Tako rzecze rzecznik Play

PLAY przyjazny WP7

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu, gdzie tematem były relacje z innymi blogerami chciałbym podkreślić, że bardzo cenię Wasze opinie i jestem jak zawsze bardzo otwarty na współpracę.

WP7World.pl -Która sieć jest najbardziej przyjazna WP7 ? wyniki naszej ankiety!

To przykład rozwijającego się bloga, ale dlaczego nie mam go podpromować? Szczególnie, że jest taka miła okazja. Nie głosowało może zbyt dużo czytelników, ale bardzo dziękujemy za wyróżnienie i za każdy z 64 głosów oddanych na PLAY.

PS: Jeżeli prowadzicie blogi technologiczne (nawet te mniej profesjonalne), szukacie dodatkowych informacji, gadżetów, innej formy współpracy z PLAY. Piszcie, zawsze chętnie pomożemy!

Komentarze

  1. krzysiek_kili napisał(a):

    Hmmm…
    Jesteście już najbardziej:
    – androidowym
    – bada'owym
    operatorem, teraz czas na WP7…
    A co z Symbianem i iOS?
    Do tego ostatniego (przez sprzedaż pośrednią) to szczerze chyba można przyznać, że nie ma na co liczyć ;) Raportuj

  2. krzysiek_kili napisał(a):

    Wiadomo – 5 milionów klientów to dla nich za mało, co? ;> Raportuj

  3. Karol napisał(a):

    Ładnie małpują po Android.com.pl teraz wszyscy :P Raportuj

  4. Krzysztof Manijak napisał(a):

    a google też nie chce rozmawiać? taki nexus s — całkiem fajna słuchawka i android nie skażony przez htc czy samsunga :) Raportuj

  5. Bengosha napisał(a):

    Panie rzeczniku czekam na lepszą ofertę internetową w pre-paidzie Raportuj

    • Chłopak Playowski napisał(a):

      Pewnie nowa oferta wejdzie na dniach. Poleciłbym Tobie ofertę Play Online bez modemu, naprawdę warto. Sam teraz mam nową ofertę- bez limitu w nocy i jestem zadowolony.
      Może mógłbym się doczepić do aplikacji która długo mnie łączy z internetem. Możesz wyróbować w ciągu 7 dni, jak Ci nie odpowiada to zrezygnujesz. I jak? Raportuj

      • Bengosha napisał(a):

        chyba jednak poczekam, w nocy na internecie nie siedzę a chce mieć tani dostęp do neta w moim Samsungu bo na pc mam internet radiowy, jakbym miał kable to bym kupił router wifi i miał to gdzieś ale właśnie nie mogę tu gdzie mieszkam Raportuj

  6. Bengosha napisał(a):

    chętnie wymienię mojego SGSa 8GB z kartą micro SD HC 16GB, foliami na wyświetlacz, kablem video i pokrowcem Case-Mate Tough/Hybrid na Nexusa S Raportuj

  7. Dariusz napisał(a):

    Jesteście po prostu za mali by Apple z wami rozmawiało. No bo niby taki Play????? no ile może pogonić Ipków? Sam chcąc mieć Ipka przeszedłem z Play do Innego operatora by mieć atrakcyjną cenę Raportuj

  8. xprox napisał(a):

    Chciałbym zwrócić uwagę na pewną rzecz. Mianowicie mając abonament LongPlay za darmo w Play. Gdy wybierzemy usługę e-faktura to dostajemy bonus 30min do wszystkich przez 6 miesięcy. I teraz się zaczyna zabawa, a mianowicie że te 30min ubywa także gdy dzwonimy na numer Play (który defakto mamy darmowy) Raportuj

  9. Bones napisał(a):

    Wszyscy użytkownicy fresha będący w zasięgu Play mogą kożystać z super pakietów play online, bardzo proszę Pana rzecznika aby zrobił jakieś wieksze pakiety internetowe dla nas- którzy jesteśmy poza zasięgiem nadajników Play a kożystamy z polkomtela.
    Pozdrawiam i bardzo przyjazny blog :) Raportuj

  10. Ewka napisał(a):

    Panie Rzeczniku a co na dzień kobiet,będzie jakaś oferta? :) Raportuj

  11. Kamil napisał(a):

    A ja mam pytanie z innej beczki. Chodzi mi o jakieś programy lojalnościowe dla DB… Raportuj

  12. odchodzi4 napisał(a):

    najbardziej ceni opinie i otwarty na współpracę jest cenzor na tym blogu.
    bezcenne jest jak cenzor nie usunie komentarza. Raportuj

  13. Chłopak Playowski napisał(a):

    oj już tak nie przesadzaj, że aż tak Ci źle. Wiem, że Play nie jest doskonały- sam odczułem to na własnej skórze. No ale sami wiedzieliśmy jak podpisywaliśmy umowy, że może być coś nie tak ponieważ jest nowa sieć itp.! Nie mówię tutaj żebyśmy się obwiniali za błędy ale trochę Darek więcej dystansu ;-)))))))))) Raportuj

    • Dariusz napisał(a):

      No właśnie wiedzieliśmy !!!Czekam niech tylko skończą mi się następne 2 numery i też przenoszę, a dlaczego? nie podoba mi sie sposób traktowania klientów w Play. Średnio co kilka miechów powstaje nowa taryfa bez możliwości migracji na dogodnych warunkach. Play dba tylko o nowych klientów a starych ma gdzieś!!!! Raportuj

  14. Chłopak Playowski napisał(a):

    Niemożliwe. Sam mam 30 minut za efakturę i mi schodzi to z pakietu minut.
    Pakiet minut z efaktury możesz spr. pod nr *105#, tam również jest dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci oprócz pakietu złotówek 69 który dostajesz co m-c.
    Stan minut do Play spr. kodem *106#. Pierw schodzi pakiet z efaktury, potem pakiet dodatkowych minut do LP69 potem dopiero pakiet złotówkowy który spr. kodem *101#.
    Jeżeli dalej Ci naliczają opłaty zrób zgłoszenie na BOK. Ale dam dobrą radę, sprawdź numer w jakiej jest sieci ;-) http://www.wjakiejsieci.pl/ Raportuj

    • xprox napisał(a):

      Wiem z jakiej jest sieci bo dzwonie do siostry która jest w play. Sprawdziłem to zadzwoniłem do siostry rozmawiałem 30min i po pakiecie :D Raportuj

  15. Chłopak Playowski napisał(a):

    żarty sobie robisz z tym postami ? :) rozumiem, że Twoje uczucie jest mocne ale bez przesady :) Raportuj

  16. FRESHowiec napisał(a):

    Niewielki off-topic.

    Z jakiej marki i modelu smartphone'a korzystają nachodzeń Panowie: B. Dobrzyński i M. Gruszka

    ? Raportuj

  17. ania napisał(a):

    Szanowny Panie Rzeczniku – może byłby Pan tak miły i odpowiedział od kiedy zadziała migracja w PO? – ale sama wątpię , że poznamy tutaj odpowiedź bo pewnie Pan sam chciałby to wiedzieć — no cóż , pozdrawiam Raportuj

  18. Bartek Dul napisał(a):

    Różni się i to bardzo.
    Bengosha wymienił/a ważniejsze zmiany. Ale przede wszystkim jest to czysty soft, niezaśmiecony syfem typu TouchWiz i smartfon o znacznie większym potencjale. Poza tym, kto dostanie wcześniej update do nowego Androida – właściciele Nexus S czy SGS? SGS dopiero dostaje 2.3 a to już bardzo duży atut Nexusów – widoki na przyszłość. Raportuj

  19. Bartek Dul napisał(a):

    Ja mam pytanie z innej beczki – jak długo będą jeszcze czekać klienci biznesowi na zmiany i wprowadzenie analogicznych ofert Internetowych bez limitów + z dostępem do zasięgu Plusa? :) Bo u mnieumowa wisi w zawieszeniu i czeka na nową ofertę :) To kwestia miesiąca, dwóch czy pół roku? Wiem, że chcecie sukcesywni wprowadzać zmiany do każdej z ofert, indywidualni wpierw, potem Internet, zapewne nastepnie pre-paid. Biznesowi ostatni? bo jużnie mogę się doczekać :) Raportuj

  20. Brongiel napisał(a):

    Sami narzekacze, krytycy tutaj ciągle piszą, nierozumiem dlaczego ńikt ńie pochwali play, oferty są znakomite genialne promocje i to super operator. Chwała wam zato że jestescie :-) Jestescie super,blog też znakomity :-) Raportuj

  21. Shinigami napisał(a):

    Dokładnie… Pomimo starań "Gruchy" czasami mam wrażenie, że z tego bloga więcej negatywnego "PijaRu" niż pozytywnego … ;) I kiedy w końcu BlackBerry?!?!?!?!?! :P Raportuj

  22. Bengosha napisał(a):

    ps. 500mb zużyłem w 10 dni, więc liczę na ok. 1,5GB play online w lepszych cenach niż aktualnie albo chociaż bez limitów po wyczerpaniu transferu danych do końca pakietu ze zmniejszoną np. do 10 kB/s prędkością byle by mój android był dalej żywy Raportuj

  23. Bengosha napisał(a):

    witam redaktorów komórkomanii, bdziesz dzi[ na konferencji google wave?

    dlatego komentarze powinny być wyłączone, dajcie wszystkim forum niech tam sobie robią piaskownice Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty