Tako rzecze rzecznik Play

Awaria opanowana

Bardzo dziękuję za wszystkie sygnały i bardzo przepraszam za utrudnienia wynikające z trwającej ponad godzinę awarii. Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, ale wolałbym, żeby nie było ich wcale, nigdy. Niestety każda technologia od czasu do czasu płata figle nawet jeżeli przyczyna jest banalna, konsekwencje są globalne i uciążliwe. Przepraszamy!

Komentarze

  1. KARLOS20 napisał(a):

    No i po awarii. Dobrze, że to tylko esy i mmsy padły przede wszystkim, nie mówiąc o kodach, które w nocy co rusz 'idą spać'. Raportuj

  2. narkoman napisał(a):

    Nie takie niezwykle rzadko, bo dopiero co była taka sama, tylko na wyrywkowych numerach i jakoś wieczorem późniejszym, mi nie działały 2 z 3 numerów…
    Oby nigdy więcej takich cudów. Raportuj

  3. Klient Fresha napisał(a):

    Po jakiej awarii?
    *111# jak nie działało tak nadal nie działa. Raportuj

  4. Tomek napisał(a):

    proponowałbym w ramach przeprosin jakiś pakiet minut dać darmowy chociażby ważny do końca dzisiejszego dnia, zawsze jakiś miły gest ze strony sieci:D Raportuj

  5. Rdk napisał(a):

    z eshopem cały dzień dziś awaria Raportuj

  6. p4fan napisał(a):

    SMS wróciły, ale MMSów nadal się nie da wysyłać! Raportuj

  7. Jan napisał(a):

    Play24 i kody USSD nadal nie dzialają. Raportuj

    • Konrad napisał(a):

      popieram Raportuj

    • Mr All Right napisał(a):

      Co ty pitolisz. Przecież kody USSD w Play nigdy nie działają kiedy są potrzebne a *111# działa jak chce.
      W ostatnią sobotę dwa razy aktywowałem pakiet danych, bo za pierwszym razem był błąd. Za to z Play24Meny nie wiem ile razy mnie wywaliło. Raportuj

  8. muchakk napisał(a):

    Transmisja nie działa, kody nie działają, play24 nie działa. Jeżeli to nazywacie opanowaniem sytuacji to ja "dziękuję". Zapomniałem też wspomnieć, że w BOK nie działa też system przez co nie są wstanie nam nic powiedzieć. Problemy techniczne trwały o wiele dłużej niż godzine…! Raportuj

  9. jahu napisał(a):

    A czego ta awaria dotyczyła ? Ja niczego nie zauważyłem ! Raportuj

  10. obs napisał(a):

    15:09 http://24.playmobile.pl/
    Serwis niedostępny.
    Trwają prace modernizacyjne.
    Zapraszamy za 30 minut. ;) Raportuj

  11. Bibi napisał(a):

    *111# oraz zmiana profilu nie działa,wiec jak po awari? Raportuj

  12. poll napisał(a):

    mi juz dziala prawidlowo. co wy ? naczytaliście sie tego badziewia z jeleniej gory czy jak? Raportuj

  13. cotto napisał(a):

    Marcin, nasa nie działa :( całkowicie Raportuj

  14. Julia napisał(a):

    Stalowa wola mmsy nie dzialaja jest komunikat błąd serwera Raportuj

  15. Justyna Huczko napisał(a):

    nadal nic nie działa-ani NASA ani smsy ://///// klienci przychodzą co 5 minut :(
    Raportuj

  16. Kuba napisał(a):

    Może ktoś nauczy sprzątaczki by nie wypinały serwerów z gniazdek w celu podłączenia odkurzacza ;) Raportuj

  17. Matejsan napisał(a):

    Rano przeglądałem witryny przez opera mini, puźniej po 11 do teraz nie otwiera stron, pisze próba połączenia nie powiodła sie, a z pakietu za każdą taką próbe znika mi całe 100kb. ,trzeba 'przeprosic sie z komputerem stacjonarnym' -awaria czy co że tych stron nieotwiera? mam jeszcze ponad 300MB pakietu, i rano działało wszystko. Raportuj

  18. pemose napisał(a):

    u mnie tez już działa ale darmowy nielimitowany internet działa mi tylko z nadajnika Play ! Wczoraj działa z Plusa ! Raportuj

  19. Krzychu Rz-ów napisał(a):

    Witam:-) awaria rzecz normalna,nic niejest idealne:-)orangutan miał wieksze awarie.
    Niestety przykro to pisać ale zapewne wielu czekało na takie problemy play aby teraz 'opluć' play i stwierdzić jaki to 'źle działający operator'i mający awarie itp.
    A tak naprawde play jest najlepszy szkoda że przytrafiła sie mu ta awaria:-(
    Pozdrawiam pana rzecznika:-) Raportuj

    • Klient Fresha napisał(a):

      Masz racje u innych operatorów tez bywają awarię.
      Ja także b. lobie Play, niemniej awarie powinny być szybko zgłaszane przez użytkowników i natychmiast naprawiane, szczególnie jeśli awaria jest w środku dnia.

      Jakiś czas temu jak Play ogłaszał zakup drogiej domeny i prawie wszyscy się cieszyli, ze będzie adres play.pl jako jeden z nielicznych mówiłem, ze to wywalanie pieniędzy w błoto a każdy grosz powinien iść w infrastrukturę techniczną.
      Ciekawe ile osób myśli tak samo jak ja po dzisiejszej awarii. Raportuj

  20. Marcin napisał(a):

    Proszę natychmiast zmienić tytuł – awaria wcale nie jest opanowana. Jest co najwyżej w trakcie opanowywania, bo o ile SMS już działa, to MMS wcale (nawet po 27 restartach telefonu). Nie działa również Play24, który to od co najmniej 2 godzin wyświetla durny komunikat: "Zapraszamy za 30 minut". Raportuj

  21. Farba101 napisał(a):

    Ja nadal nie moge wysyłąć MMSów w Kielcach Raportuj

  22. Wasz klient napisał(a):

    O… Chyba wreszcie awaria zaczyna byc opanowywana – u mnie od kilku minut dziala *111# Raportuj

  23. uikol napisał(a):

    Witam. Przedłużałem umowę przez BOK Play i chciałem wziąć modem Huawei e1820, lecz Pani mi powiedziała, że nie ma go i że mogę wziąć e173u. Ten drugi przecież nie ma "4G". Czy zostałem zrobiony w balona? Możliwe, żeby nie było modemu e1820?? Raportuj

  24. ChlopakPLAY napisał(a):

    no proszę!!! da się?????? da się!!!!!!!! wystarczy tylko chcieć!!!!!!!!! i wyciągać wnioski!!!!!!!!!

    Bravo Marcin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  25. Fred napisał(a):

    Co tam, że nie działa… Cieszmy się, że mamy "4G", "allinclusive" i jeszcze kilka chwytnych, naciąganych flagowych produktów ;] Raportuj

  26. CZESIEK napisał(a):

    W Kozienicach na umts play nie można wysyłać sms-ów naprawcie tą awarie Raportuj

  27. […] W komentarzach pod jednym z naszych wcześniejszych wpisów pojawiły się dziś informacje o awarii, która dotknęła klientów sieci Play. Użytkownicy usług operatora w całym kraju mieli problemy m.in. z wysyłaniem wiadomości tekstowych i dostępem do serwisu internetowego Play24. Co było przyczyną awarii? źródło: blogplay […]Raportuj

  28. Mr All Right napisał(a):

    Znajomy z Katowic powiedział, że po godz. 14 miał problem z dodzwonieniem się, komunikat operatora i błąd połączenia, więc awaria była poważniejsza, ale głosowo dotykała wyrywkowe osoby. Raportuj

  29. umcs napisał(a):

    Hehe, pierwszy dzień w Play i od razu awaria (niemożność wysyłania sms'ów). Raportuj

    • @allastra napisał(a):

      umcs, szczęściarz z Ciebie, chciałbym także tak mieć – bynajmniej dzisiejsza awaria to znikomy odsetek w skali roku więc awaria w play to jak woda na pustyni… xD Raportuj

  30. Tom napisał(a):

    Ja przeniosłem od dzis numer do play co słysza moi klienci dzwoniąc na mój numer – nie ma takiego numeru!!!!!!!!!!!!!!! Fajnie że przepraszacie fajnie ze pomagacie ale JA TRACE PRZEZ WAS KLIENTÓW I PIENIĄDZE I MAM JEDNĄ PROSBE, powiedz mi ILE WARTE SĄ WASZE PRZEPROSINY???
    Ile mogę za wasze przeprosiny kupić chleba, piwa itd??? W Plusie byłem przez 10 lat i nie pamiętam tylu wpadek ile tu zaliczyłem przez 6 miesięcy…………. Naprawdę przykre !

    Raportuj

    • @allastra napisał(a):

      Tom, tako rzecze zgłasza się od razu a nie narzeka, może akurat na Ciebie takie coś trafiło – błąd, cóż jesteśmy ludźmi, mamy wyryte na czole że się mylimy i popełniamy błędy! Raportuj

      • Tom napisał(a):

        Nie pisz mi takich rzeczy 1bok 2play24 3blog.
        Telefonów używam do pracy a nie do zabawy wiec wychodzę z założenia ze ma działać. Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      Sprecyzuj kolego bo raz piszesz, że dzis się przeniosłeś do Play, a później że 6 miesięcy masz problem.
      Jeżeli dzieje się tak jak piszesz, że po przeniesieniu numeru nie można się do ciebie dodzwonić to podziękuj swojemu operatorowi dawcy bo to z jego winy.
      Kiedyś pewien gość po przeniesieniu numeru z ery miał problem tego typu, że dzwoniący do niego ludzie słyszeli pocztę głosową i co najdziwniejsze z ery, choć numer sie przeniósł, a karta zalogowała się na nadajniki playa. Powodem tego jak pisałem wcześniej był błąd ery w oddaniu numeru, coś tam nie zrobili tak jak należy do czego oczywiście się przyznali i przeprosili gościa. Raportuj

      • Tom napisał(a):

        Mam kilka numerów. A co do problemów z kolejnym numerze srednio mnie interesuje co i u kogo padło. Jedno wiem wiem gdzie wydaje swoje pieniądze za usługi i to mobilizuje mnie do roszczeń o dostęp do sprawdzonej i działającej technologii……
        Raportuj

  31. Jacek napisał(a):

    ja nie kożystam z nadajnika play tylko Plus bo tam zawsze awarie były Raportuj

  32. BMW Addicted napisał(a):

    Osobiście żadnych problemów nie zanotowałem – rozmowy działają, 111 działa, zawsze pozostaje przełączenie się na nadajnik Plusa ;] Raportuj

  33. Jazo napisał(a):

    Play24 leży….Błąd bazy danych Raportuj

  34. Roba napisał(a):

    Zniknęło mi doładowanie, ok. 11.30 doładowałem 10 zł i nie ma go, a kodu już nie mogę wykorzystać. Raportuj

  35. @allastra napisał(a):

    ja nie wiem skąd taka panika z powodu awarii systemów w PLAY, Ci co byli w orange to pamiętają jak było podczas migracji idea –> orange, to taka awaria to pestka… xD Raportuj

  36. mirekb napisał(a):

    roaming polkomtela ustawiony na sztywno spowodowal ze nic nie odczulem i zawsze tak bedzie.nie zamierzasm sie zastanawiac co ktos do mnie mowi(dotyczy gsm 900 w szczegolnosci) wiec korzystam z bdb jakosci plusa i cen p4..@@allastra były jaja-pamietam ze jednego wieczoru dalo sie wysylac smsy z prosba o kontakt(bodaj na nr 801) i wizytówki bez limitu przez jakies 3 dni..kilka tysiecy tego wyslalem z bramki sms i z tela-kilku osobom mozna było uniemozliwic korzystanie z tela ;-)to były czasy Raportuj

  37. Piciasso napisał(a):

    Wczoraj "doładowałem" konto i do tej pory nic nie mam, wbijałem kod kilka razy i ciągle jest, że: dziekujemy za zgłoszenie. Wysłałem nawet formularz na Play24, o tym błędzie… Raportuj

  38. Łukasz napisał(a):

    Nie wiem czy na tym blogu wpisują się sami pechowcy czy maruderzy. Ja mam telefon w Play ponad 3 lata i całokształt oceniam pozytywnie , a o ile mniej kasy wydałem w porównaniu z wcześniejszym plusem (9lat) nie wspomnę. A jeśli chodzi o przenoszenie numerów do Play przeniosłem ich w sumie 6 ( cała rodzina) i nie miałem problemów aby w czasie przenoszenia coś nie działało. Dla porównania moja firma w tamtym roku przenosiła 200 numerów korporacyjnych z ERY do PLUSA i w pierwszym dniu cała firma miała nieaktywne numery i nikt tak nie płakał jak tutaj, a firma obraca trochę większymi milionami niż krzyczący tu "biznesmeni" Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Musisz się dowartościować?
      Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Ciekawa firma… Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Moim zdaniem tylko wyraxoł swoją opinię. to ze jest ona komuś nie narękę to już inna para kaloszy. Ja też po przrmiesieniu numeru miałem kłopoty. Stary operator wydzwaniał do mnie z propozycja przedlużenia nieistnuejącej już umowy. Długo to trwało, oj długo. Raportuj

    • Tom napisał(a):

      Może kiedyś nie będziesz musiał pracować na kogoś a na swój własny rachunek to pogadamy……
      Inaczej wydaje się czyjeś setki tysięcy niż swoje kilka tys. Ja też sporo do tego dorastałem ale z czasem zrozumiałem. Raportuj

  39. Kamil napisał(a):

    Marcinie Play24 z poziomu telefonu simextra nie działa wyświetla się po załadowaniu strony błąd, a mianowicie brak dostępu do żądanej strony. Raportuj

  40. Zbigniew napisał(a):

    Dziś nie wysyłałem wiadomości, ale wczoraj przez cały dzień nie było możliwości wysyłania, a rzecznik raczy przyznać sie tylko do 1 godziny dziś. To kłamstwo! No chyba, że brak możliwości wysyłania SMS-ów wczoraj był spowodowany nie awarią, lecz świadomym zablokowaniem jako, że był to dla mojego nru tel. ostatni dzień darmowego esemesowania. Inaczej mówiąc ok. 50% przepadło mi, czyli około połowę Play "przywłaszczyło" sobie. Raportuj

  41. Kazek napisał(a):

    Nie byloby dnia zeby w play nie bylo awarii! jak nie dziala *111# to nie dziala play24 ! to znowu zasiegu nie ma! Powinniscie zmienic nazwe sieci na AWARIA! albo slaby zasieg 3g opss przepaszam 4G :) Raportuj

  42. Tom napisał(a):

    W jednym z moich numerów nadal jest awaria. Nie można się do mnie dodzwonić od 3 dni ! ! ! Dzwonie na BOK i słyszę tylko stękanie i nadawanie priorytetów szybkiej naprawie z której nic nie wynika….
    Szkoda tracą w oczach….Panie rzeczniku może Pan pomoże ???
    Raportuj

  43. malwina napisał(a):

    A ja od wczoraj nie mam zasięgu w 2óch telefonach! piszę maile doBOKu bo nie mam jak tam zadzwonić:/ znowu jakaś awaria? moja Siostra która tez ma play, mówi ze w gliwicach zasięg mniejszy opołowę. Ja w Pyskowicach nie mam wcale !!! Raportuj

  44. divhashmorex napisał(a):

    co tak narzekaćie. Internet w orange nie działa od 9 godzin i najprawdopodobniej nie ma co liczyć na szybką naprawę, o przeprosinach nie wspominając :) Raportuj

  45. ORGAZMUS napisał(a):

    Nic w tej sieci nie działa jak powinno! Jakość połączeń to tragedia. Za każdym razem zrywa połączenie… Co to ma być? Od trzech dni nie da się wysłać smsa żaden sms nie dochodzi!!! Gdy zaczęli wprowadzać to swoje śmieszne 4G padł mi zasięg w domu. Zawsze był full a teraz lipa bo nie ma sygnału z nadajnika Plusowskiego. Muszę z telefonem wychodzić na balkon żeby pogadać. Dobrze, że kończy mi się umowa. NIGDY WIĘCEJ PLAY!!! Najtańsza sięć ale pod względem technicznym i jakości usług jest na samym dnie!!! Omijać szerokim łukiem! Raportuj

  46. Marta napisał(a):

    Ja mam internet w Play i niema internetu od dwóch dni a wcześniej miałam od godziny do trzech godzin przerwę w sieci , a jak już był internet to nawet na stronę nie mogłam wejść bo automatycznie mi się rozłączał. Przed świętami byłam w salonie bo tak mi kazała konsultantka z biura obsługi klienta okazało się, że na nowy modem nie mam co liczyć bo nie mam gwarancji na wymianę ani na naprawę modemu. Moja mama podpisywała aneks do umowy o przedłużenie i konsultant nie odezwał się, że można mieć nowy modem, a w sklepie powiedzieli mi , że muszę sobie kupić nowy modem za ponad 220 zł. Tak Play traktuje swoich klientów którzy są już w sieci od 5-6 lat. Sieć Play robi nas wszystkich w balona ja liczę na to, że w końcu będzie to działać jako tako aby pocztę ściągać…. Raportuj

  47. DAREK napisał(a):

    DO DNIA DZISIEJSZEGO MAM PROBLEM Z ZASIĘGIEM INTERNETU W MIEJSCOWOŚCI : "CZERNIC" A CO NAJLEPSZE ZNAJOMI CZKORZYSTAJĄ W MIEJSCOWOŚCI "GÓZD" CZY "JAKUBÓWKA" MODEM BYŁ W SERWISIE – SPRAWNY , KARTA SIM – WYMIENIONA W SALONIE … I CO I NIC A OD WRZEŚNIE 2009 BYŁO WSZYSTKO OK 2-3 KRESKI A TERAZ NIC NAWET MIMO PODŁĄCZENIA ANTENY ZEWNETRZNEJ , ANEKS PODPISAŁEM 2 MIESIĄCE TEMU NA KOLEJNE 18 MIESIECY I NIE MOGĘ KORZYSTAĆ SKŁADAM ZGŁOSZENIA I W ODPOWIEDZI DOSTAJE ŻE BYŁA KONFIGURACJA NADAJNIKÓW I TRZEBA KARTĘ SIM WYMIENIĆ KARTE WYMIENIŁEM I NIC Raportuj

    • darek napisał(a):

      znajomi korzystaja w miejscowości "Gózd" czy "Jakubówka" i również nie mają zasięgu a wszystko zaczełko się od wprowadzenia tego pięknego 4G Raportuj

  48. Ryh napisał(a):

    Minął miesiać od kiedy szanowny pan rzecznik przeprosił za kłopoty z siecią a tymczasem w dalszym ciągu jest cos nie tak. Miejscowość grójec nadajnik 3g(umts,hsdpa) raz działa raz nie już od jakiegoś miesiaca zasieg potrafi o różnych porach dnia sobie po prostu zniknąć na ile mu sie chce i w sposob jaki mu sie chce.Ja plus kilku innych użytkowników już troszke mamy tego po dziurki w nosie i powoli dochodzimy do wniosku iz nalezało by zmienic dostawce internetu na inna siec której nazwa zaczyna się równieżna litere p. o kant tyłka potłuc takie usługi za które sie płaci niemałe pieniadze z własnej kieszeni. Panie rzeczniku przekaże pan komu trzeba że najwyższy czas sie z tym wszystkim ogarnąc Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty