Tako rzecze rzecznik Play

Który telefon z katalogu PLAY będzie hitem wiosny?

Który telefon będzie hitem wiosny?

Loading ... Loading ...

Komentarze

  1. Znowu kusicie, abym wymienił leciwego HTC Hero ;) pozdrawiam. Oddalem głos na Samsunga Galaxy S II. Pozdrawiam. Raportuj

  2. mk13 napisał(a):

    a Ktory dacie w przyzwoitej cenie? Raportuj

  3. grzegorz napisał(a):

    ten który będzie w ludzkiej cenie…czyli żaden:) hitem będzie telefon który można wziąć za kwotę w przedziale 1-99 zł i najkorzystniej sprzedać, żeby zakupić jakiś fajny telefon za normalną cenę( najprawdopodobniej jeden z wymienionych). Raportuj

  4. Kamilza napisał(a):

    Motorola Gleam, jako następca słynnej V3 jeżeli będzie w przyzwoitej cenie w niskich abonamentach będzie niewątpliwie hitem… Raportuj

  5. krzysiek_kili napisał(a):

    Jako dość obeznany w tych sprawach, skromnie napiszę tak:

    Galaxy S II będzie się sprzedawał ze względu na dobre imię swojego poprzednika (mnie osobiście ten telefon nie zachwyca).

    Wildfire S – jeśli nie będzie w wygórowanej cenie to będzie to kolejny hit sprzedaży.

    Desire S, Incredible S – ten pierwszy będzie schodził, ale nie w takim błyskawicznym tempie, ten drugi raczej średnio, ze względu na brak sprzedaży pierwszej generacji Incredible w Polsce.

    Sony Ericsson Xperia Arc – myślę, że ma dość spore szanse na rynku przez nietypowy kształt i generalnie wiele usprawnień w stosunku do X10.

    LG Swift 2X, Swift Black – strasznie żałuję, że firma ta nie ma dobrej opinii na rynku (choć i ja sam się na niej zawiodłem), ale widać, że skoro wypuszczają taki sprzęt to w końcu poszli po rozum do głowy. Chciałbym, żeby telefon sam się wybronił i by przez dobre recenzje LG odzyskała zaufanie klientów jeśli chodzi o jakość wykonania i ogólne parametry telefonów. Generalnie ten drugi będzie mniej popularny od pierwszego.

    Sony Ericsson Xperia PLAY – czyli wielka niewiadoma. Jestem nastawiony sceptycznie do tego modelu. No, ale jako zupełnie nowy koncept zobaczymy czy przypadnie ludziom do gustu… Jak już tu jesteśmy to nie myśleliście o Xperii Pro jako konkurencji dla Desire Z?

    Galaxy Ace – uboższy odpowiednik Galaxy S – taki komentarz jest w zupełności wystarczający…

    Motorola Gleam – coś, czym mnie zaskoczyliście. Fani (a raczej fanki) klapek i Ci, których V3 uległa zniszczeniu już się cieszą. Telefon nadal bez praktycznie niczego (z 2Mpix aparatem, słabą baterią, bez WiFi) choć z drugiej strony nie to się liczy. Design nadal jest wyjątkowy i elegancki. Przynajmniej fani muzyki (choć na pewno nie audiofile) się ucieszą – radio FM z RDS, karty microSD i złącze jack 3,5mm powinny ich zadowolić.

    Dziękuję za uwagę, troszkę się rozpisałem – ale w końcu tym się zajmuję od niepamiętnych czasów ;) Raportuj

  6. MoC_elninio napisał(a):

    Patrząc na ofertę play dość dobrze współpracują z SE więc podejrzewam że modele z "stajni" SE bądą w przystępnej cenie. Mowa tutaj o modelu Neo oraz Pro. Arc byćmoże będzie OK ale cena nie powaka :/ Dzisiaj oglądałe SE mini pro i dość fajnie sie prezentował. Gdyby SE Pro pojawił się w przeciągu miesiaca pewnie ten model bym wybrał, jednakże SE powiedział zę dopiero w maju czerwcu :/ więc za późno.

    P.S.
    Nie widzę żadnych telefonów więc nie mogę zagłosować :/ Raportuj

    • Farba101 napisał(a):

      Ja uważam, że właśnie z SE Play najgorzej wspólpracuje. Chciałem wrócić do SE ale np cenia X10 czy satio była zaporowa. Ale licze na Play. Umowa mi się kończy w czerwcu wiec mamnadzieję, że pojawi się Neo. Powinien byc w przystępnej cenie a jakoś strasznie nie odbiega od innych.
      Moim zdaniem hitem będzie jednak HTC Wildfire S lub Samsung Galaxy Ace.
      Dla mnie takie ankiety są trochę zakłamane bo ludzie nie głosują zwykle na to co będą mieli i na co ich stać ale na to co chcieliby mieć:) Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Tyle że Xperii Pro na razie nie ma w katalogu, ani w innych zapowiedziach ;) Raportuj

  7. piotr napisał(a):

    Zdecydowanie ! samsung galaxy s2 !!!! Raportuj

  8. MoC_elninio napisał(a):

    Ja liczę że specjalnie dla blogerów tego wątku będą specjalne ceny ;P

    P.S.
    Głosowałem na SE Arc bądź to Samsung Galaxy S II. Kwestia ceny. Raportuj

  9. mk13 napisał(a):

    Pewnie masz racje patrzac realnie na polityke PLAY w tym wzgledzie :P Raczej zwykle sklepy beda mogly sie pochwalic konkurencyjniejsza cenami. PLAY mozna podziekowac za przywoita oferte bez telefonu. To coraz bardziej sensowna alternatywa! Raportuj

    • Bojan1989 napisał(a):

      ja podczas przedluzania abo w sierpniu(chociaz jeszcze na 100% nie jestem zdecydowany czy zostane tutaj, bo w sieci na e jest za niecale 10zl internetu do oporu z tego co widzialem) prawdopodobnie wezme milestone'a za 750zl, na alledrogo jest w okolicach 1k, wiec jeszcze znosnie Raportuj

  10. Darek napisał(a):

    Oczywiście numer 1 to SAMSUNG GALAXY S II i9100. Ten sprzęcik to wg mnie najlepszy smartfon świata! ;-) mam Galaxy S z Androidem 2.3.3 i jestem baaardzo zadowolony. Bez wahania przesiądę się na Galaxy S II. Tylko pytanie kiedy będzie w PLAY? Już w kwietniu?? Pozdrawiam Raportuj

  11. adam napisał(a):

    mysle ze desire s( powinien byc w przyzwoitej cenie bo to tylko facelift desire) i samsung galaxy s( bo powinien staniec po wprowadzeniu s2). Niekwestionowanym liderem bylby s2 gdyby byl w dobrej cenie do maks 500 zl przy abo all max115 ale po ostatnich krokach play watpie by tak sie stalo – ceny zamiast spadac rosna – wystarczy popatrzec na podwyzke samsunga galaxy s w taryfie lp 99 399zl, a przy abo all max 115 600zl. Raportuj

    • Konrad Osman napisał(a):

      Dobry żart :D Galaxy S II w przedsprzedaży w UK miał ceny odpowiednio 510 i 590 funtów za 16 i 32gb. Więc cena 500zł przy abo 115 zupełnie się operatorowi nie bedzie kalkulowała, bo po 2 latach abonamentu zysk z niego nie był by wielki,. Popatrzcie najpierw ile te telefony kosztują w detalu a potem marudźcie na ceny. Raportuj

  12. tl111 napisał(a):

    A który będzie za 1 pln ? Żaden ? No to nie ma tu hitu … Raportuj

  13. tw11 napisał(a):

    wszystko zależy od ceny ale stawiam na Motorolę Gleam. Sam na nią czekam! Raportuj

  14. odchodzi4 napisał(a):

    hitem wiosny będzie telefon taki który będzie dostępny w salonach i będzie w niskiej cenie .
    Raportuj

  15. mk13 napisał(a):

    I chyba jako jedyny z wymienionych bedzie pewnie w bardzo korzystnych cenach. Dlatego ze to jedyny TELEFON wsrod smartfonow :D Raportuj

  16. Farba101 napisał(a):

    A właśnie Marcinie. Może troszkę uszczypliwości:) Rok temu tez ogłosiłeś jakis konkurs na telefon wiosny. Może pora na rozwiązanie?:) Raportuj

  17. ChlopakPLAY napisał(a):

    I co mówiłem, że Play sobie wczoraj zarobił na klientach!!! Zrobiłem zgłoszenie ponieważ wczoraj była awaria każdy dzwonił do BOK Play a wina była po Playa. Dlaczego mam płacić 1zł za każde połączenie, które mnie nawet nie połączy z konsultantem?! W ten sposób PLAY pojechał na całej! Jeżeli wiedzieli, że mają większy problem trzeba było nie włączać infolini aby klienci nie płacili pieniędzy! To było celowo zaplanowane! Pieniędzy nie odzyskam! Straciłem je na nic i dostałem taką odpowiedź:

    "ozumiem jednak Pańskie niezadowolenie, jednakże nie możemy zwrócić
    kosztu 2 złotych, jednak w zamian za to proponuję Panu 5 minut do
    wszystkich sieci w ramach rekompensaty, które będzie Pan mógł
    wykorzystać w wybranym okresie rozliczeniowym. Jeżeli zgadza się Pan na
    takie rozwiązanie, proszę o zgłoszenie zwrotne ze zgodą na aktywację
    pakietu minut. W odpowiedzi proszę o powołanie się na numer powyzszego
    zgłoszeia."

    Proszę bardzo, 5 min. mi zaproponowali. KOMPROMITACJA NA MAXA!!!

    Play przegiął. Nie polecam tej sieci nikomu! Dla mnie było to celowe i tyle! Operator sobie ponaciągał osoby za 1 zł i teraz tego nie odda!

    Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      5 minut rekompensaty??? Toć ja na zajfonie w ciągu pół godziny, albo jak ktoś do mnie zadzwoni na 10 minut z innej sieci, dostanę tyle samo, albo i więcej – i to bez łachy Raportuj

    • Kamilza napisał(a):

      Czyli, że jak… Napisałeś zgłoszenie, uwzględnili Twoje roszczenia, dają Ci w ramach rekompensaty 5 min do wszystkich (koszt ok 1,5 zł) a Ty mówisz, że to kompromitacja? Raportuj

    • kill649 napisał(a):

      Mi dawali kiedyś 20 minut, potem 10 i pod koniec też 5 :-) Zgłoś się do urzędu ochrony konsumentów i zobaczysz jak szybko dostaniesz korektę do faktury. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      ChłopakPLAY, Chciałbym Ci zwrócić uwagę że w Cenniku nie ma podziału na: połączenie z OK – zasadne – bezpłatne. połączenie z OK niezasadne – 1 zł. Dzwoniąc na *500 wiesz że płacisz za nie 1 zł, a do wyboru przecież masz rówież inne formy kontaktu z OK. Raportuj

      • wroc napisał(a):

        A powinno być. Do BOK nie dzwoni się, aby poplotkować, tylko żeby: zgłosić problem, dokonać zmian na koncie, albo uzyskać informację. Jeśli nic z tych rzeczy nie miało miejsca, to konsultant powinien oddzwonić, albo operator powinien zwracać koszt połączenia (co innego, gdy jakiś dzieciak dzwoni tam dla zabawy). Raportuj

        • wroc napisał(a):

          Jeszcze jedno: warto zapamiętać, że (póki co) pierwsze 29 sekund połączenia z numerami *500, *502, 790500500, 790502502 z sieci telekomunikacyjnej P4 jest bezpłatne.

          Sprawdzone doświadczalnie. Raportuj

          • xyz napisał(a):

            kurde napisałem taki długi komentarz i nikł… Moim zdaniem te dzwonienie do BOKu i pytanie jaka dzisiaj pogoda to jakiś zabobon. Powinno się zmienić regulamin(bądź cokolwiek innego co warunknuje prace konsultanta) aby mógł zerwać rozmowę gdy ktoś robi sobie jaja. Czytałem też że konsultanci nie rozłączają się bo dostaną niską ocene od klienta. Ja w orange po zakończeniu rozmowy nie miałem możliwości oceny. A pozatym rozmowy(chyba, przynajmniej w orange) są nagrywane więc jest się czym bronić. No i wtedy robimy darmowy BOK i wszyscy są szczęśliwi. Raportuj

  18. ChlopakPLAY napisał(a):

    dokładnie! Raportuj

  19. miodowar napisał(a):

    Wg. mnie to będzie wildfire S, ponieważ jest tani, tzn. mam nadzieje, że będzie, tak jak jego poprzednik, taki smartfon, doskonała jakość wykończenia i do tego poprawione wady, a mianowicie jedna główna wada – wyświetlacz o niskiej rozdzielczości, ziarnistość po prostu boli na starym modelu, w nowym to wyeliminowano, czyli mamy niemalże idealny smartfon w przystępnej cenie, aha, żeby nie było,że jestem fanbojem, to powiem, że teraz używam SGS. Raportuj

  20. madhunt3r napisał(a):

    Za Samsunga Galaxy S dałem 399 w abo, aby Galaxy S II była w korzystnej cenie, bo obecnie pierwsza generacja podrożała znacznie u Was. Licze na Was. Raportuj

  21. ChlopakPLAY napisał(a):

    nie chce ich 5 minut! ja straciłem 2zł oni mi dali 1,5 zł Kpina. Nie chce ich 5 minut, ja chce żeby tylko nie robili ludzi w koniea. Jeżeli mają większą awarie na całą Polskę nie klient się nie łączy z infolinią jak ma problem ponieważ pobieranę są opłaty a do połączenia z klientem nie dochodzi!

    Ja dostałęm 5 minut rekompensaty, myślę że wczoraj było o wiele, wiele więcej klientów którym pobrało więcej pieniędzy wystarczy popatrzeć na wczorajsze komentarze! Inni pewnie, nie złożyli skragi i Play sobie zarobił!

    Ja i moi znajomi którzy mają po kilkanaście abonamentów w Play zraziliśmy się do tej sieci.
    Tylko skończą się nam umowy to Play starci z minimum 50 aktywacji! Dalej tak róbcie! Raportuj

  22. ChlopakPLAY napisał(a):

    a nie? oni pobrali 2 zł. niech mi oddadzą 2 zł a nie chce ich 5 min, za ok. 1,5 zł!
    takie sytuacje są nagminne! Raportuj

  23. Karlos20 napisał(a):

    Kamilza – ale to utrata 2 zł, powinni zwrócić ten koszt jak leży wina po ich stronie, a nie walić jakieś 5 minut, które nabije sobie równie dobrze dzwoniąc z zajfona, i innych voipów Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      oczywiście, że tak 2zł x 5 mln klientów… coś jeszcze mogę powiedzieć? Niech chociaż raz w roku zrobią tak z każdym klientem…
      Taka opłata nie powinna być pobierana i koniec kropka! Nie połączy się z konsultantem nie ma opłaty! Raportuj

      • wroc napisał(a):

        Dokładnie. Również nie powinno się płacić, jeśli konsultant rzuci słuchawką. A to się zdarza, gdy jakiś problem ich przerasta.

        PLAY ma niezły biznes na BOKu! Raportuj

        • ChlopakPLAY napisał(a):

          za to ze konsultant sie rozlaczy nie oddadzą ci pieniedzy. ja raz podczas jednego problemu starcilem ok 5zł… "halo, halo, halo" i koniec. malo tego za 5 razy jak sie polaczylem bylem wtym samym miejscu

          Uwaga PlayLizesy "nie intersuje mnie to ze siec jest obciążona i polaczenie zrywa" – nie trzeb zakaldac sieci jak sie nie mao tym pojecia! Raportuj

  24. Kamilza napisał(a):

    To idź do innego operatora jak Ci się skończy umowa. Zobaczysz jak tam kasę oddają. Dostałeś rekompensatę ale dalej będziesz siał ferment na forum jaki to Play zły. Straciłeś dosłownie 50 gr… Po prostu budżet rodziny poszedł się walić… Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Z tych 5 minut, to nawet na BOK nie może zadzwonić, aby coś wynegocjować ;-)
      Powinni mu oddać 2zł jako doładowanie konta głównego (w mixturze/fresh) lub zrobić korektę faktury (abonament), ale tego ostatniego oni nie potrafią zrobić!

      A inni operatorzy (np. Orange) w takiej sprawie dokonują korekty faktury. Wiem to z własnego doświadczenia.
      A Play zawsze w minutach oddaje, bo to dla nich żaden koszt (tyle, że mi zwykle dawali 20 lub 30). Raportuj

      • ChlopakPLAY napisał(a):

        dokładnie tak! masz racje!
        po co mi te 5zł? aktywuje się efakturę i mam 30 minut! po pół roku zrezugnuje na m-c i potem znów bede miał! Ja nie chce minut, ponieważ mam je w abonamencie. Nie chce teraz płacić fv 53 zł tylko 49zł za abonament i tyle! Gdybym chciał sobie z kimś pogadać to mam 5 kart gdzie mam co 3 m-ce po 60zł za friko z MNP fresha!

        ja rządam zwrotu pieniedzy które wydałem nie na moje widzimi się tylko w związku z tym iż to Play miał problemy nie ja! Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      ja straciłem 2 zł a nie 50 gr. za 2 zł nie udzielono mi informacji mało tego raz nie połączyłem się z konsultantem i nie mam 1 zł. ja wolę 1zł dać na fundacje TVN a nie PLAYowi! Tam może komuś pomogą, może nie! Nie dam na pewno takim którzy mnie wyzyskują i tyle!

      Nie pisz moja droga tutaj ze 50 gr to malo po pomnoz sobie to ile klientow jest w Play i wtetdy zobaczyc czy nie fajna suma! Ja juz w tym roku na takich praktykach Play stracilem m.in. 100zł Raportuj

  25. ChlopakPLAY napisał(a):

    dolicz jeszcze jakoś obsługi i załatwiania spraw to pomyślisz że wolałbyś dać biednemu bo i tak nic się nie dowiesz…
    ja robiłem zgłoszenie poprzez maila. daje tylko haslo i nr teleofnu. niech sami je wprowadzaja itp.
    no ale skoro wczoraj nie mialem internetu to nie moglem zrobic poprzez internet wiec zadzwonile, stracilem, nic sie nie dowiedzialem! Raportuj

  26. MoC_elninio napisał(a):

    Odbiegając od tematyki telefonó a wracając do wiosny, zasięg play online miał się powiekszyć do końca marca, jak wchodzę w zakłądkę zasięg i porónuje ją z tym że pokrycie do 31.03.2011 ma być ponad 50% to coś nie pasuje…. CHyba że nie została zaktualizowana strefa zasięgu play? Raportuj

  27. Kamilza napisał(a):

    "nie trzeb zakaldac sieci jak sie nie mao tym pojecia!" – za to Ty masz największe na całym świecie. Wiesz wszystko o wszechwiedzący. Tak samo Twoja wyliczanka 2 zł x 5 mln klientów świadczy o Twoim pojęciu prowadzenia biznesu. Już widzę te 5 mln osób łączących się z BOK-iem w tym samym momencie… Rada dla Ciebie… Zaciągnij kredyt, poszukaj inwestorów i załóż własną sieć. Za 6 lat pogadamy… Raportuj

  28. Prezes napisał(a):

    Poco to pytańie, play wynajmuje zawsze agencje która bada rynek- więdzą jakie jest zapotrzebowanie na dany model i ile da sie sprzedać, mają wszystko wykalkulowane 'wilk' jest syty, owca niestety nie bo ceny są wysokie telefonów branych na abonament- wiadomo operator bieże z 300000 tysiecy danych modeli od producenta wiec cene ma wynegocjowaną znakomitą,a sprzedają dużo drożej,trochu może na + ta oferta all inclusive. Raportuj

  29. Playowy? napisał(a):

    Zapytam także odbiegając od tematu – kiedy zmiany w mixturze? Raportuj

  30. Prezes napisał(a):

    DziśJużMineło 8dni odkądMam play i z pocztą dalej lipa.
    dzwoni ktoś domnie słyszy że dostane wiadomość mms/em zostawia-ja wiadomosci niedostaje, wbijam *111*144*3# Pisze poczta mms nieaktywna,przekierowania mam na 790200200,bok mnie olało,a dzwoniąc na *200 slysze nadal tu system poczty gł.wprowadz nr użytkownika któremu chcesz zostawic wiad. lub swój i wybierz # wbijam swój i#-slysze wybranyNr.nieistnieje,morze rzecznik coś powie na ten PROBLEM? Raportuj

  31. pat napisał(a):

    Przepraszam że pisze tu ale mam ważne pytanie. Czy ktoś próbowal grac na grze Battlefield BC2 na internetcie z play? Dajcie znać bo zastanawiam sie czy warto brac Online. Pozdrawiam Raportuj

  32. kill649 napisał(a):

    I tutaj jesteś w błędzie. W każdej sieci oddają kasę lub proponują bonus jakiegoś. Zachowanie Play w tym wypadku jest mocno poniżej, szczególnie że ja poszedłem z nimi jeszcze dalej i dostałem pismo że doszło do połączenia i oni nie muszą mi nic zwracać. Są inne instytuacje by wytłumaczyć w tym momencie jakiemuś gówniarzowy który pisał taką bzdurę że jest w mocnym błędzie. I pieniądze wróciły plus bonus.
    Ale nie w tym rzecz, Infolinia szwankuje od zawsze. Konsultacji się poprawiają ale też rozłączają czasami rozmowy jak czegoś nie wiedzą. Wypadku innych opów taki konsultant sam dzwoni do klienta jak zerwie połączenie. Ale nie oszukujmy się, albo jakość albo tanio. I tyle na temat. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Ooo właśnie tutaj masz 100% racji! Ale gdyby tak było było by super!
      Moim zdaniem jeżeli ja już połączyłem się z konsultantem a ten, że czegoś nie wie i gada głupoty "halo halo halo nie słyszę Pana" i się bezczelnie rozłącza powinien do takiego klienta oddzwonić i tyle! Jeżeli nie to dlaczego ja mam wydawać ponowną złotówkę na połączenie z BOKiem? Czy to moja wina? Nie interesuje mnie to, że infolini ma dużo telefonów. Zatrudnijcie większą liczbę osób i tyle! Nie interesuje mnie również to, że mają posute słuchawki! W Tesco są po 4,99 zł!

      Dla mnie rekompensata tak jak wspomniałem to cos dodatkowego w stylu "niech Pan się nie zraża damy Panu bonus" A tutaj trzeba się wręcz prosić o rekompensatę, o zwrocie pieniędzy nie ma co mówić! To Play ma awarie a nie ja! Infolini powinna być bezpłatna i tyle! Tak ja jest w tp s.a. Raportuj

  33. Karlos20 napisał(a):

    Przywrócić darmowe połączenie z BOK *500, tak jak było 4 lata temu :) Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      mogą być płatnę, ale dlaczego klienci którzy się nie połączą z konsultantem ponieważ są rozłączanie przez awarie Playa maja za to płacić oraz dlaczego jeżeli konsultant się rozłączy klient ma za to płacić! KPINA, KPINA i jeszcze raz KPINA z nas biednych klientów którzy dajemy się tak poniewierać! Raportuj

  34. kill649 napisał(a):

    Może niech oni zamiast zasięgu poprawią jakość. Bo 2G w Warszawie i nie tylko to taki kibel za przeproszeniem że wstyd mówić gdzie mam telefon. Mam teraz na stałe przełączony do plusa ale chyba nie w tym rzecz. Raportuj

  35. Kwistas napisał(a):

    Jedno wiemy na 100% w tym roku znowu Android będzie się dobrze sprzedawał :) Raportuj

  36. kaktus napisał(a):

    Witam, jakieś info na temat dostępności asusa m10 tutaj dostane czy jestem kolejnym klientem którego należy olać? Raportuj

  37. ChlopakPLAY napisał(a):

    właśnie złożyłem skargę do UKE i UOKiK. Przekazali do Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego. Ciekawe co będzie.
    Nie można tak ludzi oszukiwać.
    Dla mnie jest to oszustwo i tyle! Nie połaczyłem się zkonsultantem to dlaczego mam płącić… Raportuj

  38. ChlopakPLAY napisał(a):

    w takim bądź razie dlaczego jeżeli połączenie jest zerwane z waszej winy ja mam za to policzone 1 zł chociaż nie rozmawiałęm z konsultantem ponieważ to ja się wyłączyłem a wy!

    nie chce tych 5 minut ktore mi daliście w ramach rekompensaty! ja nie chce abyście tak oszukiwali!
    To samo jest z konsultantami którzy się sami rozłączają!!!

    Rekompensata to dla mnie coś dodatkowego dla klienta w związku z przeprosinami za zaistaniałą sytuację! Ja powinienem dostać zwort 2zł oraz pakiet minut. Wtetdy było by ok.

    "Panie M. przepraszamy za kłopot dlatego dajemy REKOMPENSATĘ żeby się Pan nie zrażał a połączenia z BOK skorygujemy z następną fakturą ponieważ wynika to z naszego błędu". Ok to jest postawa a nie, że ja tracę 2 zł, Play mi daje w rekompensacie 5 min do wszystkich które kosztuje ok. 1,50zł! KPINIA z kientów!!! Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      "Kaliemu ukraść krowę – źle! Kali ukraść krowę – dobrze."

      A Twojego problemu nie dało się rozwiązać przez play24?
      Masz tam wiele opcji – w tym również ciekawą możliwość wysłania zgłoszenia, na które dostaniesz odpowiedź. Raportuj

  39. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    z tym telefonem będzie dosyc trudno; spólka garmin-asus sie rozpadła i już raczej nigdy nie bedzie telefonów garmin-asus Raportuj

  40. ChlopakPLAY napisał(a):

    Proszę, kolejna skarga do UKE i UOKiK. Znów problem z PLAY. Kolejna złotówka wydana przez PLAYa!

    Szanowni Państwo,

    Składam skargę na firmę P4 Sp. z o.o. ul. Taśmowa 7, Warszawa operatora sieci Play.

    Ok. tygodnia temu byłem zainteresowany pakietem internetowym w telefonie w sieci Play.
    Wszedłem w menu telefonu *111#, wybrałem opcję 2 Usługi/Promocje, 4 Internet, Play Online w telefonie 500 mb.

    Nie ma niestety podanej ceny tego pakietu a konsument kupując pakiet nie ma możliwość sprawdzenia go przed zakupem.
    Wybrałem opcje kup i myślałem, że pierw pojawi mi się cena za pakiet i dopiero będę mógł przejść do kupna. Niestety pakiet włączył się automatycznie i pobrało mi pieniądze do abonamentu.

    Co innego dotyczy innych pakietów internetowych tj. Wszedłem w menu telefonu *111#, wybrałem opcję 2 Usługi/Promocje, 4 Internet, Tani internet jest podana dokładna cena za pakiet internetowy.

    Moim zdaniem jest to celowe wprowadzenie klienta w błąd ponieważ nie miałem możliwości pierw sprawdzenia ile to kosztuję jak również nie ma informacji gdzie mogę sprawdzić cenę tego pakietu tj. strona internetowa, BOK, regulamin promocji.

    Ponadto chciałbym nadmienić iż od razu po "kupnie" tego pakietu 500 mb w telefonie zadzwoniłem do Biura Obsługi sieci Play aby konsultant mi wyłączył tą usługę ponieważ kupiłem ją nieświadomie nie znając ceny.
    Konsultant zrobił zgłoszenie na moim koncie jednak operator nie chce odłączyć mi tego pakietu i pobrał ode mnie pieniądze!

    Z poważaniem,
    xxx Raportuj

  41. ChlopakPLAY napisał(a):

    no dokładnie. mie zerwało połączenie internetowe więc zadzwoniłem co się stało ponieważ nie mam internetu. chyba każdy normlany człowiek własnie tak robi :)

    pierw mnie połączyło a potem rozłączyło, potem połączyła się konsultanta "ale internet nie bedzie Panu dzialal poniewa jest awaria prosze zadzwonic nie wiem za ile" i sory my mamy wlasnie za takie cos placic? rownie np. oni moga sobie robic "awarie" a wiedza ze ludzie do nich zadzownia. kazdy zaplaci 1 zl polowe odlacza z automatu bo zerwie polaczenie, polowe sie dodzwoni. rzecz jasna ze ci pierwsi jak im zerwie polaczenie to zadzwonia jeszcze raz bo i tak sie nic nie dowiedzieli. a trakcie rozmowy kazdego moze spotkac "halo halo halo" nie slysze i znow kolejna zlotoweczka na konot play ktorej nie oddadza bo konsultanta sie rozlaczyl… biznes niezly maja! Raportuj

    • Konrad Osman napisał(a):

      Ale skoro awaria wystąpiła w ciągu 5 minut, bo sam się przyznałeś że zacząłeś po takim czasie wydzwaniać, to skąd konsultant miał wiedzieć co się dzieje? Powiedział, że jest awaria, a to oznacza, że pracują nad tym ale nie znają terminu zakończenia prac bo szukają przyczyny. czy trzeba bardziej łopatologicznie tłumaczyć? Wątpie żeby dostawali info o awarii zanim ona wystąpili, bo awarii nikt nie planuje. Ogarnij się i nie kompromituj kłóceniem się o 2 złote Raportuj

  42. ChlopakPLAY napisał(a):

    nooooo właśnie tak kiedyć było… tylko ze cwaniaki sie wycwanili i nie masz szans polaczyc sie w ciagu 29 seksund… nawet jak dasz zero od razu… :) to jest specjalna machina zeby byly reklamy. kiedy jak sie polaczylo z bokiem to mozna bylo od razu wcisnac 0 i nie sluchalo sie glupich reklam… teraz?? ;-) Raportuj

  43. Błażej napisał(a):

    Hitem będzie na pewno model Wildfire S niestety nasze społeczeństwo nie bogaci się na tyle szybko aby hitem mógł zostać Desire S, choć mnie osobiście by ten model najbardziej interesował. Umowa upływa mi w grudniu, idealny czas aby cena za mojego wybrańca ^^ spadła trochę i aby wykurować bolączki wieku dziecięcego.
    SGS II pewnie będzie liderem w kategorii premium, tak jak to było z poprzednikiem w prawie każdym kraju tego globu. Niestety mnie osobiście razi polityka Samsung'a i ich dominujący udział w zbyt wielu rynkach, dlatego ich produktów bym nie dotknął nawet patykiem. Raportuj

  44. Klient Fresha napisał(a):

    Panie Marcinie.
    Kilka miesięcy temu była ankieta czy moderować bloga.
    Większość się zgodziła, ja także.
    tymczasem niestety jest jak było, a właściwie jest coraz gorzej.

    Przydałaby się ta moderacja a możne nawet ban dla kilku użytkowników (nie wymieniając z nicka)

    Ps. Uważam, ze konsultanci Play są beznadziejni i niekompetentni, ale kiedy czytam niektóre wypowiedzi na tym forum to gorąco współczuje pracownikom Play takiej pracy, praca na infolinii jest chyba cięższa niż w kamieniołomach. Raportuj

    • kill649 napisał(a):

      Oj nie przesadzajmy :-) aż tak beznadziejni nie są. Poprawia się i to mi się podoba. Nie ma chociaż już tego "TY"kania na dzień dobry.

      I nie ma co moderować, bo przekleństw raczej nie ma.
      Widzisz, jest dużo osób którzy są pionkiem w tej całej maszynie. My jako użytkownicy tez nimi jesteśmy o ile generujemy min. 70zł arpu :-) . I czasami ciężko walczyć z czymś co nie tylko dotyka jedną osobę ale reszta machnie na to ręką.
      Ty nie masz potrzeby dzwonić do bok, ok Twoja sprawa. Nie zrywa Tobie płatnych połączeń, ok. Ale nie wszystkim tak się udaje i świat nie kształtuje się według tego co tylko dzieje się u Ciebie.
      Raportuj

    • kill649 napisał(a):

      I zapomniałem dodać.
      Tutaj uważam że jest takie miejsce w którym powinno się mówić. I powinno coś z tego być konstruktywnego zrobione. Na pewno są u was w firmie cotygodniowe spotkania lub miesięczne burze mózgów. Wydrukować te żale o których ludzie piszą i porozmawiać o tym co z tym można zrobić. A tych punktów nie ma aż tak dużo, tylko powracają jak bumerang bo nic się nie dzieje z nimi.

      Zamiast na reklamę zadbajcie o problemy użytkowników. Dobre polecenie zadowolonego klienta da więcej niż reklama w tv. Raportuj

  45. tomcotto napisał(a):

    Rozumiem, że telefon, który zbierze najwięcej głosów będzie w dużo niższej cenie, co pozostałe ? ;) Raportuj

  46. Tomek napisał(a):

    Oj mi się wydaje że największym hitem będzie NEXUS S!! prawda, że najlepszy google'owski telefon pojawi się w ofercie najlepszej sieci w polsce?!? Raportuj

  47. Jahu Play napisał(a):

    Masz racje próbują iść marką poprzednika. Tak samo było z procesorami 4-ro rdzeniowymi intela. Pierwszy był Q6600 i miał super parametry jak na owe czasy w których wchodził. Potem wyszła masa podobnych do siebie procesorów ale z obciętymi pewnymi wartościami. Raportuj

  48. Jahu Play napisał(a):

    Możesz zerknąć na pw w telepolis ? Raportuj

  49. edi napisał(a):

    Ja czekam na wprowadzenie HTC Desire S Raportuj

  50. ChlopakPLAY napisał(a):

    własnie niestety nie dało się. :() Raportuj

  51. Konrad Osman napisał(a):

    To nie wina playa że ktoś do nich dzwoni. Macie regulamin, jasno określa on zasady działania i dziwie się, że nawet to 5 minut dostał. A kłócenie sie o 2 złote jest żałosne. Skoro coś nie działało to była awaria – samo nie działanie czegoś odpowiada na pytanie więc nie czaje ludzi, którzy non stop do bok wydzwaniają. Raportuj

  52. kill649 napisał(a):

    Kolego może to tylko 2zł albo aż dwa złote. Dyma nas już Państwo po 5zł a więc sorry że i ja się będę upominać o 2 zł. Stać mnie, ale ja pracuje na to i nikogo nie oszukuje przy tym. A więc czemu nie mam się prawa odzywać i walczyć o swoje.

    Zapłacił byś za loda i dostał tylko wafla? Przecież to tylko 3zł a jednak upomniał byś się o swoje kuleczki. A więc przestań bronić tak Play bo problemy z BOK nie są z palca wyssane i są od początku zanim były opłaty. A teraz jest to tylko czyste oszukiwanie, Raportuj

  53. kasztanek napisał(a):

    Z wszystkich wymienionych telefonów najbardziej interesuje mnie Samsung Galaxy S II. Jednak moim zdaniem dużą rzeszę nabywców może znaleźć SE XPERIA Play. Po zobaczeniu wyników ankiety i prześledzeniu wątku zgadzam się z "krzysiek_kili", że LG jest w tej chwili niedoceniane, i szkoda, bo oba telefony warte uwagi. Zawiodłem się troszeczkę na HTC. O ile SE, Samsung i LG wyraźnie i w szybkim tempie idą do przodu to HTC wydaje mi się tylko utrzymywać swój bardzo wysoki poziom. Motorola to inna półka cenowa więc nie porównuję. Jakkolwiek telefon może cieszyć się sporym zainteresowaniem fanów "Motki".

    Podsumowując, cieszy przede wszystkim oferta LG, cieszą nowości od SE i Samsunga, cieszy że HTC trzyma poziom.

    Jednak to co cieszy klientów najbardziej to niskie ceny (bo klient nie lubi przepłacać) i dostępność telefonów (bo klient nie lubi czekać), a z tym może być niestety problem.

    Ale liczę, że PLAY stanie na wysokości zadania. ;) Raportuj

  54. zbych napisał(a):

    100mb, potem mocno ograniczona szybkość transferu. Czyli tak samo jak w sieci na P Raportuj

  55. adam napisał(a):

    poczekaj az wejdzie do normalnej sprzedazy i wtedy mow o oplacalnosci. W przedsprzedazy zawsze jest drozej. Popatrz ile galaxy s kosztuje za granica a nawet u konkurencji (orange). Raportuj

  56. Michał napisał(a):

    Marcinie czy będzie tak samo fajne wprowadzenie do sprzedaży Samsunga Galaxy S II jak WAVE we Wrocławiu :) ?? Raportuj

  57. jacwis11 napisał(a):

    Samsung Galaxy S II jest super Raportuj

  58. Kuba Bielecki napisał(a):

    Oddałem głos na SE Arc, bo ten telefon zamierzam kupić, ciekawi mnie tylko cena , pewnie tak jak w przypadku poprzedniej wersji czyli X10 taniej będzie na wolnym rynku, ale może w salonie zaskoczą mnie pozytywnie i telefon nie będzie kosztował 2 tys :) Raportuj

  59. michael_dee napisał(a):

    SE Xperia arc, SE Xperia Neo, Samsung Galaxy S 2 Raportuj

  60. @grhube napisał(a):

    Ja tam głosuje na Desire S.

    SenseUI 2.1 po prostu wgniata w ziemię
    http://htc.net.pl/modyfikacje-i-romy-170/dev-gingRaportuj

  61. ArchiManiak napisał(a):

    Co będzie hitem to się jeszcze okaże. Kwestia po ile sprzedawać dany fon będziecie. Moje typy:
    1. Samsung Galaxy S II w cenie np 200-300 zyta w AImax 85 hit gwarantowany
    2. HTC Desire S np 200-300 zyta w AImax 85 hit gwarantowany
    3. Sony Ericsson Xperia PLAY np 200-300 zyta w AImax 85 hit gwarantowany
    4. Sony Ericsson Arc np 200-300 zyta w AImax 85 hit gwarantowany
    5. LG P990 Swift 2 np 200-300 zyta w AImax 85 hit gwarantowany
    reszta tez moze byc hitem przy cenie 1zyta
    Raportuj

  62. ChlopakPLAY napisał(a):

    dokładnie popieram Ciebie! mnie stać na to 2zl ale nie muszę ich dawać firmie P4 wole dać biednym dzieciom. Na każdym kroku nas dymają. Tutaj złotówka tam złotówka i przez cały rok 100zł na dymaniu jest!

    Dla mnie rozłączenie się konsultanta nie powinien płacić klient i tyle. To on się rozłączył nie ja! Raportuj

  63. ChlopakPLAY napisał(a):

    w taki bądź razie widzisz jaki mają bałagan! Pierwsi bok powinien wiedzieć ze jest awaria ponieważ to do nich się dzwoni. widocznie mają złą komunikacje i tyle. Ja jako konsument mogę zadzwonić po minucie i mi nie działa! Po to podpisałem umowę, że operator mi świadczy usługi w zamian za to daje promocyjne urządzenie! Świadczy je źle i mam problem więc dzwonię!
    A dla ciekawostki jak taki mądry jesteś to w ciągu roku min. z50zł straciłem na BOK jak taki multimilioner jesteś do weź zrób zdjęcie jak podpalasz 50zł i wyrzucasz do kosza. Wtedy zobaczymy czy będziesz taki mądry! Raportuj

  64. Michał napisał(a):

    kiedy mniej wiecej mozna spodziewac sie Motoroli Gleam? kwiecien mamy juz od kliku dni a narazie u zadnego z operatorow nie ma tego telefonu Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty