GOL sprawdził Play Online All Inclusive w Warszawie

Udostępnij

Obiecaliśmy, że przyspieszymy i z testów przeprowadzonych przez gsmonline.pl wynika, że idzie to w dobrym kierunku.

To wyniki jednego z testów przeprowadzonych przez redakcję. Inne znajdziecie tutaj.

Przypomnę, że testowano nowe plany taryfowe PLAY ONLINE All Inclusive.

Ten sam portal opublikował tydzień wcześniej wyniki testów przeprowadzonych przez Erę w Warszawie. Jak to zwykle bywa w naszej branży ich wyniki dosyć szybko się zdezaktualizowały. My nie będziemy pokazywać Wam wyników naszych testów bo nikt nie potraktuje ich poważnie.

To co ważne, to nasza strategia która nie zakłada wyścigów na szybkość na papierze. Chcemy dostarczyć Wam solidny dostęp do mobilnego netu w możliwie największym zasięgu. Patrząc na wyniki testów przeprowadzonych choćby przez Erę widać jak dużo brakuje do spełnienia często powtarzanej w mediach obietnicy 42 Mbps w HSPA+ DC. Wolimy dostarczać 70/80% tego co obiecujemy niż 10/15% jak robią to inni. Nie mamy zamiaru zmieniać tej strategii.

PS: Jak zapewne pamiętacie tydzień temu, właśnie na GOLu opublikowano bardzo dużą część informacji dotyczących nowej oferty PLAY Online All Inclusive. Pomimo naszych próśb, podpisywanych zobowiązań do zachowania tajemnicy służbowej zawsze znajdzie się ktoś, kto z niezrozumiałych dla mnie powodów, postanawia zepsuć całą zabawę. Niestety nie wiem kim jest ten gwiazdor i wiem, że nawet wysoka nagroda nie pomoże w jego namierzeniu. Szkoda, że niektórzy nie rozumieją, że w ten sposób niszczą ciężką pracę masy osób, że szkodzą nie tylko sobie, ale również wszystkim koleżankom i kolegom w punktach sprzedaży. Musimy niestety wrócić do wersji szkoleniowych z X,Y,Z w ważnych pozycjach. Szkoda, ale nie ma wyjścia.

Zobacz więcej

141 KOMENTARZE

  1. albo po prostu jak po staremu dzień przed nową ofertą. wysyłać info.

    mnie ciekawi, jak się nazywała nowa oferta POAI w wersji roboczej. było już Play Fast, było Kongo, California, Sajgon… a POAI? mam nadzieję, że to nie jest tajemnica :>

  2. Upload na testach wyszedł nie za bogato. Ciekawe jakim modemem sprawdzali ale wygląda na to że chyba e1820 lub innym obsługującym HSPA+.
    Play chcąc mieć na prawdę dobre jakościowo łącza powinien zrobić siatkę testerów w całej Polsce którzy sprawdzali by stan na każdym nadajniku i przekazywali by je do techników. A przykładem jest nadajnik na Hotelu Beskid który po ostatnim zgłoszeniu zaczął wreszcie poprawnie funkcjonować.

  3. po co mi jakieś TESTY ? zamówiłem sobie PLAY ONLINE99 na 12 M dla posiadaczy m. po 5 dniach od obowiązywania oferty i dostałem odpowiedż z Playa ……………System negatywnie zweryfikował zamówienie, dlatego nie zrealizujemy go. System nie podaje nam powodu negatywnej weryfikacji ….. ( bez komentarza ESHOP nie wie dlaczego odrzucił )
    Bałagan , przez pierwsze 2 dni inne ceny w necie inne w eshopie – PLAY kolejny raz pokazał że funduje nam PROWIZORKI nieprzygotowane oferty , i robi nas w balona każąc ! płacić extra 1 zł za aktywacje i 8 zł za jakiś chory zbyteczny pakiet 300 smsów takie chwyty są poniżej pasa …. to że Play jest tani nie oznacza że musi z nas robić debili

    • no właśnie to mówiłem Marcinowi, że są źle przygotowani do wprowadzenia oferty. Takie podstawy jak ceny abonamentów, opisy usług powinny być zrobione na ostatni guzik.
      Ps. Właśnie mnie dziwi to jak system nie może powiedzieć dlaczego negatywnie zweryfikował zamówienie. Przy umowie możesz albo złe podać dane, albo jesteś gdzieś zadłużony. Nie wiem właśnie o co chodzi, ponieważ zamawiałem karty za 1zł i to samo miałem.

      • Ja też kiedyś chciałem kupić Eshop aktywację i system mnie odrzucił, nie wiem dlaczego, ale już 2 raz nie próbowałem, szkoda mi było czasu. Nie chcą mnie jako klienta – cóż poradzić inni chcą.

  4. era do 42??!! jak juz t-mobile sie za nia wezmie to do 2012 podobno maja trwac prace zeby ta predkosc podwoic to jest cos:) a co w zwiazku z tym iz pracuja nad ustawa dot gwarancji predkosci w 90% ferowanej przez operatorow to bedzie wyzwanie jak sie nie wywiaza to bedzie mozna rozwiazywac umowe bez ponoszenia zadnych kosztow ale to tak jak mowie dopiero pracuja nad tym wiec zobaczymy jk to sie rozwinie
    pozdrawiam

  5. Marcinie – przeciez salony dostaly informacje o nowej ofercie bardzo pozno! Na GOL informacja pojawiła się już 24.02 – trzeba szukac przecieku wyzej…

    • Specjalnie robią przecieki wcześniej żeby sprawdzić reakcję ludzi na nową ofertę i wprowadzić ewentualne zmiany. A tak ponad to to oferta jest niedopracowana a regulaminy niedoprecyzowane .

    • We czwartek rozpoczeliśmy proces szkoleń. pełna prezentacja znalazła się w bazie wiedzy. Ta właśnie prezentacja trafiła do redakcji.

  6. ja dziś mam wysyłka 0,13 a odbiór 0.28MB Puławska 15 (Centrum Finansowe Puławska i siedziba Banku PKO BP), gratulacje u mnie 4G że aż czuje tę moc… :) na modemie mam HSPA. Ale na pewno mam "uszkodzony modem".

  7. Nie chcę krytykować ale mieszkam w większym mieście na Śląsku (Dąbrowa Górnicza) i wyniki tak piękne nie są. w zasadzie na iPhone prędkość oscyluje w okolicy 1 MB i też mierzyłem w różnych lokalizacjach i przy pełnym zasięgu.

  8. No ale czy 4mbit to powód żeby się chwalić że to rewulacja? że 4G? Naprawde nie widzicie ze sie ośmieszacie? Przeciez takie prędkości są dostępne w Polsce i całej Europie od dłuugich lat. Jasne ze czasem działaja lepiej, czasem gorzej ale…. w tym akurat nie jesteście lepsi ;] U was też raz dziala lepiej raz gorzej.
    TYM sie mozna chwalic: .

    To jest aż przykre…. Tak wiem wiem jeszcze nie macie zasobów radiowych na LTE. Ale dla mnie nazywanie rewolucją czegoś totalnie normalnego (ot zwykłe zwiekszenie zasiegu dzieki 900mhz) jest żałosne.

  9. Taka prędkość jest nawet w większości nieosiągalna dla internetów stacjonarnych, wiec ośmieszasz tutaj siebie porównując Play do germańców.

    • Czepiam sie nazewnictwa. Nie mogą zaoferować tyle co germańcy to niehc nie nazywaja tego 4g ;] Po prostu boli mnie to niesamowicie ze polskie 4G jest "gorsze"… Juz lepiej pozostac przy starym nazewnictwie

  10. Ciekawe co bardziej niszczy pracę Twoich kolegów – przeciek czy niedoinformowanie sprzedających nt. oferty ktorą chcą kupić potencjalni klienci. Nie zauważyłem gwałtownych ruchów u konkurencji z kontrofertami natomiast przeczytałem sporo komentarzy zniechęconych klientów chcących kupić usługi w dniu ich obowiązywania. No chyba, że miałeś na myśli formę ich ogłaszania i triumfalne pochody hostes z tabelkami. To rzeczywiście można tak oceniać. Tylko czy o to w działalności uslugosprzedacy chodzi ? Czy to raczej pielęgnowanie formy bez należytej dbałości o treść ?

  11. ten przeciek był kontrolowany. transakcja wymienna pokazecie ładne wyniki testu predkosci netu a my za to powiemy jaka bedzie nowa oferta. przeciez GOL ostatnio słabo sie starał 0 ciekawych newsów a teraz raptem zdobył oferte z przecieku , test predkosci zrobił dziwna sprawa

  12. u mnie jest download 3 a upload 1MB/s także jest nieźle od 2 tygodni. Jednakże sygnał GSM to tragedia, jak mam starszy telefon bez UMTS-a to nie jest tak różowo jeśli chodzi o zasięg. Nadajnik 300m w linii prostej od mojego domu.

    Chodz jest jeszcze jedno miejsce w mojej okolicy gdzie gdyby powstał nadajnik dużo osób by brało Play online na 100% bo ani tp ani inne sieci nie docierają ;) A play by miał jakoo jedyny szanse.

  13. Jaracie się byle czym!A może tak przeszkolić ekipę Obsługi Klienta bo od 3 dni dowiaduję się jak wskoczyć na All Inc. MAX45 i każdy inaczej oferuje o przedłużeniu umowy też ten sam dylemat mają!

    • nowa oferta w stosunku do mojej to pod każdym względem nieporozumienie. Mam za 35 złotych 5GB.
      Czyli z Twojej wypowiedzi wynika, że już lepiej mieć nie będę niż mam. O teraz mam 4G (down 0,31, up 0,16)- S Z A C U N. Na modemie HSPA+. Ech.. Przynajmniej uczciwa wypowiedź rzecznika., że bez nowej oferty to na drzewo mam iść.

      • Chodzi o to, ze wyższe prędkości dostępne są tylko w nowych taryfach.
        Zdajemy sobie sprawę, że ten zasięg i prędkości nie są jeszcze idealne. Ale proszę wierz mi – codziennie nad polepszeniem tego stanu pracują setki osób. Niestety czasem drobne (dla klienta) zmiany wymagają wielkich nakładów finansowych i wielu procesów, przez które trzeba przebrnąć.
        M.in. dlatego oferujemy 7-dniowy okres testowy na usługi Play Online, żeby każdy mógł sprawdzić czy w jego lokalizacji wszystko działa jak należy.

        • powiem Ci Marcin, że ten test to też nie jest wporządku… Popatrz mieszkam teraz w Gdyni… na razie internet mam. nie wiem co sie stanie za pare lat… moze bede chcial miec internet gdzie indziej… i juz nie moge testowac poniewaz raz juz z tego skorzystalem… a na prawde jest bardzo duzo klientowi. np. raz testowal, internetu nie bylo, teraz zasieg sie pojawil no i klient chce sprawdzic jak bedzie to chodzilo… i nie moze poniewaz juz raz testowal…
          moze by tak dopracowac promocje sprawdz i kup, oczywiscie tak zeby nie bylo duzo naduzyc by ludzie non stop testowali… zreszta klienci modem oddaja… nie lepiej wpr.mozliwosc wielorazowego testowania ale zrobic tak ze na star nie jest caly limit np 10GB tyko np. 100mb za 5zł… jezeli klient sie zdecyduje… dzwoni do bok zeby limit zostal przywrocony i automatycznie umowa jest na czas nie okresolny… jezeli skonczy mu sie 100mb to wtetdy zrezygnuje i odda…. na pewno nie bedzie naduzyc poniewaz za 9zł nikt nie bedzie chcial 100mb i nie bedzie wiele razy korzystal z internetu…
          albo druga opcja testowania m-cznie… caly abonament, caly limit i po m-cu decyduje…

  14. Czy jest jakis modem expresscard [nie musi byc w ofercie play, moge kupic samodzielnie', ktory wspolpracuje z tym playowym 4G?

  15. Po wycieku danych z Departamentu Obrony USA wprowadzili tam skuteczne jak na razie procedury antyleakowe. Wystarczy skopiować i wdrożyć ;-)

  16. Test predkosci internetu ze stolicy z serwerami w tym samym miescie jest troche malo miarodajny.

    Co do ostatniego akapitu – cry me a river – dzieki bogu za takich ludzi jak oni – moze przynajmniej ktos sie nie wkopal z abonamentem przed promocja, bo na blogu pojawia sie grafika o konferencji z fioletowym glutem, bez tytulu i wez sie czlowieku domyslaj co Play zaprezentuje tym razem. I tak przez ta Wasza "zabawe" ktos kupi abonament na dwa lata w przeddzien (czy kilka dni przed – nie wazne) ogloszeniem nowej oferty i moze sobie pomarzyc o podobnej ofercie przez nastepne 2-3 lata. Jeszcze zebyscie oferowali sensowny sposob migracji – jak niektorzy (nie mowie niestety o polskim rynku) – podpisales umowe i tydzien czy dwa pozniej sie ona zmienila – nie ma sprawy, zmienimy ja. A tak czlowiek bierze wysoki abonament, za tydzien okazuje sie, ze Play wypuszcza opcje AI dla jego uslugi i moze podpisac aneks – jezeli zrezygnuje ze wszystkich profitow i zgodzi sie placic jeszcze wiecej. No ale co tam – wazne, zeby Play nie mial zepsutej "zabawy".
    Pisales Marcinie ostatnio ze teraz jestescie juz czescia wielkiej 4-ki, ale sie nie zmienicie – wydaje mi sie ze to juz za nami. Nie moge sie oprzec wrazeniu, ze kiedys komunikacja miedzy Wami (Toba) a klientami na blogu byla inna. Chociazby pod wzgledem wiedzy o ofertach (i tych planowanych) – nierzadko czlowiek wiedzial cos wiecej, niz sprzedawca w salonie. A teraz blog pozostaje tylko konsumowanie tresci w stylu "dodalismy ten i ten telefon do oferty", "taka i taka gazeta nas pochwalila", "oto nowy cennik telefonow, ktory mozesz dostac w salonie".

  17. @Jarek
    świetnym przykladem hamstwa w play i hamstwa samego prowadzacego bloga byl wpis ktory mial sluzyc zadawaniu pytan i uzyskiwaniu odpowiedzi. Okazalo sie jednak ze play nie postarał się, a sam rzecznik nie wywiązał się ze swoich zobowiązań – zwyczajnie olał klientów sieci. Świadczy to o tym, ze ten blog nie ma takiej wartosci jaka mial kiedys, teraz sluzy on tylko w celu budowania falszywej propagandy play

  18. play w swoim dzialaniu jest o wiele gorszy niz w3.
    Dla play nie liczy się zadna dlugofalowa wspolpraca z klientem, a jedynie jego pozyskanie.
    Play buduje chwilowa pozytywna opinie [swiadomie] po to aby klienta naciagnac…a potem klient jest pozostawiany sam sobie, operator ma gdzies swoich klientow, czego przykladem jest wlasnie stosunek dla klienta wlasnego, fatalne oferty przedluzeniowe, gorsze warunki migracji i unowoczesnianie warunow technicznych tylko dla nowych klientow.
    Jeszcze zobaczycie jak za rok – dwa lata, wzrosnie ilosc klientow uciekajacych z play. Kto wie, moze juz jest taki wskaznik, ale play maskuje go kupujac masowo startery innych sieci i przenoszac do siebie?

    • Fatalne warunki utrzymaniowe? Ciekawe dlaczego przechodzą do play klienci np z 8 letnim stażem u innych opow. Jakie oni mają warunki? W play dostajesz dodatkowe minuty na zawsze i dodatkowo minuty na okres promocyjny. Telefony niektóre też są tańsze. Więc czego ty się czepiasz?

      • Każdy ma prawo mieć własne zdanie. A Klienci może i do Play przechodzą ale jak raz i drugi zetkną sie z BOK-iem Playa to wierz mi zmieniają zdanie.

  19. Ok, cieszę się że sieć przyśpieszyła. Przejście z LP Internet 29 na AllIncMax 45 bezproblemowe. Osiągi niezłe – https://speedtest.net/android/35369344.png
    Przy połączeniu z siecią Play, Moto Milestone cały czas utrzymuje HSPA, pożerając baterię w zastraszającym tempie. Gdy ustalę sieć Plusa ręcznie, a nie używam internetu, grzecznie schodzi do UMTS. Skąd taka różnica?

  20. JerzyG · 14 godzin temu
    Odnośnie mojego pytania wyżej,
    Trzech (3) konsultantów stwierdziło że przejdzie z Play online 10GB za 45zł na Play 69 za cenę 59zł miesięcznie!
    Do końca trwania mojej obecnej umowy!
    Jeśli tak nie będzie i o karzę się że przyjdzie mi Płacić 99zł miesięcznie to złoże reklamacje gdyż BOK wprowadziło mnie w błąd!
    Jako dowód zarządzam odsłuchania tych nagrywanych rozmów o których zawsze informują przed rozmową!

  21. · 1 dnia temu
    Czy w Play Online 10GB za 45 zł (dla stałych abonentów) zwiększona zostanie prędkość z 1Mb/s do 2Mb/s (ewentualnie 4Mb/s) automatycznie, czy trzeba koniecznie zmieniać taryfę na nową??

    • a po co Ci 10Gb za 45zł dla abonentów, jak masz za 49zł 12 Gb, 2 mb/s, umowa taka i nowy modem 4G ???

  22. JerzyG · 1 dnia temu
    Posiadam Play Online 10GB z promocją RePlay Online Extra z upustem 2 (12) na 12 miesięcy tak pisze na Aneksie do Umowy oraz Własny Modem, umowa kończy się w Listopadzie 2011r.

    Pytanie: Na jaką nową taryfę mogę się przenieść i który regulamin będzie mnie obowiązywał!

    Play Online All Inclusive ?
    Play Online All Inclusive dla Abonamentów ?
    Play Online All Inclusive dla Posiadaczy Modemów ?

    Regulamin Oferty Promocyjnej Migracja na Ofertę Play Online II?
    Czy
    Regulamin Oferty Promocyjnej RePlay Online Ekstra na 12 miesięcy?

    I jak to jest z „Nocny Transfer” ponieważ w regulaminie darmowy jest tylko w taryfie Online All Inclusive 99 !

    Proszę o odpowiedź bo kolejni konsultanci twierdzą co innego.
    Dziękuję

    • oferta "Play Online All Inclusive…." jest dostępna dla nowych Abonentów.
      Natomiast jeżeli dokonujesz przejścia na nową ofertę PO All Inclusive ze starego PO obowiązywał go bedzie Regulamin Oferty Promocyjnej "Migracja na Ofertę Play Online II" (tam też masz określone zasady z jakiej taryfy na jaką możesz przejść. W niższych abonamentach nie otrzymujesz usługi Nocny Transfer bezpłatnie, chyba że weźmiesz PO 99 wtedy będzie ona bezpłatna

  23. · 1 dnia temu
    Hmm przepraszam za drobną złośliwość, ale czy mylę się twierdząc, iż obiecano nam na tym blogu odpowiedź na wszystkie pytania??
    Bo tak naprawdę w dalszym ciągu jest wiele niejasności, a nie ma odpowiedzi sumujących wszelkie zgłoszone wątpliwości.
    Tym bardziej mnie to interesuje, ponieważ sam zgłaszałem wyżej swoje wątpliwości i ….. częściowo uzyskałem odpowiedzi (patrz. rabat i jego utrata przy migracji – chociaż piszący regulamin nie wszytko przewidzieli – piszę to bez złośliwości, bo np. do tej pory nie ustosunkowano się do mojej konkretnej sytuacji gdzie rabat jest wynikiem korekty faktury).
    Postulat: zebrać i ustosunkować się syntetycznie do zgłaszanych problemów.
    Pozdrawiam

  24. Asia · 2 dni temu
    a ja przy przedłużaniu umowy dostałam inną umowę do podpisania niż mi przedstawiono (miało być 50% przez 12 miesięcy a jest 100%), od 4 miesięcy płacę 2 razy więcej niż miałam i zero odpowiedzi po kilku pismach, telefonach i wizytach w salonach, czy mam się czuć oszukana?

    • Zosia. Idź na salonu sprzedaży Play. Niech zrobią zgłoszenie dotyczące zmiany taryfy. Na pewno Ci zmienią na tą którą chciałaś, nawet jak było to 6 m-cy temu :))
      Idź, grzecznie przedstaw sytuacji, oni dokonają zmiany i już najprawdopodobniej od następnego okresu będziesz miała swoja umowę. Sam wiem, że może czasem zdarzyć się pomyłka, ale można ją bez problemu załatwić. Możesz nawet poprosić o rekompensatę za błąd konsultanta. Dodatkowy pakiet smsów albo minut zawsze się przyda :)

  25. tomasz · 2 dni temu
    A tak a'propo pojawiających się pytań odnośnie Online z tabletem/netbookiem/ipadem:
    Czy Play w niedługim czasie dokona zmiany ofert, na oferty All exlusive (pakiety, transfer nocny, ceny), ponieważ analizując sobie ofertę konkurencji, a w szczególności Plusa gdzie pakiet 20 GB kosztuje 110 zł transfer nocny do 9.00 – 0 zł i netbook 149 zł porównując z PO Box 99 cena za net 99zł bez transferu nocnego pakiet 15 GB (kwestia zasięgu i prędkości), to oferta Play nie wypada konkurencyjnie. Dodam, iż istnieje możliwość dla klientów plusa otrzymać pakiet 25 GB (a mam taką możliwość) co daje nam różnicę nawet 10 GB za 10 zł więcej.
    Aby rozwiać wątpliwości: nie faworyzuję żadnego Opa i nie twierdzę, że ten jest Be, a ten cacy, tylko patrzę w miarę pragmatycznie odnośnie ceny i tego co za to się dostaje.
    Pozdrawiam

  26. ja jakoś daleko od serwera jestem oddalony i 3MB/s wyciągam, nie ma to znaczenia…

    P.S.
    Netia IMO ma ciekawą oferte, jak sie z nimi podpisuje umowe na 12 miesiecy tel stac+internet internet mobilny na infrastrukturze play 2GB lub 4GB z możliwością przejścia pakietów na nastepny miesiąc. Usługę można testować za darmo przez 30 dni. Ważne jest to ze nie trzeba podpisywać umowy na tel i internet w netii jest to samodzielna usługa w tym wypadku na 24 miesiące.

  27. · 2 dni temu
    Czy planujecie wprowadzić tańszy internet w ofercie mix i abonament to znaczy xxx minut plus yy GB internetu w pakiecie, a nie w postaci dodatkowych usług, a jeśli nie to czy pakiety będą tańsze czy utrzymają cenę?

  28. marekk · 3 dni temu
    Jedna WIELKA ŻENADA regulaminy migracji są tak skonstruowane, że nikt nic z tego nie wie – nawet w Play nie wiedzą :)))) Dzwoniłem przed chwilą do BOK z prostym pytaniem na jaką ofertę mogę migrować ze "starego PO" i jaka kwota zobowiązania będzie. Poczekałem sobie parę minut na linii (konsultantka się naradzała) po czym uzyskałem odpowiedź, że te taryfy jeszcze nie działają i trzeba poczekać kilka dni bo na razie w BOK nic nie wiedzą o migracji, zapytałem czy dzisiaj 01 kwietnia czy jednak 01 marca i "ukłoniłem" się grzecznie. ŻENADA chyba dam sobie spokój z tą migracją, skończy się umowa "wyemigruje" z 3 aktywacjami gdzieś indziej – pozdrawiam

    • W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej zmiany oferty można dokonać na zasadach opisanych
      ponizej:
      a) Zmiany dotychczasowej oferty wskazanej w pkt 1 na Ofertę Play Online 39 może dokonać
      Abonent, który zawarł Umowę w ramach:
      Oferty Play Online 2GB lub Oferty Promocyjnej Play Online dla Abonentów z Ofertą Play Online
      5 GB.
      b) Zmiany dotychczasowej oferty wskazanej w pkt. 1 powyżej na Ofertę Play Online 49 może
      dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach:
      Oferty Play Online 2GB, Play Online 5GB, Oferty Promocyjnej Play Online dla Abonentów z
      Ofertą Play Online 5 GB lub Play Online 10GB.

      • c) Zmiany dotychczasowej oferty wskazanej w pkt. 1 powyżej na Ofertę Play Online 69 może
        dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach:
        Oferty Play Online 2GB, Play Online 5GB, Oferty Promocyjnej Play Online dla Abonentów z
        Ofertą Play Online 5 GB lub Play Online 10GB.
        d) Zmiany dotychczasowej oferty wskazanej w pkt. 1 powyżej na Ofertę Play Online 99 może
        dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach:
        Oferty Play Online 2GB, Play Online 5GB, Play Online 10GB, Oferty Promocyjnej Play Online
        dla Abonentów z Ofertą Play Online 5 GB lub Play Online 10 GB ,oraz Play Online Box 5GB.

    • Zapomniałeś zmienić nicku. Pamiętaj: jak logujesz się na "zosia" piszesz o sobie jak o kobiecie. Premii nie będzie.

  29. · 3 dni temu
    W jakim zasięgu działać będzie nowy Play Online All Inclusive? Tylko sieć własna czy również w zasięgu sieci Plus (roaming krajowy)?

  30. Marcin Mizura · 3 dni temu
    A co z ofertą Play Online Box 35G? Na co można z niej migrować? Prędkość 1 Mbs w tej ofercie jest strasznie niesprawie

  31. · 3 dni temu
    Witam krótkie pytania
    1. Zmiana abonamentu play online (oferta dla abo za 45 zł 10GB) na wyższą taryfę w okresie zastrzeżonym – czy opłata np za ofertę playonline 99 wyniesie 59 zł (jak dla abonentów) czy 79 zł
    2 czy zmiana na wyższy abonament ogranicza w jakikolwiek sposób zakres ofert PlayOnline All Inclusive
    3. czy zmiana abonamentu wydłuża okres zastrzeżony?
    4. czy w moim konkretnym przypadku, gdzie uzyskałem ulgę w wysokości połowy abonamentu tytułem uznanej reklamacji za zawyżoną opłatę na kolejne 3 okresy rozliczeniowe ulga ta przepadnie po zmianie taryfy? jeżeli tak to w jaki sposób można zmienić abonament i nie tracić ulgi z tytułu uznanej reklamacji?
    pozdrawiam
    tomasz

  32. Chłopak Playowski · 3 dni temu
    Nie no ja nie rozumiem tego. Mam Play Online 10Gb za 45zł (taryfa pracownicza, taka sama na dla abonentów) na co mogę zmienić? Jestem abonentem również ponieważ mam tel na abonament.
    Czy mogę skorzystać z nowej promocji w taryfie play online 49zł za 39zł + 10 za opcje nocną. czy mogę skorzystać z play online 69zł za 49zł + 10zł za pakiet nocny.
    A najlepiej. Chcę płacić max 50zł i na co mogę przejść :))

    • jeżeli chodzi o odpowiedzi. to można migrować bez żadnego problemu ale nie ma się zniżek 10zł przy online 49zł, 20zł przy online 69 i tak samo w 99 :), umowa się nie przedłuża.

      ja już, mam internet taki jaki chciałem. na to pytanie już nie muszą odpowiadać.

      Zosia a Ty daj sobie na wstrzymanie! Nie nawidzę nadgorliwości! Napisz wszystko w jednym poście i tyle. Źle się wszystko czyta jak jest tego bardzo dużo!!!

    • i kilka testow bo jestem maniakiem speedtesta 4G z takim samym zasiegiem widac jak skryzpi i trzeszczy to cos nowa taryfa bez limitów X oznaczaja NIEDOPSZCZALNE STANY

  33. Zosia przestań – jeden link by starczył, przekopiowanie tego, co było 2 czy 3 wpisy temu nic nie da…

  34. Do tego co było poprawa 400% a czeka was jeszcze 500% i wtedy możecie się chwalić bo jak na razie nie ma czym chyba ze zasiegiem ;)

    • Pewnie nie zostanie. Jakby któreś z tych pytań padło na konferencji to powinniśmy już o tym wiedzieć :-]

  35. sranie w banie testowanie o 12 w dzien… niech zrobia testy miedzy 18 a 22 jak ludzie siedza na netcie po pracy :) wtedy max speed = 10kb/s fenkju pleju

  36. Witam Serdecznie,
    korzystając z okazji, że temat Play Online jest poruszany..odświeżyliście ofertę Play Online, a czy macie zamiar zrobic cos z Play Online BOX?

    • Mam do Ciebie pytanie. Czy dokładnie przeczytałeś wszystkie komentarze? Na tym poście już zadawane było kilkakrotnie i w poprzednich również.
      Nikt na pytanie Ci nie odpowie ponieważ jest to tajemnica służbowa.

  37. 10kbps moze nie, ale zwykle w granicach 1,5Mbps.

    Choc u mnie 0 – niestety mam dosc ciekawa sytuacje.
    O ile na zewnatrz budynku mam zasieg HSPA i predkosc faktycznie rozwija te 1,5Mbps, to w domu zasiegu brak. Jest to o tyle zabawne, ze mam tez internet w orange, nadajnik jest na tym samym budynku co play i spokojnie mi wyciąga 4,5Mbps..
    nie uzywam internetu mobilnego w domu ale sam fakt braku zasiegu powoduje ze telefony ktore mam w play poprostu staja sie w domu bezuzyteczne:(
    Zastanawiam sie czy by nie zlozyc reklamacji w BOK.
    Jest sens?

    • Nie ma. To że nadajnik od orange jest w tym samym miejscu nie znaczy, że na pewno łaczy cię do niego. Orange może mieć nadajnik jeszcze gdzieś indziej w okolicy i do niego się łączysz. Nie wiem w czym mieszkasz, ale jak w bloku, gdzieś w środkowej klatce i najdłuższa oś budynku celuje w nadajnik, to nie ma bata: zasięgu w środku mieć nie będziesz, za dużo ścian po drodze.

  38. no Marcin wiesz, że tak jest :) ddlukowi na swojego bloga przesyłają komunikaty SalesSupport konsultanci z Zabrza… Nawet nie mogą edytować tylko czasem czysty komunikat przesyłają, nie wiedzą czym to skutkuje :))

  39. Skoro ludziom którzy robią nadajnik nie chce się go sprawdzać to play musi wymyślić jakiś inny sposób.

    • no właśnie, wiesz co też mnie to dziwi… taniej by ich chyba to wyniosło… nie wiem. a może mają specjalne systemy, że nie muszą jechać w miejsce nadajnika a wiedzą jaka jest aktualnie prędkość…

  40. Masz rację aczkolwiek nie do końca. Sam testowałem Erę i Play które mają nadajniki w tych samych miejscach. Hotel Beskid i Wiśniowieckiego MPEC. Jeśli chodzi o Erę sygnał był bardzo słaby jedna dwie kreski max a play ma trzy – cztery a czasami pięć kresek z Hotelu Beskid. Natomiast sytuacja odwrotna jest z nadajnikiem na Wiśniowieckiego gdy Era go uruchomiła był z niego zasięg full cały czas a play miał błędy konfiguracyjne dopiero od jakiegoś czasu raz na jakiś czas przejdzie mi pod ten nadajnik i wtedy ma 3 kreski ale przebija go Beskid.
    Więc też zależy od operatora i konfiguracji nadajnika jak oni to podzielą.
    Muszę się zgodzić co do kwestii takiej że jak mieszkasz w środku bloku a nadajnik jest z boku to będziesz miał bardzo słaby zasięg.
    Dodam także że jest różnica czy jest to 3g czy 2g bo w przypadku 2g play to z tymi nadajnikami jest sprawa tak jak z erą w przypadku 3g.

  41. Ja sam pisałem ciągle skargi na jeden nadajnik który koło mnie stoi. Jak wyśrubowali prędkość kiedyś pewnego ranka sprawdzając prędkość gały mi na wierzch wyszły było 5,5 Mbps dl i 1,2 up moje zgłoszenia przyniosły rezultat. Ale tak jak mówisz osoba która konfiguruje nadajnik powinna go sprawdzać w różnych godzinach dnia i pod różnymi obciążeniami. Dlatego sądzę że oni tego nie sprawdzają. Dwa zgłoszenia musiałem pisać aby wreszcie poprawili pierwszy raz zaraz po odpaleniu nadajnika a w lutym drugi raz. W miedzy czasie pisałem wielokrotnie do play4you2 on to przekazywał technikom oni olewali jak napisałem oficjalne zgłoszenie na play24 wtedy poprawili mi ten nadajnik.

  42. TO POKAZUJE jedno – jeden wielki bajzel w PLAY – też zadałem kilka pytań – ZERO ODPOWIEDZI …… ja proponuje niech PLAY wprowadzi tą ofertę w PRIMA APRILIS wtedy bedziemy mogli ich wytłumaczyć , szkoda że PRIMA APRILIS trwa od 1 marca – nikt nic nie wie , ceny w eshopie byly inne niż skany z konferencji , zamówienie usługi to 5 dniach odpowiedż – błąd ……………………. słowem jeden WIELKI SYF na dodatek niespodzianki + 1zł aktywacja + 8zł pakiet sms ( nie wiem po co ) ……………………………………. I JEDNA PRAWDA wydaje mi się że pytania zadawane przez nas są przez nich wykorzystywane bo dają im materiał do zmiany w regulaminach – to co my chcemy taniej oni za chwile nasze " kombinacje " wykorzystują w regulaminach przeciw nam – i to jest cały blog – a ja po negatywnych opiniach mam o dziwo co chwile rozłaczajacy sie internet ………. to podziekowanie za OPINIE ?

  43. Kilka testów robionych o tej samej porze niewiele mówi o jakości usługi. Bardziej wiarygodny byłby test łącza w ciągu doby w odstępach godzinnych.

  44. az 20% polaczen mialo ping powyzej…. 1000 ms !!! to katastrofalny ping przecież, gdyby max bywalo do 200 ms to by bylo dosc ok, ale ponad 1000 ms :o

  45. A ja mam pytanie do Pana Marcina, czy są planowane jakieś nowe pakiety we Freshu, które zniosą podział na nadajniki Play i Plusa? Bo przy handoverze jest to trochę uciążliwe.
    Czy jedyną opcją na korzystanie z internetu w telefonie bez oglądania się na nadajnik jest przejście na ofertę OI? We Freshu nie planujecie czegoś podobnego?

  46. Czy ktoś coś wspominał o tym że po zgłoszeniu przekaźnik w końcu zaczął chodzić jak trzeba ???
    HA HA HA doby żart. Ja od 5 miesięcy zgłaszam i zgłaszam że macie problem z przesyłem na dzień dzisiejszy to 0,24 Mb/s ufffff to jest dopiero EDGE made in HSPA+ ;) i tak prawie 5 miesięcy, a wy uparcie twierdzicie że winny jest klient ale w końcu przyznaliście mi rację że macie problem z przekaźnikiem, jednak martwi mnie fakt że nie wiecie kiedy usuniecie tą przypadłość.

    Mało tego świadomie w tej lokalizacji sprzedajecie klientom internet mamiąc ich że przesył jest taki jak w ulotkach !!!!, to chyba lekka przesada ?

    Panie Marcinie, radzę dokładnie poznać specyfikę i jakość swoich przekaźników a nie siać propagandę.

  47. . no to niestety nie zmiescicie sie w 90% co widac po tescie bedzie play reklama nowa jakosc w 4G 2mega max hehe

  48. Niech ktoś mądry mnie uświadomi czym się różni HSDPA od HSPA, bo chyba plaj mnie w jajo zrobił. Przedłużyłem umowę i zamieniłem PO 45 na nową PO 49 za 39 bez modemu ponieważ pan z salonu play wytłumaczył, ze E 156G bedzie śmigać do 2MB/s. Niestety nie śmiga a na mapce pokazuje, ze mój Sosnowiec jest w zasięgu 2100 hspa+. Gdy dzwoniłem do BOK dostałem 2 informacje, że bedzie 2M od 1 kwietnia i dwie, że e 1565G nie bedzie mi dawać takiej prędkości.Powiedzcie OCB.

    • Jak to o co? MASZ CHLOPIE ALBO SLABY ZASIEG ALBO NADAJNIK LEZY NA LOPATKACH w play hsdpa-hspa-hspa+ rozni sie tylko pingiem w HSDPA bedzie okolo 1200 w gore Hspa 55 a HSPA+ podobnie do HSPA niezaleznie jaki masz modem to wiecej nie wycisniesz hehe

  49. tak chodzi klientom ;) reklamującym play pracownikom śmiga 3 – 5 Mb/s
    ja jestem klientem mam w Kołobrzegu tak jak Ty
    … niestety

    • Nie jestem pracownikiem Play i jedyny związek z nimi mam poprzez internet który u mnie na wsi daje mi 3-5Mb/s.

  50. PO CO marzecie te komentarze …. i tak nikt na nie nie odpowiada -……………….tylko z pewnością zespół ekspercki Wasze uwagi wkrótce obróci przeciw nam – bo to co my zauważymy cennego – jest dla nich kolejnym strzałem by zamiescic to w regulaminie przyszłym przeciwko nam ………………………….więc szkoda słów – PLAY jest owszem tani i ale i ma NAJGORSZY SERWIS , a BOK woła o pomstę do nieba

  51. TEST w godzinach 22-23 Gryfice, zachodniopomorskie , speedtest.net

    46.113.30.922011-03-05 21:12GMT4,790,3862Warsaw0
    46.113.30.922011-03-05 21:12GMT3,350,3863Warsaw0
    46.113.30.922011-03-05 21:13GMT5,090,3864Warsaw0
    46.113.30.922011-03-05 21:14GMT3,70,3862Warsaw0

  52. Xyz, nie wprowadzaj ludzi w błąd!
    HSPA+(HSDPA+ oraz HSUPA) różni się od HSPA (HSDPA – odbiór oraz HSUPA – wysyłanie) przede wszystkim modulacją (QAM64 zamiast QAM16). Dzięki temu w sprzyjających warunkach możliwe jest osiągnięcie blisko trzykrotnie większych transferów. Przykładowo jak masz modem E156G i w godzinach szczytu osiągasz 0,5Mb/s to z nowym modemem masz szanse nawet na 1,5Mb/s.

    Niestety taki znawca jak xyz wprowadził ciebie w błąd :(. Niektórym wydaje się, że jak limit prędkości łącza w warstwie sieci wynosi 1Mb/s to do niczego nie przyda się im modem, który potrafi się szybciej komunikować w warstwie łącza i fizycznej. Nic bardziej mylnego. Przy transmisji w warunkach wysycenia łącza radiowego twoja transmisja trwa tylko część sekundy. Wykorzystując ją lepiej (wyższa modulacja) można osiągnąć lepszy transfer. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie zbyt dużo zakłóceń (wyższa modulacja jest bardziej na nie wrażliwa) oraz przyłącza stacji bazowej i sieć szkieletowa operatora poradzi sobie z wyższym obciążeniem.

  53. tylko tyle dalem rade zrobic bo po pracy padniety byłem , dziś jest niedziela i mam średnio 3,80 – do 4,80 sciagajac flashgetem ….. PS : maksymalny wynik na speedtest.net to 6,50 :-)

  54. niezle u mnie 7 max wartosc , PS: zauwazylem chodzac po mieszkaniu ze majac 3 kreski zasiegu to predkosc 1,5 -2,5 , a 4-5 kresek do juz 3,5 w gore :-)

  55. Myślałem że moderuje się tylko wpisy obraźliwe tp. a tu niespodzianka. Kasuje się także te które pokazują prawdziwy i rzeczywisty przesył w siec Play ;). Wczoraj umieściłem ten wpis i był widoczny a dziś wyparował heh. Gratulacje Panie Marcinie !!!!!!

  56. No właśnie. Wasz prezes od prawie roku obiecuje przyspieszenie w PLAY ONLINE a ja ciągle mam 1 Mb/s. Gdzie jest to przyspieszenie? W październiku zeszłego roku wziąłem nową aktywację licząc na to, że w końcu dotrzyma słowa. Niestety zamiast zwiększenia prędkości zrobiliście nowe taryfy olewając aktualnych klientów i moim zdaniem nie dotrzymując słowa.Jakby tego było mało poszedłem wczoraj do salonu PLAY zapytać o możliwość migracji na nowe taryfy i tam okazało się, że muszę być co najmniej 12 miesięcy po podpisaniu umowy, żeby móc migrować.Tylko po co mam migrować gdy mi się kończy umowa? Sprzedawca dał mi przykład, że np. gdybym zawarł umowę na abonament 29zł i chciał przed upływem 12 miesięcy zmienić na 59zł to PLAY na tym by stracił bo połączenia są tańsze.Szczerze Wam powiem, że nie rozumiem tej "logiki".A może ludzie pracujący w PLAY są dobierani ze specjalnych szkół a nie ze zwykłych, pospolitych szkół średnich?

  57. Kilka dni temu skorzystałem z oferty Replay Online, teraz mam RePlay Online 99 za 59zł z modemem Huawei E1820 transfer powinien być 4 Mb/s a ja wciąż mam max 1 Mb/s jak w starej taryfie, dodam że jestem w zasięgu sieci HSPA+, czy to jest normalne czy coś co powinienem zrobić aby móc korzystać z tych 4 Mb/s? Jeśli tak ma pozostać to nie chcę płacić za nie pełną ofertę!

  58. Mam to samo. Problem zgłaszany do BOK. Wg nich wszystko jest ok a prędkość nadal ograniczana jest do 1mbps. Jedynie jeden konsultant stwierdził ze to zapewne przez to, ze nie wszystkie zmiany techniczne zostały wprowadzone i zgłosił sprawę do działu technicznego. Czekam na rezultaty

  59. Do ranka dzisiejszego dnia skłonny byłem , a nawet przekonany ,że warto polecać Wasze usługi moim znajomym i rodzinie. Rozczarowanie nadeszło w najmniej spodziewany sposób i tak jakby od niechcenia co może świadczyć ,że ogólnie klienta to Wy macie w dupie!! Niby sprawa drobna wysyłanie MMS. Zajmuje mi to kolejny tydzień i budzi we mnie dziką furię!Ile dni , tygodni , a może miesięcy można konfigurować telefon , aby działał w zakresie przewidzianym umową!!!!Odsyłanie mnie w trakcie płaconych przeze mnie rozmów do waszego biura obsługi do producenta telefonu – zakupionego zresztą w firmowym salonie to naplucie mi w gębę jako klientowi.Porady typu "niech pan poszuka w Google jakieś rozwiązanie problemu " to kpina w żywe oczy.Ten stan rzeczy z jakim zderzyłem się dzisiaj otrzeźwił mój stosunek do Waszej firmy!!!Blaga i olewanie klienta- to tyle za tą fioletową kluską, mimo ,że miało być tak fajnie!!! W zasadzie można mi odciąć i SMSy i rozmowy i odesłać mnie do budki telefonicznej dowolnej sieci!!!Byle Wam zapłacę abonament!!!Bo zaksięgowanie wpłaty to wszystko na co można liczyć!!!

    • Ale o co konkretnie prosisz? O parametry konfiguracyjne czy o wytłumaczenie jak skonfigurować twój konkretny telefon?
      Na to pierwsze nie powinno być problemu z odpowiedzią, a na to drugie niemal nikt tak od ręki tobie nie odpowie.

      Poza tym nieco dziwne, że automatyczna konfiguracja poprzez SMS z sieci Play twojego telefonu nie zadziałała. Jaki masz ten sprzęt?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości