Tako rzecze rzecznik Play

NIE dla nieuczciwych konkursów w PLAY!

Nie mamy dla Was 114 samochodów Audi ani miliona złotych do wygrania ponieważ nie zorganizujemy konkursu, gdzie szansa wygranej będzie zależała od przychodzącego codziennie płatnego SMS-a. Jesteśmy zdecydowanie przeciwni organizowaniu konkursów wykorzystujących mechanizm subskrypcji MT. Nie mamy zamiaru organizować tego typu loterii.

Z uwagi na duże ryzyko finansowe ponoszone przez naszych klientów nie będziemy tolerować tego typu konkursów, organizowanych przez podmioty zewnętrzne na dotychczasowych zasadach, które są nie fair w stosunku dla klienta.

Zamiast organizowania takich konkursów, chcemy, żebyście byli bardziej świadomi jakie opłaty ponosicie za usługi na numerach Premium Rate.

Dlatego przygotowaliśmy dla Was stronę, na której znajdziecie przydatne informacje:  http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/numery-specjalne/

To jest na razie wstępna wersja, nad którą będziemy jeszcze pracować i będziemy ją uzupełniać np. o to, jak rozpoznać płatne przychodzące SMS-y oraz jakie sztuczki stosują nieuczciwe firmy, aby naciągnąć Was na wysłanie SMS-a. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły co powinno się tam znaleźć, to czekamy na Wasze pomysły i sugestie.

We środę UKE organizuje rozmowę na ten temat przy  ?stole bez kantów?. Chcemy, żebyście znali nasze stanowisko z pierwszej ręki.

P.S. Jak pamiętacie zmieniliśmy zasady konkursu Jesienna Fiesty już w pierwszych dniach trwania konkursu. Nie będziemy już organizować tego typu konkursów.

Komentarze

  1. kill649 napisał(a):

    I gratuluje takiego podejścia ! Za takie słowa…bardziej was lubię :-)

    Ps. BB się nie może doczekać ;-) Raportuj

  2. Piotr Falba napisał(a):

    I za to szanuje Play, odkąd przeniosłem swój numer do różowego gluta w paski nie przychodzą mi żadne bzdurne reklamy!

    Panie Marcinie, co się dzieje z Blackberry? Kiedy golenie wąsów? Raportuj

  3. Miciu22 napisał(a):

    Bardzo dobrze robicie, wprowadzcie usługe 'informacja o koszcie połączenia' czyli po zakończonej rozmowie dostajemy wiadomość ile rozmawialismy i za ile,jak to jest w Simplusie czy Orange, dobra usługa. Raportuj

  4. Lucjan Świebodziński napisał(a):

    Szkoda, bo chętnie bym na coś więcej ponarzekał w Play :( Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Proszę bardzo. DLACZEGO NIE MA BLOKADY SMS NA NUMERY SPECJALNE. Przecież blokada połączeń głosowych na "0-700" jest. To by definitywnie załatwiło sprawę, a nie jakieś akcje informacyjne. Raportuj

  5. nobody napisał(a):

    Brawo! Raportuj

  6. Maciek napisał(a):

    ten wpis jest o tyle zabawny, że Play rozsyła swoim klientom mase SMSowego spamu, nie mówię tu o nawoływaniu do skorzystania z promocyjnych ofert, czy pakietów. Mam na myśli organizowane przez Play konkursy smsowe [w dodatku nieuczciwe, poniewaz ich tresc uswiadamia klienta, iz juz cos wygral i ma wyslac sms by odebrac nagrode]. Co prawda faktycznie po dzialaniach UKE ilosc smsow drastycznie zmalala.. ale smieszy mnie fakt ze Pan rzecznik śmie pisac takie teksty bedac swiadomym, ze firma jaką prezentuje do niedawna prowadziła takie nieuczciwe praktykiRaportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Maćku nie zgadzam się z Tobą. Nie zrozumiałes o czym jest ten wpis. Ciagle będziemy wysyłać SMSy z informacjami o promocjach. Nie będziemy jednak zapraszać Cię do konkursów, w których kazdego dnia płacisz kilka złotych za odbieranie SMSów. To zupełnie dwie inne sprawy. Rozumiem, że ilość SMSów moze być uciążliwa, ale nie nazywaj tego nieuczciwą praktyką proszę. Raportuj

      • Maciek napisał(a):

        Teraz to ty nie zrozumiales tekstu. To ze wysyłacie ofertowy spam jest jak najbardziej akceptowalne i ok; ale nie mogę zaakceptować tego ze nie potrafisz przyznać ze stosowaliscie nieucziwe praktyki takie jak nieuczciwe konkursy Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Jeżeli zmiany nastąpią, a na to liczę, to chyba może pisać.
      Ocenimy Play po faktach. Raportuj

    • tl111 napisał(a):

      Mam w rodzinie sześć simów w play, 3 we freszu i 3 abonamentowe. Zero spamu. Fresze zarejestrowane i na każdym złożona deklaracja o niezgodzie na spam. Raportuj

  7. Jahu Play napisał(a):

    Dobra robota trzeba ludzi edukować żeby nie dali się oszukiwać.
    Moglibyście na tą stronkę dołożyć jedna rzecz czytałem kiedyś w pewnej gazecie komputerowej o sms kosztujących prawie 100 zł. To jest ładne wyłudzanie pieniędzy jeżeli ktoś wie o co chodzi i ma linka to niech da będą to mogli umieścić na stronie. Raportuj

  8. deleted93183 napisał(a):

    Uczciwość przede wszystkim! Tak trzymać. Nie chcemy mercedesów, bmw i innych oszustw. Mamy za to usługi telekomunikacyjne na cywilizowanym poziomie. Dzięki Ci Playu, że jesteś! Raportuj

  9. StarRo napisał(a):

    Dzień bez wazeliny dniem straconym? Raportuj

  10. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Porzućcie w ogóle współpracę z firmą InternetQ Poland :-) Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      myślisz, że operatorzy, stacje telewizyjne, radiowe i inne firmy nie zarabiaja na tych konkursiwach? To dla nich biznes i nikt takich pieniedzy tak łatwo nie porzuci. Raportuj

  11. Rafał napisał(a):

    Popieram w 100% – lepiej od razu każdemu dajcie po samochodzie ;)) – ja poproszę Camaro SS z 67 :)) Raportuj

  12. Michal Ku napisał(a):

    Popieram, ale jeszcze 2 dni temu sami mieliscie taka loterie odkryjplay.pl, gdzie smsy przychodziły co 15 min z tekstami "Jeszcze nie zagrałes?! " itd… Raportuj

  13. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    uznać powszechnie sms premium za hazard oraz zakaz wysyłania tego typu wiadomosći do osób ponizej 18 roku życia, oczywiscie wówczas musiałby byc odgórny nakaz rejestrowania wszystkich kart sim Raportuj

  14. Karlos20 napisał(a):

    Bardzo dobra inicjatywa :) Oby tak dalej, PLAY-u! Raportuj

  15. mirekb napisał(a):

    Panie Marcinie..2 sprawy:1 to taka aby blokada sms premium nie byla przez tel do bok tylko opcja w play24/ussd i aby to blokada działała równiez na smsy/połaczenia przychodzące premium..2 sprawa to taka:w waszych ulotkach z taryfami play allin macie dobre zapisy o odliczeniu netu w telu od podatku..az sie dziwie ze na blogu o tym cisza.to wazne i prokonkurencyjne. Raportuj

  16. Artur napisał(a):

    A nie prościej zamiast mydlenia nam oczu wprowadzić usługę blokowania PR? Raportuj

  17. frasag napisał(a):

    Obiecanki cacanki a jak dzwonił automat tak dalej dzwoni i każe mi coś tam wciskać Najlepiej zablokować przychodzące spoza książki Raportuj

  18. Fred napisał(a):

    Dlaczego nie można zablokować sms-ów z numerów specjalnych oraz SPAMU z PLAY bez rejestracji karty w prepaid? Raportuj

  19. Maciek napisał(a):

    mam kilka kart sim w play i na kazda taki playowy spam dostawalem; moge wiec udowodnic ze nie jestescie tak uczciwi, jak twierdzicie i smiem twierdzic ze wpis "Jesteśmy zdecydowanie przeciwni organizowaniu konkursów wykorzystujących mechanizm subskrypcji MT."
    jak i również: "Z uwagi na duże ryzyko finansowe ponoszone przez naszych klientów nie będziemy tolerować tego typu konkursów"
    smiem twierdzic ze to wielka sciema i klamstewko ze strony rzecznika play i sam rzecznik owszem moze tak pisac, ale zaznaczajac ze dotychczas PLAY stosowal te nieuczciwe praktyki. Smieszy mnie tez twierdzenie ze sprawa dotyczy podmiotow zewn skoro w samych smsach nadawca mial byc play a regulamin byl dostepny na stronie play. Swiadczy to o kolejnej sciemie w newsie [niestety..].

    Zapewne samo stanowisko operatora zmienilo sie nie ze wzgledu na dobro klienta [bo jak wiemy klient w play po podpisaniu umowy sie dla operatora nie liczy..] a raczej o argument przetargowy "za" tą siecią, czy też ze strachu przed sankcjami jakie UKE wyciągnęło wobec PTC i jakie mogłoby wyciągnąc również wobec PLAY. Raportuj

  20. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    najpierw go trzeba włączyć, dopiero potem można dzwonić Raportuj

  21. Dejf napisał(a):

    BRAWO!
    Głównie ze względu na CHORE zachowanie Orange zwiałem do Was. Poprzednia promocja, w której absolutnie nie brałem udziału związana była z BMW. Myślałem ze oszaleję dostając dziennie 3 -5 SMSów z informacją jakie to zajebiste auto mogę wygrać. Oczywiście wszystkie olewałem, po 3 zgłoszeniach na Call Center, moja cierpliwość się skonczyła i tak oto jestem posiadaczem Longplaya 69.
    Z tego miejsca pozdrawiam serdecznie smiechu wartych ludzi z Orange.

    PS. Poprawcie zasięg w okolicach Wieliczki. Raportuj

  22. Rogi napisał(a):

    Pytanie z innej beczki? Czy ktoś ma już wystawioną fakturę w tym miesiącu? Mam okres rozl. od 1 i migrowałem do nowej taryfy. Pokazuje mi środki wydane poza abo w wys. nowej faktury, ale jej na razie nie ma. Raportuj

  23. jahu napisał(a):

    Z jakiej taryfy do jakiej migrowałeś ? Raportuj

  24. jahu napisał(a):

    Doszedłem do wniosku że Bok nie wie że Play wprowadził nowe taryfy dla telefonów.
    Ja pytając o ofertę all inclusive max 85 i 115 dowiedziałem się że mogę z migrować do Long Play 69 a najlepsze w tym wszystkim jest to że taką właśnie ofertę posiadam wiec jakim cudem mogę do niej z migrować ?
    Pisałem też z drugiego nr zgłoszenie dla sprawdzenia i dostałem w odpowiedzi regulamin migracji do oferty long play z 2010 roku.
    To są jakieś jaja.
    Pozytywnie zdziwiło mnie tylko to że znali nowe oferty play online all inclusive.
    Marcinie chyba błędem było wprowadzanie oferty o tej samej nazwie bo wasz bok nie nadąża :( Raportuj

  25. jahu napisał(a):

    Masz tyle samo ile ma być w danej taryfie czy obcinają coś ? Raportuj

  26. PlayPlay napisał(a):

    UKE nie mogłoby wyciągnąć takich sankcji Maćku bo w PLAY nie ma takiej loterii. Była owszem, ale zmieniliśmy bardzo szybko jej zasady. Raportuj

    • Maciek napisał(a):

      Ale była i zadecydowaliscie o jej usunięciu nie ze Wzgledu na nasze dobro a ze Wzgledu na bezpieczeństwo własnych tylko wiec cały ten News, a przynajmniej jego wymową są nie na miejscu bo stawianie Sie w świetle takich co sa od zawsze przeciwni nieuczciwym konkursom; a jeszcze do niedawna sami takie promowaliscie i wielu klientów straciło na tym setki złotych; sam znam takich Raportuj

      • bbbb napisał(a):

        jesteś tak głupi czy udajesz? Firma chce iść w dobre stronę(nawet jak na chwile była "zła"), przeciwnie do innych operatorów a Ty to negujesz? Typowy "polaczek"!
        Prześpij się zanim następnym razem coś napiszesz.

        Ps. Przepraszam ale nie wytrzymałem. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Usunięto ją szybko ze względu na protesty klientów a nie na reakcję z zewnątrz jakiejkolwiek instytucji. Co ty bredzisz maciuś? Raportuj

  27. PlayPlay napisał(a):

    Być moze coś jest na rzeczy i warto to poprawić. Dzięki za sygnał. Prześlemy to dalej do zweryfikowania. Raportuj

  28. PlayPlay napisał(a):

    Mirku to dobry pomysł, ale są ważniejsze elementy do poprawy w P24. Pewnie przyjdzie czas i na to. O odliczeniach od podatku pisałem już jakiś czas temu, ale może warto wrócić do tematu. Raportuj

  29. jahu napisał(a):

    Tylko pewnie nie dostałeś rabatu na abo. Raportuj

  30. solidslash napisał(a):

    Właśnie dotarła koszulka + gratisy w związku z testami TelePlay. Dzięki! Raportuj

  31. BoBo napisał(a):

    ty no sorki ale ja jestem w play mix i na karte też miałem i nie dostawałem takich esówRaportuj

  32. Maniek napisał(a):

    Litości.
    Coś co można prosto załatwić Ty chcesz regulować i wprowadzać obowiązek rejestrowania sim.
    Nie tędy droga. Raportuj

  33. Maniek napisał(a):

    I to powinno być domyślnie ustawione.
    Jak ktoś chce niech sobie odblokowywuje, ale jednocześnie powinna być możliwość zablokowania w każdej chwili.
    Ot taki sms lub kod USSD z możliwością sprawdzenia aktualnego stanu usługi. Raportuj

  34. Maniek napisał(a):

    To akurat powinno zostać załatwione z poziomu Play, ponieważ oni wiedzą (albo powinni wiedzieć) jak wygląda konkurs na ich sieci. Raportuj

  35. Maniek napisał(a):

    Nie przesadzaj z tym spamem w Play.
    Mam karty nierejestrowane i mogę powiedzieć, że tzw. spamu (nawet Playowego) jest mało. Raportuj

  36. StarRo napisał(a):

    Nie czepiam się treści tylko formy :))) Raportuj

  37. Kamil napisał(a):

    Bez ironii (serio serio): świetny PR. Gratuluję. Raportuj

  38. jahu napisał(a):

    A co jeszcze dostałeś pochwal się ! Raportuj

  39. jakub napisał(a):

    I mój przedmówca ma rację. Raz się nawet naciąłem na waszą loterię w której prokurent czekał na wręczenie mi nagrody, która już stała na parkingu.. jedynie wysłać jednego smsa.
    Nie dziwię się, że piszecie teraz, że to wy wychodzicie z taką propozycją. Potęga PRu, ale my, użytkownicy nie możemy milczeć w tej sytuacji.Raportuj

  40. Maniek napisał(a):

    Brawo. mam nadzieję, że pójdziecie za ciosem.
    Wprowadźcie:
    1. Blokowanie/odblokowanie otrzymywania tzw. spamu w smsach za pomocą smsa / USSD / Play24.
    Możecie wprowadzić dodatkowo podział na Wasze informacje marketingowe (te np. chętnie czytam) i na spam zewnętrzny. Niezarejestrowani będą wtedy zadowoleni. teraz jedynie są możliwe blokady z poziomu telefonu.
    2. Powinniście kontrolować konkursy i uniemożliwiać ich prowadzenie przez tzw automaty głosowe (znana sprawa z jedynką w konkursie fiesta).
    3. Przyjąć zasadę z SMS Premium, że ZAWSZE i TYLKO użytkownik może wysłać płatny sms.
    4. Zablokować możliwość otrzymywania smsów w tzw. płatnej subskrybcji..

    Robicie krok w dobrym kierunku.
    Powinniście tak to zorganizować, żebyście zarabiali na konkursach, ale jak piszesz Marcinie, wyłącznie w uczciwy sposób.
    Trzymam kciuki. Raportuj

  41. Biskup20 napisał(a):

    …ale jeśli już coś takiego to tylko na specjalne życzenie danego klienta, a nie wszystkim!
    Ja nie jestem z Orange czy Simplusa, nigdy nie dostawałem tego typu SMS-ów i szlag by mnie trafił gdyby mi telefon pikał po każdej rozmowie. Chcę znać stan konta, wklepuję *101# i mi wystarczy. Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      tak, jednym to potrzebne innym nie.
      Ale jeżeli będzie taki sms podsumowujący połączenie to niech nie zapisuje się w wiadomościach. Nie pamiętam jak nazywa się taki sms, chyba flash. Po zakończeniu połączenia treść wiadomości widać od razu na wyświetlaczu (nie trzeba wchodzić do środka żeby zobaczyć treść). Raportuj

  42. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    mój sposób jest prosty i pożyteczny, jeżeli zgubisz kartę sim to otrzymasz jej duplikat pod warunkiem, iż nr był zarejestrowany, wielki mi obowiązek – kilka minut spędzonych w salonie Raportuj

  43. omg napisał(a):

    Straszne .. straciłeś pewnie 5zł na starter. A może był darmowy? Żałosne. Raportuj

  44. MACIEK napisał(a):

    może karta sim jest uszkodzona. nie krzycz tylko idz do salonu, wymienią Ci na nową. chyba że jesteś tylko płatnym opluwaczem. Raportuj

  45. Sławomir Olszak napisał(a):

    Z uwagi na duze ryzyko finansowe proponuje obnizyc minimalna kwote debetowa na koncie klientow abonamentowych. Zwracam uwage, ze kazdy klient ktory posiada abonament w Play posiada rownierz minimalna kwote z ktorej korzysta jesli przekroczy swoj abonament, wynosi ona 900 pln. Jest to minimalna wartosc ktorej obnizyc nie mozna. W przypadku gdy np. ustawisz w telefonie korzystanie z internetu z sieci komorkowej i udostepnisz go przez wi-fi dla laptopa a nastepnie zapomnisz sie moze sie okazac ze za jakis czas przyjdzie do ciebie sms z informacja ze zblizasz sie do granicy debetowej w wysokosci 900. A nie moglo by to byc 100pln skoro mam abonament 60pln??? Nie bo firma Play wcale nie dba o ryzyko finansowe swoich klientow. Pozdrawiam. Sławomir OlszakRaportuj

    • Maniek napisał(a):

      Kwota debetu powinna być ustawiana przez Play24.
      Wygoda i kontrola dla abonenta, ale dla operatora duży problem, bo mniej może zarobić. Raportuj

  46. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Panie Marcinie – ponawiam pytanie. Jakieś nowe pakiety internetowe dla Fresha są w planach? Czy na razie nadal podział na nadajniki Wasze i Playa? Raportuj

  47. Fred napisał(a):

    Chcę uzyskać odpowiedź na zadane pytanie. Nie brzmiało one czy ktoś widzi problem z rejestracją czy też nie. Nie chcę odpowiedzi pytaniem na pytanie. Raportuj

  48. muchakk napisał(a):

    Ja zmieniłem taryfe, ale nie za bardzo rozumiem o co Ci dokładnie chodzi… :) Raportuj

  49. andriej napisał(a):

    sam jestes zlodziejem. pewnie nie umiesz konta doładować. Jak ci nie pasuje to kup starter plusa albo orange to tam cie dopiero wydymają Raportuj

  50. luk napisał(a):

    To bardzo ciekawa wiadomość zwłaszcza, że codziennie do mnie przychodzą min 2 sms-y z informacją, że jest coś do wygrania! a jak doładuje konto to nawet 10 sms-ów dziennie kiedyś jeszcze dzwonili nie daj boże wdusić jakiś klawisz w trakcie rozmowy to później przysyłali mi sms-y za które placiłem 5zł+ vat i za tyle samo musiałem wysłać wiadomość o treści STOP żeby skończyć ten koszmar i znów się zaczęło 10 sms-ów dziennie! Nie dość że OSZUŚCI to jeszcze HIPOKRYCI !!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Co Ty robisz, że Ciebie tak spamują? 2 smsy na dzień to dużo.
      Nie dostaję więcej niż 1-3 smsy w tygodniu.
      Karta nierejestrowana. Raportuj

  51. PeeN napisał(a):

    Może nie wiesz gdzie masz zieloną słuchawkę :)) Raportuj

  52. PlayPlay napisał(a):

    Nie mogę niestety odpowiadać na pytania odnośnie naszych planów :( Raportuj

  53. Mateusz napisał(a):

    Ja raz w tygodniu dostawałem jakiegoś SMSa konkursowego. Zarejestrowałem numer i powiedziałem że NIE CHCE i mam spokój. Teraz może 1 SMS na kwartał. Jak dostane jeszcze jednego do zgłaszam zgłoszenie przez kanał PLAY24. No i nie wyraziłem zgody na dzwonienie do mnie, a mimo tego zadzwonili z jakąś ofertą, ale powiedziałem, że jestem w pracy i dali spokój, a tak na prawdę byłem w domu. A teraz stwierdziłem że jak sytuacja się powtórzy to narobię gnoju i naprawdę będzie śmierdzieć. Pozdrawiam Raportuj

  54. Maniek napisał(a):

    To ja zadam pytanie w drugą stronę muchakk.
    A po co mam sobie robić problem i rejestrować kartę jeżeli wszystko działa jak należy?
    Na szczęście nie ma obowiązku rejestracji karty w Polsce, więc Twoje pytanie jest … dziwne. Raportuj

    • Trok napisał(a):

      Ja nie rozumiem czego innego. Po co jest wymagana rejestracja karty SIM żeby zablokować otrzymywanie SMS-ów, których Play zgodnie z prawem nie ma prawa rozsyłać bez uprzedniej zgody odbiorcy? Ani regulamin, ani przepisy nie przewidują domniemanej zgody na otrzymywanie reklam, a więc tej zgody nie ma. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Po to by stać się właścicielem. Raportuj

  55. galeon napisał(a):

    Marcinie bardzo doby ruch. Na tyle ciekawy, że zainteresowała się nią społeczność wykopu http://www.wykop.pl/link/656683/play-przeciwko-ko
    A) a to pozwoli na poinformowanie jeszcze większej liczby klientów o waszym słusznym posunięciu
    B) Zeżre ci transfer na hostingu jak pewien czas temu ;)))
    C) Ruch na tyle słuszny, że pewnie pozostała W3 zmieni swoje podejście do takich konkursów.
    D) Miliony nowych klientów przyjdzie do play – mam nadzieję! Raportuj

  56. Mateusz napisał(a):

    Lubie, bo dopiero jak go się narobi to niektórzy co nieco potrafią zrozumieć. Raportuj

  57. Julia napisał(a):

    Stary plyta ci sie zaciela? Raportuj

  58. osiwiony napisał(a):

    dobry chwyt marketingowy ;] Raportuj

  59. Łukasz napisał(a):

    tylko że właśnie w sieci play parę miesięcy temu został mi naliczony sms premium którego nie wysłałem bo w tym czasie byłem w pracy a telefonik leżał sobie spokojnie na półce w domu. A zaznaczam że mieszkam sam aaa…sorry z chomikiem …także wychodzi na to że mam zajebiście zdolnego chomika albo play ustawił mnie w ci…la .oczywiście zgłosiłem to do obsługi..ale play zbywczo odpowiedział mi że taki i taki sms został naliczony…tylko ze o tym dobrze wiem bo sam im zglosilem ze takiego smsa mi naliczyli ….paranoja sprawdzcie swoje bilingi bo założę sie że nie jestem jedyny zresztą jak ktoś poszuka w necie to takich ludzi jak ja jest znacznie więcej Raportuj

  60. dpc napisał(a):

    Pamiętam, kiedyś napisałem kąśliwe (ale uprzejme) zgłoszenie na Play24, że dostaje jakieś durne wiadomości sms i podziałało. Skończyło się reklamowanie. Teraz dopiero, przy okazji czytania tego na Wykop.pl przypomniałem sobie, że nie pamiętam kiedy ostatni raz dostałem smsa który byłby spamem. I bardzo sobie to chwale. To czy sms kosztuje 6gr czy 5gr jest w chwili obecnej dla mniej mniej ważne, niż potencjalny czas stracony na odczytywanie jakichś durnot. I wiedząc, że oszustwa są tępione w Play — tym bardziej polecać będę tą sieć znajomym i rodzinie.

    Fajnie widzieć, że są jeszcze czasem duże firmy wybierające jakość niż doraźne zyski. Raportuj

  61. Maniek napisał(a):

    Wierz mi, że na niezarejestrowanym też jest dobrze.
    Nie zbawiaj świata i innych jeżeli tego nie potrzebują.

    Raportuj

  62. Jarek napisał(a):

    Ja dorzucilbym do tego, aby jakiekolwiek smsy konkursowe mialy latwo dostepny kontakt jak mozna sie wypisac z ich "subskrypcji". Wyslalem ze 3 lata temu jednego smsa na konkurs radia z i do dzisiaj dostaje smsy z zaproszeniem, podobnie z jezeli chodzi o tele tydzien (pomiajajac juz inne wiadomosci w stylu "apelujemy do posiadacza tego numeru" ktore niewiadomo skad maja moj numer).
    Najlepiej gdyby w smsie powitalnym byl link do regulaminu w ktorym jest napisane jak sie z tego wypisac (a juz bylbym zupelnie szczesliwy gdyby wypisanie bylo tak samo latwe jak zapisanie – w stylu "wyslij smsa stop radioz na bezplatny numer xxxx", ale to juz chyba tylko UKE moze zrobic). Raportuj

  63. Łukasz Malina napisał(a):

    to spoko wiadomość, kolejny dowód, że PLAY gra fair-play! Raportuj

  64. ion napisał(a):

    Maciek masz na myśli Jesienną Fiestę? Marcin o tym napisał. PLAY zmienił zasady po pierwszych protestach klientów. O ile pamiętam było to w listopadzie. Era, Orange i Plus nie przejmują się opiniami klientów. W Orange nawet dziś możesz wygrać Audi. Powodzenia! Szukasz dziury w całym chyba dla zasady. Raportuj

  65. Maniek napisał(a):

    Znalazłem na Wykopie. Prawda to z Orange i Erą?

    @arturccc:
    SMSy reklamowe w Play są powszechne, można się co prawda ich pozbyć (wyłączając je) podobnie jak u każdego operatora, ale trzeba się zarejestrować. W Orange czy Erze nie trzeba, wystarczy wyslać SMS, lub zadzwonić do BOK podając PUK. W Play to nie wystarcza, nawet reklamacji nie złożysz jak nie masz zarejestrowanej karty (u konkurencji wystarczy PUK)
    Raportuj

  66. Konnr napisał(a):

    Ja bym chciał mieć możliwość zablokowania wszystkich smsów droższych niż ~10zł.
    To chyba nie powinno być trudne do wdrożenia. Raportuj

  67. odchodzi4 napisał(a):

    Jesteście tak uczciwą firmą a mnie okradliście.
    W dniu 26.lutego wysłałem sms premium 10+vat dokonując płatności za usługę tym sms. Z konta zeszła kwota 12,30zł a płatność nie dotarła do odbiorcy i przez to nie mogę zakupu zrealizować a przecież zapłaciłem. Próbowałem z d@bilem w BOK sprawę wyjaśnić ale Pani była nie kompetentna. Na prośbę o rozmowę z przełożonym powiedziała że przełożony jest nie kompetentny. Jak już pracownicy BOK mają takie zdanie o przełożonych to oznacza to tylko jedno obsługa BOK się nie poprawi nigdy.
    Odbiorca płatności twierdzi że nie otrzymał kasy od operatora a jest to niemiecka firma

    Wobec tego pytam się rzecznika
    1) dlaczego play nie przekazał kasy tylko zawłaszczył ja dla siebie ?
    2) dlaczego na żądanie klienta operator nie wystawia potwierdzenia dokonania płatności w innym języku niż polski ? BOK twierdzi ze tylko odpowiedz będzie po polsku i nie otrzymam jej w języku angielskim a odbiorca tej płatności przyjmuje korespondencję tylko po angielsku lub niemiecku
    3) czy to prawda ze przełożeni konsultantów są nie kompetentni?
    4) dlaczego pracownik nie przyjął reklamacji która chciałem złożyć w tej sprawie tylko stworzył zgłoszenie ?
    5) Dlaczego w play czas oczekiwania na odp na zgłoszenie jest tak długi i może wynosić max 3 m-c (tak poinformował BOK)

    Oj sporo nie prawidłowości było w pracy tej mądrej Pani jak dobrze ze mam nagranie rozmowy jak byście wmawiali mi kity

    Czekam na merytoryczną odpowiedz rzecznika żebym nie musiał spamu robić na blogu bo cenzor może mieć sporo pracy jak posypią się wulgaryzmy Raportuj

    • ktos napisał(a):

      i powiedz niby dlaczego mialbym teraz nie skasowac Twojego komentarza, skoro ZNOWU obrazasz wyzywasz konsultantow? To, ze wstawiasz znak @ nie oznacza, ze nie jest to obraza. Reszta Twojego wpisu jest okej poza tym jednym slowem. I nie jest to cenzura tylko JAWNE i UMYSLNE lamanie regulaminu, ktory nie jest wcale napisany tak trudnym jezykiem.

      Nie wiem do konca co chcesz osiagnac takim zachowaniem na blogu ale na pewno nie bedzie to pomocne w rozwiazaniu Twojego problemu. Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      o co dokladnie chodzi? Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      nie badz odrazu taki radykalny na spokojnie wszystko lepiej wychodzi Raportuj

    • marzena napisał(a):

      A niby na jakiej podstawie polska firma ma wystawiac potwierdzenie dokonania platnosci w innym niz polski jezyku? Wszyscy sie ponauczali, ze Polak musi. Powiedz Niemcowi zeby cie wystawil dokument w jezyku polskim, to cie wysmieje,
      . Raportuj

  68. Maniek napisał(a):

    Składaj REKLAMCJĘ i nie słuchaj ………. konsultantów.
    Zgłoszenie to nie reklamacja. W Twoim przypadku liczy się czas.
    A jak jesteś hobbystą to i o UKE możesz zahaczyć.
    Masz argument jak złoto, bo skoro jesteśmy w Polsce i piszemy tylko po polsku, to dlaczego Play stosuje wyłącznie angielskie nazwy taryf, które dla wielusą niezrozumiałe i obce.
    Raportuj

  69. jahu napisał(a):

    A poinformowałeś tę panią że ją nagrywasz? Jeżeli nie to złamałeś prawo. Na pytanie drugie mogę ci odrazu odpowiedzieć. Kumpel pracujący w jednej z sieci mi powiedział i podejrzewam że podobne zasady są w play. Przełożeni konsultantów nie pozwalają pisać za dużo reklamacji a osoby które piszą ich za dużo są zwalniane lub jedzie się im po kasie Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Nie strasz, nie strasz.
      Należy zawsze nagrywać rozmowy, w których uczestniczysz i dotyczą ważnych spraw, bo nie wiadomo kiedy firma zacznie mijać się z prawdą.
      Zawsze sąd może przyjąć jako dowód nagranie. Znajomy przerabiał to w Sądzie Pracy. Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      oj ta ludzka zgryzliwosc :) Raportuj

  70. Pabl0 napisał(a):

    I właśnie dlatego 14 marca przechodzę do waszej sieci z robiącej ludzi w konia pOmarańczy Raportuj

  71. Smakosz napisał(a):

    A szkoda, że nie będzie tych smsów. Nie będzie można się pośmiać, że idę odebrać te Audi czy coś tam innego ;(

    A tak na prawdę to dobry ruch, ja akurat na to się nie daje nabrać ale niektórzy z naszych rodaków wierzą, że im się uda i wydają całą kasę żeby tylko coś wygrać.. Raportuj

  72. Qper napisał(a):

    Marcinie brakuje strony, na której możnaby składać informacje o błędach np: znalezionych na stronie, w play24 itp.

    Sam widzę po sobie, że pomimo faktu, że ponad miesiąc temu zgłosiłem błąd opisu usługi w play Fresh dla pakietu Internetu 250 MB nikt nie chce się tym zająć. BOK zamknął zgłoszenie w głupkowaty sposób nawet chyba go nie czytając…

    Jak z tego wybrnąć ?

    przykład opis usługi Internet w telefonie 250 MB

    "Internet w telefonie 250 MB gwarantuje szybkie i tanie surfowanie po Internecie i WAP z Twojego telefonu na terenie całego kraju.
    Otrzymujesz 250 MB na transfer danych za 20 zł (z VAT) miesięcznie.
    Pakiet będzie odnawiany z początkiem Okresu Rozliczeniowego. Po wykorzystaniu MB z pakietu, stawka za transfer danych jest zgodna z cennikiem Twojej taryfy."

    Jest to ewidentny opis usługi nie dla fresha a dla abonamentu. Jeżeli ktoś przeczyta taki opis to może zostać wprowadzony w błąd. We Fresh pakiety się nie odnawiają – to po pierwsze, a pakiet ważny jest 30 dni.

    Druga sprawa:

    od 3 miesięcy śledzę sprawę – zgłosiłem brak w play menu *111# / INTERNET najtańszego pakietu play online 100MB za 5 zł – dlaczego do tej pory nie naprawiono problemu? tak trudno go przywrócić, nikt na to nie reaguje. Oczywiście pozostaje aktywacja kodem lub przez www. Jeżeli użytkownik zgłasza takie problemy to Play powinien poważnie do sprawy podchodzić, sprawdzić wszystko i naprawić. Tak się nie zawsze dzieje jak widać na powyższych przykładach. Raportuj

  73. odchodzi4 napisał(a):

    @ktos

    oj sporo osób wstawia na tym blogu @?! w wulgaryzmach i wtedy obraza nie jest a teraz jak ja wstawiłem to obraza jest. ciekawe podejście .
    Ja chce osiągnąć jedno żeby kasa dotarła do adresata i to co zabraliście oddajcie.

    A w sprawie regulaminu to to najpierw sami go przestrzegajcie a później wymagajcie to od innych.
    A co sadze o waszym regulaminie to bym napisał ale zaraz bedzie obraza powiem tylko kulturalnie śmiech na sali i żenada
    Według mnie nie było żadnego wulgaryzmu w moim poście. Nie moja wina ze zinterpretowałeś @ jako "e" każdy inaczej moze zinterpretować znaczek @ wiekszość powinna jako małpa. Raportuj

  74. odchodzi4 napisał(a):

    @jahu

    powiem ci tak prawa nie złamałem nagrywając konsultanta przecież przed rozmową słychać komunikat ze rozmowa jest nagrywana wobec tego konsultant jest świadomy ze takie coś ma miejsce. A ze robią to obydwie strony rozmowy to nie ma znaczenia. Operator ma prawo nagrywać rozmowy to dlaczego ja tego nie mogę ? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Możesz nagrywać swoją rozmowę, ale nie możesz tego publikować.
      Nie należy dawać się zastraszać przez teksty " nie możesz, bo to niezgodne z prawem. Raportuj

    • bbbb napisał(a):

      a ja osobiście będę wciskał Raport i tym samym powodował ukrycie Twoich komentarzy na blogu, bo mam dosyć czytania twoich bredni. Pozdro ;] Raportuj

  75. Maniek napisał(a):

    Jedziesz po bandzie z "małpą".
    Lepiej kropkuj soczyste epitety i wstawiaj gwiazdkę z opisem "niecenzuralne słowo".
    Ot taka samocenzura. :P Raportuj

  76. asdf napisał(a):

    Proponuję zmienić przeklejaczy formułek w BOK na jakiś ludzi po szkole średniej… Raportuj

  77. Michal Ku napisał(a):

    i niech wam Bog w klientach wynagrodzi… Raportuj

  78. Kris Sovsky napisał(a):

    http://www.speedtest.net/result/1191318699.png

    kto da wiecej :):)
    http://www.speedtest.net/result/1191320476.png

    Moto Defy – jako HOT SPOT – testowane na laptopie

    Lokalizacja Luboń – Armii Poznań Raportuj

  79. bbbb napisał(a):

    skoro było napisane, w regulaminie ,że nie ma rabatu i Rogi napisał, że jest jak być powinno to po co coś takiego piszesz? Raportuj

  80. pemose napisał(a):

    I ja również ponawiam pytanie co Freshem ???? Kiedy będą jakiś ludzkie pakiety internetowe lub moze jakiś stały dostęp do neta !!!!! Pytam pytam a Marcin nie odpowiada !!! To tak jakby Kadafiemu zadawał pytanie kiedy ustąpi a on wciąż mówi że niewidzi takiej potrzeby a naród go kocha !!!! Wiec jescze raz co nowe we Freshu ???? Raportuj

  81. bbbb napisał(a):

    to ją skieruj do rzecznika a nie pierdziel głupot. Raportuj

  82. bbbb napisał(a):

    pomyśl może, że to inni użytkownicy nie chcą Ciebie "słuchać" i jak jeszcze nie wiesz sami Ciebie usuwają :>
    A swoją drogą jesteś idiotą! Rzecznik będzie miał z Ciebie mega polewkę, gratuluje :D Raportuj

  83. bbbb napisał(a):

    a i jeszcze jedno! jak już się czepiasz to spamowanie(co właśnie uskuteczniasz) jest zabronione prawem :] (mierząc Ciebie tą sama miara, która Ty mierzysz ;D ) Raportuj

  84. bbbb napisał(a):

    czytasz chociaż to co jest wyżej? Raportuj

  85. bbbb napisał(a):

    nie po prostu ja ich nie usuwam Raportuj

  86. bbbb napisał(a):

    ten kilka razy które napisałeś to ja zgłosiłem, nie obwiniaj administratorów, jako osoba czytająca tego bloga nie będę tolerował takich zachowań.
    WON! Raportuj

  87. Chłopak Playowski napisał(a):

    nooo dobre to było ;-) Raportuj

  88. Chłopak Playowski napisał(a):

    Marcin !!! Wkurzyłeś mnie !!! Zapomniałeś o kobietach ??????????????? Gdzie życzenia i biało-fioletowe tulipany ? ;-) Raportuj

  89. Maniek napisał(a):

    Lubisz wulgaryzmy, przekleństwa, groźby i … kradzież laptopa? Raportuj

  90. Maniek napisał(a):

    System je usuwa, bo są modrzy ludzie którzy nie lubią spamu.
    Robisz człowieku SYF na forum wklejając 200 razy ten sam tekst.
    Trollowanie się TĘPI.
    Lepiej idź spać, a nie lecz tu swoich frustracji.
    Raportuj

  91. Adam napisał(a):

    cieszy bardzo. nic gorszego niz smsy o bmw od orange ;) Raportuj

  92. AndyG napisał(a):

    Nie ma to jak hipokryzja :-) Jeszcze przed chwila loterie byly dla WSZYSTKICH (w tym dla Play) operatorow swietnym zrodlem poprawienia przychodow. Teraz UKE mowi zdecydowane STOP loteriom, ale oczywiscie mozna to "sprzedac" jako wwspanialomyslne podejscie pro-klienckie Play. Sciema RULEZZZ ! ;-))) Raportuj

  93. monix napisał(a):

    Kurde a gdzie zyczenia z okazji dnia kobiet???? ;(
    Jestem zawiedziona Raportuj

  94. Poll napisał(a):

    Kolejny raz udowodniliście jak szybko potraficie odpowiedzieć na "potrzeby" klienta. Kilka tygodni temu wielka awantura w sieci o loterie a Wy nazajutrz świetnie reagujecie. Raportuj

    • Patryk napisał(a):

      Może zestaw małego wazeliniarza ? Gdyby byli tacy cudowni to nie dopuścili by do takiej akcji.
      Jeszcze jakiś czas temu jak ludzie się awanturowali to wszyscy umywali ręce. Dopiero jak sprawa się nagłośniła to raptem wjeżdżają na białym koniu i mówią, że oni to są prawowici i zniszczą takie konkursy.

      Żenujące i obłudne… przeliczyli sobie na szybko, że więcej stracą jak ludzie zaczną odchodzić wkurzeni, z tytułu całych postępowań reklamacyjnych, na korespondencji do UKE itp. Raportuj

  95. Poll napisał(a):

    UKE mówi niby STOP ale inni operatorzy dalej loterują. Czekaja na coś? Moze na uprawomocnienie się "wyroku"? Raportuj

  96. asan napisał(a):

    ja bym zrobil formularz:
    wpisujesz numer premium a wyskakuje ci cena LUB
    wpisujesz numer a wyskakuje ci opis tzn ktore cyfry to oplata
    podobne jest na stronie wjakiejsieci.pl

    to czytelniejsze niz filmik Raportuj

  97. Grzegorz napisał(a):

    Wczoraj zadzwonił do mnie jakiś Pan z zastrzeżonego numeru. Znał moje imię i nazwisko oraz rodzaj mojego abonamentu. Najpierw zapytał się czy ten abonament mi wystarcza i czy nie chciałbym go może podwyższyć, albo obniżyć (sugerując nie wprost, że rozmawiamy przedłużeniu umowy), a później przeszedł do meritum i zaproponował umowę z telefonem na warunkach bla bla…
    Wszystko szło piękie dopóki widziony doświadczeniem nie zapytałem: Czy rozmawiamy a) o przedłużeniu niedługo kończącego się abonamentu, czy też może b) o nowej taryfie z nowym numerem? Oczywiście chodziło o B i na tym właściwie zakończyliśmy rozmowę, bo dodatkowy nr mi nie jest obecnie potrzebny.
    Taka sytuacja zdarza Mi się już drugi raz (zwykle w okresie kilku miesięcy przed zakończeniem aktualnej umowy. Z tego co rozmawiałem z naszym doradcą biznesowym PLAY to takie sytuacje są na porządku dziennym). Skoro PLAY jest taki kryształowo uczciwy to może byście coś zrobili z tymi naciągaczami.
    I jeszcze druga rzecz. Nowe, nieprzejrzyste umowy z początkowo bepłatnymi usługami. Bierzesz abonament za 45, a po trzech miesiącach dochodzi Ci jeszcze 10, a po kolejnych 3 jeszcze 15 zł i tak do końca umowy już nie 45 a 70 zł miesięcznie. Gdzie są dawne, proste umowy ze stałą ilością minut/danych/sms przez całą umowę, za stałą kwotę + rabat procentowy/darmowe pierwsze x miesięcy? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ale przecież tak jest wszędzie. Ja w Orange też dostawałem telefony z ofertami które jak się późnij okazywało były nie przedłużeniem obecnej oferty tylko nowym zobowiązaniem. W czym rzecz? Raportuj

      • Patryk napisał(a):

        Ale tu nie chodzi o to jak jest "wszędzie" tylko jak jest w Play. Tylko to mnie interesuje.
        Znam takie sytuacje i wiem jak są prowadzone rozmowy przez konsultantów. Jeżeli ktoś się nie zna to myśli, że nie chodzi o dodatkowy numer… Raportuj

        • Poll napisał(a):

          W Play jest tak samo jak wszędzie co oznacza, że jest poprawnie.Nie można obciążać operatora za bezmyślność klienta. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Mnie rozwaliło jak dostałem taki telefon na Fresh (oferta abonamentu), numer zastrzezony, prośba o hasło do konta abonenckiego… Jeżeli do tego dodam, że gość dzwoniłz innej niż Play sieci, to już komplet :-).
      Tak trudno zrobić mechanizm, żeby dzwoniący konsultaci wyświetlali się nam jako BOK Play, a nie jako nr. zastrzeżony żadający naszych haseł? Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      10 zł to rozumiem, że wskakuje Ci jak nie wyłączysz stanu darmowego przed upływem 3 miesięcy, ale te 15 zł? Za jaką usługę ma Ci być to doliczane? Raportuj

  98. Grzegorz napisał(a):

    Już jakiś czas mam abonament w Play i nigdy nie dostałem niechcianego SMS`a, tak że nie wiem o czym piszą moi romówcy.Raportuj

    • Qper napisał(a):

      może masz włączoną blokadę, którą zaznaczyłeś podczas podpisywania umowy. Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      Ja tak samo i śmiać mi się chce ze znajomych, którzy już niby powygrywali audice i beemy :)))) Raportuj

    • sebastian napisał(a):

      Ja mam wlaczony ACR pd momentu wprowadzenia ale dzisiaj niestety nie zadzialal.Dlaczego? Bo to play urzadza konkursy a oni moga robic z naszymi blokadami co chca?? Czy to jest fair.Mam 3 numery w play ale nigdy nie trafila mi sie taka przygoda.No moze wylacznie z konsultantami i braku ich umeijetnosci tudziez inteligencji. Raportuj

  99. Trok napisał(a):

    Macku pamietaj, że jeśli nie wyraziłeś na to zgody, to nikt Ci nie może wysyłać żadnych informacji handlowych. Wtedy to jest czyn nieuczciwej konkurencji, karany grzywną. Wiem, że UOKiK już zajmuje się sprawą spamu wysyłanego przez P4 i Polkomtel bez uzyskania uprzedniej zgody odbiorców. A więc i to się niebawem skończy. Raportuj

  100. Trok napisał(a):

    Mało ale jest. A być go nie powinno, ponieważ zgodnie z prawem przesyłanie informacji handlowej bez uzyskania uprzedniej zgody usługobiorcy jest wykroczeniem. Raportuj

  101. Henryk napisał(a):

    W sumie ciekawa koncepcja ukłonu w stronę klienta . Był czas gdy przychodziły od was sms-y z rzekomymi wygranymi , podpisanymi przez komisarza d/s nagród ;-) ale w końcu mnie do wq…! i napisałem na Play24 że nie życzę sobie tego itd , no i bingo ! dostałem odpowiedź (szybką) że mój numer został usunięty z bazy danych i że w trosce o…. "sralis mazgalis" . Jednym słowem można uwolnić się od takich sms-ów i już mam spokój ! Wszystkim polecam wykorzystanie tej drogi , aby móc cieszyć się spokojem . BRAWO PLAY !!!
    Raportuj

  102. mario napisał(a):

    Dokładnie ,chciałem obniżyć kwotę debetową jakiś czas temu,ale z BOKU odpisali że nie da rady !!!! Ciekawe dlaczego ??Liczą że klient się naciągnie nieumyślnie ??Tak nie powinno być !!! Moja znajoma miała kiedyś taki przypadek,tel. w abonamencie,zdaje się Plus,ale to nieistotne, dzieciaki czasami korzystały z jej telefonu,no i sobie zaczeły wysyłać różne sms-y,to na gry ,to na dzwonki,i itd. Wydało się dopiero kiedy przyszedł rachunek na kilkaset złotych .Operator nawet nie chciał słuchać tłumaczeń ,nawet nie chciał rozłożyć na raty,musiała z łzami w oczach wszystko zapłacić .Pytam ,czy nie idzie wprowadzić zmniejszenia limitu dla abonamentu ? Chyba że jak pisałem,Play liczy na naiwnych ,byle kasa leciała ? Sam chciałem obniżyć do 200 zł debet na konto abonamentowe,bo jest 1000 zł,odpowiedz była -nie da sie ???? Wstyd Play ,wszystko się da tylko chcieć trzeba,i trochę dobrej woli .Raportuj

  103. Klient napisał(a):

    Ciekawe jak się do tego ma informacja, że każda usługa uruchamiana w danej sieci musi być zaakceptowana przez operatora. Zatem wszystkie "nieuczciwe" loterie organizowane przez klientów Play organizowane były po akceptacji i za wiedzą Play. Teraz kiedy rozpętała się burza, nagle Play udaje tego praworządnego i odcina się od wstrętnych, oszustów dzięki którym generowali największe przychody. BRAWO za postawę!!! Raportuj

  104. Patryk napisał(a):

    Jasne, ciekawe masz spostrzeżenia,
    Co by Play nie zrobił w twoim wydaniu zawsze będzie to super…

    Jesteś mało obiektywnym człowiekiem. Raportuj

  105. Poll napisał(a):

    Play robi "niesuper" rzeczy ale akurat ta do nich nie należy i jest ogólnie przyjęta i akceptowana u każdego operatora. To że kretynów u nas ci dostatek to inna para kaloszy Raportuj

    • Patryk napisał(a):

      Play z założenia miał być "inną siecią". Zaufanie klientów buduje się długo a takimi akcjami niestety się traci. Jeżeli ktoś chce abonament to sam sobie go weźmie, a nie dzwonić mówić półsłówkami i liczyć na to że rozmówca się nie zorientuje.

      Potem przyjeżdża kurier i się zaczyna historia…

      Sam jestem w Playu i lubię tą sieć ale ludzie bez przesady z fanatyzmem!
      Trzeba rozróżniać dobre i złe zagrywki. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Play miał być inną siecią i jest. Jako mały operator najszybciej reaguje np: na nieuczciwe loterie. Owszem jest mu z tym lżej ale co nas to obchodzi? Klient to ciemna materia i nie zawsze wie czego chce. Po to jest marketing by mu to wmówić. Po to jest też ten BLOG. Raportuj

  106. Poll napisał(a):

    Gdzie ci ludzie mieliby odchodzić? Do którego operatora ? Każdy święty był grzesznikiem. Raz zrobili numer i się z niego wycofali gdy klienci zaczeli słać do nich skargi. Zanim jeszcze jakakolweiek instytucja nadzorująca cokolwiek wiedziała. Raportuj

    • Patryk napisał(a):

      Oj widzę, że jesteś wyjątkowym znawcą tematu, siedzisz w zarządzie i widzisz co i kiedy robi spółka.
      Z tego co pamiętam to umywali ręce i odsyłali do organizatora. Zawsze warto założyć jakąś spółkę i przez nią organizować takie konkursy – życie…

      Nigdy tego nie popierałem. Uważam, że jak ktoś chce wysyłać sms to niech to robi. Ale jeżeli po wysłaniu codziennie samoistnie mu ściąga środki, to tak nie powinno być. Raportuj

  107. Pajo napisał(a):

    Wprowadźcie możliwość dodawania „ignorowanych” numerów premium, to skończą się te naciągackie praktyki różnych oszustów. Pytanie tylko, czy taka funkcja byłaby w ogóle realna i możliwa do wdrożenia?Raportuj

  108. PlayPlay napisał(a):

    Wczoraj mieliśmy mały atak spamera, który niestety nie dał okazji, żeby mu pomóc. Dzięki wszystkim za zgłaszanie komentarzy! :-) Raportuj

  109. qwerty napisał(a):

    Myślałem że się ze śmiechu pod biurko sturlam. Przecież taki P4Y ciągle jak mantrę odpowiada na konkursy, których organizatorzy podpisują się jako Play i o których informacja jest na stronie Play – Play za nie nie odpowiada, bo nie jest organizatorem :-). Zatem, skoro Play nie odpowiada za konkursy podpisywane w SMS jako Play i będące na jego oficjalnej stronie, to co ma się zmienić? Przecież wy nie odpowiadacie, wiec i nie organizujecie, żadnych konkursów.
    Tanie zagranie. Raportuj

  110. kashmiri napisał(a):

    No mi co kilka dni na numer Play przychodzą smsy o "nagrodach" i "wygranych" w jakichś konkursach. Coś tu nie halo. Raportuj

  111. Poll napisał(a):

    Bo nie jesteś zbyt bystry. Zablokować może klient a nie numer czy karta . Jeśli jest niezarejestrowana to jakby nie miała właściciela. Innymi słowy ja mógłbym Tobie zablokować sesemesy bez Twojej zgody . Zablokować może tylko właściciel a póki się nie zarejestrujesz karta nie ma właściciela. Raportuj

  112. PlayPlay napisał(a):

    filtr anty-spamowy łapie to później automatycznie Raportuj

  113. tom napisał(a):

    te super uczciwy play kasuje Anty-spamerze :)
    nie ma odwagi ich zostawić :) Raportuj

  114. tom napisał(a):

    play boi się prawdy o swoich praktykach – śmieszne :) Raportuj

  115. t_d napisał(a):

    których Play zgodnie z prawem nie ma prawa rozsyłać bez uprzedniej zgody odbiorcy? Ani regulamin, ani przepisy nie przewidują domniemanej zgody na otrzymywanie reklam, a więc tej zgody nie ma.

    Przepisy akurat sa jasne i jest domniemana zgoda na wykorzystanie np nr telefonu do marketingu produktow wlasnych /patrz ustawa o ochronie danych osobowych/.

    Twoj problem polega na tym, ze uwazasz sie za klienta, a tak naprawde to nie wiadomo kto nim jest. Zarejestruj sie, to bedziesz klientem.

    PS wlasciciel niezarejestrowanego startera ma zgodnie z prawem zdecydowanie mniej praw. Raportuj

  116. Maniek napisał(a):

    Wklejanie takich samych postów n razy jakie jest?
    Lubisz czytać spam w swojej skrzynce pocztowej, czy może kasujesz go bez czytania?
    Jeżeli masz skrzynkę na Gmail to wyciągnij wnioski z działania filtru spamowego, który jest perfekcyjny.
    Raportuj

  117. Wojtas24 napisał(a):

    W zeszłym miesiącu przeszedłem z pomarańczy do Play i moja skrzynka odbiorcza zawiera tylko te wiadomości ,które mnie obchodzą i ze dwie systemowe. Dla Play leci duuuuuuży GIT ^^ Kto jeszcze nie przeszedł to polecam. Raportuj

  118. jahu napisał(a):

    Ok możesz nagrywać ale musisz o tym POINFORMOWAĆ osobę z którą rozmawiasz w przeciwnym wypadku to jest złamanie przepisów. Raportuj

  119. jahu napisał(a):

    Aż dziwne że wiedzą o taryfa play online all inclusive :) Raportuj

  120. jahu napisał(a):

    Upewniam się i tyle.
    Zabronisz mi ? Raportuj

  121. tom napisał(a):

    a co wklejasz wiadomość n razy ???
    ja napisałem, że za swoją nieuczciwość zostali ukarani – a oni to wycięli :)
    a niby nieuczciwym praktykom mówią nie ;)
    oszuści playowi ! Raportuj

  122. tom napisał(a):

    napisałem, że za swoją nieuczciwość zostali ukarani – play – a oni to wycięli :)
    a niby nieuczciwym praktykom mówią nie ;)
    cały play Raportuj

  123. pawel napisał(a):

    Play rzecznik pare postow temu przyznal ze celem Play jest predkosc 1,2,i 4 Mb/s na duzej powierzchni kraju. Czekamy teraz na ruch konkurenji z Polsatu. Oni maja juz szybszy net. Szkoda Playu. Raportuj

    • Color napisał(a):

      i gdzie masz te wyzsze predkosci polsatu? W duzych miastach.. a jak chcesz miec net mobilny w mniejszym miescie-miasteczku, mozesz cmoknac sie w trabke :P
      I przy tym zasiegu ile osob kupi net polsatu? 100, 200 tys? Raportuj

  124. jacwis11 napisał(a):

    tez sie zdziwilem :) u mnie do dzis ulotek nie ma w salonie o play online all inclusive a w innym miescie 40 km od mojego od samego poczatku wszystko maja i wiedzą ach te moje małe miasteczko wczoraj plakaty wywiesili z tym Desire ale nawet nie pytam bo i tak na 100 procent go nie maja w salonie :) Raportuj

  125. jahu napisał(a):

    Ja już też mam dość tych ciągłych narzekań. Nawet koszulka mu nie pomogła :( Raportuj

  126. Patryk napisał(a):

    Ludzie puknijcie się w głowę. Przestańcie pisać głupkowate nic nie znaczące komentarze.

    Maniek i Poll czy wy jesteście nowymi moherami Rydzyka, bo tak się zachowujecie Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Wg mnie masz mózg wyprany przez politykę, że na blogu telekomunikacyjnym sięgasz po "dziwne" porównania.

      W nocy jakiś oszołom wkleił grubo pond 100 takich samych postów.

      tom zabawiał się w podobny proceder i został zgłoszony do wykasowania

      Masz jeszcze jakieś problemy Patryku? Raportuj

  127. jahu napisał(a):

    Najlepszy filtr anty spamowy to czujni blogowicze :) Raportuj

  128. Maniek napisał(a):

    Istotą spamu jest rozsyłanie dużej ilości informacji o jednakowe (IDENTYCZNEJ)j treści. Raportuj

  129. Maniek napisał(a):

    Żebyś się kiedyś w sądzie nie zdziwił, jak dopuści nagranie jako dowód. Raportuj

  130. Maniek napisał(a):

    A ten znowu swoje.
    Ciekawe jak odniesie się sąd do nagrania, które i tak jest NAGRYWANE w danej firmie.
    Śnij dalej. Raportuj

  131. Mauro napisał(a):

    Ooo czyli te SMSy z pogróżkami typu "wyślij" musisz wysłać" "zrób" "napominamy wygrałeś…musisz…musisz…musisz" znikną? To dobrze. Więc jednak myślicie. Raportuj

    • Color napisał(a):

      przeczytaj – ale DOKLADNIE – pierwszy akapit: "nie zorganizujemy konkursu, gdzie szansa wygranej będzie zależała od przychodzącego codziennie płatnego SMS-a. Jesteśmy zdecydowanie przeciwni organizowaniu konkursów wykorzystujących mechanizm subskrypcji MT." Raportuj

  132. Poll napisał(a):

    Przepraszam Cie ale z deka bredzisz. Nigdzie nie odsyłali. Zanim się dowiedziałem o "fieście" to było pozamiatane. Mysle że 90% klientów w ogólne nie zna tematu. Wszystko za szybko się dla nich dzieje. Raportuj

  133. Maniek napisał(a):

    Mam właczony ACR. Zadzwonił telefon, a na wyświetlaczy pisze NIEZNANY. Odebrałem, a w głośniczku muzyczka i pochcwili przychodzi sms z numeru 73333 z opisem blabla, że następny sms wyjaśni. Za chwilę następny i że mam być czujny bo …. blalalala i info o konkyrsie 73333.pl 3,69zł za sms.

    Jak to jest, że się ktoś dzwoni w ramach konkursu "Telefoniczny Konkurs Muzyczny", a nie ma prezentacji numeru?
    Czy na potrzeby tego konkursu wyłączacie ACR na moim telefonie?
    Raportuj

  134. Maniek napisał(a):

    Nie podoba mi się taka "zabawa". Nie tędy droga Marcinie.
    mam nadzieję, że to tylko jednorazowy wybryk z Waszej strony. Raportuj

  135. Maniek napisał(a):

    http://www.mojplay.pl/topic/7833-natretny-numer-7

    I jak to się ma do Twoich deklaracji Marcinie?

    Puste słowa niestety.
    Nękanie telefonami pod co można podciągnąć? Raportuj

  136. Sebastian napisał(a):

    Ten post rzecznika to bzdura.Dzisiaj odebralem połaczenie "nieznane" chociaz mam zablokowane obieranie polaczen od numerow nieznanych tzw ACR i co?? grała mi melodia jak aniola glos a za chwile przyszedl sms ze jestem szczesliwcem.Wiec co play na to?? Nie robcie halasu jak wy na tym rowniez zarabiacie. Moge podac nr tel i godz w ktorym dostalem sms ze moge odebrac gwarantowana nagrode. Ale PR Plasy dziala prawda.Sciema nad sciemami Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Jak na razie zablokowałem w telefonie numer +4873333 na rozmowy przychodzące i na smsy 73333.
      Samsung akurat ma taką możliwość.
      Dodatkowo mogę także zablokować numery z prezentacją NIEZNANE, ale wg mnie nie tędy droga, bo może ktoś do mnie dzwonić z WAŻNĄ sprawą, anie z bzdurą konkursową.

      Play powinien, skoro piszą i o uczciwości uniemożliwić dzwonienie z numerów bez prezentacji.
      Jeżeli tego nie zmienią to rzeczywiście rzecznik ściemnia. Raportuj

  137. sebastian napisał(a):

    dzisiaj odebralem identyczny telefon chyba play zorganizowal akcje na swoja akcje z smsami. Raportuj

  138. PlayPlay napisał(a):

    Oczywiście, że jest :-) Wystarczy zadzwonić do BOK i poprosić o taką blokadę :-) Raportuj

  139. dezet napisał(a):

    A 73333 to niby co? Nie kolejny konkurs?
    Wczoraj przeczytałem tego posta, a dzisiaj nie tylko dostaję smsa, ale nawet do mnie dzwonią!
    Cały play to jedna wielka banda hipokrytów i oszustów. Ot, co. Raportuj

  140. deleted93183 napisał(a):

    No właśnie – blokada ACR aktywna a tu nagle dzwoni zastrzeżony numerek z konkursu i za chwilę przychodzą 2 smsy. Oj nie ładnie Panie Rzeczniku!! Więc gdzie ta deklarowana uczciwość? Na blogu???… A życie pisze inny scenariusz. Raportuj

  141. PlayPlay napisał(a):

    Zgodnie z regulaminem ACR blokuje połączenia z numerów, które zostały ukryte za pomocą usługi blokada prezentacji numerów. W tym przypadku musiało być inaczej. Raportuj

  142. Maniek napisał(a):

    Specjalnie powielam link: http://www.mojplay.pl/topic/7833-natretny-numer-7

    Jak widać w połowie ubiegłego roku numer 73333 się wyświetlał, a w tym się nie wyświetla?
    Czy zamierzacie przywrócić do pionu organizatorów konkursów, żeby nie atakowali z numerów bez prezentacji?
    Jak to ma się do deklarowanej uczciwości?
    To w końcu przez Waszą sieć idzie konkurs i z Wami spisywana jest umowa. Raportuj

  143. markomiej napisał(a):

    A ja bym chciał taki konkurs z nagrodami. Ale losowany np wśród wszystkich abonentów którzy są w Play, np dłużej niż dwa lata.
    Zrobić super nagrody, tak żeby konkurentom opadły szczęki. Po co BMW? wystarczy auto klasy średniej np fabia albo jakiś fiacik. Robicie np 1000 aut za to że jesteś z nami co najmniej dwa lata.

    Inny pomysł to:
    2 lata – 50aut
    3 lata – 100aut
    itp.
    Wiadomo im jesteś dłużej tym masz większe szanse.

    Polecam rozważenie tego pomysłu Raportuj

  144. Michał napisał(a):

    Mimo, że nie wyrażałem zgody na otrzymywanie informacji handlowych, najpierw otrzymałem połączenie głosowe z numeru zastrzeżonego (mimo aktywnego ACR-a!!!), a po chwili SMS z numeru 73333 o treści: Drogi Abonencie! Jesli ODEBRALES POLACZENIE a w sluchawce slychac bylo melodie to GRATULUJEMY CI SZCZESCIA ! Szczegoly za chwile…

    Ciekaw jestem, która to firma złamała właśnie prawo (zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówionych informacji handlowych, jest wykroczeniem podlegającym karze grzywny). Tego numeru w spisie udostępnionym na ww. stronie nie ma. Może od razu trzeba podejść na policję i złożyć doniesienie. Raportuj

  145. A co z waszym konkursem z numeru 73333? Raportuj

  146. ja_nosik napisał(a):

    Dzięki Play! Raportuj

  147. Mauro napisał(a):

    Rzeczywiście, raz w tygodniu to już co innego. Raportuj

  148. użytkownik PF napisał(a):

    Skoro Play jest przeciw jakimkolwiek formom naciągania klienta, to czemu mimo blokady połączeń anonimowych dodzwonił się do mnie z zastrzeżonego numeru konkurs z muzyczką w tle? Jak się za moment okazało (po przyjściu 2 SMSów) inicjatorem połączenia był numer 73333. Tak samo jest z rezygnacją z konkursach po wysłaniu odpowiedniego SMSa blokującego reklamy konkursowe. Co jakiś czas (mimo nie brania ponownego udziału w tym badziewiu) operator zapomina o owej rezygnacji z udziału w konkursach i ponownie wysyła SMSy. To chyba nazywa się SPAM i jest niezgodne z prawem?! Do BOKu nie ma co dzwonić bo nie "sprzedałem" swoich danych osobowych więc z góry nie przyjmują reklamacji ani sugestii. Trzeba będzie zgłosić sprawę do UKE i UOKIK albo dać zarobić poważnemu operatorowi. Raportuj

  149. Ewa napisał(a):

    I jak to się ma do tego co chcę opisać.
    Chciałam napisać o koszcie jaki pojawił się u mnie na ostatniej fakturze. Co miesiąc płacę mniej więcej 110 zł kiedy więc nowa faktura przyszła na ponad 140 zł byłam zaskoczona. Weszłam w historię połączeń i okazało się, że widnieje tam koszt smsa specjalnego pod nr 92552. Absolutnie nie wysyłałam takiego smsa (zwłaszcza, że był wysłany o 1 w nocy w środku tygodnia) i nie mam zamiaru za niego płacić.
    Co mam zrobić w takiej sytuacji. Czy mam prawo złożyć reklamację i gdzie ona powinna być złożona. Raportuj

  150. anonim napisał(a):

    A co z niezamówionymi smsami od Play? Ja je często dostaję, a jak zgłaszam do Biura Olewania Klienta to odpisują, że najpierw mam się zarejestrować z dowodem w salonie Play. Nie dam takiej firmie danych osobowych.Raportuj

  151. GOSCIU napisał(a):

    TO LUBIE W PLAY, UCZCIWOŚĆ I NIE OSZUKIWANIE, BRAWO PLAY MACIE JASNE ZASADY CHWAŁA WAM ZA TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))) Raportuj

  152. Jrkn napisał(a):

    Zauważyliście, żę SMSy i MMSy z reklamami, ofertami i innym spamem przychodzą tylko wtedy, kiedy macie na koncie trochę więcej kasy? Jak konto prawie puste, to spokój. Czy Play czasami nie udostępnia informacji, kto ile ma do wydania?
    Raportuj

  153. BMW Addicted napisał(a):

    A nie prościej wyposażyć się w telefon z blokowaniem numerów? Obecnie 90% sprzedawanych aparatów to tzw. smartfony, które mają aplikacje/funkcje blokowania numerów. Nawet stara dobra Nokia 1661 potrafi zablokować 10 numerów, co skutecznie uwalnia mnie od spamu.Raportuj

  154. Mariusz napisał(a):

    Znalazłem tę stronę szukając informacji na temat konkursów w Play. Mój komentarz to : " miało być pięknie a wyszło jak zwykle!". Strona którą podano http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslug
    nie istnieje. Rzecznik Play ( o ile ton on rzeczywiście pisał tekst) "zaszalał" jak rasowy PR – owiec i go skosił- jednak kasa rządzi. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty