarzy się czasem jakaś pozytywna opinia :-) Raportuj

  114. ktos napisał(a):

    to nie miejsce na politykę..
    kasuję komentarz Raportuj

  115. MoC_elninio napisał(a):

    Nie ma transmisji na żywo ;] Raportuj

  116. ChlopakPLAY napisał(a):

    wiesz do czego służy blog? do komentowania a zadawania pytań typu "kogo to obchodzi"!
    Te posty są na użytkowników i klientów czy dla pracowników? Właśnie. Gdyby nie były m.in. dla mnie bym ich nie komentował! Raportuj

  117. ChlopakPLAY napisał(a):

    ale ja nie powiedziałem, że jest to tragiczna, najgorsza i nie ma już najgorszej oferty. blog jest dla użytkowników j.w. aby komentowali ofertę. To, że mnie ona nie przekonuje nie oznacza, że innych nie przekona. Każdy ma swój gust i inne potrzeby. Raportuj

  118. ChlopakPLAY napisał(a):

    hej. nie jestem pracownikiem, tylko użytkownikiem, więc nie wiem wszystkiego :))
    musisz skontaktować się z obsługa klienta… albo napisz maila na ok@pomocplay.pl wtedy udzielą Ci pisemnej odpowiedzi :) Raportuj

    • maciek napisał(a):

      ta formulke powielana przez wielu i nic z niej nie wynikajaca bez urazy ale sobie to odpuszcze tylko chcialem uzyska cinfo w tej sprawie bo kazdy chu na swoj stroj gada i nic sie nie powtarza dlatego oczekuje jakiegos konkretu:) Raportuj

  119. sdvgfsdfbgdfg napisał(a):

    Mylisz się. Wiadomości nie blokują. SPAM którzy sami wysyłaja tak! Raportuj

  120. ChlopakPLAY napisał(a):

    zadaj konkretne pytanie. a ja jak będę znał na nie odpowiedź to odpowiem Ci konkretnie i wyczerpująco. Raportuj

  121. Adam KA napisał(a):

    Jeszcze nieco ponad rok temu, gdy podpisywałem kolejną umowę z ofertą "Swobodny Internet 2" pomyślałem: "próbują wstrzelić się w niszę". Rzeczywiście, niewiele osób potrzebowało dostępu do Internetu w telefonie. Później przyszedł stan darmowy (mam, przedłużałem kolejną umowę). Teraz jest All Inclusive. Niby wszystko OK. Ale tylko pozornie. Nie do końca pasuje mi ta oferta, choćby ze względu na pakiety internetowe. Z mojego punktu widzenia pakiet 1GB jest trochę mały. W obecnej taryfie mam 2GB, które w całości wykorzystuję w telefonie – tak, tak… mam danożernego HTC Desire HD. Często muszę wykupować dodatkowy pakiet.
    A w skrócie:
    PLUSY:
    – stan darmowy All incl.
    – nielimitowany dostęp do Fb, NK
    – atrakcyjne ceny smartphonów
    – możliwość korzystania z Internetu, niezależnie od tego, czy jestem w zasięgu sieci Play, czy w roamingu krajowym.
    MINUSY (jest tylko jeden):
    – ZA MAŁA PACZKA DANYCH (1GB)

    Ale nie od razu Rzym zbudowano, więc liczę na udoskonalenie tej świetnej oferty. Raportuj

  122. Sylwia Bohucka napisał(a):

    Dla mnie oferta rewelacja. Sama przeskoczyła na All Inclusive i jestem z tego mega zadowolona. Mam zawsze pod ręką facebooka i maile. Nie musze szukać kafejek żeby mieć w każdym miejscu w Polsce internet. Takiej taryfy mi trzeba było. Raportuj

  123. Dejmian napisał(a):

    Co ja myślę o tej koncepcji? Uważam że tak właśnie powinno być, że rozmowy w sieci są za darmo, a internet bez ograniczeń i zawsze i wszędzie. Tak powinna wyglądać szanująca sie sieć telekomunikacyjna. Raportuj

  124. Wąsy w twarzy napisał(a):

    @ChlopakPLAY : Dzięki, ale takie rzeczy wolałbym wiedzieć z regulaminu/cennika, który jest oficjalnym dokumentem regulującym umowę między klientem a usługodawcą.
    Mogę wierzyć tobie na słowo, ale co z tego? Przecież to nie zostało uregulowane przez firmę w regulaminie, więc Play może wciskać mi kity. Raportuj

  125. Wąsy w twarzy napisał(a):

    Po (chyba) dwóch latach na rynku (właściwie to ponad 4 lata, biorąc pod uwagę przygotowania przed wejściem na rynek), Play powinien wiedzieć jakich błędów nie popełniać w regulaminach i szkoleniach pracowników.

    Tekst: "Nikt nie jest w 100% doskonały, każdy się uczy. W szczególności taki operatora jak PLAY" w połączeniu z tym znajdującym się w regulaminach, bodajże "prawo do błędów w druku zastrzeżone", ośmiesza firmę.
    Czy Play nie stać na prawników i doradców? Kto układa i zatwierdza oferty? Kto zatwierdza i wypuszcza regulaminy? Czy problemem jest porównać stary i nowy regulamin i cennik i zobaczyć, jakich informacji brakuje w jednym względem drugiego?

    Play ma zastraszająco dużo wpadek, o czym donoszą ludzie na blogu i forach telekomunikacyjnych. Jak tak dalej pójdzie, Play będzie musiał wydać niemałe pieniądze na kampanię wizerunkową, PRowskie działania mające na celu poprawę nadszarpniętego wizerunku sieci, jak swego czasu robiło Orżnąć oraz TP. Raportuj

  126. jacwis11 napisał(a):

    w telefonie czym mierzysz predkosc? jakim programem? Raportuj

  127. […] Pytaliśmy niedawno o Wasze zdanie na temat koncepcji ofert All Inclusive. Pośród wielu komentarzy nie mających kompletnie związku z tematem znalazło się też kilka takich, które postanowiliśmy nagrodzić. […]Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty